КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХХІV СЕСІЇ   VІІ СКЛИКАННЯ

____________________________________________________________

29 листопада 2019 року № 438.24-7/19

Про внесення змін до Комплексної програми профілактики правопорушень в Кельменецькому районі на 2017-2020 роки

Керуючись п.16 ч.1 ст. 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні», з метою реалізації в районі державної політики щодо створення безпечних умов життєдіяльності населення, забезпечення пожежної безпеки об’єктів народного господарства і населених пунктів, запобігання і реагування на надзвичайні ситуації, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку та управління об’єктами комунальної власності, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни до Комплексної програми профілактики правопорушень в Кельменецькому районі на 2017-2020 роки (надалі – Програми) згідно додатку.
  2. Фінансовому управлінню районної державної адміністрації при уточненні показників бюджету на 2019 рік передбачати кошти на фінансування вказаних заходів Програми.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Урсуляка І.І. та постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку та управління об’єктами комунальної власності.

Голова районної ради                                                                                        В.Ілаш


Затверджено

рішення XХІV сесії районної

ради VII скликання

                                                                                                                                                                                                           29 листопада 2019 року № 438.24-7/19

ЗМІНИ

до Комплексної програми профілактики правопорушень в Кельменецькому районі на 2017-2020 роки

1. Пункт 9 розділу 1. «Загальна характеристика» викласти у такій редакції:

9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, у тому числі: 2038,0 тис. грн
Кошти районного бюджету 1575,4 тис. грн
Коштів бюджетів селищної і сільських рад 462,6 тис. грн

2. Розділ 5.1. «Ресурсне забезпечення Програми» викласти у такій редакції:

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми. Терміни виконання Всього витрат на виконання програми
2017 2018 2019 2020
Обсяг ресурсів всього, в т.ч.: 273,0 255,0 455,0 1055,0 2038,0
Районний 155,1 140,1 340,1 940,1 1575,4
Кельменецький 57,3 50,3 55,3 50,3 213,2
Бабинський 6,0 11,0 6,0 11,0 34,0
Ленковецький 0,1 0,1 0,1 0,1 0,4
Вороновицький 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2
Вартиковецький 28,0 22,0 27,0 22,0 99,0
Мошанецький 0,2 0,2 0,2 0,2 0,8
Зеленецький 0,1 0,1 0,1 0,1 0,4
Нелиповецький 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2
Новоселицький 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2
Комарівський 0,2 0,2 0,2 0,2 0,8
Дністрівський 0,2 0,2 0,2 0,2 0,8
Лівинецький 5,0 10,0 5,0 10,0 30,0
Перковецький 0,1 0,1 0,1 0,1 0,4
Росошанівський 1,4 6,4 1,4 6,4 15,6
Оселівський 0,2 0,2 0,2 0,2 0,8
Козирянський 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2
Іванівецький 17,0 12,0 17,0 12,0 58,0
Бузовицький 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2
Подвір’ївський 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2
Бурдюзький 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2

2. Розділ 6. «Напрями діяльності і заходи з реалізації Програми» викласти у такій редакції:

з/п

Перелік заходів програми Термін виконання заходу Виконавці Джерела фінансування

Орієнтовані обсяги фінансування , тис. грн.,

в т.ч. :

Очікуваний результат
2017 2018 2019 2020
1 2 3 4 5 6 7
1. Організаційні заходи забезпечення профілактики злочинності
1.1.

Провести комплексний аналіз стану правопорядку в населених пунктах.

З урахуванням передумов та факторів, що негативно впливають на стан правопорядку, проводити додаткові заходи щодо запобігання злочинності. Організовувати комплексні оперативно-профілактичні відпрацювання як району в цілому, так і окремих населених пунктів з метою запобігання злочинним проявам.

Популяризувати працю поліцейського. Розміщувати статті в друкованих ЗМІ на правову тематику.

2017-2020

ВП ГУНП,

Кельменецький РС з питань пробації

Вкладень коштів не потребує

Покращення криміногенної ситуації,

зниження

кількості злочинних

проявів

2. Захист життя, здоров'я, честі і гідності особи, її майна від злочинних посягань
2.1 Спільно з представниками громадських формувань проводити систематичне обстеження територій дачних масивів з метою профілактики крадіжок, а також виявлення та взяття на окремий облік осіб, що там постійно мешкають. 2017-2020 ВП ГУНП, селищна та сільські ради Вкладень коштів не потребує Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
2.2. Здійснити заходи щодо проведення обліку житла, де проживають особи похилого віку, самотні особи визнані недієздатними, психічно хворі, інші особи, які потребують опіки, хворі на алкоголізм та наркоманію, з метою запобігання фактів знущання над ними, незаконно відчуження майна. 2017 – 2020 ВП ГУНП, управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації Вкладень коштів не потребує Зниження кількості скоєних злочинів проти таких осіб
2.3. Проводити на території району комплекс оперативно-профілактичних заходів по перевірці розважальних закладів з метою запобігання скоєння злочинів та правопорушень. До проведення заходів залучати у межах компетенції представників громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону. У окремих випадках, а також при затриманні злочинців, залучати до цих заходів представників районних засобів масової інформації. 2017-2020 ВП ГУНП Всього 80,0 Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
Разом 20,0 20,0 20,0 20,0
Районний 9,0 9,0 9,0 9,0
Кельменецький селищний 5,0 5,0 5,0 5,0
Бабинський 1,0 1,0 1,0 1,0
Іванівецький 2,0 2,0 2,0 2,0
Нелиповецький 1,0 1,0 1,0 1,0
Вартиковецький 2,0 2,0 2,0 2,0
3. Протидія організованій злочинності та корупції
3.1 Проводити заходи по виявленню, документуванню та знешкодженню організованих злочинних груп, створених на етнічній основі, проводити відпрацювання їх на причетність до нерозкритих злочинів, підтримки ними терористичних організацій. Увагу звернути на перевірку й реалізацію інформації щодо осіб – вихідців з країн, де набули поширення прояви міжнародного екстремізму та терористичної діяльності. 2017 - 2020 ВПС «Кельменці», ВПС «Подвір’ївка» Вкладень коштів не потребує

Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів

3.2. Забезпечити проведення комплексу оперативно-розшукових заходів, спрямованих на недопущення та припинення діяльності організованих злочинних груп на території району з викрадення незаконного ввезення та легалізації транспортних засобів 2017 -2020 ВП ГУНП, Сокирянський МРВ УСБУ в Чернівецькій обл., митний пост «Кельменці», ВПС «Кельменці», ВПС «Подвір’ївка», Кельменецька місцева прокуратура Вкладень коштів не потребує Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
3.3. Розробити та запровадити систему узгоджених заходів, спрямованих на забезпечення зберігання культурних цінностей в комунальних установах та приватних колекціях, недопущення їх викрадення та незаконного вивезення за кордон. 2017-2020 Відділ культури районної державної адміністрації Селищна, сільські ради, Кельменецький ВП ГУНП у Чернівецькій області, відділення УСБУ, митний пост «Кельменці», ВПС «Кельменці», ВПС «Подвір’ївка», Кельменецька місцева прокуратура Вкладень коштів не потребує Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
3.4. Проводити комплекс заходів із запобігання вчиненню та виявленню злочинів у сфері державних закупівель. Посилення боротьби з корупцією на місцевому рівні 2017 - 2020 ВП ГУНП, Сокирянський МРВ УСБУ в Чернівецькій обл. Вкладень коштів не потребує Зменшення кількості злочинів в сфері державних закупівель
4. Профілактика злочинності в молодіжному середовищі
4.1 Організувати у всіх навчальних закладах громади проведення “круглих столів” “Правові знання - потреба сьогодення”, за участю працівників поліції, органів юстиції 2017 - 2020 ВП ГУНП, управління освіти районної державної адміністрації, селищна, сільські ради Вкладень коштів не потребує Підвищення рівня правової свідомості населення
4.2 Організувати проведення оперативно-профілактичних відпрацювань місць концентрації молоді, нічних клубів, залів комп'ютерних ігор тощо.

2017 - 2020

ВП ГУНП, відділ освіти, служба у справах дітей районної державної адміністрації, селищна, сільські ради Всього 40,0 Покращення криміногенної ситуації, зменшення злочинності
Разом 10,0 10,0 10,0 10,0
Районний 6,0 6,0 6,0 6,0
Кельменецький селищний 2,0 2,0 2,0 2,0
Бабинський 1,0 1,0 1,0 1,0
Іванівецький 1,0 1,0 1,0 1,0
4.3 З метою запобігання негативним проявам пияцтва, наркоманії, дитячої бездоглядності і безпритульності серед неповнолітніх, проводити спільні оперативно-профілактичні заходи щодо виявлення та обліку дітей, які жебракують, вчиняють правопорушення або стали жертвами злочинної діяльності дорослих 2017 - 2020 ВП ГУНП, служба у справах дітей районної державної адміністрації Вкладень коштів не потребує Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
4.4 Сприяти створенню необхідних умов для проживання та виховання дітей у сім’ях, які б виключали несприятливе побутове оточення, негативний вплив антигромадських елементів, проводити соціальний супровід дітей з неблагополучних сімей. Забезпечити притягнення до відповідальності батьків за незалежне виховання, навчання та розвиток дітей. 2017 - 2020 Селищна, сільські ради, ВП ГУНП, служба у справах дітей районної державної адміністрації   Вкладень коштів не потребує Покращення криміногенної ситуації, зменшення побутової та підліткової злочинності
4.5. Провести заходи з вивчення психологічного клімату та криміногенної обстановки в загальноосвітніх закладах району та ВПУ із застосуванням психологічних методик, насамперед тих, учні яких вчинили злочини. Результати психологічних досліджень використовувати для усунення причин та умов, що сприяли вчиненню правопорушень неповнолітніми та відносно них. 2017 - 2020 Селищна, сільські ради, ВП ГУНП, управління освіти районної державної адміністрації Вкладень коштів не потребує Покращення криміногенної ситуації, зменшення підліткової злочинності
5. Запобігання поширенню наркоманії, пияцтва та алкоголізму
5.1 Проводити профілактичні заходи по виявленню та взяттю на облік осіб, які зловживають спиртними напоями, вчиняють правопорушення, вживають наркотичні засоби або психотропні речовини для застосування до них заходів реагування 2017 -2020 ВП ГУНП, селищна, сільські ради Вкладень коштів не потребує Пропаганда здорового способу життя, попередження злочинних проявів
5.2 Вжити заходи щодо посилення контролю за додержанням правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, зокрема продаж неповнолітнім, притягнення винних осіб до відповідальності згідно чинного законодавства. 2017 -2020 ВП ГУНП, селищна, сільські ради Вкладень коштів не потребує Попередження підліткової злочинності
5.3 Спільно з громадськими організаціями організувати проведення на профілактичних заходів щодо попередження дорожньо-транспортного травматизму та пияцтва серед власників транспортних засобів, спрямувати на цю роботу членів громадських формувань. Посилити інформаційно-освітню роботу антинаркотичної антиалкогольного спрямування серед населення, особливо дітей та молоді. 2017 - 2020 ВП ГУНП, управління освіти районної державної адміністрації, селищна, сільські ради Всього: 20,0 Зниження рівня аварійності на дорогах, кількості загиблих та травмованих
Разом 5,0 5,0 5,0 5,0
Районний 4,0 4,0 4,0 4,0
Кельменецький   селищний 1,0 1,0 1,0 1,0
6. Протидія рецидивній злочинності. Удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі
6.1 Забезпечити ефективне здійснення індивідуально-профілактич­них заходів стосовно осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі, які перебувають під адміністративним наглядом, засуджених до кримінальних покарань, не пов’язаних з позбавленням волі, в т.ч. неповнолітніх та виконання вимог ЗУ «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» 2017 - 2020

Селищна, сільські ради, ВП ГУНП,

Кельменецький РС з питань пробації

Вкладень коштів не потребує Попередження та зменшення рецидивної злочинності
7. Охорона публічної безпеки та порядку
7.1 З метою забезпечення належної охорони громадського порядку на вулицях, попередження та розкриття злочинів скоєних у громадських місяцях, розкриття майнових злочинів, забезпечити встановлення у місцях масового скупчення людей, заїзди – виїзди з території громади (парки, сквери, вулиці тощо) новітню систему відео нагляду. 2017-2020 ВП ГУНП, селищна, сільські ради Всього: 400,0 Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
Разом 100,0 1100,0 100,0 100,0
Районний 53,0 53,0 53,0 53,0
Кельменецький селищний 25,0 25,0 25,0 25,0
Росошанівський 3,0 3,0 3,0 3,0
Лівинецький 12,0 12,0 12,0 12,0
Іванівецький 2,0 2,0 2,0 2,0
Вартиковецький 5,0 5,0 5,0 5,0
7.2. Залучати до охорони публічної безпеки та порядку громадські формування. Проводити заохочення громадян, які активно приймають участь в охороні громадського порядку, запобіганні злочинам, їх розкритті. 2017 - 2020 ВП ГУНП, Сокирянський МРВ УСБУ в Чернівецькій обл., селищна, сільські ради Всього 40,0 Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
Разом 10,0 10,0 10,0 10,0
Районний 0,4 0,4 0,4 0,4
Кельменецький 33,0 33,0 33,0 33,0
Іванівецький 0,5 0,5 0,5 0,5
Комарівський 0,1 0,1 0,1 0,1
Дністрівський 0,3 0,3 0,3 0,3
Бабинський 1,0 1,0 1,0 1,0
Бузовицький 0,2 0,2 0,2 0,2
Грушевецький 0,1 0,1 0,1 0,1
Бурдюзькй 0,3 0,3 0,3 0,3
Вовчинецький 0,3 0,3 0,3 0,3
Нелиповецький 0,2 0,2 0,2 0,2
Росошанівський 0,2 0,2 0,2 0,2
Новоселицький 0,5 0,5 0,5 0,5
Вартиковецький 0,1 0,1 0,1 0,1
Мошанецький 0,4 0,4 0,4 0,4
Бернівський 0,2 0,2 0,2 0,2
Перковецький 0,3 0,3 0,3 0,3
Оселівський 1,0 1,0 1,0 1,0
Лівинецький 0,3 0,3 0,3 0,3
Козирянський 0,3 0,3 0,3 0,3
Зеленецький 0,3 0,3 0,3 0,3
Подвір’ївський 1,0 1,0 1,0 1,0
7.3. Виділення приміщень для облаштування ГШР, дільничних пунктів поліції, проведення в них ремонтних робіт, забезпечення меблями, оргтехнікою та іншими необхідними матеріалами. 2017 - 2020 Селищна, сільські ради Всього 60,0 Попередження та профілактика злочинів та адміністративних правопорушень, ефективне реагування на звернення та заяви громадян
Разом 15,0 15,0 15,0 15,0
Районний - - - -
Кельменецький 5,0 - 5,0 -
Бабинський - 5,0 - 5,0
Лівинецький 5,0 - 5,0 -
Вартиковецькій - 5,0 - 5,0
Нелиповецькій - 5,0 - 5,0
Подвір”ївській 5,0 - 5,0 -
7.4. Залучати до охорони державного кордону громадські формування 2017 - 2020

ВПС «Кельменці», ВПС «Подвір’ївка»,

Кельменецька селищна, Росошанівська, Нелиповецька, Новоселицька, Лукачанська, Вартиковецька, Перковецька, Зеленецька, Подвір‘ївська ради

Вкладень коштів не потребує
8. Безпека дорожнього руху
8.1 З метою організації контролю за експлуатаційним станом доріг та вулиць, забезпечення учасників дорожнього руху комфортними та безпечними умовами дорожнього руху проводити комплексне обстеження вулично-шляхової мережі району. 2017 - 2020 Селищна, сільські ради, ВП ГУНП, районна державна адміністрація Вкладень коштів не потребує Зниження аварійності, зменшення кількості ДТП, загиблих та травмованих
8.2 Забезпечити розвиток діяльності загонів юних інспекторів руху, проведення конкурсів-фестивалів серед загонів (ЮІР) та команд КВН-(ЮІР), участь переможців у регіональних та республіканських конкурсах. Організувати та провести щорічні конкурси на кращий дитячий малюнок та кращий дитячий твір з тематики «Безпека дорожнього руху – запорука життя», а також конкурсів «Безпечне колесо», рейдів «Увага! Діти на дорозі». 2017-2020

ВП ГУНП,

управління освіти районної державної адміністрації, селищна, сільські ради

Всього 20,0 Пропаганда дотримання правил дорожнього руху зниження   загальної аварійності на автошляхах, зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод, загиблих та травмованих
Разом 5,0 5,0 5,0 5,0
Районний 3,0 3,0 3,0 3,0
Кельменецький 2,0 2,0 2,0 2,0
8.3. Збільшити кількість на центральних вулицях та автодорогах району, зупинках громадського транспорту рекламних білбордів лайт-боксів з тематики безпеки дорожнього руху. Нанесення дорожньої розмітки з світло відбивними властивостями на вулично-шляховій мережі. 2017- 2020

ВП ГУНП,

філія «Кельменецький райавтодор», селищна, сільські ради

Всього 20,0 Пропаганда дотримання правил дорожнього руху, зниження загальної аварійності на автошляхах, зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод, загиблих та травмованих
Разом 5,0 5,0 5,0 5,0
Районний 3,7 3,7 3,7 3,7
Кельменецький 1,3 1,3 1,3 1,3
9. Матеріально – технічне забезпечення
9.1 Покращення матеріально-технічного забезпечення підрозділів Національної поліції України 2017 - 2020

ВП ГУНП,

селищна, сільські ради

Всього 188,0 Зменшення рівня злочинності, оперативне реагування на скоєні злочини, покращення результатів розкриття злочинів
Разом 53,0 45,0 45,0 45,0
Районний 26,0 21,0 21,0 21,0
Кельменецький 14,0 12,0 12,0 12,0
Бабинський 1,5 1,5 1,5 1,5
Ленківський - - - -
Вороновицький - - - -
Вартиковецьк 6,0 5,0 5,0 5,0
Мошанецький - - - -
Зеленецький - - - -
Нелиповецький - - - -
Новоселицький - - - -
Комарівський - - - -
Дністрівський - - - -
Лівинецький 1,5 1,5 1,5 1,5
Мошанецький - - - -
Росошанівський 1,0 1,0 1,0 1,0
Оселівський - - - -
Козирянський - - - -
Іванівецький 3,0 3,0 3,0 3,0
Бузовицький - - - -
Подвір’ївський - - - -
Бурдюзький - - - -
9.2. Покращення матеріально-технічного забезпечення підрозділів УСБ України 2017 - 2020 Сокирянський МРВ УСБУ в Чернівецькій обл.

Всього

1045,0

Для протидії диверсійно-терористичним загрозам
Районний 25,0 20,0 200,0 800,0
9.3

Покращення матеріально-технічного забезпечення Кельменецького РС з питань пробації

Кельменецький РС з питань пробації

Всього

85,0 Покращення матеріально-технічного забезпечення
Районний 25,0 20,0 20,0 20,0

Керуючий справами                                                                                                                                                                                   Л. Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Голова Національного агентства Олександр Новіков схвалив рішення, згідно з яким під час здійснення спеціальної перевірки кандидата на посаду буде перевірятись декларація за минулий рік, яка подана останньою, без врахування її типу. Деклараціями за минулий рік, що охоплюють період з 1 січня по 31 грудня включно, є: щорічна декларація, декларація «після звільнення» та декларація особи, яка претендує на зайняття посади – «кандидата на посаду». Якщо особа, яка претендує на зайняття посади, відповідно до законодавства не подавала декларацію, що охоплює минулий рік, їй необхідно подати декларацію «кандидата на посаду». У декларації «кандидата на посаду» необхідно зазначати назву майбутнього місця роботи і майбутньої посади, у зв’язку з якою у особи виник обов’язок подати декларацію, тип і категорію посади, на яку вона претендує, інші статуси (чи належить суб’єкт декларування до осіб, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище відповідно до статті 56 Закону України «Про запобігання корупції», чи належить його посада до посад, пов’язаних з високим рівнем корупційних ризиків, а також чи належить особа до публічних діячів), які зазначаються, зважаючи на статус посади, на яку особа претендує. Більше роз’яснень з питань декларування – в публічному Telegram-каналі НАЗК. Джерело: https://nazk.gov.ua
  • В Києві триває презентація плану публічного обговорення змін до Конституції щодо децентралізації влади та необхідного законодавства. Участь у заході беруть представники УАРОР, голови районних та обласних рад. Презентація організована профільним парламентським Комітетом, Офісом Президента, а також Мінрегіоном. Як зазначив при відкритті заходу Віце-прем’єр-міністр — Міністр розвитку громад та територій України Денис Шмигаль, реформа органів місцевого самоврядування та територіальної організації влади має завершитись змінами до Конституції щодо децентралізації. Нагадаємо, 24 лютого був оприлюднений розроблений Секретаріатом текст проєкту Закону Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади). Зазначений проєкт Закону підтриманий Правлінням УАРОР. Ознайомитись з проєктом Закону Про внесення змін до Конституції щодо децентралізації влади можна натиснувши СЮДИ. Джерело: http://uaror.org.ua/
  • Територіальний орган Державної служби України з питань праці – Управління Держпраці у Чернівецькій області  інформує: Законом України «Про внесення змін до Кодексу законів про працю України» від 12.12.2019 № 378-ІХ, який набув чинності 02.02.2020 року, внесено зміни до статті 265 Кодексу законів про працю України  - «Відповідальність за порушення законодавства про працю». Зміни передбачають зміну підходу до процедури накладення фінансових санкцій за порушення законодавства про працю та зміну їх розмірів. Так, фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплата заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків тягне за собою штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника щодо якого скоєно порушення, а саме 47 230 гривень. До юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої – третьої груп, застосовується попередження. Передбачена додаткова відповідальність у разі вчинення порушення  повторно протягом двох років з дня виявлення порушення – у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення. За недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці на суб’єкта господарювання  накладається штрафна санкція у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожного працівника щодо якого скоєно порушення трудового законодавства, а саме – 9 446 гривень. Недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про альтернативну (невійськову) службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», передбачає штраф у чотирикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення, а до юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої – третьої груп, застосовується попередження. Недопущення до проведення контрольного заходу з питань виявлення неоформлених трудових відносин передбачає штраф у шістнадцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення. На сьогодні це – 75 568 гривень. За порушення інших вимог законодавства про працю передбачений штраф за кожне таке порушення у розмірі мінімальної заробітної плати – 4 723 гривні та доповнено відповідальністю за повторне вчинення порушення у двократному розмірі мінімальної заробітної плати за кожне таке порушення. Зміни також передбачають можливість зменшення витрат на сплату штрафів у разі сплати юридичною особою або фізичною особою – підприємцем, яка використовує найману працю, 50 відсотків розміру штрафу упродовж 10 банківських днів з дня вручення постанови про накладення штрафу за порушення вимог законодавства про працю. Джерело: http://cv.dsp.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda