Поширенні запитання при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Реєстр)

  1. Якщо Ви змінили Ваш електронний цифровий підпис (ЕЦП), будь ласка, скористайтесь кнопкою «Я загубив/змінив свій приватний ключ» та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі.
  2. Якщо Ви отримали новий ЕЦП та під час входу у персональний кабінет виникла помилка «Така поштова адреса не існує або вже зайнята», будь ласка, скористайтеся кнопкою «Я загубив/змінив свій приватний ключ» та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі.
  3. Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (спробуйте пізніше), будь ласка, перед повторним входом натисніть комбінацію клавіш Ctrl+F5 на клавіатурі.
  4. Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений (24)), будь ласка, отримайте новий ЕЦП, звернувшись в будь-який АЦСК https://nazk.gov.ua/do-vidoma-subyektiv-deklaruvannya, та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі.
  5. Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не знайдено (51)), будь ласка, переконайтесь у правильності вибору АЦСК, який Вам видав ЕЦП, у полі АЦСК та повторно здійсніть вхід до Реєстру.
  6. Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа (52)), будь ласка, отримайте новий ЕЦП, звернувшись в будь-який АЦСК https://nazk.gov.ua/do-vidoma-subyektiv-deklaruvannya, та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі.
  7. Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при зчитуванні особистого ключа (Виникла помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP (5), будь ласка, вимкніть розширення Вашого браузера та змініть налаштування антивірусного програмного забезпечення для забезпечення можливості передачі запитів за протоколом HTTP (5).
  8. Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при автентифікації користувача (Помилка. Ви не підтвердили email), необхідно увійти до Вашої поштової скриньки, вказаної під час першої авторизації, відкрити лист «Підтвердження реєстрації | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ» та перейти за наведеним у листі посиланням. У разі, якщо Ви не знаходите лист у папці «Вхідні» Вашої поштової скриньки, перевірте папку «Спам».
  9. Якщо при заповненні електронних документів Ви не можете перейти з першого до наступного розділу, будь ласка, скористайтеся останньою версією браузера Google Chrome.
  10. Якщо при заповненні електронних документів у Вас не завантажується розділ або не зберігаються зміни у розділі, будь ласка, видаліть цей розділ за допомогою кнопки «видалити дані цього кроку» та заповніть його з початку.
  11. Якщо у Вас невірно зазначено ПІБ або ІПН у вкладці «Мій профіль» персонального кабінету, будь ласка, отримайте новий ЕЦП з вірно внесеними даними, звернувшись в будь-який АЦСК https://nazk.gov.ua/do-vidoma-subyektiv-deklaruvannya, та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі, скориставшись кнопкою «Я загубив/змінив свій приватний ключ».
  12. Якщо при заповненні електронних документів Ви не знаєте як вказати серію та номер свідоцтва про народження дитини, будь ласка, вкажіть серію та номер свідоцтва про народження у форматі «1-АА123456» без пробілу в полі «Податковий номер».
  13. Якщо при заповненні електронних документів Ви виявляєте помилку у кроках 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 «Зазначте право на цей об’єкт», будь ласка, заповніть розділ «ПРАВА НА ЦЕЙ ОБ’ЄКТ», натисніть копку «Додати» та натисніть кнопку «Зберегти об’єкт».
  14. Якщо Ви не знаєте чи подано Вашу декларацію,  будь ласка, перевірте її наявність у публічній частині за посиланням https://public.nazk.gov.ua, переконайтесь, що в особистому кабінеті вона має статус «Активна» та перевірте вкладку «Мої повідомлення» персонального кабінету. Щоб подати декларацію необхідно перевірити внесену інформацію та виконати такі дії:
  • натиснути кнопку «Зберегти чернетку»;
  • натиснути кнопку «Зберегти декларацію»;
  • обрати збережену чернетку та натиснути кнопку «Продовжити роботу»;
  • натиснути кнопку «Подати документ»;
  • підтвердити ознайомлення з передбаченою законодавством відповідальністю за подання недостовірних відомостей у декларації, проставивши відповідну позначку;
  • натиснути кнопку «Подати документ»;
  • натиснути кнопку «Подати декларацію».
  1. Якщо на Вашу поштову скриньку не надходять повідомлення про збереження чернетки, подання декларації, зміну ЕЦП у Реєстрі тощо, перевірте папку «Спам» Вашої поштової скриньки, перевірте правильність зазначення адреси електронної поштової скриньки у вкладці «Мій профіль» персонального кабінету, зверніться до адміністратора Вашої електронної поштової скриньки.
  2. Якщо Ви втратили доступ до поштової скриньки, з якою зареєструвалися у Реєстрі, отримали новий ЕЦП та під час входу у персональний кабінет виникає помилка «Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований», будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки, направивши лист на електронну поштову скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., зазначивши при цьому назву помилки, Ваші ПІБ, ІПН та актуальну поштову скриньку.
  3. Якщо у Вас виникли питання при заповненні електронних документів, будь ласка, ознайомтесь з роз’ясненнями щодо заповнення електронних декларацій за посиланням  http://nazk.gov.ua/deklaraciya.
  4. Якщо у Вас виникли питання технічного характеру, будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки, направивши лист на електронну поштову скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., зазначивши при цьому назву помилки, Ваші ПІБ, ІПН, або зателефонуйте до служби технічної підтримки за номером +38(044)200-06-94.
  5. Для ознайомлення з рекомендаціями при роботі з Реєстром, будь ласка, перейдіть за посиланням https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-pry-roboti-z-yedynym-derzhavnym-reyestrom-deklaraciy
 Джерело: nazk.gov.ua

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Кабінет Міністрів України вніс зміни до постанови «Про затвердження Типового положення про бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги». Упродовж перехідного періоду - до 2025 року - впровадяться нові стандарти в роботу екстреної медичної роботи. Передусім, йдеться про базовий склад бригади екстреної медичної допомоги (ЕМД), до якої входитимуть парамедик та екстрений медичний технік. Прийнята постанова змінює склад бригад екстреної медичної допомоги та вводить поняття «бригади парамедиків». Такі бригади працюватимуть паралельно з лікарськими та фельдшерськими бригадами екстреної медичної допомоги. Ці три види бригад працюватимуть до 2025 року. У 2025 році склад всіх бригад екстреної медичної допомоги відповідатиме єдиному стандарту. Тож до цього часу всі фельдшери з медицини невідкладних станів і медичні сестри, які зараз працюють у бригадах екстреної медичної допомоги, мають пройти перенавчання і отримати кваліфікацію «парамедик». Парамедик - це фахівець, який надає широкий спектр рятувальних медичних послуг за сучасними стандартами на догоспітальному етапі й своєчасно транспортує постраждалого до лікарні. Це початок нової системи розвитку професійних компетенцій працівників екстреної медицини, ініційованої МОЗ України.  Зміни стосуються і водіїв, які працюють у бригаді екстреної медичної допомоги. До 2025 року всі водії мають перенавчитися і отримати кваліфікацію «екстрений медичний технік». Екстрений медичний технік - це людина без медичної освіти, але зі спеціалізованою підготовкою. Вони допомагають лікарям та парамедикам у наданні професійної медичної допомоги пацієнту. Для підсилення роботи бригади залучатимуться й надалі лікарі медицини невідкладних станів. За рішенням керівника центру екстреної медичної допомоги зможуть також долучатися додаткові медичні працівники служби, а також стажер, студент, що проходить виробничу практику, лікар-інтерн, лікар-резидент або інша особа, яка успішно пройшла підготовку з домедичної допомоги та отримала підтверджуючий документ. З минулого року в Україні почали готувати парамедиків. Крім того, у лютому 2019 року стартував цикл підготовки українських інструкторів на базі Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського. Нагадаємо, що професії «парамедик» та «екстрений медичний технік» були запроваджені наказом Мінекономрозвитку від 26 жовтня 2017 року №1542 «Про затвердження Зміни № 6 до національного класифікатора України ДК 003:2010». Кваліфікаційні вимоги були затвердженні наказом МОЗ № 918 (зі змінами). Кабінет Міністрів 22 травня 2019 року ухвалив концепцію розвитку екстреної медичної допомоги. Перший етап змін розпочався уже цього року у шести пілотних регіонах. Джерело: https://www.kmu.gov.ua
  •       Сьогодні, 19 серпня під головуванням голови ради Віктора Ілаша відбулося засідання Колегії районної ради.      Члени Колегії узгодили перелік питань, які заплановано до розгляду на пленарному засіданні XXIIІ сесії районної ради УІІ скликання та визначились із датою її проведення - 20 вересня поточного року.      За результатами обговорення і вивчення питань, враховуючи пропозиції всіх постійних комісій членами Колегії прийнято відповідне рішення.
  •  МОЗ України затвердило новий перелік препаратів програми «Доступні ліки». Упродовж наступних шести місяців українці з серцево-судинними захворюваннями, діабетом 2 типу та бронхіальною астмою зможуть отримати 78 препаратів абсолютно безоплатно, ще 176 - з невеликою доплатою.  До оновленого Реєстру лікарських засобів за програмою «Доступні ліки» увійшли 254 препарати. З них 78 пацієнти отримуватимуть безоплатно. Перелік безоплатних ліків збільшився майже на 20% у порівнянні з попереднім Реєстром.  Найдешевший препарат, що на 100% відшкодовує держава, коштує 5,22 грн, найдорожчий – 863,43 грн.  Виробники лікарських засобів гарантують, що упродовж наступних шести місяців зможуть виробити і поставити відчутно більше препаратів за програмою. Очікується, що пацієнти зможуть отримати безоплатно чи з незначною доплатою понад 46 мільйонів упаковок препаратів - на 7 мільйонів більше, аніж упродовж дії попереднього Реєстру.  Щоби отримати ліки, зверніться до свого сімейного лікаря, терапевта чи педіатра, отримайте електронний рецепт і обміняйте його на ліки в аптеці. Докладна інструкція для пацієнтів доступна за цим посиланням . Перелік аптек, які беруть участь у програмі, можна знайти на сайті НСЗУ. Нагадаємо, що з 1 квітня пацієнти, які користуються урядовою програмою «Доступні ліки», почали отримувати ліки від серцево-судинних захворювань, діабету другого типу та бронхіальної астми за електронним рецептом. За цей лікарі виписали понад 5 мільйонів рецептів, за 82% з них пацієнти отримали ліки в аптеці. За ці ліки Національна служба здоров’я України відшкодувала аптекам 258,6 млн грн. Відкрита інформація про виплати НСЗУ аптекам, які беруть участь в програмі «Доступні ліки», доступна на сайті служби. Найчастіше - у 80% випадків - пацієнти отримують препарати для лікування серцево-судинних захворювань. Частка виписаних рецептів для лікування цукрового діабету другого типу – 17%, бронхіальної астми – 3%. Найбільш активно користуються програмою жителі Дніпропетровської, Харківської та Львівської областей. З квітня тут лікарі виписали від 339 до 631 тисяч електронних рецептів, за понад 80% з них пацієнти вже отримали ліки. Скористатись програмою «Доступні ліки» можуть також мешканці тимчасово окупованих територій: https://bit.ly/2z2GeMj За оцінками Всесвітньої організації охорони здоров’я, програма «Доступні ліки» поліпшила доступ українців до лікування, а також дозволила знизити ціни на препарати. Джерело: https://www.kmu.gov.ua/ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda