КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

08 травня   2014 р.                                                                     № 27

Про внесення змін до розпорядження

29.07.2011 №36 “Про затвердження

Порядку забезпечення доступу

до публічної інформації

Керуючись ст. 56 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, на підставі рішення ХУІІІ сесії районної ради VІ скликання 28.02.2014 № 371.18 - 6/14, в зв’язку із змінами норм Законів України "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію" та "Про захист персональних даних", з метою забезпечення доступу до публічної інформації, якою володіє виконавчий апарат районної ради :

     1.Внести зміни в додаток 2 до розпорядження 29.07.2011 №36 “Про затвердження Порядку забезпечення доступу до публічної інформації” виклавши його в новій редакції, що додається.

     2.Підприємствам, установам, організаціям та закладам спільної власності територіальних громад сіл, селища району переглянути та за потреби внести необхідні зміни.

     3.Керівникам структурних підрозділів виконавчого аппарату районної ради:

¬посилити контроль за відкритістю і прозорістю в роботі, усунення причин та умов, що можуть спричинити правопорушення, пов'язані із доступом до публічної інформації;

¬вживати заходів щодо неухильного дотримання встановлених законом та цим розпорядженням обмежень по наданню інформації.

     4.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами районної ради Світлу Л.В.

                 Заступник голови районної ради                                    А.Горобець

                                                                                                                                     Додаток

                                                                                                                                       до розпорядження

                                                                                                                            08.05.2014 №27

Перелік інформації Кельменецької районної ради

з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної та службової)

     1. Конфіденційна інформація районної ради це:

*  персональні дані про особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження). Забороняється доступ сторонніх осіб до відомостей про іншу особу, зібраних відповідно до чинного законодавства виконавчим апаратом та посадовими особами районної ради;

*  інформація професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого характеру, стосовно якої громадяни чи юридичні особи, що нею володіють, встановили режим конфіденційності;

*  персональні дані про учасників конкурсних торгів (у контексті нормЗакону України"Про захист персональних даних");

*  конфіденційна інформація, отримана від громадян, державних і релігійних діячів із питань, пов’язаних із захистом інтересів держави, збереженням миру та злагоди тощо;

*  особові справи працівників виконавчого апарату районної ради та керівників комунальних підприємств,установ,організацій та закладів;

*  персональні дані громадян, які отримали матеріальну допомогу у виконавчому апараті чи іншим способом через районну раду.

     2.Таємна інформація районної ради це:

*  інформація, що становить державну таємницю або іншу передбачену законодавством таємницю, розголошення якої завдає шкоди особі, суспільству і державі;

*  відомості про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці;

*  зведені відомості щодо обліку секретних документів у журналах обліку та номенклатура секретних справ;

*  зведені відомості щодо перевірок наявності секретних документів, перегляду грифів секретності та знищення секретних документів;

*  відомості про порядок надання та скасування допуску до державної таємниці, номенклатура посад працівників, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці;

*  відомості про забезпечення режиму секретності в разі введення правового режиму воєнного стану або надзвичайного стану;

*  відомості про плани територіальної оборони, заходи, стан підготовки до виконання завдань територіальної оборони, зони та райони територіальної оборони;

*  відомості про організацію системи зв’язку (оповіщення) Цивільної оборони України (цивільного захисту) на особливий період або при загрозі проведення терористичних актів;

*  відомості про заходи мобілізаційної підготовки та стан мобілізаційної готовності, мобілізаційного плану районної ради, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, розташованих на території району;

*  відомості про методичні матеріали мобілізаційної підготовки району;

*  лікарська таємниця та відомості з лікарняних листків непрацездатності.

     3.Службова інформація це:

*  інформація, що міститься у внутрішній кореспонденції виконавчого апарату районної ради (службові, доповідні записки, доручення тощо);

*  інформація, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах, рекомендаціях та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради та пов’язані із здійсненням контрольних функцій (у тому числі плануванням, організацією, результатами ревізій, перевірок комунальних закладів);

*  інформація про особу, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради, крім випадків передбачених законами;

*  інформація, що зберігається в електронному вигляді у проектах листів та інших документах на службових комп’ютерах та ноутбуках посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про облік трудових книжок;

*  відомості з розпоряджень по кадрових питаннях, по наданню відпусток, про відрядження, з питань внутрішньо-організаційної діяльності;

*  відомості з облікових карток сільських, селищних голів, секретарів сільських, селищних рад та депутатів районної ради;

*  відомості з декларацій посадових осіб виконавчого апарату районної ради та контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ, закладів і організацій, крім випадків передбачених законодавством;

*  відомості з документів про нагородження (подання, клопотання, характеристики, резюме, біографічні довідки);

*  матеріали конкурсної комісії районної ради, якщо інше не передбачено законом;

*  дані з протоколів апаратних нарад при голові районної ради;

*  відомості з особових рахунків посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про кількість військовозобов’язаних, працюючих та заброньованих по виконавчому апарату районної ради;

*  дані особових розрахунків та розрахунково - платіжних відомостей на заробітну плату;

*  дані телефонограм;

*  всі матеріали та дані по Органу приватизації.

*  відомості з первинних документів, що відображають фінансово-господарську діяльність виконавчого апарату районної ради і містять інформацію, яка використовується для службового користування;

*  дані з матеріалів до протоколів засідань сесій, якщо інше не передбачено чинним законодавством;

*  дані з розпоряджень голови районної ради, які стосуються питань внутрішньо-організаційної діяльності виконавчого апарату;

*  відомості з актів приймання-передавання справ відділів виконавчого апарату;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, які надані головними розпорядниками бюджетних коштів;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, що фіксують факт виконання господарських записів, бухгалтерські книги та реєстри;

*  інша,обмеження доступу до якої встановлено законодавством.

      

         Керуючий справами районної ради                                     Л.Світла

 

 

 

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

“ 29 “ липня   2011 р.                                                                   № 36

Про затвердження Порядку забезпечення

доступу до публічної інформації

           Керуючись ст. 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, з метою забезпечення координації роботи на виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації", відповідно до Законів України "Про інформацію" та "Про захист персональних даних", розпорядження голови районної ради від 20.05.2011 № 28 “Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації “:

         1.Затвердити Порядок доступу до публічної інформації у виконавчому апараті Кельменецької районної ради та перелік інформації з обмеженим доступом, що додаються.

        

       2.Розпорядникам інформації організувати облік запитів на інформацію та реєстрацію документів відповідно до законодавства.

         3.Підприємствам, установам, організаціям та закладам спільної власності територіальних громад сіл, селища району розробити та затвердити відповідні заходи по виконанню вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації".

       4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами районної ради Світлу Л.В.

       Заступник голови районної ради                                   А. Горобець

                                                                                                       Додаток №2

до розпорядження голови районної ради

                                                                                                                          від 29.07.2011 р. №36

Перелік інформації Кельменецької районної ради з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної та службової)

     1. Конфіденційна інформація районної ради це:

*  персональні дані про особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження). Забороняється доступ сторонніх осіб до відомостей про іншу особу, зібраних відповідно до чинного законодавства виконавчим апаратом та посадовими особами районної ради;

*  інформація професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого характеру, стосовно якої громадяни чи юридичні особи, що нею володіють, встановили режим конфіденційності;

*  персональні дані про учасників конкурсних торгів;

*  конфіденційна інформація, отримана від громадян, державних і релігійних діячів із питань, пов’язаних із захистом інтересів держави, збереженням миру та злагоди тощо;

*  особові справи працівників виконавчого апарату районної ради та керівників комунальних підприємств,установ,організацій та закладів;

*  персональні дані громадян, які отримали матеріальну допомогу у виконавчому апараті чи іншим способом через районну раду;

     2.Таємна інформація районної ради це:

*  інформація, що становить державну таємницю або іншу передбачену законодавством таємницю, розголошення якої завдає шкоди особі, суспільству і державі;

*  відомості про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці;

*  зведені відомості щодо обліку секретних документів у журналах обліку та номенклатура секретних справ;

*  зведені відомості щодо перевірок наявності секретних документів, перегляду грифів секретності та знищення секретних документів;

*  відомості про порядок надання та скасування допуску до державної таємниці, номенклатура посад працівників, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці;

*  відомості про забезпечення режиму секретності в разі введення правового режиму воєнного стану або надзвичайного стану;

*  відомості про плани територіальної оборони, заходи, стан підготовки до виконання завдань територіальної оборони, зони та райони територіальної оборони;

*  відомості про організацію системи зв’язку (оповіщення) Цивільної оборони України (цивільного захисту) на особливий період або при загрозі проведення терористичних актів;

*  відомості про заходи мобілізаційної підготовки та стан мобілізаційної готовності, мобілізаційного плану районної ради, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, розташованих на території району;

*  відомості про методичні матеріали мобілізаційної підготовки району;

*  лікарська таємниця та відомості з лікарняних листків непрацездатності.

     3.Службова інформація це:

*  інформація, що міститься у внутрішній кореспонденції виконавчого апарату районної ради (службові, доповідні записки, доручення тощо);

*  інформація, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах, рекомендаціях та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради та пов’язані із здійсненням контрольних функцій (у тому числі плануванням, організацією, результатами ревізій, перевірок комунальних закладів);

*  інформація про особу, що міститься у розпорядженнях голови районної ради, листах та інших документах, які знаходяться у користуванні виконавчого апарату районної ради, крім випадків передбачених законами;

*  інформація, що зберігається в електронному вигляді у проектах листів та інших документах на службових комп’ютерах та ноутбуках посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про облік трудових книжок;

*  відомості з розпоряджень по кадрових питаннях, по наданню відпусток, про відрядження, з питань внутрішньо-організаційної діяльності;

*  відомості з облікових карток сільських, селищних голів, секретарів сільських, селищних рад та депутатів районної ради;

*  відомості з декларацій посадових осіб виконавчого апарату районної ради 5-7 категорії та контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ, закладів і організацій;

*  відомості з документів про нагородження (подання, клопотання, характеристики, резюме, біографічні довідки);

*  дані про депутатські звернення, депутатські доручення депутатів районної ради та документи з їх виконання;

*  матеріали конкурсної комісії районної ради;

*  дані з протоколів апаратних нарад при голові районної ради;

*  відомості з особових рахунків посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  відомості про кількість військовозобов’язаних, працюючих та заброньованих по виконавчому апарату районної ради;

*  дані особових розрахунків та розрахунково - платіжних відомостей на заробітну плату;

*  дані телефонограм;

*  всі матеріали та дані по Органу приватизації.

*  рішення та рекомендації постійних комісій, колегії районної ради та Координаційної ради з питань місцевого самоврядування;

*  відомості з первинних документів, що відображають фінансово-господарську діяльність виконавчого апарату районної ради і містять інформацію, яка використовується для службового користування;

*  відомості з проектів рішень, які відносяться до внутрішньо - організаційної діяльності;

*  дані з протоколів засідань та матеріалів до них;

*  дані з розпоряджень голови районної ради, які стосуються питань внутрішньо-організаційної діяльності виконавчого апарату;

*  відомості з актів приймання-передавання справ відділів виконавчого апарату;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, які надані головними розпорядниками бюджетних коштів;

*  відомості з первинних документів і додатків до них, що фіксують факт виконання господарських записів, бухгалтерські книги та реєстри.

      

         Керуючий справами районної ради                                     Л.Світла

                                                                                                                           Додаток №1

до розпорядження голови районної ради

                                                                                                                           від 29.07.2011 р. №36

ПОРЯДОК

доступу до публічної інформації

у виконавчому апараті Кельменецької районної ради

1. Загальні положення

     1.1.Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» і розпорядження голови районної ради "Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації" розпорядником публічної інформації є виконавчий апарат Кельменецької районної ради стосовно інформації:

*  що  була отримана або створена в процесі реалізації районною радою повноважень, передбачених законодавчими актами, та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради;

*  що  була отримана або створена виконавчим апаратом районної ради в процесі забезпечення діяльності районної ради та яка знаходиться у володінні виконавчого апарату районної ради.

*  виконавчий апарат районної ради  не є розпорядником інформації за запитами на інформацію:

*  адресованими безпосередньо до депутатів районної ради, посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  стосовно інформації інших органів влади України, органів влади інших держав, міжнародних організацій;

*  стосовно інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб.

        1.2.Порядок доступу до публічної інформації в районній  раді (далі – Порядок) регулює питання оприлюднення публічної інформації та забезпечення права запитувача інформації (фізичної, юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень) на доступ до публічної інформації, що зберігається .

       1.3.У разі надходження кореспонденції, яка одночасно містить запит на інформацію та заяви, клопотання, пропозиції тощо, оригінал такої кореспонденції розглядається за правилами, встановленими Законом України «Про доступ до публічної інформації», а його копія в частині інших питань розглядається відповідно до Закону України «Про звернення громадян». У разі надходження кореспонденції, яка містить вимогу про отримання інформації, але за своїм характером не є запитом на інформацію, така кореспонденція теж розглядається за правилами, встановленими вищеназваним законом.

       1.4.Доступ до публічної інформації  у районній раді забезпечується шляхом систематичного і оперативного оприлюднення інформації:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  надання інформації за запитами на інформацію;

*  будь-якими іншими способами .

2. Оприлюднення публічної інформації, що зберігається в районній раді

2.1.Обов’язковому оприлюдненню, але не пізніше п’яти робочих днів з дня затвердження документа, підлягає така інформація, що зберігається в районній раді:

*  інформація про районну раду (організаційна структура, цілі, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси);

*  інформація, що була отримана або створена у процесі реалізації районною радою повноважень, передбаченими законодавчими актами, та яка перебуває у володінні її виконавчого апарату;

*  нормативно-правові та інші акти (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті районною радою, проекти рішень районної ради, що підлягають обговоренню;

*  порядок доступу до публічної інформації (порядок складання та подання запиту на інформацію та види інформації, що зберігається в районній раді);

*  порядок денний засідань районної ради та її органів;

*  інформація про розміщення місць для роботи з документами з метою отримання інформації;

*  інформація про депутатів районної ради та посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

*  графік прийому громадян посадовими особами районної ради;

*  вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

*  перелік підприємств, організацій, установ, які перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ Кельменецького району.

       2.2.Оприлюдненню не підлягає інформація, яка визначена службовою. Не обмежений у доступіперелік відомостей, що становить службову інформацію.

       2.3.Виконавчий апарат районної ради не надає інформацію за запитами, адресованими  безпосередньо до депутатів районної ради.

       2.4.Не належать до інформації з обмеженим доступом :

*  декларації про доходи осіб та членів їхніх сімей, які претендують на зайняття чи займають виборну посаду в районну раду;

*  інформація про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.

       2.5.Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

         2.6.Оприлюднення публічної інформації.

     2.6.1.Інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується:

*  на офіційному веб-сайті районної ради або районної державної адміністрації;

*  на відкритих стендах в адмінприміщенні районної ради;

*  шляхом розміщення на сторінкахкомунального друкованого засобу масової інформації – Кельменецька районна газета „ Рідне слово ”;

*  шляхом озвучення в трансляціях К П Редакція Кельменецького районного радіомовлення;

*  будь-якими іншими способами.

     2.6.2.Терміни оприлюднення публічної інформації:

*  інформація, яка підлягає оприлюдненню, публікується не пізніше 5 робочих днів з дня затвердження (прийняття) документа, що містить публічну інформацію;

*  проекти нормативно-правових актів та рішень, розроблені виконавчим апаратом районної ради оприлюднюються не пізніше як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

     2.6.3.Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров’ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв’язку з цим.

3. Надання  інформації за запитами

       3.1.Запит на отримання публічної інформації подається до районної ради на ім’я голови районної ради в усній або письмовій форміна поштову адресу : 60100, смт Кельменці, Центральна площа, 2 (на конверті вказувати “Публічна інформація”), факсом (03732) 2-04-55 або на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.та підлягає в день надходження попередньому розгляду та реєстрації у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради в журналі реєстрації інформаційних запитів .

     3.2.Термін виконання інформаційного запиту становить не більше 5 робочих днів з дня його реєстрації.

       У разі якщо в запиті заявник зазначає, що запитувана інформація необхідна для захисту життя і свобод громадян, відповідь на запит надається не пізніше 48 годин з дня його отримання. При цьому заявник повинен обґрунтувати вимогу термінового розгляду інформації.

       У випадку якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних або залучення інших розпорядників інформації , термін надання відповіді продовжується до 20 робочих днів, про що з обґрунтуванням такого продовження повідомляється запитувач інформації в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

       3.3.Письмовий запит на отримання публічної інформації складається відповідно до затверджених форм  запитів .

       Форми запитів можна отримати у відділі з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради та веб-сайті Кельменецької районної ради.

       Якщо письмовий запит наданий не за затвердженою формою, районна рада має право відмовити в наданні інформації, про що дається письмова відповідь заявникові протягом 5 робочих днів з дня реєстрації запиту. Стаття 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок відмови та відстрочки в задоволенні запиту на інформацію.

       3.4.У разі подання запиту в усній формі, працівники відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, відповідальні за реєстрацію документів, оформляє запит на паперовому носії (згідно з затвердженими формами) зі слів заявника.  При цьому в нижньому лівому куті останнього аркуша документа зазначається прізвище особи, яка оформила запит, її  номер телефону та підпис.

       3.5.Після реєстрації запит розглядається керівництвом районної ради  відповідно до  Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної ради.

       3.6.Після   розгляду керівництвом районної ради запит повертається до відділу з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради, який  передає запит на виконання посадовій особі (особам), зазначеній (зазначеним) у резолюції.

       3.7.Відповідь на інформаційний запит в обов’язковому порядку візується начальником відділу організаційно- кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради, безпосереднім виконавцем та  підписується головою районної ради, а в разі його відсутності - заступником. Після цього запит  реєструється і відправляється заявникові відповідно до Інструкції з діловодства у виконавчому апараті районної  ради.

       3.8.У разі якщо районна рада не володіє запитуваною  інформацією і не зобов’язана володіти нею відповідно до своїх повноважень, виконавець документа, зазначений у резолюції, готує за підписом голови районної ради,а в разі його відсутності заступника, лист на адресу власника інформації (якщо він відомий) і відповідь заявникові про переадресацію його запиту та надає підписані документи на відправку не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дати реєстрації запиту.

         Якщо власник інформації невідомий, виконавець у вищезгаданий термін готує за підписом голови районної ради , а в разі його відсутності - заступника, відповідь заявникові із зазначенням причин, за якими надати інформацію неможливо.

         3.9.Кожний запит реєструється шляхом присвоєння йому реєстраційного індексу, який включає в себе позначення з урахуванням потреб систематизації, статистики, аналізу, пошуку запитів.

         Реєстраційний індекс складається з порядкового реєстраційного номера з початку року, номера за номенклатурою справ.

         Реєстраційний індекс запиту  та дата його надходження зазначаються в журналі реєстрації та обліку поданих у виконавчий апарат районної ради запитів на отримання публічної інформації та у реєстраційному штампі, який проставляється на нижньому полі першого аркуша інформаційного запиту праворуч, або на іншому вільному місці, крім місця, призначеного для підшивки документа до справи.

3.10.Робота з особами, що звернулися із запитом про надання витягів з документів, фотографування, копіювання, сканування інформації тощо, проводиться в будівлі районної ради ( другий поверх, кабінет № 25, відділ з питань діловодства, розгляду звернень та контролю виконавчого апарату районної ради).

При зверненні особи з проханням надати виписку, сфотографувати, копіювати, сканувати інформацію тощо, що зберігається в районній раді, оформляється запит відповідно до затвердженої форми, який передається керівництву районної ради.

Керівництво районної ради дає доручення підготувати копії документів, за якими зроблений запит, і передати їх у відповідний відділ виконавчого апарату районної ради, де буде здійснюватися робота з документами.

4. Оскарження дій (бездіяльності) посадових осіб

4.1. Рішення, дії або бездіяльність посадових осіб виконавчого апарату районної ради з питань надання публічної інформації можуть бути оскаржені заявником голові районної ради або до суду.

  

         Керуючий справами районної ради                                     Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Цього тижня учні та дошкільнята Кельменецького району матимуть чудову нагоду весело, легко і цікаво вивчати правила безпеки життєдіяльності. Адже з метою формування у дітей практичних навичок, як діяти у разі різних надзвичайних ситуацій, задля підвищення інтересу молоді до пожежно-рятувальної справи з 22 по 26 жовтня у навчальних закладах району проходитиме Тиждень знань безпеки життєдіяльності.  Заходи відбуватимуться за участі та ініціативи Управління ДСНС України у Чернівецькій області, Управління освіти Чернівецької міської ради, Чернівецької обласної організації добровільного пожежного товариства України та обласного Товариства Червоного Хреста України. Загалом у рамках Тижня знань відбудуться чимало цікавих заходів для школярів і дошкільнят: діти матимуть змогу побувати на екскурсії до пожежно-рятувального підрозділу, візьмуть участь у різноманітних театралізованих постановках, відкритих уроках на тему безпечної поведінки, позмагаються у конкурсах і вікторинах. Окрім цього, для учнів і вихованців дитсадків буде організовано зустрічі із рятувальниками, показ відеороликів, уроки безпеки. Фахівці Служби порятунку продемонструють дітлахам пізнавальні мультфільми, проведуть ігри, під час яких невимушено і з користю навчать дітей безпеки життєдіяльності. 
  • За результатами першого етапу верифікації субсидіантів Уряд вдосконалив умови оформлення урядової допомоги у сплаті житло-комунальних послуг. Відповідні зміни були внесені в Постанову КМУ №329 Кабінетом міністрів України. З 1 жовтня 2018 року при розрахунку житлової субсидії не враховуються до сукупного доходу сплачені аліменти та спеціальна бюджетна дотація за вирощування молодняка великої рогатої худоби, яка в рік складає до 2500 гривень за голову. Субсидію на загальних умовах можуть отримати ті громадяни, в яких є заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску з вини роботодавця. Право на допомогу від Уряду мають ті родини, опалювальна, а не загальна,  площа житла яких не перевищує 120 кв. метрів для квартири та 200 кв. метрів для індивідуального будинку. У разі якщо член домогосподарства немає доходів, бо перебуває у складних життєвих обставинах через хворобу, або в складі домогосподарства є працездатні алко- чи наркозалежні (за наявності довідки від лікаря), онкохворі (за наявності висновку ЛКК), субсидію вправі призначити Комісія з питань призначення житлових субсидій. На понаднормову площу, але не більше ніж 30% від норми, мають право громадяни, які отримують пенсію у зв’язку з втратою годувальника, хто досяг пенсійного віку чи отримує пенсію за вислугою років, а також ті, хто отримує державну соціальну допомогу за інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю. Зміни також стосуються сплати обов’язкового платежу. З 1 жовтня 2018 року якщо вартість фактично спожитої послуги менша обсягу обов’язкового платежу субсидіант має право сплачувати лише вартість фактично спожитої послуги. Для прикладу, якщо розмір обов’язкового платежу за певну послуг становить 200 гривень на місяць, але домогосподарство реально її спожило тільки на 120 гривень, сплаті підлягатиме фактичний обсяг споживання, тобто 120 грн. Без обов’язкової сплати ЄСВ субсидію можуть отримати: Безробітні в сільській місцевості, райцентрі, селищах міського типу. Комісія з питань призначення житлових субсидій вправі прийняти позитивне для заявника рішення. Безробітні в місті за умови перебування на обліку в центрі зайнятості Громадяни, які працюють за кордоном і сплачують там ЄСВ, що підтверджується документально. Тоді  субсидію в Україні домогоподарство, де зареєстрована така особа, має змогу отримати на загальних умовах.  Якщо субсидію на новий рік 2018-2019рр уже призначено, то її розмір на опалювальний сезон управління соціального захисту населення у жовтні розрахує автоматично, без повторного звернення з документами. Розмір своєї субсидії можна дізнатися он-лайн – на сайті subsidii.ioc.gov.ua. Джерело: msp.gov.ua
  • Минув рік з дня голосування за медичну реформу в стінах Верховної Ради. Тоді свій голос за зміни в системі охорони здоров’я і гарантований державою пакет медичних послуг для кожного віддали 240 народних депутатів. Розказуємо, що змінилося в системі охорони здоров’я за рік. Рік тому Верховна Рада України проголосувала за Закон 2168 - VIII "Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення" і таким чином дала “зелене світло” реформі фінансової системи медицини. В грудні закон підписав Президент Петро Порошенко. Вже з січня 2018 року Міністерство охорони здоров’я розпочало впровадження змін в охороні здоров’я. А саме першого етапу реформи — нового механізму фінансування медичних закладів, що надають первинну медичну допомогу. Адже сімейні лікарі, терапевти і педіатри є медиками, до яких найперше мають звертатися українці. Національна служба здоров’я У рекордно короткі строки, 30 березня 2018 року, була створена Національна служба здоров’я України — центральний орган виконавчої влади, який реалізує основний принцип медреформи «гроші йдуть за пацієнтом» — оплачує вартість реально наданих медичних послуг. Цей механізм оплати нарешті запрацював в Україні цього року, поступово заміняючи неефективну совєцьку модель оплати ліжко-місць. Нацслужба здоров’я вже уклала договори з 623 комунальними, приватними медзакладами і лікарями-ФОП, які надають первинну медичну допомогу. Вперше українці можуть вільно обирати лікаря у медзакладі, незалежно від форми власності, Нацслужба здоров’я на однакових умовах оплачує надання гарантованого пакету послуг первинної медичної допомоги усім закладам, які стали партнерами Служби. За чотири місяці Нацслужба оплатила послуги за єдиним тарифом у цих медзакладах на 1,6 млрд грн. Вільний вибір власного лікаря Національна кампанія з вибору сімейних лікарів, терапевтів та педіатрів стартувала в квітні 2018 року. Вперше українці змогли вільно обирати лікаря, без прив’язки до місця «прописки». За сім місяців майже 20 млн українців підписали декларації про вибір своїх лікарів. А це означає, що майже кожен другий українець вже має лікаря, якому довіряє і до якого може звернутися з будь-якими проблемами зі здоров’ям або дізнатися, як вести здоровий спосіб життя і не хворіти. У будь-який момент можна змінити лікаря, підписавши декларацію з іншим. Підписання декларацій про вибір лікаря та забезпечення оплати Нацслужбою здоров’я послуги за кожного пацієнта саме у той медзаклад, де ця послуга надається, стало можливим завдяки електронній системі охорони здоров’я. Це перший крок до переходу на електронний документообіг в українських медзакладах. Нові заробітні плати медиків Медичні заклади, які уклали договір з Нацслужбою здоров’я, отримали фінансову свободу та можуть самостійно розпоряджатися своїм бюджетом, вони не обмежені тарифною сіткою чи штатним розписом. Це дозволило головним лікарям переглянути зарплатну політику. У лікарів, які ефективно працюють, заробітна плата зросла до трьох разів. Якщо раніше лікарі «первинки» отримували до 5 тис грн, то вже після перших оплат Служби ефективні заклади змогли підвищити зарплати своїм лікарям до 15 тис грн. Суттєво підвищилися і заробітні плати молодшого медичного персоналу. Реформа у 2019 році Які зміни в охороні здоров’я чекають на українців наступного року? Усі комунальні медичні заклади країни, де працюють сімейні лікарі, терапевти і педіатри, з січня 2019 році перейдуть на оплати за послуги за контрактами з Нацслужбою здоров’я. У 2018 році в електронній системі охорони здоров’я медзаклади можуть тільки підписувати декларації про вибір лікаря та заключати договори із Нацслужбою здоров’я. У 2019 році сімейні лікарі, терапевти і педіатри перейдуть на електронний документообіг: електронні медична картка пацієнта, рецепти на «Доступні ліки», направлення до вузьких спеціалістів, лікарняні листи. До кінця 2019 року сімейні лікарі працюватимуть без паперу. Наступний етап після реформи первинної ланки розпочнеться з другої половини 2019 року — програма «Безкоштовна діагностика». Це 80% потреби пацієнта з діагностики у сімейного лікаря, терапевта або педіатра, найбільш необхідні безоплатні дослідження і аналізи, консультації вузькопрофільних спеціалістів. За направленням сімейного лікаря, терапевта і педіатра пацієнти зможуть проходити такі обстеження як рентген, УЗД, мамографія, ехокардіографія серця та інші безоплатно у будь-якому медзакладі, який уклав договір з Нацслужбою здоров’я. Таким чином, на нову модель фінансування почнуть переходити поліклініки, які є закладами спеціалізованої амбулаторної допомоги. Ще одна велика задача, яка стоїть перед Міністерством охорони здоров’я та Нацслужбою здоров’я — розробка державної програми медичних гарантій на 2020 рік, яка вперше буде ухвалена разом з Державним бюджетом на 2020 рік. Вона включатиме всі рівні надання медичних послуг, які оплачуватиме Нацслужба здоров’я у 2020 році за принципом «гроші йдуть за пацієнтом». Джерело: http://moz.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda