КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

VІІ СЕСІЇ VII СКЛИКАННЯ

23 вересня 2016 року №108.7-7/16

Про тендерний комітет

районної ради

         З метою забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку, керуючись ст.16, 43, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи висновки постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         1. Утворити тендерний комітет районної ради в складі згідно додатку 1.

         2. Затвердити Положення про тендерний комітет районної ради (надалі - Положення),

що додається (додаток 2).

         3. Голові районної ради Ілашу В.М. забезпечити здійснення державних закупівель та ведення їх обліку відповідно до вимог вказаного вище Положення та чинного законодавства.

         4. Відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності виконавчого апарату забезпечити прийняття відповідних Положень про тендерний комітет розпорядниками нижчого рівня.

         5. Встановити, що закупівля товарів, робіт і послуг вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень проводиться за погодженням з постійною комісією районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

         6. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Голова районної ради                                                   В.Ілаш

    

        Додаток 1

                                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                          рішення VII сесії районної ради VII скликання

від 23 вересня 2016 року №108.7-7/16

СКЛАД

тендерного комітету районної ради

Голова комітету:
Світла Людмила Вікторівна керуючий справами районної ради
Члени комітету:
Мусензова Наталія Дмитрівна начальник, головний бухгалтер, відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності виконавчого аппарату районної ради
Сугак Інна Анатоліївна головний спеціаліст відділу з питань комунальної власності виконавчого аппарату районної ради
Потерейко Роман Володимирович начальник відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого аппарату районної ради
Єременко Ірина Анатоліївна начальник відділу з питань організаційного забезпечення, контролю та діловодства виконавчого аппарату районної ради

Керуючий справами

районної ради                                                             Світла Л.В.

                                                                                                                                                                                                                                                                  

                                              

                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                              

рішення VІІ сесії районної ради VІІ скликання

від 23 вересня 2016 року №108.7-7/16

ПОЛОЖЕННЯ

про тендерний комітет

Кельменецької районної ради

I. Загальні положення

1.1. Це Положення розроблено з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також права, обов’язки та відповідальність.

1.2. Тендерний комітет (далі – комітет) – посадові особи виконавчого апарату районної ради, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із вимогами Закону та інших актів у сфері закупівель за державні кошти.

1.3. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.

1.4. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.

ІІ. Засади діяльності тендерного комітету

2.1. Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються розпорядженням голови ради з послідуючим затвердженням сесією районної ради. До складу комітету входять не менше п’яти осіб.

        2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, та інші особи, визначені законодавством України.

Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.

2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.

2.4. Голова комітету призначає заступника, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник.

За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член, визначений головою.

Рішення голови комітету щодо призначення заступника та секретаря, визначення функцій кожного члена та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.

2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

Засідання скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.

Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.

2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.

У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.

2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.

У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;

здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;

забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;

забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;

надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;

здійснення інших дій, передбачених Законом.

2.8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.

2.9. Члени комітету мають право:

брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;

виносити питання на розгляд комітету;

прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;

одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;

ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.10. Члени комітету зобов'язані:

брати участь у всіх його засіданнях особисто;

організовувати та проводити процедури закупівель;

забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.11. Голова комітету:

організовує роботу комітету;

приймає рішення щодо проведення засідань комітету;

визначає дату і місце проведення засідань комітету;

пропонує порядок денний засідань комітету;

веде засідання комітету;

уносить на розгляд керівника пропозиції щодо змін у складі комітету;

здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

2.12. Секретар комітету забезпечує:

ведення та оформлення протоколів засідань комітету;

оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;

за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;

зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;

дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;

розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;

виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

2.13. Голова комітету персонально відповідає за виконання покладених на комітет функцій.

2.14. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету відповідають згідно із законами України.

2.15. Голова та секретар комітету персонально відповідають за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.

   Керуючий справами

   районної ради                                                             Світла Л.В.

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Сьогодні, 22  березня 2019 року під головуванням голови районної ради Віктора Ілаша відбулося пленарне засідання XХІ сесії районної ради VII скликання. Із 34 депутатів на засідання прибули 25. Також на сесії були присутні сільські голови, керівники підприємств, установ, організацій району. Роботі сесії передувало навчання депутатів на Дні депутата, на якому їх було ознайомлено з Переліком найпоширеніших помилок, яких припускаються суб’єкти декларування визначених НАЗК та основними роз’ясненнями окремих норм Закону України "Про запобігання корупції". До порядку денного пленарного засідання сесії було включено 18 питань, які попередньо розглядалися галузевими постійними комісіями ради. Першим питанням порядку денного депутати розглянули інформацію керівника Кельменецької місцевої прокуратури про стан законності, заходи щодо її зміцнення та результати діяльності на території району. Крім того депутати розглянули питання про хід виконання ряду районних програм: «Програми розвитку інформаційної та поліграфічної галузей Кельменецького району на 2016-2020 роки», «Районної програми запобігання дитячій бездоглядності та розвитку сімейних форм виховання в 2017-2021 роки», «Програми покращення умов обслуговування платників податків Кельменецького району на 2018-2019 роки», та підсумки виконання Програм, термін дії яких закінчився у 2018 році. Було також затверджено «Програму покращення умов обслуговування населення Кельменецького району щодо призначення всіх видів державних соціальних допомог на 2019-2021 роки» та внесено зміни до окремих діючих Програм. Народні обранці на сесії розглянули і ряд інших питань, зокрема: про затвердження фінансового плану на 2019 рік комунального некомерційного підприємства «Кельменецька центральна районна лікарня» Кельменецької районної ради та внесення змін до фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Кельменецький районний центр первинної медико-санітарної допомоги»; про утворення Спостережної ради комунального некомерційного підприємства «Кельменецька центральна районна лікарня» Кельменецької районної ради; про внесення змін до Порядку формування, фінансування і моніторингу виконання районних (комплексних) програм та включення їх до щорічних програм соціально-економічного розвитку Кельменецького району тощо. Під час розгляду питання про конкурс на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Кельменецька центральна районна лікарня» чимало питань було у депутатів О.Пастуха та В.Дєдова щодо порядку проведення конкурсу на дану посаду. На їх запитання відповідали завідувач сектору по роботі з персоналом виконавчого апарату районної ради О.Олійник та начальник юридичного відділу виконавчого апарату районної ради Р.Потерейко. Під час розгляду «Різного» начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Руснак Л.В., звернулася до сільських голів та депутатів з проханням проінформувати своїх виборців щодо помилок при подачі заяв на отримання субсидії, а саме відсутності вказаних номерів мобільних телефонів, що унеможливлює призначення та виплату субсидії. Крім того, депутат районної ради Пастух О.Д. вкотре підняв питання щодо створення комунального підприємства «Кельменецька центральна аптека», наголосивши позицію фракції політичної партії БЮТ, яка наполягатиме на вирішенні даного питання.    
  • 1 квітня 2019 року набирають чинності нові державні будівельні норми щодо обов’язкового створення безбар’єрного простору в Україні для маломобільних груп населення – ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення». Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на Форумі Асоціації міст України із сталого розвитку територіальних громад 21 березня. «Для Мінрегіону створення безбар’єрного простору – один із головних пріоритетів. І це те, що має бути обов’язково в Україні як у державі, яка прагне до реального європейського майбутнього. Ми маємо більше звертати увагу на проблеми людей з інвалідністю та інших маломобільних груп, створювати комфортний простір, доступний для кожного, і робити це за сучасними вимогами, а не для галочки. Саме тому були розроблені нові важливі ДБН щодо інклюзивності будівель, які вступають в дію вже з 1 квітня цього року», – сказав він. У нових ДБН «Інклюзивність будівель і споруд» міститься близько 100 якісних змін для безпеки і комфорту кожного, в першу чергу людей з порушеннями опорно-рухового апарату, зору, слуху, розумової діяльності та інших маломобільних груп населення: людей похилого віку, батьків з маленькими дітьми, вагітних жінок. Лев Парцхаладзе наголосив, що в нових нормах не тільки посилено обов’язковість влаштування елементів безбар’єрності, а й наведені всі технічні характеристики та конкретні наочні приклади такого впровадження, враховуючи існуючий зарубіжний досвід. Зокрема, щодо проектування: – пандусів, спеціальних підйомників та інших засобів доступності для людей з порушеннями опорно-рухового апарату; – тактильних та візуальних елементів доступності: тактильної підлогової плитки, інформаційних таблиць та позначень шрифтом Брайля, аудіопокажчиків для людей з порушеннями зору; – іншого візуального інформування, дублювання важливої звукової інформації текстами, організації сурдоперекладу, використання систем звукопідсилення для людей з порушеннями слуху та інші важливі зміни. Сьогодні, за даними Держстату, в Україні налічується близько 3 млн осіб з інвалідністю. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, інвалідність в Україні мають близько 10% від всього населення. 80% з цих людей є працездатними та активними. Проте реалізація їхніх прав неможлива, допоки в Україні не буде створено реального безбар’єрного простору. «Зараз же майже 90% пандусів збудовані неправильно, немає тактильної плитки, і більшість людей навіть не знають, для чого вона потрібна, відсутні елементи доступності для іншого маломобільного населення. Так не має бути! І нові ДБН направлені у першу чергу на ефективне вирішення цієї проблеми», – відзначив Лев Парцхаладзе. Заступник Міністра наголосив, що зараз Україна переходить до найбільш важливого етапу – впровадження нових норм, і особи, які проектуватимуть, будуватимуть та вводитимуть нові об’єкти в експлуатацію, відповідно до нових ДБН будуть нести повну відповідальність за те, як це зроблено. «ДБН є обов’язковими до виконання, і хочу нагадати проектувальникам, архітекторам, будівельникам, що всі проекти, які розробляються, і об’єкти, що зводяться, повинні відповідати чинним вимогам ДБН», – підкреслив Лев Парцхаладзе. Довідково Нові ДБН розроблено ПАТ «КиївЗНДІЕП» на заміну діючих ДБН В.2.2-17:2006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення». Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення. Джерело: kmu.gov.ua
  • 20 березня 2019 року Кабінет Міністрів прийняв постанову „Деякі питання виплати у 2019 році разової грошової допомоги, передбаченої законами України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і „Про жертви нацистських переслідувань”. Ухваленим документом встановлюються розміри та порядок виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності, особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, та особам, на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, а також жертвам нацистських переслідувань. Отже, згідно з прийнятим Урядом рішенням виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2019 році передбачено у таких розмірах: 1) особам з інвалідністю внаслідок війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин: I групи – 3 850 гривень; II групи – 3 400 гривень; III групи – 2 950 гривень; 2) учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їхніх батьків, – 1 295 гривень; 3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, – 3 850 гривень; 4) членам сімей загиблих і дружинам (чоловікам) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни та жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, – 840 гривень; 5) учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога – 530 гривень. Джерело: msp.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda