03.07.2017

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

постійні комісії районної ради УІІ скликання

ПРОТОКОЛ № 6/17

спільного засідання постійних комісій

Кельменецької районної ради УІІ скликання

30 червня 2017 року                                                           смт Кельменці

Початок: 10.00                                                                     зал засідань районної ради

Склад комісій всього - 29 депутатів (список додається).

Відсутні на засіданні-  19депутатів (список додається).

Головуючий на засіданні: Присакар С.М., заступник голови постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Секретар засідання: Слухінська Г.П., секретар постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Слухали :

Про затвердження порядку денного спільного засідання постійних комісій

Постійні комісії одноголосно

ВИРІШИЛИ:

Затвердити такий

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Про  присвоєння  звання «Почесний  громадянин Кельменецького  району».

Інформує: Горобець А.І., заступник голови районної ради

Слухали :

Заступника голови районної ради Горобця А.І. щодо присвоєння  звання «Почесний  громадянин Кельменецького  району» (матеріали додаються).

Постійні комісії одноголосно вирішили:

(рішення додається)

 

Головуючий на спільному засіданні,

заступник голови постійної комісії

з питань соціально-економічного розвитку,

планування бюджету та фінансів                                                        С. Присакар

 

 

Секретар спільного засідання,              

секретар постійної комісії з питань

соціально-економічного розвитку,

планування бюджету та фінансів                                                Г. Слухінська

 

 

22.05.2017

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

постійні комісії районної ради УІІ скликання

ПРОТОКОЛ № 3/17

спільного засідання постійних комісій

Кельменецької районної ради УІІ скликання

18 травня 2017 року                                                           смт.Кельменці

Початок: 10.00                                                                     зал засідань районної ради

Склад комісій всього - 29 депутатів (список додається).

Присутні на засіданні- 19депутатів (список додається).

Головуючий на засіданні: Присакар С.М., заступник голови постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Секретар засідання:Слухінська Г.П., секретар постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Слухали :

Про затвердження порядку денного засідання постійних комісій

Постійні комісії одноголосно

ВИРІШИЛИ:

Затвердити такий

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та оформлення права власності за Кельменецькою районною радою.

Інформує:Горобець А. І , заступник голови районної ради

2.Про делегування представників Кельменецької районної ради до складу Госпітальної ради Східного Госпітального округу Чернівецької області.

Інформує: Горобець А. І , заступник голови районної ради

3. Про впорядкування оплати праці працівників виконавчого апарату районної ради.

Інформує:Потерейко Р.В., начальник відділу з питань кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради

4. Про затвердження комплексної програми створення та функціонування Центру надання послуг «Прозорий офіс» Кельменецького району на 2017-2019 роки.

Інформує: Сугак І.А., головний спеціаліст відділу з питань комунальної власності виконавчого апарату районної ради

5. Про затвердження Положення про порядок підготовки і внесення проектів спільних розпоряджень голів районної державної адміністрації та районної ради.

Інформує:Світла Л.В., керуючий справами районної ради

 

 

 

Слухали :

Заступника голови районної ради Горобця А.І. щодо необхідності надання дозволу на розробку проектів землеустрою по відведенню земельних ділянок та оформлення права власності за Кельменецькою районною радою (матеріали додаються).

Голосували за проект рішення спільного засідання:

за – 18;       проти – немає;     утримались – 1 (Кувіла В.І.).

Постійні комісії вирішили:

(рішення додається)

 

Слухали :

Заступника голови районної ради Горобця А.І. щодо необхідності делегування представників Кельменецької районної ради до складу Госпітальної ради Східного Госпітального округу Чернівецької області (матеріали додаються).

Виступили:

Довгань М.О., депутат районної ради.

Запропонував внести зміни до проекту висновків і до персонального складу представників Кельменецької районної ради згідно пропозицій, висловлених на погоджувальній раді голів фракцій та просив підтриматиїх на спільному засіданні постійних комісій. А саме замінити в проекті рішення вказані кандидатури та включити до представників:

- Світлу Л.В., керуючого справами районної ради;

- Дудко М.В., головного лікаря КУ ”Кельменецька центральна лікарня”;

- Пастуха О.Д., депутата районної ради УІІ скликання.

Голосували за дану пропозицію:

за – 19;       проти – немає;     утримались – немає.

Постійні комісії вирішили:

(рішення додається)

Слухали :

Роз’яснення начальника відділу з питань кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної радиПотерейко Р.В.щодо проекту рішення по впорядкування оплати праці працівників виконавчого апарату районної ради(проект рішення та порівняльна таблиця додаються).

Виступили:

Пастух О.Д., депутат районної ради від районної партійної організації   Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина».

Запропонував розділити проект рішення з даного питання на декілька проектів, що дасть змогу приймати участь у голосуванні всім посадовим особам, які є депутатами.

Постійні комісії вирішили:

(рішення додається)

Слухали :

Керуючого справами районної ради Світлу Л.В. щодо результатів роботи робочої групи, яка доопрацьовувала проект комплексної програми створення та функціонування Центру надання послуг «Прозорий офіс» Кельменецького району на 2017-2019 роки(проект рішення додається).

 

 

 

Виступили:

Пастух О.Д., депутат районної ради від районної партійної організації   Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина».

Висловив думку, що такого центру ще немає в жодному з районів області, однак якщо затвердження даної програми буде на користь жителів району, тому згідний підтримати даний проект рішення.

Постійні комісії вирішили:

(рішення додається)

Слухали :

Керуючого справами районної ради Світлу Л.В. щодо проекту Положення про порядок підготовки і внесення проектів спільних розпоряджень голів районної державної адміністрації та районної ради, який пропонується депутатам після доопрацювання робочою групою за участі юристів обласної державної адміністрації (проект рішення додається).

Постійні комісії вирішили:

(рішення додається)

Головуючий на спільному засіданні,

заступник голови постійної комісії

з питань соціально-економічного розвитку,

планування бюджету та фінансів                                               С. Присакар

Секретар засідання                                                                            Г.Слухінська

 

 

27.12.2016

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

постійні комісії районної ради УІІ скликання

 

ПРОТОКОЛ № 24/16

спільного засідання постійних комісій

Кельменецької районної ради УІІ скликання

23 грудня 2016 року                                                             смт.Кельменці

Початок: 10.00                                                                     зал засідань районної ради

Склад комісій всього - 32 депутатів (список додається).

Присутні на засіданні- 21депутат (список додається).

Головуючий на засіданні:Гречана О.П., голова постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів

Секретар засідання:Слухінська Г.П., секретар постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про районний бюджет на 2017 рік.

Доповідає:Карапчієвська М.М., начальник фінансового управління райдержадміністрації

2. Про звернення селищного голови Буняка С.Л.

Інформує:Присакар С.М., начальник відділу з питань комунальної власності виконавчого апарату районної ради

Слухали :

Інформацію начальника фінансового управління райдержадміністрації Карапчієвської М.М., яка представила проект районного бюджету на 2017 рік (додається).

Постійні комісії одноголосно вирішили:

(рішення додається)

Слухали :

Інформацію начальника відділу з питань комунальної власності виконавчого апарату районної ради Присакар С.М., яка ознайомила присутніх з клопотанням селищного голови Буняка С.Л. та рішенням постійної комісії з питаньдепутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності (додаються).

Виступили:

Гречана О.П., депутат районної ради

Запропонувала інформацію взяти до відома та погодитись із висновками профільної постійної комісії.    

Голосували за пропозицію:

за – 16;       проти –1;     утримались – 4.

Пропозицію прийнято.

 

Головуючий на спільному засіданні,

голова постійної комісії з питань

         соціально-економічного розвитку,

         планування бюджету та фінансів                                               О.Гречана

Секретар спільного засідання                                                     Г.Слухінська

 

 

 

 

02.07.2016

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

постійні комісії районної ради УІІ скликання

ПРОТОКОЛ № 14/16

спільного засідання постійних комісій

Кельменецької районної ради УІІ скликання

01 липня 2016 року                             смт.Кельменці

Початок: 10.00                                                                     зал засідань районної ради

Склад комісій всього - 32 депутатів (список додається).

Відсутні на засіданні- 23депутата (список додається).

Головуючий на засіданні: Присакар С.М., заступник голови постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Секретар засідання:Слухінська Г.П., секретар постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Слухали :

Про затвердження порядку денного засідання постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Виступили:

Ус П.М., депутат районної ради.

Запропонував включити до порядку денного питання про припинення діяльності комунального підприємства Центральна районна аптека №27.

Постійні комісії одноголосно

ВИРІШИЛИ:

Затвердити такий

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Про  присвоєння  звання «Почесний  громадянин Кельменецького  району».

Інформує: Горобець А.І., заступник голови районної ради

2. Про  затвердження символіки Кельменецького району.

Інформує: Горобець А.І., заступник голови районної ради

         3. Про припинення діяльності комунального підприємства Центральна районна        

         аптека №27.

Інформує: Пастух О.Д., голова тимчасової комісії, яка здійснювала перевірку діяльності комунального підприємства Центральна районна аптека №27

Слухали :

Заступника голови районної ради Горобця А.І. щодо присвоєння  звання «Почесний  громадянин Кельменецького  району» (матеріали додаються).

Постійні комісії одноголосно вирішили:

(рішення додається)

Слухали :

Заступника голови районної ради Горобця А.І. щодо необхідності затвердження символіки Кельменецького району (проекти Герба, Прапора та Положення додаються).

Виступили:

Горбишин А.О., депутат районної ради.

Висловив незадоволення тим, що проекти Герба та Прапора району не було роздано населеним пунктам для проведення громадських слухань.

Поп’юк В.Ю. , депутат районної ради.

Зауважив про доцільність прийняття символіки під час проведення децентралізації.

Ус П.М., депутат районної ради.

Вніс пропозицію доопрацювати проект Герба.

Постійні комісії вирішили:

(рішення додається)

Слухали :

Голову тимчасової комісії, яка здійснювала перевірку діяльності комунального підприємства Центральна районна аптека №27 Пастуха О.Д., який прозвітував про результати проведеної перевірки та реальний фінансовий стан даного підприємства та відповідність поданої звітності (матеріали додаються).

Виступили:

Горобець А.І., заступник голови районної ради

Пояснив, що питання було включено до порядку денного після попереднього розгляду постійною комісією районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності (зачитав рекомендацію від 08.02.2016 року №06-08/13.16). Ще раз наголосив депутатам, що прийнято за основу проект рішення сесії, який винесено на розгляд за рішенням постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності і є в розданих депутатам матеріалах. Зачитав текст цього проекту рішення.

Панкевич О.О., голова постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності.

Підтвердив депутатам, що дійсно це питання було розглянуто і вивчено на засіданні постійної комісії і запропоновано до розгляду на сесії на виконання рішення депутатів попереднього скликання, які перенесли розгляд питання після намагання зібрати кошти від аграріїв району на допомогу підприємству.

Пастух О.Д., депутат районної ради від районної партійної організації   Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина».

Звернувся з проханням роз’яснити, який проект рішення розглядатиметься на сесії.

Кувіла В.І., депутат районної ради від районної партійної організації   Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина».

Висловився проти ліквідації комунального підприємства Центральна районна аптека №27. Відмітив, що те в якому стані зараз перебуває це підприємство вина депутатів, бо до цього часу нікого не цікавило,що відбувається з ним. І рано чи пізно люди запитають із депутатів чому це підприємство збанкрутувало.

Погодився із думкою, що неефективно використовується приміщення адмінбудівлі і його стан жахливий, тому можливо розглянути варіант переведення підприємства в менше приміщення.

Пастух В.І., депутат районної ради від районної організації ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ».

Вважає, що єдиного бачення подальшої долі підприємства у депутатів немає, тому запропонував від термінувати розгляд цього питання. А для продовження розгляду ще раз здійснити підрахунок необхідних коштів для відновлення нормальної роботи підприємства і вже потім вирішувати чи є в нас можливості його підтримати чи вже крім припинення його діяльності іншого виходу із цієї ситуації немає.

Карапчієвська М.М., начальник фінансового управління райдержадміністрації

Надала обгрунтовні відповіді депутатам щодо можливостей надати необхідну допомогу підприємству із районного бюджету, відмітивши, що в останньому клопотанні була цифра 500 тисяч грн. і це непосильна для районного бюджету сума.

Повідомила, що пізніше і може бути розглянуто питання виділення при наявності значно меншої суми,однак як і раніше вона вже відмічала, питання буде розглядатися за умови відновлення ведення на підприємстві повноцінного бухгалтерського обліку та наявності бухгалтера, якого досі немає.

Разом з тим відмітила, що зараз заборгованість складає близько 300 тис. грн. і надання допомоги – це тільки на покриття боргів, а не на відновлення роботи, для чого все ж потрібні значні кошти.

Поп’юк В. Ю., депутат районної ради від районної партійної організації   Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина».

Висловив зауваження, що не зрозуміло все ж який фінансовий стан цього підприємства – за одними даними 300 тис. грн. боргу,а Якименко Т.Р. має звіт, згідно якого є прибуток.

Вважає, що збереження комунальної аптеки буде вагомим аргументом при укрупненні районів, на користь Кельменецького. Тому вважає, що таке рішення про закриття даного підприємства приймати передчасно.

Телешман П.Г., депутат районної ради від районної організації ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ».

Звернувся до депутатів з проханням повернутися все таки до розгляду проекту рішення сесії, адже сьогодні не розглядається питання потрібна чи не потрібна комунальна аптека – всім зрозуміло, що потрібна, але в якому вигляді це вже інше питання.

Однак сьогодні стоїть питання, що робити із підприємством, яке на межі банкрутства із заборгованістю близько 300 тис. грн. І така заборгованість – це вирок цьому підприємству. Звернув увагу депутатів на сусідній Сокирянський район, де працює тільки 2 аптеки – одна з яких комунальна. А у нас тільки в селищі Кельменці є 8 приватних аптек, тому така конкуренція не могла не позначитися на діяльності комунальної аптеки.

Відмітив також, що ефективне використання приміщення Аптеки дасть можливість принести більшу користь для жителів району. Тому підтримує пропозиції щодо передачі частини адмінбудівлі для облаштування ЦНАПу, якщо звичайно наш район намагається бути по зразку європейських країн. До слова в Сокирянах приміщення комунальної аптека всього 130 кв. м.

Дмитрук Д.І., депутат районної ради від районної партійної організації   Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина».

Запропонував проект рішення сесії доповнити ще одним пунктом щодо утворення іншого комунального підприємства, вказавши терміни для здійснення всіх необхідних заходів передбачених законодавством.

Гричанюк Н.П., в. о. керівника комунального підприємства Центральна районна аптека №27.

Надала інформацію щодо наявності заборгованості та можливостей виготовлення ліків та пояснила, що вода в приміщенні є і підприємство дійсно за результатами 2015 року має прибуток 4,6 тис. грн. Вважає, що виділення допомоги в розмірі 500 тис. грн. допоможе відновити повноцінну роботу підприємства.

Пероган М.А., депутат районної ради від районної партійної організації Аграрної партії України.

Запропонував призупинити роботу підприємства до вивчення питання його дійсного фінансового стану (до наступної сесії). Не ставити далі питання на голосування, а утворити спеціальну комісію, яка підготує дане питання до наступної сесії, роз’яснивши депутатам всі незрозумілі питання ( які різняться).

Якименко Т.Р., депутат районної ради від районної партійної організації   Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина».

Повністю підтримала пропозиції Перогана М.А. та вважає за необхідне довивчити це питання депутатській комісії.

Горобець А.І., заступник голови районної ради.

Підсумовуючи всі висловлені думки, вніс пропозицію погодитись із пропозиціями тимчасової комісії, яка здійснювала перевірку діяльності комунального підприємства Центральна районна аптека №27 та винести дане питання на розгляд пленарного засідання.

Голосували за пропозицію:

         за – 22;       проти – 1;     утримались – немає .

Постійні комісії вирішили:

(рішення додається)

 

Головуючий на спільному засіданні,

заступник голови постійної комісії

з питань соціально-економічного розвитку,

планування бюджету та фінансів                                               С. Присакар

 

Секретар спільного засідання,              

секретар постійної комісії з питань

соціально-економічного розвитку,

планування бюджету та фінансів                                                Г. Слухінська

 

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, що формулює політику забезпечення населення якісними та ефективними ліками у 2018 році. Сьогодні, 13 грудня 2017 року, на засіданні Уряд проголосував за 2 постанови, що передбачають забезпечення українців медичними препаратами у наступному році. Мова йде про оновлену версію Національного переліку основних лікарських засобів та зміни до постанови №1303, якою забезпечуються ліками пільгові групи населення.   «Національний перелік основних лікарських засобів – це надзвичайно важлива частина медичної реформи, одне із завдань якої – гарантувати безкоштовне базове лікування громадянам країни. Ми хочемо, щоби українці на 100% були забезпечені життєво необхідними, якісними та безпечними ліками. Ухвалення цієї постанови допоможе мільйонам громадян отримувати вчасне, якісне та ефективне лікування. Аналізуючи закупівлі лікарських засобів в регіонах, ми виявили, що лише у 2016 році на суму понад 70 мільйонів гривень були закуплені якісь екстракти плодів дикої моркви, хмелю, перцевої м’яти, хлорофіліпту тощо. Не можна сказати, що ці лікарські засоби взагалі не лікують, але зважаючи на їх симптоматичну терапевтичну дію, закуповувати за державні кошти не доцільно. Бо у той час, коли комусь дають куплені державою такі ліки, в іншій лікарні помирає людина, яка не має життєво необхідного», – зазначив заступник Міністра охорони здоров’я Роман Ілик. Зокрема, Кабінет Міністрів ухвалив додання до Національного переліку основних лікарських засобів ще 60 діючих речовин: 18 МНН, що включені до оновленого видання рекомендацій ВООЗ, 28 МНН, що включені до державних програм та субвенцій на інгаляційні засоби для наркозу та 14 препаратів для надання екстреної допомоги. Тобто відтепер загальна кількість препаратів, що включені до Нацпереліку і мають забезпечуватися на 100% у закладах охорони здоров’я, становить 427 препаратів. Окремо урядовці вирішили продовжити дію постанови №1303. Саме вона забезпечує пільгові категорії населення медичними препаратами та виробами, яких нині немає в Нацпереліку. Ця постанова продовжуватиме працювати протягом перехідного періоду. Зміна, яка була ухвалена сьогодні Урядом – обов’язкова реєстрація препаратів в Україні та наявність їх у галузевих стандартах у сфері охорони здоров’я. Довідково Національний перелік основних лікарських засобів – це перелік безпечних ліків із доведеною ефективністю, які держава гарантуватиме пацієнту безкоштовно. Головна ідея політики у тому, що кожен медичний заклад кожного пацієнта має забезпечити на 100% ліками за оновленим Нацпереліком. Нова політика забезпечення лікарськими засобами українців змінює підхід до фінансування. Держава витрачатиме кошти платників податків ефективно: лише на ті лікарські засоби, чия ефективність у боротьбі з хворобами науково доведена. Ресурси держави буде сфокусовано на наданні безкоштовного ефективного лікування від пріоритетних захворювань і станів максимальній кількості громадян. Відповіді на поширенні питання про Нацперелік: http
  • Пане Міністре, ми з дружиною маємо трохи заощаджень і одну ідею для бізнесу. Однак, щоб почати бізнес треба зареєструвати фізичну особу – підприємця. Підкажіть як і що нам треба робити? Куди звернутися для реєстрації ФОП? Реєстрацію фізичних осіб-підприємців уповноважені здійснювати: виконавчі органи місцевих рад, районні державні адміністрації (у разі прийняття відповідною радою рішення про наділення такими повноваженнями); нотаріуси; акредитовані суб'єкти. Варто зазначити, що реєстрацію осіб, які зареєстровані та переселилися з території проведення АТО здійснює державний реєстратор за адресою тимчасового проживання особи незалежно від місця проживання в межах України. Які документи треба подати для реєстрації ФОП? заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем; заява про обранняспрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість - за бажанням заявника; паспорт громадянина України; нотаріально засвідчена письмова згода батьків або піклувальника чи органу опіки та піклування - для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності; примірник документа, який засвідчує повноваження представника (у випадку подання документів представником). Документи можуть бути подані як у паперовій формі (подаються особисто заявником або поштовим відправленням (бажано цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення) або ж у електронній формі (документи подаються заявником через портал електронних сервісів). Як подати електронну заявку? Для того, щоб подати заяву для державної реєстрації фізичної особи - підприємця необхідно зареєструватися на сайті "Реєстраційний портал" за посиланням http://rp.irc.gov.ua/ та виконати вказані на сайті дії. Заява формується заявником у електронній формі з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування. Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису. Як довго розглядаються документи і скільки це коштує? За проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця справлення плати законодавством не передбачено. Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій щодо фізичних осіб - підприємців проводиться протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів. Які причини можливого зупинення розгляду документів? подання документів або відомостей не в повному обсязі; невідповідність документів вимогам до оформлення документів; невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям в Єдиному державному реєстрі; невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта відомостям, які містяться в інформаційних системах інших органів державної влади; подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання; невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі. Розгляд документів зупиняється на строк, що становить 15 календарних днів з дати їх зупинення. Повідомлення про зупинення розгляду документів із зазначенням строку та виключного переліку підстав для його зупинення розміщуються на порталі електронних сервісів у день зупинення та надсилаються заявнику на адресу його електронної пошти. Чи є конкретні підстави для відмови у державній реєстрації ФОП? документи подано особою, яка не має на це повноважень; у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії; не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку; наявні обмеження на зайняття підприємницькою діяльністю, встановлені законом; наявність в Єдиному державному реєстрі запису, що фізична особа вже зареєстрована як ФОП. Повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації повинно містити посилання на конкретну норму (пункт, статтю) законодавства із зазначенням, що саме порушено під час оформлення. Відмова у державній реєстрації здійснюється протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів. Після усунення причин, що були підставою для відмови у державній реєстрації, заявник може повторно подати документи для державної реєстрації. Які дії ще потрібно виконати після реєстрації? Після того, як фізична особа зареєструвалася підприємцем, їй потрібно: зареєструвати книгу обліку доходів. Для цього подається заява на ім'я начальника Державної фіскальної служби, де особа перебуває на обліку, складена в довільній формі, а також сама книга. Щоб подавати звітність через інтернет потрібно отримати ключ електронного цифрового підпису, безкоштовно в Акредитованих центрах сертифікованих ключів (далі – АЦСК) податкової чи в будь-якому іншому АЦСК. Якщо особа планує отримувати дохід у безготівковій формі, потрібно відкрити поточний рахунок підприємця.
  • Президент Петро Порошенко підписав Указ № 412/2017 та Указ № 413/2017 «Про ліквідацію та утворення місцевих загальних судів». Згідно з Указом №412/2017, відповідно до Конституції України та Закону України «Про судоустрій і статус суддів», ліквідуються Черкаський районний суд Черкаської області, Чигиринський районний суд Черкаської області, Придніпровський районний суд міста Черкас та Соснівський районний суд міста Черкас. Натомість утворюється Черкаський окружний суд із місцезнаходженням у місті Черкасах, юрисдикція якого поширюватиметься на райони, де раніше діяли суди, що ліквідовуються. Також вносяться зміни до розділу «Черкаська область» Мережі місцевих загальних судів, затвердженої Указом Президента України від 20 травня 2011 року № 591 «Питання мережі місцевих загальних та апеляційних судів», зокрема виключаються пункти 18, 19, 22, 23 та назва підрозділу «м.Черкаси». Указом № 413/2017, відповідно до Конституції і Закону України «Про судоустрій і статус суддів», ліквідуються Першотравневий районний суд міста Чернівців, Садгірський районний суд міста Чернівців та Шевченківський районний суд міста Чернівців і утворюється Окружний суд міста Чернівців із місцезнаходженням у місті Чернівцях. Так само вносяться зміни до розділу «Чернівецька область» Мережі місцевих загальних судів, затвердженої Указом Президента України від 20 травня 2011 року №591 «Питання мережі місцевих загальних та апеляційних судів»  та виключається назва підрозділу «м.Чернівці» і пункти 12 – 14. Кабінет Міністрів має забезпечити фінансування заходів, пов'язаних із реалізацією цих Указів. Документи набирають чинності з дня їх опублікування. Джерело: president.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda