КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

VІІ СЕСІЇ VII СКЛИКАННЯ

23 вересня 2016 року №108.7-7/16

Про тендерний комітет

районної ради

         З метою забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку, керуючись ст.16, 43, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи висновки постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         1. Утворити тендерний комітет районної ради в складі згідно додатку 1.

         2. Затвердити Положення про тендерний комітет районної ради (надалі - Положення),

що додається (додаток 2).

         3. Голові районної ради Ілашу В.М. забезпечити здійснення державних закупівель та ведення їх обліку відповідно до вимог вказаного вище Положення та чинного законодавства.

         4. Відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності виконавчого апарату забезпечити прийняття відповідних Положень про тендерний комітет розпорядниками нижчого рівня.

         5. Встановити, що закупівля товарів, робіт і послуг вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень проводиться за погодженням з постійною комісією районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

         6. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Голова районної ради                                                   В.Ілаш

    

        Додаток 1

                                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                          рішення VII сесії районної ради VII скликання

від 23 вересня 2016 року №108.7-7/16

СКЛАД

тендерного комітету районної ради

Голова комітету:
Світла Людмила Вікторівна керуючий справами районної ради
Члени комітету:
Мусензова Наталія Дмитрівна начальник, головний бухгалтер, відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності виконавчого аппарату районної ради
Сугак Інна Анатоліївна головний спеціаліст відділу з питань комунальної власності виконавчого аппарату районної ради
Потерейко Роман Володимирович начальник відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого аппарату районної ради
Єременко Ірина Анатоліївна начальник відділу з питань організаційного забезпечення, контролю та діловодства виконавчого аппарату районної ради

Керуючий справами

районної ради                                                             Світла Л.В.

                                                                                                                                                                                                                                                                  

                                              

                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                              

рішення VІІ сесії районної ради VІІ скликання

від 23 вересня 2016 року №108.7-7/16

ПОЛОЖЕННЯ

про тендерний комітет

Кельменецької районної ради

I. Загальні положення

1.1. Це Положення розроблено з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також права, обов’язки та відповідальність.

1.2. Тендерний комітет (далі – комітет) – посадові особи виконавчого апарату районної ради, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із вимогами Закону та інших актів у сфері закупівель за державні кошти.

1.3. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.

1.4. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.

ІІ. Засади діяльності тендерного комітету

2.1. Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються розпорядженням голови ради з послідуючим затвердженням сесією районної ради. До складу комітету входять не менше п’яти осіб.

        2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, та інші особи, визначені законодавством України.

Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.

2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.

2.4. Голова комітету призначає заступника, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник.

За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член, визначений головою.

Рішення голови комітету щодо призначення заступника та секретаря, визначення функцій кожного члена та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.

2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

Засідання скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.

Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.

2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.

У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.

2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.

У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;

здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;

забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;

забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;

надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;

здійснення інших дій, передбачених Законом.

2.8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.

2.9. Члени комітету мають право:

брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;

виносити питання на розгляд комітету;

прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;

одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;

ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.10. Члени комітету зобов'язані:

брати участь у всіх його засіданнях особисто;

організовувати та проводити процедури закупівель;

забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.11. Голова комітету:

організовує роботу комітету;

приймає рішення щодо проведення засідань комітету;

визначає дату і місце проведення засідань комітету;

пропонує порядок денний засідань комітету;

веде засідання комітету;

уносить на розгляд керівника пропозиції щодо змін у складі комітету;

здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

2.12. Секретар комітету забезпечує:

ведення та оформлення протоколів засідань комітету;

оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;

за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;

зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;

дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;

розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;

виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

2.13. Голова комітету персонально відповідає за виконання покладених на комітет функцій.

2.14. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету відповідають згідно із законами України.

2.15. Голова та секретар комітету персонально відповідають за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.

   Керуючий справами

   районної ради                                                             Світла Л.В.

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Перебуваючи в трудових відносинах та отримуючи заробітну плату, застрахованим особам важливо усвідомлювати, що розмір оплати праці, з якого сплачуються страхові внески, матиме в майбутньому вплив на розмір їх пенсійного забезпечення. Солідарна система пенсійного страхування базується на засадах солідарності та здійснення виплат за рахунок коштів Пенсійного фонду України. В свою чергу, бюджет Фонду формується із страхових внесків до солідарної системи та надходжень з інших джерел, визначених Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування". Таким чином, кошти відрахувань, які раніше перераховувалися на соціальне страхування, створювали базу для нарахування та виплати пенсій в минулих роках, а сьогоднішні надходження від сплати єдиного внеску, що спрямовуються на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, є джерелом забезпечення поточних пенсійних виплат. Відтак, розмір заробітної плати, з якої сплачуються страхові внески, відіграє вагому роль у формулі розрахунку розміру пенсійного забезпечення. Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в редакції, що діє з 01.10.2011, для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв. При цьому, для кожного пенсіонера визначається індивідуальний середньомісячний коефіцієнт заробітку, який обчислюється як середнє значення від ділення фактичної заробітної плати застрахованої особи в розрізі кожного місяця на величину середньої заробітної плати в Україні за відповідний період. Тому, чим вище рівень офіційної заробітної плати, тим більше індивідуальний коефіцієнт заробітку для обчислення пенсії та, відповідно, вище розмір пенсійного забезпечення. Проведене в рамках пенсійного реформування «осучаснення» пенсій з 1 жовтня 2017 року із застосуванням середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за 2014, 2015 та 2016 роки (3764,40 грн.), знайшло найбільше відображення на розмірах пенсійних виплат тих пенсіонерів, які мають відносно високий коефіцієнт отримуваного ними заробітку. Крім того важливо, щоб роботодавцями забезпечувалася сплата страхових внесків у розмірі не нижче мінімального, так як саме від дотримання цих вимог залежатиме страховий стаж для розрахунку пенсії. Адже, неповна сплата внесків за певний місяць не дасть можливості врахувати цей місяць до страхового стажу як повний – такий місяць буде враховано пропорційно сплаченим внескам. Це, в свою чергу, може вплинути на розмір майбутніх пенсійних виплат, а що ще головніше – стати визначальним при встановленні права на пенсію, оскільки саме необхідна тривалість страхового стажу є однією з головних умов набуття права на пенсійне забезпечення. Якщо на сьогодні для призначення пенсії за віком достатньо 25 років страхового стажу, то з поступовим збільшенням цієї норми протягом наступних 10 років, вже з 2028 року для реалізації права на пенсію після досягнення особою 60-річного віку необхідно мати не менше 35 років страхового стажу. В інтересах кожної застрахованої особи – не допускати отримання заробітної плати "в конвертах". Джерело: прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
  • Сьогодні, 18 вересня, Міністерство внутрішніх справ закликає громадян взяти участь в онлайн-кампанії «Я відповідальний водій/пішохід/пасажир» та розповісти про свою відповідальність як учасника дорожнього руху та увагу до безпеки своїх рідних. Для участі в акції достатньо просто оновити своє фото у Facebook за допомогою неонових рамок від сторінки Головного сервісного центру МВС, що можна обрати у пошуку за назвами «Я відповідальний водій/пішохід/пасажир». Після оновлення громадянам пропонують розказати про свою безпекову звичку або історію як персональна відповідальність за свої дії врятувала життя на дорозі. Нагадаємо, сьогодні Верховна Рада України має розглянути законопроект №8492, який підвищує штраф за ігнорування пасків безпеки з 51 до 850 гривень. А до кінця року в Україні має запрацювати фото-відеофіксація дорожнього руху. Загалом за офіційними даними в Україні протягом семи місяців 2018 року зареєстровано 81 006 ДТП, з них 12 090 – ДТП з постраждалими, в яких загинуло 1545 осіб та 15 647 осіб травмовано. Основними причинами ДТП з постраждалими є: перевищення безпечної швидкості (34%), порушення правил маневрування (20%), порушення правил проїзду перехресть (8%), порушення правил дорожнього руху пішоходами (8%), недодержання дистанції (7%), порушення правил проїзду пішохідних переходів (7%); керування транспортним засобом у нетверезому стані (4%). Джерело: kmu.gov.ua
  • Президент Петро Порошенко в інтерв’ю телеканалу Суспільного мовника «Кіровоград» у Кропивницькому зауважив, що фінансування армії збільшено майже втричі. За його словами, вже були представлені нові показники державного бюджету, які розглядалися на засіданні Ради національної безпеки та оборони. За результатами засідання РНБО були зроблені необхідні доручення Уряду. «Я підписав свою вимогу, що у нас на сьогоднішній день рівень оплати праці, рівень грошового забезпечення українського воїна має бути вище за середню заробітну плату промисловості. І за моїм наполяганням в Збройних Силах України солдат має з 1 січня отримувати не менше як 10 тис. грн.», - розповів Глава держави. Президент наголосив, що Збройні Сили є гордістю України і на військовому параді до Дня незалежності було продемонстровано нове обличчя української армії. «Вся країна, весь український народ і я, як Президент, пишаюся українською армією, пишаюся українськими воїнами і пишаюся Україною», - зазначив Глава держави. Джерело: president.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda