КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ІХ СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

____________________________________________________

 

23 грудня 2016 року     №135.9-7/16

Про затвердження процедури врегулювання

конфлікту інтересів під час участі у розгляді,

підготовці і прийнятті районною радою рішень та

забезпечення вимог законодавства щодо подання

декларацій депутатів районної ради

Керуючись ст. 43, 59, 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , відповідно до ст. 28, 35 Закону України «Про запобігання корупції», Положення про постійні комісії районної ради УІІ скликання, затвердженого рішенням І сесії УІІ скликання від 22.12.2015 р. № 6.3.1-7/15 , враховуючи висновок постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити Порядок врегулювання конфлікту інтересів головою, його заступником та депутатами Кельменецької районної ради(надалі - Порядок), що може виникнути у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень (додаток 1).

2.Голові районної ради, його заступнику та депутатам неухильно дотримуватися затвердженого вище Порядку в разі наявності конфлікту інтересів під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень.

     3.Доручити голові районної ради Ілашу В.М. визначити відповідальну особу за забезпечення підготовки та надання   до пункту реєстрації пакетів документів щодо формування, блокування, поновлення, скасування посилених сертифікатів депутатів районної ради,як суб’єктів подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, надання їм консультаційної допомоги по оформленню заяв на реєстрацію та здійснення інших заходів пов’язаних із функціонуванням електронного цифрового підпису та його застосуванням.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності.

Заступник голови районної ради                                             А.Горобець

Додаток 1

                                                                                                                 Затверджено

рішення ІХ сесії районної ради УІІ скликання

                                                                                                  від 23 грудня 2016 року   №135.9-7/16

Порядок врегулювання конфлікту інтересів

головою, його заступником та депутатами Кельменецької районної ради, що виникає у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень

1.Цей Порядок розроблений на виконання норм Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції».

Його слід використовувати усім Особам (п.3 Порядку), яких він стосується, у разі загрози виникнення реального або потенційного конфлікту інтересів під час їхньої участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень Кельменецькою районною радою.

2. Цей Порядок не стосується випадків, коли Особа постановляє акти самостійно та/або вчиняє дії одноособово, а також випадків, коли депутат індивідуально здійснює повноваження, не пов’язані із розглядом, підготовкою або прийняттям рішень районною радою.

     3. Особи, яких стосується цей Порядок (надалі іменовані – Особи):

*  голова Кельменецької районної ради;

*  його заступник;

*  депутати районної ради.

4.Реальним конфліктом інтересів є суперечність між приватним інтересом Особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

5.Потенційним конфліктом інтересів є наявність у Особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об'єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

6. Приватним інтересом є будь-який майновий чи немайновий інтерес Особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв'язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

7. Особи зобов’язані:

*вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

*повідомляти (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли Особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів) постійну комісію районної ради з питаньдепутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності (далі – Комісія), а у випадках, коли дізналася про наявність у неї конфлікту інтересів безпосередньо під час пленарного засідання – до початку розгляду по суті питання, що викликає конфлікт інтересів;

*не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

* вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

     8.У повідомленні (заяві) про конфлікт інтересів Особа пояснює усі обставини справи, що на її думку спричиняють цей конфлікт. Рекомендовано використовувати заяву встановленого зразка. Водночас членам Комісії забороняється відмовляти Особі у прийнятті заяви, зробленої за іншою формою.

9.Якщо така заява надійшла до початку пленарного засідання ради, Комісія має розглянути її, визначити особу, яка доповідатиме про зазначену ситуацію на пленарному засіданні ради, а також підготувати висновок щодо подальшої участі Особи, яка заявила про конфлікт інтересів, у розгляді, підготовці та прийнятті відповідного рішення районної ради.

Особа, яка звернулася до Комісії із відповідною інформацією, має одержати роз’яснення з приводу своєї подальшої поведінки до початку пленарного засідання.

10. У випадку, коли про наявність конфлікту інтересів Особі стало відомо під час пленарного засідання, і їй потрібна консультація щодо проголошення цієї інформації та можливості подальшої участі у голосуванні, така Особа має право звернутися до головуючого на засіданні з проханням про оголошення перерви.

Під час перерви члени Комісії розглядають ситуацію та за наслідками його розгляду дають публічні рекомендації щодо можливої участі Особи у вирішенні питання, що спричиняє конфлікт інтересів. Ці рекомендації приймаються депутатами до відома та заносяться до протоколу пленарного засідання ради.

11. Комісія має забезпечити Особі, що звернулася із заявою про конфлікт інтересів, можливість проголошення інформації про наявність конфлікту інтересів безпосередньо на пленарному засіданні ради до моменту розгляду по суті питання, щодо якого виникає конфлікт інтересів.

Відповідно Особа має право брати участь у розгляді, підготовці та прийнятті рішень районної ради за умови самостійного публічного оголошення про це під час засідання ради, на якому розглядається відповідне питання.

     12.Вчинення Особою дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів, та не повідомлення про наявність конфлікту інтересів у визначений законом спосіб є правопорушенням, пов’язаним з корупцією, та карається у порядку, передбаченому КпАП України.

Керуючий справами районної ради                                                   Л.Світла

Додаток 1

                                                                                                                 до Порядку, затвердженого рішенням

                                                                                                                           ІХ сесії районної ради УІІ скликання

від 23 грудня 2016 року   №135.9-7/16

З Р А З О К

заяви про наявність конфлікту інтересів під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень Кельменецькоюрайонною радою

Постійній комісії районної ради з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності

Депутата районної ради VII скликання

_______________________________________

(ПІБ)

ЗАЯВА

Під час _______________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ (зазначається подія чи обставини, за яких депутату стало відомо про наявність питання, що може викликати конфлікт інтересів: одержання порядку денного пленарного засідання, участь у засіданні постійної комісії, членом якої є цей депутат тощо) мені стало відомо, що районна рада _____________________________________________ (розглядати, готувати чи приймати) рішення з питання щодо _____________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________. (описується суть чи робоча назва питання, проект якого розглядається, готується чи рішення щодо якого приймається)

       Повідомляю, що я вбачаю ознаки конфлікту інтересів у своїй участі у вирішенні цього питання по суті, оскільки __________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ (описуються обставини, які викликають конфлікт інтересів у особи у зв’язку із рішенням, яке розглядає, готує чи затверджує рада)

На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про постійні комісії районної ради прошу Комісію:

        1.Прийняти цю заяву до відома та забезпечити мені можливість проголосити її під час пленарного засідання районної ради до початку розгляду по суті питання щодо ___________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________.

2. Надати мені роз’яснення щодо можливості у подальшому брати участь у розгляді, підготовці та прийнятті районною радою рішення із зазначеного питання.

Дата _____________________/ _______________________ (підпис)

Додаток до протоколу

                                                                                                                       засідання комісії від

___ листопада 2016 року

№1____/16

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

постійна комісія районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності

ВИСНОВКИ

_____листопада 2016 року         №06-08/____.16

Про затвердження процедури врегулювання

конфлікту інтересів головою, його заступником

та депутатами районної ради, що виникає у

зазначених осіб під час участі у розгляді,

підготовці та прийнятті радою рішень

Зважаючи на приписи чинного законодавства, керуючись ст. 28, 35 Закону України «Про запобігання корупції», ст. 55, 59, 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про постійні комісії районної ради, затвердженого рішенням І сесії УІІ скликання від 22.12.2015 р. № 6.3.1-7/, постійна комісія

вирішила:

     1.Затвердити Порядок врегулювання конфлікту інтересів головою, його заступником та депутатами районної ради, що може виникнути у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень (додаток 1).

2. Затвердити форму заяви про наявність конфлікту інтересів у голови, заступника голови та депутата районної ради (додаток 2).

3. Пропонувати голові районної ради Ілашу В.М. винести на розгляд ІХ сесії ради проект рішення з даного питання (додається)

   4.Рекомендувати районній ради затвердити і використовувати розроблені Комісією документи під час здійснення своїх повноважень.

   4.Доповідачем на пленарному засіданні щодо прийнятого рішення обрати голову комісії О.Панкевича.

Голова комісії ________________

 

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Органи місцевого самоврядування мають обов’язково підключитися до всіх без винятку прозорих електронних реєстрів, створених державою. Йде мова про сервіс «Прозора ДАБІ», «Прозорро Продажі», електронні торги з продажу землі, які запускаються сьогодні. Про це на засіданні Уряду наголосив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко. «Open budget», який запровадило Міністерство фінансів України  – дуже класний, доступний і якісний ресурс. В той же час, на офіційних сторінках органів місцевого самоврядування прозорість не тільки дохідної частини і створення бюджету, а й видатків — практично відсутня. До цього питання має залучитись Мінфін для впровадження всіх необхідних прозорих механізмів. Крім того, сьогодні органи місцевого самоврядування прагнуть, аби Мінфін відкрив для них базу доходів платників податків, кошти яких надходять до місцевих бюджетів. Ми маємо відкрити цю базу лише для тих органів місцевого самоврядування, які повністю виконали всі умови надання прозорих сервісів щодо аукціонів, продажу комунального майна, «Прозорої ДАБІ», — підкреслив Геннадій Зубко. Джерело: прес-служба Віце-прем’єр-міністра України
  • Моделювання адміністративно-територіального устрою на рівні районів має здійснюватися за головним критерієм – доступність громадян до якісних послуг. Про це зазначив Микола Рубчак, Начальник відділу з питань адміністративно-територіального устрою профільного Департаменту Мінрегіону на тематичному Круглому столі Української асоціації районних та обласних рад у Тернополі. «Наше спільне завдання створити спроможний субрегіональний рівень. У цьому розумінні спроможний це – розвинена, а головне ресурсно-забезпечена мережа закладів соціальної та адміністративної сфери. Це й стосується відповідних органів місцевого самоврядування», — акцентував Микола Рубчак. За його словами, велика кількість районів не означає належне та раціональне надання послуги. «Для прикладу, жителі Гусятинського району Тернопільщини обслуговуються в 3 різних містах, що, відповідно, знаходяться на території 3 різних районів. Мова йде про такі важливі установа як територіальні підрозділи ДФС, Пенсійного фонду, Нацполіції та інше. Себто, замість того, щоб сконцентрувати такі заклади в одному адміністративному центрі, людям доводиться їздити за різними послугами в різні місця», — аргументував посадовець. Джерело: УАРОР
  • Підтримка фінансової стабільності, активний промисловий розвиток, передусім в сегменті інновацій і створення національного продукту, а також інвестиції в людський капітал за рахунок зростання економіки – ключові завдання Уряду на 2019 рік. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час форуму «Нова індустріалізація: спільні дії Уряду та бізнесу». Захід проводиться вже вдруге і є додатковою платформою ефективного діалогу між підприємцями і представниками влади. Цього року участь у форумі взяли урядовці, парламентарі, дипломати, представники промислових асоціацій та підприємств – членів Торгово-промислової палати. За словами Глави Уряду, діалог з бізнесом – завжди є дуже позитивним, оскільки дозволяє формувати якісне середовище для економічного зростання. «Ми маємо 11 кварталів поспіль економічний ріст. Це хороший сигнал, але ми розуміємо, що цього недостатньо для вирішення історичних проблем. Ми можемо зростати на рівні 5-7%. А вигодонабувачем цього зростання має стати український народ», – сказав Володимир Гройсман. Забезпечити такий ріст, впевнений Прем’єр-міністр, можна шляхом реалізації економічної політики Уряду. «Наше завдання – підтримувати фінансову стабільність і інвестувати в економічне зростання, – сказав Володимир Гройсман. – Наші пріоритети: покращення бізнес-клімату, нова система управління держсектором, чесна і прозора приватизація, а отже, входження інвестицій в реальний сектор, енергетика – маємо зменшувати залежність від імпорту і розвивати свою базу». Ключовим елементом, що дозволить реалізувати намічені плани, стане виконання збалансованого Державного бюджету на 2019 рік, який містить стимули промислового розвитку, передбачає реалізацію великих інфраструктурних проектів, а також забезпечує фінансування соціальних реформ передусім в освіті та медицині. Так, з наступного року запрацюють Фонд підтримки інновацій з обсягом фінансування 300-350 млн грн, Фонд енергоефективності, бюджет якого сягне близько 14 млрд грн, продовжиться робота над запуском експортно-кредитної агенції. Також будуть продовжені програми секторальної підтримки, в тому числі щодо пільг при модернізації виробництва. «Зміни, які ми робимо – це не точкові зміни. Це зміни, які вплинуть на різні сфери, – сказав Володимир Гройсман. – І сильна економіка дозволяє збільшити інвестиції в людський капітал». Джерело: kmu.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda