КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

08 травня   2014 р.                                                                     № 27

Про внесення змін до розпорядження

29.07.2011 №36 “Про затвердження

Порядку забезпечення доступу

до публічної інформації

Керуючись ст. 56 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, на підставі рішення ХУІІІ сесії районної ради VІ скликання 28.02.2014 № 371.18 - 6/14, в зв’язку із змінами норм Законів України "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію" та "Про захист персональних даних", з метою забезпечення доступу до публічної інформації, якою володіє виконавчий апарат районної ради :

     1.Внести зміни в додаток 2 до розпорядження 29.07.2011 №36 “Про затвердження Порядку забезпечення доступу до публічної інформації” виклавши його в новій редакції, що додається.

     2.Підприємствам, установам, організаціям та закладам спільної власності територіальних громад сіл, селища району переглянути та за потреби внести необхідні зміни.

     3.Керівникам структурних підрозділів виконавчого аппарату районної ради:

¬посилити контроль за відкритістю і прозорістю в роботі, усунення причин та умов, що можуть спричинити правопорушення, пов'язані із доступом до публічної інформації;

¬вживати заходів щодо неухильного дотримання встановлених законом та цим розпорядженням обмежень по наданню інформації.

     4.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами районної ради Світлу Л.В.

                 Заступник голови районної ради                                    А.Горобець

                                                                                                                                     Додаток

                                                                                                                                       до розпорядження

                                                                                                                            08.05.2014 №27

Перелік інформації Кельменецької районної ради

з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної та службової)

     1. Конфіденційна інформація районної ради це:

*  персональні дані про особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження). Забороняється доступ сторонніх осіб до відомостей про іншу особу, зібраних відповідно до чинного законодавства виконавчим апаратом та посадовими особами районної ради;

*  інформація професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого характеру, стосовно якої громадяни чи юридичні особи, що нею володіють, встановили режим конфіденційності;

*  персональні дані про учасників конкурсних торгів (у контексті нормЗакону України"Про захист персональних даних");

*  конфіденційна інформація, отримана від громадян, державних і релігійних діячів із питань, пов’язаних із захистом інтересів держави, збереженням миру та злагоди тощо;

*  особові справи працівників виконавчого апарату районної ради та керівників комунальних підприємств,установ,організацій та закладів;

*  персональні дані громадян, які отримали матеріальну допомогу у виконавчому апараті чи іншим способом через районну раду.

     2.Таємна інформація районної ради це:

*  інформація, що становить державну таємницю або іншу передбачену законодавством таємницю, розголошення якої завдає шкоди особі, суспільству і державі;

*  відомості про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці;

*  зведені відомості щодо обліку секретних документів у журналах обліку та номенклатура секретних справ;

*  зведені відомості щодо перевірок наявності секретних документів, перегляду грифів секретності та знищення секретних документів;

*  відомості про порядок надання та скасування допуску до державної таємниці, номенклатура посад працівників, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці;

*  відомості про забезпечення режиму секретності в разі введення правового режиму воєнного стану або надзвичайного стану;

*  відомості про плани територіальної оборони, заходи, стан підготовки до виконання завдань територіальної оборони, зони та райони територіальної оборони;

*  відомості про організацію системи зв’язку (оповіщення) Цивільної оборони України (цивільного захисту) на особливий період або при загрозі проведення терористичних актів;

*  відомості про заходи мобілізаційної підготовки та стан мобілізаційної готовності, мобілізаційного плану районної ради, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, розташованих на території району;

*  відомості про методичні матеріали мобілізаційної підготовки району;

*  лікарська таємниця та відомості з лікарняних листків непрацездатності.

     3.Службова інформація це:

*  інформація, що міститься у внутрішній кореспонденції виконавчого апарату районної ради (службові, доповідні записки, доручення тощо);

*  інформація, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах, рекомендаціях та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради та пов’язані із здійсненням контрольних функцій (у тому числі плануванням, організацією, результатами ревізій, перевірок комунальних закладів);

*  інформація про особу, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради, крім випадків передбачених законами;

*  інформація, що зберігається в електронному вигляді у проектах листів та інших документах на службових комп’ютерах та ноутбуках посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про облік трудових книжок;

*  відомості з розпоряджень по кадрових питаннях, по наданню відпусток, про відрядження, з питань внутрішньо-організаційної діяльності;

*  відомості з облікових карток сільських, селищних голів, секретарів сільських, селищних рад та депутатів районної ради;

*  відомості з декларацій посадових осіб виконавчого апарату районної ради та контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ, закладів і організацій, крім випадків передбачених законодавством;

*  відомості з документів про нагородження (подання, клопотання, характеристики, резюме, біографічні довідки);

*  матеріали конкурсної комісії районної ради, якщо інше не передбачено законом;

*  дані з протоколів апаратних нарад при голові районної ради;

*  відомості з особових рахунків посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про кількість військовозобов’язаних, працюючих та заброньованих по виконавчому апарату районної ради;

*  дані особових розрахунків та розрахунково - платіжних відомостей на заробітну плату;

*  дані телефонограм;

*  всі матеріали та дані по Органу приватизації.

*  відомості з первинних документів, що відображають фінансово-господарську діяльність виконавчого апарату районної ради і містять інформацію, яка використовується для службового користування;

*  дані з матеріалів до протоколів засідань сесій, якщо інше не передбачено чинним законодавством;

*  дані з розпоряджень голови районної ради, які стосуються питань внутрішньо-організаційної діяльності виконавчого апарату;

*  відомості з актів приймання-передавання справ відділів виконавчого апарату;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, які надані головними розпорядниками бюджетних коштів;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, що фіксують факт виконання господарських записів, бухгалтерські книги та реєстри;

*  інша,обмеження доступу до якої встановлено законодавством.

      

         Керуючий справами районної ради                                     Л.Світла

 

 

 

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

“ 29 “ липня   2011 р.                                                                   № 36

Про затвердження Порядку забезпечення

доступу до публічної інформації

           Керуючись ст. 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, з метою забезпечення координації роботи на виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації", відповідно до Законів України "Про інформацію" та "Про захист персональних даних", розпорядження голови районної ради від 20.05.2011 № 28 “Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації “:

         1.Затвердити Порядок доступу до публічної інформації у виконавчому апараті Кельменецької районної ради та перелік інформації з обмеженим доступом, що додаються.

        

       2.Розпорядникам інформації організувати облік запитів на інформацію та реєстрацію документів відповідно до законодавства.

         3.Підприємствам, установам, організаціям та закладам спільної власності територіальних громад сіл, селища району розробити та затвердити відповідні заходи по виконанню вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації".

       4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами районної ради Світлу Л.В.

       Заступник голови районної ради                                   А. Горобець

                                                                                                       Додаток №2

до розпорядження голови районної ради

                                                                                                                          від 29.07.2011 р. №36

Перелік інформації Кельменецької районної ради з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної та службової)

     1. Конфіденційна інформація районної ради це:

*  персональні дані про особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження). Забороняється доступ сторонніх осіб до відомостей про іншу особу, зібраних відповідно до чинного законодавства виконавчим апаратом та посадовими особами районної ради;

*  інформація професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого характеру, стосовно якої громадяни чи юридичні особи, що нею володіють, встановили режим конфіденційності;

*  персональні дані про учасників конкурсних торгів;

*  конфіденційна інформація, отримана від громадян, державних і релігійних діячів із питань, пов’язаних із захистом інтересів держави, збереженням миру та злагоди тощо;

*  особові справи працівників виконавчого апарату районної ради та керівників комунальних підприємств,установ,організацій та закладів;

*  персональні дані громадян, які отримали матеріальну допомогу у виконавчому апараті чи іншим способом через районну раду;

     2.Таємна інформація районної ради це:

*  інформація, що становить державну таємницю або іншу передбачену законодавством таємницю, розголошення якої завдає шкоди особі, суспільству і державі;

*  відомості про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці;

*  зведені відомості щодо обліку секретних документів у журналах обліку та номенклатура секретних справ;

*  зведені відомості щодо перевірок наявності секретних документів, перегляду грифів секретності та знищення секретних документів;

*  відомості про порядок надання та скасування допуску до державної таємниці, номенклатура посад працівників, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці;

*  відомості про забезпечення режиму секретності в разі введення правового режиму воєнного стану або надзвичайного стану;

*  відомості про плани територіальної оборони, заходи, стан підготовки до виконання завдань територіальної оборони, зони та райони територіальної оборони;

*  відомості про організацію системи зв’язку (оповіщення) Цивільної оборони України (цивільного захисту) на особливий період або при загрозі проведення терористичних актів;

*  відомості про заходи мобілізаційної підготовки та стан мобілізаційної готовності, мобілізаційного плану районної ради, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, розташованих на території району;

*  відомості про методичні матеріали мобілізаційної підготовки району;

*  лікарська таємниця та відомості з лікарняних листків непрацездатності.

     3.Службова інформація це:

*  інформація, що міститься у внутрішній кореспонденції виконавчого апарату районної ради (службові, доповідні записки, доручення тощо);

*  інформація, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах, рекомендаціях та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради та пов’язані із здійсненням контрольних функцій (у тому числі плануванням, організацією, результатами ревізій, перевірок комунальних закладів);

*  інформація про особу, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради, крім випадків передбачених законами;

*  інформація, що зберігається в електронному вигляді у проектах листів та інших документах на службових комп’ютерах та ноутбуках посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про облік трудових книжок;

*  відомості з розпоряджень по кадрових питаннях, по наданню відпусток, про відрядження, з питань внутрішньо-організаційної діяльності;

*  відомості з облікових карток сільських, селищних голів, секретарів сільських, селищних рад та депутатів районної ради;

*  відомості з декларацій посадових осіб виконавчого апарату районної ради 5-7 категорії та контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ, закладів і організацій;

*  відомості з документів про нагородження (подання, клопотання, характеристики, резюме, біографічні довідки);

*  дані про депутатські звернення, депутатські доручення депутатів районної ради та документи з їх виконання;

*  матеріали конкурсної комісії районної ради;

*  дані з протоколів апаратних нарад при голові районної ради;

*  відомості з особових рахунків посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про кількість військовозобов’язаних, працюючих та заброньованих по виконавчому апарату районної ради;

*  дані особових розрахунків та розрахунково - платіжних відомостей на заробітну плату;

*  дані телефонограм;

*  всі матеріали та дані по Органу приватизації.

*  рішення та рекомендації постійних комісій, колегії районної ради та Координаційної ради з питань місцевого самоврядування;

*  відомості з первинних документів, що відображають фінансово-господарську діяльність виконавчого апарату районної ради і містять інформацію, яка використовується для службового користування;

*  відомості з проектів рішень, які відносяться до внутрішньо - організаційної діяльності;

*  дані з протоколів засідань та матеріалів до них;

*  дані з розпоряджень голови районної ради, які стосуються питань внутрішньо-організаційної діяльності виконавчого апарату;

*  відомості з актів приймання-передавання справ відділів виконавчого апарату;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, які надані головними розпорядниками бюджетних коштів;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, що фіксують факт виконання господарських записів, бухгалтерські книги та реєстри.

      

         Керуючий справами районної ради                                     Л.Світла

                                                                                                                           Додаток №1

до розпорядження голови районної ради

                                                                                                                           від 29.07.2011 р. №36

ПОРЯДОК

доступу до публічної інформації

у виконавчому апараті Кельменецької районної ради

1. Загальні положення

     1.1.Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» і розпорядження голови районної ради "Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації" розпорядником публічної інформації є виконавчий апарат Кельменецької районної ради стосовно інформації:

*  що  була отримана або створена в процесі реалізації районною радою повноважень, передбачених законодавчими актами, та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради;

*  що  була отримана або створена виконавчим апаратом районної ради в процесі забезпечення діяльності районної ради та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради.

*  виконавчий апарат районної ради  не є розпорядником інформації за запитами на інформацію:

*  адресованими безпосередньо до депутатів районної ради, посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  стосовно інформації інших органів влади України, органів влади інших держав, міжнародних організацій;

*  стосовно інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб.

        1.2.Порядок доступу до публічної інформації в районній  раді (далі – Порядок) регулює питання оприлюднення публічної інформації та забезпечення права запитувача інформації (фізичної, юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень) на доступ до публічної інформації, що зберігається .

       1.3.У разі надходження кореспонденції, яка одночасно містить запит на інформацію та заяви, клопотання, пропозиції тощо, оригінал такої кореспонденції розглядається за правилами, встановленими Законом України «Про доступ до публічної інформації», а його копія в частині інших питань розглядається відповідно до Закону України «Про звернення громадян». У разі надходження кореспонденції, яка містить вимогу про отримання інформації, але за своїм характером не є запитом на інформацію, така кореспонденція теж розглядається за правилами, встановленими вищеназваним законом.

       1.4.Доступ до публічної інформації  у районній раді забезпечується шляхом систематичного і оперативного оприлюднення інформації:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  надання інформації за запитами на інформацію;

*  будь-якими іншими способами .

2. Оприлюднення публічної інформації, що зберігається в районній раді

2.1.Обов’язковому оприлюдненню, але не пізніше п’яти робочих днів з дня затвердження документа, підлягає така інформація, що зберігається в районній раді:

*  інформація про районну раду (організаційна структура, цілі, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси);

*  інформація, що була отримана або створена у процесі реалізації районною радою повноважень, передбаченими законодавчими актами, та яка перебуває у володінні її виконавчого апарату;

*  нормативно-правові та інші акти (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті районною радою, проекти рішень районної ради, що підлягають обговоренню;

*  порядок доступу до публічної інформації (порядок складання та подання запиту на інформацію та види інформації, що зберігається в районній раді);

*  порядок денний засідань районної ради та її органів;

*  інформація про розміщення місць для роботи з документами з метою отримання інформації;

*  інформація про депутатів районної ради та посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  графік прийому громадян посадовими особами районної ради;

*  вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

*  перелік підприємств, організацій, установ, які перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ Кельменецького району.

       2.2.Оприлюдненню не підлягає інформація, яка визначена службовою. Не обмежений у доступіперелік відомостей, що становить службову інформацію.

       2.3.Виконавчий апарат районної ради не надає інформацію за запитами, адресованими  безпосередньо до депутатів районної ради.

       2.4.Не належать до інформації з обмеженим доступом :

*  декларації про доходи осіб та членів їхніх сімей, які претендують на зайняття чи займають виборну посаду в районну раду;

*  інформація про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.

       2.5.Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

         2.6.Оприлюднення публічної інформації.

     2.6.1.Інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  будь-якими іншими способами.

     2.6.2.Терміни оприлюднення публічної інформації:

*  інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується не пізніше 5 робочих днів з дня затвердження (прийняття) документа, що містить публічну інформацію;

*  проекти нормативно-правових актів та рішень, розроблені виконавчим апаратом районної ради оприлюднюються не пізніше як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

     2.6.3.Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров’ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв’язку з цим.

3. Надання  інформації за запитами

       3.1.Запит на отримання публічної інформації подається до районної ради на ім’я голови районної ради в усній або письмовій форміна поштову адресу : 60100, смт Кельменці, Центральна площа, 2 (на конверті вказувати “Публічна інформація”), факсом (03732) 2-04-55 або на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.та підлягає в день надходження попередньому розгляду та реєстрації у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради в журналі реєстрації інформаційних запитів .

     3.2.Термін виконання інформаційного запиту становить не більше 5 робочих днів з дня його реєстрації.

       У разі якщо в запиті заявник зазначає, що запитувана інформація необхідна для захисту життя і свобод громадян, відповідь на запит надається не пізніше 48 годин з дня його отримання. При цьому заявник повинен обґрунтувати вимогу термінового розгляду інформації.

       У випадку якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних або залучення інших розпорядників інформації , термін надання відповіді продовжується до 20 робочих днів, про що з обґрунтуванням такого продовження повідомляється запитувач інформації в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

       3.3.Письмовий запит на отримання публічної інформації складається відповідно до затверджених форм  запитів .

       Форми запитів можна отримати у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради та веб-сайті Кельменецької районної ради.

       Якщо письмовий запит наданий не за затвердженою формою, районна рада має право відмовити в наданні інформації, про що дається письмова відповідь заявникові протягом 5 робочих днів з дня реєстрації запиту. Стаття 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок відмови та відстрочки в задоволенні запиту на інформацію.

       3.4.У разі подання запиту в усній формі, працівники відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, відповідальні за реєстрацію документів, оформляє запит на паперовому носії (згідно з затвердженими формами) зі слів заявника.  При цьому в нижньому лівому куті останнього аркуша документа зазначається прізвище особи, яка оформила запит, її  номер телефону та підпис.

       3.5.Після реєстрації запит розглядається керівництвом районної ради  відповідно до  Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної ради.

       3.6.Після   розгляду керівництвом районної ради запит повертається до відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, який  передає запит на виконання посадовій особі (особам), зазначеній (зазначеним) у резолюції.

       3.7.Відповідь на інформаційний запит в обов’язковому порядку візується начальником відділу організаційно- кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради, безпосереднім виконавцем та  підписується головою районної ради, а в разі його відсутності - заступником. Після цього запит  реєструється і відправляється заявникові відповідно до Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної  ради.

       3.8.У разі якщо районна рада не володіє запитуваною  інформацією і не зобов’язана володіти нею відповідно до своїх повноважень, виконавець документа, зазначений у резолюції, готує за підписом голови районної ради,а в разі його відсутності заступника, лист на адресу власника інформації (якщо він відомий) і відповідь заявникові про переадресацію його запиту та надає підписані документи на відправку не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дати реєстрації запиту.

         Якщо власник інформації невідомий, виконавець у вищезгаданий термін готує за підписом голови районної ради , а в разі його відсутності - заступника, відповідь заявникові із зазначенням причин, за якими надати інформацію неможливо.

         3.9.Кожний запит реєструється шляхом присвоєння йому реєстраційного індексу, який включає в себе позначення з урахуванням потреб систематизації, статистики, аналізу, пошуку запитів.

         Реєстраційний індекс складається з порядкового реєстраційного номера з початку року, номера за номенклатурою справ.

         Реєстраційний індекс запиту  та дата його надходження зазначаються в журналі реєстрації та обліку поданих у виконавчий апарат районної ради запитів на отримання публічної інформації та у реєстраційному штампі, який проставляється на нижньому полі першого аркуша інформаційного запиту праворуч, або на іншому вільному місці, крім місця, призначеного для підшивки документа до справи.

3.10.Робота з особами, що звернулися із запитом про надання витягів з документів, фотографування, копіювання, сканування інформації тощо, проводиться в будівлі районної ради ( другий поверх, кабінет № 25, відділ з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради).

При зверненні особи з проханням надати виписку, сфотографувати, копіювати, сканувати інформацію тощо, що зберігається в районній раді, оформляється запит відповідно до затвердженої форми, який передається керівництву районної ради.

Керівництво районної ради дає доручення підготувати копії документів, за якими зроблений запит, і передати їх у відповідний відділ виконавчого апарату районної ради, де буде здійснюватися робота з документами.

4. Оскарження дій (бездіяльності) посадових осіб

4.1. Рішення, дії або бездіяльність посадових осіб виконавчого апарату районної ради з питань надання публічної інформації можуть бути оскаржені заявником голові районної ради або до суду.

  

         Керуючий справами районної ради                                     Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Сьогодні рівно півроку, як громадяни України вільно користуються правом безвізових поїздок до країн Європейського Союзу, за виключенням Великої Британії та Ірландії і включаючи чотири шенгенські держави – Ісландію, Ліхтенштейн, Норвегію та Швейцарію. Всього з початку дії безвізу з країнами ЄС співробітники Держприкордонслужби на кордоні оформили 355 тисяч громадян України, які подорожуючи скористалися перевагами спрощеної системи. При цьому більше 128 тисяч українців використовували для подорожей авіаційний транспорт, 227 тисяч наших співвітчизників подорожували автомобілями і залізницею, а незначна кількість громадян прямували через морські пункти пропуску. Крім того, зазначимо, що в рамках безвізового режиму з країнами ЄС найбільше українці прямували через кордон з Польщею та Румунією – майже 90 тисяч та 65 тисяч осіб відповідно. Відзначимо, що загалом спільний кордон з ЄС перетнули 64% безвізовиків. Звісно, певний «ажіотаж» серед бажаючих безперешкодно подорожувати спостерігався у перші місяці дії безвізу – в середньому прикордонники оформляли до 80 тисяч українців за місяць. Наразі спостерігається зменшення кількості подорожуючих у безвізовому порядку. У листопаді цей показник становив 32,5 тисячі осіб. Водночас загальна кількість поїздок громадян України до європейських країн за три літніх місяці 2017 року, зросла на 10% порівняно з аналогічними трьома місяцями 2016 року. Нагадаємо, що в рамках підготовки до безвізу Держприкордонслужба України виконала усі визначені керівництвом держави завдання. Зокрема 157 пунктів пропуску оснащено сучасним біометричним обладнанням, у тому числі 97 пунктів пропуску для контролю за відбитками пальців. На сьогодні створена прикордонними відомством система біометричного контролю функціонує в усіх авіаційних, міжнародних і міждержавних пунктах пропуску на кордоні з країнами ЄС. Крім того, в рамках безвізу українські прикордонники отримали доступ до баз даних Інтерполу в 126 міжнародних і міждержавних пунктах пропуску. Це дало змогу з початку року виявити майже 2 тисячі розшукуваних осіб, 657 паспортних документів та 198 викрадених транспортних засобів. Джерело: Урядовий портал
  • 6 грудня 2017 року Міністерство юстиції, Міністерство аграрної політики та продовольства, Державне агентство з питань електронного урядування та Фонд «Східна Європа» презентували нову електронну послугу з реєстрації договорів оренди земель сільськогосподарського призначення у режимі он-лайн. Перший заступник Міністра юстиції Наталія Бернацька зазначила, що даний сервіс дасть можливість без черг, без контакту з чиновниками і зайвих витрат часу подати заяву на реєстрацію договору оренди усього за кілька хвилин. Це дійсно європейська якість послуг. «Для того, щоб зареєструвати підписаний контракт, достатньо завантажити сканкопію угоди про оренду землі сільськогосподарського призначення та підписати ці дані власним електронним цифровим підписом», - додала перший заступник Міністра. Вона звернула окрему увагу на те, що під час реєстрації договору відбуватиметься он-лайн обмін інформацією із базою даних Держгеокадастру, що дасть можливість перевіряти наявність відповідної земельної ділянки у базі ДЗК. Щороку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно реєструється понад 10 млн заяв. До 20% з них, тобто орієнтовно 2 млн заяв – це саме заяви на реєстрацію інших речових прав, пов’язаних із землею. Але попит на цю послугу перевищує кількість реєстрацій, що пов’язано з імплементацією наприкінці 2016 року положень так званого «антирейдерського» закону. «Запуск онлайн-реєстрації договору оренди земельної ділянки – це вдалий приклад того, як багаторічну проблему можна вирішити впровадженням технічного рішення, завдяки політичній волі залучених державних відомств, не вдаючись до складних та розтягнутих в часі процедур внесення змін у нормативно-правові акти, – відзначив перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства Максим Мартинюк. – Ця електронна послуга за своїм антикорупційним, антирейдерським ефектом та соціальною спрямованістю є повноцінною складовою осені реформ». Голова Державного агентства з питань електронного урядування Олександр Риженко зазначив, що нова електронна послуга – це перші результати ефективної роботи системи е-взаємодії державних реєстрів, яка отримала назву «Трембіта». «Ще на стадії оформлення заявки код земельної ділянки, що вноситься, одразу перевірятиметься у Державному земельному кадастрі. Тож, якщо номер вказано невірно, або така ділянка не значиться у кадастрі, подати заявку стане неможливо. Відповідно суттєво зменшиться кількість відмов у реєстрації такого договору з причини невірно поданих даних. Крім того, реєстратор автоматично отримає інформацію про власника земельної ділянки, договір на яку реєструється. Відтак подача заявки в режимі он-лайн стане суттєвою економією часу та нервів усіх учасників процесу», - додав Олександр Риженко. За його словами, найближчим часом до цієї системи буде підключено близько 20 пріоритетних державних реєстрів, що дозволить понад 98% адміністративних послуг та сервісів для громадян перевести в електронний формат. За словами першого заступника Міністра юстиції, реєстрація договорів на оренду землі захищає орендатора від ризику того, що ділянку в нього можуть відібрати або передати в оренду комусь іншому вже на стадії збору врожаю. «Таким чином, ми забезпечимо зменшення ризику шахрайства при поданні заяви, яке могло б призвести до рейдерського захоплення ділянки. Електронні послуги роблять взаємодію громадянина і бізнесмена з державою прозорою та зручною», - зазначила Наталія Бернацька. Ініціатива реалізується за підтримки Швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади», що виконується Фондом «Східна Європа». «Разом з профільними міністерствами за минулі два роки нам вдалося впровадити більше 10 нових е-послуг. Визначаючи, над розробкою яких послуг ми будемо працювати, ми фокусуємося на таких, якими зможе скористатися якомога більше українців. Також важливим критерієм є зменшення корупційної складової та підвищення прозорості та ефективності роботи влади. Це – наша перша послуга в аграрному секторі, яка має великий попит у населення і впровадження якої дозволить скоротити час її отримання і зробити процедуру прозорою», - запевнив Віктор Лях, президент Фонду «Східна Європа». Довідково Станом на 1 липня 2017 року в Україні діють 50553 договори оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності площею 1,4 млн гектарів, що були укладені на безконкурентних засадах. Крім того, станом на цю ж дату укладено 4,7 млн договорів оренди земельних паїв загальною площею 16,6 млн гектарів. Електронна послуга Державної реєстрації договорів оренди землі вже доступна через веб-портал «Он-лайн будинок юстиції» https://online.minjust.gov.ua. Джерело: http://www.kmu.gov.ua
  • Верховна Рада України схвалила вчасно підготовлений Урядом проект закону про Державний бюджет на 2018 рік, який передбачає зростання доходів бюджету до 1,2 трлн грн та зростання ВВП на 3%. За відповідне рішення проголосували  273  народних депутатів. Документ, розроблений у рамках трирічного бюджетного планування і з урахуванням рекомендацій міжнародних фінансових організацій, розглядався у другому читанні і увібрав поправки та пропозиції народних депутатів. Як підкреслював Глава Уряду Володимир Гройсман, бюджет є чітко пріоритезованим і спрямованим на розвиток і модернізацію держави.        «Хочу подякувати всім за пропозиції, зауваження та остаточні рішення, ухвалені в Парламенті. Наступний, 2018 рік, має стати роком економічного зростання. Ми маємо досягти реальних змін в державі», - сказав Володимир Гройсман.    Напередодні голосування по бюджету, Верховна Рада схвалила пов’язані з бюджетом зміни до Бюджетного та Податкового кодексів України. Під час обговорення документу урядовці та парламентарі погодилися, що цього року бюджетний процес відзначився злагодженою і конструктивною співпрацею Уряду, Парламенту, Президента та представників органів місцевого врядування. Сторони домовилися за результатами першого кварталу 2018 року розглянути можливість подальшого підвищення соціальних стандартів. Довідково Кабінет Міністрів України відповідно до вимог законодавства подав проект Держбюджету на 2018 рік на розгляд Верховної Ради України 15 вересня поточного року. Через два місяці – 14 листопада - Верховна Рада підтримала проект бюджету в першому читанні. В рамках підготовки до другого читання, Кабмін запропонував дещо оновити кошторис, передусім в частині фінансування найбільш актуальних  для економіки програм, а також переглянути макропоказники, зокрема інфляційні очікування. Разом з тим, ідеологія документу залишилася незмінною. Бюджет визнано бюджетом розвитку з повним урахуванням цілей децентралізації та орієнтирів економічного зростання. Основними пріоритетами залишаються фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору – передусім аграрної сфери та дорожнього будівництва, а також підвищення соціальних стандартів шляхом збільшення асигнувань на систему охорони здоров’я та освіти. ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ БЮДЖЕТУ – http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=250481382&cat_id=246711250 Джерело: Урядовий портал

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda