КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

VІІІ СЕСІЇVIІ СКЛИКАННЯ

__________________________________________________________

04 листопада 2016 року № 111.8-7/16

Про внесення змін та доповнень до

Регламенту роботи Кельменецької

районної ради УІІ скликання

Керуючись ст. 43,59   Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, враховуючи висновки постійних комісій, районна рада

В И Р І Ш И Л А :

Внести зміни та доповнення до глави 5 статті 26 розділу ІУ Регламенту роботи Кельменецької районної ради УІІ скликання, затвердженого рішенням ІІ сесії районної ради   УІІ скликання від 25.12. 2015 № 9.2 – 7/15, згідно додатку.

Заступник голови районної ради                             А.Горобець

 

                                                                                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення УІІІ сесії районної ради УІІ

скликання

від 04 листопада 2016 року № 111.8-7/16

Зміни та доповнення

до Регламенту роботи Кельменецької районної ради УІІ скликання, затвердженого рішенням ІІ сесії районної ради УІ скликання від 25.12. 2015 № 9.2 – 7/15

пункта

Попередня редакція

Зміни та доповнення

(нова   редакція)

РОЗДІЛ ІУ. СЕСІЇ ТА ПЛЕНАРНІ ЗАСІДАННЯ РАЙОННОЇ РАДИ

Стаття 26. Засідання районної ради.

Глава 5. Прийняття рішень.

3.

Голосування здійснюється депутатами особисто в залі засідань або у відведеному для таємного голосування місці. Результати таємного голосування підводить та оприлюднює лічильна комісія.

Рішення (крім процедурного або іншого, зазначеного в цьому Регламенті окремо) вважається прийнятим, якщо після його обговорення на засіданні за нього проголосувала більшість депутатів від загального  складу ради. В разі наявності конфлікту інтересів (в трактуванні ст.591 Закону УкраїниПро місцеве самоврядування в Україні), депутат на засіданні заявляє про неможливість його участі в голосуванні з даного питання. Така заява депутата заноситься до протоколу засідання.

Голосування здійснюється депутатами відкрито і особисто в залі засідань за допомогою електронної системи Голос. В разі потреби за процедурним рішенням ради може здійснюватися поіменне голосування, яке проводить секретаріат.

Таємне голосування здійснюється у відведеному для цього місці. Результати таємного голосування підводить та оприлюднює лічильна комісія.

Рішення (крім процедурного або іншого, зазначеного в цьому Регламенті окремо) вважається прийнятим, якщо після його обговорення на засіданні за нього проголосувала більшість депутатів від загального  складу ради. В разі наявності конфлікту інтересів (в трактуванні ст.591 Закону УкраїниПро місцеве самоврядування в Україні), депутат на засіданні заявляє про неможливість його участі в голосуванні з даного питання. Така заява депутата заноситься до протоколу засідання.

10.

Дані про результати поіменного голосування оприлюднюються відразу після голосування  і надаються секретаріатом ради уповноваженим представникам депутатських фракцій та груп  за їх зверненням.

Дані про результати поіменного голосування можуть публікуватися у пресі як офіційні повідомлення районної ради та оприлюднюються на офіційному сайті ради (за наявності) в день голосування.

Дані про результати поіменного голосування отримані за допомогою електронної системи Голос підписуються відповідальним за фіксацію сесії працівником виконавчого апарату ради, визначеного головою ради та є офіційними даними, які підшиваються до протоколу сесії .

Вказані дані про результати поіменного голосування можуть публікуватися у пресі як офіційні повідомлення районної ради та обов’язково оприлюднюються на офіційному сайті ради в день голосування.

Керуючий справами районної ради                                                  Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Голова Національного агентства Олександр Новіков схвалив рішення, згідно з яким під час здійснення спеціальної перевірки кандидата на посаду буде перевірятись декларація за минулий рік, яка подана останньою, без врахування її типу. Деклараціями за минулий рік, що охоплюють період з 1 січня по 31 грудня включно, є: щорічна декларація, декларація «після звільнення» та декларація особи, яка претендує на зайняття посади – «кандидата на посаду». Якщо особа, яка претендує на зайняття посади, відповідно до законодавства не подавала декларацію, що охоплює минулий рік, їй необхідно подати декларацію «кандидата на посаду». У декларації «кандидата на посаду» необхідно зазначати назву майбутнього місця роботи і майбутньої посади, у зв’язку з якою у особи виник обов’язок подати декларацію, тип і категорію посади, на яку вона претендує, інші статуси (чи належить суб’єкт декларування до осіб, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище відповідно до статті 56 Закону України «Про запобігання корупції», чи належить його посада до посад, пов’язаних з високим рівнем корупційних ризиків, а також чи належить особа до публічних діячів), які зазначаються, зважаючи на статус посади, на яку особа претендує. Більше роз’яснень з питань декларування – в публічному Telegram-каналі НАЗК. Джерело: https://nazk.gov.ua
  • В Києві триває презентація плану публічного обговорення змін до Конституції щодо децентралізації влади та необхідного законодавства. Участь у заході беруть представники УАРОР, голови районних та обласних рад. Презентація організована профільним парламентським Комітетом, Офісом Президента, а також Мінрегіоном. Як зазначив при відкритті заходу Віце-прем’єр-міністр — Міністр розвитку громад та територій України Денис Шмигаль, реформа органів місцевого самоврядування та територіальної організації влади має завершитись змінами до Конституції щодо децентралізації. Нагадаємо, 24 лютого був оприлюднений розроблений Секретаріатом текст проєкту Закону Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади). Зазначений проєкт Закону підтриманий Правлінням УАРОР. Ознайомитись з проєктом Закону Про внесення змін до Конституції щодо децентралізації влади можна натиснувши СЮДИ. Джерело: http://uaror.org.ua/
  • Територіальний орган Державної служби України з питань праці – Управління Держпраці у Чернівецькій області  інформує: Законом України «Про внесення змін до Кодексу законів про працю України» від 12.12.2019 № 378-ІХ, який набув чинності 02.02.2020 року, внесено зміни до статті 265 Кодексу законів про працю України  - «Відповідальність за порушення законодавства про працю». Зміни передбачають зміну підходу до процедури накладення фінансових санкцій за порушення законодавства про працю та зміну їх розмірів. Так, фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплата заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків тягне за собою штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника щодо якого скоєно порушення, а саме 47 230 гривень. До юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої – третьої груп, застосовується попередження. Передбачена додаткова відповідальність у разі вчинення порушення  повторно протягом двох років з дня виявлення порушення – у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення. За недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці на суб’єкта господарювання  накладається штрафна санкція у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожного працівника щодо якого скоєно порушення трудового законодавства, а саме – 9 446 гривень. Недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про альтернативну (невійськову) службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», передбачає штраф у чотирикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення, а до юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої – третьої груп, застосовується попередження. Недопущення до проведення контрольного заходу з питань виявлення неоформлених трудових відносин передбачає штраф у шістнадцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення. На сьогодні це – 75 568 гривень. За порушення інших вимог законодавства про працю передбачений штраф за кожне таке порушення у розмірі мінімальної заробітної плати – 4 723 гривні та доповнено відповідальністю за повторне вчинення порушення у двократному розмірі мінімальної заробітної плати за кожне таке порушення. Зміни також передбачають можливість зменшення витрат на сплату штрафів у разі сплати юридичною особою або фізичною особою – підприємцем, яка використовує найману працю, 50 відсотків розміру штрафу упродовж 10 банківських днів з дня вручення постанови про накладення штрафу за порушення вимог законодавства про працю. Джерело: http://cv.dsp.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda