КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХІУ СЕСІЇ   VІІ СКЛИКАННЯ

__________________________________________________________

22 грудня 2017 року № 251.14-7/17

Про внесення змін та доповнень

до районної Програми з питань

реабілітації дітей-інвалідів

на 2014-2018 роки

З метою забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до статей 19, 20 Закону України «Про освіту», на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року №545, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань гуманітарних, охорони здоров’я, соціального захисту та регламенту, депутатської етики і депутатських повноважень, районна рада

ВИРІШИЛА :

1. Затвердити зміни до Програми з питань реабілітації дітей-інвалідів на 2014-2018 роки (надалі – Програми), що додаються.

2. Фінансовому управлінню при затвердженні районного бюджету на 2018 рік передбачити кошти на виконання заходів Програми.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань гуманітарних, охорони здоров’я, соціального захисту та регламенту, депутатської етики і депутатських повноважень.

Заступник голови районної ради                                         А.Горобець


                                                                                                                                                    Затверджено

                                                                                                                                                   рішення ХІУ сесії   VІІ скликання

                                                                                                                                                                            від 22 грудня 2017 року № 251.14-7/17

     Зміни та доповнення до районної Програми з питань реабілітації дітей-інвалідів на 2014-2018 роки

1.1. Пункт 7 розділу 1 викласти в наступній редакції:

7 Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, у тому числі: 596602 грн
7.1. Коштів місцевого бюджету 596602грн.
7.2. Коштів інших джерел -

1.2. В розділі 1.4 абзац 16 викласти в новій редакції:

«- створення комунальної установи «Кельменецький інклюзивно-ресурсний районний центр».

1.3. В розділі 1.5 «Ресурсне забезпечення Програми» викласти в новій редакції, а саме:

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми Етапи виконання Програми Усього витрат на виконання програми
І ІІ
2014 рік 2015 рік 2016 рік 2017 рік 2018 рік

Обсяг ресурсів, усього, у тому числі:

43000 33500 39500 40000 440602 596602
Районний бюджет 43000 33500 39500 40000 440602 596602

1.4. Розділ 1.6 викласти в новій редакції, а саме:

«1.6. Напрями діяльності та заходи програми соціальної реабілітації дітей-інвалідів району на 2014-2018 роки»

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
№ з/п Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) Перелік заходів програми Строк виконання заходу Виконавці Джерела фінансування Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), гривень, у тому числі: Очікуваний результат
2014 2015 2016 2017 2018
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
1. Організаційно-координаційна діяльність 1.1. Створення та утримання комунальної установи «Кельменецький інклюзивно-ресурсний районний центр» для забезпечення потреб дітей з особливими освітніми потребами.

2017-2018

роки

Районна рада Районний бюджет 20000 10000 10000 10000 410602
Створення та утримання комунальної установи «Кельменецький інклюзивно-ресурсний районний центр для забезпечення потреб дітей з особливими освітніми потребами.
1.2. Виявлення та відбір дітей з інвалідністю, що потребують соціальної реабілітації. 2014-2018 роки КУ «Кельменецька центральна районна лікарня», управління освіти райдержадміністрації Додаткового фінансування не потребує - - - - - Забезпечити право кожної дітини з інвалідністю на отримання кваліфікованої соціальної реабілітації
1.3. Проведення просвітницької роботи серед педпрацівників, батьків дітей з особливими освітніми потребами 2014-2018 роки КУ «Кельменецька центральна районна лікарня», управління освіти райдержадміністрації Додаткового фінансування не потребує - - - - - Своєчасне надання консультаційної допомоги, психологічної підтримки батькам, які мають дітей з особливими освітніми потребами
1.4.Забезпечення виконання вимог законодавства щодо забезпечення належного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. 2014-2018 роки управління освіти райдержадміністрації Районний бюджет 1000 1500 1500 2000 -

Своєчасне надання психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та батьків, які мають дітей з особливими освітніми потребами

1.5. Посилення контролю за проведенням заходів щодо зниження первинної інвалідності дітей шляхом покращення якості спостереження за вагітними. 2014-2018 роки КУ «Кельменецька центральна районна лікарня» Додаткового фінансування не потребує - - - - - Забезпечення надання високоякісної та доступної медичної допомоги населенню з орієнтацією на попередження захворювань

1.6.Надання комплексу медико-реабілітаційних послуг відповідно до індивідуальної програми реабілітації дітей з особливими освітніми потребами.

2014-2018 роки КУ «Кельменецька центральна районна лікарня» Додаткового фінансування не потребує - - - - - Надання медичних послуг дітям з особливими освітніми потребами

1.7.Організація періодичних медичних оглядів сільського населення

2014-2018 роки КУ «Кельменецька центральна районна лікарня», КЗ «Центр первинної медико- санітарної допомоги» Додаткового фінансування не потребує - - - - - Забезпечити контроль за ефективним виявленням хворих, їх диспансерним спостереженням та оздоровленням
Організаційно-практичний супровід 1.8.Забезпечення та створення безперешкодного доступу до навчально-виховних комплексів, загальноосвітніх навчальних закладів району 2014-2018 роки управління освіти райдержадміністрації, адміністрації навчальних закладів Районний бюджет 5000 5000 - - - Створення безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів соціально-культурної сфери
1.9. Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з ООП за місцем проживання та навчання комунальною установою «Кельменецький інклюзивно-ресурсний районний центр»   2014-2018 роки Управління освіти райдержадміністрації Районний бюджет 1000 1000 1000 1000 -

Ведення реєстру дітей з особливими освітніми потребами

Раннє виявлення дітей з ООП

1.10. Сприяння у забезпеченні дітей з інвалідністю засобами реабілітації, в т.ч. інвалідними візками, ходунками та ін.

2014-2018 роки Управління праці та соціального захисту населення Районний бюджет 5000 5000 5000 5000 - Забезпечення дітей з інвалідністю засобами реабілітації

1.11. Своєчасна видача   дітям з інвалідністю документів про інвалідність

Постійно КУ «Кельменецька центральна районна лікарня» Додаткового фінансування не потребує - - - - - Забезпечення дітей з психофізичними вадами розвитку статусними документами

1.12. Оздоровлення   дітей з інвалідністю в пришкільних установах

Постійно Управління освіти райдержадміністрації Районний бюджет 10000 10000 20000 20000 30000 Оздоровлення дітей з інвалідністю в пришкільних таборах

1.13. Направлення   дітей з інвалідністю до Центру реабілітації №1 м. Чернівці (за висновками Чернівецької МСЕК(ЛКК), ОПМПК;

Постійно КУ «Кельменецька центральна районна лікарня», управління освіти райдержадміністрації Районний бюджет 1000 1000 2000 2000 - Реабілітація дітей з інвалідністю на базі Центру реабілітації №1
1.14. Здійснення патронажу дітей з особливостями психофізичного розвитку, нездатних до самостійного пересування та обслуговування, обстеження і надання їм соціально-педагогічної допомоги Постійно КУ «Кельменецька центральна районна лікарня», управління освіти райдержадміністрації, адміністрації навчальних закладів, психологічна та логопедичні служби району Додаткового фінансування не потребує - - - - - Забезпечення якісної соціально-педагогічної допомоги дітям з психофізичними порушеннями розвитку
ВСЬОГО: 43000 33500 39500 40000 440602

Керуючий справами                           Л. Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Людина, яка повертається з "країни червоної зони", повинна пройти самоізоляцію протягом 14 днів, встановивши в себе додаток “Дій вдома”, але за бажанням можна також пройти ПЛР-тестування у будь-якій лабораторії, акредитованій Центром громадського здоров'я. У разі негативного тесту самоізоляція припиняється. Про це Міністр охорони здоров’я України Максим Степанов заявив на щоденному брифінгу. “Результати тестування на COVID-19 методом ПЛР лабораторія, що безпосередньо виконала дослідження, вносить до електронної системи Центру громадського здоров’я України. Також після тесту результат автоматично відправляється на додаток “Дій вдома”. Після цього людина отримує повідомлення від додатка про можливість припинення самоізоляції”, - пояснив Максим Степанов. Всі лабораторії, які акредитовані Центром громадського здоров’я, є в переліку, опублікованому на сайті Центру. Також звертаємо увагу, що особа, яка здає ПЛР-тест, має попередньо заповнити інформовану згоду на опрацювання даних. У формі необхідно обов’язково зазначити факт перетину кордону, якщо він відбувся протягом останніх 14 днів, і точну дату прибуття на територію України. Крім цього, у формі варто зазначити саме той номер телефону, який було використано для встановлення додатку «Дій вдома». Інакше, можлива плутанина та несвоєчасне отримання повідомлення про завершення самоізоляції. Детальніше про порядок дій при поверненні з-за кордону можна дізнатися за посиланням.  Джерело: https://www.kmu.gov.ua
  • 9 липня парламентський Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування рекомендував Верховній Раді України прийняти постанову 3809 про призначення чергових місцевих виборів на 25 жовтня 2020 року. Згідно з проектом постанови, на неділю, 25 жовтня цього року призначаються чергові вибори депутатів обласних, Київської міської, районних у містах рад та Київського міського голови. Чергові вибори не проводяться на тимчасово окупованих територіях Криму та Донецької і Луганської областей. Фінансуватися чергові вибори мають з державного бюджету. Нагадаємо, очікується, що одночасно з черговими місцевими виборами пройдуть перші місцеві вибори голів та депутатів сільських, селищних, міських рад усіх 1470 новоутворених територіальних громад, а також депутатів районних рад у новостворених районах. Ці вибори своєю постановою має призначити Центральна виборча комісія. Джерело: https://decentralization.gov.ua
  • Мінрегіон підготував пропозиції змін до податкового законодавства, які розширять можливості нарощування надходжень до місцевих бюджетів. Пропозиції підготовлені в контексті реалізації завдань фінансової децентралізації і базуються на основоположному документі реформи -  Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади. Про це повідомили в Офісі підтримки реформ при Мінрегіоні. Нагадаємо, запроваджені у 2015 році перші кроки фінансової децентралізації забезпечили суттєве зростання місцевих бюджетів. Якщо до реформи, у 2014 році, власні доходи загального фонду місцевих бюджетів складали 68,6 млрд грн, то вже у 2015 році цей показник склав 98,2 млрд грн, у 2016 році – 146,6 млрд грн, у 2017 році – 192,7 млрд грн, у 2018 році – 234,1 млрд грн., у 2019 – 275 млрд грн. Серед основних бюджетоутворюючих податків для громад став податок на доходи фізичних осіб. 60% ПДФО у 2015 році держава передала на рівень спроможних громад. Сьогодні Мінрегіон пропонує для широкого громадського обговорення наступні кроки фінансової децентралізації (проект закону ЗАВАНТАЖИТИ): зарахування ПДФО за місцем розташування відокремлених підрозділів юридичних осіб спрощення регуляторної процедури для органів місцевого самоврядування при встановленні місцевих податків і зборів розширення повноважень органів місцевого самоврядування стосовно адміністрування податків і зборів, що надходять до місцевих бюджетів скасування пільг щодо плати за землю за земельні ділянки, надані гірничодобувним підприємствам відновлення індексації нормативно-грошової оцінки землі Зарахування ПДФО за місцем розташування відокремлених підрозділів юридичних осіб Як є сьогодні: платники податків, які розташовані на території громади, і які мають відокремлені підрозділи (філії, представництва, відділення і т.п.), сплачують ПДФО не за місцем їх розташування, а за місцем реєстрації та територіального розміщення материнської структури (за основним місцем обліку). З точки зору чинного податкового законодавства - це не є порушенням, оскільки податок на доходи фізичних осіб податковими агентами було нараховано, задекларовано, утримано та перераховано до бюджету. Пропонується: внести зміни до Податкового кодексу і ними врегулювати питання сплати ПДФО відокремленими та структурними підрозділами підприємств, які розташовані на іншій, ніж юридична особа, території. Зокрема, пропонується доповнити відповідні статті Податкового кодексу України повним переліком всіх видів підрозділів, які може мати суб’єкт господарювання – юридична особа згідно зі ст.64 Господарського кодексу України, і які провадять свою діяльність на іншій території, ніж така юридична особа, а також шляхом внесення змін до статті 127 Податкового кодексу встановити відповідальність за порушення порядку зарахування ПДФО до місцевих бюджетів. Спрощення регуляторної процедури для органів місцевого самоврядування при встановленні місцевих податків і зборів Як є сьогодні: рутинний процес: 1) фінансове навантаження - місцеві ради створюють постійні комісії з питань реалізації державної регуляторної політики, а їх виконавчі органи - створюють у своєму складі структурні підрозділи з питань реалізації державної регуляторної політики або покладають реалізацію цих повноважень на один з існуючих структурних підрозділів; 2) тривалість в часі – Закон про регуляторну політику зобов’язує регуляторні органи дотримуватися визначеної цим Законом процедури підготовки, прийняття та відстеження результативності регуляторних актів. Така процедура передбачає: розробку планів діяльності з підготовки проектів регуляторних актів; підготовку проекту регуляторного акту; підготовку аналізу його регуляторного впливу; опублікування повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акту; безпосереднє оприлюднення проекту разом а аналізом регуляторного впливу; роботу із зацікавленими суб’єктами (отримання зауважень і пропозицій, проведення громадських слухань, круглих столів тощо); прийняття регуляторного акту; офіційне оприлюднення прийнятого регуляторного акту; проведення відстеження результативності регуляторного акту; підготовку та оприлюднення звіту про відстеження результативності регуляторного акту. ХОЧА повноваження органів місцевого самоврядування щодо встановлення місцевих податків і зборів чітко регламентовані нормами Податкового кодексу України. Ним визначені елементи місцевих податків і зборів, граничні ставки місцевих податків і зборів, порядок їх запровадження та сплати на відповідній території. Органи місцевого самоврядування зобов’язані дотримуватися визначеного Податковим кодексом порядку і не можуть запроваджувати норми, які ним не встановлені. Тобто, прийняття рішень про місцеві податки і збори не створює нових адміністративних відносин між органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання і також не може призвести до прийняття економічно недоцільних та неефективних рішень. Пропонується: не застосовувати вимоги законодавства про регуляторну політику до рішень про місцеві податки і збори. Спрощення процедури запровадження місцевих податків і зборів дасть можливість органам місцевого самоврядування зменшити витрати людських та фінансових ресурсів та підвищити ефективність їх використання для виконання інших важливих завдань. Розширення повноважень ОМС стосовно адміністрування податків і зборів, що надходять до місцевих бюджетів Як є сьогодні: чинним законодавством не в достатній мірі врегульовано питання щодо ефективного контролю за виконанням платниками своїх податкових зобов’язань, що призводить до значних втрат місцевих бюджетів. Податковим кодексом визначено, що функцією державних податкових інспекцій є сервісне обслуговування платників. Тобто питання, пов’язані з адмініструванням податків та зборів, залишаються поза увагою податкових інспекцій. Пропонується: надати органам місцевого самоврядування повноваження в частині адміністрування місцевих податків і зборів. Це питання можливо вирішити шляхом закріплення за органами місцевого самоврядування працівників податкових органів, які б забезпечували виконання фіскальної функції на території відповідної ОМС (або на територіях кількох ОМС). Скасування пільг щодо плати за землю за земельні ділянки, надані гірничодобувним підприємствам Як є сьогодні: пунктом 284.4. статті 284 Податкового кодексу України плата за землю за земельні ділянки, надані гірничодобувним підприємствам для видобування корисних копалин та розробки родовищ корисних копалин, справляється у розмірі 25% податку (75% - це пільга). Це надає необґрунтовані фінансово-економічні преференції таким підприємствам. Пропонується:  скасувати таку пільгу. Щодо індексації нормативно-грошової оцінки землі Як є сьогодні: пунктом 289.1. статті 289 Податкового кодексу України встановлено, що для визначення розміру податку та орендної плати за землю використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації. Але, Законами України № 2245 від 07.12.2017 та № 2628 від 23.11.2018 було встановлено, що на період 2017-2023 років індексація нормативної грошової оцінки здійснюється один раз на 7 років. Це негативно впливає на надходження до місцевих бюджетів і не стимулює органи місцевого самоврядування до нарощування їх дохідної бази. Пропонується: відновити індексацію нормативно-грошової оцінки землі «Розроблений Мінрегіоном законопроект – один з пакету нормативно-правових документів реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади.  Ми винесли його на громадське обговорення. Переконаний, що всі сьогодні зацікавлені у розвитку місцевого самоврядування, у зміцненні його фінансових м’язів, тому ми розраховуємо на підтримку всіх сторін – і місцевого самоврядування, і Мінфіну, і парламенту», - прокоментував заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода. Раніше Мінрегіон виніс на громадське обговорення нові редакції законопроектів про місцеве самоврядування, про місцеві державні адміністрації, зміни до Бюджетного кодексу України щодо фінансового забезпечення повноважень органів місцевого самоврядування. Днями парламентський Комітет з питань бюджету рекомендував Верховній Раді України прийняти в першому читанні проект закону «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо приведення у відповідність положень бюджетного законодавства у зв’язку із завершенням адміністративно-територіальної реформи» № 3614. Джерело: https://decentralization.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda