Уряд прийняв постанову «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», спростивши реєстрацію декларації про готовність об’єкта будівництва до експлуатації. Тепер це можна буде зробити через зручний онлайн-кабінет за 1 день замість 10-ти. Це у свою чергу сприятиме покращенню бізнес-клімату в Україні та підвищенню позиції у рейтингу легкості ведення бізнесу Doing Business за компонентом «Отримання дозволів на будівництво». Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

«Сьогодні реєстрація декларації про готовність будівельного об’єкта до експлуатації здійснюється протягом 10-ти робочих днів з дня її подання. Відповідною постановою КМУ запроваджується електронний кабінет забудовника, завдяки якому вже найближчим часом це можна буде зробити всього за 1 день шляхом подання декларації он-лайн. Це не лише зменшить час на оформлення документа, а й мінімізує будь-які корупційні прояви і впливи чиновників на прийняття рішень. Крім того, завдяки цим та іншим дерегуляційним змінам у будівельній галузі Україна зможе піднятися у рейтингу Doing Business за показником «Отримання дозволів на будівництво», — зазначив він.

Порядок функціонування електронного кабінету буде розроблений Мінрегіоном.

Зараз Україна — одна з лідерів за темпами зростання у Doing Business серед 190 країн. У загальному рейтингу наша країна займає 71 сходинку. А за показником «Отримання дозволів на будівництво» за 2 роки ми покращили позицію з 140 на 30-те місце.

За підрахунками експертів Світового банку, один пункт у загальному рейтингу Doing Business дає можливість додатково залучити близько $600 млн в економіку країни.

Довідково

Doing Business характеризує стан інвестиційного клімату в 190 країнах світу. Це результат щорічного дослідження, що оцінює простоту ведення підприємницької діяльності. Світовий банк розраховує цей індекс з 2003 року за такими критеріями, як легкість відкриття нового бізнесу, отримання дозволів на будівництво, реєстрація власності, отримання позики, захист прав інвесторів, сплата податків тощо.

Джерело:kmu.gov.ua

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  •  17 липня 2019 року на засіданні Уряду прийнято постанову Кабінету Міністрів України „Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) органами Пенсійного фонду України”.  Зазначену постанову прийнято з метою реалізації вимог Методики розроблення критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року № 342. Такі критерії розробляються органом державного нагляду (контролю) у віднесеній до його відання сфері, відповідно до вимог законодавства з урахування цієї Методики та даних про настання негативних наслідків провадження господарської діяльності. Джерело: www.kmu.gov.ua
  • Сьогодні, 16 липня, в залі засідань районної ради відбулися урочистості з нагоди професійного свята - Дня бухгалтера. За сумлінну працю та з нагоди відзначення в районі Дня бухгалтера України найкращим бухгалтерам району було вручено спільні грамоти районної ради та районної державної адміністрації. Усім присутнім бажаємо міцного здоров’я, мирного неба, родинного благополуччя,  добра та подальших професійних здобутків і нових трудових звершень!  
  •  Керівники, бухгалтери і економісти закладів екстреної медичної допомоги з усіх областей разом з представниками місцевої влади, МОЗ України і НСЗУ обговорили готовність переходу на нові умови роботи з 2020 року.  З 2020 року гроші підуть за пацієнтами в медзаклади усіх рівнів, зокрема - в центри екстреної медичної допомоги. Національна служба здоров’я України представила головні аспекти, як реалізовуватиметься програма медичних гарантій 2020 для екстреної медичної допомоги.  Наразі медзаклади, що надають екстрену медичну допомогу, змінюють свою організаційну форму - переходять у комунальні некомерційні підприємства.  У статусі комунального некомерційного підприємства медзаклади зможуть укласти угоду з НСЗУ і отримувати кошти за надані пацієнтам послуги, вільно і на власний розсуд розпоряджатися заробленими коштами, зокрема - планувати доходи і витрати, переглядати розмір заробітної плати своїх працівників. Один із найважливіших аспектів такої самостійності - вміння грамотно формувати фінансову політику. Саме тому окремий блок зустрічі був присвячений питанню розробки фінансового плану.  З наступного року по всій країні мають запрацювати оновлені диспетчерські служби. Диспетчери оперативно-диспетчерських служб центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф менше часу витрачатимуть на обробку викликів, а до пацієнта виїжджатиме та машина, яка знаходиться найближче до адреси виклику. У рамках Держбюджету на 2019 рік вже виділені кошти на побудову, а також оновлення та модернізацію нових об’єднаних диспетчерських служб. Наразі заклади, що надають екстрену медичну допомогу, мають оперативно провести тендери, щоби процес закупівель закінчився до кінця року. Джерело: http://moz.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda