КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХVІI СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

________________________________________________________

28 вересня 2018 року № 331.17-7/18

Про внесення змін та доповнень до Переліку об’єктів,

що перебувають у спільній власності територіальних

громад сіл, селища Кельменецького району

і підлягають відчуженню (продажу) у 2018 році

     Керуючись ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна", з метою ефективного використання комунального майна та залучення додаткових надходжень до районного бюджету, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності, районна рада

                                                            

ВИРІШИЛА:

  1. Внести та затвердити зміни до Переліку об’єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню (продажу) у 2018 році, (надалі – Перелік), доповнивши його таким об’єктом:
Назва об'єкта Адреса Балансоутримувач Засоби платежу Особливі умови
Комплекс нежитлових будівель (аптека)

с. Новоселиця,

вул.Вишнева,44

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

  1. Органу приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на протязі п’яти робочих днів з дня прийняття цього рішення опублікувати вищевказані зміни до Переліку в електронній торговій системі PROZORRO.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності (Панкевич О.О).

                                  

                          Голова районної ради                 В.Ілаш

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХVІ СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

________________________________________________________

22 червня 2018 року   № 301.16-7/18        

Про внесення змін та доповнень до Програми

приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності

територіальних громад сіл, селища

Кельменецького району на 2016 – 2018 роки

     Керуючись ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна", з метою реалізації завдань Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями) для ефективного використання комунального майна та залучення додаткових надходжень до районного бюджету, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності, районна рада

                                                            

                                                                       ВИРІШИЛА:

  1. Внести та затвердити зміни і доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на  2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями) згідно з додатком 1.
  2. Затвердити Перелік об’єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню (продажу) у   2018 році (надалі Перелік), що додається (додаток 2 до цього рішення).
  3. Органу приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району оприлюднити затверджений вище Перелік   на офіційному сайті районної ради та здійснити всі необхідні заходи приватизації цих об’єктів.
  4. Додатки 1,2 до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затверджені рішенням XIV сесії районної ради VII скликання 22.12.2017 року № 236.14-7/17, визнати такими, що втратили чинність.
  5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності (Панкевич О.О).

Заступник голови районної ради                                     А. Горобець

                                                                                                                            Додаток 1

«Затверджено»

рішення XVI сесії районної ради

VІІ скликання

від 22.06.2018 р. № 301.16-7/18

Зміни та доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на  2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями)

  1. та доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року  № 35.4-7/16, виклавши пункти 1.3, 5.2 та 6.3 в новій редакції, а саме:   «З метою раціонального і ефективного застосування способів   приватизації, об’єкти приватизації поділяються на:

1) єдині майнові комплекси комунальних підприємств, їх структурних підрозділів, у тому числі єдині майнові комплекси та їх структурні підрозділи, що передані в оренду;                                                                  

2) окреме майно, що належить до спільної власності територіальнх громад сіл, селища Кельменецького району. Окремим майном вважається рухоме та нерухоме майно комунальних підприємств (у тому числі будівлі, споруди, нежитлові приміщення, тощо), майно, що залишилося після закінчення процедури ліквідації комунальних підприємств, визнаних банкрутами; майно підприємств, що ліквідуються за рішенням районної ради; майно комунальних підприємств, що не були продані як єдині майнові комплекси; комунальне майно, що не увійшло до статутного капіталу господарських товариств та перебуває на обліку господарських товариств, створених унаслідок приватизації;

3) об’єкти незавершеного будівництва (будівлі, споруди, передавальні пристрої, які не введені в експлуатацію), законсервовані об’єкти;

4) об’єкти соціально-культурного призначення.

До об’єктів соціально-культурного призначення належать об’єкти освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури та спорту, туризму, мистецтва і преси, радіомовлення; інші об’єкти, призначені для задоволення соціальних та культурних потреб громадян незалежно від вартості майна; об’єкти соціально-культурного призначення, що не включені до статутного капіталу господарських товариств;

     5) інші обєкти, що не належать до обєктів великої приватизації відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна»;

«5.2. За рахунок коштів районного бюджету для проведення заходів, пов’язаних з з виконанням Програми, здійснюються такі видатки:

1) оплата послуг, що надаються:

* особами та організаціями, залученими до робіт з проведення обов’язкового аудиту, експертизи технічного стану, охорони та збереження об’єктів власності в особі Органу приватизації до їх подальшого продажу, надання юридичних послуг;

* суб’єктами оціночної діяльності - суб’єктами господарювання, що залучаються для проведення оцінки майна у процесі приватизації, оцінки об’єктів приватизації, повернутих за рішенням суду у спільну власність територіальних громад сіл, селища Кельменецького району;

*особами та організаціями, залученими до робіт з виготовлення технічної документації на об’єкт;

*особами та організаціями, залученими до роботи із забезпечення функціонування комп’ютерної мережі Органу приватизації, придбання і супроводження програмного забезпечення для здійснення процесу приватизації спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району;

2) витрати, пов’язані із:

*висвітленням приватизаційних процесів у засобах масової інформації;

*придбанням комп’ютерної та офісної техніки, засобів зв’язку, обладнання, інвентарю, програмних продуктів».

     «6.3. Приватизація об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району здійснюється за відповідними рішеннями районної ради, якими затверджуються переліки об’єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу або аукціону».

Керуючий справами                                        Л.Світла

                                                                                                                       Додаток 2

«Затверджено»

рішення XVIсесії районної ради

VІІ скликання

від 22.06.2018 р. № 301.16-7/18

                                           Перелік

об'єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню

       (продажу) у 2018 році

Назва об'єкта Адреса Балансоутримувач Засоби платежу Особливі умови
Частина будівлі колишнього Будинку побуту

с. Нелипівці,

вул. Головна, 15

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

Комплекс нежитлових будівель та споруд

смт. Кельменці,

вул. Бесарабська,61

Орган приватизації

Грошові кошти

Без

збереження профілю

Нежитлова 2-х поверхова будівля

смт. Кельменці,

вул. Партизанська,3

Орган приватизації Грошові кошти

Без

збереження профілю

Нежитлова будівля, споруди (одноповерховий будинок, гараж, вбиральня)

смт.Кельменці,

вул. Довженка,15

Орган приватизації Грошові кошти

Без

збереженняпрофілю

Окремі вбудовані приміщення

(частина будівлі) Будинку побуту

смт. Кельменці,

вул. Бесарабська,14

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

Гаражі

смт. Кельменці,

вул. Партизанська,13

КП «Райкомунсервіс» Грошові кошти

Без

збереження профілю

Керуючий справами                                        Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  •  Фахівці управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Чернівецькій області інформують, з початку поточного року буковинці подали 1519 декларацій про майновий стан і доходи з метою реалізації права отримання податкової знижки на навчання та задекларували понад 3,5 млн. грн. Наразі громадянам вже повернуто з бюджету більше 2,7 млн. грн. податкової знижки – акцентують у відомстві.  Та нагадують, на компенсацію частини сплачених коштів за умов декларування доходів можуть розраховувати платники, які протягом минулого року сплачували податок на доходи фізичних осіб. Це особи, які сплачували відсотки за іпотечним кредитом, перераховували благодійні внески неприбутковим організаціям, сплачували кошти за своє навчання або навчання своїх дітей, страхували себе та свою родину, сплачували кошти за переобладнання транспортного засобу на альтернативні види палива, здійснювали оплату допоміжних репродуктивних технологій та оплату вартості державних послуг при усиновленні дитини, включаючи сплату державного мита, сплачували кошти на будівництво чи придбання доступного житла, у тому числі на погашення пільгового іпотечного кредиту.  Слід знати, право на отримання податкової знижки мають лише члени сім’ї першого ступеня спорідненості, тобто – чоловік, дружина, діти, батьки. Відповідно, якщо платник сплачував за своє навчання, навчання дітей або батьків, він може звернутися до органів фіскальної служби для отримання податкової знижки. Для цього йому після закінчення податкового року необхідно подати до 31 грудня декларацію, в якій зазначити суму отриманих доходів та суму коштів, які були сплачені на освітні послуги.  Відтак, після проведення відповідних перерахунків кошти будуть повернуті платнику протягом 60 днів у спосіб, зазначений ним у декларації. У фіскальному відомстві підкреслюють, що для отримання податкової знижки за 2018 рік громадяни мають подати декларацію про отримані доходи з 1 січня до 31 грудня 2019 року. Якщо у цей період декларація не була подана, то знижка за цей період втрачається. Джерело: http://cv.sfs.gov.ua/    
  •  1 січня 2020 року всі медичні заклади, що надають спеціалізовану медичну допомогу, перейдуть на оплати за договорами з Національною службою здоров’я України (НСЗУ). Для цього вони мають відповідати кільком вимогам, перша з яких — реорганізуватись у комунальні некомерційні підприємства. Розповідаємо, якою є ситуація у різних областях і чому місцева влада не має зволікати з автономізацією лікарень. ЯК АВТОНОМІЗУЮТЬСЯ ЛІКАРНІ ЗА ОБЛАСТЯМИ Зараз ситуація з реорганізацією лікарень в країні нерівномірна. Лідером по реорганізації закладів є Полтавщина — 85% спеціалізованих закладів вже змінили свій статус на комунальні некомерційні підприємства (КНП). На другому місці Харківська область — 80% медзакладів автономізовані. За ними Волинська (75%), Рівненська (73%) та Львівська області (68%). Шість областей України перетворили у комунальні некомерційні підприємства більше 50% своїх лікарень.  Найменше закладів реорганізовано у Луганській області — 10% та на Закарпатті — 13%. Наступна в «антирейтингу» — Івано-Франківська область, де мають статус комунальних некомерційних підприємств лише 23% закладів.  У Херсонській області на КНП перетворені лише 29% лікарень, а в процесі — 12%. Якщо найближчі тижні місцеві ради Херсонської області не розпочнуть процес автономізації, існує великий ризик, що 59% лікарень цієї області не встигнуть стати КНП і підписати договір з Національною службою здоров’я до кінця року. Місцева влада, зокрема голова облради Владислав Мангер, перешкоджають автономізації своїх закладів. Депутати облради навіть планують звернутися до Кабміну та Верховної Ради України з проханням відтермінувати реорганізацію медзакладів та продовжити фінансування закладів охорони здоров’я третинного рівня області за рахунок медичної субвенції. Така позиція ґрунтується на ряді маніпулятивних тверджень, які МОЗ спростувало у матеріалі. ЩО БУДЕ З МЕДЗАКЛАДАМИ, ЯКІ НЕ УКЛАДУТЬ ДОГОВІР З НАЦІОНАЛЬНОЮ СЛУЖБОЮ ЗДОРОВ’Я Оскільки отримувати кошти у 2020 році медичні заклади зможуть тільки за договорами з Національною службою здоров’я, лікарні, які не реорганізуються і не підпишуть договір, не зможуть отримувати фінансування із державного бюджету. Такі медзаклади будуть змушені утримуватися з інших джерел — наприклад, з місцевих бюджетів. Так само цей принцип працював при перетворенні медзакладів первинки. З січня 2019 року медична субвенція не передбачена для медичних закладів, де працюють сімейні лікарі, терапевти і педіатри. Там, де зволікали з підготовкою медзакладів до переходу на оплати за договорами з Національною службою здоров’я і не провели автономізацію вчасно, довелося перші місяці 2019 року фінансувати медзаклади первинної меддопомоги із місцевого бюджету.   Наприклад, “Центр первинної медико-санітарної допомоги Чорноострівської селищної ради” на Хмельниччині уклав договір з НСЗУ лише 28 березня 2019 року, а отримувати гроші почав із квітня. Тобто протягом першого кварталу громада мала сама утримувати свій заклад. Швидше впорався "Нижньосірогозький Центр первинної медико-санітарної допомоги" на Херсонщині — уклали договір 21 лютого, і з березня отримали фінансування.  Депутати місцевих рад не скасують виконання Закону “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування”, і кошти на утримання не реорганізованих медзакладів без договорів з НСЗУ з січня 2020 року доведеться відшукувати в місцевому бюджеті. ЯК ПРОЙТИ РЕОРГАНІЗАЦІЮ: МЕХАНІЗМ І МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Механізм автономізації детально описаний на сайті МОЗ України.  Процедура реорганізації триває близько 6 місяців. Тому  ухвалити рішення про автономізацію лікарень місцеві ради мають уже на найближчій сесії. Щоб уникнути помилок при реорганізації, ознайомтесь із відповідями на найпоширеніші питання. Методичні рекомендації допоможуть провести реорганізацію в оптимальний строк.  Нагадаємо, з 2018 року модель оплат за принципом «гроші йдуть за пацієнтом» працює на рівні первинної медичної допомоги. Усі комунальні медзаклади, де працюють сімейні лікарі, терапевти і педіатри, вже мають договори з Національною службою здоров’я. Досі заклади спеціалізованої допомоги фінансувалися з медичної субвенції. З 2020 року тут також запрацює модель фінансування Національної служби здоров’я. Заклади отримуватимиуть оплати за надані медичні послуги в межах програми медичних гарантій (гарантованого пакету медичних послуг) за договорами з НСЗУ. Лікарні самостійно розпоряджатимуться заробленими коштами, зможуть оптимізувати свою роботу і переглянути зарплати медиків. Джерело: http://moz.gov.ua/
  •  17 липня 2019 року на засіданні Уряду прийнято постанову Кабінету Міністрів України „Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) органами Пенсійного фонду України”.  Зазначену постанову прийнято з метою реалізації вимог Методики розроблення критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року № 342. Такі критерії розробляються органом державного нагляду (контролю) у віднесеній до його відання сфері, відповідно до вимог законодавства з урахування цієї Методики та даних про настання негативних наслідків провадження господарської діяльності. Джерело: www.kmu.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda