Затверджено

рішення ХХУІ сесії районної ради УІ скликання

від 7 жовтня 2015 року № 538.26-6/15

ПОЛОЖЕННЯ

про звання "Почесний громадянин Кельменецького району"

( нова редакція)

     Звання "Почесний громадянин Кельменецького району" встановлено рішенням Кельменецької районної ради У скликання від 28.02.2007 р. № 111.5-5/07 враховуючи світову та вітчизняну практику відзначення видатних осіб, продовжуючи історичні традиції району та краю, з метою вшанування та відзнаки особистостей, які зробили вагомий внесок в їх розвиток та піднесення статусу в державі, в знак великої поваги до їх громадської діяльності.

Це Положення про звання "Почесний громадянин Кельменецького району" (надалі – Положення) визначає умови присвоєння вказаного звання, порядок розгляду кандидатур на його присвоєння та описи відзнак.

1. Загальні положення

       1.1.Звання "Почесний громадянин Кельменецького району"(надалі – Почесне звання) присвоюється як вияв особливої поваги і шани до осіб - жителів України, громадян інших країн, що здобули популярність і повагу у жителів району завдяки вагомому особистому внеску у його розвиток, у відродження та примноження надбань національної культури, створення матеріальних та духовних цінностей, піднесення авторитету району на державному рівні, миротворчу, доброчинну діяльність, за мужність і відвагу при порятунку людей, зміцнення законності і правопорядку, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та стихійного лиха.

       Почесне звання є вищою ознакою вдячності мешканців району особам, які мають видатні заслуги перед громадою та Україною, а також зробили значний особистий внесок в соціально-економічний розвиток району, розвиток науки, освіти, охорони здоров'я, культури та спорту, чия виробнича та громадська діяльність дістала визнання жителів Кельменеччини.

     1.2.Почесне звання присвоюється як правило щорічноне більше ніж двом особам виключно рішенням сесії Кельменецької районної ради Чернівецької області.  

       Почесне звання присвоюється особі безстроково і лише один раз.

     1.3.Звання "Почесний громадянин Кельменецького району" не може бути присвоєно громадянам, які раніше скоїли кримінальний злочин, були засуджені і судимість яких не погашена.

У разі вчинення особою, якій присвоєно Почесне звання навмисного злочину, районна рада може позбавити її цього звання.

     1.4.Особам, яким присвоюється Почесне звання, вручаються відзнаки: відповідне Посвідчення, Диплом та вноситься запис в "Книгу Почесних громадян Кельменецького району", яка довічно зберігається у районній раді.У випадку, коли присвоєння Почесного звання відбувається посмертно, вищезгадані документи видаються членам родини.

     Фотокартка Почесного громадянина розміщується на районній Дошці Пошани безстроково.

     1.5.Церемонія вручення відзнак Почесного громадянина Кельменецького району відбувається щорічно, як правило, на урочистостях з нагоди Дня незалежності України.

       1.6.Рішення сесії районної ради "Про присвоєння звання "Почесний громадянин Кельменецького району" набуває чинності з моменту його оголошення на урочистій церемонії та оприлюднюються у районних засобах масової інформації разом з біографічними даними нагороджених.

2. Повноваження Ради Почесних громадян Кельменецького району

2.1. Всі особи, удостоєні Почесного звання, входять до Ради Почесних громадянКельменецького району (надалі – Рада Почесних громадян), яка є громадським дорадчим органом при голові районної ради.

   2.2. Члени Ради Почесних громадян зі свого складу обирають голову Ради.

   2.3. Рада Почесних громадян може:

  • ініціювати розгляд питань районною радою та її органами;
  • публічно (у формі заяв чи звернень) висловлювати свою думку чи позицію з найактуальніших та резонансних питань життєдіяльності району.

3. Порядок висування кандидатур на Почесного звання

та його присвоєння

   3.1. Право висування кандидатур претендентів на Почесне звання належить:

  • голові районної ради або його заступнику в разі неможливості виконання ним своїх обовязків;
  • голові районної державної адміністрації;
  • постійним комісіям районної ради;
  • депутатським фракціям та групам ради;
  • селищній та сільським радам, об’єднанням громад;
  • територіальним громадам сіл, селища району за рішенням загальних зборів;
  • юридичним особам (незалежно від форм власності та напрямку діяльності);
  • партійним осередкам районного рівня ( за рішенням вищого органу);
  • трудовим колективам комунальних підприємств, установ, організацій району та зборам громадян сіл, селища району (за умов підтвердження легітимності цих зборів).

   3.2.Самовисування на звання "Почесний громадянин Кельменецького району" не розглядається.

3.3.При висуванні кандидатури претендента на звання "Почесний громадянин Кельменецького району" для розгляду до районної ради подаються наступні документи:

  • лист-клопотання;
  • біографічна довідка довільної форми ;
  • детальна інформація про виробничі та інші досягнення претендента, обґрунтування його особливого вкладу в розвиток району;
  • відгуки - клопотання юридичних, фізичних осіб, трудових колективів, громадських організацій та зібрань громадян, які підтримують висування цієї кандидатури (кількість відгуків не обмежується).

     Клопотання про присвоєння Почесного звання без подання зазначених документів не розглядаються.

4. Порядок розгляду матеріалів щодо присвоєння Почесного звання

     4.1.Матеріали, подані в установленому порядку до районної ради , розглядаються Експертною радою з попереднього розгляду кандидатур на присвоєння звання "Почесний громадянин Кельменецького району", склад якої формується з депутатів районної ради, Почесних громадян району , представників творчих, професійних об’єднань, громадських діячів, осіб, що мають вагомий авторитет районі та за його межами, тощо.

   4.2.Персональний склад Експертної ради та її голова затверджуються рішенням сесії районної ради.

   4.3. Клопотання щодо присвоєння звання "Почесний громадянин Кельменецького району" подаються до районної ради протягом січня-квітня поточного року.

     Підсумкове засідання Експертної ради проводиться, як правило, у травні поточного року. У разі надходження клопотань більше ніж по двох особах Експертна рада рекомендує на розгляд районної ради   кандидатури лише двох  претендентів. 

   4.4.Голова Експертної ради скликає, проводить засідання, вносить на розгляд постійних комісій протокол її підсумкового засідання.

   4.5. Засідання Експертної ради вважається правомочним, якщо на засіданні присутні більше половини її членів .

     Рішення Експертної ради вважаються прийнятими, якщо за них проголосувала більшість членів ради від загального складу.

     4.6.Робота з узагальнення інформації, визначення відповідності наданих клопотань умовам цього Положення та підготовки їх до розгляду Експертної ради здійснюється виконавчим апаратом районної ради, який має право додаткового запиту інформації щодо особи, що висувається на Почесне звання.

     Визначений головою районної ради структурний підрозділ виконавчого апарату забезпечує підготовку проектів відповідних рішень сесій ради, надання їх разом з висновками Експертної ради для розгляду постійними комісіями районної ради.

   4.7.Протокол засідання Експертної ради разом з іншими документами розглядається на засіданнях всіх постійних комісій районної ради та вносяться на розгляд сесії.

     За умов відсутності заперечень постійних комісій, визначення осіб, які удостоюються Почесного звання, проводиться шляхом затвердження сесією районної ради протоколу засідання Експертної ради.

   4.8.У разі смерті особи, яку вже затверджено протоколом засідання Експертної ради, в період між засіданням Експертної ради та сесією ради, її кандидатура може бути розглянута на засіданнях постійних комісій з подальшим внесенням на розгляд сесії районної ради.

     В такому випадку при прийнятті рішення сесією ради зазначена особа вважається Почесним громадянином Кельменецького району.

   4.9.Позбавлення статусу Почесний громадянин Кельменецького району в виключних випадках може здійснюватись рішенням сесії районної ради після вироку суду за дії кримінального характеру, чи інші дії, які не сумісні з цим Почесним званням.

5. Статус та відзнаки "Почесного громадянина Кельменецького району"

   5.1. Особа, удостоєна Почесного звання, на території  районумає право:

  • на позачерговий прийом посадовими особами органів виконавчої влади, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядуваннярайону;
  • бути присутньою з правом дорадчого голосу на пленарних засіданняхрайонноїради , колегіях ради та районної державної адміністрації;
  • брати участь у заходах, які проводятьсярайонноюрадою ірайонноюдержавною адміністрацією;
  • виступати в засобах масової інформації, які належать районнійраді;
  • на позачергове медичне обслуговування в установах охорони здоров'ярайонногопідпорядкування;
  • на отримання (за особистою заявою) щорічної одноразової виплати – матеріальної допомоги у розмірі 50 % офіційного показника мінімального прожиткового мінімуму.

   5.2. Почесний громадянин Кельменецького району за згодою приймає участь у складі офіційних делегацій району в роботі нарад, зустрічей, конференцій, урочистостей, що проводяться в області та за її межами.

   5.3.Особі, удостоєній Почесного звання, вручається посвідчення (додаток 1) та Диплом Почесного громадянинаКельменецького району.

5.4.Книга Почесних громадян Кельменецькогорайону складається з аркушів, надрукованих на спеціальному папері. На першій сторінці напис "Книга Почесних громадянКельменецькогорайону", в нижній частині напис «Заснована Кельменецькою районною радою VІ скликання, дата та рік». У центральній частині аркуша розміщений напис "Звання Почесний громадянин Кельменецького району присвоєно", далі зліва у стовпчик: місце для фото (розміром 9×12 см) ,напроти рядки для напису : прізвище, ім’я та по батькові особи, її місце роботи та посада, біографічні дані (дата народження, місце народження, нагороди та стислий зміст трудової діяльності), рядок для запису дати рішення районної ради.

   5.6.Посвідчення, Диплом Почесного громадянина Кельменецького району та запис у Книзі Почесних громадян мають однаковий порядковий номер.

6. Заключні положення

6.1. Дане Положення вступає в силу з моменту прийняття рішення районної ради і поширюється на всіх Почесних громадян Кельменецького району , кому це звання присвоєне з часу заснування .

6.2. Зміни та доповнення до Положення можуть бути внесені за рішенням районної ради.

Керуючий справами районної ради                             Л.Світлам

 

 

 

 

 

Затверджено

                                                                                                             рішенням ІV сесії районної ради

                                                                                                             VІ скликання від 25.05.2011 р.

                                                                                                                            № 85.4 – 6/11

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок здійснення видатків з нагоди відзначення професійних свят, ювілейних, пам’ятних , знаменних дат та траурних заходів

         1.Дане   Положення   передбачає   порядок здійснення видатків з нагоди відзначення     пам’ятних,   знаменних   дат, ювілеїв,   загальнодержавних, професійних,   місцевих свят, інших подій та траурних заходів згідно     Указу Президента   України     від   02.12.1995 № 1116/95 “Про впорядкування відзначення пам’ятних дат і ювілеїв”.

        2.Представлення для нагородження чи відзначення проводиться за власної ініціативи     голів   районної   ради чи районної   державної адміністрації та за поданням     керівників органів   місцевого     самоврядування,   підприємств,     установ, організацій, громадських організацій району.

      3.В   поданнях   обов’язково   зазначаються:  

*  мотивація   нагородження чи     відзначення та сума коштів;

*  прізвище, ім’я, по-батькові особи (осіб) та їх паспортні дані , ідентифікаційні коди.

       4.Видатки на придбання корзин та квітів, вітальних листівок,тощо здійснюються з нагоди відзначення :

*  пам’ятних, знаменних дат держави, області та району, професійних свят;

*  ювілеїв підприємств, установ, організацій, які вносять вагомий внесок у розбудову державності України, вирішення питань соціально - економічного, культурного та духовного розвитку району;

*  історичних подій;

*  вшанування пам’яті відомих людей.

        5.Видатки на грошові нагороди, придбання пам’ятних адрес, грамот, квітів , цінних подарунків тощо здійснюються з нагоди відзначення ювілеїв - при досягненні 50, 55, 60 років та виходу на пенсію :

*  керівників та працівників підприємств, установ, організацій, за визначні особисті досягнення в економічній, науково - технічній, соціально - культурній та інших сферах діяльності;

*  працівників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадських організацій, депутатів обласної та районної рад, за їх вагомий внесок у розвиток економіки, науки, освіти, культури, мистецтва, охорони здоров'я, фізичної культури та спорту, бізнесу, зміцнення авторитету району, активну благодійну, гуманістичну і громадську діяльності;

*  окремих громадян, за трудові здобутки в галузях народного господарства, розвитку економіки, науки, освіти, культури, мистецтва, охорони здоров'я та державного будівництва , які заслужили авторитет і визнання у членів територіальної громади району.

        6.Видатки на придбання вінків, корзин, квітів , тощо здійснюються при проведенні траурних заходів у випадку смерті:

*  відомих людей та почесних громадян району;

*  керівників та працівників підприємств, установ, організацій, які бездоганно працювали та сприяли поліпшенню соціально - економічного становища району, зробили особистий внесок в його розвиток ;

*  працівників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадських організацій, які брали активну участь у громадському житті та внесли визначний внесок в розвиток області і району;

*  депутатів обласної та районної рад;

*  окремих громадян (в т.ч. чоловіка (дружини), батьків, дітей), діяльність яких була спрямована на прискорення соціально-економічного розвитку району, забезпечення благополуччя та безпеки громадян.

       7.Здійснення     зазначених   видатків   проводиться за рахунок коштів, запланованих у районному бюджеті на інші видатки, на   підставі спільного   розпорядження   голів районної ради та районної   державної   адміністрації .

               Керуючий справами районної ради                                          Л.Світла

 

 

 

     Затверджено

   рішення ХІ сесії районної    

         ради VIІ скликання

№149.11-7/17 від 31.03.2017 р.

Зміни і доповнення

до районної Комплексної програми соціальної

підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота»

на 2016-2018 роки

Викласти в новій редакції:

Розділ 1. Загальна характеристика Програми

1.

Ініціатор розроблення програми

Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації
2. Дата, номер і назва розпорядчого документу органу виконавчої влади про розроблення програми

Доручення голови районної державної адміністрації від 23.11.2015 року № 4-Ш

3. Розробник програми Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації.
4. Співробітники програми Кельменецький територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), управління Пенсійного фонду України в Кельменецькому районі, комунальна установа «Кельменецька центральна районна лікарня», КЗ «Кельменецький районний центр надання первинної медико-санітарної допомоги», відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кельменецькому районі, районний центр зайнятості, фінансове управління, відділ культури районної державної адміністрації, КУ «Районна газета «Рідне слово», КУ «Районне радіомовлення»  
5. Відповідальний виконавець програми Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, Кельменецький територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)  

                                                

6. Учасники програми

Кельменецький територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), управління Пенсійного

фонду України в Кельменецькому районі, комунальна установа «Кельменецька центральна районна лікарня», КЗ «Кельменецький районний центр надання первинної медико-санітарної допомоги», відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кельменецькому районі, районний центр зайнятості, фінансове управління та відділ культури районної державної адміністрації, КУ «Районна газета «Рідне слово», КУ «Районне радіомовлення»

7. Термін реалізації 2016-2018 роки
8. Перелік місцевих бюджетів, які приймають участь у виконанні програми (для комплексних програм) Районний, селищний, сільські
9. Загальний обсяг фінансових ресурсів необхідний для реалізації Програми, всього 1876 тис. грн.
9.1

- з них коштів районного бюджету

селищного та сільських бюджетів

1786 тис. грн.

90 тис. грн.

10. Основні джерела фінансування програми Районний, селищний, сільські бюджети, благодійні внески


                                               Заходи щодо забезпечення виконання Програми

№ п/п

Назва напряму діяльності

(пріоритетні завдання)

Перелік заходів програми

Термін виконання заходу

Виконавці

Джерело фінансування

Орієнтовані обсяги фінансування (вартість), тис. грн., в тому числі:

Очікуваний результат

1 2 3 4 5 6 7 8
IV. МАТЕРІАЛЬНА І НАТУРАЛЬНА ДОПОМОГА
  4.3. Сприяти роботі громадських організацій інвалідів, ветеранів, афганців, чорнобильців, учасників АТО. Надавати фінансову допомогу на підтримку їх статутної діяльності. 2016-2018 роки Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, виконкоми селищної та сільських рад

Районний

бюджет

2016 р. –50

2017 р. –100

2018 р. –100

Всього: 250

Зміцнення співпраці між виконавчою владою і громадськими організаціями
  4.4. Продовжити практику надання адресної матеріальної допомоги найбільш соціально незахищеним ветеранам війни і праці, дітям війни, громадянам похилого віку, інвалідам, реабілітованим, постраждалим від аварії на Чорнобильській АЕС, сиротам, сім’ям з дітьми, іншим малозабезпеченим і бездомним громадянам, біженцям, особам звільненим з місць позбавлення волі та іншим категоріям громадян району; а також щомісячну грошову допомогу головам Кельменецької районної організації ветеранів, районної організації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України», Кельменецької районної організації Української спілки ветеранів Афганістану, Кельменецької громадської організації учасників АТО в розмірі 50% мінімальної заробітної плати кожному. 2016-2018 роки Кельменецькийтериторіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг). виконкоми селищної та сільських рад

Районний

бюджет, благодійні внески

2016 р. –300

2017 р. –500

2018 р. –500

Всього: 1300

Покращення соціального обслуговування малозабезпечених верств населення
  4.7. Забезпечення витратними матеріалами та комплектуючими до принтерів та комп’ютерної техніки, поштовими конвертами, марками, швидкозшивачами та бланками для формування особових справ отримувачів державних соціальних допомог, субсидій та пільг, журналами реєстрації, іншими канцелярськими товарами, тощо управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації 2016-2018 роки Управління соціального захисту населення райдержадміністрації, селищна, та сільські ради Районний, селищний та сільські бюджети

2016 р. – 74

2017 р. – 100

2018 р. – 100

Всього:   274

Своєчасне надання населенню району всіх видів соціальних допомог, житлових субсидій, пільг та компенсацій
                   

Керуючий справами районної ради                                                                    Л.Світла                           

 

Затверджено

                                                                 рішенням IV сесії районної ради VIІ скликання

                                                                   від 25 лютого 2016 року № 37.4-7/16

Зміни і доповнення

до районної Комплексної програми соціальної

підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота»

на 2016-2018 роки

Розділ 1. Загальна характеристика Програми

1.

Ініціатор розроблення програми

Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації
2. Дата, номер і назва розпорядчого документу органу виконавчої влади про розроблення програми

Доручення голови районної державної адміністрації від 23.11.2015 року №   4-Ш

3. Розробник програми Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації.
4. Співробітники програми Кельменецький територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), управління Пенсійного фонду України в Кельменецькому районі, комунальна установа «Кельменецька центральна районна лікарня», КЗ «Кельменецький районний центр надання первинної медико-санітарної допомоги», відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кельменецькому районі, районний центр зайнятості, фінансове управління, відділ культури районної державної адміністрації, КУ «Районна газета «Рідне слово», КУ «Районне радіомовлення»  
5. Відповідальний виконавець програми Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, Кельменецький територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)  


6. Учасники програми

Кельменецький територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), управління Пенсійного

фонду України в Кельменецькому районі, комунальна установа «Кельменецька центральна районна лікарня», КЗ «Кельменецький районний центр надання первинної медико-санітарної допомоги», відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кельменецькому районі, районний центр зайнятості, фінансове управління та відділ культури районної державної адміністрації, КУ «Районна газета «Рідне слово», КУ «Районне радіомовлення»

7. Термін реалізації 2016-2018 роки
8. Перелік місцевих бюджетів, які приймають участь у виконанні програми (для комплексних програм) Районний, селищний, сільські
9. Загальний обсяг фінансових ресурсів необхідний для реалізації Програми, всього 1350 тис. грн.
9.1

- з них коштів районного бюджету

селищного та сільських бюджетів

1260 тис. грн.

90 тис. грн.

10. Основні джерела фінансування програми Районний, селищний, сільські бюджети, благодійні внески

                                               Продовження додатку


                                                                                                                                                                                           

Заходи щодо забезпечення виконання Програми

№ п/п

Назва напряму діяльності

(пріоритетні завдання)

Перелік заходів програми

Термін виконання заходу

Виконавці

Джерело фінансування

Орієнтовані обсяги фінансування (вартість), тис. грн., в тому числі:

Очікуваний результат

1 2 3 4 5 6 7 8
IV. МАТЕРІАЛЬНА І НАТУРАЛЬНА ДОПОМОГА
4.3. Сприяти роботі громадських організацій інвалідів, ветеранів, афганців, чорнобильців, учасників АТО. Надавати фінансову допомогу на підтримку їх статутної діяльності. 2016-2018 роки Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, виконкоми селищної та сільських рад

Районний

Бюджет

2016 р. –50

2017 р. –50

2018 р. –50

Всього: 150

Зміцнення співпраці між виконавчою владою і громадськими організаціями
4.4. Продовжити практику надання адресної матеріальної допомоги найбільш соціально незахищеним ветеранам війни і праці, дітям війни, громадянам похилого віку, інвалідам, реабілітованим, постраждалим від аварії на Чорнобильській АЕС, сиротам, сім’ям з дітьми, іншим малозабезпеченим і бездомним громадянам, біженцям, особам звільненим з місць позбавлення волі та іншим категоріям громадян району; а також щомісячну грошову допомогу головам Кельменецької районної організації ветеранів, районної організації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України», Кельменецької районної організації Української спілки ветеранів Афганістану, Кельменецької громадської організації учасників АТО в розмірі 50% мінімальної заробітної плати кожному. 2016-2018 роки Кельменецький територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг). виконкоми селищної та сільських рад

Районний

бюджет, благодійні внески

2016 р. –300

2017 р. –300

2018 р. –300

Всього: 900

Покращення соціального обслуговування малозабезпечених верств населення
                       

Керуючий справами районної ради                                                                                                                    Л. Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Сьогодні рівно півроку, як громадяни України вільно користуються правом безвізових поїздок до країн Європейського Союзу, за виключенням Великої Британії та Ірландії і включаючи чотири шенгенські держави – Ісландію, Ліхтенштейн, Норвегію та Швейцарію. Всього з початку дії безвізу з країнами ЄС співробітники Держприкордонслужби на кордоні оформили 355 тисяч громадян України, які подорожуючи скористалися перевагами спрощеної системи. При цьому більше 128 тисяч українців використовували для подорожей авіаційний транспорт, 227 тисяч наших співвітчизників подорожували автомобілями і залізницею, а незначна кількість громадян прямували через морські пункти пропуску. Крім того, зазначимо, що в рамках безвізового режиму з країнами ЄС найбільше українці прямували через кордон з Польщею та Румунією – майже 90 тисяч та 65 тисяч осіб відповідно. Відзначимо, що загалом спільний кордон з ЄС перетнули 64% безвізовиків. Звісно, певний «ажіотаж» серед бажаючих безперешкодно подорожувати спостерігався у перші місяці дії безвізу – в середньому прикордонники оформляли до 80 тисяч українців за місяць. Наразі спостерігається зменшення кількості подорожуючих у безвізовому порядку. У листопаді цей показник становив 32,5 тисячі осіб. Водночас загальна кількість поїздок громадян України до європейських країн за три літніх місяці 2017 року, зросла на 10% порівняно з аналогічними трьома місяцями 2016 року. Нагадаємо, що в рамках підготовки до безвізу Держприкордонслужба України виконала усі визначені керівництвом держави завдання. Зокрема 157 пунктів пропуску оснащено сучасним біометричним обладнанням, у тому числі 97 пунктів пропуску для контролю за відбитками пальців. На сьогодні створена прикордонними відомством система біометричного контролю функціонує в усіх авіаційних, міжнародних і міждержавних пунктах пропуску на кордоні з країнами ЄС. Крім того, в рамках безвізу українські прикордонники отримали доступ до баз даних Інтерполу в 126 міжнародних і міждержавних пунктах пропуску. Це дало змогу з початку року виявити майже 2 тисячі розшукуваних осіб, 657 паспортних документів та 198 викрадених транспортних засобів. Джерело: Урядовий портал
  • 6 грудня 2017 року Міністерство юстиції, Міністерство аграрної політики та продовольства, Державне агентство з питань електронного урядування та Фонд «Східна Європа» презентували нову електронну послугу з реєстрації договорів оренди земель сільськогосподарського призначення у режимі он-лайн. Перший заступник Міністра юстиції Наталія Бернацька зазначила, що даний сервіс дасть можливість без черг, без контакту з чиновниками і зайвих витрат часу подати заяву на реєстрацію договору оренди усього за кілька хвилин. Це дійсно європейська якість послуг. «Для того, щоб зареєструвати підписаний контракт, достатньо завантажити сканкопію угоди про оренду землі сільськогосподарського призначення та підписати ці дані власним електронним цифровим підписом», - додала перший заступник Міністра. Вона звернула окрему увагу на те, що під час реєстрації договору відбуватиметься он-лайн обмін інформацією із базою даних Держгеокадастру, що дасть можливість перевіряти наявність відповідної земельної ділянки у базі ДЗК. Щороку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно реєструється понад 10 млн заяв. До 20% з них, тобто орієнтовно 2 млн заяв – це саме заяви на реєстрацію інших речових прав, пов’язаних із землею. Але попит на цю послугу перевищує кількість реєстрацій, що пов’язано з імплементацією наприкінці 2016 року положень так званого «антирейдерського» закону. «Запуск онлайн-реєстрації договору оренди земельної ділянки – це вдалий приклад того, як багаторічну проблему можна вирішити впровадженням технічного рішення, завдяки політичній волі залучених державних відомств, не вдаючись до складних та розтягнутих в часі процедур внесення змін у нормативно-правові акти, – відзначив перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства Максим Мартинюк. – Ця електронна послуга за своїм антикорупційним, антирейдерським ефектом та соціальною спрямованістю є повноцінною складовою осені реформ». Голова Державного агентства з питань електронного урядування Олександр Риженко зазначив, що нова електронна послуга – це перші результати ефективної роботи системи е-взаємодії державних реєстрів, яка отримала назву «Трембіта». «Ще на стадії оформлення заявки код земельної ділянки, що вноситься, одразу перевірятиметься у Державному земельному кадастрі. Тож, якщо номер вказано невірно, або така ділянка не значиться у кадастрі, подати заявку стане неможливо. Відповідно суттєво зменшиться кількість відмов у реєстрації такого договору з причини невірно поданих даних. Крім того, реєстратор автоматично отримає інформацію про власника земельної ділянки, договір на яку реєструється. Відтак подача заявки в режимі он-лайн стане суттєвою економією часу та нервів усіх учасників процесу», - додав Олександр Риженко. За його словами, найближчим часом до цієї системи буде підключено близько 20 пріоритетних державних реєстрів, що дозволить понад 98% адміністративних послуг та сервісів для громадян перевести в електронний формат. За словами першого заступника Міністра юстиції, реєстрація договорів на оренду землі захищає орендатора від ризику того, що ділянку в нього можуть відібрати або передати в оренду комусь іншому вже на стадії збору врожаю. «Таким чином, ми забезпечимо зменшення ризику шахрайства при поданні заяви, яке могло б призвести до рейдерського захоплення ділянки. Електронні послуги роблять взаємодію громадянина і бізнесмена з державою прозорою та зручною», - зазначила Наталія Бернацька. Ініціатива реалізується за підтримки Швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади», що виконується Фондом «Східна Європа». «Разом з профільними міністерствами за минулі два роки нам вдалося впровадити більше 10 нових е-послуг. Визначаючи, над розробкою яких послуг ми будемо працювати, ми фокусуємося на таких, якими зможе скористатися якомога більше українців. Також важливим критерієм є зменшення корупційної складової та підвищення прозорості та ефективності роботи влади. Це – наша перша послуга в аграрному секторі, яка має великий попит у населення і впровадження якої дозволить скоротити час її отримання і зробити процедуру прозорою», - запевнив Віктор Лях, президент Фонду «Східна Європа». Довідково Станом на 1 липня 2017 року в Україні діють 50553 договори оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності площею 1,4 млн гектарів, що були укладені на безконкурентних засадах. Крім того, станом на цю ж дату укладено 4,7 млн договорів оренди земельних паїв загальною площею 16,6 млн гектарів. Електронна послуга Державної реєстрації договорів оренди землі вже доступна через веб-портал «Он-лайн будинок юстиції» https://online.minjust.gov.ua. Джерело: http://www.kmu.gov.ua
  • Верховна Рада України схвалила вчасно підготовлений Урядом проект закону про Державний бюджет на 2018 рік, який передбачає зростання доходів бюджету до 1,2 трлн грн та зростання ВВП на 3%. За відповідне рішення проголосували  273  народних депутатів. Документ, розроблений у рамках трирічного бюджетного планування і з урахуванням рекомендацій міжнародних фінансових організацій, розглядався у другому читанні і увібрав поправки та пропозиції народних депутатів. Як підкреслював Глава Уряду Володимир Гройсман, бюджет є чітко пріоритезованим і спрямованим на розвиток і модернізацію держави.        «Хочу подякувати всім за пропозиції, зауваження та остаточні рішення, ухвалені в Парламенті. Наступний, 2018 рік, має стати роком економічного зростання. Ми маємо досягти реальних змін в державі», - сказав Володимир Гройсман.    Напередодні голосування по бюджету, Верховна Рада схвалила пов’язані з бюджетом зміни до Бюджетного та Податкового кодексів України. Під час обговорення документу урядовці та парламентарі погодилися, що цього року бюджетний процес відзначився злагодженою і конструктивною співпрацею Уряду, Парламенту, Президента та представників органів місцевого врядування. Сторони домовилися за результатами першого кварталу 2018 року розглянути можливість подальшого підвищення соціальних стандартів. Довідково Кабінет Міністрів України відповідно до вимог законодавства подав проект Держбюджету на 2018 рік на розгляд Верховної Ради України 15 вересня поточного року. Через два місяці – 14 листопада - Верховна Рада підтримала проект бюджету в першому читанні. В рамках підготовки до другого читання, Кабмін запропонував дещо оновити кошторис, передусім в частині фінансування найбільш актуальних  для економіки програм, а також переглянути макропоказники, зокрема інфляційні очікування. Разом з тим, ідеологія документу залишилася незмінною. Бюджет визнано бюджетом розвитку з повним урахуванням цілей децентралізації та орієнтирів економічного зростання. Основними пріоритетами залишаються фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору – передусім аграрної сфери та дорожнього будівництва, а також підвищення соціальних стандартів шляхом збільшення асигнувань на систему охорони здоров’я та освіти. ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ БЮДЖЕТУ – http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=250481382&cat_id=246711250 Джерело: Урядовий портал

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda