У 2020 році плануємо розкрити потенціал річкових перевезень і максимально розвантажити автошляхи. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час Стратегічної зустрічі «Зшити Україну: безпека, будівництво, фінансування», присвяченої дорогам України. Зустріч відбулася під головуванням Президента України Володимира Зеленського 11 лютого 2020 року, у Києві. У зустрічі взяли участь: Прем’єр-міністр Олексій Гончарук, Міністр фінансів України Оксана Маркарова, Голова Державного агентства автомобільних доріг України Олександр Кубраков, Голова Державної податкової служби Сергій Верланов, керівництво Офісу Президента України, ДАБІ, Антимонопольного комітету України, а також народні депутати України, очільники обласних державних адміністрацій і служб автомобільних доріг України, представники бізнесу.

 «Дороги 2020 – будуємо та захищаємо. Це мотто дорожньої галузі цьогоріч. Ми хочемо з’єднати українців якісними та безпечними дорогами. Рекордне фінансування дорожнього будівництва у 2020 році дозволить відновити рекордну кількість кілометрів. Але ми повинні не тільки будувати і ремонтувати, а й захищати дороги. Тоді кошти платників ми будемо витрачати на створення нової інфраструктури, а не на нескінченне латання старої. Починаємо розвантаження доріг. У 2020 році плануємо розкрити потенціал річкових перевезень і максимально розвантажити автошляхи», – заявив Владислав Криклій.

 Очільник Міністерства повідомив, що 1 млн тонн вантажів, перевезених річкою, зменшує витрати на ремонт доріг на 1 млрд гривень впродовж 4 років. «У 2019 річкові перевезення зросли на 20%. Цьогоріч плануємо покращити показники річкових перевезень 2019 року. В цьому нам допоможе підтримка народних депутатів і ухвалення закону про внутрішні водні шляхи. Також ремонтуємо шлюзи Дніпровського каскаду, що дозволить переорієнтувати на річку додаткових 3 млн тонн експортних вантажів, та реалізовуємо проект Е-40, який дозволяє залучити 5-7 млн тонн транзитних вантажів. Водночас збільшуємо вантажопотік на Укрзалізниці. У цьому році ми модернізуємо інфраструктуру припортових залізничних станцій, що дозволить перевезти залізницею експортних вантажів на 46 млн тонн більше, а значить на дорогах буде 46 млн тонн менше. Тож, прибравши мільйони тонн вантажів з дороги, зекономимо мільярди державних коштів», – наголосив Владислав Криклій.

 Міністр інфраструктури підкреслив, що запроваджуваний дієвий габаритно-ваговий контроль стане надійним запобіжником від руйнування дорожньої інфраструктури перевантаженим автотранспортом: «Автоматичний габаритно-ваговий контроль у 2020 році перейде до повноцінного функціонування. Перші 6 комплексів уже працюють у тестовому режимі. У 2020 році проводимо сертифікацію пілотних WiM комплексів. 25 WiM будуть встановлені на дорогах державного значення, в основному на мостах через Дніпро та біля портів. Плануємо тестування роботи Центру обробки даних і запровадження обміну інформацією Укртрансбезпека – МВС».

 Очільник Міністерства також зауважив, що перезавантаження Укртрансбезпеки, що включає оновлення штату інспекторів, відеофіксацію їхніх дій і залучення представників областей та громадськості, сприятиме збереженню автодоріг.

 Владислав Криклій підкреслив, що відновлюючи автошляхи та захищаючи їх від руйнування, Міністерство вживає комплекс заходів для підвищення безпеки людей. За його словами, у 2020 році на будівництво інфраструктури безпеки передбачено 1,5 млрд грн видатків із Дорожнього фонду. Це дасть можливість побудувати та облаштувати 35 розв’язок кільцевого типу, 20 різнорівневих пішохідних переходів, 500 пішохідних переходів у місцях з найбільшою концентрацією ДТП, автономне освітлення 500 пішохідних переходів, а також ліквідувати 16 місць концентрації ДТП і встановити світлофори «на вимогу» на нерегульованих пішохідних об’єктах, дорожні знаки з підсвіткою та сигнальними лампами.

 «Ми не просто будуємо, а запроваджуємо нові стандарти під час облаштування пішохідних переходів, розв’язок та інших об’єктів. Зигзагоподібні пішохідні переходи ми вже включили до ДБН, необхідно тепер реалізувати їх на практиці. Зараз тривають процедури стандартизації щодо піднятих пішохідних переходів, найближчим часом їх можна буде облаштовувати. Це сучасні рішення, які потребують втілення, і ми розраховуємо на вашу допомогу. Наше стратегічне завдання – зменшити аварійність на дорогах на 30 відсотків», – зауважив Міністр інфраструктури України.

 «Нові дороги мають стати безпечними. Для зменшення аварійності розробляємо інформаційну систему моніторингу безпеки дорожнього руху та впроваджуємо автоматичну фіксацію порушень ПДД. У тестовому режимі система почне працювати у березні 2020 року. Вже придбано центр автоматизованої обробки даних, програмне забезпечення, 30 комплексів автоматичної фіксації порушень. 250 комплексів автоматичної фіксації порушень впродовж 2020 року будуть встановлені на дорогах державного значення. Також залучаємо міста до розміщення автофіксації на міських шляхах. У нас одна спільна мета – зберегти людські життя. І тільки разом ми зможемо її досягти», – наголосив Владислав Криклій.

Джерело: https://www.kmu.gov.ua

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Шановні жителі району! 20 лютого в Україні –  пам’ятний день щоб вшанувати подвиг учасників Революції гідності для увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні. Шість років тому  у нашій державі відбувалися величні та водночас трагічні події. Український народ об’єднався у спільному прагненні змінити країну заради кращої долі. Це звичайне і зрозуміле людське бажання було цинічно та безжально розстріляне кулями снайперів. Більше сотні загинули, тисячі отримали поранення. Герої Небесної Сотні своєю відданістю, небаченою жертовністю та мужністю змінили хід історії нашої держави – в ім’я незалежності, в ім’я відновлення людської гідності. Цього дня безмежно дякуємо і низько вклоняємося і тим героям, що полягли, і тим, хто сьогодні зі зброєю в руках захищають суверенітет та цілісність нашої України. Ваш подвиг є неоціненним для України, а пам'ять про полеглих героїв житиме вічно! Дорогою ціною постає Україна. Та незламними є український дух, наша генетична волелюбність та бажання жити у вільній, єдиній та міцній європейській державі. Слава Україні! Слава її Героям! Пам’ятаємо, дякуємо та низько вклоняємось за їх подвиг.
  • «Перед Мінрегіоном поставлені завдання щодо зміни основного способу поводження з побутовими відходами, збільшення частки вторинної переробки побутових відходів, впровадження «розширеної відповідальності виробника» та залучення інвестицій задля збільшення потужностей для перероблення побутових відходів», — заявила заступник начальника Управління благоустрою територій та комунального обслуговування – начальник відділу поводження з побутовими відходами Міністерства розвитку громад та територій України Людмила Полтораченко під час громадського обговорення Концепції державної політики по досягненню цілі 10.7 Програми діяльності КМУ «Українці відповідально поводяться з побутовими відходами та не засмічують навколишній життєвий простір». За словами Полтораченко, щороку на полігонах та сміттєзвалищах захоронюється 9 млн тонн побутових відходів, які продукує населення України. Із загальної обсягу відходів, лише 2,5 % — це побутові відходи, які утворює кожен житель нашої країни. В той же час побутові відходи можуть бути джерелом: — вторинної сировини, яка здатна замінити природні ресурси при виготовленні продукції, матеріалів чи речовин; — енергії — вироблення електричної та теплової енергії з біогазу органічної складової побутових відходів та шляхом спалювання; — і лише 15% залишків, непридатних для перероблення, направляти на полігони. Щороку Україна втрачає близько 3 млн тонн вторинної сировини, що міститься у відходах, які потенційно можуть бути відновлені або повторно використані. Тому пропонується запровадити роздільне збирання та перероблення побутових відходів шляхом імплементації європейських принципів в українське законодавство, в тому числі «розширеної відповідальності виробника» та створити умови до демотивації захоронення побутових відходів та формування і функціонування територіальних кластерів. Для ефективної реалізації цілі Мінрегіон розробив проекти законів України «Про муніципальні відходи» та «Про упаковку та відходи упаковки». Прийняття цих законів надасть можливість впровадити принцип «розширеної відповідальності виробника» та принцип взаємодії ОМС з організаціями розширеної відповідальності виробників. Також міністерством заплановано: — розробити методологію і провести кластеризацію регіонів за територіальними, соціально-демографічними ознаками та принципом економічної ефективності; — визначити порядок взаємодії регіонів і громад при реалізації спільних інфраструктурних проектів з управління відходами; — створити умови для підвищення вартості та/або екологічного податку на захоронення; стимулювати генерацію зеленої енергії — видобуток біогазу з органічної частини побутових відходів шляхом встановлення вимог для будівництва метантанків на полігонах; — розробити технічні регламенти до компонентів побутових відходів. Людмила Полтораченко звернулась до учасників обговорення з проханням надавати пропозиції та зауваження для вдосконалення Концепції. З текстом Концепції та планом її реалізації можна ознайомитись ТУТ . Джерело: http://www.minregion.gov.ua/
  • 13 лютого в рамках серії публічних консультацій із громадськістю обговорили концепцію державної політики по досягненню Цілі 7.3. “Українські працівники мають легальну роботу та витрачають менше часу на пошук нової легальної роботи” Програми діяльності Кабінету Міністрів України.  Обговорення відбулося за участі заступниці міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Юлії Свириденко, представників від Міжнародної організації праці, від Уповноваженого Президента України з прав людей з інвалідністю, від Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Міністерства освіти і науки, Міністерства інфраструктури, Державного центру зайнятості, Державної служби України з питань праці, Спільного представницького органу всеукраїнських об’єднань профспілок, Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні, Конфедерації роботодавців України, Спілки Українських Підприємців, Європейської бізнес асоціації, Національної Асамблеї людей з інвалідністю України.  В рамках зустрічі зацікавлені сторони обговорили основні тенденцій у сфері зайнятості населення, а також пріоритети державної політики на ринку праці України. “Легалізація праці, скорочення тривалості пошуку роботи, збільшення продуктивності праці - наші основні пріоритети. Сьогодні продуктивність праці українців залишається нижчою, ніж у Польщі чи Словаччині. Це потрібно змінювати, тому зараз ми проводимо консультації із представниками різних галузей - наприклад, IT, аграрним бізнесом. Нам важливо отримати зворотній зв'язок, почути коментарі та пропозиції різних галузей та секторів”, - наголосила заступниця міністра Юлія Свириденко.   Наразі Мінекономіки працює над законопроектами, які мають на меті удосконалити трудові відносини, безпеку та охорону праці. Крім того, у 2020 році планується розширити перелік активних програм сприяння зайнятості населення та збільшити фінансування на реалізацію цих заходів.  Представники державних органів, присутніх на зустрічі, висвітлили такі питання як стратегія подальшого розвитку Державного центру зайнятості, Державної служби України з питань праці, оптимізація їх мережі та структури, впровадження новітніх цифрових технологій у роботу органів, а також шляхи забезпечення найефективнішої реалізації їх основних функцій. За словами директорки Державного центру зайнятості Ольги Макогон, профільна служба також зацікавлена у покращенні ситуації на ринку праці та змінах  нормативно-правової бази. За її словами, планується привести структури центрів зайнятості у відповідність до нової мережі ОТГ, оновити портал ДСЗ, запровадити електронну форму звітності і форму подання вакансій.   Також йшлося про посилення ролі Держпраці, про перші кроки по її реформуванню, комплексне оновлення персоналу та покращення процедур в Державній службі зайнятості. Учасники обговорення впевнені, що для того, щоб у людей була довіра до Держпраці варто зробити комплексне оновлення персоналу, підвищення рівня знань інспекторів та проводити переатестацію. Для того, щоб охопити найвразливіші верстви працівників (сфера будівництва, сільське господарство тощо) контроль за умовами праці буде здійснюватися секторально. Джерело: http://www.me.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda