4 жовтня Уряд схвалив рішення Про внесення зміни до статті 201 Податкового кодексу України щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

З липня в Україні функціонує Система моніторингу ризиків з ПДВ, яка дозволяє попереджати махінації з податками і мільярдні втрати для бюджету та не дозволяє недоброчесним платникам отримувати неправомірні податкові кредити.

У вересні цього року проведений аналіз стану зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних показав, що на своєму старті Система моніторингу зупиняла 1,3% ПН/РК від загальної кількості зареєстрованих ПН/РК, наприкінці липня – 0,52%, а у жовтні 2017 даний показник зменшився з моменту старту Системи майже в п’ять разів (до 0,29%).

Як ми бачимо, Система моніторингу ПН/РК поступово зменшує кількість фактів зупинення ПН/РК, що означає позитивну динаміку роботи системи. Тобто, кількість зупинених накладних представників реального сектору економіки постійно зменшується.

Мінфін розробив рішення, що суттєво спрощує процес реєстрації податкових накладних доброчесним платникам, чиї накладні було зупинено.

У чому суть?

Згідно з нормами Податкового кодексу, рішення про реєстрацію або про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається контролюючим органом (Комісією ДФС) та надсилається платнику податку протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів.

Мінфін пропонує рішення, яке дозволить автоматичну реєстрацію зупиненої накладної у випадку, якщо Комісія ДФС не надає відповідь платнику протягом 5 робочих днів. Тобто платники тепер не будуть потерпати у разі порушення контролюючими органами термінів надання відповіді та їх накладні автоматично реєструватимуться у Єдиному реєстрі.

Що це дає?

Дане рішення пропонує ввести чіткий строк (5 днів), відведений для надання рішення ДФС щодо блокування або реєстрації призупиненої податкової накладної платника. У разі, якщо цей термін буде прострочено, податкова накладна буде автоматично зареєстрована. Таким чином, Комісія ДФС буде більш вмотивована швидко приймати відповідні рішення, тому що платник податку не має ставати жертвою недостатньо оперативної роботи контролюючого органу.

Для максимальної ефективності роботи комісії ДФС до неї буде залучено додаткових фахівців, які зможуть оперативно розглядати призупинені накладні.

Міністерство фінансів наполягало на внесенні цього принципового пункту до Закону 1797 (яким передбачено запуск автоматичної системи припинення ризикових накладних) ще під час його розробки у грудні 2016 року, але під час обговорення в парламенті ця норма була виключена з фінальної версії Закону.

Тому, проаналізувавши роботу системи, Мінфін пропонує внести ці зміни задля спрощення процедур для бізнесу.

Тепер справа за Парламентом, до якого буде направлено проект змін на голосування. Розраховуємо на конструктивну співпрацю.

Джерело: Урядовий портал

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • День Героїв Небесної Сотні — пам'ятний день, який щорічно відзначається в Україні 20 лютого на вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам'яті Героїв Небесної Сотні. Рівно чотири роки тому сталися незабутні події, які назавжди залишилися в пам'яті українців. Мирний протест громадян тодішня влада перетворила на криваву розправу. Юні хлопці, чоловіки та жінки вже ніколи не повернуться додому, не обіймуть близьких, не посміхнуться друзям. Сумно і боляче. Хто б міг подумати, що в 21 столітті, після всього, що вже пережила наша держава, все повториться знову. Кожен із Небесної сотні, як і ми з вами мали свою сім`ю, батьків, друзів, захоплення, свої симпатії і свої невідкладні справи. Але поклик їхньої душі саме в цей час призвав їх до боротьби за вільну, демократичну, чесну Україну. 20 лютого стало для нас назавжди пам’ятним днем – Днем Героїв Небесної Сотні. Однак сьогодні ми згадуємо про всіх, хто віддав своє життя впродовж останніх років, тому що кількість загиблих синів і дочок України вимірюється тисячами. І потрібно згадувати надалі, завжди, хоча б для того, аби не допустити чогось подібного в майбутньому. Адже ці події багато що прояснили, відкрили багатьом очі, розставили все по своїх місцях. І якщо правильно скористатись цим досвідом, ми справді зможемо побудувати незалежну і процвітаючу європейську державу. Дякуємо Вам, Герої України! Ви назавжди залишитесь у наших серцях…      Слава Україні та її Героям! Голова районної ради                                             В.Ілаш
  • МОЗ України оновило Методичні рекомендації з питань перетворення закладів охорони здоров’я з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства. Автономізація закладів первинної медичної допомоги є основним завданням реформи на перше півріччя 2018 року. Перетворення медзакладів з бюджетних установ на комунальні некомерційні підприємства є обов’язковою умовою їхнього приєднання до реформи, адже лише в статусі КМП заклади охорони здоров’я зможуть укласти договори з Національною службою здоров’я України та отримувати пряме фінансування за надані послуги з Державного бюджету. Оновлені методичні рекомендації мають допомогти органам місцевого самоврядування, керівникам місцевих органів управління охорони здоров’я та закладів охорони здоров’я, а також депутатам місцевих рад, відповідальним за підготовку та прийняття рішень щодо зміни господарсько-правового статусу комунальних закладів охорони здоров’я шляхом їх реорганізації (перетворення) з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства в межах чинного законодавства України. Оновлені рекомендації підготовлено за підтримки проекту USAID «Реформа ВІЛ-послуг у дії», компонент підтримки медичної реформи Методичні рекомендації з питань перетворення закладів охорони здоров’я з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства (pdf, 491 Кб) 
  • Роз’яснюють фахівці Головного управління ДФС у Чернівецькій області. Відтак, у разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, заявнику необхідно звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів. Відповідно до ст.7 Закону №852-IV та пп. 3.4.6 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.11.2017 р. № 150, підписувач зобов’язаний своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, відображених у сертифікаті ключа та/або реєстраційній картці. У Чернівецькій області платники можуть отримати безкоштовно електронні ключі у відділі реєстрації ключів Управління (Центру) сертифікації ключів ІДД ДФС, який діє при Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 «А» кабінет №110.

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda