12 березня 2019 року стартує другий навчальний курс для тих, хто хоче створити та запустити власний інноваційний проект. Під час тренінгів йтиметься про управління інноваційною діяльністю, трансфер технологій, інтелектуальну власність. Учасники матимуть не тільки нові знання та навички, а й підготують свій проект – найкращі з них отримають підтримку від менторів та організаторів.

«Торік ми вперше запустили такий курс і побачили досить високий інтерес до нього серед вишів та наукових установ, загалом навчання пройшли понад 70 учасників. Під час підготовки другої хвилі тренінгів ми врахували попередній досвід, побажання слухачів. Зокрема, додали більше практики та мотиваційну складову – 15 найкращих проектів, створених за підсумками курсу, зможуть взяти участь в IP Marathon та представити свої проекти на Всеукраїнському фестивалі інновацій 16 травня», – повідомила генеральний директор директорату інновацій та трансферу технологій Міністерства освіти і науки Дар’я Чайка.

Вона додала, що, як і минулого року, серед лекторів будуть науковці, які змогли успішно реалізувати свої винаходи, відомі експерти від бізнесу, венчурних фондів, R&D компаній.

Курс розроблений і проводиться УкрІНТЕІ та Нацофісом інтелектуальної власності за підтримки МОН, Мінекономрозвитку й Національної академії наук.

На навчання запрошують представників закладів вищої освіти, наукових установ, патентних повірених, аспірантів, студентів та інших представників інноваційної сфери України.

Слухачі дізнаються про:

політику в сфері охорони інтелектуальної власності та трансферу технологій ЗВО і НУ;

способи та основні етапи комерціалізації об’єктів права інтелектуальної власності (ОПІВ);

основні засади авторського та патентного права в Україні та за кордоном;

маркетингові, патентні та патентно-кон’юнктурні дослідження об’єктів права інтелектуальної власності; технологічний аудит;

оцінку вартості та облік об’єктів права інтелектуальної власності;

розробку бізнес-плану з комерціалізації об’єктів права інтелектуальної власності;

взаємодію з потенційними інвесторами;

розпорядження майновими правами інтелектуальної власності у ЗВО та НУ, захист прав інтелектуальної власності;

міжнародні інструменти трансферу технологій;

національну інноваційну екосистему та академічне підприємництво.

Курс складається з 108 академічних годин і поєднує очне та онлайн-навчання. Заняття проводитимуть двічі на тиждень – щовівторка та щосереди. Щоб забезпечити роботу фахових та досвідчених спікерів, за навчання встановлено оплату, однак вона є мінімальною – загальна вартість 2,5 тис. грн. Після закінчення курсу за умови успішної атестації слухачі отримають сертифікат.

У процесі навчання передбачається виконання одного з проектів:

Проект 1 «Провести технологічний аудит визначеного ОПІВ, здійснити оцінку ринкової (справедливої) вартості для цього ОПІВ, визначити межі роялті для угоди з комерціалізації цього ОПІВ».

Проект 2 «Провести маркетингове, патентно-кон'юнктурне дослідження стосовно визначеного ОПІВ, підготувати бізнес-план з комерціалізації цього ОПІВ».

Переглянути програму навчання та подати заявку для участі можна за посиланням. Дедлайн реєстрації – до 12 березня 2019 року.

Докладніша інформація щодо участі тут.

Нагадуємо, що Уряд спростив процедуру реєстрації технологій – вона буде в електронному форматі та з меншою кількістю документів.

Джерело:kmu.gov.ua

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Кабінет Міністрів України вніс зміни до постанови «Про затвердження Типового положення про бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги». Упродовж перехідного періоду - до 2025 року - впровадяться нові стандарти в роботу екстреної медичної роботи. Передусім, йдеться про базовий склад бригади екстреної медичної допомоги (ЕМД), до якої входитимуть парамедик та екстрений медичний технік. Прийнята постанова змінює склад бригад екстреної медичної допомоги та вводить поняття «бригади парамедиків». Такі бригади працюватимуть паралельно з лікарськими та фельдшерськими бригадами екстреної медичної допомоги. Ці три види бригад працюватимуть до 2025 року. У 2025 році склад всіх бригад екстреної медичної допомоги відповідатиме єдиному стандарту. Тож до цього часу всі фельдшери з медицини невідкладних станів і медичні сестри, які зараз працюють у бригадах екстреної медичної допомоги, мають пройти перенавчання і отримати кваліфікацію «парамедик». Парамедик - це фахівець, який надає широкий спектр рятувальних медичних послуг за сучасними стандартами на догоспітальному етапі й своєчасно транспортує постраждалого до лікарні. Це початок нової системи розвитку професійних компетенцій працівників екстреної медицини, ініційованої МОЗ України.  Зміни стосуються і водіїв, які працюють у бригаді екстреної медичної допомоги. До 2025 року всі водії мають перенавчитися і отримати кваліфікацію «екстрений медичний технік». Екстрений медичний технік - це людина без медичної освіти, але зі спеціалізованою підготовкою. Вони допомагають лікарям та парамедикам у наданні професійної медичної допомоги пацієнту. Для підсилення роботи бригади залучатимуться й надалі лікарі медицини невідкладних станів. За рішенням керівника центру екстреної медичної допомоги зможуть також долучатися додаткові медичні працівники служби, а також стажер, студент, що проходить виробничу практику, лікар-інтерн, лікар-резидент або інша особа, яка успішно пройшла підготовку з домедичної допомоги та отримала підтверджуючий документ. З минулого року в Україні почали готувати парамедиків. Крім того, у лютому 2019 року стартував цикл підготовки українських інструкторів на базі Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського. Нагадаємо, що професії «парамедик» та «екстрений медичний технік» були запроваджені наказом Мінекономрозвитку від 26 жовтня 2017 року №1542 «Про затвердження Зміни № 6 до національного класифікатора України ДК 003:2010». Кваліфікаційні вимоги були затвердженні наказом МОЗ № 918 (зі змінами). Кабінет Міністрів 22 травня 2019 року ухвалив концепцію розвитку екстреної медичної допомоги. Перший етап змін розпочався уже цього року у шести пілотних регіонах. Джерело: https://www.kmu.gov.ua
  •       Сьогодні, 19 серпня під головуванням голови ради Віктора Ілаша відбулося засідання Колегії районної ради.      Члени Колегії узгодили перелік питань, які заплановано до розгляду на пленарному засіданні XXIIІ сесії районної ради УІІ скликання та визначились із датою її проведення - 20 вересня поточного року.      За результатами обговорення і вивчення питань, враховуючи пропозиції всіх постійних комісій членами Колегії прийнято відповідне рішення.
  •  МОЗ України затвердило новий перелік препаратів програми «Доступні ліки». Упродовж наступних шести місяців українці з серцево-судинними захворюваннями, діабетом 2 типу та бронхіальною астмою зможуть отримати 78 препаратів абсолютно безоплатно, ще 176 - з невеликою доплатою.  До оновленого Реєстру лікарських засобів за програмою «Доступні ліки» увійшли 254 препарати. З них 78 пацієнти отримуватимуть безоплатно. Перелік безоплатних ліків збільшився майже на 20% у порівнянні з попереднім Реєстром.  Найдешевший препарат, що на 100% відшкодовує держава, коштує 5,22 грн, найдорожчий – 863,43 грн.  Виробники лікарських засобів гарантують, що упродовж наступних шести місяців зможуть виробити і поставити відчутно більше препаратів за програмою. Очікується, що пацієнти зможуть отримати безоплатно чи з незначною доплатою понад 46 мільйонів упаковок препаратів - на 7 мільйонів більше, аніж упродовж дії попереднього Реєстру.  Щоби отримати ліки, зверніться до свого сімейного лікаря, терапевта чи педіатра, отримайте електронний рецепт і обміняйте його на ліки в аптеці. Докладна інструкція для пацієнтів доступна за цим посиланням . Перелік аптек, які беруть участь у програмі, можна знайти на сайті НСЗУ. Нагадаємо, що з 1 квітня пацієнти, які користуються урядовою програмою «Доступні ліки», почали отримувати ліки від серцево-судинних захворювань, діабету другого типу та бронхіальної астми за електронним рецептом. За цей лікарі виписали понад 5 мільйонів рецептів, за 82% з них пацієнти отримали ліки в аптеці. За ці ліки Національна служба здоров’я України відшкодувала аптекам 258,6 млн грн. Відкрита інформація про виплати НСЗУ аптекам, які беруть участь в програмі «Доступні ліки», доступна на сайті служби. Найчастіше - у 80% випадків - пацієнти отримують препарати для лікування серцево-судинних захворювань. Частка виписаних рецептів для лікування цукрового діабету другого типу – 17%, бронхіальної астми – 3%. Найбільш активно користуються програмою жителі Дніпропетровської, Харківської та Львівської областей. З квітня тут лікарі виписали від 339 до 631 тисяч електронних рецептів, за понад 80% з них пацієнти вже отримали ліки. Скористатись програмою «Доступні ліки» можуть також мешканці тимчасово окупованих територій: https://bit.ly/2z2GeMj За оцінками Всесвітньої організації охорони здоров’я, програма «Доступні ліки» поліпшила доступ українців до лікування, а також дозволила знизити ціни на препарати. Джерело: https://www.kmu.gov.ua/ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda