29.12.2017

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

29 грудня 2017 року №58                           

Про затвердження

номенклатури справ

районної ради та

присвоєння індексів

Керуючись ст. 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання вимог статті 31 Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, наказів Міністерства юстиції України від 10.02.2012р.№232/5 “Про затвердження Типового положення про архівний підрозділ органу державної влади, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації” та від 12 квітня 2012 року №578/5 “Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів”, з метою дотримання державних стандартів та впорядкування організаційно – розпорядчої документації:

1.Затвердити номенклатуру справ районної ради, що додається, присвоївши індекси структурним підрозділам виконавчого апарату згідно додатку 1.

2.Керівникам структурних підрозділів виконавчого апарату районної ради забезпечити неухильне дотримання ведення діловодства підрозділів згідно із затвердженою номенклатурою справ.

3.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами Світлу Л.В.

                 Голова районної ради                     В.Ілаш

29.12.2017

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

29 грудня 2017 року                                                                       № 57

Про внесення змін та затвердження паспорта

бюджетної програми на 2017 рік

      Керуючись статтями 55,58 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до: ст.20, 22 Бюджетного кодексу України, рішення ІX сесії районної ради VIІ скликання від 23.12.2016 р. № 119.9-7/16, п.1.10 Розділу І «Правил складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання», затверджених наказом Міністерства фінансів України від 26.08.2014 р. № 836:

       1. Внести зміни та затвердити в новій редакції паспорт бюджетної програми районного бюджетуна 2017 рік, за яким Кельменецька районна рада виступає головним розпорядником коштів, у розрізі кодів Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (КПКВК)0118600 згідно додатку.

       2.Затверджений вище паспорт бюджетної програми направити розпорядникам нижчого рівня і одержувачам бюджетних коштів для керівництва та виконання.

       3. Начальнику, головному бухгалтеру, відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого апарату районної ради Мусензовій Н.Д. здійснити контроль за виконанням цього розпорядження та забезпечити цільове використання виділених коштів для фінансування заходів вказаних бюджетних програм.

Голова районної ради                   В.Ілаш

Додаток

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови районної ради

від 29 грудня 2017 р. № 57

ПАСПОРТ

бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік

1. 0100000           Кельменецька районна рада____________________
              (КПКВК МБ)                            (найменування головного розпорядника)

2. 0110000           Кельменецька районна рада____________________
              (КПКВК МБ)                             (найменування відповідального виконавця)

3. 0118600           _0133______ Інші видатки_____________________
                (КПКВК МБ)               (КФКВК)1                     (найменування бюджетної програми)

4. Обсяг бюджетних призначень/бюджетних асигнувань – 1264,00 тис. гривень, у тому числі загального фонду –1155,2 тис. гривень та спеціального фонду – 108,8 тис. гривень.

5. Підстави для виконання бюджетної програми Рішення VII сесії VII скликання від 23.09.2016р. №104.7-7/16 «Програма збереження та ефективного використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селища району, що перебуває на балансі районної ради, на 2017-2021 роки», рішення XXI сесії районної ради VI скликання від 25.09.2014р. № 431.21-6/14 «Районна Програма збереження архівних фондів на 2015-2019 роки», рішення IX сесії районної ради VII скликання від 26 грудня 2016 р.№119.9-7/16 «Про районний бюджет на 2017 рік», рішення ІVсесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 р.№35.4-7/16 «Програма приватизації (відчуження)об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016-2018 роки»(із змінами та доповненнями). 6. Мета бюджетної програми Зміцнення господарського забезпечення, збереження та ефективного використання майна територіальних громад сіл, селища району, що перебуває в управлінні та на балансі районної ради.Строки реалізації 2017-2021 роки.Забезпечити централізоване зберігання документів, що мають соціально-правове значення у забезпеченні прав та законних інтересів громадян та розв’язати проблему збереження архівних документів установ, організацій та підприємств, що ліквідували без правонаступників. Строки реалізації 2015-2019 роки.Оформлення технічної документації на об’єкти спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району, реєстрація права власності на об’єкти нерухомого майна, проведення незалежної оцінки майна, уточнення меж земельних ділянок, на яких розміщені об’єкти приватизації, виготовлення технічної документації із землеустрою.

7. Підпрограми, спрямовані на досягнення мети, визначеної паспортом бюджетної програми

№ з/п КПКВК КФКВК Назва підпрограми
       

8. Обсяги фінансування бюджетної програми у розрізі підпрограм та завдань

(тис. рн.)

№ з/п КПКВК КФКВК Підпрограма/завдання
бюджетної програми 2

Загальний

фонд

Спеціальний фонд Разом
1 2 3 4 5 6 7
  0118600 0133 Інші видатки      
      Завдання І      
      Утримання комунальної установи «Групи по господарсько-транспортному обслуговуванню» для збереження та ефективного використання майна спільної власності територіальних громад сіл,селища району 866,1 42,8 908,9
      Завдання ІІ      
      Утримання комунальної установи «Кельменецький районний трудовий архів» для забезпечення збереження архівних документів 228,5 11,0 239,5
      Завдання ІІІ      
      Преміювання та відзначення визначних дат та 40,6 - 40,6
      Завдання IV      
      Проведення капітального ремонту - 55,0 55,0
      Завдання V      
      Підготовка до проведення приватизації (відчуження) нерухомого майна 20,0 - 20,0
      Усього 1155,2 108,8 1264,00

9. Перелік регіональних цільових програм, які виконуються у складі бюджетної програми

(тис. рн.)

Назва регіональної цільової програми та підпрограми КПКВК

Загальний

фонд

Спеціальний фонд Разом
1 2 3 4 5
Регіональна цільова програма 1 0118600      
Програма 1 Збереження та ефективного використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селища району, що перебуває на балансі районної ради, на 2017-2021 роки   866,1 42,8 908,9
Програма 2 Збереження архівних фондів в Кельменецькому районі на 2015-2019 роки   228,5 11,0 239,5
Програма 3   Програма приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016-2018 роки   20,0 0,00 20,0
Усього   1114,6 53,8 1168,4

10. Результативні показники бюджетної програми у розрізі підпрограм і завдань

з/п

КПКВК Назва показника Одиниця виміру Джерело інформації Значення показника
1 2 3 4 5 6
  0118600 Інші видатки      
    Завдання І      
    Утримання комунальної установи «Групи по господарсько-транспортному обслуговуванню» для збереження та ефективного використання майна спільної власності територіальних громад сіл,селища району      
1.   Затрат      
1.1.   Кількість штатних одиниць Од. Штатний розпис, звіт 14
1.2.   Кількість об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ Од. звіт 10
1.3.   Кількість працівників різних установ і організацій Од. Звіт 190
2.   Продукту      
2.1.   Кількість отриманих заявок на здачу в оренду майна Од. Звіт 10
2.2.   Кількість підготовлених договорів та додаткових угод для відшкодування наданих послуг по охороні приміщення Од. Звіт 8
2.3.   Кількість отриманих заявок і підготовлених договорів для відшкодування наданих послуг по прибиранню приміщення Од. Звіт 7
3.   Ефективності      
3.1.   Кількість укладених договорів та додаткових угод оренди майна Од. Звіт 12
3.2.   Кількість укладених договорів та додаткових угод по відшкодуванню послуг по охороні приміщення Од. Звіт 8
3.3.   Кількість укладених договорів та додаткових угод по відшкодуванню послуг по прибиранню приміщення Од. Звіт 7
4   Якості   х  
4.1.   Відсоток прийнятих договорів оренди, на відшкодування послуг по охороні, по прибиранню приміщень, у загальній кількості підготовлених % Звіт 100
    Завдання ІІ      
    Утримання комунальної установи «Кельменецький районний трудовий архів» для забезпечення збереження архівних документів      
1.   Затрат      
1.1.   Кількість штатних одиниць Од. Звіт 2
1.2.   Архівні документи прийняті на зберігання Од. Звіт 14934
2.   Продукту      
2.1.   Планова кількість запитів по зарплаті Шт. Звіт 300
2.2.   Планова кількість запитів по трудовому стажу Шт. Звіт 156
2.3.   Забезпечення фізичної збереженості документів з паперовою основою (ремонт аркушів) Шт. Звіт 220
2.4.   Забезпечення фізичної збереженості документів з паперовою основою (оправлення та підшивка) Шт. Звіт 350
2.5.   Приймання документів на державне зберігання Шт. Звіт 100
3   Ефективності      
3.1.   Кількість виконаних запитів по зарплаті Шт. Звіт 300
3.2.   Кількість виконаних запитів по трудовому стажу Шт. Звіт 156
3.3.   Забезпечення фізичної збереженості документів з паперовою основою (ремонт аркушів) Шт. Звіт 220
3.4.   Забезпечення фізичної збереженості документів з паперовою основою (оправлення та підшивка) Шт. Звіт 350
3.5.   Кількість прийнятих документів на зберігання на одного працівника Шт. Звіт 100
4   Якості   х  
4.1.   Відсоток підготовлених і поданих запитів по зарплаті і трудовому стажу від загальної кількості запланованих % Звіт 100
4.2.   Відсоток відремонтованих і прийнятих на зберігання одиниць архівного фонду від загальної кількості запланованих % Звіт 100
    Завдання ІІІ      
    Преміювання та відзначення визначних дат      
1.   Затрат      
1.1.   Кількість проведених заходів і робіт Од. Звіт 25
1.2.   Кількість вручених премій до визначних дат Од. Звіт 20
1.3.   Проведення робіт з: аналізу отриманого в резерв нафтопродукту , оновлення районної дошки Пошани Роб. Звіт 2
2.   Продукту      
2.1.   Кількість підготовлених спільних розпоряджень на проведення заходів до визначних дат, вручення грамот, подяк Од. Звіт 25
2.2.   Кількість вручених премій до визначних дат Од. Звіт 20
2.3.   Кількість підготовлених спільних розпоряджень на проведення робіт з   аналізу отриманого в резерв нафтопродукту та оновлення районної дошки Пошани Од. Звіт 2
3.   Ефективності      
3.1.   Кількість виконаних спільних розпоряджень на проведення заходів до визначних дат, вручення грамот, подяк Од. Звіт 25
3.2.   Витрати на виплату премій до визначних дат на одну особу Тис.грн. Звіт 1,01
3.3.   Кількість виконаних спільних розпоряджень на проведення робіт з   аналізу отриманого в резерв нафтопродукту та оновлення районної дошки Пошани Од. Звіт 2
4.   Якості      
4.1.   Відсоток виконаних спільних розпоряджень на проведення заходів до визначних дат, вручення грамот, подяк % Звіт 100
4.2.   Відсоток виконаних спільних розпоряджень на проведення робіт з аналізу отриманого в резерв нафтопродукту та оновлення районної дошки Пошани % Звіт 100
    Завдання ІV      
    Проведення капітального ремонту      
1.   Затрат      
1.1.   Роботи з проведення капітального ремонту Роб. Звіт 1
2.   Продукту      
2.1.   Кількість запланованих капітальних ремонтів Од. Звіт 1
3.   Ефективності      
3.1.   Кількість проведених капітальних ремонтів Од. Звіт 1
4.   Якості      
4.1.   Відсоток виконання проведених капітальних ремонтів % Звіт 100
    Завдання V      
    Проведення приватизації (відчуження) майна спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району      
1.   Затрат      
1.1.   Надання послуг з оформлення технічної документації, реєстрації права власності, проведення незалежної оцінки на об’єкти спільної   власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району, уточнення меж земельних ділянок,на яких розміщені об’єкти приватизації та виготовлення технічної документації землеустрою Од. Звіт 1
2.   Продукту      
2.1.   Кількість запланованих для відчуження об’єктів нерухомості, які потребують послуг з оформлення технічної документації, реєстрації права власності, проведення незалежної оцінки на об’єкти спільної   власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району,   уточнення меж земельних ділянок,на яких розміщені об’єкти приватизації та виготовлення технічної документації із землеустрою Од. Звіт 8
3.   Ефективності      
3.1.   Кількість наданих послуг з оформлення технічної документації, реєстрації права власності, проведення незалежної оцінки на об’єкти спільної   власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району,   уточнення меж земельних ділянок,на яких розміщені об’єкти приватизації та виготовлення технічної документації із землеустрою Од. Звіт 8
4.   Якості      
4.1.   Відсоток наданих послуг з оформлення технічної документації, реєстрації права власності, проведення незалежної оцінки на об’єкти спільної   власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району,   уточнення меж земельних ділянок,на яких розміщені об’єкти приватизації та виготовлення технічної документації із землеустрою % Звіт 100


11. Джерела фінансування інвестиційних проектів у розрізі підпрограм2

(тис. грн)

Код Найменування джерел надходжень КПКВК Касові видатки станом на
01 січня звітного періоду
План видатків звітного періоду Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту3 Пояснення, що характеризують джерела фінансування
загальний фонд спеціальний фонд разом загальний фонд спеціальний фонд разом загальний фонд спеціальний фонд разом
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
  Підпрограма 1                      
  Інвестиційний проект 1                      
  Надходження із бюджету                      
  Інші джерела фінансування (за видами)   х     х     х      
                       
  Інвестиційний проект 2                      
                       
  Усього                      

________

1 Код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету вказується лише у випадку, коли бюджетна програма не поділяється на підпрограми.

2 Пункт 11 заповнюється тільки для затверджених у місцевому бюджеті видатків/надання кредитів на реалізацію інвестиційних проектів (програм).

3 Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту зазначається з розбивкою за роками.

Керуючий справами                                Світла Л.В.

21.12.2017

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

19 грудня 2017 року                                                                       № 56

Про внесення змін та затвердження паспорта

бюджетної програми на 2017 рік

      Керуючись статтями 56,58 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до: ст.20, 22 Бюджетного кодексу України, рішенняІX сесії районної ради VIІ скликання від 23.12.2016р. № 119.9-7/16, п.1.10 Розділу І «Правил складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання», затверджених наказом Міністерства фінансів України від 26.08.2014 р. № 836:

       1. Внести зміни та затвердити в новій редакції паспорти бюджетних програм районного бюджетуна 2017 рік, за якимиКельменецька районна рада виступає головним розпорядником коштів, у розрізі кодів Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (КПКВК)0110170, 0118600 в новій редакції, згідно додатків 1і 2.

       2.Затверджені вище паспорти бюджетних програм направити розпорядникам нижчого рівня і одержувачам бюджетних коштів для керівництва та виконання.

       3. Начальнику, головному бухгалтеру, відділу бухгалтерського обліку та звітностівиконавчого апарату районної ради Мусензовій Н.Д. здійснити контроль за виконанням цього розпорядження та забезпечити цільове використання виділених коштів для фінансування заходів вказаних бюджетних програм.

Заступник голови районної ради                               А.Горобець

       Додаток 1

    

     ЗАТВЕРДЖЕНО
     розпорядження   від 19 грудня 2017року № 56

ПАСПОРТ

бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік

1.    0100000       Кельменецька районна рада_____________________
              (КПКВК МБ)                           (найменування головного розпорядника)

2.    011000         Кельменецька районна рада_____________________
              (КПКВК МБ)                           (найменування відповідального виконавця)

3. __0110170__ ___0111 _ Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської ради та їх виконавчих комітетів
                (КПКВК МБ)       (КФКВК)1                   (найменування бюджетної програми)

4. Обсяг бюджетних призначень/бюджетних асигнувань – 2403,8 тис. гривень, у тому числі загального фонду –2293,8 тис. гривень та спеціального фонду – 110,0 тис. гривень.

5. Підстави для виконання бюджетної програми :

1.Конституція України;

2. Бюджетний Кодекс України;

3. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

4. Рішення ІХ сесії районної ради VІІ скликання від 23 грудня 2016 року № 119.9-7/16 «Про районний бюджет на 2017 рік», рішення ХІІІ сесії районної ради VІІ скликання від 29 вересня 2017 року №206.13.1-7/17 «Про уточнення показників районного бюджету на 2017 рік»

6. Мета бюджетної програми Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради та їх виконавчого комітету

7. Підпрограми, спрямовані на досягнення мети, визначеної паспортом бюджетної програми

№ з/п КПКВК КФКВК Назва підпрограми
       

8. Обсяги фінансування бюджетної програми у розрізі підпрограм та завдань

(тис. грн)

№ з/п КПКВК КФКВК Підпрограма/завдання
бюджетної програми 2

Загальний

фонд

Спеціальний фонд Разом
1 2 3 4 5 6 7
1 0110170 0111 Завдання      
      Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень 2293,8 110,0 2403,8
      Усього 2293,8 110,0 2403,8
             

9. Перелік регіональних цільових програм, які виконуються у складі бюджетної програми

(тис. грн)

Назва регіональної цільової програми та підпрограми КПКВК

Загальний

фонд

Спеціальний фонд Разом
1 2 3 4 5
Регіональна цільова програма 1        
Підпрограма 1        
Підпрограма 2        
       
Усього        

10. Результативні показники бюджетної програми у розрізі підпрограм і завдань

з/п

КПКВК Назва показника Одиниця виміру Джерело інформації Значення показника
1 2 3 4 5 6
1. 0110170 Завдання      
    Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень      
1.   Затрат      
1.1.   Кількість штатних одиниць Од. Звіт, штатний розпис 15
2.   Продукту      
2.1.   Кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг Од. Звіт 90
2.2.   Кількість підготовлених і розглянутих питань на постійних комісіях Од. Звіт 150
2.3.   Кількість прийнятих нормативно-правових актів Од. Звіт 100
2.4.   Забезпечення діяльності депутатського корпусу та автоматизації процесу прийняття рішень Тис.грн. Звіт 100,0
3   Ефективності      
3.1.   Кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг Од. Звіт 6
3.2.   Кількість підготовлених і розглянутих питань на постійних комісіях на одного працівника Од. Звіт 10
3.3.   Кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника Од. Звіт 7
3.4.   Витрати на зарплату на утримання однієї штатної одиниці Тис.грн. Звіт 160,3
3.5.   Витрати на забезпечення діяльності депутатського корпусу та автоматизації процесу прийняття рішень Тис.грн. Звіт 100,0
4   Якості   х  
4.1.   Відсоток вчасно виконаних листів, звернень, заяв, скарг у їх загальній кількості отриманих % Звіт 100
4.2.   Відсоток поданих на розгляд комісій і сесі районної ради і затверджених на пленарних засіданнях нормативно-правових актів від загальної кількості запланованих % Звіт 100
4.3.   Відсоток забезпечення діяльності депутатського корпусу та автоматизації процесу прийняття рішень % Звіт 100

11. Джерела фінансування інвестиційних проектів у розрізі підпрограм2

(тис. грн)

Код Найменування джерел надходжень КПКВК Касові видатки станом на
01 січня звітного періоду
План видатків звітного періоду Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту3 Пояснення, що характеризують джерела фінансування
загальний фонд спеціальний фонд разом загальний фонд спеціальний фонд разом загальний фонд спеціальний фонд разом
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
  Підпрограма 1                      
  Інвестиційний проект 1                      
  Надходження із бюджету                      
  Інші джерела фінансування (за видами)   х     х     х      
                       
  Інвестиційний проект 2                      
                       
  Усього                      

        

__________

1 Код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету вказується лише у випадку, коли бюджетна програма не поділяється на підпрограми.

2 Пункт 11 заповнюється тільки для затверджених у місцевому бюджеті видатків/надання кредитів на реалізацію інвестиційних проектів (програм).

3 Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту зазначається з розбивкою за роками.

Керуючий справами районної ради _____________________ Світла Л.В.

Додаток 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження від 19 грудня 2017 р. № 56

ПАСПОРТ

бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік

1. 0100000           Кельменецька районна рада____________________
              (КПКВК МБ)                             (найменування головного розпорядника)

2. 0110000           Кельменецька районна рада____________________
              (КПКВК МБ)                             (найменування відповідального виконавця)

3. 0118600           _0133______ Інші видатки_____________________
                (КПКВК МБ)               (КФКВК)1                     (найменування бюджетної програми)

4. Обсяг бюджетних призначень/бюджетних асигнувань – 1296,10 тис. гривень, у тому числі загального фонду –1187,3 тис. гривень та спеціального фонду – 108,8 тис. гривень.

5. Підстави для виконання бюджетної програми Рішення VII сесії VII скликання від 23.09.2016р. №104.7-7/16 «Програма збереження та ефективного використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селища району, що перебуває на балансі районної ради, на 2017-2021 роки», рішення XXI сесії районної ради VI скликання від 25.09.2014р. № 431.21-6/14 «Районна Програма збереження архівних фондів на 2015-2019 роки», рішення IX сесії районної ради VII скликання від 26 грудня 2016 р.№119.9-7/16 «Про районний бюджет на 2017 рік», рішення ІVсесії районної ради VIІ скликання від 25.02.2016 р.№35.4-7/16 «Програма приватизації (відчуження)об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016-2018 роки»(із змінами та доповненнями). 6. Мета бюджетної програми Зміцнення господарського забезпечення, збереження та ефективного використання майна територіальних громад сіл, селища району, що перебуває в управлінні та на балансі районної ради.Строки реалізації 2017-2021 роки.Забезпечити централізоване зберігання документів, що мають соціально-правове значення у забезпеченні прав та законних інтересів громадян та розв’язати проблему збереження архівних документів установ, організацій та підприємств, що ліквідували без правонаступників. Строки реалізації 2015-2019 роки.Оформлення технічної документації на об’єкти спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району, реєстрація права власності на об’єкти нерухомого майна, проведення незалежної оцінки майна, уточнення меж земельних ділянок, на яких розміщені об’єкти приватизації, виготовлення технічної документації із землеустрою.

7. Підпрограми, спрямовані на досягнення мети, визначеної паспортом бюджетної програми

№ з/п КПКВК КФКВК Назва підпрограми
       

8. Обсяги фінансування бюджетної програми у розрізі підпрограм та завдань

(тис. рн.)

№ з/п КПКВК КФКВК Підпрограма/завдання
бюджетної програми 2

Загальний

фонд

Спеціальний фонд Разом
1 2 3 4 5 6 7
  0118600 0133 Інші видатки      
      Завдання І      
      Утримання комунальної установи «Групи по господарсько-транспортному обслуговуванню» для збереження та ефективного використання майна спільної власності територіальних громад сіл,селища району 889,8 42,8 932,6
      Завдання ІІ      
      Утримання комунальної установи «Кельменецький районний трудовий архів» для забезпечення збереження архівних документів 228,5 11,0 239,5
      Завдання ІІІ      
      Преміювання та відзначення визначних дат та 49,0 - 49,0
      Завдання IV      
      Проведення капітального ремонту - 55,0 55,0
      Завдання V      
      Підготовка до проведення приватизації (відчуження) нерухомого майна 20,0 - 20,0
      Усього 1187,3 108,8 1296,1

9. Перелік регіональних цільових програм, які виконуються у складі бюджетної програми

(тис. рн.)

Назва регіональної цільової програми та підпрограми КПКВК

Загальний

фонд

Спеціальний фонд Разом
1 2 3 4 5
Регіональна цільова програма 1 0118600      
Програма 1 Збереження та ефективного використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селища району, що перебуває на балансі районної ради, на 2017-2021 роки   889,8 42,8 932,6
Програма 2 Збереження архівних фондів в Кельменецькому районі на 2015-2019 роки   228,5 11,0 239,5
Програма 3   Програма приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району на 2016-2018 роки   20,0 0,00 20,0
Усього   1138,3 53,8 1192,1

10. Результативні показники бюджетної програми у розрізі підпрограм і завдань

з/п

КПКВК Назва показника Одиниця виміру Джерело інформації Значення показника
1 2 3 4 5 6
  0118600 Інші видатки      
    Завдання І      
    Утримання комунальної установи «Групи по господарсько-транспортному обслуговуванню» для збереження та ефективного використання майна спільної власності територіальних громад сіл,селища району      
1.   Затрат      
1.1.   Кількість штатних одиниць Од. Штатний розпис, звіт 14
1.2.   Кількість об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ Од. звіт 10
1.3.   Кількість працівників різних установ і організацій Од. Звіт 190
2.   Продукту      
2.1.   Кількість отриманих заявок на здачу в оренду майна Од. Звіт 10
2.2.   Кількість підготовлених договорів та додаткових угод для відшкодування наданих послуг по охороні приміщення Од. Звіт 8
2.3.   Кількість отриманих заявок і підготовлених договорів для відшкодування наданих послуг по прибиранню приміщення Од. Звіт 7
3.   Ефективності      
3.1.   Кількість укладених договорів та додаткових угод оренди майна Од. Звіт 12
3.2.   Кількість укладених договорів та додаткових угод по відшкодуванню послуг по охороні приміщення Од. Звіт 8
3.3.   Кількість укладених договорів та додаткових угод по відшкодуванню послуг по прибиранню приміщення Од. Звіт 7
4   Якості   х  
4.1.   Відсоток прийнятих договорів оренди, на відшкодування послуг по охороні, по прибиранню приміщень, у загальній кількості підготовлених % Звіт 100
    Завдання ІІ      
    Утримання комунальної установи «Кельменецький районний трудовий архів» для забезпечення збереження архівних документів      
1.   Затрат      
1.1.   Кількість штатних одиниць Од. Звіт 2
1.2.   Архівні документи прийняті на зберігання Од. Звіт 14934
2.   Продукту      
2.1.   Планова кількість запитів по зарплаті Шт. Звіт 300
2.2.   Планова кількість запитів по трудовому стажу Шт. Звіт 156
2.3.   Забезпечення фізичної збереженості документів з паперовою основою (ремонт аркушів) Шт. Звіт 220
2.4.   Забезпечення фізичної збереженості документів з паперовою основою (оправлення та підшивка) Шт. Звіт 350
2.5.   Приймання документів на державне зберігання Шт. Звіт 100
3   Ефективності      
3.1.   Кількість виконаних запитів по зарплаті Шт. Звіт 300
3.2.   Кількість виконаних запитів по трудовому стажу Шт. Звіт 156
3.3.   Забезпечення фізичної збереженості документів з паперовою основою (ремонт аркушів) Шт. Звіт 220
3.4.   Забезпечення фізичної збереженості документів з паперовою основою (оправлення та підшивка) Шт. Звіт 350
3.5.   Кількість прийнятих документів на зберігання на одного працівника Шт. Звіт 100
4   Якості   х  
4.1.   Відсоток підготовлених і поданих запитів по зарплаті і трудовому стажу від загальної кількості запланованих % Звіт 100
4.2.   Відсоток відремонтованих і прийнятих на зберігання одиниць архівного фонду від загальної кількості запланованих % Звіт 100
    Завдання ІІІ      
    Преміювання та відзначення визначних дат      
1.   Затрат      
1.1.   Кількість проведених заходів і робіт Од. Звіт 25
1.2.   Кількість вручених премій до визначних дат Од. Звіт 20
1.3.   Проведення робіт з: аналізу отриманого в резерв нафтопродукту , оновлення районної дошки Пошани Роб. Звіт 2
2.   Продукту      
2.1.   Кількість підготовлених спільних розпоряджень на проведення заходів до визначних дат, вручення грамот, подяк Од. Звіт 25
2.2.   Кількість вручених премій до визначних дат Од. Звіт 20
2.3.   Кількість підготовлених спільних розпоряджень на проведення робіт з   аналізу отриманого в резерв нафтопродукту та оновлення районної дошки Пошани Од. Звіт 2
3.   Ефективності      
3.1.   Кількість виконаних спільних розпоряджень на проведення заходів до визначних дат, вручення грамот, подяк Од. Звіт 25
3.2.   Витрати на виплату премій до визначних дат на одну особу Тис.грн. Звіт 0,5
3.3.   Кількість виконаних спільних розпоряджень на проведення робіт з   аналізу отриманого в резерв нафтопродукту та оновлення районної дошки Пошани Од. Звіт 2
4.   Якості      
4.1.   Відсоток виконаних спільних розпоряджень на проведення заходів до визначних дат, вручення грамот, подяк % Звіт 100
4.2.   Відсоток виконаних спільних розпоряджень на проведення робіт з   аналізу отриманого в резерв нафтопродукту та оновлення районної дошки Пошани % Звіт 100
    Завдання ІV      
    Проведення капітального ремонту      
1.   Затрат      
1.1.   Роботи з проведення капітального ремонту Роб. Звіт 1
2.   Продукту      
2.1.   Кількість запланованих капітальних ремонтів Од. Звіт 1
3.   Ефективності      
3.1.   Кількість проведених капітальних ремонтів Од. Звіт 1
4.   Якості      
4.1.   Відсоток виконання проведених капітальних ремонтів % Звіт 100
    Завдання V      
    Проведення приватизації (відчуження) майна спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району      
1.   Затрат      
1.1.   Надання послуг з оформлення технічної документації, реєстрації права власності, проведення незалежної оцінки на об’єкти спільної   власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району, уточнення меж земельних ділянок,на яких розміщені об’єкти приватизації та виготовлення технічної документації землеустрою Од. Звіт 1
2.   Продукту      
2.1.   Кількість запланованих для відчуження об’єктів нерухомості, які потребують послуг з оформлення технічної документації, реєстрації права власності, проведення незалежної оцінки на об’єкти спільної   власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району,   уточнення меж земельних ділянок,на яких розміщені об’єкти приватизації та виготовлення технічної документації із землеустрою Од. Звіт 8
3.   Ефективності      
3.1.   Кількість наданих послуг з оформлення технічної документації, реєстрації права власності, проведення незалежної оцінки на об’єкти спільної   власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району,   уточнення меж земельних ділянок,на яких розміщені об’єкти приватизації та виготовлення технічної документації із землеустрою Од. Звіт 8
4.   Якості      
4.1.   Відсоток наданих послуг з оформлення технічної документації, реєстрації права власності, проведення незалежної оцінки на об’єкти спільної   власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району,   уточнення меж земельних ділянок,на яких розміщені об’єкти приватизації та виготовлення технічної документації із землеустрою % Звіт 100


11. Джерела фінансування інвестиційних проектів у розрізі підпрограм2

(тис. грн)

Код Найменування джерел надходжень КПКВК Касові видатки станом на
01 січня звітного періоду
План видатків звітного періоду Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту3 Пояснення, що характеризують джерела фінансування
загальний фонд спеціальний фонд разом загальний фонд спеціальний фонд разом загальний фонд спеціальний фонд разом
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
  Підпрограма 1                      
  Інвестиційний проект 1                      
  Надходження із бюджету                      
  Інші джерела фінансування (за видами)   х     х     х      
                       
  Інвестиційний проект 2                      
                       
  Усього                      

________

1 Код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету вказується лише у випадку, коли бюджетна програма не поділяється на підпрограми.

2 Пункт 11 заповнюється тільки для затверджених у місцевому бюджеті видатків/надання кредитів на реалізацію інвестиційних проектів (програм).

3 Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту зазначається з розбивкою за роками.

Керуючий справами _______________________ Світла Л.В.

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Президент України підписав Указ № 449/2020 «Про деякі заходи щодо прискорення реформ у сфері земельних відносин». Документ передбачає передачу земель сільськогосподарського призначення з державної до комунальної власності. «Ключовий момент, без якого децентралізація не може бути в Україні завершена, це передача земель безпосередньо громадам. Сьогодні цей важливий крок буде зроблено. Сьогодні я підписую указ про заходи щодо передачі земель сільськогосподарського призначення з державної до комунальної власності», – сказав він. Так, 26 жовтня усі новостворені громади отримають землі в комунальну власність та зможуть використовувати кошти від землекористування для свого розвитку. Загалом місцеве самоврядування отримає у власність понад 2 млн га землі. Джерело: https://decentralization.gov.ua/
  • 15 жовтня, Державна комісія ТЕБ та НС ухвалила рішення про нове епідемічне зонування Чернівецької області: - «червона зона» – місто Чернівці, місто Новодністровськ, Кельменецький та Кіцманський райони; решта районів області залишаються у «помаранчевій зоні». Нове зонування почне діяти із понеділка, 19 жовтня.
  •   Фахівці Міністерства розвитку громад та територій спільно з Офісом підтримки реформи децентралізації при Мінрегіоні підготували відповіді на питання, які найчастіше цікавлять учасників реформи. Які повноваження нових РДА та районних рад, порядок їх ліквідації та реорганізації? Як буде формуватися районний бюджету у новому бюджетному періоді?Як виконуватиметься бюджет громад, що приєднані до новоутворених територіальних громад? Хто буде утримувати районні лікарні у ліквідованих районах? Відповіді на ці та інші питання шукайте в цьому матеріалі. ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ  ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ Які повноваження нових РДА? До прийняття нових редакцій залишаються чинними закони «Про місцеві державні адміністрації» та «Про місцеве самоврядування в Україні», яким визначено повноваження МДА (як ОДА так і РДА). Повноваження РДА також визначені галузевим законодавством у сферах ЖКГ, містобудування, освіти, охорони здоров’я, земельних відносин тощо. Отже, нові РДА повинні виконувати повноваження, визначені чинним законодавством. Разом з тим Мінрегіоном розроблено проект нової редакції ЗУ «Про місцеві державні адміністрації», в якому пропонується новий підхід до розподілу повноважень РДА. (Посилання на законопроект: https://decentralization.gov.ua/news/12851). Зокрема, РДА здійснюватимуть повноваження щодо: забезпечення виконання окремих повноваження місцевого самоврядування; здійснення взаємодії з органами місцевого самоврядування; координації діяльності територіальних органів (підрозділів) центральних органів виконавчої влади; забезпечення законності на відповідній території. Який порядок ліквідації, реорганізації РДА ліквідованих районів? Чинним законодавством не визначено суб’єкта, наділеного повноваженнями ліквідовувати чи реорганізовувати и РДА. З метою врегулювання даного питання Мінрегіоном в пакетів з проектом Постанови ВРУ «Про утворення та ліквідацію районів» було подано та КМУ схвалено і зареєстровано у ВРУ проект Закону України  "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування та районних державних адміністрацій" (реєстр. №3651-Д). Профільним Комітетом ВРУ даний законопроект доопрацьовано та зареєстровано проект Закону за реєстр. № 3651-Д, відповідно до якого порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації, а також правонаступництва майна, прав та обов’язків, які належали РДА, що припиняються, визначаються Кабінетом Міністрів України з урахуванням Бюджетного кодексу України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Відповідні РДА, їхні структурні підрозділи, утворені як юридичні особи публічного права, реорганізуються в межах граничної чисельності, умов оплати праці працівників і норм витрат, встановлених Кабінетом Міністрів України. Наразі Мінрегіоном спільно з Офісом підтримки реформи децентралізації при Мінрегіоні розробляються покрокові методичні рекомендації щодо реорганізації РДА, які найближчим часом будуть оприлюднені.  ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РАЙОННИЙ РІВЕНЬ: Які повноваження у нових районних рад? До прийняття нової редакції залишається чинним ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», яким у статті 43 визначено повноваження районних і обласних рад. Нові районні ради мають виконувати повноваження, визначені чинним законодавством. Варто зазначити, що ВРУ прийнято ЗУ «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо приведення у відповідність положень бюджетного законодавства у зв’язку із завершенням адміністративно-територіальної реформи» (реєстр. № 3614), яким суттєво переглянуто склад доходів та видатків районних бюджетів. Зокрема, 60% ПДФО, які раніше зараховувались до районних бюджетів, буде передано до місцевих бюджетів територіальних громад. Тому, відповідно, повноваження, які виконували райради за рахунок надходжень від ПДФО мають передатися сільським, селищним, міським радам. Саме тому, з метою впровадження оптимальної моделі розмежування повноважень між органами місцевого самоврядування різних рівнів  Мінрегіоном розроблено проект нової редакції Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо децентралізації та розмежування повноважень органів місцевого самоврядування. (Посилання на законопроект: https://decentralization.gov.ua/news/12850). Зокрема, законопроектом розмежовано повноваження районних і обласних рад. У статті 38 законопроекту визначено сферу компетенції районної ради. Якщо коротко, то це повноваження щодо: забезпечення організації роботи ради, затвердження районного бюджету, звітів про його виконання, затвердження місцевих програм, управління майном спільної власності територіальних громад району (до передачі територіальним громадам).   Який порядок ліквідації, реорганізації районних рад у ліквідованих районах? Чинним законодавством не визначено чіткого механізму ліквідації чи реорганізації районних рад у зв’язку з затвердженням нового АТУ.   Дане питання також врегульовано в проекті Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування окремих питань діяльності та організації органів державної влади, органів місцевого самоврядування у зв'язку з утворенням (ліквідацією) районів» (реєстр. № 3651-Д). Серед іншого законопроектом передбачено, що: повноваження районних рад, які представляли спільні інтереси територіальних громад районів, ліквідованих Верховною Радою України (далі – ліквідованих районів), закінчуються в день набуття повноважень обраними на відповідних перших місцевих виборах районними радами районів, утворених Верховною Радою України (далі — новоутворених районів); з дня набуття повноважень районною радою, здійснюється реорганізація районних рад ліквідованих районів шляхом приєднання до районної ради, розташованої у адміністративному центрі новоутвореного району; районна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад новоутвореного району, з дня набуття нею повноважень є правонаступником всього майна, прав та обов’язків районних рад, які представляли спільні інтереси територіальних громад ліквідованих районів, якщо інше не передбачено цим Законом; під час проведення реорганізації юросіб – районних рад повноваження з управління справами юридичних осіб, що припиняються, здійснює комісія з реорганізації. Наразі Мінрегіон спільно з Офісом підтримки реформи децентралізації при Мінрегіоні розробляють покрокові методичні рекомендації щодо реорганізації районних рад, які найближчим часом будуть оприлюднені.  Чи можна вже сьогодні, не чекаючи виборів, передавати спільне майно територіальних громад у комунальну власність громади? Так можна, відповідно до пункту 10 Розділу V «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з набранням чинності цим Законом майно, яке до прийняття Конституції України у встановленому законодавством порядку передане державою до комунальної власності адміністративно-територіальних одиниць та набуте ними на інших законних підставах, крім майна, що відчужене у встановленому законом порядку, є комунальною власністю відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст. Майно, передане до комунальної власності областей і районів, а також набуте на інших законних підставах, є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст, управління яким відповідно до Конституції України здійснюють районні та обласні ради або уповноважені ними органи. Відчуження зазначеного майна здійснюється лише за рішенням власника або уповноваженого ним органу. За пропозицією сільських, селищних, міських рад районні, обласні ради повинні приймати рішення про передачу до комунальної власності відповідних територіальних громад окремих об'єктів, спільної власності територіальних громад, які знаходяться на їх території і задовольняють колективні потреби виключно цих територіальних громад. Таким чином, процес передачі майна, що знаходиться в управлінні районних рад не прив’язаний до місцевих виборів та районна рада спільно з сільськими, селищними, міськими радами району може розпочати відповідну процедуру. З детальним роз’ясненням стосовно передачі майна спільної власності територіальних громад району відповідним сільським, селищним, міським радам можна ознайомитись на порталі «Децентралізація». Як розподіляється майно, яке знаходиться у спільній власності громади району, між декількома новоствореними ОТГ в цьому районі? Законодавство не передбачає розподілу майна спільної власності територіальних громад. Згідно чинного законодавства, районні ради можуть передати до комунальної власності відповідних територіальних громад окремих об'єктів, спільної власності територіальних громад, які знаходяться на їх території і задовольняють колективні потреби виключно цих територіальних громад. Також законопроектом № 3651-Д пропонується визначити, що нові районні ради району після припинення реорганізованих районних рад як юридичних осіб, але не пізніше 1 липня 2021 року, зобов’язаний передати до комунальної власності територіальних громад окремі об’єкти спільної власності територіальних громад району, які знаходяться на території цих територіальних громад, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, встановлених Бюджетним кодексом України. Мінрегіон спільно з Офісом підтримки реформи децентралізація при Мінрегіоні розробляють покрокові методичні рекомендації щодо передачі майна спільній власності громади району, які найближчим часом будуть оприлюднені. Хто буде утримувати районні лікарні у ліквідованих районах? Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо приведення у відповідність положень бюджетного законодавства у зв’язку із завершенням адміністративно-територіальної реформи» (законопроект реєстр. № 3614) передано значну частку  доходів районних бюджетів на базовий рівень – до місцевих бюджетів територіальних громад (зокрема, 60% ПДФО). Тому, відповідно, повноваження, які виконували райради за рахунок надходжень від ПДФО мають передатися сільським, селищним, міським радам. Отже, районні лікарні також передаватимуться на утримання сільських, селищних, міських рад. Звертаємо увагу, що мова йде про утримання приміщень. Адже фінансування медичних послуг, заробітних плат медичним працівникам здійснюватиметься з державного бюджету через НСЗУ. Що будуть робити штатні працівники ліквідованих районних рад після перших проведених сесій у нових райрадах? Вивільнення працівників відбуватиметься згідно ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування», Кодексу законів про працю України. Як буде формуватися районний бюджету у новому бюджетному періоді? Законопроект № 3614, який прийнято ВРУ, передбачає, що сільські, селищні, міські бюджети більше не залежатимуть від району. Всі 1469 територіальних громад, території яких уже затвердив Уряд, перейдуть на прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом. Законодавчим актом, зокрема, пропонується розмежувати дохідні і видаткові джерела надходження між районними та місцевими бюджетами, скасувати спрямування надходжень від ПДФО до районних бюджетів та виключити районний рівень із системи горизонтального вирівнювання податкоспроможності. Тобто районні бюджети не отримуватимуть базову дотацію і не будуть на прямих міжбюджетних відносинах з державним бюджетом. Формування районних бюджетівздійснюватиметься за рахунок: ► власних доходів: податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, засновником яких є райрада, плата за ліцензії та сертифікати господарської діяльності, що видані РДА, орендна плата за користування майном, що перебуває в комунальній власності, засновником яких є райради; орендна плата за водні об’єкти, що надаються РДА та райрадами (до розмежування між громадами) інші доходи. ► дотацій та субвенцій, які можуть спрямовуватися з інших бюджетів. Крім того, розглядається питання фінансування утримання районних рад, оплати праці їх працівників з державного бюджету. БАЗОВИЙ РІВЕНЬ: Який механізм реорганізації сільських, селищних рад, які увійшли до складу громади на підставі розпорядження КМУ? Відповідно до Законопроекту 3651-Д, в день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої була затверджена Кабінетом Міністрів України (далі – сформована територіальна громада), закінчуються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, територія яких увійшли до території сформованої територіальної громади, (далі – розформовані територіальні громади). Після закінчення повноважень сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами (далі – ради, що припиняються), їхні виконавчі комітети продовжують здійснювати свої повноваження до затвердження сільською, селищною, міською радою, обраною сформованою територіальною громадою (далі – новообрана рада), персонального складу її виконавчого комітету. Протягом зазначеного строку сільський, селищний, міський голова, обраний сформованою територіальною громадою, очолює такі виконавчі комітети та входить до їх персонального складу. Сформована територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов’язків розформованої територіальної громад. З дня набуття повноважень новообраною радою здійснюється реорганізація відповідних юридичних осіб – сільських, селищних, міських рад шляхом їх приєднання до юридичної особи – сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі сформованої територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні сільські, селищні, міські ради припиняються як юридичні особи з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом. Юридична особа – сільська, селищна, міська рада, розміщена в адміністративному центрі сформованої територіальної громади, є правонаступником прав та обов’язків всіх юридичних осіб – сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами, з дня набуття повноважень новообраною радою. З дня затвердження новообраною радою персонального складу її виконавчого комітету здійснюється реорганізація відповідних юридичних осіб – виконавчих комітетів рад, що припиняються, шляхом їх приєднання до юридичної особи – виконавчого комітету новообраної ради. Після завершення реорганізації відповідні юридичні особи – виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад припиняються у порядку, визначеному цим пунктом. Реорганізація юридичних осіб – органів місцевого самоврядування у випадках, передбачених цим пунктом, здійснюється без повідомлення про неї органу, що здійснює державну реєстрацію, а також без збирання вимог кредиторів, отримання їхньої згоди. Під час проведення реорганізації юридичних осіб – сільських, селищних, міських рад та їхніх виконавчих комітетів повноваження з управління справами таких юридичних осіб здійснює сільський, селищний, міський голова, обраний сформованою територіальною громадою. Сільський, селищний, міський голова, обраний сформованою територіальною громадою може утворювати комісії для забезпечення здійснення ним повноважень з управління справами юридичних осіб, що реорганізуються. У який спосіб обирається, затверджується староста у нових громадах? Верховною Радою України прийнято Закону України від 16.07.2020 № 805-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення виборчого законодавства» (далі – Закон). Законом, серед іншого, внесено зміни до Виборчого кодексу України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Закон № 280), якими передбачено що староста затверджується сільською, селищною, міською радою на строк її повноважень за пропозицією відповідного сільського, селищного, міського голови. Згідно з частиною третьою статті 54-1 Закону № 280 порядок організації роботи старости визначається цим та іншими законами, а також Положенням про старосту, затвердженим сільською, селищною, міською радою. Таким чином, сільська, селищна, міська рада в своєму регламенті або Положенні про старосту може більш детально визначити порядок подання кандидатури та затвердження старости радою. Чи можуть сільські, селищні, міські ради затверджувати старост? Можуть, у порядку визначеному статтею 54-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Чи поширюється Закон України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» на новоутворені громади, вибори в яких відбудуться 25.10.2020 в частині реорганізації ОМС? Ні, не поширюється. Як виконуватиметься бюджет громад, що приєднані до новоутворених територіальних громад? Відповідно до Законопроекту №3651-Д, бюджети розформованих територіальних громад виконуються окремо до закінчення бюджетного періоду. При цьому, новообрана рада може вносити зміни до рішень про місцеві бюджети, прийняті радами, що припиняються. До завершення періоду окремого виконання бюджетів функції головних розпорядників, розпорядників бюджетних коштів розформованих територіальних громад продовжують здійснювати відповідні бюджетні установи в особі сільського, селищного, міського голови, обраного сформованою територіальною громадою, інших керівників бюджетних установ. До завершення періоду окремого виконання бюджетів функції місцевих фінансових органів територіальних громад здійснюють: відповідні місцеві фінансові органи, створені до затвердження територій територіальних громад; сільський, селищний, міський голова, обраний сформованою територіальною громадою, якщо у територіальних громадах місцеві фінансові органи не були створені згідно із законом. Залишки коштів, які утворилися на кінець бюджетного періоду на рахунках бюджетів розформованих територіальних громад, перераховуються до бюджету сформованої територіальної громади на підставі платіжних доручень за підписом сільського, селищного, міського голови, обраного сформованою територіальною громадою.

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda