КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХХІV СЕСІЇ   VІІ СКЛИКАННЯ

____________________________________________________________

29 листопада 2019 року № 438.24-7/19

Про внесення змін до Комплексної програми профілактики правопорушень в Кельменецькому районі на 2017-2020 роки

Керуючись п.16 ч.1 ст. 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні», з метою реалізації в районі державної політики щодо створення безпечних умов життєдіяльності населення, забезпечення пожежної безпеки об’єктів народного господарства і населених пунктів, запобігання і реагування на надзвичайні ситуації, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку та управління об’єктами комунальної власності, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни до Комплексної програми профілактики правопорушень в Кельменецькому районі на 2017-2020 роки (надалі – Програми) згідно додатку.
  2. Фінансовому управлінню районної державної адміністрації при уточненні показників бюджету на 2019 рік передбачати кошти на фінансування вказаних заходів Програми.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Урсуляка І.І. та постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку та управління об’єктами комунальної власності.

Голова районної ради                                                                                        В.Ілаш


Затверджено

рішення XХІV сесії районної

ради VII скликання

                                                                                                                                                                                                           29 листопада 2019 року № 438.24-7/19

ЗМІНИ

до Комплексної програми профілактики правопорушень в Кельменецькому районі на 2017-2020 роки

1. Пункт 9 розділу 1. «Загальна характеристика» викласти у такій редакції:

9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, у тому числі: 2038,0 тис. грн
Кошти районного бюджету 1575,4 тис. грн
Коштів бюджетів селищної і сільських рад 462,6 тис. грн

2. Розділ 5.1. «Ресурсне забезпечення Програми» викласти у такій редакції:

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми. Терміни виконання Всього витрат на виконання програми
2017 2018 2019 2020
Обсяг ресурсів всього, в т.ч.: 273,0 255,0 455,0 1055,0 2038,0
Районний 155,1 140,1 340,1 940,1 1575,4
Кельменецький 57,3 50,3 55,3 50,3 213,2
Бабинський 6,0 11,0 6,0 11,0 34,0
Ленковецький 0,1 0,1 0,1 0,1 0,4
Вороновицький 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2
Вартиковецький 28,0 22,0 27,0 22,0 99,0
Мошанецький 0,2 0,2 0,2 0,2 0,8
Зеленецький 0,1 0,1 0,1 0,1 0,4
Нелиповецький 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2
Новоселицький 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2
Комарівський 0,2 0,2 0,2 0,2 0,8
Дністрівський 0,2 0,2 0,2 0,2 0,8
Лівинецький 5,0 10,0 5,0 10,0 30,0
Перковецький 0,1 0,1 0,1 0,1 0,4
Росошанівський 1,4 6,4 1,4 6,4 15,6
Оселівський 0,2 0,2 0,2 0,2 0,8
Козирянський 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2
Іванівецький 17,0 12,0 17,0 12,0 58,0
Бузовицький 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2
Подвір’ївський 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2
Бурдюзький 0,3 0,3 0,3 0,3 1,2

2. Розділ 6. «Напрями діяльності і заходи з реалізації Програми» викласти у такій редакції:

з/п

Перелік заходів програми Термін виконання заходу Виконавці Джерела фінансування

Орієнтовані обсяги фінансування , тис. грн.,

в т.ч. :

Очікуваний результат
2017 2018 2019 2020
1 2 3 4 5 6 7
1. Організаційні заходи забезпечення профілактики злочинності
1.1.

Провести комплексний аналіз стану правопорядку в населених пунктах.

З урахуванням передумов та факторів, що негативно впливають на стан правопорядку, проводити додаткові заходи щодо запобігання злочинності. Організовувати комплексні оперативно-профілактичні відпрацювання як району в цілому, так і окремих населених пунктів з метою запобігання злочинним проявам.

Популяризувати працю поліцейського. Розміщувати статті в друкованих ЗМІ на правову тематику.

2017-2020

ВП ГУНП,

Кельменецький РС з питань пробації

Вкладень коштів не потребує

Покращення криміногенної ситуації,

зниження

кількості злочинних

проявів

2. Захист життя, здоров'я, честі і гідності особи, її майна від злочинних посягань
2.1 Спільно з представниками громадських формувань проводити систематичне обстеження територій дачних масивів з метою профілактики крадіжок, а також виявлення та взяття на окремий облік осіб, що там постійно мешкають. 2017-2020 ВП ГУНП, селищна та сільські ради Вкладень коштів не потребує Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
2.2. Здійснити заходи щодо проведення обліку житла, де проживають особи похилого віку, самотні особи визнані недієздатними, психічно хворі, інші особи, які потребують опіки, хворі на алкоголізм та наркоманію, з метою запобігання фактів знущання над ними, незаконно відчуження майна. 2017 – 2020 ВП ГУНП, управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації Вкладень коштів не потребує Зниження кількості скоєних злочинів проти таких осіб
2.3. Проводити на території району комплекс оперативно-профілактичних заходів по перевірці розважальних закладів з метою запобігання скоєння злочинів та правопорушень. До проведення заходів залучати у межах компетенції представників громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону. У окремих випадках, а також при затриманні злочинців, залучати до цих заходів представників районних засобів масової інформації. 2017-2020 ВП ГУНП Всього 80,0 Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
Разом 20,0 20,0 20,0 20,0
Районний 9,0 9,0 9,0 9,0
Кельменецький селищний 5,0 5,0 5,0 5,0
Бабинський 1,0 1,0 1,0 1,0
Іванівецький 2,0 2,0 2,0 2,0
Нелиповецький 1,0 1,0 1,0 1,0
Вартиковецький 2,0 2,0 2,0 2,0
3. Протидія організованій злочинності та корупції
3.1 Проводити заходи по виявленню, документуванню та знешкодженню організованих злочинних груп, створених на етнічній основі, проводити відпрацювання їх на причетність до нерозкритих злочинів, підтримки ними терористичних організацій. Увагу звернути на перевірку й реалізацію інформації щодо осіб – вихідців з країн, де набули поширення прояви міжнародного екстремізму та терористичної діяльності. 2017 - 2020 ВПС «Кельменці», ВПС «Подвір’ївка» Вкладень коштів не потребує

Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів

3.2. Забезпечити проведення комплексу оперативно-розшукових заходів, спрямованих на недопущення та припинення діяльності організованих злочинних груп на території району з викрадення незаконного ввезення та легалізації транспортних засобів 2017 -2020 ВП ГУНП, Сокирянський МРВ УСБУ в Чернівецькій обл., митний пост «Кельменці», ВПС «Кельменці», ВПС «Подвір’ївка», Кельменецька місцева прокуратура Вкладень коштів не потребує Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
3.3. Розробити та запровадити систему узгоджених заходів, спрямованих на забезпечення зберігання культурних цінностей в комунальних установах та приватних колекціях, недопущення їх викрадення та незаконного вивезення за кордон. 2017-2020 Відділ культури районної державної адміністрації Селищна, сільські ради, Кельменецький ВП ГУНП у Чернівецькій області, відділення УСБУ, митний пост «Кельменці», ВПС «Кельменці», ВПС «Подвір’ївка», Кельменецька місцева прокуратура Вкладень коштів не потребує Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
3.4. Проводити комплекс заходів із запобігання вчиненню та виявленню злочинів у сфері державних закупівель. Посилення боротьби з корупцією на місцевому рівні 2017 - 2020 ВП ГУНП, Сокирянський МРВ УСБУ в Чернівецькій обл. Вкладень коштів не потребує Зменшення кількості злочинів в сфері державних закупівель
4. Профілактика злочинності в молодіжному середовищі
4.1 Організувати у всіх навчальних закладах громади проведення “круглих столів” “Правові знання - потреба сьогодення”, за участю працівників поліції, органів юстиції 2017 - 2020 ВП ГУНП, управління освіти районної державної адміністрації, селищна, сільські ради Вкладень коштів не потребує Підвищення рівня правової свідомості населення
4.2 Організувати проведення оперативно-профілактичних відпрацювань місць концентрації молоді, нічних клубів, залів комп'ютерних ігор тощо.

2017 - 2020

ВП ГУНП, відділ освіти, служба у справах дітей районної державної адміністрації, селищна, сільські ради Всього 40,0 Покращення криміногенної ситуації, зменшення злочинності
Разом 10,0 10,0 10,0 10,0
Районний 6,0 6,0 6,0 6,0
Кельменецький селищний 2,0 2,0 2,0 2,0
Бабинський 1,0 1,0 1,0 1,0
Іванівецький 1,0 1,0 1,0 1,0
4.3 З метою запобігання негативним проявам пияцтва, наркоманії, дитячої бездоглядності і безпритульності серед неповнолітніх, проводити спільні оперативно-профілактичні заходи щодо виявлення та обліку дітей, які жебракують, вчиняють правопорушення або стали жертвами злочинної діяльності дорослих 2017 - 2020 ВП ГУНП, служба у справах дітей районної державної адміністрації Вкладень коштів не потребує Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
4.4 Сприяти створенню необхідних умов для проживання та виховання дітей у сім’ях, які б виключали несприятливе побутове оточення, негативний вплив антигромадських елементів, проводити соціальний супровід дітей з неблагополучних сімей. Забезпечити притягнення до відповідальності батьків за незалежне виховання, навчання та розвиток дітей. 2017 - 2020 Селищна, сільські ради, ВП ГУНП, служба у справах дітей районної державної адміністрації   Вкладень коштів не потребує Покращення криміногенної ситуації, зменшення побутової та підліткової злочинності
4.5. Провести заходи з вивчення психологічного клімату та криміногенної обстановки в загальноосвітніх закладах району та ВПУ із застосуванням психологічних методик, насамперед тих, учні яких вчинили злочини. Результати психологічних досліджень використовувати для усунення причин та умов, що сприяли вчиненню правопорушень неповнолітніми та відносно них. 2017 - 2020 Селищна, сільські ради, ВП ГУНП, управління освіти районної державної адміністрації Вкладень коштів не потребує Покращення криміногенної ситуації, зменшення підліткової злочинності
5. Запобігання поширенню наркоманії, пияцтва та алкоголізму
5.1 Проводити профілактичні заходи по виявленню та взяттю на облік осіб, які зловживають спиртними напоями, вчиняють правопорушення, вживають наркотичні засоби або психотропні речовини для застосування до них заходів реагування 2017 -2020 ВП ГУНП, селищна, сільські ради Вкладень коштів не потребує Пропаганда здорового способу життя, попередження злочинних проявів
5.2 Вжити заходи щодо посилення контролю за додержанням правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, зокрема продаж неповнолітнім, притягнення винних осіб до відповідальності згідно чинного законодавства. 2017 -2020 ВП ГУНП, селищна, сільські ради Вкладень коштів не потребує Попередження підліткової злочинності
5.3 Спільно з громадськими організаціями організувати проведення на профілактичних заходів щодо попередження дорожньо-транспортного травматизму та пияцтва серед власників транспортних засобів, спрямувати на цю роботу членів громадських формувань. Посилити інформаційно-освітню роботу антинаркотичної антиалкогольного спрямування серед населення, особливо дітей та молоді. 2017 - 2020 ВП ГУНП, управління освіти районної державної адміністрації, селищна, сільські ради Всього: 20,0 Зниження рівня аварійності на дорогах, кількості загиблих та травмованих
Разом 5,0 5,0 5,0 5,0
Районний 4,0 4,0 4,0 4,0
Кельменецький   селищний 1,0 1,0 1,0 1,0
6. Протидія рецидивній злочинності. Удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі
6.1 Забезпечити ефективне здійснення індивідуально-профілактич­них заходів стосовно осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі, які перебувають під адміністративним наглядом, засуджених до кримінальних покарань, не пов’язаних з позбавленням волі, в т.ч. неповнолітніх та виконання вимог ЗУ «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» 2017 - 2020

Селищна, сільські ради, ВП ГУНП,

Кельменецький РС з питань пробації

Вкладень коштів не потребує Попередження та зменшення рецидивної злочинності
7. Охорона публічної безпеки та порядку
7.1 З метою забезпечення належної охорони громадського порядку на вулицях, попередження та розкриття злочинів скоєних у громадських місяцях, розкриття майнових злочинів, забезпечити встановлення у місцях масового скупчення людей, заїзди – виїзди з території громади (парки, сквери, вулиці тощо) новітню систему відео нагляду. 2017-2020 ВП ГУНП, селищна, сільські ради Всього: 400,0 Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
Разом 100,0 1100,0 100,0 100,0
Районний 53,0 53,0 53,0 53,0
Кельменецький селищний 25,0 25,0 25,0 25,0
Росошанівський 3,0 3,0 3,0 3,0
Лівинецький 12,0 12,0 12,0 12,0
Іванівецький 2,0 2,0 2,0 2,0
Вартиковецький 5,0 5,0 5,0 5,0
7.2. Залучати до охорони публічної безпеки та порядку громадські формування. Проводити заохочення громадян, які активно приймають участь в охороні громадського порядку, запобіганні злочинам, їх розкритті. 2017 - 2020 ВП ГУНП, Сокирянський МРВ УСБУ в Чернівецькій обл., селищна, сільські ради Всього 40,0 Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів
Разом 10,0 10,0 10,0 10,0
Районний 0,4 0,4 0,4 0,4
Кельменецький 33,0 33,0 33,0 33,0
Іванівецький 0,5 0,5 0,5 0,5
Комарівський 0,1 0,1 0,1 0,1
Дністрівський 0,3 0,3 0,3 0,3
Бабинський 1,0 1,0 1,0 1,0
Бузовицький 0,2 0,2 0,2 0,2
Грушевецький 0,1 0,1 0,1 0,1
Бурдюзькй 0,3 0,3 0,3 0,3
Вовчинецький 0,3 0,3 0,3 0,3
Нелиповецький 0,2 0,2 0,2 0,2
Росошанівський 0,2 0,2 0,2 0,2
Новоселицький 0,5 0,5 0,5 0,5
Вартиковецький 0,1 0,1 0,1 0,1
Мошанецький 0,4 0,4 0,4 0,4
Бернівський 0,2 0,2 0,2 0,2
Перковецький 0,3 0,3 0,3 0,3
Оселівський 1,0 1,0 1,0 1,0
Лівинецький 0,3 0,3 0,3 0,3
Козирянський 0,3 0,3 0,3 0,3
Зеленецький 0,3 0,3 0,3 0,3
Подвір’ївський 1,0 1,0 1,0 1,0
7.3. Виділення приміщень для облаштування ГШР, дільничних пунктів поліції, проведення в них ремонтних робіт, забезпечення меблями, оргтехнікою та іншими необхідними матеріалами. 2017 - 2020 Селищна, сільські ради Всього 60,0 Попередження та профілактика злочинів та адміністративних правопорушень, ефективне реагування на звернення та заяви громадян
Разом 15,0 15,0 15,0 15,0
Районний - - - -
Кельменецький 5,0 - 5,0 -
Бабинський - 5,0 - 5,0
Лівинецький 5,0 - 5,0 -
Вартиковецькій - 5,0 - 5,0
Нелиповецькій - 5,0 - 5,0
Подвір”ївській 5,0 - 5,0 -
7.4. Залучати до охорони державного кордону громадські формування 2017 - 2020

ВПС «Кельменці», ВПС «Подвір’ївка»,

Кельменецька селищна, Росошанівська, Нелиповецька, Новоселицька, Лукачанська, Вартиковецька, Перковецька, Зеленецька, Подвір‘ївська ради

Вкладень коштів не потребує
8. Безпека дорожнього руху
8.1 З метою організації контролю за експлуатаційним станом доріг та вулиць, забезпечення учасників дорожнього руху комфортними та безпечними умовами дорожнього руху проводити комплексне обстеження вулично-шляхової мережі району. 2017 - 2020 Селищна, сільські ради, ВП ГУНП, районна державна адміністрація Вкладень коштів не потребує Зниження аварійності, зменшення кількості ДТП, загиблих та травмованих
8.2 Забезпечити розвиток діяльності загонів юних інспекторів руху, проведення конкурсів-фестивалів серед загонів (ЮІР) та команд КВН-(ЮІР), участь переможців у регіональних та республіканських конкурсах. Організувати та провести щорічні конкурси на кращий дитячий малюнок та кращий дитячий твір з тематики «Безпека дорожнього руху – запорука життя», а також конкурсів «Безпечне колесо», рейдів «Увага! Діти на дорозі». 2017-2020

ВП ГУНП,

управління освіти районної державної адміністрації, селищна, сільські ради

Всього 20,0 Пропаганда дотримання правил дорожнього руху зниження   загальної аварійності на автошляхах, зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод, загиблих та травмованих
Разом 5,0 5,0 5,0 5,0
Районний 3,0 3,0 3,0 3,0
Кельменецький 2,0 2,0 2,0 2,0
8.3. Збільшити кількість на центральних вулицях та автодорогах району, зупинках громадського транспорту рекламних білбордів лайт-боксів з тематики безпеки дорожнього руху. Нанесення дорожньої розмітки з світло відбивними властивостями на вулично-шляховій мережі. 2017- 2020

ВП ГУНП,

філія «Кельменецький райавтодор», селищна, сільські ради

Всього 20,0 Пропаганда дотримання правил дорожнього руху, зниження загальної аварійності на автошляхах, зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод, загиблих та травмованих
Разом 5,0 5,0 5,0 5,0
Районний 3,7 3,7 3,7 3,7
Кельменецький 1,3 1,3 1,3 1,3
9. Матеріально – технічне забезпечення
9.1 Покращення матеріально-технічного забезпечення підрозділів Національної поліції України 2017 - 2020

ВП ГУНП,

селищна, сільські ради

Всього 188,0 Зменшення рівня злочинності, оперативне реагування на скоєні злочини, покращення результатів розкриття злочинів
Разом 53,0 45,0 45,0 45,0
Районний 26,0 21,0 21,0 21,0
Кельменецький 14,0 12,0 12,0 12,0
Бабинський 1,5 1,5 1,5 1,5
Ленківський - - - -
Вороновицький - - - -
Вартиковецьк 6,0 5,0 5,0 5,0
Мошанецький - - - -
Зеленецький - - - -
Нелиповецький - - - -
Новоселицький - - - -
Комарівський - - - -
Дністрівський - - - -
Лівинецький 1,5 1,5 1,5 1,5
Мошанецький - - - -
Росошанівський 1,0 1,0 1,0 1,0
Оселівський - - - -
Козирянський - - - -
Іванівецький 3,0 3,0 3,0 3,0
Бузовицький - - - -
Подвір’ївський - - - -
Бурдюзький - - - -
9.2. Покращення матеріально-технічного забезпечення підрозділів УСБ України 2017 - 2020 Сокирянський МРВ УСБУ в Чернівецькій обл.

Всього

1045,0

Для протидії диверсійно-терористичним загрозам
Районний 25,0 20,0 200,0 800,0
9.3

Покращення матеріально-технічного забезпечення Кельменецького РС з питань пробації

Кельменецький РС з питань пробації

Всього

85,0 Покращення матеріально-технічного забезпечення
Районний 25,0 20,0 20,0 20,0

Керуючий справами                                                                                                                                                                                   Л. Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Мінрегіон підготував пропозиції змін до податкового законодавства, які розширять можливості нарощування надходжень до місцевих бюджетів. Пропозиції підготовлені в контексті реалізації завдань фінансової децентралізації і базуються на основоположному документі реформи -  Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади. Про це повідомили в Офісі підтримки реформ при Мінрегіоні. Нагадаємо, запроваджені у 2015 році перші кроки фінансової децентралізації забезпечили суттєве зростання місцевих бюджетів. Якщо до реформи, у 2014 році, власні доходи загального фонду місцевих бюджетів складали 68,6 млрд грн, то вже у 2015 році цей показник склав 98,2 млрд грн, у 2016 році – 146,6 млрд грн, у 2017 році – 192,7 млрд грн, у 2018 році – 234,1 млрд грн., у 2019 – 275 млрд грн. Серед основних бюджетоутворюючих податків для громад став податок на доходи фізичних осіб. 60% ПДФО у 2015 році держава передала на рівень спроможних громад. Сьогодні Мінрегіон пропонує для широкого громадського обговорення наступні кроки фінансової децентралізації (проект закону ЗАВАНТАЖИТИ): зарахування ПДФО за місцем розташування відокремлених підрозділів юридичних осіб спрощення регуляторної процедури для органів місцевого самоврядування при встановленні місцевих податків і зборів розширення повноважень органів місцевого самоврядування стосовно адміністрування податків і зборів, що надходять до місцевих бюджетів скасування пільг щодо плати за землю за земельні ділянки, надані гірничодобувним підприємствам відновлення індексації нормативно-грошової оцінки землі Зарахування ПДФО за місцем розташування відокремлених підрозділів юридичних осіб Як є сьогодні: платники податків, які розташовані на території громади, і які мають відокремлені підрозділи (філії, представництва, відділення і т.п.), сплачують ПДФО не за місцем їх розташування, а за місцем реєстрації та територіального розміщення материнської структури (за основним місцем обліку). З точки зору чинного податкового законодавства - це не є порушенням, оскільки податок на доходи фізичних осіб податковими агентами було нараховано, задекларовано, утримано та перераховано до бюджету. Пропонується: внести зміни до Податкового кодексу і ними врегулювати питання сплати ПДФО відокремленими та структурними підрозділами підприємств, які розташовані на іншій, ніж юридична особа, території. Зокрема, пропонується доповнити відповідні статті Податкового кодексу України повним переліком всіх видів підрозділів, які може мати суб’єкт господарювання – юридична особа згідно зі ст.64 Господарського кодексу України, і які провадять свою діяльність на іншій території, ніж така юридична особа, а також шляхом внесення змін до статті 127 Податкового кодексу встановити відповідальність за порушення порядку зарахування ПДФО до місцевих бюджетів. Спрощення регуляторної процедури для органів місцевого самоврядування при встановленні місцевих податків і зборів Як є сьогодні: рутинний процес: 1) фінансове навантаження - місцеві ради створюють постійні комісії з питань реалізації державної регуляторної політики, а їх виконавчі органи - створюють у своєму складі структурні підрозділи з питань реалізації державної регуляторної політики або покладають реалізацію цих повноважень на один з існуючих структурних підрозділів; 2) тривалість в часі – Закон про регуляторну політику зобов’язує регуляторні органи дотримуватися визначеної цим Законом процедури підготовки, прийняття та відстеження результативності регуляторних актів. Така процедура передбачає: розробку планів діяльності з підготовки проектів регуляторних актів; підготовку проекту регуляторного акту; підготовку аналізу його регуляторного впливу; опублікування повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акту; безпосереднє оприлюднення проекту разом а аналізом регуляторного впливу; роботу із зацікавленими суб’єктами (отримання зауважень і пропозицій, проведення громадських слухань, круглих столів тощо); прийняття регуляторного акту; офіційне оприлюднення прийнятого регуляторного акту; проведення відстеження результативності регуляторного акту; підготовку та оприлюднення звіту про відстеження результативності регуляторного акту. ХОЧА повноваження органів місцевого самоврядування щодо встановлення місцевих податків і зборів чітко регламентовані нормами Податкового кодексу України. Ним визначені елементи місцевих податків і зборів, граничні ставки місцевих податків і зборів, порядок їх запровадження та сплати на відповідній території. Органи місцевого самоврядування зобов’язані дотримуватися визначеного Податковим кодексом порядку і не можуть запроваджувати норми, які ним не встановлені. Тобто, прийняття рішень про місцеві податки і збори не створює нових адміністративних відносин між органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання і також не може призвести до прийняття економічно недоцільних та неефективних рішень. Пропонується: не застосовувати вимоги законодавства про регуляторну політику до рішень про місцеві податки і збори. Спрощення процедури запровадження місцевих податків і зборів дасть можливість органам місцевого самоврядування зменшити витрати людських та фінансових ресурсів та підвищити ефективність їх використання для виконання інших важливих завдань. Розширення повноважень ОМС стосовно адміністрування податків і зборів, що надходять до місцевих бюджетів Як є сьогодні: чинним законодавством не в достатній мірі врегульовано питання щодо ефективного контролю за виконанням платниками своїх податкових зобов’язань, що призводить до значних втрат місцевих бюджетів. Податковим кодексом визначено, що функцією державних податкових інспекцій є сервісне обслуговування платників. Тобто питання, пов’язані з адмініструванням податків та зборів, залишаються поза увагою податкових інспекцій. Пропонується: надати органам місцевого самоврядування повноваження в частині адміністрування місцевих податків і зборів. Це питання можливо вирішити шляхом закріплення за органами місцевого самоврядування працівників податкових органів, які б забезпечували виконання фіскальної функції на території відповідної ОМС (або на територіях кількох ОМС). Скасування пільг щодо плати за землю за земельні ділянки, надані гірничодобувним підприємствам Як є сьогодні: пунктом 284.4. статті 284 Податкового кодексу України плата за землю за земельні ділянки, надані гірничодобувним підприємствам для видобування корисних копалин та розробки родовищ корисних копалин, справляється у розмірі 25% податку (75% - це пільга). Це надає необґрунтовані фінансово-економічні преференції таким підприємствам. Пропонується:  скасувати таку пільгу. Щодо індексації нормативно-грошової оцінки землі Як є сьогодні: пунктом 289.1. статті 289 Податкового кодексу України встановлено, що для визначення розміру податку та орендної плати за землю використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації. Але, Законами України № 2245 від 07.12.2017 та № 2628 від 23.11.2018 було встановлено, що на період 2017-2023 років індексація нормативної грошової оцінки здійснюється один раз на 7 років. Це негативно впливає на надходження до місцевих бюджетів і не стимулює органи місцевого самоврядування до нарощування їх дохідної бази. Пропонується: відновити індексацію нормативно-грошової оцінки землі «Розроблений Мінрегіоном законопроект – один з пакету нормативно-правових документів реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади.  Ми винесли його на громадське обговорення. Переконаний, що всі сьогодні зацікавлені у розвитку місцевого самоврядування, у зміцненні його фінансових м’язів, тому ми розраховуємо на підтримку всіх сторін – і місцевого самоврядування, і Мінфіну, і парламенту», - прокоментував заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода. Раніше Мінрегіон виніс на громадське обговорення нові редакції законопроектів про місцеве самоврядування, про місцеві державні адміністрації, зміни до Бюджетного кодексу України щодо фінансового забезпечення повноважень органів місцевого самоврядування. Днями парламентський Комітет з питань бюджету рекомендував Верховній Раді України прийняти в першому читанні проект закону «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо приведення у відповідність положень бюджетного законодавства у зв’язку із завершенням адміністративно-територіальної реформи» № 3614. Джерело: https://decentralization.gov.ua
  • Будь-яке порушення планової вакцинації, навіть на короткий період, призведе до спалахів вакцинокерованих інфекцій. Водночас, під час пандемії COVID-19 багато дорослих із осторогою ставляться до вакцинації, особливо імунізації дітей. Центр громадського здоров”я зібрав найактуальніші запитання, щоб розповісти все про вакцинацію в умовах нової коронавірусної інфекції. Чи безпечно вакцинувати дітей під час пандемії COVID-19? Так. Потенційний контакт з інфекційним захворюванням не є протипоказанням для планової імунізації. Відповідно, пандемія COVID-19 не створює ризики, пов’язані із вакцинацією. Сесії планової імунізації слід продовжувати наскільки це можливо. Проте, необхідно забезпечити дотримання стандартних заходів інфекційного контролю для того, щоб максимально знизити ризик передачі COVID-19 серед співробітників і відвідувачів установ. World Health Organization (WHO) рекомендує проводити планову вакцинацію відповідно до Календаря щеплень навіть під час пандемії COVID-19. Особливо важливою є вакцинація дітей, які повинні отримати усі вакцини, передбачені Календарем щеплень під час народження та в перші два роки життя. Ці вакцини можуть бути різними в різних країнах залежно від національних рекомендацій. Якщо імунізація була припинена, її необхідно відновити якомога швидше і надолужити щеплення. Своєчасна вакцинація є надзвичайно важливою для того, щоб забезпечити надійний захист дітей від важких, загрозливих для життя інфекційних захворювань, а також для того, щоб уникнути накопичення нещеплених груп населення і потенційної втрати колективного імунітету. Чи підвищує вакцинація ризик інфікування або розвитку захворювання COVID-19 у дитини? Ні. Немає доказів того, що вакцинація підвищує ризик інфікування дитини COVID-19 або впливає на перебіг захворювання. Вакцинація проти одного захворювання не послаблює імунну відповідь людини на інше захворювання. Більш того, планова вакцинація дітей під час пандемії COVID-19 захистить їх від захворювань, яким запобігають за допомогою вакцинації. Дотримання належних заходів інфекційного контролю під час сесій імунізації дозволить звести до мінімуму потенційний ризик зараження дітей COVID-19. Чи безпечно вакцинувати дитину під час інкубаційного періоду COVID-19? Так. Вакцинація не створює ризики для людини, яка була в контакті з інфекційним хворим чи знаходиться в інкубаційному періоді. Це означає, що вакцинація не вплине на перебіг захворювання COVID-19 у дитини, яка могла бути інфікована, але не мала симптомів захворювання в момент вакцинації або у дитини, яка могла бути інфікована COVID-19 незабаром після вакцинації. Потенційне інфікування дитини COVID-19 також не вплине на безпеку або ефективність проведеної вакцинації. Чи є зараження COVID-19 протипоказанням до вакцинації? Хоча легкі симптоми захворювання: лихоманка та або кашель, які можуть спостерігатися також під час COVID-19, не є обов’язковим протипоказанням до вакцинації, надзвичайно важливим є те, щоб кожен, у кого тест на COVID-19 виявився позитивним, залишався ізольованим відповідно до національних рекомендацій. Це потрібно для того, щоб не допустити зараження інших і подальшого поширення вірусу SARS-CoV-2. Чи існують специфічні вакцини, рекомендовані для медпрацівників в умовах COVID-19? Наразі вакцини проти COVID-19 не існує. Станом на 11 квітня 2020 роки 6 вакцин-кандидатів проходять клінічні випробування. 77 інших вакцин-кандидатів знаходяться на стадії доклінічних досліджень. ВООЗ співпрацює з усіма зацікавленими сторонами для того, щоб як тільки з’явиться безпечна і ефективна вакцина проти COVID-19, забезпечити її справедливий розподіл і пріоритизацію. У час очікування такої вакцини, всі медичні працівники повинні переконатися, що вони щеплені проти інших інфекційних захворювань відповідно до національних рекомендацій, що є особливо важливим під час пандемії COVID-19. Детальніше читайте у документі:https://phc.org.ua/sites/default/files/users/user90/Enclosure-2.-QA-vaccination-during-COVID-19-pandemic-UKR.pdf  Джерело: https://www.medcv.gov.ua
  • Мінекономіки разом із Державною службою зайнятості продовжує  інформування щодо ключових питань, які стосуються втрати роботи, отримання фінансової допомоги або допомоги у пошуку нової роботи. Чи відновили особистий прийом клієнтів центри зайнятості? Переважна більшість центрів зайнятості продовжують працювати дистанційно, окрім центрів у Херсонській та Сумській областях, частково – у Луганській та Полтавській. Відкритий для клієнтів також Одеський міський ЦЗ. Можливість ведення особистого прийому громадян у центрах зайнятості залежить, насамперед, від епідеміологічної ситуації в конкретному регіоні. Нагадуємо, що так, як і раніше, ви можете зареєструватися в службі зайнятості як безробітний онлайн або залишити заяви безпосередньо в центрі зайнятості у скриньці для кореспонденції. Більш детально тут:https://is.gd/2efViC Власники електронного цифрового ключа можуть подати заяви через додаток «Дія». Покрокова інструкція тут:https://is.gd/yC5dmK Усі актуальні вакансії є на офіційному сайті державної служби зайнятості https://www.dcz.gov.ua/userSearch/vacancy, база пропозицій роботи оновлюється щодня. Чим загрожує зловживання статусом безробітного? Державна служба зайнятості звертає увагу громадян України на необхідність добросовісного використання прав і обов’язків, пов’язаних з набуттям статусу безробітного. Непоодинокими є випадки, коли особи реєструються в службі зайнятості як безробітні, проте паралельно отримують дохід. Такі дії обертаються негативними наслідками, передусім, для самих безробітних. Зареєстрований безробітний повинен повідомляти про:  працевлаштування; укладання цивільної угоди про виконання роботи/надання послуг; започаткування власної справи. Можливі наслідки зловживання статусом безробітного: Скорочення тривалості виплат; Стягнення неправомірно виплачених коштів; Кримінальна відповідальність. Більш детально за посиланням https://is.gd/msGHmf На який розмір допомоги по безробіттю люди можуть розраховувати?  Розмір допомоги по безробіттю розраховується для кожної особи індивідуально.  Він визначається залежно від страхового стажу людини та її заробітної плати. Допомога по безробіттю виплачується залежно від тривалості безробіття у відсотках до визначеного розміру. Максимальний розмір допомоги по безробіттю наразі становить 8 408 грн. (4 прожиткових мінімуми для працездатних осіб). Розмір мінімальної виплати допомоги по безробіттю, що виплачується застрахованим особам в залежності від страхового стажу та заробітної плати, становить 1 800 грн., а особам, виплати яким призначаються без урахування страхового стажу та заробітної плати – 1 000 грн. (на період дії карантину + 30 календарних днів після його закінчення). Загальна тривалість виплати допомоги по безробіттю не може перевищувати 360 календарних днів, а для осіб передпенсійного віку – 720 календарних днів. Джерело: https://www.me.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda