05.07.2019 

 

 

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

05   липня 2019 року №43-ОС

      

Про припинення повноважень члена

конкурсної комісії з проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади директора

комунального некомерційного підприємства

«Кельменецька центральна районна лікарня»

Москалюка Д.С.

            Керуючись ст. 55, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я»; відповідно до: Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2017 року №1094та Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівникакомунального закладу охорони здоров’я, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району, затвердженого рішенням XУ сесії районної ради УІІ скликання від23.03.2018 року№ 275.15-7/18, враховуючи рішення ХХІ сесії районної ради VІІ скликання від 22.03.2019 року №394.21-7/19, на підставі звернення голови конкурсної комісії Ферфецького М.Д. від 05.07.2019р.:

         1.У зв’язку із пропуском без поважних причин підряд більше двох засідань конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства «Кельменецька центральна районна лікарня» припинити з 08.07.2019 року повноваження її члена Москалюка Дениса Сергійовича, як представника трудового колективу комунального некомерційного підприємства «Кельменецька центральна районна лікарня» та виключити його зі складу конкурсної комісії, затвердженої розпорядженням від 12.04.2019 року №26-OC.

           2.Сектору по роботі з персоналом в найкоротший термін забезпечити повідомлення  комунального некомерційного підприємства «Кельменецька центральна районна лікарня» про припинення повноважень члена конкурсної комісії Москалюка Д.С. та ініціювати надання пропозицій від трудового колективу щодо іншої кандидатури до складу конкурсної комісії.

           

            Голова районної ради                                                 В.Ілаш

  

 

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

08 травня   2014 р.                                                                     № 27

Про внесення змін до розпорядження

29.07.2011 №36 “Про затвердження

Порядку забезпечення доступу

до публічної інформації

Керуючись ст. 56 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, на підставі рішення ХУІІІ сесії районної ради VІ скликання 28.02.2014 № 371.18 - 6/14, в зв’язку із змінами норм Законів України "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію" та "Про захист персональних даних", з метою забезпечення доступу до публічної інформації, якою володіє виконавчий апарат районної ради :

     1.Внести зміни в додаток 2 до розпорядження 29.07.2011 №36 “Про затвердження Порядку забезпечення доступу до публічної інформації” виклавши його в новій редакції, що додається.

     2.Підприємствам, установам, організаціям та закладам спільної власності територіальних громад сіл, селища району переглянути та за потреби внести необхідні зміни.

     3.Керівникам структурних підрозділів виконавчого аппарату районної ради:

¬посилити контроль за відкритістю і прозорістю в роботі, усунення причин та умов, що можуть спричинити правопорушення, пов'язані із доступом до публічної інформації;

¬вживати заходів щодо неухильного дотримання встановлених законом та цим розпорядженням обмежень по наданню інформації.

     4.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами районної ради Світлу Л.В.

                 Заступник голови районної ради                                    А.Горобець

                                                                                                                                     Додаток

                                                                                                                                       до розпорядження

                                                                                                                            08.05.2014 №27

Перелік інформації Кельменецької районної ради

з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної та службової)

     1. Конфіденційна інформація районної ради це:

*  персональні дані про особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження). Забороняється доступ сторонніх осіб до відомостей про іншу особу, зібраних відповідно до чинного законодавства виконавчим апаратом та посадовими особами районної ради;

*  інформація професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого характеру, стосовно якої громадяни чи юридичні особи, що нею володіють, встановили режим конфіденційності;

*  персональні дані про учасників конкурсних торгів (у контексті нормЗакону України"Про захист персональних даних");

*  конфіденційна інформація, отримана від громадян, державних і релігійних діячів із питань, пов’язаних із захистом інтересів держави, збереженням миру та злагоди тощо;

*  особові справи працівників виконавчого апарату районної ради та керівників комунальних підприємств,установ,організацій та закладів;

*  персональні дані громадян, які отримали матеріальну допомогу у виконавчому апараті чи іншим способом через районну раду.

     2.Таємна інформація районної ради це:

*  інформація, що становить державну таємницю або іншу передбачену законодавством таємницю, розголошення якої завдає шкоди особі, суспільству і державі;

*  відомості про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці;

*  зведені відомості щодо обліку секретних документів у журналах обліку та номенклатура секретних справ;

*  зведені відомості щодо перевірок наявності секретних документів, перегляду грифів секретності та знищення секретних документів;

*  відомості про порядок надання та скасування допуску до державної таємниці, номенклатура посад працівників, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці;

*  відомості про забезпечення режиму секретності в разі введення правового режиму воєнного стану або надзвичайного стану;

*  відомості про плани територіальної оборони, заходи, стан підготовки до виконання завдань територіальної оборони, зони та райони територіальної оборони;

*  відомості про організацію системи зв’язку (оповіщення) Цивільної оборони України (цивільного захисту) на особливий період або при загрозі проведення терористичних актів;

*  відомості про заходи мобілізаційної підготовки та стан мобілізаційної готовності, мобілізаційного плану районної ради, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, розташованих на території району;

*  відомості про методичні матеріали мобілізаційної підготовки району;

*  лікарська таємниця та відомості з лікарняних листків непрацездатності.

     3.Службова інформація це:

*  інформація, що міститься у внутрішній кореспонденції виконавчого апарату районної ради (службові, доповідні записки, доручення тощо);

*  інформація, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах, рекомендаціях та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради та пов’язані із здійсненням контрольних функцій (у тому числі плануванням, організацією, результатами ревізій, перевірок комунальних закладів);

*  інформація про особу, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради, крім випадків передбачених законами;

*  інформація, що зберігається в електронному вигляді у проектах листів та інших документах на службових комп’ютерах та ноутбуках посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про облік трудових книжок;

*  відомості з розпоряджень по кадрових питаннях, по наданню відпусток, про відрядження, з питань внутрішньо-організаційної діяльності;

*  відомості з облікових карток сільських, селищних голів, секретарів сільських, селищних рад та депутатів районної ради;

*  відомості з декларацій посадових осіб виконавчого апарату районної ради та контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ, закладів і організацій, крім випадків передбачених законодавством;

*  відомості з документів про нагородження (подання, клопотання, характеристики, резюме, біографічні довідки);

*  матеріали конкурсної комісії районної ради, якщо інше не передбачено законом;

*  дані з протоколів апаратних нарад при голові районної ради;

*  відомості з особових рахунків посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про кількість військовозобов’язаних, працюючих та заброньованих по виконавчому апарату районної ради;

*  дані особових розрахунків та розрахунково - платіжних відомостей на заробітну плату;

*  дані телефонограм;

*  всі матеріали та дані по Органу приватизації.

*  відомості з первинних документів, що відображають фінансово-господарську діяльність виконавчого апарату районної ради і містять інформацію, яка використовується для службового користування;

*  дані з матеріалів до протоколів засідань сесій, якщо інше не передбачено чинним законодавством;

*  дані з розпоряджень голови районної ради, які стосуються питань внутрішньо-організаційної діяльності виконавчого апарату;

*  відомості з актів приймання-передавання справ відділів виконавчого апарату;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, які надані головними розпорядниками бюджетних коштів;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, що фіксують факт виконання господарських записів, бухгалтерські книги та реєстри;

*  інша,обмеження доступу до якої встановлено законодавством.

      

         Керуючий справами районної ради                                     Л.Світла

 

 

 

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

“ 29 “ липня   2011 р.                                                                   № 36

Про затвердження Порядку забезпечення

доступу до публічної інформації

           Керуючись ст. 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, з метою забезпечення координації роботи на виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації", відповідно до Законів України "Про інформацію" та "Про захист персональних даних", розпорядження голови районної ради від 20.05.2011 № 28 “Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації “:

         1.Затвердити Порядок доступу до публічної інформації у виконавчому апараті Кельменецької районної ради та перелік інформації з обмеженим доступом, що додаються.

        

       2.Розпорядникам інформації організувати облік запитів на інформацію та реєстрацію документів відповідно до законодавства.

         3.Підприємствам, установам, організаціям та закладам спільної власності територіальних громад сіл, селища району розробити та затвердити відповідні заходи по виконанню вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації".

       4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами районної ради Світлу Л.В.

       Заступник голови районної ради                                   А. Горобець

                                                                                                       Додаток №2

до розпорядження голови районної ради

                                                                                                                          від 29.07.2011 р. №36

Перелік інформації Кельменецької районної ради з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної та службової)

     1. Конфіденційна інформація районної ради це:

*  персональні дані про особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження). Забороняється доступ сторонніх осіб до відомостей про іншу особу, зібраних відповідно до чинного законодавства виконавчим апаратом та посадовими особами районної ради;

*  інформація професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого характеру, стосовно якої громадяни чи юридичні особи, що нею володіють, встановили режим конфіденційності;

*  персональні дані про учасників конкурсних торгів;

*  конфіденційна інформація, отримана від громадян, державних і релігійних діячів із питань, пов’язаних із захистом інтересів держави, збереженням миру та злагоди тощо;

*  особові справи працівників виконавчого апарату районної ради та керівників комунальних підприємств,установ,організацій та закладів;

*  персональні дані громадян, які отримали матеріальну допомогу у виконавчому апараті чи іншим способом через районну раду;

     2.Таємна інформація районної ради це:

*  інформація, що становить державну таємницю або іншу передбачену законодавством таємницю, розголошення якої завдає шкоди особі, суспільству і державі;

*  відомості про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці;

*  зведені відомості щодо обліку секретних документів у журналах обліку та номенклатура секретних справ;

*  зведені відомості щодо перевірок наявності секретних документів, перегляду грифів секретності та знищення секретних документів;

*  відомості про порядок надання та скасування допуску до державної таємниці, номенклатура посад працівників, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці;

*  відомості про забезпечення режиму секретності в разі введення правового режиму воєнного стану або надзвичайного стану;

*  відомості про плани територіальної оборони, заходи, стан підготовки до виконання завдань територіальної оборони, зони та райони територіальної оборони;

*  відомості про організацію системи зв’язку (оповіщення) Цивільної оборони України (цивільного захисту) на особливий період або при загрозі проведення терористичних актів;

*  відомості про заходи мобілізаційної підготовки та стан мобілізаційної готовності, мобілізаційного плану районної ради, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, розташованих на території району;

*  відомості про методичні матеріали мобілізаційної підготовки району;

*  лікарська таємниця та відомості з лікарняних листків непрацездатності.

     3.Службова інформація це:

*  інформація, що міститься у внутрішній кореспонденції виконавчого апарату районної ради (службові, доповідні записки, доручення тощо);

*  інформація, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах, рекомендаціях та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради та пов’язані із здійсненням контрольних функцій (у тому числі плануванням, організацією, результатами ревізій, перевірок комунальних закладів);

*  інформація про особу, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради, крім випадків передбачених законами;

*  інформація, що зберігається в електронному вигляді у проектах листів та інших документах на службових комп’ютерах та ноутбуках посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про облік трудових книжок;

*  відомості з розпоряджень по кадрових питаннях, по наданню відпусток, про відрядження, з питань внутрішньо-організаційної діяльності;

*  відомості з облікових карток сільських, селищних голів, секретарів сільських, селищних рад та депутатів районної ради;

*  відомості з декларацій посадових осіб виконавчого апарату районної ради 5-7 категорії та контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ, закладів і організацій;

*  відомості з документів про нагородження (подання, клопотання, характеристики, резюме, біографічні довідки);

*  дані про депутатські звернення, депутатські доручення депутатів районної ради та документи з їх виконання;

*  матеріали конкурсної комісії районної ради;

*  дані з протоколів апаратних нарад при голові районної ради;

*  відомості з особових рахунків посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про кількість військовозобов’язаних, працюючих та заброньованих по виконавчому апарату районної ради;

*  дані особових розрахунків та розрахунково - платіжних відомостей на заробітну плату;

*  дані телефонограм;

*  всі матеріали та дані по Органу приватизації.

*  рішення та рекомендації постійних комісій, колегії районної ради та Координаційної ради з питань місцевого самоврядування;

*  відомості з первинних документів, що відображають фінансово-господарську діяльність виконавчого апарату районної ради і містять інформацію, яка використовується для службового користування;

*  відомості з проектів рішень, які відносяться до внутрішньо - організаційної діяльності;

*  дані з протоколів засідань та матеріалів до них;

*  дані з розпоряджень голови районної ради, які стосуються питань внутрішньо-організаційної діяльності виконавчого апарату;

*  відомості з актів приймання-передавання справ відділів виконавчого апарату;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, які надані головними розпорядниками бюджетних коштів;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, що фіксують факт виконання господарських записів, бухгалтерські книги та реєстри.

      

         Керуючий справами районної ради                                     Л.Світла

                                                                                                                           Додаток №1

до розпорядження голови районної ради

                                                                                                                           від 29.07.2011 р. №36

ПОРЯДОК

доступу до публічної інформації

у виконавчому апараті Кельменецької районної ради

1. Загальні положення

     1.1.Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» і розпорядження голови районної ради "Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації" розпорядником публічної інформації є виконавчий апарат Кельменецької районної ради стосовно інформації:

*  що  була отримана або створена в процесі реалізації районною радою повноважень, передбачених законодавчими актами, та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради;

*  що  була отримана або створена виконавчим апаратом районної ради в процесі забезпечення діяльності районної ради та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради.

*  виконавчий апарат районної ради  не є розпорядником інформації за запитами на інформацію:

*  адресованими безпосередньо до депутатів районної ради, посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  стосовно інформації інших органів влади України, органів влади інших держав, міжнародних організацій;

*  стосовно інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб.

        1.2.Порядок доступу до публічної інформації в районній  раді (далі – Порядок) регулює питання оприлюднення публічної інформації та забезпечення права запитувача інформації (фізичної, юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень) на доступ до публічної інформації, що зберігається .

       1.3.У разі надходження кореспонденції, яка одночасно містить запит на інформацію та заяви, клопотання, пропозиції тощо, оригінал такої кореспонденції розглядається за правилами, встановленими Законом України «Про доступ до публічної інформації», а його копія в частині інших питань розглядається відповідно до Закону України «Про звернення громадян». У разі надходження кореспонденції, яка містить вимогу про отримання інформації, але за своїм характером не є запитом на інформацію, така кореспонденція теж розглядається за правилами, встановленими вищеназваним законом.

       1.4.Доступ до публічної інформації  у районній раді забезпечується шляхом систематичного і оперативного оприлюднення інформації:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  надання інформації за запитами на інформацію;

*  будь-якими іншими способами .

2. Оприлюднення публічної інформації, що зберігається в районній раді

2.1.Обов’язковому оприлюдненню, але не пізніше п’яти робочих днів з дня затвердження документа, підлягає така інформація, що зберігається в районній раді:

*  інформація про районну раду (організаційна структура, цілі, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси);

*  інформація, що була отримана або створена у процесі реалізації районною радою повноважень, передбаченими законодавчими актами, та яка перебуває у володінні її виконавчого апарату;

*  нормативно-правові та інші акти (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті районною радою, проекти рішень районної ради, що підлягають обговоренню;

*  порядок доступу до публічної інформації (порядок складання та подання запиту на інформацію та види інформації, що зберігається в районній раді);

*  порядок денний засідань районної ради та її органів;

*  інформація про розміщення місць для роботи з документами з метою отримання інформації;

*  інформація про депутатів районної ради та посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  графік прийому громадян посадовими особами районної ради;

*  вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

*  перелік підприємств, організацій, установ, які перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ Кельменецького району.

       2.2.Оприлюдненню не підлягає інформація, яка визначена службовою. Не обмежений у доступіперелік відомостей, що становить службову інформацію.

       2.3.Виконавчий апарат районної ради не надає інформацію за запитами, адресованими  безпосередньо до депутатів районної ради.

       2.4.Не належать до інформації з обмеженим доступом :

*  декларації про доходи осіб та членів їхніх сімей, які претендують на зайняття чи займають виборну посаду в районну раду;

*  інформація про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.

       2.5.Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

         2.6.Оприлюднення публічної інформації.

     2.6.1.Інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  будь-якими іншими способами.

     2.6.2.Терміни оприлюднення публічної інформації:

*  інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується не пізніше 5 робочих днів з дня затвердження (прийняття) документа, що містить публічну інформацію;

*  проекти нормативно-правових актів та рішень, розроблені виконавчим апаратом районної ради оприлюднюються не пізніше як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

     2.6.3.Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров’ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв’язку з цим.

3. Надання  інформації за запитами

       3.1.Запит на отримання публічної інформації подається до районної ради на ім’я голови районної ради в усній або письмовій форміна поштову адресу : 60100, смт Кельменці, Центральна площа, 2 (на конверті вказувати “Публічна інформація”), факсом (03732) 2-04-55 або на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.та підлягає в день надходження попередньому розгляду та реєстрації у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради в журналі реєстрації інформаційних запитів .

     3.2.Термін виконання інформаційного запиту становить не більше 5 робочих днів з дня його реєстрації.

       У разі якщо в запиті заявник зазначає, що запитувана інформація необхідна для захисту життя і свобод громадян, відповідь на запит надається не пізніше 48 годин з дня його отримання. При цьому заявник повинен обґрунтувати вимогу термінового розгляду інформації.

       У випадку якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних або залучення інших розпорядників інформації , термін надання відповіді продовжується до 20 робочих днів, про що з обґрунтуванням такого продовження повідомляється запитувач інформації в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

       3.3.Письмовий запит на отримання публічної інформації складається відповідно до затверджених форм  запитів .

       Форми запитів можна отримати у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради та веб-сайті Кельменецької районної ради.

       Якщо письмовий запит наданий не за затвердженою формою, районна рада має право відмовити в наданні інформації, про що дається письмова відповідь заявникові протягом 5 робочих днів з дня реєстрації запиту. Стаття 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок відмови та відстрочки в задоволенні запиту на інформацію.

       3.4.У разі подання запиту в усній формі, працівники відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, відповідальні за реєстрацію документів, оформляє запит на паперовому носії (згідно з затвердженими формами) зі слів заявника.  При цьому в нижньому лівому куті останнього аркуша документа зазначається прізвище особи, яка оформила запит, її  номер телефону та підпис.

       3.5.Після реєстрації запит розглядається керівництвом районної ради  відповідно до  Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної ради.

       3.6.Після   розгляду керівництвом районної ради запит повертається до відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, який  передає запит на виконання посадовій особі (особам), зазначеній (зазначеним) у резолюції.

       3.7.Відповідь на інформаційний запит в обов’язковому порядку візується начальником відділу організаційно- кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради, безпосереднім виконавцем та  підписується головою районної ради, а в разі його відсутності - заступником. Після цього запит  реєструється і відправляється заявникові відповідно до Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної  ради.

       3.8.У разі якщо районна рада не володіє запитуваною  інформацією і не зобов’язана володіти нею відповідно до своїх повноважень, виконавець документа, зазначений у резолюції, готує за підписом голови районної ради,а в разі його відсутності заступника, лист на адресу власника інформації (якщо він відомий) і відповідь заявникові про переадресацію його запиту та надає підписані документи на відправку не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дати реєстрації запиту.

         Якщо власник інформації невідомий, виконавець у вищезгаданий термін готує за підписом голови районної ради , а в разі його відсутності - заступника, відповідь заявникові із зазначенням причин, за якими надати інформацію неможливо.

         3.9.Кожний запит реєструється шляхом присвоєння йому реєстраційного індексу, який включає в себе позначення з урахуванням потреб систематизації, статистики, аналізу, пошуку запитів.

         Реєстраційний індекс складається з порядкового реєстраційного номера з початку року, номера за номенклатурою справ.

         Реєстраційний індекс запиту  та дата його надходження зазначаються в журналі реєстрації та обліку поданих у виконавчий апарат районної ради запитів на отримання публічної інформації та у реєстраційному штампі, який проставляється на нижньому полі першого аркуша інформаційного запиту праворуч, або на іншому вільному місці, крім місця, призначеного для підшивки документа до справи.

3.10.Робота з особами, що звернулися із запитом про надання витягів з документів, фотографування, копіювання, сканування інформації тощо, проводиться в будівлі районної ради ( другий поверх, кабінет № 25, відділ з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради).

При зверненні особи з проханням надати виписку, сфотографувати, копіювати, сканувати інформацію тощо, що зберігається в районній раді, оформляється запит відповідно до затвердженої форми, який передається керівництву районної ради.

Керівництво районної ради дає доручення підготувати копії документів, за якими зроблений запит, і передати їх у відповідний відділ виконавчого апарату районної ради, де буде здійснюватися робота з документами.

4. Оскарження дій (бездіяльності) посадових осіб

4.1. Рішення, дії або бездіяльність посадових осіб виконавчого апарату районної ради з питань надання публічної інформації можуть бути оскаржені заявником голові районної ради або до суду.

  

         Керуючий справами районної ради                                     Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Сьогодні, 6 грудня 2019 року відбулося чергове засідання Колегії районної ради під головуванням Віктора Ілаша. Членами Колегії було розглянуто стан підготовки проектів рішень, які плануються до розгляду на черговійXXVсесії районної ради VII скликання. Присутні на засіданні підтримали пропозицію голови районної ради Віктора Ілаша про проведення пленарного засідання  20 грудня поточного року об 11 годині в залі засідань ради. Крім того було прийнято рішення про проведення цього ж дня спільного засідання постійних комісій, на якому попередньо розглядатиметься проект районного бюджету на 2020 рік. Голова районної ради Віктор Ілаш привітав колег із наступаючим Днем місцевого самоврядування, побажавши всім успіхів, міцного здоров’я, великого щастя, нових здобутків у роботі, родинного затишку та здійснення усіх життєвих мрій і сподівань.
  •  Мінрегіон працює над розробкою Концепції державної житлової політики, яка визначатиме пріоритети та конкретні кроки щодо вирішення системної проблеми забезпечення житлом людей, які цього потребують. Про це повідомила Міністр розвитку громад та територій України Альона Бабак під час презентації плану діяльності Міністерства на 2019-2024 роки.  За її словами, сьогодні діють усього кілька державних житлових програм. І попри те, що в Державному бюджеті на їх реалізацію передбачено невелике фінансування, вже з вересня через ці програми отримали державну підтримку 64 родини.  «Ми переглянули статті бюджету на цей рік і з Державного фонду регіонального розвитку 500 млн грн, передбачені на громадський бюджет участі, перекинули на дві житлові програми – 300 млн грн на «Доступне житло» та 200 млн грн на нову програму пільгового довгострокового кредитування для ВПО і учасників АТО, яка допоможе отримати житло 219 родинам. Але, насправді, такі програми — це певне хаотичне рішення системної проблеми: відсутності життєздатних інструментів фінансування будівництва житла або інструментів забезпечення людей житлом, які потребують поліпшення житлових умов, - сказала Альона Бабак. - Тож Мінрегіон взяв на себе зобов’язання найближчим часом розробити концепцію державної житлової політики, в якій будуть визначені пріоритети та що держава може і повинна зробити, щоб українці змогли реалізувати своє право на житло. І саме під час розробки цього документа ми очікуємо на серйозну співпрацю з профільними, фаховими організаціями».  Міністр зазначила, що завдяки цьому документу можна буде виробити системне бачення впровадження державної житлової політики. «На кінець 2020 року в нас має бути Концепція, а також фінансові інструменти, щоб у держбюджеті на 2021 рік вже передбачити кошти на реалізацію визначених житлових програм», — наголосила вона.  Також потребує вирішення питання забезпечення здійснення права на житло мешканців гуртожитків.  «Уряд схвалив Загальнодержавну цільову програму передачі гуртожитків у власність територіальних громад на 2020-2021 роки щодо забезпечення для мешканців гуртожитків права на житло. Наразі очікуємо її затвердження Парламентом. У держбюджеті на наступний рік на виконання програми передбачено 160,9 млн грн. Ми вважаємо, що завдяки цим коштам мешканці 144 гуртожитків після передачі гуртожитків у власність територіальних громад зможуть приватизувати своє житло», — сказала Міністр.  Також Альона Бабак зауважила, що у 2020 році потрібно вирішити питання щодо визначення власника прибудинкової території багатоквартирних будинків, оскільки право власності на житло нерозривно поєднано з правом власності на землю. Крім того, частина концепції житлової політики складатиметься з кроків щодо вирішення питання застарілого житлового фонду. «І якщо ми вийдемо на пропозицію щодо реконструкції кварталів, то без розуміння, що робити з землею, кому вона належить, ми не зможемо системно підійти до питань реконструкції, змін тощо», — наголосила Міністр. Джерело: https://www.kmu.gov.ua
  •  На брифінгу 3 грудня, Міністр економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства Тимофій Милованов оприлюднив нововведення реформи ринку праці. За словами очільника міністерства, у суспільстві виникло жваве обговорення законопроекту «Про підвищення зайнятості населення», бо це стосується  кожного українця, проте не вся інформація у ЗМІ відповідає дійсності. Міністр запевнив, що головна мета змін на ринку праці – це забезпечення працездатного населення робочими місцями та гідними заробітними платами. Важливо прибрати із нинішнього законодавства застарілі бюрократичні статті та запровадити норми, які регулюють сучасні форми співпраці, наприклад, фріланс. «Україна є лідером з ратифікації міжнародних конвенцій про захист прав найманих працівників, але пасе задніх в сфері їх виконання. Ми не маємо намірів порушувати підписані стандарти, навпаки,  захищаємо фундаментальні права робітників. Тому я хочу наголосити, що чутки про обов’язковий 12 -ти годинний робочий день, скорочення терміну лікарняних, можливість звільнення вагітних та працівників у декреті – неправдиві», - наголосив Тимофій Милованов. Новий закон  врегулює формат дистанційної та надомної роботи, забезпечить виплату зарплатні виключно грошима, а не у натуральній формі як трапляється, зберігає учнівські відпустки, а також зобов’язує працівника та роботодавця укладати трудовий договір лише у письмовій формі. І жодним чином не зменшує права працівників, особливо вразливих категорій. «Ми прагнемо ускладнити, а в ідеалі, взагалі унеможливити випадки, коли під умовою фіктивних реорганізацій компаній чи установ звільняють соціально незахищених осіб. Тож, хочемо законодавчо захистити усіх працівників, а звільнення вагітних жінок зробити неможливим» - зауважив міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства. Насправді, нововведень небагато, оскільки багато що вже давно використовується на ринку праці, але не було підкріплено законодавчо. Наприклад, регулювання виплат за лікарняними залишаються у такій же редакції, як є сьогодні, а ось відпустку за власний рахунок можна буде взяти на 30 днів, тоді як наразі - лише на 15 днів.  Стосовно діяльності профспілок, то за словами міністра, буде підготовлений новий законопроект про профспілки, який чітко регулюватиме взаємини працівників з профспілками. Міністр Тимофій Милованов запевнив: «Для нас важливо знайти баланс, щоб одночасно захистити і працівника, і роботодавця». Джерело: http://www.me.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda