Перелік інформації Кельменецької районної ради з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної та службової)

 

     1. Конфіденційна інформація районної ради це:

*  персональні дані про особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження). Забороняється доступ сторонніх осіб до відомостей про іншу особу, зібраних відповідно до чинного законодавства виконавчим апаратом та посадовими особами районної ради;

*  інформація професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого характеру, стосовно якої громадяни чи юридичні особи, що нею володіють, встановили режим конфіденційності;

*  персональні дані про учасників конкурсних торгів;

*  конфіденційна інформація, отримана від громадян, державних і релігійних діячів із питань, пов’язаних із захистом інтересів держави, збереженням миру та злагоди тощо;

*  особові справи працівників виконавчого апарату районної ради та керівників комунальних підприємств,установ,організацій та закладів;

*  персональні дані громадян, які отримали матеріальну допомогу у виконавчому апараті чи іншим способом через районну раду;

     2.Таємна інформація районної ради це:

*  інформація, що становить державну таємницю або іншу передбачену законодавством таємницю, розголошення якої завдає шкоди особі, суспільству і державі;

*  відомості про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці;

*  зведені відомості щодо обліку секретних документів у журналах обліку та номенклатура секретних справ;

*  зведені відомості щодо перевірок наявності секретних документів, перегляду грифів секретності та знищення секретних документів;

*  відомості про порядок надання та скасування допуску до державної таємниці, номенклатура посад працівників, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці;

*  відомості про забезпечення режиму секретності в разі введення правового режиму воєнного стану або надзвичайного стану;

*  відомості про плани територіальної оборони, заходи, стан підготовки до виконання завдань територіальної оборони, зони та райони територіальної оборони;

*  відомості про організацію системи зв’язку (оповіщення) Цивільної оборони України (цивільного захисту) на особливий період або при загрозі проведення терористичних актів;

*  відомості про заходи мобілізаційної підготовки та стан мобілізаційної готовності, мобілізаційного плану районної ради, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, розташованих на території району;

*  відомості про методичні матеріали мобілізаційної підготовки району;

*  лікарська таємниця та відомості з лікарняних листків непрацездатності.

     3.Службова інформація це:

*  інформація, що міститься у внутрішній кореспонденції виконавчого апарату районної ради (службові, доповідні записки, доручення тощо);

*  інформація, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах, рекомендаціях та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради та пов’язані із здійсненням контрольних функцій (у тому числі плануванням, організацією, результатами ревізій, перевірок комунальних закладів);

*  інформація про особу, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради, крім випадків передбачених законами;

*  інформація, що зберігається в електронному вигляді у проектах листів та інших документах на службових комп’ютерах та ноутбуках посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про облік трудових книжок;

*  відомості з розпоряджень по кадрових питаннях, по наданню відпусток, про відрядження, з питань внутрішньо-організаційної діяльності;

*  відомості з облікових карток сільських, селищних голів, секретарів сільських, селищних рад та депутатів районної ради;

*  відомості з декларацій посадових осіб виконавчого апарату районної ради 5-7 категорії та контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ, закладів і організацій;

*  відомості з документів про нагородження (подання, клопотання, характеристики, резюме, біографічні довідки);

*  дані про депутатські звернення, депутатські доручення депутатів районної ради та документи з їх виконання;

*  матеріали конкурсної комісії районної ради;

*  дані з протоколів апаратних нарад при голові районної ради;

*  відомості з особових рахунків посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про кількість військовозобов’язаних, працюючих та заброньованих по виконавчому апарату районної ради;

*  дані особових розрахунків та розрахунково - платіжних відомостей на заробітну плату;

*  дані телефонограм;

*  всі матеріали та дані по Органу приватизації.

*  рішення та рекомендації постійних комісій, колегії районної ради та Координаційної ради з питань місцевого самоврядування;

*  відомості з первинних документів, що відображають фінансово-господарську діяльність виконавчого апарату районної ради і містять інформацію, яка використовується для службового користування;

*  відомості з проектів рішень, які відносяться до внутрішньо - організаційної діяльності;

*  дані з протоколів засідань та матеріалів до них;

*  дані з розпоряджень голови районної ради, які стосуються питань внутрішньо-організаційної діяльності виконавчого апарату;

*  відомості з актів приймання-передавання справ відділів виконавчого апарату;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, які надані головними розпорядниками бюджетних коштів;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, що фіксують факт виконання господарських записів, бухгалтерські книги та реєстри.

      

         Керуючий справами районної ради                                     Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Мінцифри відповідатиме за формування пропозицій щодо надання державної фінансової підтримки з державного бюджету місцевим бюджетам для розвитку мережі ЦНАП. Уряд ухвалив відповідну постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до пункту 4 Положення про Міністерство цифрової трансформації України». Це очікувано призведе до надання субвенції для розвитку мережі ЦНАП та забезпечення доступу жителів територіальних громад до адміністративних та інших публічних послуг, а також досягнення інших цілей, визначених Програмою діяльності Кабінету Міністрів України. Заступниця Міністра цифрової трансформації України Людмила Рабчинська підкреслила, що із урахуванням реформи адміністративно-териториторіального устрою Мінцифри зможе надавати фінансову підтримку з державного бюджету для покращення якості надання послуг ЦНАП. Ми  плануємо залучати та підтримувати активні громади, які мають бажання працювати, створювати і розвивати ЦНАП на своїх територіях.   Внесені зміни забезпечать: можливість підтримки територіальних громад у створенні належних сучасних ЦНАП; надання всім жителям територіальних громад однаково якісних та комфортних умов під час отримання адміністративних послуг; забезпечення надання послуг з доступу до сучасних засобів інформаційно-комунікаційних технологій, юридичних консультацій та інших супутніх послуг; надання державної фінансової підтримки з державного бюджету місцевим бюджетам для розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг; забезпечення доступу жителів територіальних громад до адміністративних та інших публічних послуг, а також досягнення інших цілей, визначених Програмою діяльності Кабінету Міністрів України. 
  • Загальна чисельність інфікованих в області від першого встановленого випадку – 13165 осіб Станом на 21 вересня, на Буковині зафіксували 123 нових випадки зараження коронавірусом, про це повідомляє Чернівецька ОДА. Чернівці +53Кіцманський район +20Глибоцький район +20Новоселицький район +10Кельменецький район +10Сторожинецький район +7Сокирянський район +1Заставнівський район +1Герцаївський район +1 Загальна чисельність інфікованих в області від першого встановленого випадку – 13165 осіб. Також за останню добу 44 буковинців одужали від коронавірусу. Таким чином, вже 7605 осіб у Чернівецькій області здолали COVID-19.
  • При Міністерстві охорони здоров’я України створено робочу групу з впровадження електронного рецепта на лікарські засоби. Про це під час брифінгу 20 вересня повідомив очільник МОЗ Максим Степанов. “В планах роботи по даному напряму відпуск за електронним рецептом: наркотичних препаратів, інсулінів, імуносупресивних лікарських засобів – 2021 рік; антибіотиків – 2022 рік; інших рецептурних груп лікарських засобів, визначених МОЗ, – починаючи з 2023 року”, – зазначив Максим Степанов. За його словами, така ініціатива була запроваджена міністерством через неконтрольований відпуск в Україні рецептурних лікарських засобів з аптек, що призводить до поширення самолікування, і як наслідок - погіршення здоров’я населення.  Ця проблема полягає не лише в недобросовісному виконанні аптечними закладами ліцензійних вимог (відпуск рецептурних ліків з аптек без рецепта лікаря), а й в небажанні деяких лікарів виписувати рецепти, як того вимагають відповідні правила. Це, у свою чергу, призводить до перекладання відповідальності за призначення ліків з лікарів на провізорів та знижує доступність лікарських засобів для населення. Джерело: https://www.kmu.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda