ПОРЯДОК

доступу до публічної інформації

у виконавчому апараті Кельменецької районної ради

 

1. Загальні положення

 

     1.1.Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» і розпорядження голови районної ради "Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації" розпорядником публічної інформації є виконавчий апарат Кельменецької районної ради стосовно інформації:

*  що  була отримана або створена в процесі реалізації районною радою повноважень, передбачених законодавчими актами, та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради;

*  що  була отримана або створена виконавчим апаратом районної ради в процесі забезпечення діяльності районної ради та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради.

*  виконавчий апарат районної ради  не є розпорядником інформації за запитами на інформацію:

*  адресованими безпосередньо до депутатів районної ради, посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  стосовно інформації інших органів влади України, органів влади інших держав, міжнародних організацій;

*  стосовно інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб.

        1.2.Порядок доступу до публічної інформації в районній  раді (далі – Порядок) регулює питання оприлюднення публічної інформації та забезпечення права запитувача інформації (фізичної, юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень) на доступ до публічної інформації, що зберігається .

       1.3.У разі надходження кореспонденції, яка одночасно містить запит на інформацію та заяви, клопотання, пропозиції тощо, оригінал такої кореспонденції розглядається за правилами, встановленими Законом України «Про доступ до публічної інформації», а його копія в частині інших питань розглядається відповідно до Закону України «Про звернення громадян». У разі надходження кореспонденції, яка містить вимогу про отримання інформації, але за своїм характером не є запитом на інформацію, така кореспонденція теж розглядається за правилами, встановленими вищеназваним законом.

       1.4.Доступ до публічної інформації  у районній раді забезпечується шляхом систематичного і оперативного оприлюднення інформації:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  надання інформації за запитами на інформацію;

*  будь-якими іншими способами .

 

2. Оприлюднення публічної інформації, що зберігається в районній раді

 

2.1.Обов’язковому оприлюдненню, але не пізніше п’яти робочих днів з дня затвердження документа, підлягає така інформація, що зберігається в районній раді:

*  інформація про районну раду (організаційна структура, цілі, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси);

*  інформація, що була отримана або створена у процесі реалізації районною радою повноважень, передбаченими законодавчими актами, та яка перебуває у володінні її виконавчого апарату;

*  нормативно-правові та інші акти (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті районною радою, проекти рішень районної ради, що підлягають обговоренню;

*  порядок доступу до публічної інформації (порядок складання та подання запиту на інформацію та види інформації, що зберігається в районній раді);

*  порядок денний засідань районної ради та її органів;

*  інформація про розміщення місць для роботи з документами з метою отримання інформації;

*  інформація про депутатів районної ради та посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  графік прийому громадян посадовими особами районної ради;

*  вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

*  перелік підприємств, організацій, установ, які перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ Кельменецького району.

       2.2.Оприлюдненню не підлягає інформація, яка визначена службовою. Не обмежений у доступіперелік відомостей, що становить службову інформацію.

       2.3.Виконавчий апарат районної ради не надає інформацію за запитами, адресованими  безпосередньо до депутатів районної ради.

       2.4.Не належать до інформації з обмеженим доступом :

*  декларації про доходи осіб та членів їхніх сімей, які претендують на зайняття чи займають виборну посаду в районну раду;

*  інформація про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.

       2.5.Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

         2.6.Оприлюднення публічної інформації.

     2.6.1.Інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  будь-якими іншими способами.

     2.6.2.Терміни оприлюднення публічної інформації:

*  інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується не пізніше 5 робочих днів з дня затвердження (прийняття) документа, що містить публічну інформацію;

*  проекти нормативно-правових актів та рішень, розроблені виконавчим апаратом районної ради оприлюднюються не пізніше як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

     2.6.3.Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров’ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв’язку з цим.

 

3. Надання  інформації за запитами

 

       3.1.Запит на отримання публічної інформації подається до районної ради на ім’я голови районної ради в усній або письмовій форміна поштову адресу : 60100, смт Кельменці, Центральна площа, 2 (на конверті вказувати “Публічна інформація”), факсом (03732) 2-04-55 або на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.та підлягає в день надходження попередньому розгляду та реєстрації у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради в журналі реєстрації інформаційних запитів .

     3.2.Термін виконання інформаційного запиту становить не більше 5 робочих днів з дня його реєстрації.

       У разі якщо в запиті заявник зазначає, що запитувана інформація необхідна для захисту життя і свобод громадян, відповідь на запит надається не пізніше 48 годин з дня його отримання. При цьому заявник повинен обґрунтувати вимогу термінового розгляду інформації.

       У випадку якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних або залучення інших розпорядників інформації , термін надання відповіді продовжується до 20 робочих днів, про що з обґрунтуванням такого продовження повідомляється запитувач інформації в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

       3.3.Письмовий запит на отримання публічної інформації складається відповідно до затверджених форм  запитів .

       Форми запитів можна отримати у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради та веб-сайті Кельменецької районної ради.

       Якщо письмовий запит наданий не за затвердженою формою, районна рада має право відмовити в наданні інформації, про що дається письмова відповідь заявникові протягом 5 робочих днів з дня реєстрації запиту. Стаття 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок відмови та відстрочки в задоволенні запиту на інформацію.

       3.4.У разі подання запиту в усній формі, працівники відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, відповідальні за реєстрацію документів, оформляє запит на паперовому носії (згідно з затвердженими формами) зі слів заявника.  При цьому в нижньому лівому куті останнього аркуша документа зазначається прізвище особи, яка оформила запит, її  номер телефону та підпис.

       3.5.Після реєстрації запит розглядається керівництвом районної ради  відповідно до  Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної ради.

       3.6.Після   розгляду керівництвом районної ради запит повертається до відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, який  передає запит на виконання посадовій особі (особам), зазначеній (зазначеним) у резолюції.

       3.7.Відповідь на інформаційний запит в обов’язковому порядку візується начальником відділу організаційно- кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради, безпосереднім виконавцем та  підписується головою районної ради, а в разі його відсутності - заступником. Після цього запит  реєструється і відправляється заявникові відповідно до Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної  ради.

       3.8.У разі якщо районна рада не володіє запитуваною  інформацією і не зобов’язана володіти нею відповідно до своїх повноважень, виконавець документа, зазначений у резолюції, готує за підписом голови районної ради,а в разі його відсутності заступника, лист на адресу власника інформації (якщо він відомий) і відповідь заявникові про переадресацію його запиту та надає підписані документи на відправку не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дати реєстрації запиту.

         Якщо власник інформації невідомий, виконавець у вищезгаданий термін готує за підписом голови районної ради , а в разі його відсутності - заступника, відповідь заявникові із зазначенням причин, за якими надати інформацію неможливо.

         3.9.Кожний запит реєструється шляхом присвоєння йому реєстраційного індексу, який включає в себе позначення з урахуванням потреб систематизації, статистики, аналізу, пошуку запитів.

         Реєстраційний індекс складається з порядкового реєстраційного номера з початку року, номера за номенклатурою справ.

         Реєстраційний індекс запиту  та дата його надходження зазначаються в журналі реєстрації та обліку поданих у виконавчий апарат районної ради запитів на отримання публічної інформації та у реєстраційному штампі, який проставляється на нижньому полі першого аркуша інформаційного запиту праворуч, або на іншому вільному місці, крім місця, призначеного для підшивки документа до справи.

3.10.Робота з особами, що звернулися із запитом про надання витягів з документів, фотографування, копіювання, сканування інформації тощо, проводиться в будівлі районної ради ( другий поверх, кабінет № 25, відділ з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради).

При зверненні особи з проханням надати виписку, сфотографувати, копіювати, сканувати інформацію тощо, що зберігається в районній раді, оформляється запит відповідно до затвердженої форми, який передається керівництву районної ради.

Керівництво районної ради дає доручення підготувати копії документів, за якими зроблений запит, і передати їх у відповідний відділ виконавчого апарату районної ради, де буде здійснюватися робота з документами.

 

4. Оскарження дій (бездіяльності) посадових осіб

4.1. Рішення, дії або бездіяльність посадових осіб виконавчого апарату районної ради з питань надання публічної інформації можуть бути оскаржені заявником голові районної ради або до суду.

  

         Керуючий справами районної ради                                    Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Маски на заняттях - необов'язково, контроль за станом здоров'я, заборона "шведського столу" в їдальнях - затверджено рекомендації закладам освіти для роботи з 1 вересня З  1 вересня до закладів освіти допускатимуть лише у масках або респіраторах, водночас на заняттях маски можна буде не використовувати. Педагоги опитуватимуть учнів/студентів щодо їхнього самопочуття і зможуть проводити уроки на відкритому повітрі. Відповідні рекомендації щодо організації освітнього процесу вчора, 30 липня 2020 року, затвердив Заступник Міністра охорони здоров’я – головний державний санітарний лікар Віктор Ляшко.  Тимчасові рекомендації розроблено для закладів позашкілля, загальної середньої, фахової передвищої освіти, профтехів і вишів. Вхід до закладу освіти буде можливий лише у захисній масці або респіраторі.У період карантину до закладу не допускатимуть батьків або супроводжуючих осіб – крім тих, які супроводжують осіб з інвалідністю. На заняттях захисні маски або респіратори можна не використовувати.Водночас під час пересування приміщеннями закладу носіння масок є обов’язковим.  Перед заняттями педагоги опитуватимуть учнів/студентів щодо їхнього самопочуття.Тих, у кого буде виявлено симптоми гострих респіраторних захворювань, оперативно направлятимуть до медпрацівника для огляду.  Персоналу проводитимуть обов’язкову термометрію і не допускатимуть до закладу з температурою понад 37,20 С. Водночас для учнів та студентів температурний скринінг не буде обов’язковим.  Закладам також рекомендовано адаптувати освітній процес. Зокрема, проводити заняття на відкритому повітрі за можливості, передбачити змогу визначати різний час початку та закінчення занять, перерв для різних класів та груп, обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях. У закладі також необхідно буде запобігати утворенню скупчень учнів/студентів та мінімізувати їхні пересування між кабінетами і аудиторіями. На період карантину заклади повинні забезпечити наступні умови безпеки: місця для обробки рук антисептиками на вході до всіх приміщень, збір використаних масок і рукавичок в окремі контейнери, підготовлені санітарні  кімнати: рідке мило, паперові рушники або електросушарки для рук, плакати, банери про респіраторну гігієну та етикет кашлю, обладнані медпункти: безконтактні термометри, дезінфектори, засоби індивідуального захисту, розмітка на підлозі для утримання дистанції та організованого руху коридорами, провітрювання приміщень не менше 10 хвилин після кожного заняття, очищення і дезінфекція поверхонь– дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо – після проведення занять у кінці робочого дня. Рекомендації також встановлюють особливості організації харчування. Так, у період карантину не дозволяється харчування за типом “шведського столу” та з самообслуговуванням. Заклад також повинен мати графік харчування учнів/студентів. Відстань між столами має бути не менш як 1,5 м, а за одним столом має бути не більш ніж 4-х осіб. Працівники харчоблоку працюватимуть у захисних масках і одноразових рукавичках. Працівники, які видають страви або здійснюють розрахунок, додатково матимуть захисні окуляри або щиток. Керівники закладів також мають забезпечити проведення роз’яснень та інструктажів для персоналу та здобувачів щодо того, як запобігти зараженню та поширенню коронавірусу, як реагувати на симптоми COVID-19, як правильно використовувати і утилізовувати маски/респіратори, рукавички. Крім того, закладам рекомендовано розробити алгоритми дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з випадками COVID-19 у закладі. Також встановлено рекомендації щодо перевезення дітей та працівників закладу в шкільному транспорті. Перевізнику необхідно забезпечити водіїв масками/респіраторами та антисептиками для рук, щоденно контролювати їхній стан здоров’я та не допускати до роботи працівників з ознаками гострої респіраторної хвороби і температурою вище 37,20 С. Салон транспорту необхідно дезінфікувати до початку та в кінці робочої зміні. Вхід до салону автотранспорту здійснюється за наявності захисної маски/респіратора. Кількість пасажирів має бути у межах кількості місць для сидіння. Нагадаємо, загальнонаціональний карантин, встановлений через пандемію COVID-19, продовжено до 31 серпня 2020 року. З 1 серпня залежно від епідемічної ситуації в кожному з регіонів встановлюватиметься один з чотирьох рівнів епідемічної небезпеки – “зелений”, “жовтий”, “помаранчевий” або “червоний”. Джерело: https://mon.gov.ua/
  • 30 липня під головуванням Прем’єр-міністра відбулася всеукраїнська селекторна нарада з представниками місцевих органів влади, а також профільними міністерствами. Серед інших тем обговорювали підготовку до нового навчального року.  Денис Шмигаль відзначив, що відповідно до закону про вищу освіту, університети мають такий рівень автономії та самоврядування, який дозволяє їм самостійно визначати форми навчання та форми організації освітнього процесу. Вчена рада закладу вищої освіти ухвалює рішення з питань організації освітнього процесу та визначає строки навчання на відповідних рівнях. «В Україні фактично 1,2 млн студентів, і важливо, щоб навчальний процес для них проходив у безпечних умовах. Рішення про те, чи будуть студенти вчитися дистанційно, чи будуть ходити в університет треба приймати з огляду на епідеміологічну ситуацію в кожному конкретному регіоні. Звичайно, що всі рішення треба приймати з огляду на безпеку наших дітей», – відзначив Прем’єр-міністр.   Міністерство освіти і науки України рекомендує закладам вищої освіти планувати початок навчального року з урахуванням карантинних обмежень, встановлених Урядовою постановою №641. У разі сприятливої ситуації МОН рекомендує розпочати 2020/2021 навчальний рік за наступним розкладом: — для студентів 1 курсу (ОС Бакалавр), які в цьому році вступають на навчання до закладів вищої освіти у період з 1 по 15 вересня 2020 року; — для студентів старших курсів, починаючи з другого, з 1 вересня 2020 року; — для студентів ОС Магістр першого року навчання – у період з 11 по 15 вересня 2020 року. Джерело: https://www.kmu.gov.ua/
  • Урядом прийнято рішення розпочати з 1 вересня реалізацію пілотного проекту „Монетизація одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка” у 2020–2021 роках. Зазначений проект передбачає: - запровадити цільову грошову компенсаційну виплату замість натуральної допомоги „пакунок малюка” у розмірі 5 тисяч гривень; - забезпечити із залученням АТ „Комерційний банк „ПриватБанк” відкриття громадянам, у яких народилась дитина, рахунку із спеціальним режимом використання та видати їм спеціальну соціальну картку; - встановити, що батьки дитини можуть звернутися за компенсацією протягом 12 місяців з дати народження дитини та самостійно протягом року витратити кошти грошової компенсації виключно для придбання дитині одягу, взуття, засобів гігієни та догляду, текстилю, іграшок, засобів гігієни для породіль; - залучити до реалізації пілотного проекту на договірних засадах заклади роздрібної торгівлі для продажу батькам визначених дитячих товарів та товарів для породіль за спеціальною соціальної карткою. Довідково Фактично „пакунок малюка” будуть видавати у тих регіонах, де вони є в наявності, а потім, відповідно до прийнятої постанови за таким алгоритмом:– батьки новонароджених звертаються до АТ „КБ „ПриватБанк” для відкриття рахунку;– надалі – до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення батьками подається заява з необхідними документами.Батьки мають право протягом року самостійно використовувати призначену грошову компенсацію у безготівковій формі на придбання товарів у закладах торгівлі, які долучились до публічного договору про реалізацію пілотного проекту. Джерело: https://www.msp.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda