Для отримання дозволу на будівництво приватного будинку українським законодавством передбачено спрощену процедуру оформлення необхідних документів та декларативний принцип отримання права на забудову.

 Про це сказав заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

 «Ми вже обговорили, як легалізувати самочинне будівництво, а от що треба зробити, якщо тільки плануєте будівництво свого будинку? Зараз законодавство передбачає спрощену процедуру оформлення необхідних документів для цього та декларативний принцип отримання права на забудову. Тобто, про початок будівництва необхідно просто повідомити відповідний місцевий структурний підрозділ з питань містобудування та архітектури. Але спочатку слід отримати будівельний паспорт на ваш майбутній будинок», – зазначив він.

 Лев Парцхаладзе роз’яснив, що у будівельному паспорті відображаються містобудівні та архітектурні вимоги до розміщення і будівництва:

1 - індивідуальних (садибних) житлових будинків до 500 кв. м в межах населених пунктів,

2 - садового, дачного будинку не вище 2-х поверхів (без урахування мансардного поверху) до 500 кв. м поза межами населених пунктів (на територіях дачних і садових товариств)

3 - господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки.

 Що важливо, оформлення будівельного паспорту не потребує отримання містобудівних умов та обмежень, а розроблення проекту будівництва також є не обов’язковим і здійснюється за бажанням.

 Відтак, для того, щоб отримати будівельний паспорт, необхідно звернутися до місцевого структурного підрозділу з питань містобудування та архітектури (це може бути як і територіальний підрозділ ДАБІ, так і виконавчий орган в структурі місцевої ради) або до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) та подати відповідний пакет документів:

  • заяву на видачу будівельного паспорту;
  • копію документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою (завірену нотаріусом, або організацією, що його видала);
  • ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єкту із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі, автономного, що плануються до застосування тощо). Ескіз можна зробити самостійно або це може зробити архітектор;
  • проект будівництва (якщо є);
  • завірений нотаріально документ, що підтверджує згоду співвласників земельної ділянки (якщо вони є) на забудову.

 «Місцевий структурний підрозділ з питань містобудування та архітектури перевірить, чи відповідають ваші наміри забудови в межах і за межами населених пунктів - генплану, плану зонування, детальному плану території або планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, а також державним будівельним нормам (ДБН), стандартам і правилам. Якщо все відповідає вищезазначеним вимогам, то протягом 10 робочих днів з дня надходження пакета документів вам видадуть будівельний паспорт. Це безоплатно», – пояснив Лев Парцхаладзе.

 Після цього, за словами заступника Міністра, повідомлення про початок будівельних робіт направляється або особисто, або за допомогою уповноваженої особи, або рекомендованим листом з описом вкладення до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБІ) за місцезнаходженням майбутнього будинку не пізніше ніж за 1 календарний день до початку виконання будівельних робіт.

Джерело: https://www.kmu.gov.ua

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  •  Прийняття проекту Закону забезпечить створення більш сучасного та належного регулювання відносин у сфері поводження з пестицидами та агрохімікатами. За майже 25 років в Україні суттєво не переглядалося законодавство про пестициди та агрохімікати. За цей час до документу за цей час було внесено низку фрагментарних та безсистемних змін. Проект Закону 2548 «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення державного регулювання у сфері поводження із пестицидами та агрохімікатами», що винесений на розгляд Аграрного комітету Верховної Ради передбачає системну модернізацію цієї сфери.   У розробці документу брали участь більше двох десятків експертів з МЕРТ, Держпродспоживслужби, ЕВА, АСС, Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу», ВАР, Фітосанітарної асоціації України, представники Інституту екогігієни і токсикології ім. Л. І. Медведя МОЗ України, а також народні депутати Аграрного комітету ВРУ. Зміни стосуватимуться насамперед адаптації до законодавства ЄС, дерегуляції для бізнесу та ЦОВВ, боротьби з фальсифікатом. Так, документом забороняється провезення на територію України засобів захисту рослин фізичними особами, посилено вимоги до маркування та упаковки. Окрім цього, запроваджується Державний реєстр пестицидів і агрохімікатів, дозволених до використання в Україні, який буде функціонувати на засадах безоплатності та відкритого доступу до нього. Таким чином паперовий перелік «Пестицидів та агрохімікатів, дозволений для використання в Україні» стане електронним державним реєстром з відкритим доступом на сайті Мінекоенерго. Так само на сайті буде доступна інформація про план державних випробувань.    Джерело:http://www.me.gov.ua/
  • Уряд України працює над тим, щоб у наступному році завершити реформусистеми місцевого самоврядування, яке базується на Європейській Хартії місцевого самоврядування, провести місцеві вибори на новій територіальній основі і створити в громадах спроможну мережу закладів для надання доступних і якісних публічних послуг. На цьому наголосив заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода в ході Х засідання Європейського комітету з питань демократії та управління, що цими днями проходить в Страсбурзі. «Ментально наша країна завжди належала до Європейського дому вільних націй і нам притаманні цінності місцевої демократії. Тому реформа децентралізації має привести систему місцевого самоврядування в Україні у відповідність до Європейської хартії місцевого самоврядування, а також сформувати сучасну систему адміністративно-територіального устрою країни (…) Саме наступні місцеві вибори на новій територіальній основі мають стати логічним завершенням реформи і дозволять перезавантажити всю систему місцевого самоврядування в Україні», - підкреслив В’ячеслав Негода. Мета Уряду – забезпечити для усіх жителів України можливість жити у спроможних громадах і отримували якісні публічні послуги і сервіси. Нагадаємо, що вже сьогодні, серед іншого, розроблено стандарти послуг для формування оптимальні мережі соціальної інфраструктури в громадах: 25 мереж, 70 шарів геоданих та проінвентаризовано і нанесено у системі геокодування 115 500 об’єктів соціальної інфраструктури. Заступник Міністра окрему увагу акцентував на конкретних кроках, які Уряд здійснить для завершення реформи. Зокрема, для запровадження нової територіальної основи для діяльності органів місцевої влади на рівні громад і районів планується внести зміни до Конституції України щодо місцевого самоврядування і територіальної організації влади (децентралізації). Разом з тим, зараз на завершальному етапі - консультації з місцевими громадами та їх асоціаціями щодо територій майбутніх громад. Після цього Уряд затвердить територіальну основу майбутніх громад, яка стане фундаментальною для адмінтерустрою базового рівня, який затверджуватиме парламент. Також серед запланованого Урядом – формування нових районів. Їх моделювання відбуватиметься за європейськими стандартами, але з обов’язковими консультаціями з місцевими громадами та їх асоціаціями щодо територій майбутніх районів. Передбачається із 490 районів утворити близько 100 нових одиниць. Адмінтерустрій субрегіонального рівня також має затвердити парламент. Ще один крок - упорядкувати систему територіальних органів виконавчої влади відповідно до нового субрегіонального рівня. Разом з тим парламент має ухвалити пакет законопроектів, який слугуватиме нормативною базою для формування та функціонування органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади на новій територіальній основі. Місцеві вибори у 2020 році мають поставити крапку у реформуванні місцевого самоврядування та територіальної організації влади. Джерело: Прес-центр ініціативи «Децентралізація»
  • У тестовому режимі запрацювала єдина ІТ-система з управління персоналом PoClick, яка охопить понад 200 тисяч державних службовців.  Про це заявив Прем’єр-міністр України Олексій Гончарук. «Система PoClick замінить купу обтяжливих кадрових процедур - вони будуть автоматизовані. Держслужба має бути ефективною, а працевлаштування - простим і зручним», - наголосив Глава Уряду. За його словами, Національне агентство з питань державної служби (НАДС) тестуватиме систему й наповнюватиме її необхідною інформацією: «Уже почали з особових карток співробітників та базових HR-процедур». «Від цього виграють усі: і держава, і ті, хто на неї працюють. Ми зекономимо і гроші, і папір, а найголовніше - час, який люди витрачають на переписування заяв і бланків замість того, щоби приносити користь країні», - підкреслив Олексій Гончарук. Зазначимо, що вже до кінця цього року до проекту долучиться Міністерство фінансів і Міністерство цифрової трансформації. Більше того, 2020-го року за системою PoClick працюватимуть держслужбовці всіх міністерств, а згодом - і всіх державних органів в Україні, загальна кількість яких перевищує 5 тисяч. Джерело: https://www.kmu.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda