КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ХХІV СЕСІЯ VIІ СКЛИКАННЯ

29 листопада 2019 року № 443.24-7/19                                                  

Про Програму збереження архівних

фондів в Кельменецькому районі

на 2020-2024 роки

       Керуючись ст.43,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд і архівні установи», розпорядження Президента України від 13.04.2005р. № 957-2005-рп, наказу Міністерства юстиції України від 02.06.2014р. № 864/5, враховуючи висновок постійної комісії районної ради з гуманітарних питань, сім’ї, молоді та соціального захисту населення, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Затвердити Програму збереження архівних фондів в Кельменецькому районі на 2020-2024 роки (далі - Програма) згідно додатку.
  2. Координацію робіт, пов’язаних з виконанням Програми та функцію головного розпорядника коштів залишити за районною радою.
  3. Фінансовому управлінню районної державної адміністрації при формуванні районного бюджету на 2020-2024 роки передбачити кошти на фінансування заходів Програми.

Голова районної ради                                В.Ілаш

            

Затверджено

рішення ХХІV сесії районної ради

VIІ скликання

                                                                     29 листопада 2019 року № 443.24-7/19

Районна Програма збереження архівних фондів

на 2020-2024 роки

І. Загальна характеристика Програми

1. Ініціатор розроблення Програми Відділ з питань комунальної власності виконавчого апарату районної ради
2. Розробник Програми КУ «Кельменецький районний трудовий архів», відділ з питань комунальної власності виконавчого апарату районної ради
3. Відповідальний виконавець Програми КУ «Кельменецький районний трудовий архів»
4. Учасник Програми КУ «Кельменецький районний трудовий архів»
5. Терміни реалізації Програми 2020-2024 роки
6. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього:

2544,56 тис. грн.

7. Коштів районного бюджету 2544,56 тис. грн.
8. Основні джерела фінансування Програми Районний бюджет

ІІ. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована

Програма

      Районна Програма збереження архівних фондів на 2020-2024 роки (далі - Програма) розроблена відповідно до Закону України « Про Національний архівний фонд і архівні установи», розпорядження Президента України від 13.04.2005р. № 957-2005-рп «Про невідкладні заходи щодо збереження національних архівних цінностей України» і спрямована на збереження архівних документів.

       Реалізація заходів Програми дасть змогу розв’язати проблему збереження архівних документів установ, організацій та підприємств району, що ліквідувалися без правонаступників, а також забезпечення централізованого зберігання документів, що мають соціально-правове значення у забезпеченні прав та законних інтересів жителів району.

       Станом на 01.11.2019 року в комунальній установі «Кельменецький районний трудовий архів» (надалі – трудовий архів) зберігається 95 фондів обсягом 16840 одиниць зберігання з кадрових питань, а саме:

№ з/п № фонду Назва фонду Крайні дати документів Кількість справ
1 1 Комунальне підприємство Кельменецьке об’єднання по агроприсловому будівництву «Райагробуд» 1952-2014 348
2 2 ТзОВ «Нива-Л» 1946-2007 1409
3 3 СГК «Хлібороб» 1948-2005 497
4 4 СГК «Світанок» 1947-2010 1103
5 5 СГК «Колос» 1948-2008 277
6 6 Кельменецьке районне міжколгоспне об*єднання по виробництву тваринницької продукції та кормів 1973-1984 58
7 7 Кельменецький комбікормовий завод 1980-1992 9
8 8 Кельменецьке відділення акціонерного комерційного агропромислового банку «Україна» 1945-1999 113
9 9 ВАТ «ПМК»-292 1975-2002 112
10 10 Кельменецька АК ОСС 1970-2006 54
11 11 Кельменецьке заготівельно-переробне підприємство 1973-2002 102
12 12 ВАТ «Кельменецький цукровий завод» 1954-2004 414
13 13 Кельменецький райкоопторг 1971-1995 38
14 14 ТзОВ «Комарівське» 1947-2006 818
15 15 ТзОВ «Нелипівці-2050» 1947-2006 387
16 16 ТзОВ «Мошанецьке» 1945-2007 624
17 17 ТзОВ «Агро-Рос» 1948-2003 739
18 17/1 ТзОВ «Оберіг» 2001-2004 10
19 18 ТзОВ «Нагорянське» 2000-2008 7
20 19 ТзОВ «Іванівецьке» 1948-2004 555
21 20 ТзОВ «Подвір’ївське» 1948-2008 683
22 21 Кооператив «Будівельник» 1990-1993 1
23 22 КП «Кельменецький ветеринарний санітарний загін» 1994-2003 7
24 23 Кельменецький райпобуткомбінат 1958-1992 89
25 24 Дочірнє підприємство «Іванівецьке підприємство по забезпеченню нафтопродуктами» ВАТ «Чернівці-нафтопродукт» 1989-1999 17
26 25 ПП «Валсаш» 2004-2008 7
27 26 МП «Агропроменерго» 1991-2001 9
28 27 ТзОВ «Продінвест» 2002-2005 9
29 28 Кооператив «Моноліт» 1990-2008 8
30 29 ВАТ «Кельменецьке РТП» 1944-1996 286
31 30 Іванівецький консервний завод 1974-1998 86
32 31 ВАТ «Кельменецький маслозавод» 1944-2005 113
33 32 Кельменецька харчосмакова фабрика 1945-1991 170
34 33 МП «Веселка» 1992-2002 7
35 34 МПП «Рубін» 1992-2009 5
36 35 ВАТ «Кельменецький завод продтоварів» 1991-2003 22
37 36 ПП «Богема-К» 2005-2009 6
38 37 ВАТ «Кельменецький райагрохім» 1979-2009 137
39 38 ТзОВ «Кристал» 2000-2008 10
40 39 ТзОВ «Арніка» 1997-2010 8
41 40 АТЗТ «Надія» 1997-2005 10
42 41 СГК «Козирянський» 1948-2010 474
43 42 ТзОВ «Роксолана» 1993-2010 15
44 43 ТзОВ «Надія» 1995-2010 8
45 44 Кельменецький райуполмінзаг 1944-1956 103
46 45 Відділ по будівництву в колгоспах 1946-1959 26
47 46 Районний відділ сільського господарства 1944-1953 10
48 47 Кельменецький завод будівельних матеріалів 1945-1973 86
49 48 Оціночна комісія 1974-1995 22
50 49 ТзОВ «Дружба» 1947-2008 663
51 50 ТзОВ «Ларгівське ХПП» 2000-2007 5
52 51 Кельменецька міжгосподарська юридична група 1976-1994 8
53 52 Кельменецький міжколгоспний відділ капітального будівництва 1972-1999 17
54 53 Кельменецький райсількомунгосп 1969-2002 51
55 54 ВАТ «Кельменецький міжрайплемсервіс» 1969-2008 63
56 55 ФГ «Господар землі-М» 2006-2011 5
57 56 МП «Кристал» 1992-2011 4
58 57 ПП «Формула» 2002-2006 8
59 58 ТзОВ «Мрія-2» 1992-2007 5
60 59 ВККП «Лад» 2000,2011 4
61 60 ТзОВ «Мотобольний клуб» 1985-1999 6
62 61

Приватне виробниче інформаційно-аналітичне підприємство

«М-ОВ-НЮС»

2002-2007,2012 5
63 62 Державна   податкова інспекція в Кельменецькому районі 1990-2012 64
64 63 ТзОВ Агрофірма «Весна» 1946-2007 746
65 64 ВАТ «Івановецьке РТП» 1970-2001,2007 76
66 65 ТзОВ «Оріон» 1999-2012 4
67 66 ТзОВ «Зет-7» 2006-2007,2012 5
68 67 ТзОВ «Т.Г.Шевченка» 1947-2006,2011 543
69 68 МП «Антоліна -ТО» 2009-2012 6
70 69 ВАТ «Кельменецька МТС» 1999-2012 13
71 70 СВК «Росошанівський-8» 2005-2009, 2011-2012 11
72 71 ТзОВ «Бузовицьке» 2000-2004, 2007,2012 7
73 72 ТзОВ «Україна» 1948-2007,2013 733
74 73 ВАТ «Кельменецьке АТП-17738» 1965-2006,2012 145
75 74 ТзОВ Агрофірма «Бернівська» 1948-2007,2012 586
76 75 СГК «Нива» 1946-2009, 2013 868
77 76 ТДВ «Кельменецький «МРАПС» 1986-2013 56
78 77 МПП «Соняшник» 2000-2006 13
79 78 ФГ «Еммануїл-777» 2006,2014 3
80 79 ПП «Будівельник-2006» 2006,2014 4
81 80 ФГ «Галичина-5» 2005-2007,2014 5
82 81 ТзОВ ім. Ватутіна 1948,1950-2007,2014 981
83 82 ПП «Лонгавто» 2004-2009, 2011,2014 6
84 83 Кельменецька районна державна санітарно-епідеміологічна станція 1969-2012,2014 67
85 84-об.

Виборидепутатів до місцевих рад та вибори сільський, селищного голів Кельменецького району Чернівецької області

2006,2009,2010,2011, 2012,2013,2014,2015 164
86 85 Комунальне підприємство «Кельменецьке госпрозрахункове проектно-виробниче, архітектурно-планувальне бюро» 1987-2015 30
87 86 ТОВ «Кельменецькі докальні мережі» 2011-2015 13
88 87 Кельменецьке районне управління юстиції 1999-2011 7
89 88 Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Дністрівське» 1945-2016 504
90 89 Відділ Держгеокадастру у Кельменецькому Районі Чернівецької області 1995-2017 47
91 90 Комунальне підприємство Центральна районна аптека № 27 1956-2017 77
92 91 Приватне підприємство «Іванівецьке ПМК-2-сервіс» 2005-2013,2016 12
93 92 ПП Кондрюк А.М.   2012-2016 9
94 93 ВАТ «Іванівецька ПМК-2» 1971-2015, 2018 76
95 94 ПП «Ольга-фарм» 2015-2019 14

       Архівна справа є важливою складовою інформаційної та культурної сфери життєдіяльності суспільства, що охоплює наукові, організаційні, правові, технологічні, економічні та інші питання пов’язані з нагромадженням, обліком, зберіганням архівних документів та використанням інформації, що в них містяться.

Стан архівної справи в Кельменецькому  районі потребує вжиття кардинальних заходів.В трудовому архіві відсутня протипожежна сигналізація, система охоронної сигналізації.  Відсутність систем кондиціювання не дає можливості забезпечити у сховищі оптимальний температурно-вологісний режим, а значить і належне зберігання документів, що не належать до Національного архівного фонду, але мають велике значення для забезпечення реалізації права суспільних інституцій та законних соціальних інтересів кожної людини. Трудовий архів потребує забезпечення достатньою кількістю сучасної комп’ютерної техніки та програмного забезпечення для організації роботи оцифрування документів з кадрових питань (особового складу)  та забезпечення їх необхідним стелажним обладнанням, картонажем.                              

Архівні документи, які знаходяться на зберіганні трудового архіву задовільняють потреби громадян соціально-правового характеру і є складовою частиною інформаційних ресурсів району. Збереження цієї спадщини є важливим завданням органів державної влади та місцевого самоврядування і є питанням державної ваги, оскільки від цього залежать долі людей, збереження їх прав і свобод.

ІІІ. Мета Програми

Метою Програми є забезпечення належного централізованого зберігання архівних документів установ, організацій та підприємств району, що ліквідувалися без правонаступників, а також використання інформації, що міститься в цих документах, для забезпечення прав та законних інтересів жителів району.

ІV. Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання Програми

Запорукою виконання завдань Програми є:

- належна матеріально-технічна база трудового архіву (оснащення архівосховища охоронно-пожежною сигналізацією, заміна стелажного обладнання та встановлення системи кондиціювання);

- захист від несанкціонованого доступу, незаконного використання конфіденційної інформації, що міститься в архівних документах (встановлення та обслуговування ліцензованого програмного забезпечення);

- інформатизація архівної справи і на цій основі розширення доступу до архівної інформації та її використання (сканування для оцифрування документів);

- створення облікової бази даних, що є підставою для задоволення потреб громадян соціально-правового характеру.

         Тому ця Програма розрахована на 2020-2024 роки та визначає стратегію вирішення завдань збереження документів, нагромаджених у процесі документування управлінської діяльності службових, трудових або інших правовідносин юридичних та фізичних осіб.

Забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів районного бюджету та за можливості сільських, селищного бюджету, коштів від надання послуг КУ «Кельменецький районний трудовий архів».

Розрахунок вартості окремих завдань визначається окремим кошторисом і в залежності від нагальних потреб. Загальний обсяг фінансування завдань Програми становить 2 544, 56 тис. грн.

V. Завдання Програми

та результативні показники

Основними завданнями Програми є :

1) забезпечення процесу приймання документів з кадрових питань (особового складу) з попереднім упорядкуванням за описами справ, виборчої документації тимчасового строку зберігання відповідно до законодавства, документів тимчасового зберігання (до 10 років), у тому числі регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності та інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, строки зберігання яких на момент ліквідації не закінчилися;

2) здійснення обліку юридичних осіб, що перебувають на стадії ліквідації (банкрутства) протягом ліквідаційної процедури, з метою контролю за впорядкуванням, забезпеченням збереженості архівних документів до передачі їх на зберігання;

3) моніторинг збереження та впорядкування документів з особового складу в установах, на підприємствах, в організаціях незалежно від форми власності;

4) забезпечення відповідно до умов, визначених Укрдержархівом, тимчасового зберігання архівних документів ліквідованих юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, які здійснювали свою діяльність (були зареєстровані) на території району;

5) здійснення науково-технічного опрацювання документів, що підлягають подальшому зберіганню;

6) проведення експертизи цінності архівних документів, що будуть зберігатися, підготовка актів про вилучення для знищення документів, строки зберігання яких закінчилися;

7) облік документів, що зберігаються, у тому числі шляхом створення та підтримання облікових баз даних;

8) створення і вдосконалення довідкового апарату до архівних документів;

9) впровадження та використання автоматизованих архівних технологій, створення, вдосконалення та поповнення баз даних, довідкового апарату до документів, що зберігаються;

10) організація користування документами у службових, соціально-правових, наукових та інших цілях;

11) проведення робіт щодо встановлення місцезнаходження документів ліквідованих юридичних осіб, що не надійшли на зберігання;

12) забезпечення можливостей видавання архівних довідок, копій документів на запити фізичних і юридичних осіб;

13) забезпечення збереження конфіденційності персональних даних.

5.1. Показники продукту Програми

№№

п/п

Назва показника Одиниця виміру Вихідні дані на початок дії Програми І етап виконання Програми Всього за період дії Програми (або до кінця дії Програми)
2020 рік 2021 рік 2022 рік 2023 рік 2024 рік
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1.Показники продукту Програми
1 Кількість приймання документів за рік од.зб. 100 - - - - 100
2 Кількість заходів по за-безпеченню фізичної збереженості докумен-тів з паперовою осно-вою( ремонт аркушів). арк. 200 200 200 200 200 1000
3 Кількість заходів по за-безпеченню фізичної збереженості докумен-тів з паперовою осно-вою (оправлення та підшивання).

од.зб

300 300 300 300 300 1500
4 Кількість закартованих документів, раніше прийнятих на зберігання. од.зб. 100 100 100 100 100 500
5 Видача документів користувачам, працівникам архіву од.зб 100 100 100 100 100 500
6 Перевіряння наявності та фізичного стану документів од.зб 1757 1877 1711 1750 1688 8783
7 Розвиток і зміцнення матеріально-технічної бази архіву, ремонт кабінету споруда

1

1

-

-

-

2

8 Заміна та встановлення стелажного обладнання пог.м

-

100

-

-

-

100

9 Придбання та введення в експлуатацію засобів технічного оснащення засіб

1

1

-

-

-

2

2. Показники ефективності Програми
1 Кількість звернень громадян, розглянутих на особистому прийомі к-сть 200 200 200 200 200 1000
2 Кількість виданих довідок к-сть 500 500 500 500 500 2500
3 Середня вартість заходів по забезпеченню фізичної збереженості документів з паперовою основою (ремонт) тис.грн. 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 2,5
4 Середня вартість заходів по забезпеченню фізичної збереженості документів з паперовою основою (оправлення та підшивання)

тис.грн.

0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 2,5

5

Середня вартість кар тонування документів на один рік

тис.грн.

0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 2,5
6 Кількість документів, що видаються користувачам трудового архіву

од. збер.

100 100 100 100 100 500
7 Середні витрати на забезпечення архіву пожежно - охоронною сигналізацією, встановлення системи кондиціювання та придбання сканера

тис.грн.

25,0 5,0 - - - 30,0
8

Середня вартість на проведення ремонту архівосховища та робочого кабінету

тис.грн.

10,0 5,0 - - - 15,0
9 Середня вартість стелажного обладнання тис.грн. - 13,56 - - - 13,56
3. Показники якості Програми
1 Процент зростання кількості виданих довідок

%

2,5

2,5

2,5

2,5

2,5

12,5

2 Процент зростання кількості звернень громадян, розглянутих на особистому прийомі

%

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

7,5

3 Відсоток негативних довідок

%

5 5 5 5 5 25

5.2. Ресурсне забезпечення Програми

Ресурсне забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів районного бюджету та за можливості сільських, селищного бюджету, коштів від надання послуг КУ «Кельменецький районний трудовий архів».

Розрахунок вартості окремих завдань визначається окремим кошторисом і в залежності від нагальних потреб. Загальний обсяг фінансування завдань Програми становить 2 544, 56 тис. грн.                                                                                                             

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми І етап виконання Програми (тис.грн.) Всього витрат на виконання Програми
2020 рік 2021 рік 2022 рік 2023 рік 2024 рік
1 2 3 4 5 6 7
Обсяг ресурсів всього, в тому числі : 394,0 475,56 488,0 557,0 630,0 2544,56
районний бюджет 394,0 475,56 488,0 557,0 630,0 2544,56


VІ. Напрями діяльності і заходи Програми

№№

п/п

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) Термін виконання заходу Виконавці Джерела фінансу-вання Орієнтовні обсяги фінансування (вартість) тис. грн.. Очікуваний результат
2020 рік

2021

рік

2022

рік

2023

рік

2024

рік

1 Забезпечення фізичної збереженості документів з паперовою основою (ремонт)

2020-

2024р

КУ «Кельме-нецький район-ний трудовий архів» районний бю-джет 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5
2 Забезпечення фізичної збереженості документів з паперовою основою (оправлення та підшивання)

2020-

2024р

КУ «Кельме-нецький район-ний трудовий архів» районний бю-джет 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5
3 Забезпечення трудового архіву коробками для зберігання документів, канцтоварами та господарськими матеріалами

2020-

2024р

КУ «Кельме-нецький район-ний трудовий архів» районний бю-джет 1,0 1,0 1,0 1,0 1,0
4 Поточний ремонт архівосховища, робочого кабінету трудового архіву

2020-

2024р

КУ «Кельме-нецький район-ний трудовий архів» районний бю-джет 10,0 5,0 - - -
5 Придбання та введення в експлуатацію засобів технічного оснащення (забезпечення архіву пожежно - охоронною сигналізацією, встановлення системи кондиціювання та придбання сканера)

2020-

2024р

КУ «Кельме-нецький район-ний трудовий архів» районний бю-джет 25,0 5,0 - - -
6 Середня вартість стелажного обладнання

2020-

2024р

КУ «Кельме-нецький район-ний трудовий архів» районний бю-джет - 13,56 - - -
7 Фінансування окремих заходів пов’язаних із збереженням архівних матеріалів

2020-

2024р

КУ «Кельме-нецький район-ний трудовий архів» районний бю-джет 357,0 450,0 486,0 555,0 628,0
Всього: 394,0 475,56 488,0 557,0 630,0
2544,56


VІІ. Координація та контроль за ходом Програми

Координація та контроль за виконанням Програми покладається на виконавчий апарат районної ради, архівний відділ райдержадміністрації та на постійну комісію районної ради з гуманітарних питань, сім’ї, молоді та соціального захисту населення.

Відповідальним за виконання завдань Програми є комунальна установа «Кельменецький районний трудовий архів».

Інформацію про хід виконання Програми заслухати на сесії районної ради в І кварталі 2022, 2024 років.

Керуючий справами                                              Л. Світла

                                                                                    

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Голова Національного агентства Олександр Новіков схвалив рішення, згідно з яким під час здійснення спеціальної перевірки кандидата на посаду буде перевірятись декларація за минулий рік, яка подана останньою, без врахування її типу. Деклараціями за минулий рік, що охоплюють період з 1 січня по 31 грудня включно, є: щорічна декларація, декларація «після звільнення» та декларація особи, яка претендує на зайняття посади – «кандидата на посаду». Якщо особа, яка претендує на зайняття посади, відповідно до законодавства не подавала декларацію, що охоплює минулий рік, їй необхідно подати декларацію «кандидата на посаду». У декларації «кандидата на посаду» необхідно зазначати назву майбутнього місця роботи і майбутньої посади, у зв’язку з якою у особи виник обов’язок подати декларацію, тип і категорію посади, на яку вона претендує, інші статуси (чи належить суб’єкт декларування до осіб, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище відповідно до статті 56 Закону України «Про запобігання корупції», чи належить його посада до посад, пов’язаних з високим рівнем корупційних ризиків, а також чи належить особа до публічних діячів), які зазначаються, зважаючи на статус посади, на яку особа претендує. Більше роз’яснень з питань декларування – в публічному Telegram-каналі НАЗК. Джерело: https://nazk.gov.ua
  • В Києві триває презентація плану публічного обговорення змін до Конституції щодо децентралізації влади та необхідного законодавства. Участь у заході беруть представники УАРОР, голови районних та обласних рад. Презентація організована профільним парламентським Комітетом, Офісом Президента, а також Мінрегіоном. Як зазначив при відкритті заходу Віце-прем’єр-міністр — Міністр розвитку громад та територій України Денис Шмигаль, реформа органів місцевого самоврядування та територіальної організації влади має завершитись змінами до Конституції щодо децентралізації. Нагадаємо, 24 лютого був оприлюднений розроблений Секретаріатом текст проєкту Закону Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади). Зазначений проєкт Закону підтриманий Правлінням УАРОР. Ознайомитись з проєктом Закону Про внесення змін до Конституції щодо децентралізації влади можна натиснувши СЮДИ. Джерело: http://uaror.org.ua/
  • Територіальний орган Державної служби України з питань праці – Управління Держпраці у Чернівецькій області  інформує: Законом України «Про внесення змін до Кодексу законів про працю України» від 12.12.2019 № 378-ІХ, який набув чинності 02.02.2020 року, внесено зміни до статті 265 Кодексу законів про працю України  - «Відповідальність за порушення законодавства про працю». Зміни передбачають зміну підходу до процедури накладення фінансових санкцій за порушення законодавства про працю та зміну їх розмірів. Так, фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплата заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків тягне за собою штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника щодо якого скоєно порушення, а саме 47 230 гривень. До юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої – третьої груп, застосовується попередження. Передбачена додаткова відповідальність у разі вчинення порушення  повторно протягом двох років з дня виявлення порушення – у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення. За недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці на суб’єкта господарювання  накладається штрафна санкція у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожного працівника щодо якого скоєно порушення трудового законодавства, а саме – 9 446 гривень. Недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про альтернативну (невійськову) службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», передбачає штраф у чотирикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення, а до юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої – третьої груп, застосовується попередження. Недопущення до проведення контрольного заходу з питань виявлення неоформлених трудових відносин передбачає штраф у шістнадцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення. На сьогодні це – 75 568 гривень. За порушення інших вимог законодавства про працю передбачений штраф за кожне таке порушення у розмірі мінімальної заробітної плати – 4 723 гривні та доповнено відповідальністю за повторне вчинення порушення у двократному розмірі мінімальної заробітної плати за кожне таке порушення. Зміни також передбачають можливість зменшення витрат на сплату штрафів у разі сплати юридичною особою або фізичною особою – підприємцем, яка використовує найману працю, 50 відсотків розміру штрафу упродовж 10 банківських днів з дня вручення постанови про накладення штрафу за порушення вимог законодавства про працю. Джерело: http://cv.dsp.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda