З метою підвищення якості обслуговування платників податків та спрощення процедури подання податкової декларації ДФС запроваджено новий електронний сервіс в «Електронному кабінеті» в частині часткового заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр), та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

Зазначений сервіс часткового попереднього заповнення декларації надає можливість платникам податків:

- скоротити час і витрати на подання звітності;

- мінімізувати помилки при заповненні декларації;

- надати копії первинних документів як додаток до декларації в онлайн режимі.

Скористатись зазначеним сервісом зможуть особи, які мають  особистий ключ електронного цифрового підпису, зокрема: АЦСК ІДД ДФС; АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; АЦСК ПАТ «УкрСиббанк»; АЦСК АТ «Ощадбанк»; АЦСК «МASTERKEY» ТОВ «АРТ-МАСТЕР» ; АЦСК ТОВ «КС»; АЦСК ДП «УСС»; АЦСК «ТОВ «Алтерсайн»; АЦСК ДП «Український інститут інтелектуальної власності» тощо.

Для початку використання нового сервісу необхідно спочатку здійснити запит на отримання відомостей з Державного реєстру, якій знаходиться у розділі «Заяви, Запити для отримання інформації» форма запиту F 1301802.

Після отримання відповіді від ДФС, про що можливо дізнатися скориставшись розділом «вхідні/вихідні документи», слід використати режим «Декларація про майновий стан і доходи». Звертаємо увагу, що отримання відомостей з Державного реєстру потребує деякий час  (від 10 до 20 хвилин) і автоматичне часткове заповнення декларації здійснюється лише після отримання відповіді з Державного реєстру.

Для завантаження даних з Державного реєстру та наявних відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна до декларації слід застосувати режим «Заповнити на основі даних ДФС».

тому платникам податків слід враховувати те, що наявна інформація може бути не повною, оскільки формується на підставі даних Державного реєстру та не враховує дані щодо отриманих платником податків доходів від інших фізичних осіб та іноземних доходів.

Дані щодо отриманих доходів за 2018 рік в повному обсязі буде сформовано у Державному реєстрі протягом 50 днів після закінчення року, тобто останній день обробки звітності − 22.02.2019.

Сервіс надає можливість змінити будь-яке значення, автоматично заповнене у декларації. Для визначення податкових зобов’язань слід застосувати режим «перерахунок». Після перевірки алгоритму заповнення декларації шляхом застосування режиму «перевірити», платник податків повинен зберегти декларацію (режим «зберегти»), підписати (режим «підписати») та надіслати до контролюючого органу.

Також через зазначений сервіс можна направити податкову декларацію до контролюючого органу з копіями первинних документів, зокрема для використання права на податкову знижку. Для цього платнику податків слід використати режим «Документ довільної форми».

Слід зазначити, що завантаження документів у довільній формі (копій первинних документів) здійснюється єдиним файлом типу PDF або PNG або JPG.         

             Разом з тим, відповідно до ст. 47 Податкового кодексу України відповідальність за порушення порядку заповнення документів податкової звітності та недостовірність інформації, наведеної у зазначених документах, несуть, зокрема, фізичні особи – платники податків.

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • За ініціативи Мінрегіону експерти розробили Методичні рекомендації щодо створення Статуту територіальної громади, а також зразки документів для організації участі жителів громади у вирішенні питань місцевого значення (ЗАВАНТАЖИТИ). «Якщо громада зацікавлена у розвитку своєї території, вона має створити механізми участі мешканців у прийнятті управлінських рішень. Люди повинні бути залученими до життя громади, чітко розуміти, як і на що мають змогу впливати, чим можуть допомогти і з кого спитати. Локальним документом, у якому громада може прописати особливості участі громадян, є Статут територіальної громади. Але не скрізь є фахівці, які можуть розробити якісний Статут. Тому Міністерство спільно з неурядовими експертами створили методичні рекомендації, що мають значно полегшити громадам завдання розвитку форм прямого народовладдя», - прокоментував перший заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ В’ячеслав Негода. Нагадаємо, що законодавство не зобов’язує громади приймати свої статути. Разом з тим, статут є єдиним документом, що ухвалюється на місцевому рівні, яким можна визначити порядок проведення загальних зборів громадян та реалізації місцевих ініціатив. У Методичних рекомендаціях запропонована примірна структура статуту територіальної громади, де визначено права, обов’язки, форми участі жителів громади у вирішенні питань місцевого значення, засади громадського контролю та звітування посадових осіб місцевого самоврядування тощо. Методичні рекомендації створені в рамках робочої групи з питань місцевої демократії Ради донорів з питань децентралізації в Україні, до якою спільної роботи фахівців Мінрегіону, Центрального офісу реформ при Мінрегіоні, асоціацій органів місцевого самоврядування, фахівців та експертів у сфері місцевої демократії та статутної нормотворчості. Рекомендації мають виключно інформаційний характер. Завантажити Методичні рекомендації щодо створення Статуту територіальної громади можна на сайті Мінрегіону та у нашій онлайн-бібліотеці, а також у Роз'ясненнях Законодавства Ресурсного центру. Джерело: Прес-центр ініціативи «Децентралізація»
  • 19 лютого 2019 року відбулась фахова майстерня «Інформування громадськості про діяльність ради – шлях до порозуміння та відкритості» для представників районних рад та обласної ради Дніпропетровської області.  Захід відбувся в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який впроваджується Асоціацією міст України у партнерстві з Українською асоціацією районних та обласних рад за фінансової підтримки USAID. Під час заходу було проінформовано учасників про форми забезпечення інформування громадськості про діяльність органу місцевого самоврядування, зокрема було зазначено. Інформування громадськості про діяльність органу місцевого самоврядування  важлива складова діяльності органу місцевого самоврядування та має за мету врахування у діяльності потреб місцевих мешканців, які сформували органи місцевого самоврядування під час місцевих виборів та отримання зворотного зв’язку у формі пропозицій з підготовлених проектів рішень для їх подальшого опрацювання при прийнятті рішень органу місцевого самоврядування. Було наголошено, що не проведення консультацій з громадськістю під час прийняття відповідних рішень може бути підставою для скасування прийнятих рішень органу місцевого самоврядування у судовому порядку. Про важливість інформування через діяльність депутатів місцевих рад шляхом проведення прийому громадян, публікації звітів депутатів про їх діяльність. Про обговорення проектів рішень ОМС на засіданнях громадських рад при органах місцевого самоврядування, що забезпечать прийняття зваженого, обґрунтованого відповідного рішення органу місцевого самоврядування Про врегулювання порядків інформування у регламенті органу місцевого самоврядування, який має бути актуалізований та відповідати чинному законодавству. Про важливу форму інформування через веб-сайти органів місцевого самоврядування, які мають у зручний спосіб надавати інформацію про діяльність органу місцевого самоврядування. Під час заходу його учасники також у формі ділових ігр мали можливість набути навички з інформування про діяльність органу місцевого самоврядування та проведення консультацій з громадськістю. Довідково Право участі у справах органу місцевого самоврядування визначається  Додатковим протоколом до Європейської хартії місцевого самоврядування про право участі у справах органу місцевого самоврядування, ратифікованого Законом 2 вересня 2014 року. Форми участі громадян та інформування громадськості про діяльність органу місцевого самоврядування передбачені Конституцією України, чинним законодавством та локальними нормативно-правовими актами органів місцевого самоврядування. Джерело: http://rozvytok.in.ua
  •      Сьогодні, 20 лютого, заступник голови районної ради Анатолій Горобець та працівники виконавчого апарату районної ради взяли участь у заходах з нагоди Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні.      У Кельменецькому районному будинку народної творчості та дозвілля відбулась година пам’яті Героїв Небесної Сотні «Як журавлі, що линули у небо, покинувши цей грішний світ».      По завершенні цього заходу відбулась урочисто траурна хода за участі голови райдержадміністрації Віталія Швеця, селищного голови Сергія Буняка, представників трудових колективів та громадських організацій,  жителів селища для покладання квітів до меморіальної дошки Героям Небесної Сотні на одноіменній площі.  

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda