КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

VІІ СЕСІЇ VII СКЛИКАННЯ

23 вересня 2016 року №108.7-7/16

Про тендерний комітет

районної ради

         З метою забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку, керуючись ст.16, 43, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи висновки постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         1. Утворити тендерний комітет районної ради в складі згідно додатку 1.

         2. Затвердити Положення про тендерний комітет районної ради (надалі - Положення),

що додається (додаток 2).

         3. Голові районної ради Ілашу В.М. забезпечити здійснення державних закупівель та ведення їх обліку відповідно до вимог вказаного вище Положення та чинного законодавства.

         4. Відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності виконавчого апарату забезпечити прийняття відповідних Положень про тендерний комітет розпорядниками нижчого рівня.

         5. Встановити, що закупівля товарів, робіт і послуг вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень проводиться за погодженням з постійною комісією районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

         6. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Голова районної ради                                                   В.Ілаш

    

        Додаток 1

                                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                          рішення VII сесії районної ради VII скликання

від 23 вересня 2016 року №108.7-7/16

СКЛАД

тендерного комітету районної ради

Голова комітету:
Світла Людмила Вікторівна керуючий справами районної ради
Члени комітету:
Мусензова Наталія Дмитрівна начальник, головний бухгалтер, відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності виконавчого аппарату районної ради
Сугак Інна Анатоліївна головний спеціаліст відділу з питань комунальної власності виконавчого аппарату районної ради
Потерейко Роман Володимирович начальник відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого аппарату районної ради
Єременко Ірина Анатоліївна начальник відділу з питань організаційного забезпечення, контролю та діловодства виконавчого аппарату районної ради

Керуючий справами

районної ради                                                             Світла Л.В.

                                                                                                                                                                                                                                                                  

                                              

                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                              

рішення VІІ сесії районної ради VІІ скликання

від 23 вересня 2016 року №108.7-7/16

ПОЛОЖЕННЯ

про тендерний комітет

Кельменецької районної ради

I. Загальні положення

1.1. Це Положення розроблено з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також права, обов’язки та відповідальність.

1.2. Тендерний комітет (далі – комітет) – посадові особи виконавчого апарату районної ради, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із вимогами Закону та інших актів у сфері закупівель за державні кошти.

1.3. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.

1.4. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.

ІІ. Засади діяльності тендерного комітету

2.1. Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються розпорядженням голови ради з послідуючим затвердженням сесією районної ради. До складу комітету входять не менше п’яти осіб.

        2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, та інші особи, визначені законодавством України.

Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.

2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.

2.4. Голова комітету призначає заступника, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник.

За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член, визначений головою.

Рішення голови комітету щодо призначення заступника та секретаря, визначення функцій кожного члена та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.

2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

Засідання скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.

Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.

2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.

У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.

2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.

У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;

здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;

забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;

забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;

надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;

здійснення інших дій, передбачених Законом.

2.8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.

2.9. Члени комітету мають право:

брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;

виносити питання на розгляд комітету;

прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;

одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;

ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.10. Члени комітету зобов'язані:

брати участь у всіх його засіданнях особисто;

організовувати та проводити процедури закупівель;

забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.11. Голова комітету:

організовує роботу комітету;

приймає рішення щодо проведення засідань комітету;

визначає дату і місце проведення засідань комітету;

пропонує порядок денний засідань комітету;

веде засідання комітету;

уносить на розгляд керівника пропозиції щодо змін у складі комітету;

здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

2.12. Секретар комітету забезпечує:

ведення та оформлення протоколів засідань комітету;

оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;

за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;

зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;

дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;

розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;

виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

2.13. Голова комітету персонально відповідає за виконання покладених на комітет функцій.

2.14. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету відповідають згідно із законами України.

2.15. Голова та секретар комітету персонально відповідають за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.

   Керуючий справами

   районної ради                                                             Світла Л.В.

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  •  Парламент прийняв Державний бюджет на 2020 рік. 280 депутатів підтримали основний фінансовий документ країни, запропонований Урядом. Вперше фінансовим документом країни не передбачено підвищення податків заради виплати зовнішніх боргів, які фактично сплачує кожен українець. При цьому в Держбюджеті-2020 закладені суттєві суми на такі пріоритети, як медицина, освіта, інфраструктура.  Так, у наступному році буде збільшено суми в бюджеті на створення програми «Спроможна школа для кращих результатів», на мотивацію та підтримку молодих учителів (введено  щорічну грошову підтримку для кожного молодого вчителя (21 тис. грн), продовження реформи «Нова українська школа», подальший розвиток навчально-практичних центрів профтехосвіти, збереження субвенції для забезпечення освіти дітей з особливими освітніми потребами.   «Українці мають менше хворіти, а головне отримувати якісні, доступні медичні послуги», - переконаний Прем’єр-міністрУкраїни Олексій Гончарук. Саме тому збільшено і видатки на охорону здоров’я, найважливішими серед яких є програма медичних гарантій, яка дозволить зробити пологи, лікування інсультів, інфарктів та лікування немовлят безкоштовними для людей, а також закупівля 470 нових карет швидкої допомоги, відкриття 25 відділень екстреної допомоги, по одній у кожній області,  продовження програми «Доступні ліки», лікування українців за кордоном. «Ми гарантуємо соціальну підтримку всім, хто її потребує», - зазначив Олексій Гончарук. В кошторисі країни на 2020 рік закладено достатньо коштів на субсидії та пенсії з урахуванням індексації.  «Ми будемо більше заробляти всередині країни. Цьому сприятиме прозора приватизація, залучення інвестицій, поліпшене правове регулювання окремих ринків. А головне - рівні правила для всіх», - підкреслив Прем'єр-міністр України.  В Держбюджеті-2020 закладені кошти на інфраструктуру: ремонт та будівництво доріг, реконструкцію аеропортів, безпеку дорожнього руху. Але чи не найголовнішими залишаються обороноздатність і національна безпека України, на які в бюджеті на 2020 рік закладені безпрецедентні 5,45% ВВП. Довідково Доходи держбюджету на 2020 рік передбачено у сумі 1 093,7 млрд грн, у тому числі доходи загального фонду – 974,7 млрд грн та доходи спеціального фонду – 119  млрд гривень. Видатки - сумі 1 180,1 млрд грн, у тому числі видатки загального фонду – 1 052,2 млрд грн та видатки спеціального фонду – 127,9 млрд грн. Джерело: https://www.kmu.gov.ua
  •   Президент України Володимир Зеленський підписав Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» № 199-ІХ, який Верховна Рада ухвалила 17 жовтня 2019 року. «В Україні започатковані системні зміни щодо надання електронних послуг. Створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва – це насамперед повна прозорість, скорочення термінів надання адміністративних послуг та покращення їх якості, і, звісно, зниження корупційних ризиків», - наголосив Прем’єр-міністр Олексій Гончарук, коментуючи важливість нового Закону. Законом, зокрема, передбачено створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва у складі містобудівного кадастру, що об’єднає у спільному інформаційному ресурсі всі дані про ринок будівництва. Інформація, яка міститься в базі системи (крім персональних даних), буде доступною через портал електронної системи. Для отримання адміністративних та інших передбачених законом послуг у сфері будівництва можна буде подавати документи в електронній формі, а також одержувати такі послуги в електронній формі. Крім того, за допомогою електронної системи можна буде здійснювати оплату адміністративних послуг у галузі будівництва та штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності. Відповідно до Закону також передбачається скорочення переліку документів, що подаються для отримання адміністративних послуг у сфері будівництва; запроваджується ідентифікатор об’єкта будівництва та завершеного об’єкта, який буде незмінним протягом життєвого циклу об’єкта, і єдиний порядок присвоєння та зміни адрес об’єктів нерухомого майна. Передбачається, що реалізація норм закону сприятиме підвищенню позиції України у рейтингу легкості ведення бізнесу Світового банку Doing Business за напрямом «Отримання дозволу на будівництво». Джерело: https://www.kmu.gov.ua
  •  13 листопада, Верховна Рада України прийняла за основу в першому читанні урядовий законопроект про обіг земелі сільськогосподарського призначення (№2178-10) . Дякуємо 240 народним депутатам за підтримку не словами, а справами, реформи місцевого самоврядування та регіонального розвитку. Українці заслуговують бути господарями на рідній землі, а не кріпаками, якими їх зробили старі закони. «Сьогодні Верховна Рада України розглядає земельну реформу. Уперше за довгі роки громади мають шанс отримати більше можливостей ефективно управляти земельними ресурсами в межах своїх територій. Земля — це інвестиційний ресурс для розвитку громад та регіонів, джерело доходів до місцевих бюджетів. Вся система просторового планування, містобудування, нового будівництва та інвестиції пов’язані із земельними ресурсами. Як відомо, місцеві ради наділені правом розпоряджатися землею комунальної власності і планувати свій просторовий розвиток, але тільки в межах населених пунктів, що суттєво обмежує, стримує планування комплексного розвитку територій і за межами поселень. Громади повинні набути всіх необхідних прав щодо юрисдикції і розпорядження земельними ресурсами — здавати в оренду чи продавати, стягувати податки, а також право планувати свій розвиток на всій території з урахуванням принципу повсюдності.  Земельна реформа – це створення сприятливих умов для розвитку сільського господарства, що дуже важливо для об’єднаних територіальних громад . Стратегічне бачення сьогоднішнього Уряду  полягає в тому, що територія України повинна стати територією спроможних громад, які межують між собою та забезпечують повсюдність місцевого самоврядування. Отже, земельна реформа необхідна як безпосередньо для громадян, так і для розвитку територіальних громад. Сподіваюсь, що сьогодні парламент зробить важливий крок до її  впровадження», — зазначила Міністр розвитку громад та територій України Альона Бабак. Джерело: http://www.minregion.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda