КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХХІII  СЕСІЇ   VIІ  СКЛИКАННЯ

________________________________________________________

27 вересня 2019 року № 427.23-7/19

Про приватизацію окремих об’єктів спільної

власності територіальних  громад сіл, селища

Кельменецького району та внесення змін до

Програми приватизації (відчуження) об’єктів

спільної власності територіальних  громад

сіл, селища Кельменецького району на 2019-2021 роки

      На виконання Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних  громад сіл, селища Кельменецького району на   2019 – 2021 роки, керуючись         ст. 43, 60  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна", Положення про порядок приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району, затвердженого рішенням XVI сесії районної ради VII скликання від 22.06.2018 року №300.16-7/18, з метою ефективного використання комунального майна та залучення додаткових надходжень до районного бюджету, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності, районна рада 

                                                            

                                                                        ВИРІШИЛА:

 1. Затвердити приватизацію (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району шляхом продажу на аукціоні через електронно-торгову систему PROZORRO, згідно додатку 1 до цього рішення.

 2. Внести та затвердити зміни до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2019-2021 роки, що додаються (додаток 2).

 3. Органу приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького районуздійснити всі необхідні подальші заходи щодо приватизації об’єктів комунальної власності згідно чинного законодавства.

 4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності (Панкевич О.О).                                                                         

                         Заступник голови районної ради                           А.Горобець

Додаток 1

«Затверджено»

                                                                                                 рішення ХХІІІ  сесії районної ради

                      VII скликання від 27 вересня 2019 року № 427.23-7/19                                                                                             

Об’єкти спільної власності територіальних  громад

сіл, селища Кельменецького району, що підлягають приватизації (відчуженню)

1. Вбудоване приміщення Будинку побуту (кімнати 1-76,1-77 та частина коридору 1-72)

(свідоцтво про право власності від 17.10.2002 року №128);

Місце розташування будівлі: смт Кельменці, вул. Бесарабська,14;

Загальна площа приміщення : 162,70 кв.м. (кімната 1-76 площею 15,10 кв.м., 1-77  площею 137,60 кв.м., частина коридору 1-72 площею 10,00 кв.м.) ;

Балансоутримувач: Кельменецька районна рада (код ЄДРПОУ 25076337);

Спосіб відчуження: аукціон (через електронно-торгову систему PROZORRO);

Балансова вартість: 2074,43 грн.

2. Вбудоване приміщення Будинку побуту ( сходова клітка:  І поверх (1-26),  ІІ поверх (1-53) та  частина цокольного поверху (1-1))

(свідоцтво про право власності від 17.10.2002 року №128);

Місце розташування будівлі: смт Кельменці, вул. Бесарабська,14;

Загальна площа приміщення: 43,40 кв.м;

Балансоутримувач: Кельменецька районна рада (код ЄДРПОУ 25076337);

Спосіб відчуження: аукціон (через електронно-торгову систему PROZORRO);

Балансова вартість:  553,35 грн.

3. Вбудоване приміщення Будинку побуту (підсходова частина передньої  сходової клітки)

(свідоцтво про право власності від 17.10.2002 року №128);

Місце розташування будівлі: смт Кельменці, вул. Бесарабська,14;

Загальна площа приміщення: 5,30 кв.м;

Балансоутримувач: Кельменецька районна рада (код ЄДРПОУ 25076337);

Спосіб відчуження: аукціон (через електронно-торгову систему PROZORRO);

Балансова вартість:  67,58 грн.

Керуючий справами                                         Л.Світла

Додаток 2

«Затверджено»

                                                                                       рішення ХХІІІ  сесії районної ради 

                                                                 VII скликання від 27 вересня 2019 року № 427.23-7/19                                                                                             

Зміни  до Програми приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності

 територіальних  громад сіл, селища Кельменецького району на   2019 – 2021 роки

          (надалі – Програма)

  1. Внести зміни в таблицю пункту 4.1. розділу IV «Завдання програми та результативні показники», виклавши в новій редакції:

-           рядок 2.1 «Оформлення технічної документації на об’єкти нерухомості»:

ІІ. Показники продукту Програми 2019 Всього за період дії програми
2.1 оформлення технічної документації на об’єкти нерухомості шт 5 21

-          рядок 2.5 «Здійснення незалежної експертної оцінки майна на об’єкти приватизації та її рецензування»:

ІІ. Показники продукту Програми 2019 Всього за період дії програми
2.5 здійснення незалежної експертної оцінки  майна на об’єкти приватизації та її рецензування шт 7

11

-           рядок 3.1 «Середні витрати на послуги виготовлення однієї справи технічної документації об’єкта нерухомості»:

ІІ. Показники продукту Програми 2019 Всього за період дії програми
3.1 Середні витрати на послуги виготовлення однієї справи технічної документаціїоб’єкта нерухомості тис.грн. 7,52

7,31

-           рядок 3.5 «Середні витрати на послуги виготовлення однієї незалежної експертної оцінки  майна та її рецензування»:

ІІ. Показники продукту Програми 2019 Всього за період дії програми
3.5 Середні витрати на послуги виготовленняоднієї незалежної експертної оцінки  майна та її рецензування тис.грн 3,8

2,73

  1. Внести зміни до розділу V. «Напрями діяльності та заходи Програми" зменшивши суму

в колонці 7 «Вартість затрат» навиготовлення  технічної документації на об’єкти нерухомості (в т.ч. об’єкти приватизації)  на 20000,00 (двадцять тисяч) грн та відповідно збільшивши витрати на здійснення незалежної експертної оцінки майна та її рецензування на вказану суму:

                                                              

№п/п Пріоритетні завдання Перелік заходів

Термін виконання

(рік)

Виконавці Джерело фінансування

Вартість затрат

(тис. грн.)

Очікувальний результат
1.

Управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району та здійснення передприватизаційної підготовки об’єктів відчуження

Виготовлення  технічної документації на об’єкти нерухомості (в т.ч. об’єкти приватизації)

2019 Відділ комунальної власності виконавчого апарату районної ради, Орган приватизації Районний бюджет 37,6 Упорядкування правовстановлюючої документації на об’єкти нерухомості, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району та земельних ділянок під ними

здійснення незалежної експертної оцінки  майна та її рецензування

2019 Орган приватизації Районний бюджет 26,6 Прискорення здійснення перед приватизаційної підготовки об’єктів відчуження

Керуючий справами                                         Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Голова Національного агентства Олександр Новіков схвалив рішення, згідно з яким під час здійснення спеціальної перевірки кандидата на посаду буде перевірятись декларація за минулий рік, яка подана останньою, без врахування її типу. Деклараціями за минулий рік, що охоплюють період з 1 січня по 31 грудня включно, є: щорічна декларація, декларація «після звільнення» та декларація особи, яка претендує на зайняття посади – «кандидата на посаду». Якщо особа, яка претендує на зайняття посади, відповідно до законодавства не подавала декларацію, що охоплює минулий рік, їй необхідно подати декларацію «кандидата на посаду». У декларації «кандидата на посаду» необхідно зазначати назву майбутнього місця роботи і майбутньої посади, у зв’язку з якою у особи виник обов’язок подати декларацію, тип і категорію посади, на яку вона претендує, інші статуси (чи належить суб’єкт декларування до осіб, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище відповідно до статті 56 Закону України «Про запобігання корупції», чи належить його посада до посад, пов’язаних з високим рівнем корупційних ризиків, а також чи належить особа до публічних діячів), які зазначаються, зважаючи на статус посади, на яку особа претендує. Більше роз’яснень з питань декларування – в публічному Telegram-каналі НАЗК. Джерело: https://nazk.gov.ua
  • В Києві триває презентація плану публічного обговорення змін до Конституції щодо децентралізації влади та необхідного законодавства. Участь у заході беруть представники УАРОР, голови районних та обласних рад. Презентація організована профільним парламентським Комітетом, Офісом Президента, а також Мінрегіоном. Як зазначив при відкритті заходу Віце-прем’єр-міністр — Міністр розвитку громад та територій України Денис Шмигаль, реформа органів місцевого самоврядування та територіальної організації влади має завершитись змінами до Конституції щодо децентралізації. Нагадаємо, 24 лютого був оприлюднений розроблений Секретаріатом текст проєкту Закону Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади). Зазначений проєкт Закону підтриманий Правлінням УАРОР. Ознайомитись з проєктом Закону Про внесення змін до Конституції щодо децентралізації влади можна натиснувши СЮДИ. Джерело: http://uaror.org.ua/
  • Територіальний орган Державної служби України з питань праці – Управління Держпраці у Чернівецькій області  інформує: Законом України «Про внесення змін до Кодексу законів про працю України» від 12.12.2019 № 378-ІХ, який набув чинності 02.02.2020 року, внесено зміни до статті 265 Кодексу законів про працю України  - «Відповідальність за порушення законодавства про працю». Зміни передбачають зміну підходу до процедури накладення фінансових санкцій за порушення законодавства про працю та зміну їх розмірів. Так, фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплата заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків тягне за собою штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника щодо якого скоєно порушення, а саме 47 230 гривень. До юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої – третьої груп, застосовується попередження. Передбачена додаткова відповідальність у разі вчинення порушення  повторно протягом двох років з дня виявлення порушення – у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення. За недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці на суб’єкта господарювання  накладається штрафна санкція у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожного працівника щодо якого скоєно порушення трудового законодавства, а саме – 9 446 гривень. Недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про альтернативну (невійськову) службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», передбачає штраф у чотирикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення, а до юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої – третьої груп, застосовується попередження. Недопущення до проведення контрольного заходу з питань виявлення неоформлених трудових відносин передбачає штраф у шістнадцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення. На сьогодні це – 75 568 гривень. За порушення інших вимог законодавства про працю передбачений штраф за кожне таке порушення у розмірі мінімальної заробітної плати – 4 723 гривні та доповнено відповідальністю за повторне вчинення порушення у двократному розмірі мінімальної заробітної плати за кожне таке порушення. Зміни також передбачають можливість зменшення витрат на сплату штрафів у разі сплати юридичною особою або фізичною особою – підприємцем, яка використовує найману працю, 50 відсотків розміру штрафу упродовж 10 банківських днів з дня вручення постанови про накладення штрафу за порушення вимог законодавства про працю. Джерело: http://cv.dsp.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda