Форма письмового запиту

на отримання публічної інформації

для фізичних, юридичних осіб, обєднань громадян

Розпорядник інформації – Кельменецька районна рада

Кому – Голові Кельменецької районної ради

П.І.Б. запитувача, назва установи, організації, громадського обєднання, яку представляє запитувач
Вид, назва, реквізит зміст документа або короткий зміст інформації, до яких Ви б хотіли отрима-ти доступ
Прошу надати мені відповідь у визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін. Відповідь надати
Поштою (вказати адресу)
Електронною поштою (вказати адресу)

В усній формі

Контактний телефон запитувача
Дата запиту, підпис

Запит на отримання публічної інформації складається відповідно до встановленої форми. Відповідь на інформаційний запит має бути надано запитувачеві не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

 

 

ЗАРЕЄСТРОВАНО:

__________________________

 

Форма усного запиту

на отримання публічної інформації

для фізичних, юридичних осіб, обєднань громадян

Розпорядник інформації – Кельменецька районна рада

Кому – Голові Кельменецької районної ради

     Запитувач

Короткий зміст інформації, до якої запитувач хотів би отримати доступ
Прошу надати мені відповідь у визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін. Відповідь надати
Поштою (вказати адресу)
Електронною поштою (вказати адресу)

В усній формі

Контактний телефон запитувача
Дата запиту, підпис особи, що оформила усний запит

Запит на отримання публічної інформації складається відповідно до встановленої форми. Відповідь на інформаційний запит має бути надано запитувачеві не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  •  13 листопада, Верховна Рада України прийняла за основу в першому читанні урядовий законопроект про обіг земелі сільськогосподарського призначення (№2178-10) . Дякуємо 240 народним депутатам за підтримку не словами, а справами, реформи місцевого самоврядування та регіонального розвитку. Українці заслуговують бути господарями на рідній землі, а не кріпаками, якими їх зробили старі закони. «Сьогодні Верховна Рада України розглядає земельну реформу. Уперше за довгі роки громади мають шанс отримати більше можливостей ефективно управляти земельними ресурсами в межах своїх територій. Земля — це інвестиційний ресурс для розвитку громад та регіонів, джерело доходів до місцевих бюджетів. Вся система просторового планування, містобудування, нового будівництва та інвестиції пов’язані із земельними ресурсами. Як відомо, місцеві ради наділені правом розпоряджатися землею комунальної власності і планувати свій просторовий розвиток, але тільки в межах населених пунктів, що суттєво обмежує, стримує планування комплексного розвитку територій і за межами поселень. Громади повинні набути всіх необхідних прав щодо юрисдикції і розпорядження земельними ресурсами — здавати в оренду чи продавати, стягувати податки, а також право планувати свій розвиток на всій території з урахуванням принципу повсюдності.  Земельна реформа – це створення сприятливих умов для розвитку сільського господарства, що дуже важливо для об’єднаних територіальних громад . Стратегічне бачення сьогоднішнього Уряду  полягає в тому, що територія України повинна стати територією спроможних громад, які межують між собою та забезпечують повсюдність місцевого самоврядування. Отже, земельна реформа необхідна як безпосередньо для громадян, так і для розвитку територіальних громад. Сподіваюсь, що сьогодні парламент зробить важливий крок до її  впровадження», — зазначила Міністр розвитку громад та територій України Альона Бабак. Джерело: http://www.minregion.gov.ua/
  • Кельменецьке управління ГУ ДПС у Чернівецькій області повідомляє, що починаючи з 1 жовтня 2019 року змінилися реквізити бюджетних рахунків для сплати податків і зборів, відкритих відповідно до вимог стандарту IBAN. Також у відомстві звертають увагу платників що відповідно змінилися і рахунки для зарахування Єдиного соціального внеску. За повідомленням Національного банку України (далі – НБУ) усі банки України повністю завершили перехід на міжнародний стандарт номера банківського рахунка IBAN для зручної ідентифікації банківських рахунків і здійснення розрахунків між ними. Номери рахунків клієнтів банків в Україні міститимуть 29 символів та відповідатимуть вимогам стандарту IBAN, який використовується у Європі. Завдяки скороченню кількості реквізитів використання цього міжнародного стандарту робить комфортнішим оформлення розрахункових документів. Перехід на стандарт IBAN розпочався 05 серпня 2019 року і тривав до 31 жовтня 2019 року. Під час переходу на стандарт IBAN банки надавали інформацію про нові та змінені за стандартом IBAN рахунки клієнтів – платників податків відповідним контролюючим органам. Статистика НБУ підтверджує, що дедалі більше клієнтів проводять розрахунки за стандартом IBAN. Водночас клієнти ще мають час, щоб призвичаїтися до нового стандарту. Включно до 12 січня 2020 року можна використовувати ті платіжні реквізити, які застосовувалися до запровадження цього міжнародного стандарту.  У цей період банки приймають до виконання документи на переказ коштів клієнтів, у яких заповнені або пара реквізитів «Код банку» та «Рахунок», або рахунок за стандартом IBAN. Остаточний перехід усіх розрахунків клієнтів на стандарт IBAN відбудеться з 13 січня 2020 року – з цієї дати клієнти зможуть проводити розрахунки виключно з використанням IBAN. Довідково зазначимо, що IBAN (International Bank Account Number) – міжнародний номер банківського рахунка. Кожна держава самостійно встановлює структуру номера рахунка IBAN згідно з вимогами стандарту ISO 13616. Для України IBAN складається із 29 літерно-цифрових символів: коду країни, контрольного розряду, коду банку та номера рахунка. Важлива інформація з даної тематики на сайті: Із переліком оновлених рахунків можна ознайомитися на офіційному порталі Територіальні органів ДПС у Чернівецькій області у розділі «Бюджетні рахунки» за посиланням: https://cv.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/. Електронна брошура «Заповнення платіжки на сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ)» за посиланням: https://cv.tax.gov.ua/listivki-ta-broshuri/394767.html Джерело: https://kelmentsi.bukoda.gov.ua/
  •  Серед найбільш термінових завдань Національного агентства України з питань державної служби (НАДС) новопризначений Голова Олександр Стародубцев називає успішне проведення конкурсів на керівні посади. Про це він заявив журналістам під час брифінгу. “Тут є два головні завдання. Перше – це надскладна бюрократична процедура, яку ми вже спрощуємо. Я сам “мав щастя” її проходити, і зміг це зробити лише тому, що вже мав досвід на держслужбі. Для фахових людей з бізнесу це непросте випробування. А друге – це залучення кандидатів на конкурси. По деяких позиціях нам критично бракує якісних людей. Їх треба шукати, їх треба переконувати, їх треба готувати до держслужби”, - сказав Олександр Стародубцев. Більш глобальним завданням він вважає перезавантаження державної служби в Україні. “Починати треба з НАДС, саме агентство має стати пілотним проектом, прикладом, який можна перенести на інші державні структури, – пояснює він. – Мова йде не тільки про структурні зміни. Ми говоримо про глибинну трансформацію, про цінності і принципи роботи державного службовця. Але це не якась фантастика – я вже маю успішний досвід такої трансформації в Департаменті з регулювання публічних закупівель і ДП «Прозорро». Це яскравий приклад того, як має працювати державна структура сьогодні». Голова НАДС закликав представників бізнесу, фахівців державної служби активніше долучатися до участі в конкурсах. «Для фахових амбітних людей зараз чудовий час проявити себе. Зі свого боку, ми вже суттєво спростили процедуру. Також допоможемо кандидатам підготуватися до конкурсу. Долучайтесь», - додав він. Головним викликом НАДС Стародубцев називає побудову функції HR в державній сфері. Зазначимо, що з моменту оголошення конкурсів Уряд оголосив 28 вакансій на посади категорії «А», а Комісія з питань вищого корпусу державної служби рекомендувала Кабінету Міністрів 36 кандидатів на різні посади. Нагадаємо, 11 листопада Міністр Кабінету Міністрів України Дмитро Дубілет представив нового Голову НАДС Олександра Стародубцева. Дмитро Дубілет акцентував увагу на головних завданнях НАДС. На його думку, пріоритетом є наблизити стандарти, за якими працюють державні службовці, до стандартів у комерційному секторі. Джерело: https://www.kmu.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda