КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХVІI СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

________________________________________________________

28 вересня 2018 року № 331.17-7/18

Про внесення змін та доповнень до Переліку об’єктів,

що перебувають у спільній власності територіальних

громад сіл, селища Кельменецького району

і підлягають відчуженню (продажу) у 2018 році

     Керуючись ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна", з метою ефективного використання комунального майна та залучення додаткових надходжень до районного бюджету, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності, районна рада

                                                            

ВИРІШИЛА:

  1. Внести та затвердити зміни до Переліку об’єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню (продажу) у 2018 році, (надалі – Перелік), доповнивши його таким об’єктом:
Назва об'єкта Адреса Балансоутримувач Засоби платежу Особливі умови
Комплекс нежитлових будівель (аптека)

с. Новоселиця,

вул.Вишнева,44

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

  1. Органу приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на протязі п’яти робочих днів з дня прийняття цього рішення опублікувати вищевказані зміни до Переліку в електронній торговій системі PROZORRO.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності (Панкевич О.О).

                                  

                          Голова районної ради                 В.Ілаш

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХVІ СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

________________________________________________________

22 червня 2018 року   № 301.16-7/18        

Про внесення змін та доповнень до Програми

приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності

територіальних громад сіл, селища

Кельменецького району на 2016 – 2018 роки

     Керуючись ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна", з метою реалізації завдань Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями) для ефективного використання комунального майна та залучення додаткових надходжень до районного бюджету, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності, районна рада

                                                            

                                                                       ВИРІШИЛА:

  1. Внести та затвердити зміни і доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на  2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями) згідно з додатком 1.
  2. Затвердити Перелік об’єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню (продажу) у   2018 році (надалі Перелік), що додається (додаток 2 до цього рішення).
  3. Органу приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району оприлюднити затверджений вище Перелік   на офіційному сайті районної ради та здійснити всі необхідні заходи приватизації цих об’єктів.
  4. Додатки 1,2 до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затверджені рішенням XIV сесії районної ради VII скликання 22.12.2017 року № 236.14-7/17, визнати такими, що втратили чинність.
  5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності (Панкевич О.О).

Заступник голови районної ради                                     А. Горобець

                                                                                                                            Додаток 1

«Затверджено»

рішення XVI сесії районної ради

VІІ скликання

від 22.06.2018 р. № 301.16-7/18

Зміни та доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на  2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями)

  1. та доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року  № 35.4-7/16, виклавши пункти 1.3, 5.2 та 6.3 в новій редакції, а саме:   «З метою раціонального і ефективного застосування способів   приватизації, об’єкти приватизації поділяються на:

1) єдині майнові комплекси комунальних підприємств, їх структурних підрозділів, у тому числі єдині майнові комплекси та їх структурні підрозділи, що передані в оренду;                                                                  

2) окреме майно, що належить до спільної власності територіальнх громад сіл, селища Кельменецького району. Окремим майном вважається рухоме та нерухоме майно комунальних підприємств (у тому числі будівлі, споруди, нежитлові приміщення, тощо), майно, що залишилося після закінчення процедури ліквідації комунальних підприємств, визнаних банкрутами; майно підприємств, що ліквідуються за рішенням районної ради; майно комунальних підприємств, що не були продані як єдині майнові комплекси; комунальне майно, що не увійшло до статутного капіталу господарських товариств та перебуває на обліку господарських товариств, створених унаслідок приватизації;

3) об’єкти незавершеного будівництва (будівлі, споруди, передавальні пристрої, які не введені в експлуатацію), законсервовані об’єкти;

4) об’єкти соціально-культурного призначення.

До об’єктів соціально-культурного призначення належать об’єкти освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури та спорту, туризму, мистецтва і преси, радіомовлення; інші об’єкти, призначені для задоволення соціальних та культурних потреб громадян незалежно від вартості майна; об’єкти соціально-культурного призначення, що не включені до статутного капіталу господарських товариств;

     5) інші обєкти, що не належать до обєктів великої приватизації відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна»;

«5.2. За рахунок коштів районного бюджету для проведення заходів, пов’язаних з з виконанням Програми, здійснюються такі видатки:

1) оплата послуг, що надаються:

* особами та організаціями, залученими до робіт з проведення обов’язкового аудиту, експертизи технічного стану, охорони та збереження об’єктів власності в особі Органу приватизації до їх подальшого продажу, надання юридичних послуг;

* суб’єктами оціночної діяльності - суб’єктами господарювання, що залучаються для проведення оцінки майна у процесі приватизації, оцінки об’єктів приватизації, повернутих за рішенням суду у спільну власність територіальних громад сіл, селища Кельменецького району;

*особами та організаціями, залученими до робіт з виготовлення технічної документації на об’єкт;

*особами та організаціями, залученими до роботи із забезпечення функціонування комп’ютерної мережі Органу приватизації, придбання і супроводження програмного забезпечення для здійснення процесу приватизації спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району;

2) витрати, пов’язані із:

*висвітленням приватизаційних процесів у засобах масової інформації;

*придбанням комп’ютерної та офісної техніки, засобів зв’язку, обладнання, інвентарю, програмних продуктів».

     «6.3. Приватизація об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району здійснюється за відповідними рішеннями районної ради, якими затверджуються переліки об’єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу або аукціону».

Керуючий справами                                        Л.Світла

                                                                                                                       Додаток 2

«Затверджено»

рішення XVIсесії районної ради

VІІ скликання

від 22.06.2018 р. № 301.16-7/18

                                           Перелік

об'єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню

       (продажу) у 2018 році

Назва об'єкта Адреса Балансоутримувач Засоби платежу Особливі умови
Частина будівлі колишнього Будинку побуту

с. Нелипівці,

вул. Головна, 15

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

Комплекс нежитлових будівель та споруд

смт. Кельменці,

вул. Бесарабська,61

Орган приватизації

Грошові кошти

Без

збереження профілю

Нежитлова 2-х поверхова будівля

смт. Кельменці,

вул. Партизанська,3

Орган приватизації Грошові кошти

Без

збереження профілю

Нежитлова будівля, споруди (одноповерховий будинок, гараж, вбиральня)

смт.Кельменці,

вул. Довженка,15

Орган приватизації Грошові кошти

Без

збереженняпрофілю

Окремі вбудовані приміщення

(частина будівлі) Будинку побуту

смт. Кельменці,

вул. Бесарабська,14

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

Гаражі

смт. Кельменці,

вул. Партизанська,13

КП «Райкомунсервіс» Грошові кошти

Без

збереження профілю

Керуючий справами                                        Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Міністерство фінансів вітає ухвалення Верховною Радою України законопроекту «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту прав споживачів фінансових послуг» у другому читанні та в цілому. До другого читання депутати внесли низку поправок, зокрема заборонено поширення недобросовісної реклами фінансових послуг; узгоджено окремі положення із прийнятим в цілому проектом закону про «спліт»; поширено норми законопроекту на договори, укладені в електронному вигляді; уточнено порядок набрання чинності законопроекту в цілому та його окремих норм. Законопроект врегульовує найболючіші питання у стосунках клієнтів та фінансових установ і усуває прогалини та неузгодженості у системі нормативно-правового забезпечення захисту прав споживачів. Законопроект передбачає: - встановлення повноважень державних органів щодо захисту прав споживачів фінансових послуг та визначення принципів захисту прав споживачів; - надання регуляторам ринків чіткого переліку повноважень із захисту прав споживачів фінансових послуг; - запровадження відповідальності фінансових установ за порушення прав споживачів фінансових послуг; - однакові правила для банків та небанківських установ у сфері реклами фінансових послуг та надання інформації про них; - єдиний для всіх кредиторів підхід до визначення розрахунку загальної вартості кредиту для споживача та реальної процентної ставки. Ухвалення Закону дозволить зміцнити довіру споживачів фінансових послуг до фінансового сектору, створить механізми захисту їх прав та інтересів, забезпечить кращу поінформованість українців про фінансові послуги, що їм пропонуються та надаються. Джерело: https://www.kmu.gov.ua
  • «Ми пройшли еволюційний етап добровільного об’єднання громад і зараз переходимо до наступного – об’єднання за принципом спроможності. Нам не потрібні 73% дотаційних ОТГ, що маємо зараз. Наша ключова задача –спроможні ОТГ та доступні для людей на рівні громад адміністративні та соціальні послуги», — так Міністр розвитку громад та територій України Альона Бабак окреслила  ключові задачі децентралізації.. За її словами, об’єднання за принципом спроможності має стати основою для економічного зростання країни. Спираючись на стару подрібнену систему адмінтерустрою і організації влади цього не можна було досягти. Тому реформа місцевого самоврядування не повинна загальмуватись, а має пришвидшитись, активізуватись і відбутись. «У нас залишаються необ’єднаними 6572 територіальних громад. До кінця 2020 року маємо повністю завершити процес формування ОТГ за принципами спроможності та забезпечити повсюдність місцевого самоврядування. Уся територія України має бути вкрита громадами. Фактично може бути утворено 1300 — 1400 ОТГ», — наголосила вона. Міністр зазначила, що наступні місцеві вибори мають відбутись на новій територіальній основі громад і районів. «Новий адмінтерустрій і надалі матиме три рівні, які відповідають європейській номенклатурі поділу територіальних одиниць. Перший рівень  — громада, другий – район, третій — регіон», — сказала Альона Бабак. За словами Міністра, чинні 490 райони необхідно укрупнити і таким чином значно зменшити їхню кількість. «Якщо керуватись європейськими стандартами, наші райони повинні мати від 100 тисяч населення. Також маємо вирішувати, за що на рівні районів і областей відповідатиме місцеве самоврядування, а що координуватимуть ЦОВВ», — сказала вона. Ці зміни дозволять забезпечити комфортне середовище для життя людей, доступ до високоякісних послуг та узгодити інтереси держави та територіальних громад. Джерело: https://rozvytok.in.ua
  •  19 вересня Верховна Рада ухвалила в другому читанні та в цілому законопроект №1076, який покликаний вдосконалити механізм публічних закупівель через Prozorro. Зокрема, прийнятий законопроект вводить персональну відповідальність за порушення законодавства у сфері закупівель та удосконалює механізм їх оскарження, а також гармонізує стандарти публічних закупівель з міжнародними стандартами. Окрім того, прийнятий законопроект знижує поріг для обов'язкового проведення закупівель через Prozorro з 200 до 50 тисяч гривень. Це значить, що більше 250 тисяч процедур на рік тепер будуть відбуватися у системі та матимуть етап аукціону. «Даний законопроект допоможе підвищити контроль за тим, як держава витрачає гроші платників податків, а також суттєво підвищує відповідальність за зловживання та розкрадання. Завдяки цьому рішенню ми також спрощуємо контроль за безвідповідальними постачальниками, що в свою чергу підвищить ефективність державних закупівель Prozorro, знизить ризики та забезпечить справедливість для всіх її учасників», – прокоментував подію Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Тимофій Милованов. Удосконалення механізму оскарження дасть бізнесу ширші можливості для відстоювання своїх прав. Серед змін – повернення плати у випадку задоволення скарги постачальника, оплата скарги через систему, механізми антитролінгу. Так, для протидії тролінгу та блокуванню тендера до розгляду будуть прийматися тільки проплачені скарги, а відкликати їх буде неможливо. Бізнес також матиме можливість оскаржувати відміну процедури та відхилення всіх пропозицій. Відміняти процедуру під час оскарження заборонено. За невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника замовника та штраф у 85 тис. грн. Так прийнятий законопроект посилює відповідальність за порушення законодавства для недобросовісних замовників. Наприклад, якщо ж замовник неправомірно застосував переговорну процедуру, безпідставно відхилив тендерну пропозицію, порушив строки оприлюднення тендерної пропозиції, його очікує штраф у розмірі від 25,5 тис. грн до 51 тис. грн. За невиконання рішення органу оскарження передбачена відповідальність керівників та штраф у 85 тис. грн. «Цим рішенням ми виводимо із тіні понад чверть мільйона закупівель. Вони тепер відбуватимуться в Prozorro. Додаткова економія від цього може скласти більше 9 млрд грн щороку. Також закон затверджує використання електронних каталогів Prozorro Market, завдяки яким можна продавати і купувати невеликі партії товару так же просто, як в онлайн-магазині. Також передбачені механізми для боротьби з тролінгом, удосконалюється оскарження, акцентується увага на професіоналізації закупівель», – прокоментував Перший заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Павло Кухта. Слід зазначити, що законопроект також врегульовує питання міжнародних закупівель ліків. Окремі медичні препарати будуть продовжувати закуповуватися через міжнародні організації протягом наступних двох років із затвердженням переліку таких ліків і порядку здійснення їхніх закупівель через Кабінет Міністрів. Серед інших нововведень прийнятого законопроекту – розширення переліку конкурентних процедур та закріплення права замовників проводити передтендерні комунікації з бізнесом. Також запроваджується новий інструмент для боротьби з демпінгом – система підсвічуватиме аномально низьку ціну. Постачальник буде змушений її обґрунтувати для укладання договору з замовником. Джерело: https://www.kmu.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda