КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

VІІІ СЕСІЇ VII СКЛИКАННЯ

________________________________________________________________________________________    

04 листопада 2016 року № 117.8-7/16

Про затвердження технічних документацій

по нормативній грошовій оцінці земельних

ділянок, розташованих за межами населених

пунктів.

         Керуючись пунктом 21 ч.1 ст. 43 Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до частини 9 ст.9, ст.19, ст.35 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» та ст. 23 Закону України     „ Про оцінку земель”, беручи до уваги позитивні висновки державної експертизи землевпорядної документації та враховуючи рекомендації постійної комісії з питань агропромислового комплексу регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища, районна рада

ВИРІШИЛА:

         Затвердити технічні документації по нормативній грошовій оцінці земельних ділянок :

- площею 0,0256 га за цільовим призначенням - для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку (землі зв’язку), на території Кельменецької селищної ради, кадастровий номер 7322055100:02:006:0001, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 13.06.2016р. № 246, нормативна грошова оцінка складає 20754,82 грн;

- площею 1,0000 га за цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства (землі сільськогосподарського призначення), на території Мошанецької сільської ради, кадастровий номер 7322086400:02:003:0477, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 23.11.2015р. № 385, нормативна грошова оцінка складає 28673,00 грн;

- площею 1,1286 га за цільовим призначенням - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (землі сільськогосподарського призначення), на території Подвір’ївської сільської ради, кадастровий номер 7322088400:02:003:0085, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 11.08.2016р. № 359, нормативна грошова оцінка складає 63322,83 грн;

- площею 1,0200 га за цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства (землі сільськогосподарського призначення), на території Лівинецької сільської ради, кадастровий номер 7322085600:02:002:0870, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 05.07.2016р. № 291, нормативна грошова оцінка складає 30166,80 грн;

- площею 2,0343 га за цільовим призначенням - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (землі сільськогосподарського призначення), на території Кельменецької селищної ради, кадастровий номер 7322055100:02:003:0189, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 16.05.2016р. № 209, нормативна грошова оцінка складає 76043,19 грн;

- площею 0,2001 га за цільовим призначенням - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (землі житлової та громадської забудови), на території Грушовецької сільської ради, кадастровий номер 7322083200:02:005:0340, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 13.07.2016р. № 299, нормативна грошова оцінка складає 157500,05, грн;

- площею 0,2097 га за цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства (землі сільськогосподарського призначення), на території Грушовецької сільської ради, кадастровий номер 7322083200:02:002:0425, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 11.08.2016р. № 357, нормативна грошова оцінка складає 8733,35 грн;

- площею 17,1618 га за цільовим призначенням - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (пасовище) (землі сільськогосподарського призначення), на території Дністрівської сільської ради, кадастровий номер 7322083600:02:004:0171, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 30.09.2016р. № 460, нормативна грошова оцінка складає 131106,81 грн;

- площею 7,0146 га за цільовим призначенням - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (рілля) (землі сільськогосподарського призначення), на території Лівинецької сільської ради, кадастровий номер 7322085600:02:003:1230, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 30.09.2016р. № 461, нормативна грошова оцінка складає 122013,26 грн;

- площею 15,5230 га за цільовим призначенням - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (рілля) (землі сільськогосподарського призначення), на території Козирянської сільської ради, кадастровий номер 7322084800:02:001:0288, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 30.09.2016р. № 453, нормативна грошова оцінка складає 560426,62 грн;

- площею 3,6389 га за цільовим призначенням - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (рілля) (землі сільськогосподарського призначення), на території Козирянської сільської ради, кадастровий номер 7322084800:02:001:0285, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 30.09.2016р. № 454, нормативна грошова оцінка складає 116273,55 грн;

- площею 2,9666 га за цільовим призначенням - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (рілля) (землі сільськогосподарського призначення), на території Козирянської сільської ради, кадастровий номер 7322084800:02:002:0410, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 30.09.2016р. № 458, нормативна грошова оцінка складає 52381,15 грн;

- площею 31,3538 га за цільовим призначенням - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (рілля) (землі сільськогосподарського призначення), на території Козирянської сільської ради, кадастровий номер 7322084800:02:003:0252, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 30.09.2016р. № 455, нормативна грошова оцінка складає 764762,12 грн;

- площею 35,3322 га за цільовим призначенням - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (пасовище) (землі сільськогосподарського призначення), на території Козирянської сільської ради, кадастровий номер 7322084800:02:002:0409, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 30.09.2016р. № 456, нормативна грошова оцінка складає 115670,67 грн;

- площею 13,2331 га за цільовим призначенням - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (рілля) (землі сільськогосподарського призначення), на території Козирянської сільської ради, кадастровий номер 7322084800:02:001:0287, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 30.09.2016р. № 457, нормативна грошова оцінка складає 351981,68 грн.

Заступник голови районної ради                                                А.Горобець

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Міністерство фінансів вітає ухвалення Верховною Радою України законопроекту «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту прав споживачів фінансових послуг» у другому читанні та в цілому. До другого читання депутати внесли низку поправок, зокрема заборонено поширення недобросовісної реклами фінансових послуг; узгоджено окремі положення із прийнятим в цілому проектом закону про «спліт»; поширено норми законопроекту на договори, укладені в електронному вигляді; уточнено порядок набрання чинності законопроекту в цілому та його окремих норм. Законопроект врегульовує найболючіші питання у стосунках клієнтів та фінансових установ і усуває прогалини та неузгодженості у системі нормативно-правового забезпечення захисту прав споживачів. Законопроект передбачає: - встановлення повноважень державних органів щодо захисту прав споживачів фінансових послуг та визначення принципів захисту прав споживачів; - надання регуляторам ринків чіткого переліку повноважень із захисту прав споживачів фінансових послуг; - запровадження відповідальності фінансових установ за порушення прав споживачів фінансових послуг; - однакові правила для банків та небанківських установ у сфері реклами фінансових послуг та надання інформації про них; - єдиний для всіх кредиторів підхід до визначення розрахунку загальної вартості кредиту для споживача та реальної процентної ставки. Ухвалення Закону дозволить зміцнити довіру споживачів фінансових послуг до фінансового сектору, створить механізми захисту їх прав та інтересів, забезпечить кращу поінформованість українців про фінансові послуги, що їм пропонуються та надаються. Джерело: https://www.kmu.gov.ua
  • «Ми пройшли еволюційний етап добровільного об’єднання громад і зараз переходимо до наступного – об’єднання за принципом спроможності. Нам не потрібні 73% дотаційних ОТГ, що маємо зараз. Наша ключова задача –спроможні ОТГ та доступні для людей на рівні громад адміністративні та соціальні послуги», — так Міністр розвитку громад та територій України Альона Бабак окреслила  ключові задачі децентралізації.. За її словами, об’єднання за принципом спроможності має стати основою для економічного зростання країни. Спираючись на стару подрібнену систему адмінтерустрою і організації влади цього не можна було досягти. Тому реформа місцевого самоврядування не повинна загальмуватись, а має пришвидшитись, активізуватись і відбутись. «У нас залишаються необ’єднаними 6572 територіальних громад. До кінця 2020 року маємо повністю завершити процес формування ОТГ за принципами спроможності та забезпечити повсюдність місцевого самоврядування. Уся територія України має бути вкрита громадами. Фактично може бути утворено 1300 — 1400 ОТГ», — наголосила вона. Міністр зазначила, що наступні місцеві вибори мають відбутись на новій територіальній основі громад і районів. «Новий адмінтерустрій і надалі матиме три рівні, які відповідають європейській номенклатурі поділу територіальних одиниць. Перший рівень  — громада, другий – район, третій — регіон», — сказала Альона Бабак. За словами Міністра, чинні 490 райони необхідно укрупнити і таким чином значно зменшити їхню кількість. «Якщо керуватись європейськими стандартами, наші райони повинні мати від 100 тисяч населення. Також маємо вирішувати, за що на рівні районів і областей відповідатиме місцеве самоврядування, а що координуватимуть ЦОВВ», — сказала вона. Ці зміни дозволять забезпечити комфортне середовище для життя людей, доступ до високоякісних послуг та узгодити інтереси держави та територіальних громад. Джерело: https://rozvytok.in.ua
  •  19 вересня Верховна Рада ухвалила в другому читанні та в цілому законопроект №1076, який покликаний вдосконалити механізм публічних закупівель через Prozorro. Зокрема, прийнятий законопроект вводить персональну відповідальність за порушення законодавства у сфері закупівель та удосконалює механізм їх оскарження, а також гармонізує стандарти публічних закупівель з міжнародними стандартами. Окрім того, прийнятий законопроект знижує поріг для обов'язкового проведення закупівель через Prozorro з 200 до 50 тисяч гривень. Це значить, що більше 250 тисяч процедур на рік тепер будуть відбуватися у системі та матимуть етап аукціону. «Даний законопроект допоможе підвищити контроль за тим, як держава витрачає гроші платників податків, а також суттєво підвищує відповідальність за зловживання та розкрадання. Завдяки цьому рішенню ми також спрощуємо контроль за безвідповідальними постачальниками, що в свою чергу підвищить ефективність державних закупівель Prozorro, знизить ризики та забезпечить справедливість для всіх її учасників», – прокоментував подію Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Тимофій Милованов. Удосконалення механізму оскарження дасть бізнесу ширші можливості для відстоювання своїх прав. Серед змін – повернення плати у випадку задоволення скарги постачальника, оплата скарги через систему, механізми антитролінгу. Так, для протидії тролінгу та блокуванню тендера до розгляду будуть прийматися тільки проплачені скарги, а відкликати їх буде неможливо. Бізнес також матиме можливість оскаржувати відміну процедури та відхилення всіх пропозицій. Відміняти процедуру під час оскарження заборонено. За невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника замовника та штраф у 85 тис. грн. Так прийнятий законопроект посилює відповідальність за порушення законодавства для недобросовісних замовників. Наприклад, якщо ж замовник неправомірно застосував переговорну процедуру, безпідставно відхилив тендерну пропозицію, порушив строки оприлюднення тендерної пропозиції, його очікує штраф у розмірі від 25,5 тис. грн до 51 тис. грн. За невиконання рішення органу оскарження передбачена відповідальність керівників та штраф у 85 тис. грн. «Цим рішенням ми виводимо із тіні понад чверть мільйона закупівель. Вони тепер відбуватимуться в Prozorro. Додаткова економія від цього може скласти більше 9 млрд грн щороку. Також закон затверджує використання електронних каталогів Prozorro Market, завдяки яким можна продавати і купувати невеликі партії товару так же просто, як в онлайн-магазині. Також передбачені механізми для боротьби з тролінгом, удосконалюється оскарження, акцентується увага на професіоналізації закупівель», – прокоментував Перший заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Павло Кухта. Слід зазначити, що законопроект також врегульовує питання міжнародних закупівель ліків. Окремі медичні препарати будуть продовжувати закуповуватися через міжнародні організації протягом наступних двох років із затвердженням переліку таких ліків і порядку здійснення їхніх закупівель через Кабінет Міністрів. Серед інших нововведень прийнятого законопроекту – розширення переліку конкурентних процедур та закріплення права замовників проводити передтендерні комунікації з бізнесом. Також запроваджується новий інструмент для боротьби з демпінгом – система підсвічуватиме аномально низьку ціну. Постачальник буде змушений її обґрунтувати для укладання договору з замовником. Джерело: https://www.kmu.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda