У 2020 році плануємо розкрити потенціал річкових перевезень і максимально розвантажити автошляхи. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час Стратегічної зустрічі «Зшити Україну: безпека, будівництво, фінансування», присвяченої дорогам України. Зустріч відбулася під головуванням Президента України Володимира Зеленського 11 лютого 2020 року, у Києві. У зустрічі взяли участь: Прем’єр-міністр Олексій Гончарук, Міністр фінансів України Оксана Маркарова, Голова Державного агентства автомобільних доріг України Олександр Кубраков, Голова Державної податкової служби Сергій Верланов, керівництво Офісу Президента України, ДАБІ, Антимонопольного комітету України, а також народні депутати України, очільники обласних державних адміністрацій і служб автомобільних доріг України, представники бізнесу.

 «Дороги 2020 – будуємо та захищаємо. Це мотто дорожньої галузі цьогоріч. Ми хочемо з’єднати українців якісними та безпечними дорогами. Рекордне фінансування дорожнього будівництва у 2020 році дозволить відновити рекордну кількість кілометрів. Але ми повинні не тільки будувати і ремонтувати, а й захищати дороги. Тоді кошти платників ми будемо витрачати на створення нової інфраструктури, а не на нескінченне латання старої. Починаємо розвантаження доріг. У 2020 році плануємо розкрити потенціал річкових перевезень і максимально розвантажити автошляхи», – заявив Владислав Криклій.

 Очільник Міністерства повідомив, що 1 млн тонн вантажів, перевезених річкою, зменшує витрати на ремонт доріг на 1 млрд гривень впродовж 4 років. «У 2019 річкові перевезення зросли на 20%. Цьогоріч плануємо покращити показники річкових перевезень 2019 року. В цьому нам допоможе підтримка народних депутатів і ухвалення закону про внутрішні водні шляхи. Також ремонтуємо шлюзи Дніпровського каскаду, що дозволить переорієнтувати на річку додаткових 3 млн тонн експортних вантажів, та реалізовуємо проект Е-40, який дозволяє залучити 5-7 млн тонн транзитних вантажів. Водночас збільшуємо вантажопотік на Укрзалізниці. У цьому році ми модернізуємо інфраструктуру припортових залізничних станцій, що дозволить перевезти залізницею експортних вантажів на 46 млн тонн більше, а значить на дорогах буде 46 млн тонн менше. Тож, прибравши мільйони тонн вантажів з дороги, зекономимо мільярди державних коштів», – наголосив Владислав Криклій.

 Міністр інфраструктури підкреслив, що запроваджуваний дієвий габаритно-ваговий контроль стане надійним запобіжником від руйнування дорожньої інфраструктури перевантаженим автотранспортом: «Автоматичний габаритно-ваговий контроль у 2020 році перейде до повноцінного функціонування. Перші 6 комплексів уже працюють у тестовому режимі. У 2020 році проводимо сертифікацію пілотних WiM комплексів. 25 WiM будуть встановлені на дорогах державного значення, в основному на мостах через Дніпро та біля портів. Плануємо тестування роботи Центру обробки даних і запровадження обміну інформацією Укртрансбезпека – МВС».

 Очільник Міністерства також зауважив, що перезавантаження Укртрансбезпеки, що включає оновлення штату інспекторів, відеофіксацію їхніх дій і залучення представників областей та громадськості, сприятиме збереженню автодоріг.

 Владислав Криклій підкреслив, що відновлюючи автошляхи та захищаючи їх від руйнування, Міністерство вживає комплекс заходів для підвищення безпеки людей. За його словами, у 2020 році на будівництво інфраструктури безпеки передбачено 1,5 млрд грн видатків із Дорожнього фонду. Це дасть можливість побудувати та облаштувати 35 розв’язок кільцевого типу, 20 різнорівневих пішохідних переходів, 500 пішохідних переходів у місцях з найбільшою концентрацією ДТП, автономне освітлення 500 пішохідних переходів, а також ліквідувати 16 місць концентрації ДТП і встановити світлофори «на вимогу» на нерегульованих пішохідних об’єктах, дорожні знаки з підсвіткою та сигнальними лампами.

 «Ми не просто будуємо, а запроваджуємо нові стандарти під час облаштування пішохідних переходів, розв’язок та інших об’єктів. Зигзагоподібні пішохідні переходи ми вже включили до ДБН, необхідно тепер реалізувати їх на практиці. Зараз тривають процедури стандартизації щодо піднятих пішохідних переходів, найближчим часом їх можна буде облаштовувати. Це сучасні рішення, які потребують втілення, і ми розраховуємо на вашу допомогу. Наше стратегічне завдання – зменшити аварійність на дорогах на 30 відсотків», – зауважив Міністр інфраструктури України.

 «Нові дороги мають стати безпечними. Для зменшення аварійності розробляємо інформаційну систему моніторингу безпеки дорожнього руху та впроваджуємо автоматичну фіксацію порушень ПДД. У тестовому режимі система почне працювати у березні 2020 року. Вже придбано центр автоматизованої обробки даних, програмне забезпечення, 30 комплексів автоматичної фіксації порушень. 250 комплексів автоматичної фіксації порушень впродовж 2020 року будуть встановлені на дорогах державного значення. Також залучаємо міста до розміщення автофіксації на міських шляхах. У нас одна спільна мета – зберегти людські життя. І тільки разом ми зможемо її досягти», – наголосив Владислав Криклій.

Джерело: https://www.kmu.gov.ua

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Маски на заняттях - необов'язково, контроль за станом здоров'я, заборона "шведського столу" в їдальнях - затверджено рекомендації закладам освіти для роботи з 1 вересня З  1 вересня до закладів освіти допускатимуть лише у масках або респіраторах, водночас на заняттях маски можна буде не використовувати. Педагоги опитуватимуть учнів/студентів щодо їхнього самопочуття і зможуть проводити уроки на відкритому повітрі. Відповідні рекомендації щодо організації освітнього процесу вчора, 30 липня 2020 року, затвердив Заступник Міністра охорони здоров’я – головний державний санітарний лікар Віктор Ляшко.  Тимчасові рекомендації розроблено для закладів позашкілля, загальної середньої, фахової передвищої освіти, профтехів і вишів. Вхід до закладу освіти буде можливий лише у захисній масці або респіраторі.У період карантину до закладу не допускатимуть батьків або супроводжуючих осіб – крім тих, які супроводжують осіб з інвалідністю. На заняттях захисні маски або респіратори можна не використовувати.Водночас під час пересування приміщеннями закладу носіння масок є обов’язковим.  Перед заняттями педагоги опитуватимуть учнів/студентів щодо їхнього самопочуття.Тих, у кого буде виявлено симптоми гострих респіраторних захворювань, оперативно направлятимуть до медпрацівника для огляду.  Персоналу проводитимуть обов’язкову термометрію і не допускатимуть до закладу з температурою понад 37,20 С. Водночас для учнів та студентів температурний скринінг не буде обов’язковим.  Закладам також рекомендовано адаптувати освітній процес. Зокрема, проводити заняття на відкритому повітрі за можливості, передбачити змогу визначати різний час початку та закінчення занять, перерв для різних класів та груп, обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях. У закладі також необхідно буде запобігати утворенню скупчень учнів/студентів та мінімізувати їхні пересування між кабінетами і аудиторіями. На період карантину заклади повинні забезпечити наступні умови безпеки: місця для обробки рук антисептиками на вході до всіх приміщень, збір використаних масок і рукавичок в окремі контейнери, підготовлені санітарні  кімнати: рідке мило, паперові рушники або електросушарки для рук, плакати, банери про респіраторну гігієну та етикет кашлю, обладнані медпункти: безконтактні термометри, дезінфектори, засоби індивідуального захисту, розмітка на підлозі для утримання дистанції та організованого руху коридорами, провітрювання приміщень не менше 10 хвилин після кожного заняття, очищення і дезінфекція поверхонь– дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо – після проведення занять у кінці робочого дня. Рекомендації також встановлюють особливості організації харчування. Так, у період карантину не дозволяється харчування за типом “шведського столу” та з самообслуговуванням. Заклад також повинен мати графік харчування учнів/студентів. Відстань між столами має бути не менш як 1,5 м, а за одним столом має бути не більш ніж 4-х осіб. Працівники харчоблоку працюватимуть у захисних масках і одноразових рукавичках. Працівники, які видають страви або здійснюють розрахунок, додатково матимуть захисні окуляри або щиток. Керівники закладів також мають забезпечити проведення роз’яснень та інструктажів для персоналу та здобувачів щодо того, як запобігти зараженню та поширенню коронавірусу, як реагувати на симптоми COVID-19, як правильно використовувати і утилізовувати маски/респіратори, рукавички. Крім того, закладам рекомендовано розробити алгоритми дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з випадками COVID-19 у закладі. Також встановлено рекомендації щодо перевезення дітей та працівників закладу в шкільному транспорті. Перевізнику необхідно забезпечити водіїв масками/респіраторами та антисептиками для рук, щоденно контролювати їхній стан здоров’я та не допускати до роботи працівників з ознаками гострої респіраторної хвороби і температурою вище 37,20 С. Салон транспорту необхідно дезінфікувати до початку та в кінці робочої зміні. Вхід до салону автотранспорту здійснюється за наявності захисної маски/респіратора. Кількість пасажирів має бути у межах кількості місць для сидіння. Нагадаємо, загальнонаціональний карантин, встановлений через пандемію COVID-19, продовжено до 31 серпня 2020 року. З 1 серпня залежно від епідемічної ситуації в кожному з регіонів встановлюватиметься один з чотирьох рівнів епідемічної небезпеки – “зелений”, “жовтий”, “помаранчевий” або “червоний”. Джерело: https://mon.gov.ua/
  • 30 липня під головуванням Прем’єр-міністра відбулася всеукраїнська селекторна нарада з представниками місцевих органів влади, а також профільними міністерствами. Серед інших тем обговорювали підготовку до нового навчального року.  Денис Шмигаль відзначив, що відповідно до закону про вищу освіту, університети мають такий рівень автономії та самоврядування, який дозволяє їм самостійно визначати форми навчання та форми організації освітнього процесу. Вчена рада закладу вищої освіти ухвалює рішення з питань організації освітнього процесу та визначає строки навчання на відповідних рівнях. «В Україні фактично 1,2 млн студентів, і важливо, щоб навчальний процес для них проходив у безпечних умовах. Рішення про те, чи будуть студенти вчитися дистанційно, чи будуть ходити в університет треба приймати з огляду на епідеміологічну ситуацію в кожному конкретному регіоні. Звичайно, що всі рішення треба приймати з огляду на безпеку наших дітей», – відзначив Прем’єр-міністр.   Міністерство освіти і науки України рекомендує закладам вищої освіти планувати початок навчального року з урахуванням карантинних обмежень, встановлених Урядовою постановою №641. У разі сприятливої ситуації МОН рекомендує розпочати 2020/2021 навчальний рік за наступним розкладом: — для студентів 1 курсу (ОС Бакалавр), які в цьому році вступають на навчання до закладів вищої освіти у період з 1 по 15 вересня 2020 року; — для студентів старших курсів, починаючи з другого, з 1 вересня 2020 року; — для студентів ОС Магістр першого року навчання – у період з 11 по 15 вересня 2020 року. Джерело: https://www.kmu.gov.ua/
  • Урядом прийнято рішення розпочати з 1 вересня реалізацію пілотного проекту „Монетизація одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка” у 2020–2021 роках. Зазначений проект передбачає: - запровадити цільову грошову компенсаційну виплату замість натуральної допомоги „пакунок малюка” у розмірі 5 тисяч гривень; - забезпечити із залученням АТ „Комерційний банк „ПриватБанк” відкриття громадянам, у яких народилась дитина, рахунку із спеціальним режимом використання та видати їм спеціальну соціальну картку; - встановити, що батьки дитини можуть звернутися за компенсацією протягом 12 місяців з дати народження дитини та самостійно протягом року витратити кошти грошової компенсації виключно для придбання дитині одягу, взуття, засобів гігієни та догляду, текстилю, іграшок, засобів гігієни для породіль; - залучити до реалізації пілотного проекту на договірних засадах заклади роздрібної торгівлі для продажу батькам визначених дитячих товарів та товарів для породіль за спеціальною соціальної карткою. Довідково Фактично „пакунок малюка” будуть видавати у тих регіонах, де вони є в наявності, а потім, відповідно до прийнятої постанови за таким алгоритмом:– батьки новонароджених звертаються до АТ „КБ „ПриватБанк” для відкриття рахунку;– надалі – до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення батьками подається заява з необхідними документами.Батьки мають право протягом року самостійно використовувати призначену грошову компенсацію у безготівковій формі на придбання товарів у закладах торгівлі, які долучились до публічного договору про реалізацію пілотного проекту. Джерело: https://www.msp.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda