11 січня Мінекономрозвитку разом із Міністерством фінансів ухвалили спільний наказ щодо запуску єдиної бази автоматизованого збору, аналізу та зведення фінансових звітів та інформації про фіскальні ризики державних підприємств в електронному вигляді. Ця ініціатива має на меті спростити для органів управління процедуру збору та аналізу звітності держпідприємств, її узагальнення та подання до Мінекономрозвитку та Мінфіну, а також зробити зручним для громадськості використання агрегованої фінансової інформації державних підприємств.

В Україні на сьогодні зареєстровано 3385 державних підприємств, що перебувають під управлінням центральних органів державної влади. З них 1618 працюючих, управління якими здійснюється 84 органами. Одному органу управління підпорядковується від 1 до 324 підприємств. До уповноваженого органу управління подається: фінансова звітність – квартальна та річна, інформація щодо ефективності управління державною власністю (моніторинг), фінансові плани та звіти про їх виконання, стратегічні плани, інвестиційні плани, окремі звіти на вимогу уповноваженого органу управління. Згідно з чинним законодавством всі плани та звіти держпідприємств надаються у паперовому вигляді.

Сьогодні Мінекономрозвитку та інші органи управління державними підприємствами витрачають невиправдано багато часу і людських ресурсів на просту механічну роботу із переносу даних із паперових звітів до електронних таблиць. Відмова ж від паперового документообігу на користь електронного, а також автоматизований процес збору звітності вже у готовому електронному вигляді надасть можливість органам управління вивільнити додаткові ресурси та зекономити час для якісного аналізу даних звітів та ефективності використання державної власності замість їхньої звичайної механічної обробки.

Згідно з проектом Мінекономрозвитку пропонується застосування єдиних форматів файлів для звітів для уніфікації даних зі звітів, електронного цифрового підпису для посвідчення джерела, а також системи контролю заповнення документів.

Втілення даного проекту надасть можливість оперативніше проводити моніторинг фінансово-господарської діяльності держпідприємств та виявляти фіскальні ризики для більш ефективного управління державним майном.

Публічний портал, на якому будуть відображені агреговані результати діяльності держпідприємств в електронному вигляді, буде запущений в роботу вже у 2019 році.

Джерело: kmu.gov.ua

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • За ініціативи Мінрегіону експерти розробили Методичні рекомендації щодо створення Статуту територіальної громади, а також зразки документів для організації участі жителів громади у вирішенні питань місцевого значення (ЗАВАНТАЖИТИ). «Якщо громада зацікавлена у розвитку своєї території, вона має створити механізми участі мешканців у прийнятті управлінських рішень. Люди повинні бути залученими до життя громади, чітко розуміти, як і на що мають змогу впливати, чим можуть допомогти і з кого спитати. Локальним документом, у якому громада може прописати особливості участі громадян, є Статут територіальної громади. Але не скрізь є фахівці, які можуть розробити якісний Статут. Тому Міністерство спільно з неурядовими експертами створили методичні рекомендації, що мають значно полегшити громадам завдання розвитку форм прямого народовладдя», - прокоментував перший заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ В’ячеслав Негода. Нагадаємо, що законодавство не зобов’язує громади приймати свої статути. Разом з тим, статут є єдиним документом, що ухвалюється на місцевому рівні, яким можна визначити порядок проведення загальних зборів громадян та реалізації місцевих ініціатив. У Методичних рекомендаціях запропонована примірна структура статуту територіальної громади, де визначено права, обов’язки, форми участі жителів громади у вирішенні питань місцевого значення, засади громадського контролю та звітування посадових осіб місцевого самоврядування тощо. Методичні рекомендації створені в рамках робочої групи з питань місцевої демократії Ради донорів з питань децентралізації в Україні, до якою спільної роботи фахівців Мінрегіону, Центрального офісу реформ при Мінрегіоні, асоціацій органів місцевого самоврядування, фахівців та експертів у сфері місцевої демократії та статутної нормотворчості. Рекомендації мають виключно інформаційний характер. Завантажити Методичні рекомендації щодо створення Статуту територіальної громади можна на сайті Мінрегіону та у нашій онлайн-бібліотеці, а також у Роз'ясненнях Законодавства Ресурсного центру. Джерело: Прес-центр ініціативи «Децентралізація»
  • 19 лютого 2019 року відбулась фахова майстерня «Інформування громадськості про діяльність ради – шлях до порозуміння та відкритості» для представників районних рад та обласної ради Дніпропетровської області.  Захід відбувся в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який впроваджується Асоціацією міст України у партнерстві з Українською асоціацією районних та обласних рад за фінансової підтримки USAID. Під час заходу було проінформовано учасників про форми забезпечення інформування громадськості про діяльність органу місцевого самоврядування, зокрема було зазначено. Інформування громадськості про діяльність органу місцевого самоврядування  важлива складова діяльності органу місцевого самоврядування та має за мету врахування у діяльності потреб місцевих мешканців, які сформували органи місцевого самоврядування під час місцевих виборів та отримання зворотного зв’язку у формі пропозицій з підготовлених проектів рішень для їх подальшого опрацювання при прийнятті рішень органу місцевого самоврядування. Було наголошено, що не проведення консультацій з громадськістю під час прийняття відповідних рішень може бути підставою для скасування прийнятих рішень органу місцевого самоврядування у судовому порядку. Про важливість інформування через діяльність депутатів місцевих рад шляхом проведення прийому громадян, публікації звітів депутатів про їх діяльність. Про обговорення проектів рішень ОМС на засіданнях громадських рад при органах місцевого самоврядування, що забезпечать прийняття зваженого, обґрунтованого відповідного рішення органу місцевого самоврядування Про врегулювання порядків інформування у регламенті органу місцевого самоврядування, який має бути актуалізований та відповідати чинному законодавству. Про важливу форму інформування через веб-сайти органів місцевого самоврядування, які мають у зручний спосіб надавати інформацію про діяльність органу місцевого самоврядування. Під час заходу його учасники також у формі ділових ігр мали можливість набути навички з інформування про діяльність органу місцевого самоврядування та проведення консультацій з громадськістю. Довідково Право участі у справах органу місцевого самоврядування визначається  Додатковим протоколом до Європейської хартії місцевого самоврядування про право участі у справах органу місцевого самоврядування, ратифікованого Законом 2 вересня 2014 року. Форми участі громадян та інформування громадськості про діяльність органу місцевого самоврядування передбачені Конституцією України, чинним законодавством та локальними нормативно-правовими актами органів місцевого самоврядування. Джерело: http://rozvytok.in.ua
  •      Сьогодні, 20 лютого, заступник голови районної ради Анатолій Горобець та працівники виконавчого апарату районної ради взяли участь у заходах з нагоди Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні.      У Кельменецькому районному будинку народної творчості та дозвілля відбулась година пам’яті Героїв Небесної Сотні «Як журавлі, що линули у небо, покинувши цей грішний світ».      По завершенні цього заходу відбулась урочисто траурна хода за участі голови райдержадміністрації Віталія Швеця, селищного голови Сергія Буняка, представників трудових колективів та громадських організацій,  жителів селища для покладання квітів до меморіальної дошки Героям Небесної Сотні на одноіменній площі.  

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda