ПОРЯДОК

доступу до публічної інформації

у виконавчому апараті Кельменецької районної ради

 

1. Загальні положення

 

     1.1.Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» і розпорядження голови районної ради "Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації" розпорядником публічної інформації є виконавчий апарат Кельменецької районної ради стосовно інформації:

*  що  була отримана або створена в процесі реалізації районною радою повноважень, передбачених законодавчими актами, та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради;

*  що  була отримана або створена виконавчим апаратом районної ради в процесі забезпечення діяльності районної ради та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради.

*  виконавчий апарат районної ради  не є розпорядником інформації за запитами на інформацію:

*  адресованими безпосередньо до депутатів районної ради, посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  стосовно інформації інших органів влади України, органів влади інших держав, міжнародних організацій;

*  стосовно інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб.

        1.2.Порядок доступу до публічної інформації в районній  раді (далі – Порядок) регулює питання оприлюднення публічної інформації та забезпечення права запитувача інформації (фізичної, юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень) на доступ до публічної інформації, що зберігається .

       1.3.У разі надходження кореспонденції, яка одночасно містить запит на інформацію та заяви, клопотання, пропозиції тощо, оригінал такої кореспонденції розглядається за правилами, встановленими Законом України «Про доступ до публічної інформації», а його копія в частині інших питань розглядається відповідно до Закону України «Про звернення громадян». У разі надходження кореспонденції, яка містить вимогу про отримання інформації, але за своїм характером не є запитом на інформацію, така кореспонденція теж розглядається за правилами, встановленими вищеназваним законом.

       1.4.Доступ до публічної інформації  у районній раді забезпечується шляхом систематичного і оперативного оприлюднення інформації:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  надання інформації за запитами на інформацію;

*  будь-якими іншими способами .

 

2. Оприлюднення публічної інформації, що зберігається в районній раді

 

2.1.Обов’язковому оприлюдненню, але не пізніше п’яти робочих днів з дня затвердження документа, підлягає така інформація, що зберігається в районній раді:

*  інформація про районну раду (організаційна структура, цілі, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси);

*  інформація, що була отримана або створена у процесі реалізації районною радою повноважень, передбаченими законодавчими актами, та яка перебуває у володінні її виконавчого апарату;

*  нормативно-правові та інші акти (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті районною радою, проекти рішень районної ради, що підлягають обговоренню;

*  порядок доступу до публічної інформації (порядок складання та подання запиту на інформацію та види інформації, що зберігається в районній раді);

*  порядок денний засідань районної ради та її органів;

*  інформація про розміщення місць для роботи з документами з метою отримання інформації;

*  інформація про депутатів районної ради та посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  графік прийому громадян посадовими особами районної ради;

*  вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

*  перелік підприємств, організацій, установ, які перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ Кельменецького району.

       2.2.Оприлюдненню не підлягає інформація, яка визначена службовою. Не обмежений у доступіперелік відомостей, що становить службову інформацію.

       2.3.Виконавчий апарат районної ради не надає інформацію за запитами, адресованими  безпосередньо до депутатів районної ради.

       2.4.Не належать до інформації з обмеженим доступом :

*  декларації про доходи осіб та членів їхніх сімей, які претендують на зайняття чи займають виборну посаду в районну раду;

*  інформація про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.

       2.5.Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

         2.6.Оприлюднення публічної інформації.

     2.6.1.Інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  будь-якими іншими способами.

     2.6.2.Терміни оприлюднення публічної інформації:

*  інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується не пізніше 5 робочих днів з дня затвердження (прийняття) документа, що містить публічну інформацію;

*  проекти нормативно-правових актів та рішень, розроблені виконавчим апаратом районної ради оприлюднюються не пізніше як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

     2.6.3.Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров’ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв’язку з цим.

 

3. Надання  інформації за запитами

 

       3.1.Запит на отримання публічної інформації подається до районної ради на ім’я голови районної ради в усній або письмовій форміна поштову адресу : 60100, смт Кельменці, Центральна площа, 2 (на конверті вказувати “Публічна інформація”), факсом (03732) 2-04-55 або на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.та підлягає в день надходження попередньому розгляду та реєстрації у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради в журналі реєстрації інформаційних запитів .

     3.2.Термін виконання інформаційного запиту становить не більше 5 робочих днів з дня його реєстрації.

       У разі якщо в запиті заявник зазначає, що запитувана інформація необхідна для захисту життя і свобод громадян, відповідь на запит надається не пізніше 48 годин з дня його отримання. При цьому заявник повинен обґрунтувати вимогу термінового розгляду інформації.

       У випадку якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних або залучення інших розпорядників інформації , термін надання відповіді продовжується до 20 робочих днів, про що з обґрунтуванням такого продовження повідомляється запитувач інформації в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

       3.3.Письмовий запит на отримання публічної інформації складається відповідно до затверджених форм  запитів .

       Форми запитів можна отримати у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради та веб-сайті Кельменецької районної ради.

       Якщо письмовий запит наданий не за затвердженою формою, районна рада має право відмовити в наданні інформації, про що дається письмова відповідь заявникові протягом 5 робочих днів з дня реєстрації запиту. Стаття 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок відмови та відстрочки в задоволенні запиту на інформацію.

       3.4.У разі подання запиту в усній формі, працівники відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, відповідальні за реєстрацію документів, оформляє запит на паперовому носії (згідно з затвердженими формами) зі слів заявника.  При цьому в нижньому лівому куті останнього аркуша документа зазначається прізвище особи, яка оформила запит, її  номер телефону та підпис.

       3.5.Після реєстрації запит розглядається керівництвом районної ради  відповідно до  Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної ради.

       3.6.Після   розгляду керівництвом районної ради запит повертається до відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, який  передає запит на виконання посадовій особі (особам), зазначеній (зазначеним) у резолюції.

       3.7.Відповідь на інформаційний запит в обов’язковому порядку візується начальником відділу організаційно- кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради, безпосереднім виконавцем та  підписується головою районної ради, а в разі його відсутності - заступником. Після цього запит  реєструється і відправляється заявникові відповідно до Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної  ради.

       3.8.У разі якщо районна рада не володіє запитуваною  інформацією і не зобов’язана володіти нею відповідно до своїх повноважень, виконавець документа, зазначений у резолюції, готує за підписом голови районної ради,а в разі його відсутності заступника, лист на адресу власника інформації (якщо він відомий) і відповідь заявникові про переадресацію його запиту та надає підписані документи на відправку не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дати реєстрації запиту.

         Якщо власник інформації невідомий, виконавець у вищезгаданий термін готує за підписом голови районної ради , а в разі його відсутності - заступника, відповідь заявникові із зазначенням причин, за якими надати інформацію неможливо.

         3.9.Кожний запит реєструється шляхом присвоєння йому реєстраційного індексу, який включає в себе позначення з урахуванням потреб систематизації, статистики, аналізу, пошуку запитів.

         Реєстраційний індекс складається з порядкового реєстраційного номера з початку року, номера за номенклатурою справ.

         Реєстраційний індекс запиту  та дата його надходження зазначаються в журналі реєстрації та обліку поданих у виконавчий апарат районної ради запитів на отримання публічної інформації та у реєстраційному штампі, який проставляється на нижньому полі першого аркуша інформаційного запиту праворуч, або на іншому вільному місці, крім місця, призначеного для підшивки документа до справи.

3.10.Робота з особами, що звернулися із запитом про надання витягів з документів, фотографування, копіювання, сканування інформації тощо, проводиться в будівлі районної ради ( другий поверх, кабінет № 25, відділ з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради).

При зверненні особи з проханням надати виписку, сфотографувати, копіювати, сканувати інформацію тощо, що зберігається в районній раді, оформляється запит відповідно до затвердженої форми, який передається керівництву районної ради.

Керівництво районної ради дає доручення підготувати копії документів, за якими зроблений запит, і передати їх у відповідний відділ виконавчого апарату районної ради, де буде здійснюватися робота з документами.

 

4. Оскарження дій (бездіяльності) посадових осіб

4.1. Рішення, дії або бездіяльність посадових осіб виконавчого апарату районної ради з питань надання публічної інформації можуть бути оскаржені заявником голові районної ради або до суду.

  

         Керуючий справами районної ради                                    Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • «Кадастр 2.0. Прозорість, доступність, інновації» — новий Голова Держгеокадастру Денис Башлик представив концепцію реформування органу та стратегію розвитку відомства. «Серед ініціатив – повна діджиталізація процесів та усунення контакту з чиновником; скорочення та спрощення процедур; створення департаментів сервісного контролю; максимальне відкриття інформації про землі, ліс, воду, інші природні ресурси та об'єкти нерухомості; дерегуляція та передача частини повноважень на місцевий рівень, - підкреслив Денис Башлик. За його словами, це сучасні рішення, які знімають застарілі бюрократичні проблеми галузі – надмірне регулювання та концентрацію повноважень, закритість та неузгодженість інформації, а також можливі корупційні схеми. «Діяльність Держгеокадастру буде абсолютно відкритою та прозорою,  підконтрольною громадськості. Планується утворення громадської ради при Держгеокадастрі, створення Департаменту якості сервісів, відкриття інформації про заплановані інспекції та публікація результатів перевірок он-лайн, а також посилення роботи з основними стейкхолдерами», - пояснив Денис Башлик. За словами Голови Держгеокадастру, планують також максимально відкрити Державний земельний кадастр та запровадити його повну інтеграцію з іншими державними та галузевими кадастрами та реєстрами. Створення Національної інфраструктури геопросторових даних, як зазначив Денис Башлик, має стати справжньою революцією. Буде запроваджено портал моніторингу земельних відносин та запущено єдине вікно доступу до геопросторових даних та сервісів, а також забезпечено сумісність геопросторових даних та цифрових реєстрів. «Також створимо електронні кабінети сертифікованого інженера-землевпорядника та оцінювача з експертної грошової оцінки. Необхідно перейти до масової оцінки земельних ділянок (нерухомості), оновити ортофотоплани й створити цифрову топографічну карту всієї території України», - наголосив Денис Башлик. З-поміж іншого, передбачається посилення контролю за охороною земель з метою недопущення негативних екологічних наслідків, а відповідно, збільшення розмірів штрафів за шкоду, завдану самовільним зайняттям земель. Нагадаємо, 3 грудня Прем’єр-міністр України Олексій Гончарук представив нового Голову Держгеокадастру Дениса Башлика та поставив декілька чітких першочергових завдань, зокрема найближчим часом презентувати стратегію розвитку відомства. Джерело: https://www.kmu.gov.ua ПРЕЗЕНТАЦІЯ ( .pdf , 659.39 Кб )
  • Сьогодні, 6 грудня 2019 року відбулося чергове засідання Колегії районної ради під головуванням Віктора Ілаша. Членами Колегії було розглянуто стан підготовки проектів рішень, які плануються до розгляду на черговійXXVсесії районної ради VII скликання. Присутні на засіданні підтримали пропозицію голови районної ради Віктора Ілаша про проведення пленарного засідання  20 грудня поточного року об 11 годині в залі засідань ради. Крім того було прийнято рішення про проведення цього ж дня спільного засідання постійних комісій, на якому попередньо розглядатиметься проект районного бюджету на 2020 рік. Голова районної ради Віктор Ілаш привітав колег із наступаючим Днем місцевого самоврядування, побажавши всім успіхів, міцного здоров’я, великого щастя, нових здобутків у роботі, родинного затишку та здійснення усіх життєвих мрій і сподівань.
  •  Мінрегіон працює над розробкою Концепції державної житлової політики, яка визначатиме пріоритети та конкретні кроки щодо вирішення системної проблеми забезпечення житлом людей, які цього потребують. Про це повідомила Міністр розвитку громад та територій України Альона Бабак під час презентації плану діяльності Міністерства на 2019-2024 роки.  За її словами, сьогодні діють усього кілька державних житлових програм. І попри те, що в Державному бюджеті на їх реалізацію передбачено невелике фінансування, вже з вересня через ці програми отримали державну підтримку 64 родини.  «Ми переглянули статті бюджету на цей рік і з Державного фонду регіонального розвитку 500 млн грн, передбачені на громадський бюджет участі, перекинули на дві житлові програми – 300 млн грн на «Доступне житло» та 200 млн грн на нову програму пільгового довгострокового кредитування для ВПО і учасників АТО, яка допоможе отримати житло 219 родинам. Але, насправді, такі програми — це певне хаотичне рішення системної проблеми: відсутності життєздатних інструментів фінансування будівництва житла або інструментів забезпечення людей житлом, які потребують поліпшення житлових умов, - сказала Альона Бабак. - Тож Мінрегіон взяв на себе зобов’язання найближчим часом розробити концепцію державної житлової політики, в якій будуть визначені пріоритети та що держава може і повинна зробити, щоб українці змогли реалізувати своє право на житло. І саме під час розробки цього документа ми очікуємо на серйозну співпрацю з профільними, фаховими організаціями».  Міністр зазначила, що завдяки цьому документу можна буде виробити системне бачення впровадження державної житлової політики. «На кінець 2020 року в нас має бути Концепція, а також фінансові інструменти, щоб у держбюджеті на 2021 рік вже передбачити кошти на реалізацію визначених житлових програм», — наголосила вона.  Також потребує вирішення питання забезпечення здійснення права на житло мешканців гуртожитків.  «Уряд схвалив Загальнодержавну цільову програму передачі гуртожитків у власність територіальних громад на 2020-2021 роки щодо забезпечення для мешканців гуртожитків права на житло. Наразі очікуємо її затвердження Парламентом. У держбюджеті на наступний рік на виконання програми передбачено 160,9 млн грн. Ми вважаємо, що завдяки цим коштам мешканці 144 гуртожитків після передачі гуртожитків у власність територіальних громад зможуть приватизувати своє житло», — сказала Міністр.  Також Альона Бабак зауважила, що у 2020 році потрібно вирішити питання щодо визначення власника прибудинкової території багатоквартирних будинків, оскільки право власності на житло нерозривно поєднано з правом власності на землю. Крім того, частина концепції житлової політики складатиметься з кроків щодо вирішення питання застарілого житлового фонду. «І якщо ми вийдемо на пропозицію щодо реконструкції кварталів, то без розуміння, що робити з землею, кому вона належить, ми не зможемо системно підійти до питань реконструкції, змін тощо», — наголосила Міністр. Джерело: https://www.kmu.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda