Перелік інформації Кельменецької районної ради з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної та службової)

 

     1. Конфіденційна інформація районної ради це:

*  персональні дані про особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження). Забороняється доступ сторонніх осіб до відомостей про іншу особу, зібраних відповідно до чинного законодавства виконавчим апаратом та посадовими особами районної ради;

*  інформація професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого характеру, стосовно якої громадяни чи юридичні особи, що нею володіють, встановили режим конфіденційності;

*  персональні дані про учасників конкурсних торгів;

*  конфіденційна інформація, отримана від громадян, державних і релігійних діячів із питань, пов’язаних із захистом інтересів держави, збереженням миру та злагоди тощо;

*  особові справи працівників виконавчого апарату районної ради та керівників комунальних підприємств,установ,організацій та закладів;

*  персональні дані громадян, які отримали матеріальну допомогу у виконавчому апараті чи іншим способом через районну раду;

     2.Таємна інформація районної ради це:

*  інформація, що становить державну таємницю або іншу передбачену законодавством таємницю, розголошення якої завдає шкоди особі, суспільству і державі;

*  відомості про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці;

*  зведені відомості щодо обліку секретних документів у журналах обліку та номенклатура секретних справ;

*  зведені відомості щодо перевірок наявності секретних документів, перегляду грифів секретності та знищення секретних документів;

*  відомості про порядок надання та скасування допуску до державної таємниці, номенклатура посад працівників, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці;

*  відомості про забезпечення режиму секретності в разі введення правового режиму воєнного стану або надзвичайного стану;

*  відомості про плани територіальної оборони, заходи, стан підготовки до виконання завдань територіальної оборони, зони та райони територіальної оборони;

*  відомості про організацію системи зв’язку (оповіщення) Цивільної оборони України (цивільного захисту) на особливий період або при загрозі проведення терористичних актів;

*  відомості про заходи мобілізаційної підготовки та стан мобілізаційної готовності, мобілізаційного плану районної ради, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, розташованих на території району;

*  відомості про методичні матеріали мобілізаційної підготовки району;

*  лікарська таємниця та відомості з лікарняних листків непрацездатності.

     3.Службова інформація це:

*  інформація, що міститься у внутрішній кореспонденції виконавчого апарату районної ради (службові, доповідні записки, доручення тощо);

*  інформація, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах, рекомендаціях та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради та пов’язані із здійсненням контрольних функцій (у тому числі плануванням, організацією, результатами ревізій, перевірок комунальних закладів);

*  інформація про особу, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради, крім випадків передбачених законами;

*  інформація, що зберігається в електронному вигляді у проектах листів та інших документах на службових комп’ютерах та ноутбуках посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про облік трудових книжок;

*  відомості з розпоряджень по кадрових питаннях, по наданню відпусток, про відрядження, з питань внутрішньо-організаційної діяльності;

*  відомості з облікових карток сільських, селищних голів, секретарів сільських, селищних рад та депутатів районної ради;

*  відомості з декларацій посадових осіб виконавчого апарату районної ради 5-7 категорії та контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ, закладів і організацій;

*  відомості з документів про нагородження (подання, клопотання, характеристики, резюме, біографічні довідки);

*  дані про депутатські звернення, депутатські доручення депутатів районної ради та документи з їх виконання;

*  матеріали конкурсної комісії районної ради;

*  дані з протоколів апаратних нарад при голові районної ради;

*  відомості з особових рахунків посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про кількість військовозобов’язаних, працюючих та заброньованих по виконавчому апарату районної ради;

*  дані особових розрахунків та розрахунково - платіжних відомостей на заробітну плату;

*  дані телефонограм;

*  всі матеріали та дані по Органу приватизації.

*  рішення та рекомендації постійних комісій, колегії районної ради та Координаційної ради з питань місцевого самоврядування;

*  відомості з первинних документів, що відображають фінансово-господарську діяльність виконавчого апарату районної ради і містять інформацію, яка використовується для службового користування;

*  відомості з проектів рішень, які відносяться до внутрішньо - організаційної діяльності;

*  дані з протоколів засідань та матеріалів до них;

*  дані з розпоряджень голови районної ради, які стосуються питань внутрішньо-організаційної діяльності виконавчого апарату;

*  відомості з актів приймання-передавання справ відділів виконавчого апарату;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, які надані головними розпорядниками бюджетних коштів;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, що фіксують факт виконання господарських записів, бухгалтерські книги та реєстри.

      

         Керуючий справами районної ради                                     Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  •  За інформацією Державної фіскальної служби України однією із митниць, де громадяни найактивніше оформляють свої автівки – Чернівецька митниця ДФС. Зазначене є, зокрема, результатом вжитих керівництвом митниці організаційних заходів, як-от: збільшення кількості інспекторського складу, задіяного в оформленні бувших у використанні транспортних засобів, зміна графіка роботи, робота у вихідні та святкові дні, посилення взаємодії з митними брокерами. А також, запровадження телефону «гаряча лінія»для отримання консультацій щодо митного оформлення ввезених транспортних засобів на митну територію України - (0372) 52-55-82.  На Чернівецькій митниці ДФС від 25 листопада 2018 до 17 січня 2019 оформлено 3500 транспортних засобів. Це авто, які були ввезені на митну територію України з 1 січня 2015 року до набрання чинності нових правил ввезення таких автомобілів та перебували у митних режимах «тимчасове ввезення» або «транзит». За розмитнені авто до Державної  скарбниці України сплачено понад 246,0 мільйонів гривень.  Також митники звертають увагу, що термін пільгового періоду застосування ставки акцизного податку для митного оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією спливає 22 лютого 2019 року. До кінця дії пільгового режиму оподаткування легкових транспортних засобів лишилося: 37 днів. Протягом цього часу громадяни можуть здійснити митне оформлення легкових автомобілів із застосуванням коефіцієнта 0,5, - тобто скористатись 50% пільгою щодо нарахування акцизного податку. Чинним законодавством встановлено, що після закінчення 90 пільгових днів власники таких автівок сплачуватимуть акцизний податок за повною ставкою, а отже, розмір митних платежів суттєво зросте.  Здійснити митне оформлення транспортних засобів для вільного обігу в зоні діяльності Чернівецької митниці ДФС громадяни можуть у відділі митного оформлення №1 за адресою: м.Чернівці, вул. Руська, 248 М. Час роботи відділу: з 09:00 год до 24:00 год щодня (без вихідних). Контакти відділу розміщено на офіційному порталі Територіальні органи ДФС у Чернівецькій області "Митні пункти" за посиланням:http://cv.sfs.gov.ua/okremi-storinki/mitni-punkti/239552.html.  Із текстом Законів України, які регламентують нові умови ввезення транспортних засобів від 08 листопада 2018 року №2611-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» та № 2612-VIIІ-VIII «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» можна ознайомитися за посиланнями: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2611-19 та https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2612-viii).  Джерело: http://cv.sfs.gov.ua/
  •  Впровадження Концепції публічного управління у будівництві дозволить зробити більш прозорою та відкритою діяльність у будівництві, унеможливити ручне управління у галузі та зробити інформацію публічною. Це сприятиме зменшенню корупційних проявів у будівництві та залученню нових інвестицій.  «Відсутність затверджених генпланів та детальних планів забудови, містобудівні умови, які видаються, на жаль, у ручному режимі – це все наслідки недосконалого управління в галузі і відсутності публічного доступу до інформації про неї. Через це маємо проблеми із забудовою, диспропорцію між будівництвом житла та соцінфраструктури. Повинні бути створені прозорі правила гри для всіх учасників. І Концепція публічного управління у будівництві дозволить це зробити. Тому ми дуже зацікавлені у її розробці», – повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе на прес-брифінгу «Концепція публічного управління містобудування в Україні» в Українському кризовому медіа-центрі. Зокрема, проектом Концепції пропонується:  – систематизація усіх норм законодавства у Містобудівний кодекс; – створення Містобудівного кадастру та його взаємодія з іншими офіційними кадастрами та реєстрами, зокрема, Державним земельним кадастром, Державним реєстром речових прав на нерухоме майно, адресним реєстром;  – забезпечення публічності усіх дозволів та погоджень, що надаються;  – дієва система архітектурно-будівельного контролю та нагляду, і громадський контроль; – захист та охорона від забудови культурних пам’яток та інші важливі зміни.  «Висловлюю щиру подяку усім розробникам. Докладемо всіх зусиль, щоб Концепція стала практикою і привела до прогресу - сталого розвитку міст та комфортного середовища для громадян», - додав Лев Парцхаладзе.  Після завершення розробки Концепція буде публічно обговорена за круглим столом за участю широкого кола фахівців, експертів та громадськості, за необхідності доопрацьована, після чого буде направлена на розгляд до Кабінету Міністрів України.  Нагадаємо, що був підписаний Меморандум про співробітництво щодо розроблення та реалізації Концепції публічного управління у галузі будівництва між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України, громадською організацією «Разом проти корупції», німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), громадською організацією «Офіс ефективного регулювання» (BRDO), Конфедерацією будівельників України, Будівельною палатою України, Національною спілкою архітекторів України, Інститутом архітектури, урбаністики та регіоналістики НСАУ, ДП «ДІПРОМІСТО» та ДП «УкрНДІпроцивільбуд».  Джерело: www.kmu.gov.ua
  • На вимогу часу та у зв’язку із суттєвими змінами ситуації на ринку праці державна служба зайнятості активно запроваджує нові форми та методи роботи. Про це заявив в. о. Голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Валерій Ярошенко під час наради у Львові щодо підсумків роботи за рік та визначення пріоритетних завдань діяльності у 2019 році. «Службою зайнятості запроваджено нову форму підбору кадрів роботодавцям на засадах рекрутингу. Це забезпечує індивідуальний підхід працівників до укомплектування кожного замовлення. У 2018 році суттєво збільшено базу вакансій, яка зросла на 10% до 1,1 млн. одиниць, що сприяло оперативному працевлаштуванню шукачів роботи. Усього ж упродовж минулого року забезпечено роботою 826 тис. осіб, що майже на 6% більше обсягів 2017 року». Окрім цього, очільник служби наголосив на тому, що ринок праці постійно зазнає змін, саме тому в державній службі зайнятості запроваджено новий сайт з електронними кабінетами для роботодавців та шукачів роботи. Наразі сайтом скористалися 1,1 млн. осіб, уже створено 87,5 тисяч електронних кабінетів шукача роботи та 93,1 тисячі електронних кабінетів роботодавця. Не менш важливим кроком було запровадження «гарячої лінії» служби зайнятості. Упродовж року послугами цього сервісу скористалися майже 25 тисяч громадян. Як зазначив В. Ярошенко, негативним чинником на ринку праці залишається професійно-кваліфікаційний дисбаланс між попитом та пропозицією робочої сили. В Україні 75% випускників шкіл здобувають вищу освіту і лише 25% – професійно-технічну. У Європі показники протилежні: 30% випускників здобувають вищу освіту, 70% – професійну. Як наслідок, серед безробітних майже 44% мають вищу освіту, а в деяких великих містах ця цифра доходить до 90%. З метою забезпечення потреб роботодавців у кваліфікованих робітничих кадрах служба зайнятості протягом минулого року залучила до професійного навчання 147 тисяч безробітних. До співпраці залучено 178 професійно-технічних та 52 вищих навчальних закладів. Кількість безробітних, які навчалися в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, зросла на 10% та становила 48 тисяч осіб. Для подолання кваліфікаційного дисбалансу на ринку праці служба зайнятості розгорнула активну профорієнтаційну роботу серед безробітних та шукачів роботи, школярів та студентської молоді на основі сучасних інформаційних технологій. Це IT-платформа «Профорієнтація та розвиток кар’єри», мобільні додатки та веб-ресурси.  На сьогодні завершено реорганізацію служби зайнятості, що дозволило збільшити  чисельність працівників, які надають соціальні послуги безпосередньо в громадах. «У рамках здійснення модернізації та сприяння продуктивній зайнятості ми з січня 2019 року запровадили інститут кар’єрного радника. Це стало можливим завдяки співпраці з Проектом Міжнародної організації праці «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні», – резюмував В. Ярошенко. Кар’єрні радники є індивідуальними консультантами осіб, які шукають роботу, та зареєстрованих безробітних у пошуку роботи, плануванні кар’єри та підвищенні конкурентоспроможності на ринку праці, зокрема через залучення до професійного навчання. Вони забезпечують супровід безробітних від дня звернення до центру зайнятості до факту працевлаштування, Підбиваючи підсумки роботи служби, В. Ярошенко окреслив плани роботи служби на 2019 рік, серед пріоритетів – запровадження нових та розвиток існуючих сервісів надання послуг, поглиблення співпраці з органами місцевої влади та соціальними партнерами, передусім роботодавцями, легалізація робочих місць та заробітної плати, підвищення результативності реалізації активних програм сприяння зайнятості. Джерело: www.dcz.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda