КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

VІІ СЕСІЇ VII СКЛИКАННЯ

23 вересня 2016 року №108.7-7/16

Про тендерний комітет

районної ради

         З метою забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку, керуючись ст.16, 43, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи висновки постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         1. Утворити тендерний комітет районної ради в складі згідно додатку 1.

         2. Затвердити Положення про тендерний комітет районної ради (надалі - Положення),

що додається (додаток 2).

         3. Голові районної ради Ілашу В.М. забезпечити здійснення державних закупівель та ведення їх обліку відповідно до вимог вказаного вище Положення та чинного законодавства.

         4. Відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності виконавчого апарату забезпечити прийняття відповідних Положень про тендерний комітет розпорядниками нижчого рівня.

         5. Встановити, що закупівля товарів, робіт і послуг вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень проводиться за погодженням з постійною комісією районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

         6. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Голова районної ради                                                   В.Ілаш

    

        Додаток 1

                                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                          рішення VII сесії районної ради VII скликання

від 23 вересня 2016 року №108.7-7/16

СКЛАД

тендерного комітету районної ради

Голова комітету:
Світла Людмила Вікторівна керуючий справами районної ради
Члени комітету:
Мусензова Наталія Дмитрівна начальник, головний бухгалтер, відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності виконавчого аппарату районної ради
Сугак Інна Анатоліївна головний спеціаліст відділу з питань комунальної власності виконавчого аппарату районної ради
Потерейко Роман Володимирович начальник відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого аппарату районної ради
Єременко Ірина Анатоліївна начальник відділу з питань організаційного забезпечення, контролю та діловодства виконавчого аппарату районної ради

Керуючий справами

районної ради                                                             Світла Л.В.

                                                                                                                                                                                                                                                                  

                                              

                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                              

рішення VІІ сесії районної ради VІІ скликання

від 23 вересня 2016 року №108.7-7/16

ПОЛОЖЕННЯ

про тендерний комітет

Кельменецької районної ради

I. Загальні положення

1.1. Це Положення розроблено з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також права, обов’язки та відповідальність.

1.2. Тендерний комітет (далі – комітет) – посадові особи виконавчого апарату районної ради, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із вимогами Закону та інших актів у сфері закупівель за державні кошти.

1.3. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.

1.4. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.

ІІ. Засади діяльності тендерного комітету

2.1. Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються розпорядженням голови ради з послідуючим затвердженням сесією районної ради. До складу комітету входять не менше п’яти осіб.

        2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, та інші особи, визначені законодавством України.

Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.

2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.

2.4. Голова комітету призначає заступника, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник.

За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член, визначений головою.

Рішення голови комітету щодо призначення заступника та секретаря, визначення функцій кожного члена та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.

2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

Засідання скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.

Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.

2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.

У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.

2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.

У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;

здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;

забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;

забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;

надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;

здійснення інших дій, передбачених Законом.

2.8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.

2.9. Члени комітету мають право:

брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;

виносити питання на розгляд комітету;

прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;

одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;

ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.10. Члени комітету зобов'язані:

брати участь у всіх його засіданнях особисто;

організовувати та проводити процедури закупівель;

забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.11. Голова комітету:

організовує роботу комітету;

приймає рішення щодо проведення засідань комітету;

визначає дату і місце проведення засідань комітету;

пропонує порядок денний засідань комітету;

веде засідання комітету;

уносить на розгляд керівника пропозиції щодо змін у складі комітету;

здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

2.12. Секретар комітету забезпечує:

ведення та оформлення протоколів засідань комітету;

оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;

за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;

зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;

дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;

розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;

виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

2.13. Голова комітету персонально відповідає за виконання покладених на комітет функцій.

2.14. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету відповідають згідно із законами України.

2.15. Голова та секретар комітету персонально відповідають за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.

   Керуючий справами

   районної ради                                                             Світла Л.В.

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Відповідно до наказу керівника Кельменецької місцевої прокуратури             № 5 від 20.02.2020, затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом Кельменецької місцевої прокуратури за місцем проживання та праці громадян на І півріччя 2020 року. ГРАФІК прийому громадян керівництвом Кельменецької місцевої прокуратури за місцем проживання та праці на І півріччя 2020 року № з/п ПІБ Посада Дата прийому Місцева громада (населений пункт) 1 2 3 4 5 1. Руснак Петро Анатолійович Керівник 24.03.2020 10.00 - 12.00 Сокирянська міська рада 15.04.2020 10.00 - 12.00 Кельменецька селищна рада 20.05.2020 10.00 - 12.00 Хотинська районна рада СОКИРЯНСЬКИИ РАЙОН 2. Корчинський Ігор Анатолійович Перший заступник керівника 26.02.2020 10.00 - 12.00 Коболчинська сільська рада 12.03.2020 10.00 - 12.00 Новодністровська міська рада 16.04.2020 10.00 - 12.00 Лопатівська сільська рада 21.05.2020 10.00 - 12.00 Вашківська сільська рада КЕЛЬМЕНЕЦЬКИИ РАЙОН 3. Гінгуляк Юрій Васильович Заступник керівника 28.02.2020 10.00 - 12.00 Дністрівська сільська рада 19.03.2020 10.00 - 12.00 Зеленецька сільська рада 23.04.2020 10.00 - 12.00 Іванівецька сільська рада 07.05.2020 10.00 - 12.00 Лівенецька сільська рада ХОТИНСЬКИИ РАЙОН 4. Гриців Володимир Андрійович Заступник керівника 28.02.2020 10.00 - 12.00 Недобоївська ОТГ 13.03.2020 10.00 - 12.00 Рукшинська ОТГ 03.04.2020 10.00 - 12.00 Клішковецька ОТГ 15.05.2020 10.00-12.00 Перебиковецька сільська рада З повагою Кельменецька місцева прокуратура
  • Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства сформувало бюджетну декларацію на 2021-2023, в якій запропонувало виділити на ці роки понад 90 млрд грн на підтримку пріоритетних напрямків: промисловість, сільське господарство, експорт. Сільське господарство. Сума підтримки для збільшення обсягу сільськогосподарської продукції, розвитку підприємств агропромислового комплексу та забезпеченню продовольчої безпеки і стабільності ринків на три наступні роки загалом складає 45,52 млрд грн. і розподіляється по наступних напрямках: Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників – 40,9 млрд грн Фонд часткового гарантування кредитів – 3,12 млрд грн Кредити фермерським господарствам – 1,5 млрд грн Експорт. Сума підтримки, що дозволить підвищити експортний потенціал країни, загалом 12,41 млрд. грн: підтримка та просування експорту - 410 млн грн Експортно-кредитне агентство – 6,0 млрд грн Компенсація відсотків по кредитах експортерів – 6,0 млрд грн Промисловість. За різними напрямками планується виділити загалом понад 32,65 млрд грн, зокрема: Розвиток авіабудування – 16,9 млрд грн Компенсація кредитів за придбання виробничого обладнання – 6,0 млрд грн Співфінансування проектів смарт-спеціалізація регіонів – 6,75 млрд грн Створення Фонду енергоефективності у промисловості – 3,0 млрд грн Важливо наголосити, що за експортними програмами підтримка надається у тому числі підприємствам промисловості. Таким чином загальна сума підтримки для промисловості може бути збільшена. По роках сума держпідтримки становить: 26 млрд на 2021, 31 млрд на 2022, 33 млрд на 2023, загалом понад 90 млрд грн. На 2020 рік заплановано 4 млрд грн за програмою 1201150 «Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників».  Напрям «здешевлення кредитів сільськогосподарським товаровиробникам для купівлі землі сільськогосподарського призначення» буде додано до програми підтримки сільгоспвиробників після схвалення народними депутатами законопроєкту щодо обігу земель сільськогосподарського призначення. Виплати розпочнуться із квітня. Крім того, на 2020 рік заплановано виділення 45 млн грн на програми підтримки та просування експорту. Окрім фінансової підтримки, держава підтримує професійний розвиток людей для їх більш вдалого працевлаштування. Зокрема: програма з навчання Державного служби зайнятості для безробітних з основ підприємництва, із загальним бюджетом программ 386 млн грн. на 2020 рік. навчання з підприємництва у рамках програми Доступні кредити 5-7-9%   Крім того, діє екосистема підтримки МСБ: тематичний портал для підприємців за напрямками: навчання, просування експорту, інноваційна діяльність, адміністративний супровід, сертифікація, нові ринки збуту. Вже цього місяця розпочали проведення семінарів з якими плануємо 10+ турів містами України. Наступного місяця стартує навчальна програма підтримки новачків. Джерело: https://www.me.gov.ua
  • Кабінет Міністрів України підтримав ініціативу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства та затвердив Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Правил дорожнього руху» (щодо дозволів на рух габаритної сільськогосподарської техніки). Постановою скасовується необхідність отримання дозволу для техніки шириною до 2,6 метрів, а також дозвіл для техніки шириною від 2,6 метрів до 3,75 метрів, за умови дотримання спеціальних правил безпеки (машина супроводу, знак об’їзду, проблискові маячки, тощо). Для руху будь-якої сільськогосподарської техніки потрібен був дозвіл, який видається Національною поліцією на підставі погодження Державтодору та є платним. Отримання дозволу необхідне на кожний окремий виїзд по кожній одиниці техніки. Окрім того, погодження органів займає тривалий час (від трьох днів до одного місяця). У дозволі вказується конкретний маршрут, який заздалегідь передбачити неможливо в тому числі через погодні умови. Отримання цього дозволу є декларативним та не впливає на безпеку на дорозі. Його прийняття є критичним до початку сезону польових робіт. «Прийняття постанови значно спростить умови провадження господарської діяльності в сфері виробництва сільськогосподарської продукції, а також зменшить корупційні чинники в сфері руху сільськогосподарської техніки», - коментує Тарас Висоцький, заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства.  Джерело: https://www.me.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda