КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ІХ СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

____________________________________________________

23 грудня 2016 року     №135.9-7/16

Про затвердження процедури врегулювання

конфлікту інтересів під час участі у розгляді,

підготовці і прийнятті районною радою рішень та

забезпечення вимог законодавства щодо подання

декларацій депутатів районної ради

Керуючись ст. 43, 59, 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , відповідно до ст. 28, 35 Закону України «Про запобігання корупції», Положення про постійні комісії районної ради УІІ скликання, затвердженого рішенням І сесії УІІ скликання від 22.12.2015 р. № 6.3.1-7/15 , враховуючи висновок постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити Порядок врегулювання конфлікту інтересів головою, його заступником та депутатами Кельменецької районної ради(надалі - Порядок), що може виникнути у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень (додаток 1).

2.Голові районної ради, його заступнику та депутатам неухильно дотримуватися затвердженого вище Порядку в разі наявності конфлікту інтересів під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень.

     3.Доручити голові районної ради Ілашу В.М. визначити відповідальну особу за забезпечення підготовки та надання   до пункту реєстрації пакетів документів щодо формування, блокування, поновлення, скасування посилених сертифікатів депутатів районної ради,як суб’єктів подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, надання їм консультаційної допомоги по оформленню заяв на реєстрацію та здійснення інших заходів пов’язаних із функціонуванням електронного цифрового підпису та його застосуванням.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності.

Заступник голови районної ради                                             А.Горобець

Додаток 1

                                                                                                                 Затверджено

рішення ІХ сесії районної ради УІІ скликання

                                                                                                  від 23 грудня 2016 року   №135.9-7/16

Порядок врегулювання конфлікту інтересів

головою, його заступником та депутатами Кельменецької районної ради, що виникає у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень

1.Цей Порядок розроблений на виконання норм Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції».

Його слід використовувати усім Особам (п.3 Порядку), яких він стосується, у разі загрози виникнення реального або потенційного конфлікту інтересів під час їхньої участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень Кельменецькою районною радою.

2. Цей Порядок не стосується випадків, коли Особа постановляє акти самостійно та/або вчиняє дії одноособово, а також випадків, коли депутат індивідуально здійснює повноваження, не пов’язані із розглядом, підготовкою або прийняттям рішень районною радою.

     3. Особи, яких стосується цей Порядок (надалі іменовані – Особи):

*  голова Кельменецької районної ради;

*  його заступник;

*  депутати районної ради.

4.Реальним конфліктом інтересів є суперечність між приватним інтересом Особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

5.Потенційним конфліктом інтересів є наявність у Особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об'єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

6. Приватним інтересом є будь-який майновий чи немайновий інтерес Особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв'язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

7. Особи зобов’язані:

*вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

*повідомляти (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли Особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів) постійну комісію районної ради з питаньдепутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності (далі – Комісія), а у випадках, коли дізналася про наявність у неї конфлікту інтересів безпосередньо під час пленарного засідання – до початку розгляду по суті питання, що викликає конфлікт інтересів;

*не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

* вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

     8.У повідомленні (заяві) про конфлікт інтересів Особа пояснює усі обставини справи, що на її думку спричиняють цей конфлікт. Рекомендовано використовувати заяву встановленого зразка. Водночас членам Комісії забороняється відмовляти Особі у прийнятті заяви, зробленої за іншою формою.

9.Якщо така заява надійшла до початку пленарного засідання ради, Комісія має розглянути її, визначити особу, яка доповідатиме про зазначену ситуацію на пленарному засіданні ради, а також підготувати висновок щодо подальшої участі Особи, яка заявила про конфлікт інтересів, у розгляді, підготовці та прийнятті відповідного рішення районної ради.

Особа, яка звернулася до Комісії із відповідною інформацією, має одержати роз’яснення з приводу своєї подальшої поведінки до початку пленарного засідання.

10. У випадку, коли про наявність конфлікту інтересів Особі стало відомо під час пленарного засідання, і їй потрібна консультація щодо проголошення цієї інформації та можливості подальшої участі у голосуванні, така Особа має право звернутися до головуючого на засіданні з проханням про оголошення перерви.

Під час перерви члени Комісії розглядають ситуацію та за наслідками його розгляду дають публічні рекомендації щодо можливої участі Особи у вирішенні питання, що спричиняє конфлікт інтересів. Ці рекомендації приймаються депутатами до відома та заносяться до протоколу пленарного засідання ради.

11. Комісія має забезпечити Особі, що звернулася із заявою про конфлікт інтересів, можливість проголошення інформації про наявність конфлікту інтересів безпосередньо на пленарному засіданні ради до моменту розгляду по суті питання, щодо якого виникає конфлікт інтересів.

Відповідно Особа має право брати участь у розгляді, підготовці та прийнятті рішень районної ради за умови самостійного публічного оголошення про це під час засідання ради, на якому розглядається відповідне питання.

     12.Вчинення Особою дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів, та не повідомлення про наявність конфлікту інтересів у визначений законом спосіб є правопорушенням, пов’язаним з корупцією, та карається у порядку, передбаченому КпАП України.

Керуючий справами районної ради                                                   Л.Світла

Додаток 1

                                                                                                                 до Порядку, затвердженого рішенням

                                                                                                                           ІХ сесії районної ради УІІ скликання

від 23 грудня 2016 року   №135.9-7/16

З Р А З О К

заяви про наявність конфлікту інтересів під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень Кельменецькоюрайонною радою

Постійній комісії районної ради з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності

Депутата районної ради VII скликання

_______________________________________

(ПІБ)

ЗАЯВА

Під час _______________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ (зазначається подія чи обставини, за яких депутату стало відомо про наявність питання, що може викликати конфлікт інтересів: одержання порядку денного пленарного засідання, участь у засіданні постійної комісії, членом якої є цей депутат тощо) мені стало відомо, що районна рада _____________________________________________ (розглядати, готувати чи приймати) рішення з питання щодо _____________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________. (описується суть чи робоча назва питання, проект якого розглядається, готується чи рішення щодо якого приймається)

       Повідомляю, що я вбачаю ознаки конфлікту інтересів у своїй участі у вирішенні цього питання по суті, оскільки __________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ (описуються обставини, які викликають конфлікт інтересів у особи у зв’язку із рішенням, яке розглядає, готує чи затверджує рада)

На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про постійні комісії районної ради прошу Комісію:

        1.Прийняти цю заяву до відома та забезпечити мені можливість проголосити її під час пленарного засідання районної ради до початку розгляду по суті питання щодо ___________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________.

2. Надати мені роз’яснення щодо можливості у подальшому брати участь у розгляді, підготовці та прийнятті районною радою рішення із зазначеного питання.

Дата _____________________/ _______________________ (підпис)

Додаток до протоколу

                                                                                                                       засідання комісії від

___ листопада 2016 року

№1____/16

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

постійна комісія районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності

ВИСНОВКИ

_____листопада 2016 року         №06-08/____.16

Про затвердження процедури врегулювання

конфлікту інтересів головою, його заступником

та депутатами районної ради, що виникає у

зазначених осіб під час участі у розгляді,

підготовці та прийнятті радою рішень

Зважаючи на приписи чинного законодавства, керуючись ст. 28, 35 Закону України «Про запобігання корупції», ст. 55, 59, 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про постійні комісії районної ради, затвердженого рішенням І сесії УІІ скликання від 22.12.2015 р. № 6.3.1-7/, постійна комісія

вирішила:

     1.Затвердити Порядок врегулювання конфлікту інтересів головою, його заступником та депутатами районної ради, що може виникнути у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень (додаток 1).

2. Затвердити форму заяви про наявність конфлікту інтересів у голови, заступника голови та депутата районної ради (додаток 2).

3. Пропонувати голові районної ради Ілашу В.М. винести на розгляд ІХ сесії ради проект рішення з даного питання (додається)

   4.Рекомендувати районній ради затвердити і використовувати розроблені Комісією документи під час здійснення своїх повноважень.

   4.Доповідачем на пленарному засіданні щодо прийнятого рішення обрати голову комісії О.Панкевича.

Голова комісії ________________

                                                                                                              Затверджено

                                                                                                       розпорядженням від 29.07.2011 №39

                

Заходи

щодо попередження проявів корупції серед
посадових осіб виконавчого апарата Кельменецької районної ради

№ з/п Назва заходів

Термін

виконання

Виконавці

1.

Забезпечити безумовне дотримання вимог Законів України: “Про місцеве  самоврядування в Україні”,

“Про службу в органах місцевого самоврядування“, “Про засади запобігання та протидії корупції“, інших актів антикорупційного спрямування при спілкуванні з суб'єктами підприємницької діяльності, громадянами, при розгляді звернень.

Постійно працівники виконавчого апарату
2. Залучати посадових осіб виконавчого апарата до широкого обговорення та вивчення Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» Червень - липень      2011 працівники виконавчого апарату
3.

Запровадження добору висококваліфікованих кадрів, які відповідають вимогам доброчесної поведінки. Недопущення будь- яких можливостей виникнення конфлікту інтересів.

Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба

4.

Здійснювати перевірку відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб у виконавчому апараті.Перевіряти відомості про:

- притягнення особи до кримінальної відповідальності та за корупційні правопорушення;

-  наявність у особи та близьких їй осіб корпоративних прав;

-  її стан здоров'я, освіту, наявність наукового ступеня, вченого звання, підвищення кваліфікації. 

з 01.01.2012

Постійно

керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
5. Практикувати проведення стажування та встановлення випробувальних термінів для новопризначених  посадових осіб виконавчого апарату Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
6. Постійно аналізувати якісний та кількісний склад кадрового резерву на посади керівників та спеціалістів, проводити його омолодження, включати до його складу людей, які довели не тільки свою сприйнятливість до цілком нових справ і завдань, але й здатність практично їх реалізувати; забезпечувати дієвість та ефективне використання кадрового резерву Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
5.

Забезпечувати подання посадовими особами відомостей про майно, доходи, зобов'язання фінансового характеру, у порядку та обсягах, визначених законами та іншими виданими на їх основі нормативно - правовими актами.

Попереджати працівників про особисту  відповідальність за неподання або подання недостовірних відомостей про себе та близьких осіб

Постійно

начальник   відділу організаційно - кадрового та правового   забезпечення   виконавчого апарату районної ради

6. Здійснювати співбесіди із працівниками структурних підрозділів щодо морального клімату в колективі, виявлення  службових та особистих проблем; періодично здійснювати ротацію кадрів зі зміною функціональних обов'язків спеціалістів. Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату
7. Перевіряти достовірність відомостей, звітів та інформацій, що готуються працівники структурних підрозділів, своєчасно реагувати на факти порушення працівниками етики поведінки, вчинення  інших правопорушень, у разі виявлення таких порушеньнадавати пропозиції щодо притягнення порушників до відповідальності. Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату
8. З метою своєчасного виявлення актів службових зловживань та корупційних проявів серед посадових осіб забезпечувати взаємне сприяння та обмін інформацією між правоохоронними органами та районної ради Постійно начальник   відділу       організаційно - кадрового та   правового забезпечення                                                   виконавчого апарату районної ради
9. З метою поширення знань, необхідних для ефективного виконання завдань щодо запобігання корупції, підвищення рівня правової культури систематично планувати розгляд питань щодо посилення боротьби з корупцією на семінарах із посадовими особами та нарадах, навчаннях із посадовими особами виконавчого апарату районної ради, проводити з ними роз'яснювальну роботу щодо шкідливості корупційних дій Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату
10. Забезпечувати виконання планів–графіків підвищення кваліфікації посадових осіб, у тому числі тих, на яких покладено обов'язки з організації роботи із запобігання корупції Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
11. Аналізувати стан дотримання антикорупційного законодавства посадовими особами, проводити інформування керівництва районної ради про факти притягнення до відповідальності за корупційні діяння працівників Постійно начальник   відділу       організа-ційно - кадрового та   правового забезпечення   виконавчого апарату районної ради
12. Посилити контроль за збереженням майна, що перебуває на балансі районної ради, забезпечувати відповідальне ставлення до нього; не допускати фактів марнотратства, незаконного використання бюджетних коштів Постійно начальник     відділу фінансової та інвестиційної   діяльності, матеріально – технічного забезпечення   та завідувачсектору з питань комуна-льної власності    
13. Залучення громадськості до участі у запобіганні та протидії корупції, інформування  населення  про результати реалізації державної антикорупційної політики.

Впродовж

2011 року

відділ організаційно – кадрового та   правового забезпечення                                                  виконавчого апарату районної ради
14. Запровадити базу даних про службовців, які притягалися до відповідальності за вчинення правопорушень.

Впродовж

2011 року

начальник     відділу   організацій- но - кадрового та правового   забезпечення виконавчого апа-рату районної ради
15.

Забезпечення притягнення винних осіб до

відповідальності за вчинення корупційних правопорушень .

В тижневий термін після отримання матеріалів су-ду про притягнення осо-би до відповідальності за порушенняантикорупці-йного законодавства начальник     відділу   організацій- но - кадрового та правового   забезпечення виконавчого апа-рату районної ради

               Керуючий справами районної ради                                              Л.Світла

 

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

12  грудня   2013 року № 88

Про уповноважений підрозділ районної ради

з питань запобігання та виявлення корупції

         Керуючись ст. 55, 58 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, на виконання вимог Закону УкраїниПро засади запобігання і протидії корупції ”, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України 04.09.2013 № 706 Питання запобігання та виявлення корупції” та Положення про виконавчий апарат районної ради , затвердженого розпорядженням голови районної ради   10.03.2011 № 11(із змінами та доповненнями) , з метою покращення роботи з питань запобігання та виявлення корупції в районній раді:

       1.Визначити відділ кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату (Мазур Д.П.)  уповноваженим підрозділом районної ради з питань запобігання та виявлення корупції  .

       2.Внести зміни до Положення про відділ кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради, затвердженого розпорядженням голови 03.01.2013 №4:

   2.1. Доповнити розділ 3 пунктом такого змісту:

   “3.24. Здійснює такі основні завдання уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції:

¬підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції;

¬надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства;

¬участь в інформаційному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції;

¬проведення організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції;

¬проведення перевірки фактів своєчасності подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, перевірки таких декларацій на наявність конфлікту інтересів, а також здійснення їх логічного та арифметичного контролю;

¬здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів.“

   2.2. Доповнити пункт 5.3 розділу 5 частиною 20 такого змісту:

   “ відповідно до покладених на відділ завдань:

розробляє заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням;

надає іншим структурним підрозділам виконавчого апарату, комунальним підприємствам, установам, організаціям роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства;

вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб, вносить керівництву ради пропозиції щодо усунення таких ризиків;

надає допомогу в заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, проводить у встановленому законодавством порядку перевірку фактів своєчасності подання зазначених декларацій, їх перевірку на наявність конфлікту інтересів, а також здійснює логічний та арифметичний контроль декларацій;

у разі виявлення під час перевірки декларації арифметичних або логічних помилок невідкладно письмово повідомляє про це відповідному суб’єкту декларування для подання ним письмового пояснення та/або виправленої декларації;

у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими чи службовими особами, а також ознак правопорушення за результатами перевірок декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, інформує в установленому порядку про такі факти керівництво ради та вносить пропозиції щодо повідомлення правоохоронних органів відповідно до їх компетенції;

веде облік працівників виконавчого апарату , комунальних підприємств, установ та організацій, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;

взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів місцевого самоврядування району , комунальних підприємств, установ та організацій, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції;

розглядає в межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників виконавчого апарату, комунального підприємства, установи та організації до вчинення корупційних правопорушень.

     3.Встановити , що повноваження відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради ( Мазур Д.П.) як уповноваженого підрозділу районної ради з питань запобігання та виявлення корупції  розповсюджуються і на підприємства, установи, організації спільної власності територіальних громад сіл, селища району з кількістю працюючих до 3-х осіб.

4.Керуючому справами районної ради Світлій Л.В. до 01.01.2014 року внести відповідні зміни до посадової інструкції начальника відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради Мазура Д.П.

     5.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови районної ради Горобця А.І.

                   Голова районної ради                                                 Д.Власов

 

 

 

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

11  грудня   2013 року № 87

Про внесення зміндо Положення
про виконавчий апарат районної ради

       Керуючись ст. 55, 58 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, відповідно до Регламенту роботи Кельменецької районної ради, затвердженого рішенням ІІ сесії УІ скликання від 28.12.2010 р. №16.2-6/10 , з метою виконання вимог Закону УкраїниПро засади запобігання і протидії корупції ” та підвищення ефективності здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції :

     1.Внести зміни до розділу ІІ “ Організаційне та правове забезпечення діяльності ради”Положення про виконавчий апарат районної ради, затвердженого розпорядженням голови районної ради від 10 березня 2011р. № 11(із змінами) доповнивши пунктом такого змісту :

     “2.9.Здійснення основних завдань та заходів з питань запобігання та виявлення корупції.”

     2.Керуючому справами районної ради Світлій Л.В. ознайомити посадових осіб виконавчого апарату районної ради з вищевикладеними змінами.

     3.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника голови районної ради А.Горобця.

Голова районної ради                                                 Д.Власов

 

 

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Цього тижня учні та дошкільнята Кельменецького району матимуть чудову нагоду весело, легко і цікаво вивчати правила безпеки життєдіяльності. Адже з метою формування у дітей практичних навичок, як діяти у разі різних надзвичайних ситуацій, задля підвищення інтересу молоді до пожежно-рятувальної справи з 22 по 26 жовтня у навчальних закладах району проходитиме Тиждень знань безпеки життєдіяльності.  Заходи відбуватимуться за участі та ініціативи Управління ДСНС України у Чернівецькій області, Управління освіти Чернівецької міської ради, Чернівецької обласної організації добровільного пожежного товариства України та обласного Товариства Червоного Хреста України. Загалом у рамках Тижня знань відбудуться чимало цікавих заходів для школярів і дошкільнят: діти матимуть змогу побувати на екскурсії до пожежно-рятувального підрозділу, візьмуть участь у різноманітних театралізованих постановках, відкритих уроках на тему безпечної поведінки, позмагаються у конкурсах і вікторинах. Окрім цього, для учнів і вихованців дитсадків буде організовано зустрічі із рятувальниками, показ відеороликів, уроки безпеки. Фахівці Служби порятунку продемонструють дітлахам пізнавальні мультфільми, проведуть ігри, під час яких невимушено і з користю навчать дітей безпеки життєдіяльності. 
  • За результатами першого етапу верифікації субсидіантів Уряд вдосконалив умови оформлення урядової допомоги у сплаті житло-комунальних послуг. Відповідні зміни були внесені в Постанову КМУ №329 Кабінетом міністрів України. З 1 жовтня 2018 року при розрахунку житлової субсидії не враховуються до сукупного доходу сплачені аліменти та спеціальна бюджетна дотація за вирощування молодняка великої рогатої худоби, яка в рік складає до 2500 гривень за голову. Субсидію на загальних умовах можуть отримати ті громадяни, в яких є заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску з вини роботодавця. Право на допомогу від Уряду мають ті родини, опалювальна, а не загальна,  площа житла яких не перевищує 120 кв. метрів для квартири та 200 кв. метрів для індивідуального будинку. У разі якщо член домогосподарства немає доходів, бо перебуває у складних життєвих обставинах через хворобу, або в складі домогосподарства є працездатні алко- чи наркозалежні (за наявності довідки від лікаря), онкохворі (за наявності висновку ЛКК), субсидію вправі призначити Комісія з питань призначення житлових субсидій. На понаднормову площу, але не більше ніж 30% від норми, мають право громадяни, які отримують пенсію у зв’язку з втратою годувальника, хто досяг пенсійного віку чи отримує пенсію за вислугою років, а також ті, хто отримує державну соціальну допомогу за інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю. Зміни також стосуються сплати обов’язкового платежу. З 1 жовтня 2018 року якщо вартість фактично спожитої послуги менша обсягу обов’язкового платежу субсидіант має право сплачувати лише вартість фактично спожитої послуги. Для прикладу, якщо розмір обов’язкового платежу за певну послуг становить 200 гривень на місяць, але домогосподарство реально її спожило тільки на 120 гривень, сплаті підлягатиме фактичний обсяг споживання, тобто 120 грн. Без обов’язкової сплати ЄСВ субсидію можуть отримати: Безробітні в сільській місцевості, райцентрі, селищах міського типу. Комісія з питань призначення житлових субсидій вправі прийняти позитивне для заявника рішення. Безробітні в місті за умови перебування на обліку в центрі зайнятості Громадяни, які працюють за кордоном і сплачують там ЄСВ, що підтверджується документально. Тоді  субсидію в Україні домогоподарство, де зареєстрована така особа, має змогу отримати на загальних умовах.  Якщо субсидію на новий рік 2018-2019рр уже призначено, то її розмір на опалювальний сезон управління соціального захисту населення у жовтні розрахує автоматично, без повторного звернення з документами. Розмір своєї субсидії можна дізнатися он-лайн – на сайті subsidii.ioc.gov.ua. Джерело: msp.gov.ua
  • Минув рік з дня голосування за медичну реформу в стінах Верховної Ради. Тоді свій голос за зміни в системі охорони здоров’я і гарантований державою пакет медичних послуг для кожного віддали 240 народних депутатів. Розказуємо, що змінилося в системі охорони здоров’я за рік. Рік тому Верховна Рада України проголосувала за Закон 2168 - VIII "Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення" і таким чином дала “зелене світло” реформі фінансової системи медицини. В грудні закон підписав Президент Петро Порошенко. Вже з січня 2018 року Міністерство охорони здоров’я розпочало впровадження змін в охороні здоров’я. А саме першого етапу реформи — нового механізму фінансування медичних закладів, що надають первинну медичну допомогу. Адже сімейні лікарі, терапевти і педіатри є медиками, до яких найперше мають звертатися українці. Національна служба здоров’я У рекордно короткі строки, 30 березня 2018 року, була створена Національна служба здоров’я України — центральний орган виконавчої влади, який реалізує основний принцип медреформи «гроші йдуть за пацієнтом» — оплачує вартість реально наданих медичних послуг. Цей механізм оплати нарешті запрацював в Україні цього року, поступово заміняючи неефективну совєцьку модель оплати ліжко-місць. Нацслужба здоров’я вже уклала договори з 623 комунальними, приватними медзакладами і лікарями-ФОП, які надають первинну медичну допомогу. Вперше українці можуть вільно обирати лікаря у медзакладі, незалежно від форми власності, Нацслужба здоров’я на однакових умовах оплачує надання гарантованого пакету послуг первинної медичної допомоги усім закладам, які стали партнерами Служби. За чотири місяці Нацслужба оплатила послуги за єдиним тарифом у цих медзакладах на 1,6 млрд грн. Вільний вибір власного лікаря Національна кампанія з вибору сімейних лікарів, терапевтів та педіатрів стартувала в квітні 2018 року. Вперше українці змогли вільно обирати лікаря, без прив’язки до місця «прописки». За сім місяців майже 20 млн українців підписали декларації про вибір своїх лікарів. А це означає, що майже кожен другий українець вже має лікаря, якому довіряє і до якого може звернутися з будь-якими проблемами зі здоров’ям або дізнатися, як вести здоровий спосіб життя і не хворіти. У будь-який момент можна змінити лікаря, підписавши декларацію з іншим. Підписання декларацій про вибір лікаря та забезпечення оплати Нацслужбою здоров’я послуги за кожного пацієнта саме у той медзаклад, де ця послуга надається, стало можливим завдяки електронній системі охорони здоров’я. Це перший крок до переходу на електронний документообіг в українських медзакладах. Нові заробітні плати медиків Медичні заклади, які уклали договір з Нацслужбою здоров’я, отримали фінансову свободу та можуть самостійно розпоряджатися своїм бюджетом, вони не обмежені тарифною сіткою чи штатним розписом. Це дозволило головним лікарям переглянути зарплатну політику. У лікарів, які ефективно працюють, заробітна плата зросла до трьох разів. Якщо раніше лікарі «первинки» отримували до 5 тис грн, то вже після перших оплат Служби ефективні заклади змогли підвищити зарплати своїм лікарям до 15 тис грн. Суттєво підвищилися і заробітні плати молодшого медичного персоналу. Реформа у 2019 році Які зміни в охороні здоров’я чекають на українців наступного року? Усі комунальні медичні заклади країни, де працюють сімейні лікарі, терапевти і педіатри, з січня 2019 році перейдуть на оплати за послуги за контрактами з Нацслужбою здоров’я. У 2018 році в електронній системі охорони здоров’я медзаклади можуть тільки підписувати декларації про вибір лікаря та заключати договори із Нацслужбою здоров’я. У 2019 році сімейні лікарі, терапевти і педіатри перейдуть на електронний документообіг: електронні медична картка пацієнта, рецепти на «Доступні ліки», направлення до вузьких спеціалістів, лікарняні листи. До кінця 2019 року сімейні лікарі працюватимуть без паперу. Наступний етап після реформи первинної ланки розпочнеться з другої половини 2019 року — програма «Безкоштовна діагностика». Це 80% потреби пацієнта з діагностики у сімейного лікаря, терапевта або педіатра, найбільш необхідні безоплатні дослідження і аналізи, консультації вузькопрофільних спеціалістів. За направленням сімейного лікаря, терапевта і педіатра пацієнти зможуть проходити такі обстеження як рентген, УЗД, мамографія, ехокардіографія серця та інші безоплатно у будь-якому медзакладі, який уклав договір з Нацслужбою здоров’я. Таким чином, на нову модель фінансування почнуть переходити поліклініки, які є закладами спеціалізованої амбулаторної допомоги. Ще одна велика задача, яка стоїть перед Міністерством охорони здоров’я та Нацслужбою здоров’я — розробка державної програми медичних гарантій на 2020 рік, яка вперше буде ухвалена разом з Державним бюджетом на 2020 рік. Вона включатиме всі рівні надання медичних послуг, які оплачуватиме Нацслужба здоров’я у 2020 році за принципом «гроші йдуть за пацієнтом». Джерело: http://moz.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda