Рекомендації суб’єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні

Шановні суб’єкти декларування! Національне агентство з питань запобігання корупції нагадує, що 01.01.2019 розпочнеться черговий етап електронного декларування в Україні.

Звертаємо Вашу увагу також на те, що 07.11.2018 набирає чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втрачає чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні послуг електронного цифрового підпису.

Разом з тим відповідно до пункту 5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.

З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні просимо Вас виконати такі дії:

  1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

Якщо Ваша електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».

На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни E-mail перейдіть за посиланням у листі,  повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Ця електронна поштова скринька використовуватиметься для направлення Вам повідомлень про збереження чернеток електронних документів, про подання електронних документів до Реєстру, про зміну електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) в Реєстрі тощо.

Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

  1. Перевірити термін дії та працездатність Вашого ЕЦП для роботи з Реєстром.

Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК), в якому Ви отримали ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, Ви не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавати електронні документи до Реєстру. Тоді Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП. Зазначаємо, що Національне агентство не є АЦСК. З переліком АЦСК Ви можете ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі: «АЦСК».   

Після отримання нового ЕЦП Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua  і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористатись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

Якщо при накладенні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ЕЦП.

Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.

Зберігайте Ваш ключ ЕЦП, пароль від нього, а також адресу електронної поштової скриньки, з якою Ви зареєстровані у Реєстрі, та пароль від неї у захищеному місці.

Також нагадуємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування.

У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., при цьому:

  • направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;
  • у темі листа зазначайте суть Вашого питання;
  • у листі необхідно зазначити Ваші П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

Джерело:НАЗК

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • При нарахуванні заробітної плати працівникам підприємства, установи, організації та фізичні особи – підприємці повинні дотримуватися чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення законодавства про оплату праці, адже Конституцією України кожному громадянину гарантується право заробляти собі на життя працею та отримувати за це винагороду у вигляді заробітної плати, не нижчої від визначеної законом. Та на жаль, чимало роботодавців, бажаючи уникнути “зайвих витрат”, або взагалі не оформляють трудові відносини з працівником офіційно, або працевлаштовують особу на неповну ставку із мізерною зарплатою, зазвичай меншою мінімального розміру, а основну суму заробітку виплачують “в конверті”. Така ситуація для працюючої людини тягне за собою ряд негативних наслідків, адже сьогодні особа втрачає право на належний соціальний захист, а в майбутньому ризикує залишитися без права на достойні пенсійні виплати та гідне існування. Відповідно до нині діючого пенсійного законодавства встановлена пряма залежність розмірів пенсій від набутого страхового стажу та заробітку, з якого сплачені страховий (єдиний) внесок. Тобто, у страховий стаж при виході на пенсію враховуються тільки ті періоди, у яких відбувалось нарахування та за які повністю сплачені страхові внески у розмірі не менше, ніж мінімальний страховий внесок, який на сьогодні складає 819,06 грн. (3723 грн.*22%). Якщо з якихось причин роботодавець не сплатив страховий (єдиний) внесок за своїх найманих працівників (причиною може бути і виплата заробітної плати “в конвертах” без сплати страхових внесків, і нарощування заборгованості як із заробітної плати, так і зі сплати єдиного внеску), то періоди за які не сплачені внески “випадають” зі страхового стажу найманого працівника, а заробіток не враховується при розрахунку розміру пенсії. В черговий раз звертаємося до роботодавців області! Усвідомте свою відповідальність за працівників та подбайте про їх добробут, адже тільки повна зайнятість та гідний рівень оплати праці, дозволить працівникам уникнути ризиків, пов’язаних із соціальним захистом у разі скрутних життєвих обставин та пенсійним забезпеченням у майбутньому! Шановні краяни! Не позбавляйте себе соціального захисту сьогодні та спокійної старості в майбутньому! Вимагайте від роботодавців легального оформлення трудових відносин та гідної оплати праці! Джерело: прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
  • Сьогодні, 15 листопада, голова районної ради Віктор Ілаш прийняв участь в урочистостях з нагоди відзначення в районі Дня працівників сільського господарства, які проходили в залі засідань районної ради. З вітальної промовою до учасників святкового дійства звернувся начальник відділу агропромислового та економічного розвитку райдержадміністрації Василь Ганжелюк, який в свою чергу висловив щиру вдячність хліборобам, керівникам та працівникам сільгосппідприємств району, механізаторам, тваринникам, усім, хто важкою працею з дня у день працювали докладаючи чимало зусиль для того, щоб закріпити позитивні тенденції в розвитку сільського господарства району. За вагомий внесок у розвиток агропромислового комплексу, сумлінну працю, високий професіоналізм кращим аграріям району голова райради Віктор Ілаш та перший заступник голови райдержадміністрації Ігор Урсуляк вручили Почесні грамоти районної державної адміністрації та районної ради.
  • Найбільше пожеж, котрі сталися у Кельменецькому районі з початку року, трапилися у житловому секторі. При цьому, значна частина таких випадків мала місце у оселях соціально незахищених верств населення, а основними причинами виникнення цих пожеж був людський фактор – недотримання елементарних правил пожежної безпеки. Тому 14 листопада фахівці Кельменецького районного сектору Управління ДСНС спільно із соціальними працівниками району провели профілактичний рейд у селах Лівинці та Михайлівка. Під час рейду рятувальники назвали людям основні причини, що спричиняють загорання у житловому секторі, згадали випадки пожеж, які сталися на території краю від початку року, розповіли про правила безпеки, дотримуючись яких можна вберегтися від пожежі. Фахівці Служби порятунку вказали громадянам правила безпечної експлуатації печей та обігрівачів під час опалювального сезону, пояснили необхідність дотримання протипожежних правил при користуванні газовими та електроприладами. Також рятувальники застерегли співрозмовників від виникнення пожеж у побуті, спричинених необережним поводженням з вогнем під час паління. Джерело: Кельменецький районний сектор УДСНС України у Чернівецькій області

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda