ПОРЯДОК

доступу до публічної інформації

у виконавчому апараті Кельменецької районної ради

 

1. Загальні положення

 

     1.1.Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» і розпорядження голови районної ради "Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації" розпорядником публічної інформації є виконавчий апарат Кельменецької районної ради стосовно інформації:

*  що  була отримана або створена в процесі реалізації районною радою повноважень, передбачених законодавчими актами, та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради;

*  що  була отримана або створена виконавчим апаратом районної ради в процесі забезпечення діяльності районної ради та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради.

*  виконавчий апарат районної ради  не є розпорядником інформації за запитами на інформацію:

*  адресованими безпосередньо до депутатів районної ради, посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  стосовно інформації інших органів влади України, органів влади інших держав, міжнародних організацій;

*  стосовно інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб.

        1.2.Порядок доступу до публічної інформації в районній  раді (далі – Порядок) регулює питання оприлюднення публічної інформації та забезпечення права запитувача інформації (фізичної, юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень) на доступ до публічної інформації, що зберігається .

       1.3.У разі надходження кореспонденції, яка одночасно містить запит на інформацію та заяви, клопотання, пропозиції тощо, оригінал такої кореспонденції розглядається за правилами, встановленими Законом України «Про доступ до публічної інформації», а його копія в частині інших питань розглядається відповідно до Закону України «Про звернення громадян». У разі надходження кореспонденції, яка містить вимогу про отримання інформації, але за своїм характером не є запитом на інформацію, така кореспонденція теж розглядається за правилами, встановленими вищеназваним законом.

       1.4.Доступ до публічної інформації  у районній раді забезпечується шляхом систематичного і оперативного оприлюднення інформації:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  надання інформації за запитами на інформацію;

*  будь-якими іншими способами .

 

2. Оприлюднення публічної інформації, що зберігається в районній раді

 

2.1.Обов’язковому оприлюдненню, але не пізніше п’яти робочих днів з дня затвердження документа, підлягає така інформація, що зберігається в районній раді:

*  інформація про районну раду (організаційна структура, цілі, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси);

*  інформація, що була отримана або створена у процесі реалізації районною радою повноважень, передбаченими законодавчими актами, та яка перебуває у володінні її виконавчого апарату;

*  нормативно-правові та інші акти (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті районною радою, проекти рішень районної ради, що підлягають обговоренню;

*  порядок доступу до публічної інформації (порядок складання та подання запиту на інформацію та види інформації, що зберігається в районній раді);

*  порядок денний засідань районної ради та її органів;

*  інформація про розміщення місць для роботи з документами з метою отримання інформації;

*  інформація про депутатів районної ради та посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  графік прийому громадян посадовими особами районної ради;

*  вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

*  перелік підприємств, організацій, установ, які перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ Кельменецького району.

       2.2.Оприлюдненню не підлягає інформація, яка визначена службовою. Не обмежений у доступіперелік відомостей, що становить службову інформацію.

       2.3.Виконавчий апарат районної ради не надає інформацію за запитами, адресованими  безпосередньо до депутатів районної ради.

       2.4.Не належать до інформації з обмеженим доступом :

*  декларації про доходи осіб та членів їхніх сімей, які претендують на зайняття чи займають виборну посаду в районну раду;

*  інформація про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.

       2.5.Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

         2.6.Оприлюднення публічної інформації.

     2.6.1.Інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  будь-якими іншими способами.

     2.6.2.Терміни оприлюднення публічної інформації:

*  інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується не пізніше 5 робочих днів з дня затвердження (прийняття) документа, що містить публічну інформацію;

*  проекти нормативно-правових актів та рішень, розроблені виконавчим апаратом районної ради оприлюднюються не пізніше як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

     2.6.3.Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров’ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв’язку з цим.

 

3. Надання  інформації за запитами

 

       3.1.Запит на отримання публічної інформації подається до районної ради на ім’я голови районної ради в усній або письмовій форміна поштову адресу : 60100, смт Кельменці, Центральна площа, 2 (на конверті вказувати “Публічна інформація”), факсом (03732) 2-04-55 або на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.та підлягає в день надходження попередньому розгляду та реєстрації у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради в журналі реєстрації інформаційних запитів .

     3.2.Термін виконання інформаційного запиту становить не більше 5 робочих днів з дня його реєстрації.

       У разі якщо в запиті заявник зазначає, що запитувана інформація необхідна для захисту життя і свобод громадян, відповідь на запит надається не пізніше 48 годин з дня його отримання. При цьому заявник повинен обґрунтувати вимогу термінового розгляду інформації.

       У випадку якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних або залучення інших розпорядників інформації , термін надання відповіді продовжується до 20 робочих днів, про що з обґрунтуванням такого продовження повідомляється запитувач інформації в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

       3.3.Письмовий запит на отримання публічної інформації складається відповідно до затверджених форм  запитів .

       Форми запитів можна отримати у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради та веб-сайті Кельменецької районної ради.

       Якщо письмовий запит наданий не за затвердженою формою, районна рада має право відмовити в наданні інформації, про що дається письмова відповідь заявникові протягом 5 робочих днів з дня реєстрації запиту. Стаття 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок відмови та відстрочки в задоволенні запиту на інформацію.

       3.4.У разі подання запиту в усній формі, працівники відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, відповідальні за реєстрацію документів, оформляє запит на паперовому носії (згідно з затвердженими формами) зі слів заявника.  При цьому в нижньому лівому куті останнього аркуша документа зазначається прізвище особи, яка оформила запит, її  номер телефону та підпис.

       3.5.Після реєстрації запит розглядається керівництвом районної ради  відповідно до  Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної ради.

       3.6.Після   розгляду керівництвом районної ради запит повертається до відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, який  передає запит на виконання посадовій особі (особам), зазначеній (зазначеним) у резолюції.

       3.7.Відповідь на інформаційний запит в обов’язковому порядку візується начальником відділу організаційно- кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради, безпосереднім виконавцем та  підписується головою районної ради, а в разі його відсутності - заступником. Після цього запит  реєструється і відправляється заявникові відповідно до Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної  ради.

       3.8.У разі якщо районна рада не володіє запитуваною  інформацією і не зобов’язана володіти нею відповідно до своїх повноважень, виконавець документа, зазначений у резолюції, готує за підписом голови районної ради,а в разі його відсутності заступника, лист на адресу власника інформації (якщо він відомий) і відповідь заявникові про переадресацію його запиту та надає підписані документи на відправку не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дати реєстрації запиту.

         Якщо власник інформації невідомий, виконавець у вищезгаданий термін готує за підписом голови районної ради , а в разі його відсутності - заступника, відповідь заявникові із зазначенням причин, за якими надати інформацію неможливо.

         3.9.Кожний запит реєструється шляхом присвоєння йому реєстраційного індексу, який включає в себе позначення з урахуванням потреб систематизації, статистики, аналізу, пошуку запитів.

         Реєстраційний індекс складається з порядкового реєстраційного номера з початку року, номера за номенклатурою справ.

         Реєстраційний індекс запиту  та дата його надходження зазначаються в журналі реєстрації та обліку поданих у виконавчий апарат районної ради запитів на отримання публічної інформації та у реєстраційному штампі, який проставляється на нижньому полі першого аркуша інформаційного запиту праворуч, або на іншому вільному місці, крім місця, призначеного для підшивки документа до справи.

3.10.Робота з особами, що звернулися із запитом про надання витягів з документів, фотографування, копіювання, сканування інформації тощо, проводиться в будівлі районної ради ( другий поверх, кабінет № 25, відділ з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради).

При зверненні особи з проханням надати виписку, сфотографувати, копіювати, сканувати інформацію тощо, що зберігається в районній раді, оформляється запит відповідно до затвердженої форми, який передається керівництву районної ради.

Керівництво районної ради дає доручення підготувати копії документів, за якими зроблений запит, і передати їх у відповідний відділ виконавчого апарату районної ради, де буде здійснюватися робота з документами.

 

4. Оскарження дій (бездіяльності) посадових осіб

4.1. Рішення, дії або бездіяльність посадових осіб виконавчого апарату районної ради з питань надання публічної інформації можуть бути оскаржені заявником голові районної ради або до суду.

  

         Керуючий справами районної ради                                    Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • 13 жовтня Представництво Європейського Союзу в Україні зробило заяву на підтримку медичної реформи. Зокрема, в заяві йдеться: «Наступного тижня Верховна Рада розгляне два законопроекти про реформу охорони здоров'я (№6327, №6604). Прийняття цих законів має важливе значення. Це дозволить активізувати зміни в системі, зробити належну систему охорони здоров'я доступною для всіх громадян, одночасно підвищуючи її прозорість та ефективність». На думку ЄС, реформи вже давно відкладаються і зараз надзвичайно важливо братися за застарілу та неефективну систему охорони здоров'я, успадковану від радянського минулого, яка не здатна надавати задовільні послуги та потерпає від корупції та неефективності. Показники здоров'я в Україні, такі як середня тривалість життя, залишаються одними з найгірших в Європі, в той же час витрати є порівняно високими. Найбільш уразливі особи найбільше знаходяться під впливом нинішньої ситуації. Реформи, передбачені урядом, будуть переорієнтовувати фінансову підтримку на надання послуг, а не фінансувати надмірно пропорційну та частково застарілу інфраструктуру. «Багато європейських країн переживали подібний процес у минулому, тим самим вивільнивши ресурси, щоб в цілому забезпечити населення кращим медичним обслуговуванням», - наголошує Представництво ЄС. Вирішення потреб всього населення подасть сильний сигнал до всіх громадян, а також продемонструє неухильне дотримання країною європейських стандартів. «У цьому контексті ми вітаємо зусилля українського уряду зробити модернізацію системи охорони здоров'я України одним із основних його пріоритетів. Ми закликаємо всіх депутатів голосувати за ці два ключові законопроекти у формі, запропонованій урядом, на пленарному засіданні Верховної Ради наступного тижня. Реформи більше не повинні відкладатися», - наголошується в заяві. Джерело: Прес-центр ініціативи «Децентралізація влади»
  • Кількість зареєстрованих безробітних в Україні у вересні становила 303 тис. осіб, що на 8,9 тис. осіб менше, порівняно з серпнем. Про це йдеться у повідомленні Державної служби статистики України. У відносних показниках рівень безробіття в Україні у вересні становив 1,2%.  Кількість вакансій у вересні становила 73,4 тис. З початку року конкурс на одне робоче місце скоротився більш, ніж вдвічі. Якщо в січні на одну вакансію претендували 9 людей, то у вересні – 4. Нагадаємо, за даними Державної служби зайнятості України, робітники з обслуговування, експлуатації та контролювання за роботою технологічного устаткування, складання устаткування та машин, а також кваліфіковані робітники з інструментом стали найбільш затребуваною статтею вакансій, запропонованих роботодавцями у вересні.
  • Президент Петро Порошенко наголошує, що два роки тому вніс до Верховної Ради проект змін до Конституції, які передбачали скасування депутатської недоторканності і суддівської недоторканності. Сьогодні Глава держави подав до Парламенту законопроект змін до Конституції, який абсолютно чітко передбачає скасування депутатської недоторканності, і очікує на його прийняття. За словами Президента, перший етап вже зроблено – ліквідовано суддівську недоторканність у форматі судової реформи, яка була впроваджена за його ініціативою. «Вісім тисяч носіїв недоторканності вже її не мають. Залишилось близько 450 осіб», - зазначив він. Глава держави звернув увагу, що вимагав скасування недоторканності у своєму виступі на День Конституції і під час виголошення Послання до Верховної Ради у вересні цього року. «Як підтвердження цих позицій я вніс законопроект змін до Конституції, який абсолютно чітко передбачає скасування депутатської недоторканності», - підкреслив Петро Порошенко. Президент також зауважив, що втішений тим, що його позицію підтримують і учасники акції, яка нині відбувається під стінами українського Парламенту. «Те, що вони (учасники акцій – ред.) це підтримують – я дуже тішуся цьому. Чекаю відповідної реакції у залі (Верховної Ради – ред.)», - сказав він. Глава держави також підкреслив, що вся судова реформа в Україні відбувається у тісній співпраці із Радою Європи і з Венеціанською комісією. За його словами, «Венеціанська комісія розглянула ті законопроекти (щодо Антикорупційного суду – ред.), які є у Верховній Раді. Обидва вона визнала такими, що є неприйнятними для імплементації в судову реформу». «Хочу наголосити, що сам термін «антикорупційний суд» з’явився в моєму законопроекті про судову  реформу. І сьогодні я чекаю від Парламенту, щоб вони напрацювали той законопроект, який буде прийнятний і буде виходити з декількох надзвичайно важливих принципів. Законопроект має відповідати Конституції, вимогам суверенітету України, передбачати абсолютно прозору процедуру відбору і абсолютно ефективних кандидатів, які будуть викликати довіру людей і суспільства», - підкреслив Петро Порошенко. За словами Президента, якщо ці вимоги будуть задоволені, він прийме відповідні напрацювання Парламенту і внесе законопроект, який можна буде дуже швидко розглянути. «Але в жодному разі я не хотів би, щоб цей процес загальмувався і саме тому в проекті бюджету (на 2018 рік – ред.), за моїм наполяганням, уже передбачені видатки на антикорупційний суд», - повідомив Президент. «Що для цього потрібно? Лише спокійні умови роботи Верховної Ради. Бо «принцип матроса Железняка» з парламентом у демократичній країні не проходить. Впевнений у тому, що на сьогоднішній день ми абсолютно відкриті для співпраці з будь-якими ініціативами і не треба стукати у відкриті двері», - зазначив Глава держави. Він також висловив сподівання, що «і сьогоднішні акції будуть носити мирний характер і вони абсолютно спокійно, ефективно завершаться і будуть сприяти прийняттю, в тому числі і президентських законопроектів». «Бо інколи прикладом «стукання у відкриті двері», є абсолютно неприйнятне захоплення вертольотного майданчика з вимогою повернути його у державну власність. Коли він уже рік за рішенням прокуратури і є у державній власності, тільки на законних підставах, і чекає рішення суду», - додав він. Президент підкреслив: «Будь-які інші форми ведуть до отаманщини і хаосу і є абсолютно неприйнятними». Джерело: Офіційне інтернет-представництво Президента України  

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda