Рекомендації суб’єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні

Шановні суб’єкти декларування! Національне агентство з питань запобігання корупції нагадує, що 01.01.2019 розпочнеться черговий етап електронного декларування в Україні.

Звертаємо Вашу увагу також на те, що 07.11.2018 набирає чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втрачає чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні послуг електронного цифрового підпису.

Разом з тим відповідно до пункту 5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.

З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні просимо Вас виконати такі дії:

  1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

Якщо Ваша електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».

На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни E-mail перейдіть за посиланням у листі,  повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Ця електронна поштова скринька використовуватиметься для направлення Вам повідомлень про збереження чернеток електронних документів, про подання електронних документів до Реєстру, про зміну електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) в Реєстрі тощо.

Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

  1. Перевірити термін дії та працездатність Вашого ЕЦП для роботи з Реєстром.

Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК), в якому Ви отримали ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, Ви не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавати електронні документи до Реєстру. Тоді Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП. Зазначаємо, що Національне агентство не є АЦСК. З переліком АЦСК Ви можете ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі: «АЦСК».   

Після отримання нового ЕЦП Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua  і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористатись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

Якщо при накладенні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ЕЦП.

Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.

Зберігайте Ваш ключ ЕЦП, пароль від нього, а також адресу електронної поштової скриньки, з якою Ви зареєстровані у Реєстрі, та пароль від неї у захищеному місці.

Також нагадуємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування.

У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., при цьому:

  • направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;
  • у темі листа зазначайте суть Вашого питання;
  • у листі необхідно зазначити Ваші П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

Джерело:НАЗК

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Сьогодні, 22  березня 2019 року під головуванням голови районної ради Віктора Ілаша відбулося пленарне засідання XХІ сесії районної ради VII скликання. Із 34 депутатів на засідання прибули 25. Також на сесії були присутні сільські голови, керівники підприємств, установ, організацій району. Роботі сесії передувало навчання депутатів на Дні депутата, на якому їх було ознайомлено з Переліком найпоширеніших помилок, яких припускаються суб’єкти декларування визначених НАЗК та основними роз’ясненнями окремих норм Закону України "Про запобігання корупції". До порядку денного пленарного засідання сесії було включено 18 питань, які попередньо розглядалися галузевими постійними комісіями ради. Першим питанням порядку денного депутати розглянули інформацію керівника Кельменецької місцевої прокуратури про стан законності, заходи щодо її зміцнення та результати діяльності на території району. Крім того депутати розглянули питання про хід виконання ряду районних програм: «Програми розвитку інформаційної та поліграфічної галузей Кельменецького району на 2016-2020 роки», «Районної програми запобігання дитячій бездоглядності та розвитку сімейних форм виховання в 2017-2021 роки», «Програми покращення умов обслуговування платників податків Кельменецького району на 2018-2019 роки», та підсумки виконання Програм, термін дії яких закінчився у 2018 році. Було також затверджено «Програму покращення умов обслуговування населення Кельменецького району щодо призначення всіх видів державних соціальних допомог на 2019-2021 роки» та внесено зміни до окремих діючих Програм. Народні обранці на сесії розглянули і ряд інших питань, зокрема: про затвердження фінансового плану на 2019 рік комунального некомерційного підприємства «Кельменецька центральна районна лікарня» Кельменецької районної ради та внесення змін до фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Кельменецький районний центр первинної медико-санітарної допомоги»; про утворення Спостережної ради комунального некомерційного підприємства «Кельменецька центральна районна лікарня» Кельменецької районної ради; про внесення змін до Порядку формування, фінансування і моніторингу виконання районних (комплексних) програм та включення їх до щорічних програм соціально-економічного розвитку Кельменецького району тощо. Під час розгляду питання про конкурс на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Кельменецька центральна районна лікарня» чимало питань було у депутатів О.Пастуха та В.Дєдова щодо порядку проведення конкурсу на дану посаду. На їх запитання відповідали завідувач сектору по роботі з персоналом виконавчого апарату районної ради О.Олійник та начальник юридичного відділу виконавчого апарату районної ради Р.Потерейко. Під час розгляду «Різного» начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Руснак Л.В., звернулася до сільських голів та депутатів з проханням проінформувати своїх виборців щодо помилок при подачі заяв на отримання субсидії, а саме відсутності вказаних номерів мобільних телефонів, що унеможливлює призначення та виплату субсидії. Крім того, депутат районної ради Пастух О.Д. вкотре підняв питання щодо створення комунального підприємства «Кельменецька центральна аптека», наголосивши позицію фракції політичної партії БЮТ, яка наполягатиме на вирішенні даного питання.    
  • 1 квітня 2019 року набирають чинності нові державні будівельні норми щодо обов’язкового створення безбар’єрного простору в Україні для маломобільних груп населення – ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення». Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на Форумі Асоціації міст України із сталого розвитку територіальних громад 21 березня. «Для Мінрегіону створення безбар’єрного простору – один із головних пріоритетів. І це те, що має бути обов’язково в Україні як у державі, яка прагне до реального європейського майбутнього. Ми маємо більше звертати увагу на проблеми людей з інвалідністю та інших маломобільних груп, створювати комфортний простір, доступний для кожного, і робити це за сучасними вимогами, а не для галочки. Саме тому були розроблені нові важливі ДБН щодо інклюзивності будівель, які вступають в дію вже з 1 квітня цього року», – сказав він. У нових ДБН «Інклюзивність будівель і споруд» міститься близько 100 якісних змін для безпеки і комфорту кожного, в першу чергу людей з порушеннями опорно-рухового апарату, зору, слуху, розумової діяльності та інших маломобільних груп населення: людей похилого віку, батьків з маленькими дітьми, вагітних жінок. Лев Парцхаладзе наголосив, що в нових нормах не тільки посилено обов’язковість влаштування елементів безбар’єрності, а й наведені всі технічні характеристики та конкретні наочні приклади такого впровадження, враховуючи існуючий зарубіжний досвід. Зокрема, щодо проектування: – пандусів, спеціальних підйомників та інших засобів доступності для людей з порушеннями опорно-рухового апарату; – тактильних та візуальних елементів доступності: тактильної підлогової плитки, інформаційних таблиць та позначень шрифтом Брайля, аудіопокажчиків для людей з порушеннями зору; – іншого візуального інформування, дублювання важливої звукової інформації текстами, організації сурдоперекладу, використання систем звукопідсилення для людей з порушеннями слуху та інші важливі зміни. Сьогодні, за даними Держстату, в Україні налічується близько 3 млн осіб з інвалідністю. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, інвалідність в Україні мають близько 10% від всього населення. 80% з цих людей є працездатними та активними. Проте реалізація їхніх прав неможлива, допоки в Україні не буде створено реального безбар’єрного простору. «Зараз же майже 90% пандусів збудовані неправильно, немає тактильної плитки, і більшість людей навіть не знають, для чого вона потрібна, відсутні елементи доступності для іншого маломобільного населення. Так не має бути! І нові ДБН направлені у першу чергу на ефективне вирішення цієї проблеми», – відзначив Лев Парцхаладзе. Заступник Міністра наголосив, що зараз Україна переходить до найбільш важливого етапу – впровадження нових норм, і особи, які проектуватимуть, будуватимуть та вводитимуть нові об’єкти в експлуатацію, відповідно до нових ДБН будуть нести повну відповідальність за те, як це зроблено. «ДБН є обов’язковими до виконання, і хочу нагадати проектувальникам, архітекторам, будівельникам, що всі проекти, які розробляються, і об’єкти, що зводяться, повинні відповідати чинним вимогам ДБН», – підкреслив Лев Парцхаладзе. Довідково Нові ДБН розроблено ПАТ «КиївЗНДІЕП» на заміну діючих ДБН В.2.2-17:2006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення». Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення. Джерело: kmu.gov.ua
  • 20 березня 2019 року Кабінет Міністрів прийняв постанову „Деякі питання виплати у 2019 році разової грошової допомоги, передбаченої законами України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і „Про жертви нацистських переслідувань”. Ухваленим документом встановлюються розміри та порядок виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності, особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, та особам, на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, а також жертвам нацистських переслідувань. Отже, згідно з прийнятим Урядом рішенням виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2019 році передбачено у таких розмірах: 1) особам з інвалідністю внаслідок війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин: I групи – 3 850 гривень; II групи – 3 400 гривень; III групи – 2 950 гривень; 2) учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їхніх батьків, – 1 295 гривень; 3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, – 3 850 гривень; 4) членам сімей загиблих і дружинам (чоловікам) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни та жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, – 840 гривень; 5) учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога – 530 гривень. Джерело: msp.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda