Перелік інформації Кельменецької районної ради з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної та службової)

 

     1. Конфіденційна інформація районної ради це:

*  персональні дані про особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження). Забороняється доступ сторонніх осіб до відомостей про іншу особу, зібраних відповідно до чинного законодавства виконавчим апаратом та посадовими особами районної ради;

*  інформація професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого характеру, стосовно якої громадяни чи юридичні особи, що нею володіють, встановили режим конфіденційності;

*  персональні дані про учасників конкурсних торгів;

*  конфіденційна інформація, отримана від громадян, державних і релігійних діячів із питань, пов’язаних із захистом інтересів держави, збереженням миру та злагоди тощо;

*  особові справи працівників виконавчого апарату районної ради та керівників комунальних підприємств,установ,організацій та закладів;

*  персональні дані громадян, які отримали матеріальну допомогу у виконавчому апараті чи іншим способом через районну раду;

     2.Таємна інформація районної ради це:

*  інформація, що становить державну таємницю або іншу передбачену законодавством таємницю, розголошення якої завдає шкоди особі, суспільству і державі;

*  відомості про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці;

*  зведені відомості щодо обліку секретних документів у журналах обліку та номенклатура секретних справ;

*  зведені відомості щодо перевірок наявності секретних документів, перегляду грифів секретності та знищення секретних документів;

*  відомості про порядок надання та скасування допуску до державної таємниці, номенклатура посад працівників, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці;

*  відомості про забезпечення режиму секретності в разі введення правового режиму воєнного стану або надзвичайного стану;

*  відомості про плани територіальної оборони, заходи, стан підготовки до виконання завдань територіальної оборони, зони та райони територіальної оборони;

*  відомості про організацію системи зв’язку (оповіщення) Цивільної оборони України (цивільного захисту) на особливий період або при загрозі проведення терористичних актів;

*  відомості про заходи мобілізаційної підготовки та стан мобілізаційної готовності, мобілізаційного плану районної ради, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, розташованих на території району;

*  відомості про методичні матеріали мобілізаційної підготовки району;

*  лікарська таємниця та відомості з лікарняних листків непрацездатності.

     3.Службова інформація це:

*  інформація, що міститься у внутрішній кореспонденції виконавчого апарату районної ради (службові, доповідні записки, доручення тощо);

*  інформація, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах, рекомендаціях та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради та пов’язані із здійсненням контрольних функцій (у тому числі плануванням, організацією, результатами ревізій, перевірок комунальних закладів);

*  інформація про особу, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради, крім випадків передбачених законами;

*  інформація, що зберігається в електронному вигляді у проектах листів та інших документах на службових комп’ютерах та ноутбуках посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про облік трудових книжок;

*  відомості з розпоряджень по кадрових питаннях, по наданню відпусток, про відрядження, з питань внутрішньо-організаційної діяльності;

*  відомості з облікових карток сільських, селищних голів, секретарів сільських, селищних рад та депутатів районної ради;

*  відомості з декларацій посадових осіб виконавчого апарату районної ради 5-7 категорії та контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ, закладів і організацій;

*  відомості з документів про нагородження (подання, клопотання, характеристики, резюме, біографічні довідки);

*  дані про депутатські звернення, депутатські доручення депутатів районної ради та документи з їх виконання;

*  матеріали конкурсної комісії районної ради;

*  дані з протоколів апаратних нарад при голові районної ради;

*  відомості з особових рахунків посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про кількість військовозобов’язаних, працюючих та заброньованих по виконавчому апарату районної ради;

*  дані особових розрахунків та розрахунково - платіжних відомостей на заробітну плату;

*  дані телефонограм;

*  всі матеріали та дані по Органу приватизації.

*  рішення та рекомендації постійних комісій, колегії районної ради та Координаційної ради з питань місцевого самоврядування;

*  відомості з первинних документів, що відображають фінансово-господарську діяльність виконавчого апарату районної ради і містять інформацію, яка використовується для службового користування;

*  відомості з проектів рішень, які відносяться до внутрішньо - організаційної діяльності;

*  дані з протоколів засідань та матеріалів до них;

*  дані з розпоряджень голови районної ради, які стосуються питань внутрішньо-організаційної діяльності виконавчого апарату;

*  відомості з актів приймання-передавання справ відділів виконавчого апарату;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, які надані головними розпорядниками бюджетних коштів;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, що фіксують факт виконання господарських записів, бухгалтерські книги та реєстри.

      

         Керуючий справами районної ради                                     Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  •  Фахівці управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Чернівецькій області інформують, з початку поточного року буковинці подали 1519 декларацій про майновий стан і доходи з метою реалізації права отримання податкової знижки на навчання та задекларували понад 3,5 млн. грн. Наразі громадянам вже повернуто з бюджету більше 2,7 млн. грн. податкової знижки – акцентують у відомстві.  Та нагадують, на компенсацію частини сплачених коштів за умов декларування доходів можуть розраховувати платники, які протягом минулого року сплачували податок на доходи фізичних осіб. Це особи, які сплачували відсотки за іпотечним кредитом, перераховували благодійні внески неприбутковим організаціям, сплачували кошти за своє навчання або навчання своїх дітей, страхували себе та свою родину, сплачували кошти за переобладнання транспортного засобу на альтернативні види палива, здійснювали оплату допоміжних репродуктивних технологій та оплату вартості державних послуг при усиновленні дитини, включаючи сплату державного мита, сплачували кошти на будівництво чи придбання доступного житла, у тому числі на погашення пільгового іпотечного кредиту.  Слід знати, право на отримання податкової знижки мають лише члени сім’ї першого ступеня спорідненості, тобто – чоловік, дружина, діти, батьки. Відповідно, якщо платник сплачував за своє навчання, навчання дітей або батьків, він може звернутися до органів фіскальної служби для отримання податкової знижки. Для цього йому після закінчення податкового року необхідно подати до 31 грудня декларацію, в якій зазначити суму отриманих доходів та суму коштів, які були сплачені на освітні послуги.  Відтак, після проведення відповідних перерахунків кошти будуть повернуті платнику протягом 60 днів у спосіб, зазначений ним у декларації. У фіскальному відомстві підкреслюють, що для отримання податкової знижки за 2018 рік громадяни мають подати декларацію про отримані доходи з 1 січня до 31 грудня 2019 року. Якщо у цей період декларація не була подана, то знижка за цей період втрачається. Джерело: http://cv.sfs.gov.ua/    
  •  1 січня 2020 року всі медичні заклади, що надають спеціалізовану медичну допомогу, перейдуть на оплати за договорами з Національною службою здоров’я України (НСЗУ). Для цього вони мають відповідати кільком вимогам, перша з яких — реорганізуватись у комунальні некомерційні підприємства. Розповідаємо, якою є ситуація у різних областях і чому місцева влада не має зволікати з автономізацією лікарень. ЯК АВТОНОМІЗУЮТЬСЯ ЛІКАРНІ ЗА ОБЛАСТЯМИ Зараз ситуація з реорганізацією лікарень в країні нерівномірна. Лідером по реорганізації закладів є Полтавщина — 85% спеціалізованих закладів вже змінили свій статус на комунальні некомерційні підприємства (КНП). На другому місці Харківська область — 80% медзакладів автономізовані. За ними Волинська (75%), Рівненська (73%) та Львівська області (68%). Шість областей України перетворили у комунальні некомерційні підприємства більше 50% своїх лікарень.  Найменше закладів реорганізовано у Луганській області — 10% та на Закарпатті — 13%. Наступна в «антирейтингу» — Івано-Франківська область, де мають статус комунальних некомерційних підприємств лише 23% закладів.  У Херсонській області на КНП перетворені лише 29% лікарень, а в процесі — 12%. Якщо найближчі тижні місцеві ради Херсонської області не розпочнуть процес автономізації, існує великий ризик, що 59% лікарень цієї області не встигнуть стати КНП і підписати договір з Національною службою здоров’я до кінця року. Місцева влада, зокрема голова облради Владислав Мангер, перешкоджають автономізації своїх закладів. Депутати облради навіть планують звернутися до Кабміну та Верховної Ради України з проханням відтермінувати реорганізацію медзакладів та продовжити фінансування закладів охорони здоров’я третинного рівня області за рахунок медичної субвенції. Така позиція ґрунтується на ряді маніпулятивних тверджень, які МОЗ спростувало у матеріалі. ЩО БУДЕ З МЕДЗАКЛАДАМИ, ЯКІ НЕ УКЛАДУТЬ ДОГОВІР З НАЦІОНАЛЬНОЮ СЛУЖБОЮ ЗДОРОВ’Я Оскільки отримувати кошти у 2020 році медичні заклади зможуть тільки за договорами з Національною службою здоров’я, лікарні, які не реорганізуються і не підпишуть договір, не зможуть отримувати фінансування із державного бюджету. Такі медзаклади будуть змушені утримуватися з інших джерел — наприклад, з місцевих бюджетів. Так само цей принцип працював при перетворенні медзакладів первинки. З січня 2019 року медична субвенція не передбачена для медичних закладів, де працюють сімейні лікарі, терапевти і педіатри. Там, де зволікали з підготовкою медзакладів до переходу на оплати за договорами з Національною службою здоров’я і не провели автономізацію вчасно, довелося перші місяці 2019 року фінансувати медзаклади первинної меддопомоги із місцевого бюджету.   Наприклад, “Центр первинної медико-санітарної допомоги Чорноострівської селищної ради” на Хмельниччині уклав договір з НСЗУ лише 28 березня 2019 року, а отримувати гроші почав із квітня. Тобто протягом першого кварталу громада мала сама утримувати свій заклад. Швидше впорався "Нижньосірогозький Центр первинної медико-санітарної допомоги" на Херсонщині — уклали договір 21 лютого, і з березня отримали фінансування.  Депутати місцевих рад не скасують виконання Закону “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування”, і кошти на утримання не реорганізованих медзакладів без договорів з НСЗУ з січня 2020 року доведеться відшукувати в місцевому бюджеті. ЯК ПРОЙТИ РЕОРГАНІЗАЦІЮ: МЕХАНІЗМ І МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Механізм автономізації детально описаний на сайті МОЗ України.  Процедура реорганізації триває близько 6 місяців. Тому  ухвалити рішення про автономізацію лікарень місцеві ради мають уже на найближчій сесії. Щоб уникнути помилок при реорганізації, ознайомтесь із відповідями на найпоширеніші питання. Методичні рекомендації допоможуть провести реорганізацію в оптимальний строк.  Нагадаємо, з 2018 року модель оплат за принципом «гроші йдуть за пацієнтом» працює на рівні первинної медичної допомоги. Усі комунальні медзаклади, де працюють сімейні лікарі, терапевти і педіатри, вже мають договори з Національною службою здоров’я. Досі заклади спеціалізованої допомоги фінансувалися з медичної субвенції. З 2020 року тут також запрацює модель фінансування Національної служби здоров’я. Заклади отримуватимиуть оплати за надані медичні послуги в межах програми медичних гарантій (гарантованого пакету медичних послуг) за договорами з НСЗУ. Лікарні самостійно розпоряджатимуться заробленими коштами, зможуть оптимізувати свою роботу і переглянути зарплати медиків. Джерело: http://moz.gov.ua/
  •  17 липня 2019 року на засіданні Уряду прийнято постанову Кабінету Міністрів України „Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) органами Пенсійного фонду України”.  Зазначену постанову прийнято з метою реалізації вимог Методики розроблення критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року № 342. Такі критерії розробляються органом державного нагляду (контролю) у віднесеній до його відання сфері, відповідно до вимог законодавства з урахування цієї Методики та даних про настання негативних наслідків провадження господарської діяльності. Джерело: www.kmu.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda