КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

VІІ СЕСІЇ VII СКЛИКАННЯ

23 вересня 2016 року №108.7-7/16

Про тендерний комітет

районної ради

         З метою забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку, керуючись ст.16, 43, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи висновки постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         1. Утворити тендерний комітет районної ради в складі згідно додатку 1.

         2. Затвердити Положення про тендерний комітет районної ради (надалі - Положення),

що додається (додаток 2).

         3. Голові районної ради Ілашу В.М. забезпечити здійснення державних закупівель та ведення їх обліку відповідно до вимог вказаного вище Положення та чинного законодавства.

         4. Відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності виконавчого апарату забезпечити прийняття відповідних Положень про тендерний комітет розпорядниками нижчого рівня.

         5. Встановити, що закупівля товарів, робіт і послуг вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень проводиться за погодженням з постійною комісією районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

         6. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Голова районної ради                                                   В.Ілаш

    

        Додаток 1

                                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                          рішення VII сесії районної ради VII скликання

від 23 вересня 2016 року №108.7-7/16

СКЛАД

тендерного комітету районної ради

Голова комітету:
Світла Людмила Вікторівна керуючий справами районної ради
Члени комітету:
Мусензова Наталія Дмитрівна начальник, головний бухгалтер, відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності виконавчого аппарату районної ради
Сугак Інна Анатоліївна головний спеціаліст відділу з питань комунальної власності виконавчого аппарату районної ради
Потерейко Роман Володимирович начальник відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого аппарату районної ради
Єременко Ірина Анатоліївна начальник відділу з питань організаційного забезпечення, контролю та діловодства виконавчого аппарату районної ради

Керуючий справами

районної ради                                                             Світла Л.В.

                                                                                                                                                                                                                                                                  

                                              

                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                              

рішення VІІ сесії районної ради VІІ скликання

від 23 вересня 2016 року №108.7-7/16

ПОЛОЖЕННЯ

про тендерний комітет

Кельменецької районної ради

I. Загальні положення

1.1. Це Положення розроблено з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також права, обов’язки та відповідальність.

1.2. Тендерний комітет (далі – комітет) – посадові особи виконавчого апарату районної ради, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із вимогами Закону та інших актів у сфері закупівель за державні кошти.

1.3. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.

1.4. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.

ІІ. Засади діяльності тендерного комітету

2.1. Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються розпорядженням голови ради з послідуючим затвердженням сесією районної ради. До складу комітету входять не менше п’яти осіб.

        2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, та інші особи, визначені законодавством України.

Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.

2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.

2.4. Голова комітету призначає заступника, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник.

За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член, визначений головою.

Рішення голови комітету щодо призначення заступника та секретаря, визначення функцій кожного члена та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.

2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

Засідання скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.

Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.

2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.

У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.

2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.

У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;

здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;

забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;

забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;

надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;

здійснення інших дій, передбачених Законом.

2.8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.

2.9. Члени комітету мають право:

брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;

виносити питання на розгляд комітету;

прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;

одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;

ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.10. Члени комітету зобов'язані:

брати участь у всіх його засіданнях особисто;

організовувати та проводити процедури закупівель;

забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.11. Голова комітету:

організовує роботу комітету;

приймає рішення щодо проведення засідань комітету;

визначає дату і місце проведення засідань комітету;

пропонує порядок денний засідань комітету;

веде засідання комітету;

уносить на розгляд керівника пропозиції щодо змін у складі комітету;

здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

2.12. Секретар комітету забезпечує:

ведення та оформлення протоколів засідань комітету;

оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;

за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;

зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;

дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;

розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;

виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

2.13. Голова комітету персонально відповідає за виконання покладених на комітет функцій.

2.14. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету відповідають згідно із законами України.

2.15. Голова та секретар комітету персонально відповідають за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.

   Керуючий справами

   районної ради                                                             Світла Л.В.

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Серед переліку причин, які не дають можливості громадянам в повній мірі реалізувати своє конституційне право на пенсійне забезпечення, є тривале проходження процедури банкрутства та несплата страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування. Затягування процедури банкрутства і як наслідок не погашення заборгованості перед Пенсійним фондом України зі сплати страхових внесків мають негативні наслідки насамперед для громадян, які працювали на таких підприємствах, оскільки період, протягом якого підприємствами-банкрутами не сплачено страхові внески, не буде зараховано при призначенні пенсії до страхового стажу.        Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області здійснює всі необхідні заходи щодо стягнення заборгованості з підприємств-банкрутів перед Пенсійним фондом з метою захисту прав застрахованих осіб. Фахівці юридичної служби Фонду в області докладають максимум зусиль, щоб громадяни збанкрутілих підприємств не залишились без пенсійних виплат. Одним із ефективних напрямків роботи є співпраця з арбітражними керуючими. Саме від їх роботи залежить передача документів підприємства-банкрута в архів, розрахунки з працівниками та Пенсійним фондом України за кредиторськими вимогами.             Так, за результатами спільної взаємодії із ліквідаторами – арбітражними керуючими в 2017 році було погашено заборгованість з таких підприємств – банкрутів як: ДП ДГ «Центральне», ЧОДО спиртової та лікеро-горілчаної промисловості, АТЗВ «ВТКФ Буковинка», а також протягом 2018 року погашено заборгованість зі сплати страхових внесків Кредитної спілки «Бісер» - фактично 51 робітник цих підприємств набув статусу застрахованої особи та зміг підтвердити наявний стаж. Погашення боргів підприємствами, які проходять етапи процедури банкрутства є гарантією соціального захисту їх працівників, а тому фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області здійснюють усі законні заходи впливу, не допускаючи «збанкрутіти» відпрацьованим рокам на зазначених підприємствах. Джерело: прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
  • Глава держави підписав Закон України "Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення окремих питань проходження громадянами військової служби". Закон вносить  зміни у закони України: “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей”; “Про військовий обов’язок і військову службу”; “Статут внутрішньої служби Збройних Сил України”. Відповідно до прийнятих змін, Закон дозволить: підвищити з 23 до 30 років вік прийому громадян в якості курсантів вищих військових навчальних закладів, що дозволить учасникам АТО та операції об’єднаних сил вступати на навчання та продовжувати військову службу в якості офіцерів або сержантів;  підвищити до 60 років граничний вік перебування в запасі військовозобов’язаних-жінок, як це вже визначено для чоловіків, що забезпечить гендерну рівність та збільшить мобілізаційний ресурс; продовжувати в особливий період військову службу за новим контрактом на строк від 1 до 10 років, що сприятиме збільшенню кількості громадян, бажаючих проходити військову службу за короткотривалим контрактом; звільнитись чи укласти новий контракт військовослужбовцям, дія контрактів яких примусово продовжена після закінчення його строку в особливий період, та військовослужбовцям, які уклали контракт до закінчення особливого періоду і оголошення демобілізації. Реалізація вимог зазначеного Закону надасть можливість підвищити мотивацію громадян до проходження військової служби. Закон також надає можливості військовослужбовцям, визнаним рішеннями військово-лікарських комісій непридатними за станом здоров’я до військової служби, продовжувати проходження служби. Бойовий досвід, морально-ділові якості та мотивація до військової служби таких військовослужбовців, не зважаючи на їх фізичний стан, можуть бути реалізовані на військових посадах, які не потребують фізичних навантажень. Джерело: president.gov.ua
  • З 1 липня 2018 року прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність збільшиться і складатиме 1435 грн. У зв’язку з цим перерахунку підлягатимуть пенсії близько 28 тисячам краян. В основному це ті люди, які не мали достатньо страхового стажу для призначення пенсії в мінімальному розмірі на рівні 1452 грн. Тобто це незначна кількість людей, орієнтовно 12% загальної чисельності пенсіонерів краю, яким буде, у зв’язку з ростом прожиткового мінімуму, збільшено розмір пенсії. Зараз вони отримують пенсію в розмірі 1373 грн., а будуть – 1435 грн.. Крім того, з 1 липня зросте прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць з 1700 грн. до 1777 грн., у зв’язку із чим будуть перераховані та зростуть на 7,7 грн. надбавки до пенсій почесним донорам. В грудні цього року планується черговий перерахунок у зв’язку із задекларованим ростом соціальних стандартів. Джерело: прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda