КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХIX СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

________________________________________________________

21 грудня 2018 року № 360.19-7/18

Про затвердження Переліку об’єктів,

що перебувають у спільній власності

територіальних громад сіл, селища

Кельменецького району і підлягають

відчуженню (продажу)

     Керуючись ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна", Положення про порядок приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району, затвердженого рішенням XVIсесії районної ради VIIскликання від 22.06.2018 року №300.16-7/18, Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на   2019 – 2021 роки, з метою ефективного використання комунального майна та залучення додаткових надходжень до районного бюджету, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності, районна рада

                                                            

                                                                       ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Перелік об’єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району та підлягають відчуженню (продажу), згідно з додатком.
  2. Відділу комунальної власності виконавчого апарату районної ради забезпечити вжиття заходів щодо визначення балансової вартості вищевказаних об’єктів, а у разі її відсутності встановити таку вартість відповідно до Методики оцінки майна,затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003р. №1891.
  3. Органу приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького районуздійснити необхідні заходи щодо передприватизаційної підготовки вказаних в додатку об’єктів згідно чинного законодавства.
  4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності (Панкевич О.О).

                         Голова районної ради                                     В.Ілаш

                                                                                                                           

                                                                                                                                               Додаток

«Затверджено»

рішення XIXсесії районної ради VІІ скликання

                              21 грудня 2018 року № 360.19-7/18

                                           Перелік

об'єктів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району і підлягають відчуженню (продажу)

Назва об'єкта Адреса Балансоутримувач Засоби платежу Особливі умови
Частина будівлі колишнього Будинку побуту

с. Нелипівці,

вул. Головна, 15

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

Комплекс нежитлових будівель та споруд

смт. Кельменці,

вул. Бесарабська,61

Орган приватизації

Грошові кошти

Без

збереження профілю

Нежитлова 2-х поверхова будівля

смт. Кельменці,

вул. Партизанська,3

Орган приватизації Грошові кошти

Без

збереження профілю

Нежитлова будівля, споруди (одноповерховий будинок, гараж, вбиральня)

смт.Кельменці,

вул. Довженка,15

Орган приватизації Грошові кошти

Без

збереженняпрофілю

Окремі вбудовані приміщення

(частина будівлі) Будинку побуту

смт. Кельменці,

вул. Бесарабська,14

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

Гаражі

смт. Кельменці,

вул. Партизанська,13

КП «Райкомунсервіс» Грошові кошти

Без

збереження профілю

Комплекс нежитлових будівель (аптека)

с. Новоселиця,

вул. Вишнева,44

Районна рада Грошові кошти

Без

збереження профілю

Керуючий справами                                        Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Голова Національного агентства Олександр Новіков схвалив рішення, згідно з яким під час здійснення спеціальної перевірки кандидата на посаду буде перевірятись декларація за минулий рік, яка подана останньою, без врахування її типу. Деклараціями за минулий рік, що охоплюють період з 1 січня по 31 грудня включно, є: щорічна декларація, декларація «після звільнення» та декларація особи, яка претендує на зайняття посади – «кандидата на посаду». Якщо особа, яка претендує на зайняття посади, відповідно до законодавства не подавала декларацію, що охоплює минулий рік, їй необхідно подати декларацію «кандидата на посаду». У декларації «кандидата на посаду» необхідно зазначати назву майбутнього місця роботи і майбутньої посади, у зв’язку з якою у особи виник обов’язок подати декларацію, тип і категорію посади, на яку вона претендує, інші статуси (чи належить суб’єкт декларування до осіб, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище відповідно до статті 56 Закону України «Про запобігання корупції», чи належить його посада до посад, пов’язаних з високим рівнем корупційних ризиків, а також чи належить особа до публічних діячів), які зазначаються, зважаючи на статус посади, на яку особа претендує. Більше роз’яснень з питань декларування – в публічному Telegram-каналі НАЗК. Джерело: https://nazk.gov.ua
  • В Києві триває презентація плану публічного обговорення змін до Конституції щодо децентралізації влади та необхідного законодавства. Участь у заході беруть представники УАРОР, голови районних та обласних рад. Презентація організована профільним парламентським Комітетом, Офісом Президента, а також Мінрегіоном. Як зазначив при відкритті заходу Віце-прем’єр-міністр — Міністр розвитку громад та територій України Денис Шмигаль, реформа органів місцевого самоврядування та територіальної організації влади має завершитись змінами до Конституції щодо децентралізації. Нагадаємо, 24 лютого був оприлюднений розроблений Секретаріатом текст проєкту Закону Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади). Зазначений проєкт Закону підтриманий Правлінням УАРОР. Ознайомитись з проєктом Закону Про внесення змін до Конституції щодо децентралізації влади можна натиснувши СЮДИ. Джерело: http://uaror.org.ua/
  • Територіальний орган Державної служби України з питань праці – Управління Держпраці у Чернівецькій області  інформує: Законом України «Про внесення змін до Кодексу законів про працю України» від 12.12.2019 № 378-ІХ, який набув чинності 02.02.2020 року, внесено зміни до статті 265 Кодексу законів про працю України  - «Відповідальність за порушення законодавства про працю». Зміни передбачають зміну підходу до процедури накладення фінансових санкцій за порушення законодавства про працю та зміну їх розмірів. Так, фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплата заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків тягне за собою штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника щодо якого скоєно порушення, а саме 47 230 гривень. До юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої – третьої груп, застосовується попередження. Передбачена додаткова відповідальність у разі вчинення порушення  повторно протягом двох років з дня виявлення порушення – у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення. За недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці на суб’єкта господарювання  накладається штрафна санкція у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожного працівника щодо якого скоєно порушення трудового законодавства, а саме – 9 446 гривень. Недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про альтернативну (невійськову) службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», передбачає штраф у чотирикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення, а до юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої – третьої груп, застосовується попередження. Недопущення до проведення контрольного заходу з питань виявлення неоформлених трудових відносин передбачає штраф у шістнадцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення. На сьогодні це – 75 568 гривень. За порушення інших вимог законодавства про працю передбачений штраф за кожне таке порушення у розмірі мінімальної заробітної плати – 4 723 гривні та доповнено відповідальністю за повторне вчинення порушення у двократному розмірі мінімальної заробітної плати за кожне таке порушення. Зміни також передбачають можливість зменшення витрат на сплату штрафів у разі сплати юридичною особою або фізичною особою – підприємцем, яка використовує найману працю, 50 відсотків розміру штрафу упродовж 10 банківських днів з дня вручення постанови про накладення штрафу за порушення вимог законодавства про працю. Джерело: http://cv.dsp.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda