КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХVІI СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

________________________________________________________

28 вересня 2018 року № 331.17-7/18

Про внесення змін та доповнень до Переліку об’єктів,

що перебувають у спільній власності територіальних

громад сіл, селища Кельменецького району

і підлягають відчуженню (продажу) у 2018 році

     Керуючись ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна", з метою ефективного використання комунального майна та залучення додаткових надходжень до районного бюджету, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності, районна рада

                                                            

ВИРІШИЛА:

  1. Внести та затвердити зміни до Переліку об’єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню (продажу) у 2018 році, (надалі – Перелік), доповнивши його таким об’єктом:
Назва об'єкта Адреса Балансоутримувач Засоби платежу Особливі умови
Комплекс нежитлових будівель (аптека)

с. Новоселиця,

вул.Вишнева,44

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

  1. Органу приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на протязі п’яти робочих днів з дня прийняття цього рішення опублікувати вищевказані зміни до Переліку в електронній торговій системі PROZORRO.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності (Панкевич О.О).

                                  

                          Голова районної ради                 В.Ілаш

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХVІ СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

________________________________________________________

22 червня 2018 року   № 301.16-7/18        

Про внесення змін та доповнень до Програми

приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності

територіальних громад сіл, селища

Кельменецького району на 2016 – 2018 роки

     Керуючись ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна", з метою реалізації завдань Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями) для ефективного використання комунального майна та залучення додаткових надходжень до районного бюджету, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності, районна рада

                                                            

                                                                       ВИРІШИЛА:

  1. Внести та затвердити зміни і доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на  2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями) згідно з додатком 1.
  2. Затвердити Перелік об’єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню (продажу) у   2018 році (надалі Перелік), що додається (додаток 2 до цього рішення).
  3. Органу приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району оприлюднити затверджений вище Перелік   на офіційному сайті районної ради та здійснити всі необхідні заходи приватизації цих об’єктів.
  4. Додатки 1,2 до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затверджені рішенням XIV сесії районної ради VII скликання 22.12.2017 року № 236.14-7/17, визнати такими, що втратили чинність.
  5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності (Панкевич О.О).

Заступник голови районної ради                                     А. Горобець

                                                                                                                            Додаток 1

«Затверджено»

рішення XVI сесії районної ради

VІІ скликання

від 22.06.2018 р. № 301.16-7/18

Зміни та доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на  2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями)

  1. та доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року  № 35.4-7/16, виклавши пункти 1.3, 5.2 та 6.3 в новій редакції, а саме:   «З метою раціонального і ефективного застосування способів   приватизації, об’єкти приватизації поділяються на:

1) єдині майнові комплекси комунальних підприємств, їх структурних підрозділів, у тому числі єдині майнові комплекси та їх структурні підрозділи, що передані в оренду;                                                                  

2) окреме майно, що належить до спільної власності територіальнх громад сіл, селища Кельменецького району. Окремим майном вважається рухоме та нерухоме майно комунальних підприємств (у тому числі будівлі, споруди, нежитлові приміщення, тощо), майно, що залишилося після закінчення процедури ліквідації комунальних підприємств, визнаних банкрутами; майно підприємств, що ліквідуються за рішенням районної ради; майно комунальних підприємств, що не були продані як єдині майнові комплекси; комунальне майно, що не увійшло до статутного капіталу господарських товариств та перебуває на обліку господарських товариств, створених унаслідок приватизації;

3) об’єкти незавершеного будівництва (будівлі, споруди, передавальні пристрої, які не введені в експлуатацію), законсервовані об’єкти;

4) об’єкти соціально-культурного призначення.

До об’єктів соціально-культурного призначення належать об’єкти освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури та спорту, туризму, мистецтва і преси, радіомовлення; інші об’єкти, призначені для задоволення соціальних та культурних потреб громадян незалежно від вартості майна; об’єкти соціально-культурного призначення, що не включені до статутного капіталу господарських товариств;

     5) інші обєкти, що не належать до обєктів великої приватизації відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна»;

«5.2. За рахунок коштів районного бюджету для проведення заходів, пов’язаних з з виконанням Програми, здійснюються такі видатки:

1) оплата послуг, що надаються:

* особами та організаціями, залученими до робіт з проведення обов’язкового аудиту, експертизи технічного стану, охорони та збереження об’єктів власності в особі Органу приватизації до їх подальшого продажу, надання юридичних послуг;

* суб’єктами оціночної діяльності - суб’єктами господарювання, що залучаються для проведення оцінки майна у процесі приватизації, оцінки об’єктів приватизації, повернутих за рішенням суду у спільну власність територіальних громад сіл, селища Кельменецького району;

*особами та організаціями, залученими до робіт з виготовлення технічної документації на об’єкт;

*особами та організаціями, залученими до роботи із забезпечення функціонування комп’ютерної мережі Органу приватизації, придбання і супроводження програмного забезпечення для здійснення процесу приватизації спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району;

2) витрати, пов’язані із:

*висвітленням приватизаційних процесів у засобах масової інформації;

*придбанням комп’ютерної та офісної техніки, засобів зв’язку, обладнання, інвентарю, програмних продуктів».

     «6.3. Приватизація об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району здійснюється за відповідними рішеннями районної ради, якими затверджуються переліки об’єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу або аукціону».

Керуючий справами                                        Л.Світла

                                                                                                                       Додаток 2

«Затверджено»

рішення XVIсесії районної ради

VІІ скликання

від 22.06.2018 р. № 301.16-7/18

                                           Перелік

об'єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню

       (продажу) у 2018 році

Назва об'єкта Адреса Балансоутримувач Засоби платежу Особливі умови
Частина будівлі колишнього Будинку побуту

с. Нелипівці,

вул. Головна, 15

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

Комплекс нежитлових будівель та споруд

смт. Кельменці,

вул. Бесарабська,61

Орган приватизації

Грошові кошти

Без

збереження профілю

Нежитлова 2-х поверхова будівля

смт. Кельменці,

вул. Партизанська,3

Орган приватизації Грошові кошти

Без

збереження профілю

Нежитлова будівля, споруди (одноповерховий будинок, гараж, вбиральня)

смт.Кельменці,

вул. Довженка,15

Орган приватизації Грошові кошти

Без

збереженняпрофілю

Окремі вбудовані приміщення

(частина будівлі) Будинку побуту

смт. Кельменці,

вул. Бесарабська,14

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

Гаражі

смт. Кельменці,

вул. Партизанська,13

КП «Райкомунсервіс» Грошові кошти

Без

збереження профілю

Керуючий справами                                        Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  •  За інформацією Державної фіскальної служби України однією із митниць, де громадяни найактивніше оформляють свої автівки – Чернівецька митниця ДФС. Зазначене є, зокрема, результатом вжитих керівництвом митниці організаційних заходів, як-от: збільшення кількості інспекторського складу, задіяного в оформленні бувших у використанні транспортних засобів, зміна графіка роботи, робота у вихідні та святкові дні, посилення взаємодії з митними брокерами. А також, запровадження телефону «гаряча лінія»для отримання консультацій щодо митного оформлення ввезених транспортних засобів на митну територію України - (0372) 52-55-82.  На Чернівецькій митниці ДФС від 25 листопада 2018 до 17 січня 2019 оформлено 3500 транспортних засобів. Це авто, які були ввезені на митну територію України з 1 січня 2015 року до набрання чинності нових правил ввезення таких автомобілів та перебували у митних режимах «тимчасове ввезення» або «транзит». За розмитнені авто до Державної  скарбниці України сплачено понад 246,0 мільйонів гривень.  Також митники звертають увагу, що термін пільгового періоду застосування ставки акцизного податку для митного оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією спливає 22 лютого 2019 року. До кінця дії пільгового режиму оподаткування легкових транспортних засобів лишилося: 37 днів. Протягом цього часу громадяни можуть здійснити митне оформлення легкових автомобілів із застосуванням коефіцієнта 0,5, - тобто скористатись 50% пільгою щодо нарахування акцизного податку. Чинним законодавством встановлено, що після закінчення 90 пільгових днів власники таких автівок сплачуватимуть акцизний податок за повною ставкою, а отже, розмір митних платежів суттєво зросте.  Здійснити митне оформлення транспортних засобів для вільного обігу в зоні діяльності Чернівецької митниці ДФС громадяни можуть у відділі митного оформлення №1 за адресою: м.Чернівці, вул. Руська, 248 М. Час роботи відділу: з 09:00 год до 24:00 год щодня (без вихідних). Контакти відділу розміщено на офіційному порталі Територіальні органи ДФС у Чернівецькій області "Митні пункти" за посиланням:http://cv.sfs.gov.ua/okremi-storinki/mitni-punkti/239552.html.  Із текстом Законів України, які регламентують нові умови ввезення транспортних засобів від 08 листопада 2018 року №2611-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» та № 2612-VIIІ-VIII «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» можна ознайомитися за посиланнями: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2611-19 та https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2612-viii).  Джерело: http://cv.sfs.gov.ua/
  •  Впровадження Концепції публічного управління у будівництві дозволить зробити більш прозорою та відкритою діяльність у будівництві, унеможливити ручне управління у галузі та зробити інформацію публічною. Це сприятиме зменшенню корупційних проявів у будівництві та залученню нових інвестицій.  «Відсутність затверджених генпланів та детальних планів забудови, містобудівні умови, які видаються, на жаль, у ручному режимі – це все наслідки недосконалого управління в галузі і відсутності публічного доступу до інформації про неї. Через це маємо проблеми із забудовою, диспропорцію між будівництвом житла та соцінфраструктури. Повинні бути створені прозорі правила гри для всіх учасників. І Концепція публічного управління у будівництві дозволить це зробити. Тому ми дуже зацікавлені у її розробці», – повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе на прес-брифінгу «Концепція публічного управління містобудування в Україні» в Українському кризовому медіа-центрі. Зокрема, проектом Концепції пропонується:  – систематизація усіх норм законодавства у Містобудівний кодекс; – створення Містобудівного кадастру та його взаємодія з іншими офіційними кадастрами та реєстрами, зокрема, Державним земельним кадастром, Державним реєстром речових прав на нерухоме майно, адресним реєстром;  – забезпечення публічності усіх дозволів та погоджень, що надаються;  – дієва система архітектурно-будівельного контролю та нагляду, і громадський контроль; – захист та охорона від забудови культурних пам’яток та інші важливі зміни.  «Висловлюю щиру подяку усім розробникам. Докладемо всіх зусиль, щоб Концепція стала практикою і привела до прогресу - сталого розвитку міст та комфортного середовища для громадян», - додав Лев Парцхаладзе.  Після завершення розробки Концепція буде публічно обговорена за круглим столом за участю широкого кола фахівців, експертів та громадськості, за необхідності доопрацьована, після чого буде направлена на розгляд до Кабінету Міністрів України.  Нагадаємо, що був підписаний Меморандум про співробітництво щодо розроблення та реалізації Концепції публічного управління у галузі будівництва між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України, громадською організацією «Разом проти корупції», німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), громадською організацією «Офіс ефективного регулювання» (BRDO), Конфедерацією будівельників України, Будівельною палатою України, Національною спілкою архітекторів України, Інститутом архітектури, урбаністики та регіоналістики НСАУ, ДП «ДІПРОМІСТО» та ДП «УкрНДІпроцивільбуд».  Джерело: www.kmu.gov.ua
  • На вимогу часу та у зв’язку із суттєвими змінами ситуації на ринку праці державна служба зайнятості активно запроваджує нові форми та методи роботи. Про це заявив в. о. Голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Валерій Ярошенко під час наради у Львові щодо підсумків роботи за рік та визначення пріоритетних завдань діяльності у 2019 році. «Службою зайнятості запроваджено нову форму підбору кадрів роботодавцям на засадах рекрутингу. Це забезпечує індивідуальний підхід працівників до укомплектування кожного замовлення. У 2018 році суттєво збільшено базу вакансій, яка зросла на 10% до 1,1 млн. одиниць, що сприяло оперативному працевлаштуванню шукачів роботи. Усього ж упродовж минулого року забезпечено роботою 826 тис. осіб, що майже на 6% більше обсягів 2017 року». Окрім цього, очільник служби наголосив на тому, що ринок праці постійно зазнає змін, саме тому в державній службі зайнятості запроваджено новий сайт з електронними кабінетами для роботодавців та шукачів роботи. Наразі сайтом скористалися 1,1 млн. осіб, уже створено 87,5 тисяч електронних кабінетів шукача роботи та 93,1 тисячі електронних кабінетів роботодавця. Не менш важливим кроком було запровадження «гарячої лінії» служби зайнятості. Упродовж року послугами цього сервісу скористалися майже 25 тисяч громадян. Як зазначив В. Ярошенко, негативним чинником на ринку праці залишається професійно-кваліфікаційний дисбаланс між попитом та пропозицією робочої сили. В Україні 75% випускників шкіл здобувають вищу освіту і лише 25% – професійно-технічну. У Європі показники протилежні: 30% випускників здобувають вищу освіту, 70% – професійну. Як наслідок, серед безробітних майже 44% мають вищу освіту, а в деяких великих містах ця цифра доходить до 90%. З метою забезпечення потреб роботодавців у кваліфікованих робітничих кадрах служба зайнятості протягом минулого року залучила до професійного навчання 147 тисяч безробітних. До співпраці залучено 178 професійно-технічних та 52 вищих навчальних закладів. Кількість безробітних, які навчалися в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, зросла на 10% та становила 48 тисяч осіб. Для подолання кваліфікаційного дисбалансу на ринку праці служба зайнятості розгорнула активну профорієнтаційну роботу серед безробітних та шукачів роботи, школярів та студентської молоді на основі сучасних інформаційних технологій. Це IT-платформа «Профорієнтація та розвиток кар’єри», мобільні додатки та веб-ресурси.  На сьогодні завершено реорганізацію служби зайнятості, що дозволило збільшити  чисельність працівників, які надають соціальні послуги безпосередньо в громадах. «У рамках здійснення модернізації та сприяння продуктивній зайнятості ми з січня 2019 року запровадили інститут кар’єрного радника. Це стало можливим завдяки співпраці з Проектом Міжнародної організації праці «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні», – резюмував В. Ярошенко. Кар’єрні радники є індивідуальними консультантами осіб, які шукають роботу, та зареєстрованих безробітних у пошуку роботи, плануванні кар’єри та підвищенні конкурентоспроможності на ринку праці, зокрема через залучення до професійного навчання. Вони забезпечують супровід безробітних від дня звернення до центру зайнятості до факту працевлаштування, Підбиваючи підсумки роботи служби, В. Ярошенко окреслив плани роботи служби на 2019 рік, серед пріоритетів – запровадження нових та розвиток існуючих сервісів надання послуг, поглиблення співпраці з органами місцевої влади та соціальними партнерами, передусім роботодавцями, легалізація робочих місць та заробітної плати, підвищення результативності реалізації активних програм сприяння зайнятості. Джерело: www.dcz.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda