КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХVІI СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

________________________________________________________

28 вересня 2018 року № 331.17-7/18

Про внесення змін та доповнень до Переліку об’єктів,

що перебувають у спільній власності територіальних

громад сіл, селища Кельменецького району

і підлягають відчуженню (продажу) у 2018 році

     Керуючись ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна", з метою ефективного використання комунального майна та залучення додаткових надходжень до районного бюджету, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності, районна рада

                                                            

ВИРІШИЛА:

  1. Внести та затвердити зміни до Переліку об’єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню (продажу) у 2018 році, (надалі – Перелік), доповнивши його таким об’єктом:
Назва об'єкта Адреса Балансоутримувач Засоби платежу Особливі умови
Комплекс нежитлових будівель (аптека)

с. Новоселиця,

вул.Вишнева,44

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

  1. Органу приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на протязі п’яти робочих днів з дня прийняття цього рішення опублікувати вищевказані зміни до Переліку в електронній торговій системі PROZORRO.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності (Панкевич О.О).

                                  

                          Голова районної ради                 В.Ілаш

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХVІ СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

________________________________________________________

22 червня 2018 року   № 301.16-7/18        

Про внесення змін та доповнень до Програми

приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності

територіальних громад сіл, селища

Кельменецького району на 2016 – 2018 роки

     Керуючись ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна", з метою реалізації завдань Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями) для ефективного використання комунального майна та залучення додаткових надходжень до районного бюджету, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності, районна рада

                                                            

                                                                       ВИРІШИЛА:

  1. Внести та затвердити зміни і доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на  2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями) згідно з додатком 1.
  2. Затвердити Перелік об’єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню (продажу) у   2018 році (надалі Перелік), що додається (додаток 2 до цього рішення).
  3. Органу приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району оприлюднити затверджений вище Перелік   на офіційному сайті районної ради та здійснити всі необхідні заходи приватизації цих об’єктів.
  4. Додатки 1,2 до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затверджені рішенням XIV сесії районної ради VII скликання 22.12.2017 року № 236.14-7/17, визнати такими, що втратили чинність.
  5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності (Панкевич О.О).

Заступник голови районної ради                                     А. Горобець

                                                                                                                            Додаток 1

«Затверджено»

рішення XVI сесії районної ради

VІІ скликання

від 22.06.2018 р. № 301.16-7/18

Зміни та доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на  2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року № 35.4-7/16 (із змінами та доповненнями)

  1. та доповнення до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 року  № 35.4-7/16, виклавши пункти 1.3, 5.2 та 6.3 в новій редакції, а саме:   «З метою раціонального і ефективного застосування способів   приватизації, об’єкти приватизації поділяються на:

1) єдині майнові комплекси комунальних підприємств, їх структурних підрозділів, у тому числі єдині майнові комплекси та їх структурні підрозділи, що передані в оренду;                                                                  

2) окреме майно, що належить до спільної власності територіальнх громад сіл, селища Кельменецького району. Окремим майном вважається рухоме та нерухоме майно комунальних підприємств (у тому числі будівлі, споруди, нежитлові приміщення, тощо), майно, що залишилося після закінчення процедури ліквідації комунальних підприємств, визнаних банкрутами; майно підприємств, що ліквідуються за рішенням районної ради; майно комунальних підприємств, що не були продані як єдині майнові комплекси; комунальне майно, що не увійшло до статутного капіталу господарських товариств та перебуває на обліку господарських товариств, створених унаслідок приватизації;

3) об’єкти незавершеного будівництва (будівлі, споруди, передавальні пристрої, які не введені в експлуатацію), законсервовані об’єкти;

4) об’єкти соціально-культурного призначення.

До об’єктів соціально-культурного призначення належать об’єкти освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури та спорту, туризму, мистецтва і преси, радіомовлення; інші об’єкти, призначені для задоволення соціальних та культурних потреб громадян незалежно від вартості майна; об’єкти соціально-культурного призначення, що не включені до статутного капіталу господарських товариств;

     5) інші обєкти, що не належать до обєктів великої приватизації відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна»;

«5.2. За рахунок коштів районного бюджету для проведення заходів, пов’язаних з з виконанням Програми, здійснюються такі видатки:

1) оплата послуг, що надаються:

* особами та організаціями, залученими до робіт з проведення обов’язкового аудиту, експертизи технічного стану, охорони та збереження об’єктів власності в особі Органу приватизації до їх подальшого продажу, надання юридичних послуг;

* суб’єктами оціночної діяльності - суб’єктами господарювання, що залучаються для проведення оцінки майна у процесі приватизації, оцінки об’єктів приватизації, повернутих за рішенням суду у спільну власність територіальних громад сіл, селища Кельменецького району;

*особами та організаціями, залученими до робіт з виготовлення технічної документації на об’єкт;

*особами та організаціями, залученими до роботи із забезпечення функціонування комп’ютерної мережі Органу приватизації, придбання і супроводження програмного забезпечення для здійснення процесу приватизації спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району;

2) витрати, пов’язані із:

*висвітленням приватизаційних процесів у засобах масової інформації;

*придбанням комп’ютерної та офісної техніки, засобів зв’язку, обладнання, інвентарю, програмних продуктів».

     «6.3. Приватизація об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району здійснюється за відповідними рішеннями районної ради, якими затверджуються переліки об’єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу або аукціону».

Керуючий справами                                        Л.Світла

                                                                                                                       Додаток 2

«Затверджено»

рішення XVIсесії районної ради

VІІ скликання

від 22.06.2018 р. № 301.16-7/18

                                           Перелік

об'єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню

       (продажу) у 2018 році

Назва об'єкта Адреса Балансоутримувач Засоби платежу Особливі умови
Частина будівлі колишнього Будинку побуту

с. Нелипівці,

вул. Головна, 15

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

Комплекс нежитлових будівель та споруд

смт. Кельменці,

вул. Бесарабська,61

Орган приватизації

Грошові кошти

Без

збереження профілю

Нежитлова 2-х поверхова будівля

смт. Кельменці,

вул. Партизанська,3

Орган приватизації Грошові кошти

Без

збереження профілю

Нежитлова будівля, споруди (одноповерховий будинок, гараж, вбиральня)

смт.Кельменці,

вул. Довженка,15

Орган приватизації Грошові кошти

Без

збереженняпрофілю

Окремі вбудовані приміщення

(частина будівлі) Будинку побуту

смт. Кельменці,

вул. Бесарабська,14

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

Гаражі

смт. Кельменці,

вул. Партизанська,13

КП «Райкомунсервіс» Грошові кошти

Без

збереження профілю

Керуючий справами                                        Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Сформовані пропозиції щодо розмежування повноважень органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади експертами Ресурсного центру за підсумками аналізу пропозицій членів УАРОР на запит Мінрегіону.  Висновок з даного питання полягає у наступному. Перш за все  вітається зазначена ініціатива Мінрегіону у тому числі, яка направлена на збереження в системі місцевого самоврядування районних рад. Адже без розмежування повноважень та віднесення відповідних повноважень до компетенції районних рад, моделювання територіальної основи нових спроможних районів є вкрай складним процесом. А також для цього необхідна широка інформаційна роз’яснювальна робота з формування нового спроможного районного рівня місцевого самоврядування відповідно до Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні. Вважаємо актуальним завданням нового етапу реформи питання з розмежування повноважень між місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування необхідність створення правових підстав для утворення і діяльності виконавчих органів районних та обласних рад до компетенції яких мають бути зокрема віднесенні повноваження місцевих органів виконавчої влади Тому прийняття змін до Конституції України в частині децентралізації є на часі. Адміністративно-територіальна реформа вимагає нових принципів формування районів, головний з яких – доступність публічних послуг районного рівня для населення. Очевидно, що реформа вимагатиме не лише передачі значної частини функцій від районів на рівень громад, а передачу певних функцій обласного рівня на рівень нових, укрупнених районів. Це питання потребує аналізу та обговорення з представниками органів місцевого самоврядування. Для формування територіальної основи нових спроможних районів необхідним є: врегулювання питання взаємовідносин район – громада, усунення конфлікту компетенцій; ревізування повноважень районної та обласної місцевої влади; раціональне визначення принципів і критеріїв формування нових районів на підставі вище зазначеного. При розмежуванні повноважень між органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади необхідним є забезпечення співмірності обсягу фінансового ресурсу наділеним повноваженням, створення належної ресурсної бази та зменшення диспропорції для виконання відповідних функцій. Потребують розмежування повноваження органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади у сфері забезпечення якісними медичними, освітніми, культурними та іншими послугами з урахуванням принципипу субсидіарності  та децентралізації. Пропозиції щодо розмежування повноважень. У сфері управління комунальною власністю за обласними та районними радами пропонуємо залишити повноваження управління об’єктами спільної власності територіальних громад, сіл, селищ міст району, області передбачивши внесення змін до бюджетного Кодексу України щодо закріплення на постійній основі джерел формування на їх утримання та нормативів відрахування від них до місцевих бюджетів. В галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку на районному та обласному рівні передбачити повноваження щодо вирішення питань збирання, транспортування, утилізації, переробки та знешкодження побутових відходів. Визначити повноваження на районному рівні в галузі будівництва, реконструкції і ремонту об’єктів комунального господарства та соціально-культурного призначення, жилих будинків, шляхів місцевого значення, а також капітального та поточного ремонтів вулиць і доріг населених пунктів та інших доріг, які є складовими автомобільних доріг державного значення (як співфінансування на договірних засадах), які здійснюються за рахунок власних коштів і на пайових засадах. У сфері охорони здоров’я на обласному рівні залишити вирішення питань функціонування та розвитку вторинної/спеціалізованої медицини (медична допомога, що надається в амбулаторних або стаціонарних умовах лікарями відповідної спеціалізації (крім лікарів загальної практики - сімейних лікарів) у плановому порядку або в екстрених випадках і передбачає надання консультації, проведення діагностики, лікування, реабілітації та профілактики хвороб, травм, отруєнь, патологічних і фізіологічних (під час вагітності та пологів) станів; направлення пацієнта відповідно до медичних показань для надання вторинної/спеціалізованої медичної допомоги з іншої спеціалізації або третинної/високоспеціалізованої медичної допомоги. До компетенції обласних рад у сфері регулювання гірничих відносин передбачити: надання надр у користування для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення; погодження надання надр у користування з метою геологічного вивчення і розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення, а також для цілей, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин; розподіл між відповідними місцевими бюджетами плати за користування надрами; розроблення, затвердження та виконання місцевих програм розвитку мінерально-сировинної бази, раціонального використання і охорони надр; оголошення геологічних об'єктів, що становлять наукову або культурну цінність, об'єктами природно-заповідного фонду місцевого значення здійснення контролю за використанням та охороною надр; припинення права на користування ділянкою надр у випадках і порядку, передбачених Кодексом про надра, вирішення інших питань у сфері регулювання гірничих відносин, визначених законодавством України. До повноважень спроможних районних рад з власними виконавчими органами пропонуємо  включити. комплексне просторове планування території; розвиток дорожнього господарства та підвищення якості сполучення між населеними пунктами; належного функціонування закладів профтехосвіти з метою підготовки місцевих кадрів; належного утримання інтернатів та інших закладів соціального захисту населення; раціонального використання майна спільної власності територіальних громад (культурні, спортивні заклади  та інше майно); будівництва та ефективної експлуатації об’єктів з переробки ТПВ та покращення екологічної ситуації, як в районах, так і в областях в цілому тощо. Водночас, пропонуємо передбачити державний нагляд за законністю правових актів органів і посадових осіб місцевого самоврядування та визначити в законодавстві суб’єкт такого нагляду. З метою розмежування повноважень з урахуванням позиції місцевого самоврядування запропоновано проведення регіональних засідань круглих столів. Крім цього, нагадуємо про підготовлену  аналітичну записку «Завдання та можливості заходів передбачених новим етапом реформи місцевого самоврядування для забезпечення інституційної спроможності ОМС». Першочергові завдання із подальшого впровадження реформи децентралізації влади. Повноваження у сфері забезпечення населення культурними послугами потребують розподілу за рівнями місцевого самоврядування Розмежування повноважень у сфері культури: пропозиції УАРОР Сформована Мінрегіоном форми «Таблиця розмежування повноважень» Джерело: http://rozvytok.in.ua
  •      Сьогодні, 16 травня, заступник голови районної ради Анатолій Горобець та працівники виконавчого апарату ради взяли участь у заходах з нагоди Дня пам’яті жертв політичних репресій та Дня вишиванки, які проходили у Районному будинку народної творчості та дозвілля.      Великий терор – масштабна кампанія масових репресій громадян, що була розгорнута в СРСР у 1937–1938 рр. для ліквідації реальних і потенційних політичних опонентів, залякування населення, зміни національної та соціальної структури суспільства. Наслідками комуністичного терору в Україні стало знищення української політичної, мистецької та наукової еліти, деформація суспільних зв’язків, руйнування традиційних ціннісних орієнтацій, поширення суспільної депресії й денаціоналізація.        За період Великого терору на території УРСР, за оцінками істориків, було засуджено 198 918 осіб, з яких близько двох третин – до розстрілу. Решту було відправлено до в`язниць та таборів. Часи Великого терору у масовій свідомості населення залишили свій слід, нашому поколінню залишається тільки перечитувати ті страшні сторінки історії, робити висновки і шанувати те, що ми маємо. Наразі всі сторінки історії переплітаються наче у пісні «червоне то – любов, а чорне то журба» і щорічно у третій четвер травня українці та українські діаспори в усьому світі відзначають День вишиванки – одне з найбільш самобутніх свят та найголовніший символ нашої країни, який вже давно ідентифікує нас у світі як українців!   Дата поки що не офіційна, це відносно нове народне свято. Але масштаби поширення  традиції носити вишиванку вражають: такого розмаїття вишиванок, як у третій четвер травня, ви не побачите ніде. По всьому світу проводяться святкові ходи, акції та флешмоби в підтримку української культури, що не стало виключенням і в нас на Кельменеччині.       Українська вишиванка - це національна святиня! Саме вишиванка символізує і несе в собі духовне багатство, високу мудрість і традиційний зв’язок багатьох поколінь. Не забувайте про свої коріння, пам’ятайте про те якого ми роду. Національна пам’ять надзвичайно важлива і тільки ми з вами можемо її зберегти і передати іншим поколінням. Давайте ж привітаємо всіх з цим чудовим днем і нагадаємо світу про красу української культури! Нехай це свято зітре кордони й об'єднує українців по всьому світу.  Чудового настрою та різнобарвних вражень! Нехай все ваше життя буде яскравим, як цей чудовий день.
  • З 1 жовтня 2019 року стартує монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Відповідно до ухваленого рішення паралельно функціонуватимуть дві системи надання пільг у грошовій формі – готівкова і безготівкова. Пільги у безготівковій формі призначатимуться усім пільговикам в автоматичному режимі, за прикладом безготівкового надання субсидій через Ощадбанк. Для цього АТ “Ощадбанк” вестиме у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходитимуть на рахунок для виплати пільг, для кожного пільговика індивідуально. Після того “Ощадбанк” здійснюватиме переказ коштів на рахунки управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між ними та АТ “Ощадбанк”. Такий механізм розроблено для забезпечення максимальної зручності тих категорій громадян, які мають право на пільгу і звикли не витрачати сили і час на оплату житлово-комунальних послуг. Йдеться, перш за все, про людей похилого віку, які звикли до усталеного алгоритму дій і не бажають його змінювати. Пільги у готівковій формі призначатимуться усім бажаючим пільговикам на підставі поданих особисто заяв до органів соціального захисту населення, які формуватимуть щомісяця до 25 числа реєстри пільговиків для виплати пільг у готівковій формі і передаватимуть їх Мінсоцполітики. Після чого Міністерство, опрацювавши отримані реєстри, надсилатиме їх до АТ "Ощадбанк" та переказуватиме зазначеному банку кошти для виплати монетизованих пільг. Таким чином, кошти надходитимуть на особисті рахунки пільговиків, які зможуть зняти їх з власного рахунку у будь-який час. Впровадження цих механізмів має на меті поєднати максимальну зручність для громадян зі створенням необхідних умов для розвитку прозорого та конкурентного ринку надання житлово-комунальних послуг. Джерело: kmu.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda