ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення І сесії районної ради

УІІ скликання

22 грудня 2015 року   № 7.3.1-7/15

ПОЛОЖЕННЯ

про постійні комісії районної ради

Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

1.Дане Положенняпро постійні комісії районної ради (надалі по тексту Положення) розроблене відповідно до Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”  та «Про статус депутатів  місцевих рад» і визначає повноваження, компетенцію та  порядок організації роботи постійних комісій ради УІІ скликання.

     2.Постійні комісії є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до їх відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради.

     3.Порядок утворення, ліквідації постійних комісій, затвердження та зміна їх складу, обрання та відкликання голів постійних комісій визначається  Регламентом роботи Кельменецької районної ради.

     4.Постійні комісії підзвітні районній раді та відповідальні перед нею. Діяльність постійних комісій за дорученням голови районної ради координує заступник голови ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рішень і рекомендацій.

     5.Постійні комісії будують свою роботу на основі законності, гласності, вільного колективного обговорення та  вирішення питань.

     6.Постійні комісії районної ради формуються за принципом пропорційності з урахуванням фахової підготовки депутатів.

Розділ ІІ. ФУНКЦІЇ І ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ.

1.Постійні комісії за дорученням ради, голови та /або його заступника, за власною ініціативою:

*попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету;

*вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради; розробляють проекти рішень ради та готують висновки з питань, що розглядалися;

*вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді органів, а також з питань віднесених до відання ради, районної державної адміністрації, підприємств, установ і організацій, їх філій чи відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб;

*подають за результатами перевірки рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках – на розгляд ради;

*здійснюють контроль за виконанням рішень ради, власних рішень і рекомендацій;

*можуть вносити на розгляд ради свої пропозиції щодо питань, віднесених до їх відання;

*попередньо розглядають кандидатури осіб, які пропонуються для  обрання, затвердження, призначення або погодження районною радою, готують висновки з цих питань.

2.Постійні комісії мають право:

*у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, отримувати від керівників органів, підприємств, установ, організацій та їх філіалів і відділень необхідні матеріали і документи;

*вносити пропозиції щодо порядку денного пленарних засідань сесії ради.

3.Постійні комісії зобов’язані:

*якісно, відповідно до вимог чинного законодавства, розробляти проекти рішень з питань, що належать до їх відання, здійснювати попередній їх розгляд та готувати висновки з цих питань для розгляду на пленарних засіданнях сесії ради;

*періодично звітувати перед радою про свою роботу;

*своєчасно виконувати доручення ради,  голови районної ради та його заступника, з питань підготовки рішень та роботи ради, інформувати їх про хід виконання доручень;

*вивчати і враховувати у своїй діяльності громадську думку, розглядати заяви, пропозиції, скарги з питань, віднесених до їх компетенції відповідно до Закону України “Про звернення громадян”.

   6.Вести діловодство в комісіях відповідно до вимог чинного законодавства.

Розділ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ.

     1.Основною формою роботи постійних комісій є засідання. Засідання постійних комісій є правомочним, якщо в ньому бере участь більше  половини  від загального складу комісії.

     2.Засідання скликаються  в міру необхідності, але не рідше ніж один раз на квартал та  проводяться  відповідно до затверджених комісіями планів, а також плану роботи районної ради.

   3.Засідання постійних комісій проводяться відкрито і гласно, крім випадків, коли за рішенням постійної комісії проводиться закрите засідання. На закритому засіданні, крім членів комісії можуть бути присутніми запрошені на засідання особи.

   4.Депутати працюють у постійних  комісіях на громадських засадах.Орієнтовний порядок денний постійної комісії районної ради разом з необхідними  матеріалами доводиться до відома членів відповідної комісії районної ради в день засідання постійної комісії до початку її роботи.

   5.Організація роботи постійної комісії ради покладається на голову комісії. Голова комісії скликає і веде її засідання, дає доручення членам комісії, представляє комісію у відносинах з іншими органами,  підприємствами, установами , організаціями, об’єднаннями громадян та громадянами, організовує роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісії.

     У разі відсутності голови комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження  з поважних причин його функції здійснює заступник голови або секретар комісії.

   6.За рішенням постійних комісій на їх засіданнях можуть проводитися слухання з питань, що належать до їх компетенції. Мета слухань – отримання всебічної інформації щодо питань, які розглядаються, їх вивчення і обговорення. Інформація, отримана під час слухань, використовується для прийняття висновків і рекомендацій постійних комісій.

   7.Слухання проводяться відкрито, крім випадків, коли постійна комісія прийме рішення про закрите засідання. Під час слухань кожен член постійної комісії має право ставити запитання промовцям і одержувати відповіді на них.

   8.Постійні комісії запрошують посадових осіб, керівників на своє засідання через  виконавчий апарат ради.

   9.На кожному засіданні постійної комісії ведеться протокол. В протоколі зазначаються:

*його номер, дата і місце проведення;

*прізвище головуючого на засіданні, список членів комісії, присутніх на засіданні та відсутніх із зазначенням причин їх відсутності, список запрошених, або викликаних осіб та тих з них, які присутні на засіданні;

*порядок денний засідання;

*розглянуті питання порядку денного, список депутатів, а також запрошених і викликаних осіб, які виступили під час їх обговорення;

*назви документів, розглянутих на засіданні постійної комісії;

*результати голосування з питань порядку денного;

*прийняті рішення , рекомендації та висновки.

   10.Протокол засідання постійної комісії підписується головою  та секретарем комісії, а в разі відсутності голови комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження з інших причин – головуючим на засіданні.

   11.Протокол засідання є офіційним документом, що підтверджує процес обговорення і прийняття рішення, рекомендації чи висновку комісії.

     Протоколи засідань постійної комісії підлягають обов’язковому оприлюдненню. Відповідальність за своєчасність оприлюднення покладається на виконавчий апарат ради.

   12.За результатами обговорення питання на засіданнях постійних комісій шляхом голосування приймаються:

*рішення - з питань, що стосуються структури, організації діяльності комісії та розподілу обов’язків між її членами;

*рекомендації – щодо розгляду радою питань, які вносяться посадовими особами і виконавчими органами, а також щодо контрольної діяльності постійних комісій;

*висновки – з питань, які  вносяться на розгляд ради для затвердження, погодження та щодо кандидатур осіб, які пропонуються для обрання або призначення радою.

   13.Рішення, рекомендації та висновки постійних комісій приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності – заступником голови або секретарем комісії. Вони можуть бути переглянуті ними, якщо за це подано не менше половини голосів від загального складу комісії.

   14.Рекомендації постійних комісій підлягають обов’язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно ними бути повідомлено комісіям у встановлений  строк.

   15.Постійна комісія для вивчення питань, розробки проектів рішень ради може створювати  підготовчі комісії і робочі групи з залученням представників громадськості, експертів та спеціалістів. Питання, які належать до відання кількох постійних комісій, можуть, за ініціативою комісій, за дорученням ради, її голови або заступника розглядатися постійними комісіями спільно. Висновки і рекомендації, прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних постійних комісій.

   16.Протоколи засідань постійних комісій зберігаються протягом депутатського скликання в спеціальних папках, заведених на кожну комісію у виконавчому  апараті ради. Після закінчення терміну скликання протоколи комісій передаються на зберігання в архівний підрозділ виконавчого апарату для подальшої передачі в районний архів.

   17.Організація роботи постійної комісії покладається на голову комісії. Голова постійної комісії:

*забезпечує складання плану її роботи;

*скликає і веде засідання комісії;

*дає доручення членам комісії;

*представляє комісію у відносинах з підприємствами, установами, організаціями,  іншими органами, об’єднаннями громад та громадянами;

*підписує  документи, прийняті постійною комісією, чим засвідчує відповідність їх змісту прийнятих рішень;

*організовує роботу по виконанню рішень, реалізації висновків і рекомендацій комісії , інформує її членів про хід їх виконання;

*звітує раді про роботу постійної комісії та її наслідки;

*пропонує кандидатури на посаду заступника голови комісії та секретаря комісії;

*інформує членів постійної комісії про офіційні документи, листи, що надійшли до комісії, а також робить інші повідомлення, що стосуються діяльності постійної комісії.

   18.Заступник голови постійної комісії:

*виконує обов’язки голови у разі його відсутності;

*виконує за дорученням голови завдання щодо організації роботи комісії.

*веде протокол засідання комісії, її діловодство;

*організовує роботу з підготовки матеріалів для засідання;

*сповіщає членів постійної комісії  про дату, час і порядок денний засідання комісії;

*веде облік засідань комісії та присутніх на них .

*виконує завдання, передбачені рішенням комісії щодо розподілу обов’язків;

*який має іншу думку, ніж комісія, має право подавати раді особисту думку.

Розділ ІУ. КОМПЕТЕНЦІЯ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ РАЙОННОЇ РАДИ.

   1.Постійна комісія з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів :

   1.1.Здійснює контроль за виконанням Бюджетного кодексу України, інших законів України, нормативних актів районної ради з бюджетних та фінансових питань, за економним витрачанням коштів районного бюджету.

   1.2.Розглядає проекти районного бюджету, програми соціально-економічного та культурного розвитку району, пропонує зміни, доповнення,  співдоповідає  з питань  про районний бюджет та звіт про його виконання.

   1.3.Здійснює щоквартальний аналіз виконання районного бюджету. Заслуховує з цього питання керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.  Розглядає пропозиції з питань фінансування, оподаткування, формування, внесення змін та доповнень до районного бюджету, подані постійними комісіями районної ради, узагальнює і вносить їх на розгляд голові районної ради  та раді.

     1.4.Розглядає звіт про виконання районного бюджету за рік, що минув, та вносить свої пропозиції щодо його затвердження на сесії районної ради.

     1.5.Проводить спільні засідання з іншими постійними комісіями та структурними  підрозділами райдержадміністрації, фіскальною службою з питань бюджету, фінансів та податків, виконання програм соціально-економічного розвитку, інших регіональних програм.

   1.6.Контролює виконання рішень ради, власних рішень і рекомендацій, готує з цих питань відповідні інформації. Звітує перед радою про проведену роботу.

     1.7.Здійснює державну регуляторну політику у частині, що віднесена рішеннями ради до компетенції постійної комісії.Вивчає питання дотримання і виконання всіма місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування вимог єдиної державної регуляторної політики у сфері підприємництва.

     1.8.Сприяє залученню інвестицій, виробленню та впровадженню сприятливої інвестиційної політики з метою активізації нарощення темпів розвитку промислового потенціалу, розвитку підприємництва, малого та середнього бізнесу, працевлаштування населення.

   1.9.Розглядає хід виконання програми соціально-економічного розвитку району, інших районних програм розвитку  видів економічної діяльності, бюджету розвитку районного бюджету, пропонує зміни, доповнення, подає узагальнені пропозиції районній раді.

     1.10.За дорученням ради вирішує інші питання. На  пропозицію постійної комісії керівники органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств  та організацій, інші посадові особи зобов’язані бути на її засіданнях та надати пояснення щодо питань, які нею розглядаються.

   2.Постійна комісія з питань агропромислового комплексу (АПК) , регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища:

2.1.Здійснює контроль за виконанням цільових комплексних програм, інших рішень ради щодо розвитку агропромислового комплексу району. Розробляє, за дорученням ради або з власної ініціативи, проекти рішень ради і пропозиції з питань здійснення державного контролю за дотриманням законодавства з питань віднесених до компетенції комісії.

2.2. Вносить пропозиції щодо:

*збільшення виробництва сільськогосподарської продукції; 

*вирішення відповідно до законодавства питань регулювання земельних відносин;

*вирішення відповідно до законодавства питань про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів районного значення, а також про скасування такого дозволу;

*стану дотримання правил користування водозабірними спорудами, призначеними для задоволення питних побутових та інших потреб населення, зон санітарної охорони джерел водопостачання;

*прийняття рішень про організацію територій і об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення;

*прийняття за пропозицією сільських, селищної рад рішень, пов’язаних зі створенням спеціальних вільних та інших зон, зміною у статусі цих зон внесення до відповідних органів пропозицій з цих питань.

2.3.Вивчає і надає висновки щодо стану реформування в агропромисловому комплексі, земельних відносин, раціонального використання землі суб'єктами незалежно від форм господарювання.

2.4.Спільно з представництвом з питань екології та природних ресурсів в районі, санітарно-епідеміологічними службами та іншими природоохоронними відомствами здійснює контроль за виконанням природоохоронного законодавства, цільовим використанням районного фонду охорони навколишнього природного середовища. Бере участь у розробці заходів щодо ліквідації наслідків екологічних аварій, стихійного лиха, епідемій та інших надзвичайних ситуацій.

2.5.Вивчає стан виконання делегованих повноважень районній державній адміністрації, її структурним підрозділам з питань, що входять до компетенції комісії.
Вносить на обговорення звіти керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації про виконання рішень ради, а також про здійснення районною державною адміністрацією делегованих їй радою повноважень з питань, віднесених до компетенції комісії.

2.6.Попередньо розглядає кандидатури осіб, які пропонуються для обрання, затвердження, призначення або погодження районною радою, готує висновки з цих питань.Спільно з іншими комісіями розглядає пропозиції та приймає рекомендації щодо призначення та звільнення з посад керівників суб’єктів господарювання, що перебувають у власності або управлінні районної ради.

2.7.Перевіряє, в межах своїх повноважень, роботу відповідних відділів і управлінь, підприємств, установ і організацій, розташованих на території району, подає за результатами перевірок рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках - вносить свої пропозиції на розгляд ради.

2.8.Здійснює контроль за дотриманням земельного та природоохоронного законодавства, використанням і охороною земель, природних ресурсів загальнодержавного та місцевого значення.

2.9.За дорученням районної ради, голови ради та/або його заступника, за власною ініціативою:

*попередньо розглядає і погоджує проекти рішень районної ради з питань будівництва, житлово-комунального господарства,газового господарства , електропостачання , містобудування , архітектури та планування територій, які входять в програму соціально-економічного та культурного розвитку району та інші програми;

*вивчає і готує питання про стан та розвиток відповідних галузей промисловості та економіки району, транспорту та зв'язку, бере участь у підготовці звітів про виконання прийнятих програм, готує висновки з цих питань, виступає на сесіях районної ради;

*здійснює контроль і аналізує законність і ефективність використання бюджетних коштів загального і спеціального фондів, що спрямовуються на ці галузі;

*вивчає і вносить пропозиції щодо раціонального використання всіх джерел здійснення програм соціально-культурної розбудови і благоустрою сіл, селищ і міст, розвитку інфраструктури, вимог законів з питань ціноутворення в галузі будівельної індустрії;

*вивчає і вносить пропозиції щодо раціонального використання всіх джерел здійснення програм соціально-культурної розбудови і благоустрою сіл та селища району, розвитку інфраструктури, дотримання правил забудови населених пунктів району;

*аналізує дотримання вимог законів з питань ціноутворення щодо надання житлово-комунальних послуг, виконання заходів, спрямованих на економію енергоресурсів та енергозбереження;

*вивчає і вносить пропозиції щодо інвестиційних проектів у розвиток сіл та селища, житлово-комунального господарства, впровадження прогресивних архітектурно-планувальних та інженерно-технічних рішень у питаннях містобудування, розвитку інфраструктури населених пунктів району.

     2.11.У питаннях, які належать до її повноважень, та в порядку, визначеному цим Положенням та законами України:

*отримує від керівників органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності необхідні матеріали і документи для вивчення, узагальнення і представлення районній раді;

*заслуховує посадових осіб підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності з питань, що належать до її компетенції;

*вносить пропозиції і поправки під час розгляду на своїх засіданнях проектів рішень районної ради;

*узагальнює та систематизує пропозиції, поправки і висновки інших постійних комісій та готує їх на розгляд районної ради;

*вносить пропозиції щодо заслуховування на сесії районної ради звіту посадових осіб районної державної адміністрації про їх роботу в цілому або з окремих питань.

     2.12.Попередньо розглядає відповідні розділи і показники проекту плану соціально-економічного і культурного розвитку району, бюджету району і звіти про їх виконання, вносить по них свої зауваження і пропозиції.

     2.13.Розглядає проекти та контролює хід виконання галузевих програм.Вирішує, за дорученням ради, інші питання.

   3.Постійна комісія з гуманітарних питань, сім'ї, молоді та соціального захисту населення:

     3.1.Здійснює контроль за виконанням законів України, нормативних актів центральних та місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з питань соціального захисту малозабезпечених категорій громадян, в тому числі ветеранів та гуманітарної політики, зокрема розвитку науки, освіти, культури, духовності.

     3.2.Заслуховує керівників установ освіти, культури, спорту, у справах сім’ї і молоді  з питань, що стосуються їх компетенції, готує доповіді та співдоповіді з цих питань, виступає із співдоповідями на сесіях ради.

     3.3.Розглядає програму соціально-економічного і культурного  розвитку району, сім’ї та молоді, фізкультури та спорту , інші районні програми, проекти районного бюджету в розрізі віднесених до компетенції комісії питань і вносить відповідні зміни та доповнення до проектів. Подає для узагальнення постійній комісії,яка розглядає питання бюджету та фінансів, пропозиції щодо фінансування, формування, внесення змін та доповнень до районного бюджету

     3.4.Проводить спільні засідання з іншими постійними комісіями чи структурними підрозділами райдержадміністрації з питань розвитку відповідних галузей та соціального захисту ветеранів, малозабезпечених категорій громадян, сім’ї та молоді, заняття фізкультурою та спортом  тощо.

     3.5.Акумулює інформацію, що надходить із сільських та селищної рад стосовно соціальної захищеності громадян, реагує на неї шляхом подання пропозицій чи рекомендацій.

     3.6.Вносить на розгляд ради пропозиції з питань здоров’я людини, сім’ї, молоді, охорони материнства і дитинства, фізкультури та спорту в районі.

     3.7.Готує висновки з питань віднесених до її компетенції, які містять чітко сформульовані позитивні та негативні факти роботи підприємств, установ, організацій чи посадових осіб. У висновках чи рекомендаціях комісії як правило викладаються заходи, які необхідно здійснити для усунення  недоліків, виявлених постійною комісією.

3.8.Проводить спільні та виїзні засідання з іншими постійними комісіями чи структурними підрозділами райдержадміністрації, районними організаціями  з питань  поліпшення медичного обслуговування населення, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи.

     3.9.Розглядає проекти районного бюджету та програми соціально-економічного та культурного розвитку району в галузях  охорони здоров’я, соціального захисту населення, захисту постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи, розглядає інші районні програми цієї галузі, вносить зміни чи доповнення.

     3.10.Вивчає та вносить пропозиції щодо поліпшення роботи закладів охорони здоров’я, освіти, культури, створення необхідних умов для виховання молоді, розвитку їх здібностей, трудового навчання, діяльності дошкільних та позашкільних закладів , соціального захисту населення.

   3.11.Вивчає проблеми і розробляє рекомендації щодо створення умов для занять фізкультурою і спортом, стану роботи закладів фізкультури і спорту. Перевіряє, в межах своїх повноважень, роботу відповідних відділів і управлінь, комунальних підприємств, установ і організацій, розташованих на території району, подає за результатами перевірок рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках - вносить свої пропозиції на розгляд ради.

     3.12.Спільно з відповідними установами та органами вивчає і розробляє рекомендації щодо поліпшення обслуговування ветеранів Великої Вітчизняної війни, інвалідів різних категорій, малозабезпечених громадян, розвитку мережі закладів соціального забезпечення.

     3.13.Вивчає питання соціального захисту жінок, розробляє рекомендації щодо створення умов для їх праці та виховання дітей.

     Вивчає стан інформаційного простору району і вносить пропозиції районній раді стосовно поліпшення діяльності комунальних засобів масової інформації.

     3.14.Сприяє соціальному розвитку населених пунктів району , покращенню соціально-культурного, побутового обслуговування сільського населення. Бере участь у розробці програм, що сприяють роботі асоціацій, творчих спілок, національно-культурних товариств та інших громадських організацій, які діють у сфері освіти, культури, молодіжної політики, спорту.

     3.15.Здійснює контроль за забезпеченням охорони пам’яток історії та культури, збереженням та використанням культурного надбання, бере участь у розробці заходів по їх охороні, реставрації та використані.

     3.16.Вивчає та вносить пропозиції щодо поліпшення стану роботи закладів охорони здоров'я та оздоровчих закладів, медичного та медикаментозного забезпечення населення. Перевіряє, в межах своїх повноважень, організацію медичного обслуговування та харчування в закладах освіти, охорони здоров’я району.

     3.17.Перевіряє, в межах своїх повноважень, діяльність благодійних організацій і фондів, зареєстрованих і розташованих на території району, закладів охорони здоров’я, освіти, культури, молодіжних, спортивних, туристичних закладів, незалежно від форм власності та підпорядкування, організацію їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення, здійснення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими умовами праці на підприємствах, в установах, організаціях, а також якість проведення атестації робочих місць, умови праці та надання працівникам, відповідно до законодавства, пільг та компенсацій за роботу у шкідливих умовах. Готує свої висновки з цього приводу, подає за результатами перевірок, пропозиції на розгляд керівників відповідних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ і організацій, а в необхідних випадках - вносить свої пропозиції на розгляд ради, а також вносить пропозиції до відповідних органів про ліцензування підприємницької діяльності у сфері охорони здоров’я.

   3.18.Бере участь у перевірках стану дотримання вимог законодавства про працю, зобов’язань колективних договорів та угод, вносить свої пропозиції на розгляд ради.

   3.19.Подає для узагальнення постійній комісії з питань бюджету, фінансів та податків пропозиції з питань фінансування, оподаткування, формування, внесення змін та доповнень до районного бюджету.

   3.20.Звітує перед радою про проведену роботу.

     4.Постійна комісія з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності:

     4.1.Контролює застосування та виконання Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та «Про статус депутатів місцевих рад» в частині здійснення повноважень органів місцевого самоврядування та захисту  спільних інтересів територіальних громад сіл, селища району, охорони трудових та інших прав депутатів.

     4.2. Контролює та забезпечує дотримання положень Регламенту районної ради та її органів.Узагальнює та подає пропозиції щодо вдосконалення Регламенту районної ради, доцільності внесення змін та доповнень.

     4.3.Готує співдоповіді по звітах депутатів про виконання рішень, доручень ради, постійних комісій на сесіях районної ради. У разі невиконання депутатом своїх обов’язків у раді, її органах, виборчому окрузі, систематичного порушення ним встановленого порядку роботи, постійна комісія готує висновки, за якими районна рада може прийняти рішення про ставлення депутата до виконання своїх обов’язків або про призначення голосування щодо відкликання депутата. Розглядає подання про дострокове відкликання виборцями депутата районної ради в порядку передбаченому чинним законодавством.

     4.4.Розглядає та вирішує питання, що виникають внаслідок порушення депутатських взаємовідносин та поведінки депутатів. Вносить на розгляд сесії, після розгляду на комісії, пропозиції щодо впливу на посадових осіб виконавчих органів влади, у випадку порушення ними законодавства або етики спілкування під час співпраці з депутатами;

     4.5.Здійснює контроль за виконанням законів України, нормативних актів місцевої виконавчої влади і самоврядування з питань гласності, законності, захисту прав людини, боротьби з організованою злочинністю підприємствами, установами та організаціями, органами  місцевого самоврядування,правоохоронними органами, заслуховує їх керівників.

     4.6.Готує відповідні висновки з цих питань, які містять чітко сформульовані позитивні та негативні факти, щодо роботи правоохоронних органів, підприємств, установ, організацій, виконавчої влади чи органів самоврядування, чи їх посадових осіб. Подає пропозиції, які необхідно здійснити для усунення  недоліків, виявлених постійною комісією.

     4.7.Проводить спільні засідання з іншими постійними комісіями, підрозділами райдержадміністрації, правоохоронними та контролюючими органами з питань гласності, законності, захисту прав людини,  боротьби з організованою злочинністю, зміцнення дисципліни, охорони громадського порядку, при необхідності вносить пропозиції щодо розгляду їх на сесії районної ради.

     4.8.Розглядає подання з питань внесення змін до адміністративно – територіального устрою району, зміни меж населених пунктів. Розглядає пропозиції щодо об’єднання в асоціації, вступ до асоціацій та інших форм добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад, а також про вихід із них.

     4.9.Попередньо розглядає і погоджує проекти рішень районної ради з питань соціально-економічного розвитку, комунальної власності, приватизації та регуляторної політики, програми соціально-економічного розвитку району, звіти про їх виконання.

   4.10.Приймає участь у розробці проектів рішень ради нормативно-правового характеру і готує висновки та рекомендації.

   4.11.Вивчає та узагальнює пропозиції депутатів, постійних комісії стосовно проектів законів України з питань віднесених до компетенції ради. Вивчає, узагальнює, робить висновки та рекомендації щодо дотримання Закону України „ Про звернення громадян ” на території району.

4.12.За дорученням районної ради, голови та/або його заступника, за власною ініціативою:

*вивчає з питань, віднесених до відання районної ради, діяльність районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, їх філій і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб, за результатами виявлення подає рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках - на розгляд районної ради;

*здійснює контроль за виконанням рішень районної ради з питань захисту прав людини, законності та правопорядку;

*попередньо розглядає та готує висновки і пропозиції щодо проектів рішень, які вносяться іншими суб'єктами чи за власною ініціативою на розгляд районної ради;

*вивчає ефективність діяльності районної державної адміністрації, її посадових осіб з питань, віднесених до компетенції комісії, готує та подає відповідні проекти рішень (висновки) на розгляд районної ради;

*взаємодіє з органами прокуратури, внутрішніх справ, служби безпеки, державною контрольно-ревізійною службою, іншими контролюючими органами, установами та організаціями;

*дає консультації та юридичні висновки органам місцевого самоврядування, громадянам, об'єднанням громадян , тощо;

*сприяє дотриманню вимог законодавства з питань реабілітації жертв політичних репресій в Україні, подає свої рекомендації з цих питань;

*при необхідності розглядає звернення громадян щодо дотримання законності з питань організаційно-правових основ боротьби з організованою злочинністю, попереднього ув'язнення, оперативно-розшукової діяльності, боротьби з корупцією й інших питань;

*сприяє дотриманню вимог земельного законодавства;

*попередньо розглядає подання та протести прокурора, готує відповідні проекти рішень районної ради;

*здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства по уникненню конфлікту інтересів депутатів при прийнятті рішень районної ради та надає роз’яснення і консультації щодо врегулювання цього конфлікту інтересів,поводження з майном, що може бути неправомірною вигодою чи подарунком.

   4.13.Отримує від керівників органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності необхідні матеріали і документи для вивчення, узагальнення і представлення районній раді. Заслуховує посадових осіб підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності з питань, що належать до її компетенції.

     4.14.Вивчає питання дотримання законності в питаннях реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності, видачі місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування дозвільних документів, патентів, свідоцтв, ліцензій, доцільність зведення будь-яких заборонних або обмежувальних заходів у здійсненні виробничої та підприємницької діяльності, приписів, постанов, рішень, інших нормативно-правових актів.

     4.15.Бере участь у роботі щодо роз’яснення населенню прав, свобод та обов’язків громадянина, закріплених Конституцією, чинним законодавством України.

     4.16.Здійснює контроль за реалізацією державної та регіональної політики у сфері управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селища району, в т.ч.:

*  попередньо розглядає пропозиції і вносить висновки щодо схвалення радою протоколів про співробітництво з іншими районами Чернівецької області, областей України, адміністративно-територіальними одиницями інших держав;

*  вносить пропозиції щодо переліку та умов приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища району.

*  перевіряє дотримання умов договорів купівлі-продажу приватизованих об’єктів, готує пропозиції за результатами перевірок;

*  здійснює, у визначених радою межах, контроль за ефективністю управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селища району;

*  заслуховує звіти про роботу керівників підприємств, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селища району;

*  здійснює в межах повноважень контроль за використанням прибутків підприємств, установ та організацій спільної власності територіальних громад сіл, селища району;

*  розглядає пропозиції і подає висновки з питань порядку та умов продажу, передачі в оренду або під заставу об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища району, що перебувають в управлінні районної ради, а також придбання таких об’єктів в установленому законом порядку;

*  попередньо розглядає кандидатури осіб, які пропонуються для обрання, затвердження, призначення або погодження районною радою, готує висновки з цих питань, як це передбачено чинним законодавством;

*  вирішує, за дорученням ради, інші питання.

Керуючий справами районної ради                       Л.Світла

 

 

Постійні комісії районної ради УІІ скликання

з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів:

голова комісіїГречана Оксана Петрівна (член фракції ВО «Батьківщина»);

заступник головиПрисакар Світлана Миколаївна(член фракції «Аграрної партії України»);

секретар Слухінська Галина Петрівна (член фракції «НАШ КРАЙ»);

члени комісії:Пастух Олександр Дмитрович ( голова фракції ВО «Батьківщина»);                                                                    

Власов Дмитро Васильович(голова фракції «НАШ КРАЙ»);

Русановський Олексій Петрович(член фракції «Б П П «СОЛІДАРНІСТЬ»);

Яцемірський Петро Сергійович (член фракції «Аграрної партії України»);

Дєдов В’ячеслав Ілліч(член фракції ВО «Батьківщина»).

Відповідальний за організацію роботи - СЛУХІНСЬКА Галина Петрівна.

з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку, управління об'єктами комунальної власності:

голова комісіїПанкевич Олександр Олексійович (член фракції «НАШ КРАЙ»);

заступник головиВарвус Віталій Анатолійович(голова фракції «Аграрної партії України»);

секретарТкачук Олександр Вікторович (член фракції «Опозиційний блок»);

члени комісії: Пероган Микола Анатолійович (член фракції «Аграрної партії України»);

Якименко Тетяна Романівна (член фракції ВО «Батьківщина»);

Катеринчук Валерій Павлович(член фракції «Аграрної партії України»);

Ткачук Валентина Вікторівна(член фракції «Б П П «СОЛІДАРНІСТЬ»);

Спасик Василь Михайлович (член фракції «Аграрної партії України»).

Відповідальний за організацію роботи - ПОТЕРЕЙКОРоман Володимирович.

з гуманітарних питань, сім'ї, молоді та соціального захисту населення:

голова комісіїГончарюк Галина Павлівна(член фракції «Аграрної партії України»);

заступник головиУс Петро Миколайович(член фракції ВО «Батьківщина»);

секретар Онуфрійчук Діна Миколаївна(член фракції «Б П П «СОЛІДАРНІСТЬ»);

члени комісії:Телешман Петро Григорович(член фракції «Б П П «СОЛІДАРНІСТЬ»);

Дмитрук Дмитро Іванович (член фракції ВО «Батьківщина») ;

Куріш Леонід Миколайович (член фракції «Опозиційний блок»);

Поп’юк Віталій Юрійович   (член фракції ВО «Батьківщина»);

Довгань Микола Олександрович (голова фракції «Опозиційний блок»).

Відповідальний за організацію роботи - РЕГУЛЬСЬКАЛюдмила Борисівна.

з питань агропромислового комплексу (АПК), регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища:

голова комісіїПилипчук Борис Іванович (голова фракції «Б П П «СОЛІДАРНІСТЬ»);

заступник головиГорбишин Андрій Олександрович(член фракції «Аграрної партії

України»);

секретарЦигановський Станіслав Миколайович(член фракції ВО «Батьківщина»);

члени комісії:Маруха Сергій Петрович (член фракції «Опозиційний блок»);

Кувіла Віктор Іванович     (член фракції ВО «Батьківщина») ;

Панкевич Тетяна   Ананіївна (член фракції «Аграрної партії України»);

Грифлюк Станіслав Васильович(член фракції «Аграрної партії України»);

Пастух Василь Іванович(член фракції «Б П П «СОЛІДАРНІСТЬ»).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Відповідальний за організацію роботи - ОЛІЙНИК Оксана Анатоліївна.

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Уряд затвердив передачу 339 підприємств для подальшої приватизації. «Це майже 10% від усіх підприємств, які перебувають у державній власності. Велика частина з них - це об'єкти нерухомості та підприємства агросектору. Ефективність їх використання практично нульова, вони генерують збитки, і навколо них часті корупційні скандали. У разі приватизації бюджет може отримати до 6 мільярдів гривень від їх продажу», – зауважив Прем'єр-міністр України. Вказані підприємства, а точніше їх майно, буде виставлено на прозорі аукціони, де в процесі відкритих торгів його зможе придбати кожен охочий. Рішення Уряду є частиною запланованого процесу приватизації держмайна та в рамках виконання Указу Президента України від 5 листопада щодо передачі 500 об'єктів на приватизацію до 31 грудня 2019 року. Загалом в рамках підготовки до приватизації Мінекономрозвитку спільно з іншими державними органами уже проаналізувало понад 1300 підприємств, з них близько 740 підприємств вже узгоджено на приватизацію. Джерело: https://www.kmu.gov.ua/
  •  До 5 грудня МОН проведе низку публічних обговорень у 6 регіонах країни, де спільно з батьками, освітянами та управлінцями визначатиме, якою буде реформа дошкільної освіти в Україні. Під час зустрічей усі учасники зможуть розповісти про найактуальніші проблеми та запропонувати шляхи їх вирішення. Перша публічна консультація відбулась у Києві, 18 листопада 2019 року, за участі заступника Міністра освіти і науки Любомири Мандзій. «Під час консультацій ми хочемо почути від управлінців, батьків та вихователів, якою вони бачать сучасну дошкільну освіту, як нам урізноманітнити форми цієї освіти, які документи потрібно напрацювати, а які – змінити. Крім того, ми маємо намір вивести нову формулу фінансування дошкільної освіти. Ще одне важливе завдання – до кінця 2020 року надати доступ українським дошкільнятам до сотні нових садочків. Зараз області подають перелік пріоритетних для них закладів, а ми зі свого боку робимо аналіз отриманої інформації», – зазначила Любомира Мандзій. Далі учасники обговорили наявний стан справ у дошкіллі, а також мали можливість докладніше дізнатися про плани Міністерства. Серед них – втілення принципу «гроші ходять за дитиною» у дошкільні заклади, критерії, за якими оцінюватиметься освітня інфраструктура на місцях, підготовка фахівців-дошкільників тощо. Загальний графік проведення консультацій такий: 20 листопада – м. Харків (участь Харківської, Донецької та Луганської областей) 21 листопада – м. Дніпро (участь Дніпропетровської, Полтавської та Кіровоградської областей) 27 листопада – м. Одеса (участь Одеської, Херсонської та Миколаївської областей) 4 грудня – м. Львів (участь Львівської, Закарпатської та Івано-Франківської областей) 5 грудня – м. Тернопіль (участь Тернопільської, Вінницької та Хмельницької областей). Зареєструватися для участі у публічній консультації можна тут. https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/publichni-konsultaciyi  Заходи організовує Міністерство освіти і науки України за сприяння Національного демократичного інституту, Інституту «Республіка» та за підтримки Уряду Сполученого Королівства Великої Британії та Фонду розвитку ефективного врядування. Нагадаємо, що Міністр освіти і науки Ганна Новосад зазначила, що результати PISA стануть відправною точкою для вимірювання ефективності НУШ після її впровадження у 5-9 класах. Джерело: https://www.kmu.gov.ua
  • 1. У листопаді мені прийшла платіжка із повним розміром платежу, хоча я пільговик. Раніше в мене була прописана лише частина платежу, відповідно до розміру пільги. Чому так ? З 1 жовтня 2019 року в Україні запроваджена монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Тепер пільговики можуть отримати кошти у готівковій чи безготівковій формі. Починаючи з листопада, українці отримують квитанції за комунальні послуги з повним розміром платежу – без урахування пільг. 2. Якими будуть суми виплат пільг для пільговиків ? З 1 жовтня 2019 року запроваджено новий механізм виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг. При цьому порядок розрахунку пільги залишається майже незмінним. Розмір пільги щомісячно розраховує орган соціального захисту населення. Суму пільги розраховуватимуть, виходячи з розміру знижки, на яку пільговик має право згідно з законом. Також на неї впливатимуть ціни і тарифи на житлово-комунальні послуги та державні соціальні нормативи у сфері житлово-комунального обслуговування. 3. Як здійснювати оплату комунальних послуг пільговикам, починаючи з листопада 2019? Держава виплачує кошти за пільги кожній людині окремо – видає готівкою або переказує на рахунок Ощадбанку. Видача у готівковій формі можлива лише за умови, якщо пільговик написав відповідну заяву до органу соцзахисту до 15 жовтня 2019 року. Пільговик, який отримав готівку, сплачує за спожиті комунальні послуги повну суму платіжки. Ті пільговики, які не написали заяву на отримання пільги готівкою – мають справу з безготівковим розрахунком. 4. Як здійснити оплату ЖКП, якщо в мене безготівкова форма виплати пільги? Якщо у вас безготівкова форма виплати пільг, то частину платежів за вас здійснює АТ «Ощадбанк», а частину – ви сплачуєте самостійно. Перерахування коштів Ощадбанком надавачам послуг здійснюється у наступній послідовності: постачання теплової енергії, постачання та розподіл природного газу або постачання та розподіл електричної енергії за наявності відповідного виду індивідуального опалення, постачання гарячої води, централізоване водопостачання, централізоване водовідведення, постачання та розподіл електричної енергії, постачання та розподіл природного газу, поводження з побутовими відходами, послуги з управління багатоквартирним будинком, внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку. Тобто зараз Ощадбанк здійснює перерахунок коштів не за пропорційним принципом (коли за кожну послугу проводився розрахунок в рівних відсотках від суми пільги), а за пріоритетним принципом – коли спочатку проводиться оплата за тепло, газ, електроенергію і т. д. Якщо сума пільги достатня, то сплата всіх послуг здійснюється на 100%. Залишок коштів пільги буде перераховано на наступний місяць. Якщо суми пільги недостатньо, то сплачено буде лише за ті послуги, на які вистачить коштів. А послуги, за які потрібно доплатити – Ощадбанк надішле вам СМС (з розмірами доплати за кожним видом послуги). Також ви можете зайти у свій особистий кабінет на сайті Ощадбанку, де відображається рух коштів за вашим обліковим записом. 5. А якщо в мене немає мобільного телефону ? Ви можете надати органу соцзахисту контактний номер телефону будь-якої особи, яка не є пільговиком і яка потім повідомить вас про СМС-повідомлення Ощадбанку. Ви також можете самостійно проводити розрахунки. 6. Як я можу самостійно проводити розрахунки, якщо я не маю мобільного телефону ? Ви можете отримати в органі соціального захисту населення розрахунок розміру пільги. Якщо тарифи на ЖКП не змінюються, то щомісячний розмір пільги протягом опалювального періоду буде однаковим. Тобто, знаючи розмір своєї пільги і пріоритетний принцип оплати “Ощадбанка” (див. запитання №4), ви можете самостійно вирахувати, скільки і якому надавачу послуг маєте заплатити. 7. Я чув, що новий механізм дозволяє заощадити частину коштів і залишити їх собі. Як це можливо? Це залежить від того, у якій формі ви отримуєте виплату пільги: у готівковій чи безготівковій формі. Якщо у готівковій – після повного розрахунку з надавачами послуг ви можете залишити зекономлену готівку собі. Якщо у безготівковій – всі зекономлені кошти ви можете отримати лише після завершення опалювального періоду (орієнтовно з червня). СМС про суму зекономлених коштів вам надішле Ощадбанк. Якщо ви маєте рахунок в Ощадбанку, то ці кошти автоматично будуть зараховані на нього. Якщо ви не маєте рахунку – то ви можете його відкрити з червня по грудень поточного року, і на нього будуть зараховані ці гроші. 8. Як отримувати кошти пільговикам, котрі не мають відкритого рахунку в Ощадбанку? Якщо ви маєте на увазі відсутність банківського рахунку в будь-якому з уповноважених банків, у такому випадку ви будете отримувати безготівкову виплату пільги через Ощадбанк. Орган соцзахисту самостійно надасть всю інформацію Ощадбанку, який автоматично створює обліковий запис одержувача пільг, на який нараховуються кошти, та інформує пільговика шляхом надсилання смс-повідомлень. 9. Якщо я не хочу працювати з Ощадбанком, можна обрати якийсь інший банк ? Зараз Мінсоцполітики працює з 38 уповноваженими банками. Для готівкової форми виплати пільговик може обрати будь-який з них, а також доставку пільги через Укрпошту. Щоб отримати відповідний сервіс, потрібно подати заяву до органу соцзахисту (зазначивши всі банківські реквізити). Таку заяву можна подавати двічі на рік: до 15 жовтня (на опалювальний період) та до 15 травня (на неопалювальний). Для безготівкової форми виплат Ощадбанк є єдиним варіантом на сьогодні. 10. Чи можна у разі смерті пільговика виплатити кошти за останній місяць життя безготівково? Не можна. Перехід з готівкової форми надання пільг на безготівкову здійснюється лише за заявою пільговика. 11. Якщо я оплатив комуналку, не дочекавшись СМС від Ощадбанку? Якщо мова йде про безготівкову форму монетизації, то всі зекономлені вами кошти ви зможете отримати влітку. Якщо виникне ситуація, коли ви сплатили рахунки, не дочекавшись СМС від Ощадбанку, то на рахунках виникне переплата, яка буде відображена надавачем послуг у квитанціях наступних періодів. 12. Що робити пільговикам, які не подали заяву на готівкову монетизацію, а правління ОСББ не хоче підписувати угоду з Ощадбанком? Відповідно до норм законодавства, якщо правління ОСББ не уклало договору з АТ «Ощадбанк» для перерахування сум пільг, воно не має права до 1 червня вимагати оплати послуг від пільговиків за відповідні неопалювальний та опалювальний періоди. АТ «Ощадбанк» може здійснювати переказ коштів на рахунки правління ОСББ (крім виплат на управління багатоквартирним будинком) на підставі договору. Типову форму договору визначає АТ «Ощадбанк» за погодженням з Мінсоцполітики. Тобто пільговику, якщо мова йде про безготівкову форму, потрібно дочекатися літа і, отримавши залишок коштів, розрахуватися з надавачем послуг. Виплати на управління багатоквартирним будинком пільговик має сплачувати самостійно кожного місяця. А кошти, які передбачені на сплату цієї послуги, перерозподіляються між іншими надавачами послуг за пріоритетним принципом. Джерело: https://www.kmu.gov.ua 

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda