КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХVІI СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

________________________________________________________

28 вересня 2018 року № 331.17-7/18

Про внесення змін та доповнень до Переліку об’єктів,

що перебувають у спільній власності територіальних

громад сіл, селища Кельменецького району

і підлягають відчуженню (продажу) у 2018 році

     Керуючись ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна", з метою ефективного використання комунального майна та залучення додаткових надходжень до районного бюджету, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності, районна рада

                                                            

ВИРІШИЛА:

  1. Внести та затвердити зміни до Переліку об’єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню (продажу) у 2018 році, (надалі – Перелік), доповнивши його таким об’єктом:
Назва об'єкта Адреса Балансоутримувач Засоби платежу Особливі умови
Комплекс нежитлових будівель (аптека)

с. Новоселиця,

вул.Вишнева,44

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

  1. Органу приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на протязі п’яти робочих днів з дня прийняття цього рішення опублікувати вищевказані зміни до Переліку в електронній торговій системі PROZORRO.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності (Панкевич О.О).

                                  

                          Голова районної ради                 В.Ілаш

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХVІ СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

________________________________________________________

22 червня 2018 року   № 301.16-7/18        

Про внесення змін та доповнень до Програми

приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності

територіальних громад сіл, селища

Кельменецького району на 2016 – 2018 роки

     Керуючись ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна", з метою реалізації завдань Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями) для ефективного використання комунального майна та залучення додаткових надходжень до районного бюджету, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності, районна рада

                                                            

                                                                       ВИРІШИЛА:

  1. Внести та затвердити зміни і доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на  2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями) згідно з додатком 1.
  2. Затвердити Перелік об’єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню (продажу) у   2018 році (надалі Перелік), що додається (додаток 2 до цього рішення).
  3. Органу приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району оприлюднити затверджений вище Перелік   на офіційному сайті районної ради та здійснити всі необхідні заходи приватизації цих об’єктів.
  4. Додатки 1,2 до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затверджені рішенням XIV сесії районної ради VII скликання 22.12.2017 року № 236.14-7/17, визнати такими, що втратили чинність.
  5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності (Панкевич О.О).

Заступник голови районної ради                                     А. Горобець

                                                                                                                            Додаток 1

«Затверджено»

рішення XVI сесії районної ради

VІІ скликання

від 22.06.2018 р. № 301.16-7/18

Зміни та доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на  2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями)

  1. та доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року  № 35.4-7/16, виклавши пункти 1.3, 5.2 та 6.3 в новій редакції, а саме:   «З метою раціонального і ефективного застосування способів   приватизації, об’єкти приватизації поділяються на:

1) єдині майнові комплекси комунальних підприємств, їх структурних підрозділів, у тому числі єдині майнові комплекси та їх структурні підрозділи, що передані в оренду;                                                                  

2) окреме майно, що належить до спільної власності територіальнх громад сіл, селища Кельменецького району. Окремим майном вважається рухоме та нерухоме майно комунальних підприємств (у тому числі будівлі, споруди, нежитлові приміщення, тощо), майно, що залишилося після закінчення процедури ліквідації комунальних підприємств, визнаних банкрутами; майно підприємств, що ліквідуються за рішенням районної ради; майно комунальних підприємств, що не були продані як єдині майнові комплекси; комунальне майно, що не увійшло до статутного капіталу господарських товариств та перебуває на обліку господарських товариств, створених унаслідок приватизації;

3) об’єкти незавершеного будівництва (будівлі, споруди, передавальні пристрої, які не введені в експлуатацію), законсервовані об’єкти;

4) об’єкти соціально-культурного призначення.

До об’єктів соціально-культурного призначення належать об’єкти освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури та спорту, туризму, мистецтва і преси, радіомовлення; інші об’єкти, призначені для задоволення соціальних та культурних потреб громадян незалежно від вартості майна; об’єкти соціально-культурного призначення, що не включені до статутного капіталу господарських товариств;

     5) інші обєкти, що не належать до обєктів великої приватизації відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна»;

«5.2. За рахунок коштів районного бюджету для проведення заходів, пов’язаних з з виконанням Програми, здійснюються такі видатки:

1) оплата послуг, що надаються:

* особами та організаціями, залученими до робіт з проведення обов’язкового аудиту, експертизи технічного стану, охорони та збереження об’єктів власності в особі Органу приватизації до їх подальшого продажу, надання юридичних послуг;

* суб’єктами оціночної діяльності - суб’єктами господарювання, що залучаються для проведення оцінки майна у процесі приватизації, оцінки об’єктів приватизації, повернутих за рішенням суду у спільну власність територіальних громад сіл, селища Кельменецького району;

*особами та організаціями, залученими до робіт з виготовлення технічної документації на об’єкт;

*особами та організаціями, залученими до роботи із забезпечення функціонування комп’ютерної мережі Органу приватизації, придбання і супроводження програмного забезпечення для здійснення процесу приватизації спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району;

2) витрати, пов’язані із:

*висвітленням приватизаційних процесів у засобах масової інформації;

*придбанням комп’ютерної та офісної техніки, засобів зв’язку, обладнання, інвентарю, програмних продуктів».

     «6.3. Приватизація об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району здійснюється за відповідними рішеннями районної ради, якими затверджуються переліки об’єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу або аукціону».

Керуючий справами                                        Л.Світла

                                                                                                                       Додаток 2

«Затверджено»

рішення XVIсесії районної ради

VІІ скликання

від 22.06.2018 р. № 301.16-7/18

                                           Перелік

об'єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню

       (продажу) у 2018 році

Назва об'єкта Адреса Балансоутримувач Засоби платежу Особливі умови
Частина будівлі колишнього Будинку побуту

с. Нелипівці,

вул. Головна, 15

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

Комплекс нежитлових будівель та споруд

смт. Кельменці,

вул. Бесарабська,61

Орган приватизації

Грошові кошти

Без

збереження профілю

Нежитлова 2-х поверхова будівля

смт. Кельменці,

вул. Партизанська,3

Орган приватизації Грошові кошти

Без

збереження профілю

Нежитлова будівля, споруди (одноповерховий будинок, гараж, вбиральня)

смт.Кельменці,

вул. Довженка,15

Орган приватизації Грошові кошти

Без

збереженняпрофілю

Окремі вбудовані приміщення

(частина будівлі) Будинку побуту

смт. Кельменці,

вул. Бесарабська,14

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

Гаражі

смт. Кельменці,

вул. Партизанська,13

КП «Райкомунсервіс» Грошові кошти

Без

збереження профілю

Керуючий справами                                        Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Сьогодні, 22  березня 2019 року під головуванням голови районної ради Віктора Ілаша відбулося пленарне засідання XХІ сесії районної ради VII скликання. Із 34 депутатів на засідання прибули 25. Також на сесії були присутні сільські голови, керівники підприємств, установ, організацій району. Роботі сесії передувало навчання депутатів на Дні депутата, на якому їх було ознайомлено з Переліком найпоширеніших помилок, яких припускаються суб’єкти декларування визначених НАЗК та основними роз’ясненнями окремих норм Закону України "Про запобігання корупції". До порядку денного пленарного засідання сесії було включено 18 питань, які попередньо розглядалися галузевими постійними комісіями ради. Першим питанням порядку денного депутати розглянули інформацію керівника Кельменецької місцевої прокуратури про стан законності, заходи щодо її зміцнення та результати діяльності на території району. Крім того депутати розглянули питання про хід виконання ряду районних програм: «Програми розвитку інформаційної та поліграфічної галузей Кельменецького району на 2016-2020 роки», «Районної програми запобігання дитячій бездоглядності та розвитку сімейних форм виховання в 2017-2021 роки», «Програми покращення умов обслуговування платників податків Кельменецького району на 2018-2019 роки», та підсумки виконання Програм, термін дії яких закінчився у 2018 році. Було також затверджено «Програму покращення умов обслуговування населення Кельменецького району щодо призначення всіх видів державних соціальних допомог на 2019-2021 роки» та внесено зміни до окремих діючих Програм. Народні обранці на сесії розглянули і ряд інших питань, зокрема: про затвердження фінансового плану на 2019 рік комунального некомерційного підприємства «Кельменецька центральна районна лікарня» Кельменецької районної ради та внесення змін до фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Кельменецький районний центр первинної медико-санітарної допомоги»; про утворення Спостережної ради комунального некомерційного підприємства «Кельменецька центральна районна лікарня» Кельменецької районної ради; про внесення змін до Порядку формування, фінансування і моніторингу виконання районних (комплексних) програм та включення їх до щорічних програм соціально-економічного розвитку Кельменецького району тощо. Під час розгляду питання про конкурс на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Кельменецька центральна районна лікарня» чимало питань було у депутатів О.Пастуха та В.Дєдова щодо порядку проведення конкурсу на дану посаду. На їх запитання відповідали завідувач сектору по роботі з персоналом виконавчого апарату районної ради О.Олійник та начальник юридичного відділу виконавчого апарату районної ради Р.Потерейко. Під час розгляду «Різного» начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Руснак Л.В., звернулася до сільських голів та депутатів з проханням проінформувати своїх виборців щодо помилок при подачі заяв на отримання субсидії, а саме відсутності вказаних номерів мобільних телефонів, що унеможливлює призначення та виплату субсидії. Крім того, депутат районної ради Пастух О.Д. вкотре підняв питання щодо створення комунального підприємства «Кельменецька центральна аптека», наголосивши позицію фракції політичної партії БЮТ, яка наполягатиме на вирішенні даного питання.    
  • 1 квітня 2019 року набирають чинності нові державні будівельні норми щодо обов’язкового створення безбар’єрного простору в Україні для маломобільних груп населення – ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення». Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на Форумі Асоціації міст України із сталого розвитку територіальних громад 21 березня. «Для Мінрегіону створення безбар’єрного простору – один із головних пріоритетів. І це те, що має бути обов’язково в Україні як у державі, яка прагне до реального європейського майбутнього. Ми маємо більше звертати увагу на проблеми людей з інвалідністю та інших маломобільних груп, створювати комфортний простір, доступний для кожного, і робити це за сучасними вимогами, а не для галочки. Саме тому були розроблені нові важливі ДБН щодо інклюзивності будівель, які вступають в дію вже з 1 квітня цього року», – сказав він. У нових ДБН «Інклюзивність будівель і споруд» міститься близько 100 якісних змін для безпеки і комфорту кожного, в першу чергу людей з порушеннями опорно-рухового апарату, зору, слуху, розумової діяльності та інших маломобільних груп населення: людей похилого віку, батьків з маленькими дітьми, вагітних жінок. Лев Парцхаладзе наголосив, що в нових нормах не тільки посилено обов’язковість влаштування елементів безбар’єрності, а й наведені всі технічні характеристики та конкретні наочні приклади такого впровадження, враховуючи існуючий зарубіжний досвід. Зокрема, щодо проектування: – пандусів, спеціальних підйомників та інших засобів доступності для людей з порушеннями опорно-рухового апарату; – тактильних та візуальних елементів доступності: тактильної підлогової плитки, інформаційних таблиць та позначень шрифтом Брайля, аудіопокажчиків для людей з порушеннями зору; – іншого візуального інформування, дублювання важливої звукової інформації текстами, організації сурдоперекладу, використання систем звукопідсилення для людей з порушеннями слуху та інші важливі зміни. Сьогодні, за даними Держстату, в Україні налічується близько 3 млн осіб з інвалідністю. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, інвалідність в Україні мають близько 10% від всього населення. 80% з цих людей є працездатними та активними. Проте реалізація їхніх прав неможлива, допоки в Україні не буде створено реального безбар’єрного простору. «Зараз же майже 90% пандусів збудовані неправильно, немає тактильної плитки, і більшість людей навіть не знають, для чого вона потрібна, відсутні елементи доступності для іншого маломобільного населення. Так не має бути! І нові ДБН направлені у першу чергу на ефективне вирішення цієї проблеми», – відзначив Лев Парцхаладзе. Заступник Міністра наголосив, що зараз Україна переходить до найбільш важливого етапу – впровадження нових норм, і особи, які проектуватимуть, будуватимуть та вводитимуть нові об’єкти в експлуатацію, відповідно до нових ДБН будуть нести повну відповідальність за те, як це зроблено. «ДБН є обов’язковими до виконання, і хочу нагадати проектувальникам, архітекторам, будівельникам, що всі проекти, які розробляються, і об’єкти, що зводяться, повинні відповідати чинним вимогам ДБН», – підкреслив Лев Парцхаладзе. Довідково Нові ДБН розроблено ПАТ «КиївЗНДІЕП» на заміну діючих ДБН В.2.2-17:2006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення». Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення. Джерело: kmu.gov.ua
  • 20 березня 2019 року Кабінет Міністрів прийняв постанову „Деякі питання виплати у 2019 році разової грошової допомоги, передбаченої законами України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і „Про жертви нацистських переслідувань”. Ухваленим документом встановлюються розміри та порядок виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності, особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, та особам, на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, а також жертвам нацистських переслідувань. Отже, згідно з прийнятим Урядом рішенням виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2019 році передбачено у таких розмірах: 1) особам з інвалідністю внаслідок війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин: I групи – 3 850 гривень; II групи – 3 400 гривень; III групи – 2 950 гривень; 2) учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їхніх батьків, – 1 295 гривень; 3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, – 3 850 гривень; 4) членам сімей загиблих і дружинам (чоловікам) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни та жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, – 840 гривень; 5) учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога – 530 гривень. Джерело: msp.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda