ПОРЯДОК

доступу до публічної інформації

у виконавчому апараті Кельменецької районної ради

 

1. Загальні положення

 

     1.1.Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» і розпорядження голови районної ради "Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації" розпорядником публічної інформації є виконавчий апарат Кельменецької районної ради стосовно інформації:

*  що  була отримана або створена в процесі реалізації районною радою повноважень, передбачених законодавчими актами, та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради;

*  що  була отримана або створена виконавчим апаратом районної ради в процесі забезпечення діяльності районної ради та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради.

*  виконавчий апарат районної ради  не є розпорядником інформації за запитами на інформацію:

*  адресованими безпосередньо до депутатів районної ради, посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  стосовно інформації інших органів влади України, органів влади інших держав, міжнародних організацій;

*  стосовно інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб.

        1.2.Порядок доступу до публічної інформації в районній  раді (далі – Порядок) регулює питання оприлюднення публічної інформації та забезпечення права запитувача інформації (фізичної, юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень) на доступ до публічної інформації, що зберігається .

       1.3.У разі надходження кореспонденції, яка одночасно містить запит на інформацію та заяви, клопотання, пропозиції тощо, оригінал такої кореспонденції розглядається за правилами, встановленими Законом України «Про доступ до публічної інформації», а його копія в частині інших питань розглядається відповідно до Закону України «Про звернення громадян». У разі надходження кореспонденції, яка містить вимогу про отримання інформації, але за своїм характером не є запитом на інформацію, така кореспонденція теж розглядається за правилами, встановленими вищеназваним законом.

       1.4.Доступ до публічної інформації  у районній раді забезпечується шляхом систематичного і оперативного оприлюднення інформації:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  надання інформації за запитами на інформацію;

*  будь-якими іншими способами .

 

2. Оприлюднення публічної інформації, що зберігається в районній раді

 

2.1.Обов’язковому оприлюдненню, але не пізніше п’яти робочих днів з дня затвердження документа, підлягає така інформація, що зберігається в районній раді:

*  інформація про районну раду (організаційна структура, цілі, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси);

*  інформація, що була отримана або створена у процесі реалізації районною радою повноважень, передбаченими законодавчими актами, та яка перебуває у володінні її виконавчого апарату;

*  нормативно-правові та інші акти (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті районною радою, проекти рішень районної ради, що підлягають обговоренню;

*  порядок доступу до публічної інформації (порядок складання та подання запиту на інформацію та види інформації, що зберігається в районній раді);

*  порядок денний засідань районної ради та її органів;

*  інформація про розміщення місць для роботи з документами з метою отримання інформації;

*  інформація про депутатів районної ради та посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  графік прийому громадян посадовими особами районної ради;

*  вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

*  перелік підприємств, організацій, установ, які перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ Кельменецького району.

       2.2.Оприлюдненню не підлягає інформація, яка визначена службовою. Не обмежений у доступіперелік відомостей, що становить службову інформацію.

       2.3.Виконавчий апарат районної ради не надає інформацію за запитами, адресованими  безпосередньо до депутатів районної ради.

       2.4.Не належать до інформації з обмеженим доступом :

*  декларації про доходи осіб та членів їхніх сімей, які претендують на зайняття чи займають виборну посаду в районну раду;

*  інформація про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.

       2.5.Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

         2.6.Оприлюднення публічної інформації.

     2.6.1.Інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  будь-якими іншими способами.

     2.6.2.Терміни оприлюднення публічної інформації:

*  інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується не пізніше 5 робочих днів з дня затвердження (прийняття) документа, що містить публічну інформацію;

*  проекти нормативно-правових актів та рішень, розроблені виконавчим апаратом районної ради оприлюднюються не пізніше як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

     2.6.3.Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров’ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв’язку з цим.

 

3. Надання  інформації за запитами

 

       3.1.Запит на отримання публічної інформації подається до районної ради на ім’я голови районної ради в усній або письмовій форміна поштову адресу : 60100, смт Кельменці, Центральна площа, 2 (на конверті вказувати “Публічна інформація”), факсом (03732) 2-04-55 або на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.та підлягає в день надходження попередньому розгляду та реєстрації у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради в журналі реєстрації інформаційних запитів .

     3.2.Термін виконання інформаційного запиту становить не більше 5 робочих днів з дня його реєстрації.

       У разі якщо в запиті заявник зазначає, що запитувана інформація необхідна для захисту життя і свобод громадян, відповідь на запит надається не пізніше 48 годин з дня його отримання. При цьому заявник повинен обґрунтувати вимогу термінового розгляду інформації.

       У випадку якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних або залучення інших розпорядників інформації , термін надання відповіді продовжується до 20 робочих днів, про що з обґрунтуванням такого продовження повідомляється запитувач інформації в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

       3.3.Письмовий запит на отримання публічної інформації складається відповідно до затверджених форм  запитів .

       Форми запитів можна отримати у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради та веб-сайті Кельменецької районної ради.

       Якщо письмовий запит наданий не за затвердженою формою, районна рада має право відмовити в наданні інформації, про що дається письмова відповідь заявникові протягом 5 робочих днів з дня реєстрації запиту. Стаття 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок відмови та відстрочки в задоволенні запиту на інформацію.

       3.4.У разі подання запиту в усній формі, працівники відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, відповідальні за реєстрацію документів, оформляє запит на паперовому носії (згідно з затвердженими формами) зі слів заявника.  При цьому в нижньому лівому куті останнього аркуша документа зазначається прізвище особи, яка оформила запит, її  номер телефону та підпис.

       3.5.Після реєстрації запит розглядається керівництвом районної ради  відповідно до  Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної ради.

       3.6.Після   розгляду керівництвом районної ради запит повертається до відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, який  передає запит на виконання посадовій особі (особам), зазначеній (зазначеним) у резолюції.

       3.7.Відповідь на інформаційний запит в обов’язковому порядку візується начальником відділу організаційно- кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради, безпосереднім виконавцем та  підписується головою районної ради, а в разі його відсутності - заступником. Після цього запит  реєструється і відправляється заявникові відповідно до Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної  ради.

       3.8.У разі якщо районна рада не володіє запитуваною  інформацією і не зобов’язана володіти нею відповідно до своїх повноважень, виконавець документа, зазначений у резолюції, готує за підписом голови районної ради,а в разі його відсутності заступника, лист на адресу власника інформації (якщо він відомий) і відповідь заявникові про переадресацію його запиту та надає підписані документи на відправку не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дати реєстрації запиту.

         Якщо власник інформації невідомий, виконавець у вищезгаданий термін готує за підписом голови районної ради , а в разі його відсутності - заступника, відповідь заявникові із зазначенням причин, за якими надати інформацію неможливо.

         3.9.Кожний запит реєструється шляхом присвоєння йому реєстраційного індексу, який включає в себе позначення з урахуванням потреб систематизації, статистики, аналізу, пошуку запитів.

         Реєстраційний індекс складається з порядкового реєстраційного номера з початку року, номера за номенклатурою справ.

         Реєстраційний індекс запиту  та дата його надходження зазначаються в журналі реєстрації та обліку поданих у виконавчий апарат районної ради запитів на отримання публічної інформації та у реєстраційному штампі, який проставляється на нижньому полі першого аркуша інформаційного запиту праворуч, або на іншому вільному місці, крім місця, призначеного для підшивки документа до справи.

3.10.Робота з особами, що звернулися із запитом про надання витягів з документів, фотографування, копіювання, сканування інформації тощо, проводиться в будівлі районної ради ( другий поверх, кабінет № 25, відділ з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради).

При зверненні особи з проханням надати виписку, сфотографувати, копіювати, сканувати інформацію тощо, що зберігається в районній раді, оформляється запит відповідно до затвердженої форми, який передається керівництву районної ради.

Керівництво районної ради дає доручення підготувати копії документів, за якими зроблений запит, і передати їх у відповідний відділ виконавчого апарату районної ради, де буде здійснюватися робота з документами.

 

4. Оскарження дій (бездіяльності) посадових осіб

4.1. Рішення, дії або бездіяльність посадових осіб виконавчого апарату районної ради з питань надання публічної інформації можуть бути оскаржені заявником голові районної ради або до суду.

  

         Керуючий справами районної ради                                    Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, що формулює політику забезпечення населення якісними та ефективними ліками у 2018 році. Сьогодні, 13 грудня 2017 року, на засіданні Уряд проголосував за 2 постанови, що передбачають забезпечення українців медичними препаратами у наступному році. Мова йде про оновлену версію Національного переліку основних лікарських засобів та зміни до постанови №1303, якою забезпечуються ліками пільгові групи населення.   «Національний перелік основних лікарських засобів – це надзвичайно важлива частина медичної реформи, одне із завдань якої – гарантувати безкоштовне базове лікування громадянам країни. Ми хочемо, щоби українці на 100% були забезпечені життєво необхідними, якісними та безпечними ліками. Ухвалення цієї постанови допоможе мільйонам громадян отримувати вчасне, якісне та ефективне лікування. Аналізуючи закупівлі лікарських засобів в регіонах, ми виявили, що лише у 2016 році на суму понад 70 мільйонів гривень були закуплені якісь екстракти плодів дикої моркви, хмелю, перцевої м’яти, хлорофіліпту тощо. Не можна сказати, що ці лікарські засоби взагалі не лікують, але зважаючи на їх симптоматичну терапевтичну дію, закуповувати за державні кошти не доцільно. Бо у той час, коли комусь дають куплені державою такі ліки, в іншій лікарні помирає людина, яка не має життєво необхідного», – зазначив заступник Міністра охорони здоров’я Роман Ілик. Зокрема, Кабінет Міністрів ухвалив додання до Національного переліку основних лікарських засобів ще 60 діючих речовин: 18 МНН, що включені до оновленого видання рекомендацій ВООЗ, 28 МНН, що включені до державних програм та субвенцій на інгаляційні засоби для наркозу та 14 препаратів для надання екстреної допомоги. Тобто відтепер загальна кількість препаратів, що включені до Нацпереліку і мають забезпечуватися на 100% у закладах охорони здоров’я, становить 427 препаратів. Окремо урядовці вирішили продовжити дію постанови №1303. Саме вона забезпечує пільгові категорії населення медичними препаратами та виробами, яких нині немає в Нацпереліку. Ця постанова продовжуватиме працювати протягом перехідного періоду. Зміна, яка була ухвалена сьогодні Урядом – обов’язкова реєстрація препаратів в Україні та наявність їх у галузевих стандартах у сфері охорони здоров’я. Довідково Національний перелік основних лікарських засобів – це перелік безпечних ліків із доведеною ефективністю, які держава гарантуватиме пацієнту безкоштовно. Головна ідея політики у тому, що кожен медичний заклад кожного пацієнта має забезпечити на 100% ліками за оновленим Нацпереліком. Нова політика забезпечення лікарськими засобами українців змінює підхід до фінансування. Держава витрачатиме кошти платників податків ефективно: лише на ті лікарські засоби, чия ефективність у боротьбі з хворобами науково доведена. Ресурси держави буде сфокусовано на наданні безкоштовного ефективного лікування від пріоритетних захворювань і станів максимальній кількості громадян. Відповіді на поширенні питання про Нацперелік: http
  • Пане Міністре, ми з дружиною маємо трохи заощаджень і одну ідею для бізнесу. Однак, щоб почати бізнес треба зареєструвати фізичну особу – підприємця. Підкажіть як і що нам треба робити? Куди звернутися для реєстрації ФОП? Реєстрацію фізичних осіб-підприємців уповноважені здійснювати: виконавчі органи місцевих рад, районні державні адміністрації (у разі прийняття відповідною радою рішення про наділення такими повноваженнями); нотаріуси; акредитовані суб'єкти. Варто зазначити, що реєстрацію осіб, які зареєстровані та переселилися з території проведення АТО здійснює державний реєстратор за адресою тимчасового проживання особи незалежно від місця проживання в межах України. Які документи треба подати для реєстрації ФОП? заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем; заява про обранняспрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість - за бажанням заявника; паспорт громадянина України; нотаріально засвідчена письмова згода батьків або піклувальника чи органу опіки та піклування - для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності; примірник документа, який засвідчує повноваження представника (у випадку подання документів представником). Документи можуть бути подані як у паперовій формі (подаються особисто заявником або поштовим відправленням (бажано цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення) або ж у електронній формі (документи подаються заявником через портал електронних сервісів). Як подати електронну заявку? Для того, щоб подати заяву для державної реєстрації фізичної особи - підприємця необхідно зареєструватися на сайті "Реєстраційний портал" за посиланням http://rp.irc.gov.ua/ та виконати вказані на сайті дії. Заява формується заявником у електронній формі з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування. Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису. Як довго розглядаються документи і скільки це коштує? За проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця справлення плати законодавством не передбачено. Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій щодо фізичних осіб - підприємців проводиться протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів. Які причини можливого зупинення розгляду документів? подання документів або відомостей не в повному обсязі; невідповідність документів вимогам до оформлення документів; невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям в Єдиному державному реєстрі; невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта відомостям, які містяться в інформаційних системах інших органів державної влади; подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання; невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі. Розгляд документів зупиняється на строк, що становить 15 календарних днів з дати їх зупинення. Повідомлення про зупинення розгляду документів із зазначенням строку та виключного переліку підстав для його зупинення розміщуються на порталі електронних сервісів у день зупинення та надсилаються заявнику на адресу його електронної пошти. Чи є конкретні підстави для відмови у державній реєстрації ФОП? документи подано особою, яка не має на це повноважень; у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії; не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку; наявні обмеження на зайняття підприємницькою діяльністю, встановлені законом; наявність в Єдиному державному реєстрі запису, що фізична особа вже зареєстрована як ФОП. Повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації повинно містити посилання на конкретну норму (пункт, статтю) законодавства із зазначенням, що саме порушено під час оформлення. Відмова у державній реєстрації здійснюється протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів. Після усунення причин, що були підставою для відмови у державній реєстрації, заявник може повторно подати документи для державної реєстрації. Які дії ще потрібно виконати після реєстрації? Після того, як фізична особа зареєструвалася підприємцем, їй потрібно: зареєструвати книгу обліку доходів. Для цього подається заява на ім'я начальника Державної фіскальної служби, де особа перебуває на обліку, складена в довільній формі, а також сама книга. Щоб подавати звітність через інтернет потрібно отримати ключ електронного цифрового підпису, безкоштовно в Акредитованих центрах сертифікованих ключів (далі – АЦСК) податкової чи в будь-якому іншому АЦСК. Якщо особа планує отримувати дохід у безготівковій формі, потрібно відкрити поточний рахунок підприємця.
  • Президент Петро Порошенко підписав Указ № 412/2017 та Указ № 413/2017 «Про ліквідацію та утворення місцевих загальних судів». Згідно з Указом №412/2017, відповідно до Конституції України та Закону України «Про судоустрій і статус суддів», ліквідуються Черкаський районний суд Черкаської області, Чигиринський районний суд Черкаської області, Придніпровський районний суд міста Черкас та Соснівський районний суд міста Черкас. Натомість утворюється Черкаський окружний суд із місцезнаходженням у місті Черкасах, юрисдикція якого поширюватиметься на райони, де раніше діяли суди, що ліквідовуються. Також вносяться зміни до розділу «Черкаська область» Мережі місцевих загальних судів, затвердженої Указом Президента України від 20 травня 2011 року № 591 «Питання мережі місцевих загальних та апеляційних судів», зокрема виключаються пункти 18, 19, 22, 23 та назва підрозділу «м.Черкаси». Указом № 413/2017, відповідно до Конституції і Закону України «Про судоустрій і статус суддів», ліквідуються Першотравневий районний суд міста Чернівців, Садгірський районний суд міста Чернівців та Шевченківський районний суд міста Чернівців і утворюється Окружний суд міста Чернівців із місцезнаходженням у місті Чернівцях. Так само вносяться зміни до розділу «Чернівецька область» Мережі місцевих загальних судів, затвердженої Указом Президента України від 20 травня 2011 року №591 «Питання мережі місцевих загальних та апеляційних судів»  та виключається назва підрозділу «м.Чернівці» і пункти 12 – 14. Кабінет Міністрів має забезпечити фінансування заходів, пов'язаних із реалізацією цих Указів. Документи набирають чинності з дня їх опублікування. Джерело: president.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda