КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ІХ СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

____________________________________________________

 

23 грудня 2016 року     №135.9-7/16

Про затвердження процедури врегулювання

конфлікту інтересів під час участі у розгляді,

підготовці і прийнятті районною радою рішень та

забезпечення вимог законодавства щодо подання

декларацій депутатів районної ради

Керуючись ст. 43, 59, 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , відповідно до ст. 28, 35 Закону України «Про запобігання корупції», Положення про постійні комісії районної ради УІІ скликання, затвердженого рішенням І сесії УІІ скликання від 22.12.2015 р. № 6.3.1-7/15 , враховуючи висновок постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити Порядок врегулювання конфлікту інтересів головою, його заступником та депутатами Кельменецької районної ради(надалі - Порядок), що може виникнути у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень (додаток 1).

2.Голові районної ради, його заступнику та депутатам неухильно дотримуватися затвердженого вище Порядку в разі наявності конфлікту інтересів під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень.

     3.Доручити голові районної ради Ілашу В.М. визначити відповідальну особу за забезпечення підготовки та надання   до пункту реєстрації пакетів документів щодо формування, блокування, поновлення, скасування посилених сертифікатів депутатів районної ради,як суб’єктів подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, надання їм консультаційної допомоги по оформленню заяв на реєстрацію та здійснення інших заходів пов’язаних із функціонуванням електронного цифрового підпису та його застосуванням.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності.

Заступник голови районної ради                                             А.Горобець

Додаток 1

                                                                                                                 Затверджено

рішення ІХ сесії районної ради УІІ скликання

                                                                                                  від 23 грудня 2016 року   №135.9-7/16

Порядок врегулювання конфлікту інтересів

головою, його заступником та депутатами Кельменецької районної ради, що виникає у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень

1.Цей Порядок розроблений на виконання норм Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції».

Його слід використовувати усім Особам (п.3 Порядку), яких він стосується, у разі загрози виникнення реального або потенційного конфлікту інтересів під час їхньої участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень Кельменецькою районною радою.

2. Цей Порядок не стосується випадків, коли Особа постановляє акти самостійно та/або вчиняє дії одноособово, а також випадків, коли депутат індивідуально здійснює повноваження, не пов’язані із розглядом, підготовкою або прийняттям рішень районною радою.

     3. Особи, яких стосується цей Порядок (надалі іменовані – Особи):

*  голова Кельменецької районної ради;

*  його заступник;

*  депутати районної ради.

4.Реальним конфліктом інтересів є суперечність між приватним інтересом Особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

5.Потенційним конфліктом інтересів є наявність у Особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об'єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

6. Приватним інтересом є будь-який майновий чи немайновий інтерес Особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв'язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

7. Особи зобов’язані:

*вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

*повідомляти (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли Особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів) постійну комісію районної ради з питаньдепутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності (далі – Комісія), а у випадках, коли дізналася про наявність у неї конфлікту інтересів безпосередньо під час пленарного засідання – до початку розгляду по суті питання, що викликає конфлікт інтересів;

*не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

* вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

     8.У повідомленні (заяві) про конфлікт інтересів Особа пояснює усі обставини справи, що на її думку спричиняють цей конфлікт. Рекомендовано використовувати заяву встановленого зразка. Водночас членам Комісії забороняється відмовляти Особі у прийнятті заяви, зробленої за іншою формою.

9.Якщо така заява надійшла до початку пленарного засідання ради, Комісія має розглянути її, визначити особу, яка доповідатиме про зазначену ситуацію на пленарному засіданні ради, а також підготувати висновок щодо подальшої участі Особи, яка заявила про конфлікт інтересів, у розгляді, підготовці та прийнятті відповідного рішення районної ради.

Особа, яка звернулася до Комісії із відповідною інформацією, має одержати роз’яснення з приводу своєї подальшої поведінки до початку пленарного засідання.

10. У випадку, коли про наявність конфлікту інтересів Особі стало відомо під час пленарного засідання, і їй потрібна консультація щодо проголошення цієї інформації та можливості подальшої участі у голосуванні, така Особа має право звернутися до головуючого на засіданні з проханням про оголошення перерви.

Під час перерви члени Комісії розглядають ситуацію та за наслідками його розгляду дають публічні рекомендації щодо можливої участі Особи у вирішенні питання, що спричиняє конфлікт інтересів. Ці рекомендації приймаються депутатами до відома та заносяться до протоколу пленарного засідання ради.

11. Комісія має забезпечити Особі, що звернулася із заявою про конфлікт інтересів, можливість проголошення інформації про наявність конфлікту інтересів безпосередньо на пленарному засіданні ради до моменту розгляду по суті питання, щодо якого виникає конфлікт інтересів.

Відповідно Особа має право брати участь у розгляді, підготовці та прийнятті рішень районної ради за умови самостійного публічного оголошення про це під час засідання ради, на якому розглядається відповідне питання.

     12.Вчинення Особою дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів, та не повідомлення про наявність конфлікту інтересів у визначений законом спосіб є правопорушенням, пов’язаним з корупцією, та карається у порядку, передбаченому КпАП України.

Керуючий справами районної ради                                                   Л.Світла

Додаток 1

                                                                                                                 до Порядку, затвердженого рішенням

                                                                                                                           ІХ сесії районної ради УІІ скликання

від 23 грудня 2016 року   №135.9-7/16

З Р А З О К

заяви про наявність конфлікту інтересів під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень Кельменецькоюрайонною радою

Постійній комісії районної ради з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності

Депутата районної ради VII скликання

_______________________________________

(ПІБ)

ЗАЯВА

Під час _______________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ (зазначається подія чи обставини, за яких депутату стало відомо про наявність питання, що може викликати конфлікт інтересів: одержання порядку денного пленарного засідання, участь у засіданні постійної комісії, членом якої є цей депутат тощо) мені стало відомо, що районна рада _____________________________________________ (розглядати, готувати чи приймати) рішення з питання щодо _____________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________. (описується суть чи робоча назва питання, проект якого розглядається, готується чи рішення щодо якого приймається)

       Повідомляю, що я вбачаю ознаки конфлікту інтересів у своїй участі у вирішенні цього питання по суті, оскільки __________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ (описуються обставини, які викликають конфлікт інтересів у особи у зв’язку із рішенням, яке розглядає, готує чи затверджує рада)

На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про постійні комісії районної ради прошу Комісію:

        1.Прийняти цю заяву до відома та забезпечити мені можливість проголосити її під час пленарного засідання районної ради до початку розгляду по суті питання щодо ___________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________.

2. Надати мені роз’яснення щодо можливості у подальшому брати участь у розгляді, підготовці та прийнятті районною радою рішення із зазначеного питання.

Дата _____________________/ _______________________ (підпис)

Додаток до протоколу

                                                                                                                       засідання комісії від

___ листопада 2016 року

№1____/16

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

постійна комісія районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності

ВИСНОВКИ

_____листопада 2016 року         №06-08/____.16

Про затвердження процедури врегулювання

конфлікту інтересів головою, його заступником

та депутатами районної ради, що виникає у

зазначених осіб під час участі у розгляді,

підготовці та прийнятті радою рішень

Зважаючи на приписи чинного законодавства, керуючись ст. 28, 35 Закону України «Про запобігання корупції», ст. 55, 59, 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про постійні комісії районної ради, затвердженого рішенням І сесії УІІ скликання від 22.12.2015 р. № 6.3.1-7/, постійна комісія

вирішила:

     1.Затвердити Порядок врегулювання конфлікту інтересів головою, його заступником та депутатами районної ради, що може виникнути у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень (додаток 1).

2. Затвердити форму заяви про наявність конфлікту інтересів у голови, заступника голови та депутата районної ради (додаток 2).

3. Пропонувати голові районної ради Ілашу В.М. винести на розгляд ІХ сесії ради проект рішення з даного питання (додається)

   4.Рекомендувати районній ради затвердити і використовувати розроблені Комісією документи під час здійснення своїх повноважень.

   4.Доповідачем на пленарному засіданні щодо прийнятого рішення обрати голову комісії О.Панкевича.

Голова комісії ________________

 

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Серед переліку причин, які не дають можливості громадянам в повній мірі реалізувати своє конституційне право на пенсійне забезпечення, є тривале проходження процедури банкрутства та несплата страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування. Затягування процедури банкрутства і як наслідок не погашення заборгованості перед Пенсійним фондом України зі сплати страхових внесків мають негативні наслідки насамперед для громадян, які працювали на таких підприємствах, оскільки період, протягом якого підприємствами-банкрутами не сплачено страхові внески, не буде зараховано при призначенні пенсії до страхового стажу.        Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області здійснює всі необхідні заходи щодо стягнення заборгованості з підприємств-банкрутів перед Пенсійним фондом з метою захисту прав застрахованих осіб. Фахівці юридичної служби Фонду в області докладають максимум зусиль, щоб громадяни збанкрутілих підприємств не залишились без пенсійних виплат. Одним із ефективних напрямків роботи є співпраця з арбітражними керуючими. Саме від їх роботи залежить передача документів підприємства-банкрута в архів, розрахунки з працівниками та Пенсійним фондом України за кредиторськими вимогами.             Так, за результатами спільної взаємодії із ліквідаторами – арбітражними керуючими в 2017 році було погашено заборгованість з таких підприємств – банкрутів як: ДП ДГ «Центральне», ЧОДО спиртової та лікеро-горілчаної промисловості, АТЗВ «ВТКФ Буковинка», а також протягом 2018 року погашено заборгованість зі сплати страхових внесків Кредитної спілки «Бісер» - фактично 51 робітник цих підприємств набув статусу застрахованої особи та зміг підтвердити наявний стаж. Погашення боргів підприємствами, які проходять етапи процедури банкрутства є гарантією соціального захисту їх працівників, а тому фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області здійснюють усі законні заходи впливу, не допускаючи «збанкрутіти» відпрацьованим рокам на зазначених підприємствах. Джерело: прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
  • Глава держави підписав Закон України "Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення окремих питань проходження громадянами військової служби". Закон вносить  зміни у закони України: “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей”; “Про військовий обов’язок і військову службу”; “Статут внутрішньої служби Збройних Сил України”. Відповідно до прийнятих змін, Закон дозволить: підвищити з 23 до 30 років вік прийому громадян в якості курсантів вищих військових навчальних закладів, що дозволить учасникам АТО та операції об’єднаних сил вступати на навчання та продовжувати військову службу в якості офіцерів або сержантів;  підвищити до 60 років граничний вік перебування в запасі військовозобов’язаних-жінок, як це вже визначено для чоловіків, що забезпечить гендерну рівність та збільшить мобілізаційний ресурс; продовжувати в особливий період військову службу за новим контрактом на строк від 1 до 10 років, що сприятиме збільшенню кількості громадян, бажаючих проходити військову службу за короткотривалим контрактом; звільнитись чи укласти новий контракт військовослужбовцям, дія контрактів яких примусово продовжена після закінчення його строку в особливий період, та військовослужбовцям, які уклали контракт до закінчення особливого періоду і оголошення демобілізації. Реалізація вимог зазначеного Закону надасть можливість підвищити мотивацію громадян до проходження військової служби. Закон також надає можливості військовослужбовцям, визнаним рішеннями військово-лікарських комісій непридатними за станом здоров’я до військової служби, продовжувати проходження служби. Бойовий досвід, морально-ділові якості та мотивація до військової служби таких військовослужбовців, не зважаючи на їх фізичний стан, можуть бути реалізовані на військових посадах, які не потребують фізичних навантажень. Джерело: president.gov.ua
  • З 1 липня 2018 року прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність збільшиться і складатиме 1435 грн. У зв’язку з цим перерахунку підлягатимуть пенсії близько 28 тисячам краян. В основному це ті люди, які не мали достатньо страхового стажу для призначення пенсії в мінімальному розмірі на рівні 1452 грн. Тобто це незначна кількість людей, орієнтовно 12% загальної чисельності пенсіонерів краю, яким буде, у зв’язку з ростом прожиткового мінімуму, збільшено розмір пенсії. Зараз вони отримують пенсію в розмірі 1373 грн., а будуть – 1435 грн.. Крім того, з 1 липня зросте прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць з 1700 грн. до 1777 грн., у зв’язку із чим будуть перераховані та зростуть на 7,7 грн. надбавки до пенсій почесним донорам. В грудні цього року планується черговий перерахунок у зв’язку із задекларованим ростом соціальних стандартів. Джерело: прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda