КОНТРАКТ №______

з  керівником (директором)  комунального некомерційного підприємства

«Кельменецька центральна районна лікарня» Кельменецької районної ради

смт. Кельменці «___» _________ 20__ р.

Кельменецька районна рада, яка діє на підставі  Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні”(далі - Орган управління),   в особі голови районної ради , з однієї сторони  Ілаша Віктора Миколайовича та  Дудко Майя Володимирівна (далі-Керівник), з іншої сторони (іменовані – Сторони), уклали цей контракт про нижченаведене: Дудко Майя Володимирівна згідно рішення Кельменецької районної ради  _______________ №_________,  призначається на посаду  директора комунального некомерційного підприємства «Кельменецька центральна районна лікарня» Кельменецької районної ради  на строк дії цього контракту.

Загальні положення

1. Цей контракт регулює трудові відносини, пов’язані з виконанням керівником комунального закладу охорони здоров’я, що діє в організаційно-правовій формі комунального некомерційного підприємства (далі - підприємство), своїх обов’язків, визначає права, відповідальність сторін, умови матеріального забезпечення і організації праці керівника, умови розірвання цього контракту, в тому числі дострокового, строк його дії та є особливою формою трудового договору.

2. За цим контрактом керівник зобов’язується безпосередньо і через адміністрацію підприємства здійснювати поточне управління (керівництво) підприємством з метою забезпечення виконання його статутних завдань, надання належної, якісної та кваліфікованої медичної допомоги, ефективної діяльності підприємства, раціонального використання і збереження закріпленого за підприємством майна, а орган управління зобов’язується створювати належні умови для матеріального забезпечення і організації його праці.

3. Керівник є повноважним представником підприємства під час реалізації повноважень, функцій, виконання обов’язків підприємства, передбачених законами, іншими нормативно-правовими актами і його статутом. Керівник діє від імені підприємства без довіреності.

4. Керівник підзвітний органу управління у межах, встановлених законодавством, статутом підприємства та цим контрактом.

Права та обов’язки сторін

5. Керівник здійснює поточне (оперативне) керівництво підприємством, організовує його господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання ним завдань, передбачених законодавством, його статутом та цим контрактом.

6. Керівник зобов’язаний:

1) організувати належне виконання завдань, передбачених статутом, та укладених договорів про медичне обслуговування населення, якщо інше не встановлено чинним законодавством;

2) своєчасно вживати заходів до запобігання банкрутству підприємства у разі його неплатоспроможності;

3) організувати надання підприємством належного, доступного, кваліфікованого медичного обслуговування;

4) забезпечувати раціональний добір кадрів, створювати умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників, нести за це персональну відповідальність;

5) готувати та подавати на затвердження до органу управління фінансовий план підприємства, ініціювати внесення змін до нього у разі потреби;

6) своєчасно подавати в установленому порядку податкову, фінансову та іншу звітність підприємства;

7) подавати органу управління фінансовий звіт у встановленому ним порядку;

8) забезпечити належну організацію дотримання прав пацієнта під час надання підприємством медичної допомоги та здійснення медичного обслуговування, у тому числі права на лікарську таємницю;

9) забезпечувати відповідність матеріально-технічної бази підприємства встановленим законодавством вимогам;

10) забезпечувати ефективне використання і збереження закріпленого за підприємством майна;

11) забезпечувати належне виконання вимог законодавства у сфері публічних закупівель;

12) забезпечувати дотримання підприємством вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці;

13) вживати заходів до своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати не рідше ніж два рази на місяць через проміжок часу, що не перевищує 16 календарних днів, та не пізніше ніж протягом семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата, та недопущення утворення заборгованості з неї;

14) дотримуватися гарантій оплати праці, встановлених законодавством, створити систему стимулів та мотивації персоналу;

15) забезпечувати своєчасну та в повному обсязі сплату передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів;

16) забезпечувати проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному Законом України “Про колективні договори і угоди”, виконання його вимог;

17) укладати трудові договори з працівниками підприємства, керуючись законодавством про працю, з урахуванням галузевих особливостей, передбачених статутом підприємства, генеральною та галузевими угодами, колективним договором;

18) вживати заходів до створення у кожному структурному підрозділі і на кожному робочому місці умов праці відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів, а також забезпечувати додержання прав працівників, гарантованих законодавством про охорону праці;

19) затверджувати положення про структурні підрозділи, штатний розпис, положення про преміювання, інші положення та порядки, що мають системний характер, посадові та робочі інструкції працівників;

20) призначати на посаду та звільняти з посади своїх заступників (медичного директора), головного бухгалтера закладу, керівника юридичної служби (юрисконсульта), керівника уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції закладу в порядку, передбаченому законодавством;

21) погоджувати з органом управління свої відпустки, відрядження в межах України та закордонні;

22) своєчасно і в повному обсязі виконувати нормативно-правові і розпорядчі акти органу управління, видані відповідно до законодавства;

23) невідкладно інформувати орган управління про участь підприємства у судових процесах з фінансових та майнових питань;

24) розглядати пропозиції Спостережної ради підприємства, що надаються в межах її повноважень, та вживати заходів для усунення виявлених порушень і підвищення рівня забезпечення безпеки пацієнтів;

25) з урахуванням вимог законодавства, зокрема щодо інформації з обмеженим доступом, забезпечувати доступ членів Спостережної ради підприємства до інформації та матеріалів, необхідних для розгляду питань, що належать до її компетенції, протягом п’яти робочих днів з дати надсилання письмового запиту її голови;

26) негайно відшкодовувати збитки, завдані підприємству з його вини, згідно із законодавством;

27) виконувати інші завдання та обов’язки, встановлені єдиними кваліфікаційними вимогами, що встановлюються МОЗ та законодавством.

7. У разі невиконання обов’язків, визначених пунктом 6 цього контракту, керівник подає органу управління письмове пояснення причини.

8. Керівник має право:

1) діяти від імені підприємства, представляти його інтереси у відносинах з іншими підприємствами, установами, організаціями будь-якої форми власності, фізичними особами, третіми особами та у судових органах, органах державної влади та органах місцевого самоврядування;

2) укладати від імені підприємства правочини відповідно до законодавства та обмежень, встановлених статутом;

3) видавати у межах своїх повноважень накази та розпорядження, обов’язкові для всіх працівників підприємства;

4) відкривати рахунки в банках та органах Казначейства;

5) розпоряджатися коштами підприємства в межах обсягів та у порядку, визначеному законодавством та його фінансовим планом, затвердженого органом управління;

6) визначати розмір заробітної плати, застосовувати заходи заохочення та накладати на працівників дисциплінарні стягнення відповідно до законодавства;

7) вирішувати інші питання, що згідно із законодавством, актами органу управління, статутом підприємства і цим контрактом належать до компетенції керівника.

9. Орган управління має право:

1) вимагати від керівника подання дострокового звіту про його діяльність з управління підприємством, розпорядження закріпленим за підприємством майном та виконання умов цього контракту;

2) звільняти керівника з посади у разі закінчення строку дії цього контракту, достроково за ініціативою керівника, а також у разі порушення ним вимог законодавства та умов цього контракту;

3) здійснювати контроль за діяльністю підприємства.

10. Орган управління також здійснює контроль за виконанням керівником своїх обов’язків, зазначених у пункті 6 цього контракту.

11. Орган управління зобов’язується:

1) сприяти створенню умов для функціонування підприємства;

2) подавати інформацію на запит керівника у межах його повноважень;

3) сприяти підвищенню кваліфікації керівником.

12. Орган управління:

1) погоджує керівникові відпустку, закордонні відрядження та відрядження в межах України;

2) у разі відсутності керівника вирішує питання щодо покладення виконання його обов’язків.

13. Керівник подає звіт про виконання цього контракту не пізніше ніж за два місяці до закінчення строку його дії.

14. Орган управління може надавати керівникові інші повноваження, якщо це передбачено актами законодавства. Надання повноважень у такому разі здійснюється шляхом визначення їх у статуті підприємства.

Умови матеріального забезпечення керівника

15. Умови оплати праці та тривалість основної і додаткових відпусток керівника визначаються за згодою сторін та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством.

За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, керівнику нараховується та виплачується заробітна плата в межах фонду оплати праці виходячи з установлених:

посадового окладу, визначеного за відповідним тарифним розрядом Єдиної тарифної сітки, підвищень посадового окладу (за наявність кваліфікаційної категорії, за роботу у шкідливих та важких умовах),  надбавки  за вислугу років та інших доплат розмір яких встановлюється згідно додатку до цього Контракту;

 Розмір премії встановлюється відповідно до положення про преміювання за погодженням з органом управління (в особі голови районної ради)  

Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю згідно із законодавством.

16. Преміювання керівника, встановлення йому надбавок і доплат до посадового окладу, надання матеріальної допомоги здійснюються за рішенням органу управління та/або голови районної ради відповідно до чинного законодавства, Положення про преміювання працівників підприємства та Положення про порядок призначення на посади та звільнення з посад керівників комунальних підприємств, установ та закладів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району у разі відсутності заборгованості із заробітної плати працівникам підприємства, за спожиті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевих бюджетів у межах затвердженого фонду оплати праці.

17. У разі неналежного виконання умов цього контракту розмір надбавок, доплат і матеріальної допомоги зменшується або вони не виплачуються зовсім.

Відповідальність сторін. Розв’язання спорів

18. У разі невиконання чи неналежного виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, сторони несуть відповідальність згідно із законодавством та цим контрактом.

19. Спори між сторонами розв’язуються у визначеному законодавством порядку.

20. Орган управління несе відповідальність та забезпечує відшкодування моральної і матеріальної шкоди, заподіяної керівникові у разі дострокового розірвання цього контракту, проведеного з порушенням вимог трудового законодавства, а також на підставі, не передбаченій законодавством та цим контрактом.

21. Керівник несе відповідальність за:

1) неналежну організацію бухгалтерського обліку з визначенням облікової політики та збереження оброблених документів, регістрів бухгалтерського обліку і звітності згідно із законодавством;

2) недотримання вимог законодавства про працю та охорону праці на підприємстві;

3) невиконання статутних завдань підприємства і умов цього контракту з його вини.

Внесення змін і доповнень до контракту
та припинення його дії

22. Внесення змін та доповнень до цього контракту здійснюється шляхом укладення додаткових договорів.

23. Дія цього контракту припиняється:

1) із закінченням строку, на який його укладено;

2) за згодою сторін;

3) з ініціативи органу управління до закінчення строку дії цього контракту у випадках, передбачених статтями 40 і 41 Кодексу законів про працю України та цим контрактом;

4) з інших підстав, передбачених законодавством та цим контрактом.

24. Цей контракт може бути розірваний, а керівник звільнений з посади з ініціативи органу управління до закінчення строку його дії:

1) у разі систематичного невиконання керівником без поважних причин умов та обов’язків, визначених цим контрактом;

2) у разі одноразового грубого порушення керівником вимог законодавства чи обов’язків, передбачених цим контрактом, внаслідок чого підприємству завдано значних збитків;

3) у разі невиконання підприємством зобов’язань перед бюджетом та Пенсійним фондом України щодо сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів, а також зобов’язань щодо виплати заробітної плати працівникам чи недотримання графіка погашення заборгованості із заробітної плати з вини керівника;

4) у разі несплати реструктуризованої податкової заборгованості протягом трьох місяців з вини керівника;

5) за поданням службових осіб органів державного нагляду за охороною праці у разі систематичних порушень вимог законодавства з питань охорони праці;

6) у разі допущення збільшення обсягу простроченої кредиторської заборгованості з вини керівника;

7) у разі недотримання вимог фінансового та бюджетного законодавства, а також дій (бездіяльності) керівника, що призвели до невиконання в установлені строки законних вимог органів державного фінансового контролю;

8) на вимогу виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) у разі порушення вимог законодавства про працю, про колективні договори і угоди, Закону України “Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності”.

25. У разі дострокового припинення дії цього контракту з незалежних від керівника причин, зазначених у пункті 3 частини першої статті 36, пунктах 1, 2 і 6 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України, встановлюються додаткові гарантії, компенсації та виплати, передбачені законодавством.

26. За два місяці до закінчення строку дії цього контракту він може бути продовжений не більш як один раз за згодою сторін на строк від трьох до п’яти років.

27. Якщо розірвання цього контракту проводиться на підставах, встановлених у ньому, але не передбачених законодавством, звільнення керівника з посади здійснюється відповідно до пункту 8 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України.

Строк дії та інші умови контракту

28. Цей контракт діє з 01січня 2020 р. до 31 грудня 2022 р. і набирає чинності з дня підписання сторонами.

29. Сторони вживають заходів для дотримання конфіденційності умов цього контракту, крім визначених законом випадків. Сторони мають право інформувати про умови цього контракту своїх радників, довірених осіб, представників.

30. Умови цього контракту можуть бути змінені за згодою сторін шляхом укладення додаткової угоди у письмовій формі.

7. Місцезнаходження сторін та інші відомості

    30. Відомості про Підприємство:

найменування Комунальне некомерційне підприємство «Кельменецька центральна районна лікарня»  Кельменецької районної ради місцезнаходження

    31. Відомості про Орган управління:

найменування Кельменецька районна рада

місцезнаходження пл. Центральна, 2, смт  Кельменці, Кельменецького району, Чернівецької  області, 60100

прізвище, ім’я по батькові керівника  Ілаш Віктор Миколайович

    32. Відомості про Керівника:

прізвище, ім’я по батькові Дудко Майя Володимирівна

місце проживання (реєстрації) село Бабин, Кельменецького району, Чернівецької  області, 60115

номер службового телефону -

номер домашнього телефону ХХХХХХ

серія, номер паспорта, ким і коли виданий  ХХХХХХХ

    33. Цей контракт укладено у двох примірниках по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.

Кельменецька районна рада                           

Голова районної ради

___________В.Ілаш

«___»_______2019р.

___________М.Дудко

­­­­­­­­­­­­«___»_______2019р.



Керуючий справами виконавчого

             апарату районної ради                                                             Л.Світла        

Додаток

  до Контракту №___

від ___ _________ 2019 року

Заробітна плата керівника

КНП «Кельменецька центральна районна лікарня»

1. Розмір заробітної платиДудко Майї Володимирівни на посаді керівника  КНП «Кельменецька центральна районна лікарня» встановлені згідно вимог чинного законодавства.

2. За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівнику  на період здійснення фінансування Підприємства  за рахунок медичної субвенції (бюджету) нараховується заробітна плата у відповідності до спільного наказу Мінпраці та МОЗ від 05.10.2005 р. № 308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення» в межах наявного фонду оплати праці та згідно фінансового плану підприємства встановлюється:

посадовий оклад в розмірі не менше 5646,08 грн. без урахування

підвищення посадового окладу (за наявність вищої кваліфікаційної

категорії) в сумі 862,52 грн;

підвищення (відповідно до пп.4 п.2.4.6 наказу №308/519 - в розмірі 15% посадового окладу);

надбавки за вислугу років (в розмірі 30% посадового окладу з підвищеннями без урахування інших надбавок та доплат).

Підписи сторін:

Голова районної ради                                     Дудко Майя Володимирівна

______________В. Ілаш                                  ______________________

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • На замовлення Мінрегіону України за сприяння Програми Ради Європи «Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україні» експерти розробили набір консультаційних матеріалів з організації перших кроків новообраних місцевих рад та їхніх виконавчих органів в умовах адміністративно-територіальної реформи. Тут ви можете знайти як методичні рекомендації, які містять практичні поради та зразки документів, так і вебінари із роз’ясненнями та презентації. Матеріали складаються з окремих блоків, призначених окремо для використання органів місцевого самоврядування територіальних громад, районних рад, а також висвітлюють окремі кадрові питання, пов’язані з майбутньою реорганізацією районних державних адміністрацій. Звертаємо вашу увагу, що матеріали розроблені з урахуванням приписів законопроєкту «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій», а отже використовувати їх до набрання чинності цим законопроєктом можна тільки для попередньої підготовки ваших актів та дій. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ: Методичні рекомендації щодо організації перших етапів діяльності сільських, селищних та міських рад, обраних на перших виборах 25 жовтня 2020 р., та їхніх виконавчих органів. Методичні рекомендації щодо організації перших етапів діяльності районних рад, обраних на перших виборах 25 жовтня 2020 р. Методичні рекомендації щодо вирішення кадрових питань органів місцевого самоврядування сільських, селищних, міських рад після проведення перших виборів 25 жовтня 2020 р. Методичні рекомендації щодо вирішення кадрових питань районних рад після місцевих виборів 25 жовтня 2020 р. Методичні рекомендації щодо вирішення питань кадрового забезпечення діяльності районних державних адміністрацій, створених на новій територіальній основі. ВЕБІНАРИ: Організація діяльності органів місцевого самоврядування територіальних громад: перші кроки після перших виборів. Організація діяльності районних рад: перші кроки після перших виборів. Вирішення кадрових питань у сільських, селищних, міських радах після перших виборів. Вирішення кадрових питань у районних радах після перших виборів. Вирішення кадрових питань у районних державних адміністраціях, утворених на новій територіальній основі. ПРЕЗЕНТАЦІЇ: Організація діяльності органів місцевого самоврядування територіальних громад після перших виборів. Організація діяльності районних рад після перших виборів. Вирішення кадрових питань у сільських, селищних, міських радах після перших виборів. Вирішення кадрових питань у районних радах після перших виборів. Вирішення кадрових питань у районних державних адміністраціях, утворених на новій територіальній основі.
  •   Мінрегіон підтримує пропозицію щодо необхідності забезпечити в громадах посади спеціаліста з питань розвитку аграрного сектору економіки та розвитку сільських територій і рекомендує громадам передбачити таку структурну одиницю у штатному розписі.    Про це сказав заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода. «Більшість територіальних громад – це сільські території або основний склад яких є такими. Зрозуміло, що сільське господарство там займає, як правило, основну нішу в місцевій економіці чи має такий потенціал. Формуючи сьогодні штат, громадам варто вже думати на кілька кроків вперед, оцінити переваги своїх територій у порівнянні з іншими, звернути увагу, що сільське господарство – багатогалузеве. Якщо чогось немає сьогодні, то це не значить, що і завтра його немає бути. Громади формувалися для того, щоб розвивати території. А розвиток сільського господарства в окремій громаді може стати її економічним локомотивом. Тому вважаємо, що в громадах мають бути фахівці, які б могли системно займатися цими питаннями. Тим більше, що Мінекономіки висловило готовність навчати таких спеціалістів, вести тісну комунікацію. Чітка мета, фаховість і синергія зусиль багатьох сторін дадуть результат», - сказав В’ячеслав Негода. Нагадаємо, Мінекономіки як варіант, пропонує громадам залучити до роботи фахівців аграрних відділів районних державних адміністрацій, які ліквідуються. Серед функціональних обов’язків аграрних спеціалістів громад у відомстві назвали: реалізація державної та регіональної політики у сфері сільського розвитку на селі; забезпечення сталого розвитку сільськогосподарського виробництва та інфраструктури сільських територій регіону, сільського розвитку та державної аграрної політики та політики у сфері використання земель сільськогосподарського призначення; управління комплексним розвитком сільського господарства і сільських територій та надання підтримки виробникам сільськогосподарської продукції усіх форм власності та господарювання за кошти державного та місцевих бюджетів; сприяння розвитку малого підприємництва на селі, диверсифікації регіональної економіки, в тому числі трансформації особистих селянських господарств у сімейні фермерські господарства; організація роботи з питань землеробства, органічного виробництва, тваринництва, племінної справи, карантинного режиму, охорони праці, техніки безпеки та сільського туризму (сільська гостинність); реалізація державної політики в галузі сільськогосподарської дорадчої діяльності; розроблення та здійснення на регіональному рівні заходів щодо розвитку інфраструктури аграрного ринку, зокрема, сільськогосподарських кооперативів та їх кооперативних об’єднань, оптових та локальних продовольчих і плодоовочевих ринків та інші функції.  Джерело: https://decentralization.gov.ua/
  •  Усі чекають, коли Президент підпише закон 3651-д, без якого більшість рад громад і усі новостворені районні ради не можуть розпочати роботу. Але громади і райони вже зараз можуть сідати за стіл переговорів і домовлятися про долю комунального майна, що в управлінні райрад. Не можна допустити, щоб хоча б одна школа, лікарня чи ще якийсь комунальний заклад знизив якість і доступність послуг через те, що громади і район не дійшли спільної думки. Про це сказав заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода під час онлайн-форуму нового місцевого самоврядування від Асоціації ОТГ. «Можна передбачити, що окремі районні ради займатимуть позицію – «ми цього не віддамо, бо це наші об’єкти і ми ним надалі будемо управляти». Цим районам я б відповів таке: зміни до Бюджетного кодексу, прийняті ще у вересні цього року, передбачають, що з наступного року майже усі гроші з районного рівня переходять в громади, в першу чергу це ПДФО. Тобто на районному рівні просто не залишиться ресурсу, щоб утримувати мережу закладів охорони здоров’я, освіти, соціальні заклади тощо. Наведу лише один приклад. Район, який дуже боровся за своє існування, матиме фінансування з власних надходжень на наступний рік у розмірі 126 тисяч гривень. Що можна утримувати цілий рік на ці гроші, не кажучи вже про те, звідки брати гроші хоча б на зарплати апарату ради і голові? Тому раджу районним радам оцінити свої можливості і змиритися з тим, що ресурси на утримання комунальних об’єктів перейшли в громади. Ми розмістили попередню інформацію про податкові можливості громад і районів, щоб вони мали можливість зорієнтуватися, які у них будуть ресурси у наступному році», - сказав В’ячеслав Негода. Водночас, за його словами, деякі громади мають таку позицію – «а навіщо нам ці об’єкти чи бюджетні установи, які були на районному рівні? Ми не будемо їх забирати». «Нагадаю, особливо тим, кого обрали головою громади чи місцевим депутатом вперше, - місцеве самоврядування ми усі разом розбудовуємо перш за все на рівні громад. Отже туди і мають перейти більшість повноважень, ресурсів і відповідальності. Близько 90% новостворених громад здатні у повному обсязі виконувати завдання, покладені на них чинним законодавством. Тому розмови «ми цього не хочемо, не можемо, не будемо» треба припинити. Якщо хтось не хоче виконувати якихось повноважень, він має усвідомлювати, що доведеться віддати частину податків тому, хто це робитиме», - зазначив В’ячеслав Негода. Заступник Міністра закликав усіх представників місцевого самоврядування відійти від післявиборчої риторики і прийняти рішення, які будуть максимально вигідними людям. «Громади і райони вже зараз, не чекаючи підписання Президентом закону 3651-д, мають сідати за стіл переговорів і визначати долю комунальних об’єктів. Які кроки треба зробити після того, як закон набуде чинності, ми з експертами вже роз’яснили. Ці рішення приймати треба буде моментально, щоб врахувати їх у бюджетах громад наступного року і не допустити, щоб хоч один об’єкт погіршив свою роботу через те, що район і громади не дійшли спільної думки, - сказав В’ячеслав Негода. Джерело: https://decentralization.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda