КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ХІ СЕСІЇ VII СКЛИКАННЯ

 

31 березня 2017 року №174.11-7/17

Про затвердження технічних документацій

по нормативній грошовій оцінці земельних

ділянок, розташованих за межами населених

пунктів.

         Керуючись частиною 21 п.1 ст. 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до частини 9 ст.9, ст.19, ст.35 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» та ст. 23 Закону України «Про оцінку земель», на підставі позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації та враховуючи висновок постійної комісії районної ради з питань агропромислового комплексу, (АПК) регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища, районна рада

ВИРІШИЛА:

         Затвердити технічні документації по нормативній грошовій оцінці земельних ділянок:

- площею 0,1395 га за цільовим призначенням –оренда для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адмінмежах Дністрівської сільської ради урочище «Ферма» №15 Кельменецького району Чернівецької області, кадастровий номер 7322083600:02:001:0304, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 27.12.2016р. № 651, нормативна грошова оцінка складає48874,79 грн. (сорок вісім тисяч вісімсот сімдесят чотири гривні 79 копійок);

- площею 0,3200 га за цільовим призначенням – оренда для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адмінмежах Дністрівської сільської ради урочище «Ферма» №9 Кельменецького району Чернівецької області, кадастровий номер 7322083600:02:001:0305, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 27.12.2016р. № 650, нормативна грошова оцінка складає 112114,22 грн. (сто дванадцять тисяч сто чотирнадцять гривень 22 копійки);

- площею 0,2800 га за цільовим призначення – оренда для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адмінмежах Дністрівської сільської ради урочище «Ферма» №5 Кельменецького району Чернівецької області, кадастровий номер 7322083600:02:001:0306, висновок державної експертизи

землевпорядної документації від 27.12.2016р. № 649, нормативна грошова оцінка складає 98099,94 грн. (дев’яносто вісім тисяч дев’яносто дев’ять гривень 94 копійки);

- площею 0,0223 га за цільовим призначенням –для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Новоселицької сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер 7322087200:02:003:1530, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 16.11.2016р. №611, нормативна грошова оцінка складає 658,67 грн. (шістсот п’ятдесят вісім гривень 67 копійок);

- площею 0,8880 га за цільовим призначенням –для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Новоселицької сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер 7322087200:02:003:1925, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 16.11.2016р. №610, нормативна грошова оцінка складає 33922,64 грн. (тридцять три тисячі дев’ятсот двадцять дві гривні 64 копійки);

- площею 0,9500 га за цільовим призначенням –для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адмінмежах Ленковецької сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер 7322086000:02:001:0822, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 27.12.2016р. №657, нормативна грошова оцінка складає 332839,10 грн. (триста тридцять дві тисячі вісімсот тридцять дев’ять гривень 10 копійок);

- площею 0,2798 га за цільовим призначенням – для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адмінмежах Лівинецької сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер 7322085600:02:002:0872, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 27.12.2016р. №656, нормативна грошова оцінка складає 98029,87 грн. (дев’яносто вісім тисяч двадцять дев’ять гривень 87 копійок);

- площею 1,3134 га за цільовим призначенням – для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адмінмежах Лукачанської сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер 7322086200:02:002:0280,

висновок державної експертизи землевпорядної документації від 12.12.2016р. №638, нормативна грошова оцінка складає 53014,81 грн. (п’ятдесят три тисячі чотирнадцять гривень 81 копійка);

-площею 0,6986 га за цільовим призначенням – для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адмінмежах Бернівської сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер 7322080800:02:002:0605, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 16.02.2017р. №29, нормативна грошова оцінка складає 32256,24 грн. (тридцять дві тисячі двісті п’ятдесят шість гривень 24 копійки);

- площею 0,6925 га за цільовим призначенням – для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адмінмежах Бернівської сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер 7322080800:02:002:0514, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 16.02.2017р. №31, нормативна грошова оцінка складає 36347,05 грн. (тридцять шість тисяч триста сорок сім гривень 05 копійок);

- площею 0,7277 га за цільовим призначенням – для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адмінмежах Бернівської сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер 7322080800:02:002:0644, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 16.02.2017р. № 30, нормативна грошова оцінка складає 33599,87 грн. (тридцять три тисячі п’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 87 копійок);

- площею 1,3417 га за цільовим призначенням – для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адмінмежах Вартиковецької сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер 7322082000:02:004:0055, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 12.12.2016р. №637, нормативна грошова оцінка складає 48231,16 грн. (сорок вісім тисяч двісті тридцять одна гривня 16 копійок);

- площею 1,5312 га за цільовим призначенням – для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адмінмежах Вороновицької сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер 7322082800:02:002:0013, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 05.12.2016р. №629, нормативна грошова оцінка складає 57637,39 грн. (п’ятдесят сім тисяч шістсот тридцять сім гривень 39 копійок);

- площа 0,0779 га за цільовим призначенням – для індивідуального садівництва в адмінмежах Ленковецької сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер 7322086000:02:002:2137, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 26.12.2016р. №647, нормативна грошова оцінка складає 4397,71 грн. (чотири тисячі триста дев’яносто сім гривень 71 копійка)з них: 1) під багаторічними насадженнями 0,0743 га, нормативна грошова оцінка складає 3184,94 грн. (три тисячі сто вісімдесят чотири гривні 94 копійки); 2) землі, які використовуються для відпочинку та оздоровлення 0,0036 га, нормативна грошова оцінка складає 1212,77 грн. (одна тисяча двісті дванадцять гривень 77 копійок).

Заступник голови

районної ради                                                                       А.Горобець

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Голова Національного агентства Олександр Новіков схвалив рішення, згідно з яким під час здійснення спеціальної перевірки кандидата на посаду буде перевірятись декларація за минулий рік, яка подана останньою, без врахування її типу. Деклараціями за минулий рік, що охоплюють період з 1 січня по 31 грудня включно, є: щорічна декларація, декларація «після звільнення» та декларація особи, яка претендує на зайняття посади – «кандидата на посаду». Якщо особа, яка претендує на зайняття посади, відповідно до законодавства не подавала декларацію, що охоплює минулий рік, їй необхідно подати декларацію «кандидата на посаду». У декларації «кандидата на посаду» необхідно зазначати назву майбутнього місця роботи і майбутньої посади, у зв’язку з якою у особи виник обов’язок подати декларацію, тип і категорію посади, на яку вона претендує, інші статуси (чи належить суб’єкт декларування до осіб, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище відповідно до статті 56 Закону України «Про запобігання корупції», чи належить його посада до посад, пов’язаних з високим рівнем корупційних ризиків, а також чи належить особа до публічних діячів), які зазначаються, зважаючи на статус посади, на яку особа претендує. Більше роз’яснень з питань декларування – в публічному Telegram-каналі НАЗК. Джерело: https://nazk.gov.ua
  • В Києві триває презентація плану публічного обговорення змін до Конституції щодо децентралізації влади та необхідного законодавства. Участь у заході беруть представники УАРОР, голови районних та обласних рад. Презентація організована профільним парламентським Комітетом, Офісом Президента, а також Мінрегіоном. Як зазначив при відкритті заходу Віце-прем’єр-міністр — Міністр розвитку громад та територій України Денис Шмигаль, реформа органів місцевого самоврядування та територіальної організації влади має завершитись змінами до Конституції щодо децентралізації. Нагадаємо, 24 лютого був оприлюднений розроблений Секретаріатом текст проєкту Закону Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади). Зазначений проєкт Закону підтриманий Правлінням УАРОР. Ознайомитись з проєктом Закону Про внесення змін до Конституції щодо децентралізації влади можна натиснувши СЮДИ. Джерело: http://uaror.org.ua/
  • Територіальний орган Державної служби України з питань праці – Управління Держпраці у Чернівецькій області  інформує: Законом України «Про внесення змін до Кодексу законів про працю України» від 12.12.2019 № 378-ІХ, який набув чинності 02.02.2020 року, внесено зміни до статті 265 Кодексу законів про працю України  - «Відповідальність за порушення законодавства про працю». Зміни передбачають зміну підходу до процедури накладення фінансових санкцій за порушення законодавства про працю та зміну їх розмірів. Так, фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплата заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків тягне за собою штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника щодо якого скоєно порушення, а саме 47 230 гривень. До юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої – третьої груп, застосовується попередження. Передбачена додаткова відповідальність у разі вчинення порушення  повторно протягом двох років з дня виявлення порушення – у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення. За недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці на суб’єкта господарювання  накладається штрафна санкція у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожного працівника щодо якого скоєно порушення трудового законодавства, а саме – 9 446 гривень. Недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про альтернативну (невійськову) службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», передбачає штраф у чотирикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення, а до юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої – третьої груп, застосовується попередження. Недопущення до проведення контрольного заходу з питань виявлення неоформлених трудових відносин передбачає штраф у шістнадцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення. На сьогодні це – 75 568 гривень. За порушення інших вимог законодавства про працю передбачений штраф за кожне таке порушення у розмірі мінімальної заробітної плати – 4 723 гривні та доповнено відповідальністю за повторне вчинення порушення у двократному розмірі мінімальної заробітної плати за кожне таке порушення. Зміни також передбачають можливість зменшення витрат на сплату штрафів у разі сплати юридичною особою або фізичною особою – підприємцем, яка використовує найману працю, 50 відсотків розміру штрафу упродовж 10 банківських днів з дня вручення постанови про накладення штрафу за порушення вимог законодавства про працю. Джерело: http://cv.dsp.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda