У 2019 році стартує пілотний проект Сертифікації вчителів, у якому зможуть взяти участь 1 тис. вчителів початкових класів. Однією з основних засад сертифікації є добровільність. Відповідне Положення «Про сертифікацію педагогічних працівників» затвердив Уряд своїм рішенням 27 грудня.

Метою сертифікації є виявлення та стимулювання педагогічних працівників з високим рівнем професійної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.

«Через механізм Сертифікації ми хочемо віднайти тих кращих провідників Нової української школи, агентів змін, що готові ділитися та поширювати сучасні методики навчання. Реалізувати таку мету можна лише за умови добровільності процесу, тому ми ретельно слідкуватимемо за дотриманням цього принципу. 2019-го ми обмежили кількість учасників до 1 тис. осіб, а також поширили це лише на одну категорію педагогів – вчителів початкових класів. Пілотування сертифікації також продовжиться у 2020 та 2021 роках, я сподіваюся, що в наступні роки ми зможемо розширити і кількість можливих учасників, і категорії вчителів, які зможуть брати участь у сертифікації. Процедура не проста, але кожен, хто її пройде, отримає відповідний сертифікат, зможе зарахувати успішне проходження сертифікації замість атестації з підвищенням на 1 кваліфікаційну категорію та отримати 20% надбавку до заробітної плати», – розповіла Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Єдина обов’язкова вимога до вчителів, що не змінюватиметься впродовж пілотування – наявність стажу роботи не менше 2 років.

Зареєструватися на сертифікацію можна буде на сайті Українського центру оцінювання якості освіти з 15 січня до 1 лютого 2019 року включно.

Загалом сертифікація складатиметься з трьох етапів:

  • Вивчення практичного досвіду роботи педагога. За проведення цієї частини сертифікації відповідатиме Державна служба якості освіти, що формує пул незалежних освітніх експертів – викладачів, вчителів, тренерів НУШ тощо. До кожного вчителя виїжджатиме щонайменше 2 експерти, щоб зробити оцінку діяльності незалежною та об’єктивною. За попереднім графіком виїзди експертів триватимуть 2 періоди: з середини лютого до кінця 2018-2019 навчального року та з вересня 2019-го до листопада 2019-го. До кожного вчителя експерти навідуватимуться лише 1 раз, зареєстрований на сертифікацію педагог отримає попередження про візит експертів на власну електронну пошту не пізніше ніж за 3 дні до їхнього приїзду.
  • Зовнішнє незалежне тестування. За його проведення відповідає Український центр оцінювання якості освіти. За попереднім графіком воно відбуватиметься у період між другою половиною жовтня – початком листопада (в період масових канікул).
  • Електронне портфоліо – третя обов’язкова складова сертифікації. Воно має містити: заповнену анкету самооцінювання; опис власного навчального заняття (освітня програма, навчальний предмет, тема, мета, методичне забезпечення, може містити відео-фрагмент уроку); додаткові матеріали (за бажанням педагога). Усі ці матеріали вчитель має завантажити на файлообмінник до 1 липня 2019 року.

Визначатиме результати Сертифікації спеціально створена експертна комісія при МОН, до якої увійдуть представники УЦОЯО, ДСЯО, МОН та громадськості.

Комісія встановлюватиме порогові бали з двох етапів випробування: вивчення практичного досвіду та тестування.

Сертифікацію пройдуть та отримають відповідний документ про це усі вчителі, які за кожною із цих складових набрали кількість балів, яка дорівнює або перевищує порогові бали.

Якщо учасник ПОДОЛАВ поріг з тестування і НЕ ПОДОЛАВ з вивчення практичного досвіду – комісія може прийняти рішення вивчити електронне портфоліо. За результатами цього розгляду комісія може прийняти рішення про успішне проходження учасником Сертифікації.

Сертифікат не може бути виданий учаснику, який:

  • не брав участь в одній зі складових сертифікації;
  • не створив власне е-портфоліо та не завантажив його;
  • проводив репетицію (репетиції) навчального заняття (навчальних занять).

Для вчителя, що успішно пройшов сертифікацію:

  • передбачається надбавка 20% до заробітної плати впродовж трьох років чинності сертифікату;
  • зараховуватиметься успішне проходження сертифікації як чергове (позачергове) проходження атестації з присвоєнням працівникам наступної кваліфікаційної категорії або підтвердження наявної вищої категорії.

«Кожен учитель, що подасться на сертифікацію, заслуговує на підтримку та увагу. Я хотіла б наголосити, що навіть у випадку, якщо з якихось причин ви сертифікацію не пройдете – це жодним чином не вплине ні на вашу роботу, ні на статус», – зазначила Міністр.

Вона також назвала три основні засади, на яких ґрунтуватиметься Сертифікація:

  • Добровільність
  • Роботу вчителів оцінюють освітяни, а не чиновники
  • Непроходження сертифікації не несе жодних наслідків
  • Джерело: kmu.gov.ua

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  •  17 липня 2019 року на засіданні Уряду прийнято постанову Кабінету Міністрів України „Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) органами Пенсійного фонду України”.  Зазначену постанову прийнято з метою реалізації вимог Методики розроблення критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року № 342. Такі критерії розробляються органом державного нагляду (контролю) у віднесеній до його відання сфері, відповідно до вимог законодавства з урахування цієї Методики та даних про настання негативних наслідків провадження господарської діяльності. Джерело: www.kmu.gov.ua
  • Сьогодні, 16 липня, в залі засідань районної ради відбулися урочистості з нагоди професійного свята - Дня бухгалтера. За сумлінну працю та з нагоди відзначення в районі Дня бухгалтера України найкращим бухгалтерам району було вручено спільні грамоти районної ради та районної державної адміністрації. Усім присутнім бажаємо міцного здоров’я, мирного неба, родинного благополуччя,  добра та подальших професійних здобутків і нових трудових звершень!  
  •  Керівники, бухгалтери і економісти закладів екстреної медичної допомоги з усіх областей разом з представниками місцевої влади, МОЗ України і НСЗУ обговорили готовність переходу на нові умови роботи з 2020 року.  З 2020 року гроші підуть за пацієнтами в медзаклади усіх рівнів, зокрема - в центри екстреної медичної допомоги. Національна служба здоров’я України представила головні аспекти, як реалізовуватиметься програма медичних гарантій 2020 для екстреної медичної допомоги.  Наразі медзаклади, що надають екстрену медичну допомогу, змінюють свою організаційну форму - переходять у комунальні некомерційні підприємства.  У статусі комунального некомерційного підприємства медзаклади зможуть укласти угоду з НСЗУ і отримувати кошти за надані пацієнтам послуги, вільно і на власний розсуд розпоряджатися заробленими коштами, зокрема - планувати доходи і витрати, переглядати розмір заробітної плати своїх працівників. Один із найважливіших аспектів такої самостійності - вміння грамотно формувати фінансову політику. Саме тому окремий блок зустрічі був присвячений питанню розробки фінансового плану.  З наступного року по всій країні мають запрацювати оновлені диспетчерські служби. Диспетчери оперативно-диспетчерських служб центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф менше часу витрачатимуть на обробку викликів, а до пацієнта виїжджатиме та машина, яка знаходиться найближче до адреси виклику. У рамках Держбюджету на 2019 рік вже виділені кошти на побудову, а також оновлення та модернізацію нових об’єднаних диспетчерських служб. Наразі заклади, що надають екстрену медичну допомогу, мають оперативно провести тендери, щоби процес закупівель закінчився до кінця року. Джерело: http://moz.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda