КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ІХ СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

____________________________________________________

23 грудня 2016 року     №135.9-7/16

Про затвердження процедури врегулювання

конфлікту інтересів під час участі у розгляді,

підготовці і прийнятті районною радою рішень та

забезпечення вимог законодавства щодо подання

декларацій депутатів районної ради

Керуючись ст. 43, 59, 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , відповідно до ст. 28, 35 Закону України «Про запобігання корупції», Положення про постійні комісії районної ради УІІ скликання, затвердженого рішенням І сесії УІІ скликання від 22.12.2015 р. № 6.3.1-7/15 , враховуючи висновок постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити Порядок врегулювання конфлікту інтересів головою, його заступником та депутатами Кельменецької районної ради(надалі - Порядок), що може виникнути у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень (додаток 1).

2.Голові районної ради, його заступнику та депутатам неухильно дотримуватися затвердженого вище Порядку в разі наявності конфлікту інтересів під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень.

     3.Доручити голові районної ради Ілашу В.М. визначити відповідальну особу за забезпечення підготовки та надання   до пункту реєстрації пакетів документів щодо формування, блокування, поновлення, скасування посилених сертифікатів депутатів районної ради,як суб’єктів подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, надання їм консультаційної допомоги по оформленню заяв на реєстрацію та здійснення інших заходів пов’язаних із функціонуванням електронного цифрового підпису та його застосуванням.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності.

Заступник голови районної ради                                             А.Горобець

Додаток 1

                                                                                                                 Затверджено

рішення ІХ сесії районної ради УІІ скликання

                                                                                                  від 23 грудня 2016 року   №135.9-7/16

Порядок врегулювання конфлікту інтересів

головою, його заступником та депутатами Кельменецької районної ради, що виникає у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень

1.Цей Порядок розроблений на виконання норм Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції».

Його слід використовувати усім Особам (п.3 Порядку), яких він стосується, у разі загрози виникнення реального або потенційного конфлікту інтересів під час їхньої участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень Кельменецькою районною радою.

2. Цей Порядок не стосується випадків, коли Особа постановляє акти самостійно та/або вчиняє дії одноособово, а також випадків, коли депутат індивідуально здійснює повноваження, не пов’язані із розглядом, підготовкою або прийняттям рішень районною радою.

     3. Особи, яких стосується цей Порядок (надалі іменовані – Особи):

*  голова Кельменецької районної ради;

*  його заступник;

*  депутати районної ради.

4.Реальним конфліктом інтересів є суперечність між приватним інтересом Особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

5.Потенційним конфліктом інтересів є наявність у Особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об'єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

6. Приватним інтересом є будь-який майновий чи немайновий інтерес Особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв'язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

7. Особи зобов’язані:

*вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

*повідомляти (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли Особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів) постійну комісію районної ради з питаньдепутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності (далі – Комісія), а у випадках, коли дізналася про наявність у неї конфлікту інтересів безпосередньо під час пленарного засідання – до початку розгляду по суті питання, що викликає конфлікт інтересів;

*не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

* вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

     8.У повідомленні (заяві) про конфлікт інтересів Особа пояснює усі обставини справи, що на її думку спричиняють цей конфлікт. Рекомендовано використовувати заяву встановленого зразка. Водночас членам Комісії забороняється відмовляти Особі у прийнятті заяви, зробленої за іншою формою.

9.Якщо така заява надійшла до початку пленарного засідання ради, Комісія має розглянути її, визначити особу, яка доповідатиме про зазначену ситуацію на пленарному засіданні ради, а також підготувати висновок щодо подальшої участі Особи, яка заявила про конфлікт інтересів, у розгляді, підготовці та прийнятті відповідного рішення районної ради.

Особа, яка звернулася до Комісії із відповідною інформацією, має одержати роз’яснення з приводу своєї подальшої поведінки до початку пленарного засідання.

10. У випадку, коли про наявність конфлікту інтересів Особі стало відомо під час пленарного засідання, і їй потрібна консультація щодо проголошення цієї інформації та можливості подальшої участі у голосуванні, така Особа має право звернутися до головуючого на засіданні з проханням про оголошення перерви.

Під час перерви члени Комісії розглядають ситуацію та за наслідками його розгляду дають публічні рекомендації щодо можливої участі Особи у вирішенні питання, що спричиняє конфлікт інтересів. Ці рекомендації приймаються депутатами до відома та заносяться до протоколу пленарного засідання ради.

11. Комісія має забезпечити Особі, що звернулася із заявою про конфлікт інтересів, можливість проголошення інформації про наявність конфлікту інтересів безпосередньо на пленарному засіданні ради до моменту розгляду по суті питання, щодо якого виникає конфлікт інтересів.

Відповідно Особа має право брати участь у розгляді, підготовці та прийнятті рішень районної ради за умови самостійного публічного оголошення про це під час засідання ради, на якому розглядається відповідне питання.

     12.Вчинення Особою дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів, та не повідомлення про наявність конфлікту інтересів у визначений законом спосіб є правопорушенням, пов’язаним з корупцією, та карається у порядку, передбаченому КпАП України.

Керуючий справами районної ради                                                   Л.Світла

Додаток 1

                                                                                                                 до Порядку, затвердженого рішенням

                                                                                                                           ІХ сесії районної ради УІІ скликання

від 23 грудня 2016 року   №135.9-7/16

З Р А З О К

заяви про наявність конфлікту інтересів під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень Кельменецькоюрайонною радою

Постійній комісії районної ради з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності

Депутата районної ради VII скликання

_______________________________________

(ПІБ)

ЗАЯВА

Під час _______________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ (зазначається подія чи обставини, за яких депутату стало відомо про наявність питання, що може викликати конфлікт інтересів: одержання порядку денного пленарного засідання, участь у засіданні постійної комісії, членом якої є цей депутат тощо) мені стало відомо, що районна рада _____________________________________________ (розглядати, готувати чи приймати) рішення з питання щодо _____________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________. (описується суть чи робоча назва питання, проект якого розглядається, готується чи рішення щодо якого приймається)

       Повідомляю, що я вбачаю ознаки конфлікту інтересів у своїй участі у вирішенні цього питання по суті, оскільки __________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ (описуються обставини, які викликають конфлікт інтересів у особи у зв’язку із рішенням, яке розглядає, готує чи затверджує рада)

На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про постійні комісії районної ради прошу Комісію:

        1.Прийняти цю заяву до відома та забезпечити мені можливість проголосити її під час пленарного засідання районної ради до початку розгляду по суті питання щодо ___________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________.

2. Надати мені роз’яснення щодо можливості у подальшому брати участь у розгляді, підготовці та прийнятті районною радою рішення із зазначеного питання.

Дата _____________________/ _______________________ (підпис)

Додаток до протоколу

                                                                                                                       засідання комісії від

___ листопада 2016 року

№1____/16

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

постійна комісія районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності

ВИСНОВКИ

_____листопада 2016 року         №06-08/____.16

Про затвердження процедури врегулювання

конфлікту інтересів головою, його заступником

та депутатами районної ради, що виникає у

зазначених осіб під час участі у розгляді,

підготовці та прийнятті радою рішень

Зважаючи на приписи чинного законодавства, керуючись ст. 28, 35 Закону України «Про запобігання корупції», ст. 55, 59, 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про постійні комісії районної ради, затвердженого рішенням І сесії УІІ скликання від 22.12.2015 р. № 6.3.1-7/, постійна комісія

вирішила:

     1.Затвердити Порядок врегулювання конфлікту інтересів головою, його заступником та депутатами районної ради, що може виникнути у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень (додаток 1).

2. Затвердити форму заяви про наявність конфлікту інтересів у голови, заступника голови та депутата районної ради (додаток 2).

3. Пропонувати голові районної ради Ілашу В.М. винести на розгляд ІХ сесії ради проект рішення з даного питання (додається)

   4.Рекомендувати районній ради затвердити і використовувати розроблені Комісією документи під час здійснення своїх повноважень.

   4.Доповідачем на пленарному засіданні щодо прийнятого рішення обрати голову комісії О.Панкевича.

Голова комісії ________________

                                                                                                              Затверджено

                                                                                                       розпорядженням від 29.07.2011 №39

                

Заходи

щодо попередження проявів корупції серед
посадових осіб виконавчого апарата Кельменецької районної ради

№ з/п Назва заходів

Термін

виконання

Виконавці

1.

Забезпечити безумовне дотримання вимог Законів України: “Про місцеве  самоврядування в Україні”,

“Про службу в органах місцевого самоврядування“, “Про засади запобігання та протидії корупції“, інших актів антикорупційного спрямування при спілкуванні з суб'єктами підприємницької діяльності, громадянами, при розгляді звернень.

Постійно працівники виконавчого апарату
2. Залучати посадових осіб виконавчого апарата до широкого обговорення та вивчення Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» Червень - липень      2011 працівники виконавчого апарату
3.

Запровадження добору висококваліфікованих кадрів, які відповідають вимогам доброчесної поведінки. Недопущення будь- яких можливостей виникнення конфлікту інтересів.

Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба

4.

Здійснювати перевірку відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб у виконавчому апараті.Перевіряти відомості про:

- притягнення особи до кримінальної відповідальності та за корупційні правопорушення;

-  наявність у особи та близьких їй осіб корпоративних прав;

-  її стан здоров'я, освіту, наявність наукового ступеня, вченого звання, підвищення кваліфікації. 

з 01.01.2012

Постійно

керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
5. Практикувати проведення стажування та встановлення випробувальних термінів для новопризначених  посадових осіб виконавчого апарату Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
6. Постійно аналізувати якісний та кількісний склад кадрового резерву на посади керівників та спеціалістів, проводити його омолодження, включати до його складу людей, які довели не тільки свою сприйнятливість до цілком нових справ і завдань, але й здатність практично їх реалізувати; забезпечувати дієвість та ефективне використання кадрового резерву Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
5.

Забезпечувати подання посадовими особами відомостей про майно, доходи, зобов'язання фінансового характеру, у порядку та обсягах, визначених законами та іншими виданими на їх основі нормативно - правовими актами.

Попереджати працівників про особисту  відповідальність за неподання або подання недостовірних відомостей про себе та близьких осіб

Постійно

начальник   відділу організаційно - кадрового та правового   забезпечення   виконавчого апарату районної ради

6. Здійснювати співбесіди із працівниками структурних підрозділів щодо морального клімату в колективі, виявлення  службових та особистих проблем; періодично здійснювати ротацію кадрів зі зміною функціональних обов'язків спеціалістів. Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату
7. Перевіряти достовірність відомостей, звітів та інформацій, що готуються працівники структурних підрозділів, своєчасно реагувати на факти порушення працівниками етики поведінки, вчинення  інших правопорушень, у разі виявлення таких порушеньнадавати пропозиції щодо притягнення порушників до відповідальності. Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату
8. З метою своєчасного виявлення актів службових зловживань та корупційних проявів серед посадових осіб забезпечувати взаємне сприяння та обмін інформацією між правоохоронними органами та районної ради Постійно начальник   відділу       організаційно - кадрового та   правового забезпечення                                                   виконавчого апарату районної ради
9. З метою поширення знань, необхідних для ефективного виконання завдань щодо запобігання корупції, підвищення рівня правової культури систематично планувати розгляд питань щодо посилення боротьби з корупцією на семінарах із посадовими особами та нарадах, навчаннях із посадовими особами виконавчого апарату районної ради, проводити з ними роз'яснювальну роботу щодо шкідливості корупційних дій Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату
10. Забезпечувати виконання планів–графіків підвищення кваліфікації посадових осіб, у тому числі тих, на яких покладено обов'язки з організації роботи із запобігання корупції Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
11. Аналізувати стан дотримання антикорупційного законодавства посадовими особами, проводити інформування керівництва районної ради про факти притягнення до відповідальності за корупційні діяння працівників Постійно начальник   відділу       організа-ційно - кадрового та   правового забезпечення   виконавчого апарату районної ради
12. Посилити контроль за збереженням майна, що перебуває на балансі районної ради, забезпечувати відповідальне ставлення до нього; не допускати фактів марнотратства, незаконного використання бюджетних коштів Постійно начальник     відділу фінансової та інвестиційної   діяльності, матеріально – технічного забезпечення   та завідувачсектору з питань комуна-льної власності    
13. Залучення громадськості до участі у запобіганні та протидії корупції, інформування  населення  про результати реалізації державної антикорупційної політики.

Впродовж

2011 року

відділ організаційно – кадрового та   правового забезпечення                                                  виконавчого апарату районної ради
14. Запровадити базу даних про службовців, які притягалися до відповідальності за вчинення правопорушень.

Впродовж

2011 року

начальник     відділу   організацій- но - кадрового та правового   забезпечення виконавчого апа-рату районної ради
15.

Забезпечення притягнення винних осіб до

відповідальності за вчинення корупційних правопорушень .

В тижневий термін після отримання матеріалів су-ду про притягнення осо-би до відповідальності за порушенняантикорупці-йного законодавства начальник     відділу   організацій- но - кадрового та правового   забезпечення виконавчого апа-рату районної ради

               Керуючий справами районної ради                                              Л.Світла

 

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

12  грудня   2013 року № 88

Про уповноважений підрозділ районної ради

з питань запобігання та виявлення корупції

         Керуючись ст. 55, 58 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, на виконання вимог Закону УкраїниПро засади запобігання і протидії корупції ”, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України 04.09.2013 № 706 Питання запобігання та виявлення корупції” та Положення про виконавчий апарат районної ради , затвердженого розпорядженням голови районної ради   10.03.2011 № 11(із змінами та доповненнями) , з метою покращення роботи з питань запобігання та виявлення корупції в районній раді:

       1.Визначити відділ кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату (Мазур Д.П.)  уповноваженим підрозділом районної ради з питань запобігання та виявлення корупції  .

       2.Внести зміни до Положення про відділ кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради, затвердженого розпорядженням голови 03.01.2013 №4:

   2.1. Доповнити розділ 3 пунктом такого змісту:

   “3.24. Здійснює такі основні завдання уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції:

¬підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції;

¬надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства;

¬участь в інформаційному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції;

¬проведення організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції;

¬проведення перевірки фактів своєчасності подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, перевірки таких декларацій на наявність конфлікту інтересів, а також здійснення їх логічного та арифметичного контролю;

¬здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів.“

   2.2. Доповнити пункт 5.3 розділу 5 частиною 20 такого змісту:

   “ відповідно до покладених на відділ завдань:

розробляє заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням;

надає іншим структурним підрозділам виконавчого апарату, комунальним підприємствам, установам, організаціям роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства;

вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб, вносить керівництву ради пропозиції щодо усунення таких ризиків;

надає допомогу в заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, проводить у встановленому законодавством порядку перевірку фактів своєчасності подання зазначених декларацій, їх перевірку на наявність конфлікту інтересів, а також здійснює логічний та арифметичний контроль декларацій;

у разі виявлення під час перевірки декларації арифметичних або логічних помилок невідкладно письмово повідомляє про це відповідному суб’єкту декларування для подання ним письмового пояснення та/або виправленої декларації;

у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими чи службовими особами, а також ознак правопорушення за результатами перевірок декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, інформує в установленому порядку про такі факти керівництво ради та вносить пропозиції щодо повідомлення правоохоронних органів відповідно до їх компетенції;

веде облік працівників виконавчого апарату , комунальних підприємств, установ та організацій, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;

взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів місцевого самоврядування району , комунальних підприємств, установ та організацій, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції;

розглядає в межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників виконавчого апарату, комунального підприємства, установи та організації до вчинення корупційних правопорушень.

     3.Встановити , що повноваження відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради ( Мазур Д.П.) як уповноваженого підрозділу районної ради з питань запобігання та виявлення корупції  розповсюджуються і на підприємства, установи, організації спільної власності територіальних громад сіл, селища району з кількістю працюючих до 3-х осіб.

4.Керуючому справами районної ради Світлій Л.В. до 01.01.2014 року внести відповідні зміни до посадової інструкції начальника відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради Мазура Д.П.

     5.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови районної ради Горобця А.І.

                   Голова районної ради                                                 Д.Власов

 

 

 

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

11  грудня   2013 року № 87

Про внесення зміндо Положення
про виконавчий апарат районної ради

       Керуючись ст. 55, 58 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, відповідно до Регламенту роботи Кельменецької районної ради, затвердженого рішенням ІІ сесії УІ скликання від 28.12.2010 р. №16.2-6/10 , з метою виконання вимог Закону УкраїниПро засади запобігання і протидії корупції ” та підвищення ефективності здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції :

     1.Внести зміни до розділу ІІ “ Організаційне та правове забезпечення діяльності ради”Положення про виконавчий апарат районної ради, затвердженого розпорядженням голови районної ради від 10 березня 2011р. № 11(із змінами) доповнивши пунктом такого змісту :

     “2.9.Здійснення основних завдань та заходів з питань запобігання та виявлення корупції.”

     2.Керуючому справами районної ради Світлій Л.В. ознайомити посадових осіб виконавчого апарату районної ради з вищевикладеними змінами.

     3.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника голови районної ради А.Горобця.

Голова районної ради                                                 Д.Власов

 

 

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

ДСНС України доводить до населення інформацію щодо розташування найближчих захисних споруд цивільного захисту, найпростіших укриттів та споруд подвійного призначення області, призначених для укриття населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій.За посиланням, що нижче,  ви можете переглянути інтерактивну карту захисних споруд цивільного захисту Чернівецької області.

Перейти за посиланням

  • За повідомленням Чернівецького гідрометеоцентру у найближчі 2-3 години із збереженням протягом дня 18 грудня по області та місту очікується сильний сніг, ожеледь, на дорогах снігові замети. У зв'язку із погіршенням погодних умов, звертаємося до водіїв з проханням, за можливості, обмежити рух транспортних засобів та бути вкрай обережними. Джерело: bukoda.gov.ua
  • Законопроект про нову систему допомоги на започаткування власної справи буде внесений до Верховної ради не зважаючи на «передвиборчу лихоманку». Про це заявив міністр соціальної політики України Андрій Рева під час підсумкової конференції пілотного проекту «Рука допомоги» у Львові. Законопроект розроблений на основі досвіду пілотного проекту Міністерства соціальної політики за підтримки Світового банку «Рука допомоги». Проект більше року діє трьох областях (Львівській, Харківській та Полтавській) та в окремих територіальних громадах Донецької, Житомирської та Чернігівської областей. Він передбачає допомогу працевлаштуванні та започаткуванні власної справи для членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб. «Ми бачимо, що досвід пілотного проекту «Рука допомоги» довів свою спроможність та ефективність. Очевидно, що настав час його поширити на всю країну. Тому ми розробили відповідний законопроект, який будемо подавати у Верховну Раду, незважаючи на передвиборчу лихоманку. Я переконаний, що такий законопроект має всі шанси бути ухваленим», — запевнив міністр. Проект відрізняється від попередніх тим, що не передбачає надання «живих» коштів. «Головне, що ми зробили — це відійшли від практики надання безповоротної фінансової допомоги підприємцям. Ідея полягала в тому, щоб людина написала бізнес-план, а ми могли б придбати необхідне устаткування та матеріали, допомагали в період становлення. Це та сама ідея, яка реалізована в інших країнах у вигляді бізнес-інкубаторів», — пояснив Андрій Рева.  Станом на 1 грудня, 243 людини в пілотних регіонах захистили бізнес-плани, 213 із них вже отримали фіндопомогу, іще 30 на допомогу очікують найближчим часом. З них 115 — у Львівській області. Голова Львівської обласної державної адміністрації Олег Синютка, який був куратором проекту в області, підтримав ідею поширення практики на всю Україну.  «Завдяки ініціативі Міністерства соціальної політики у співпраці зі Світовим банком, ми насправді маємо абсолютно нові підходи, які, я переконаний, повинні стати новою моделлю роботи для центрів зайнятості. Не брати і роздавати гроші, а потім невідомо в якому місці знаходити, а мотивувати до роботи. Ці 115 людей, які отримали мікрокретити, не просто започаткували власну справу, а й створили нові робочі місця. Завдяки цьому проекту ми не лише вирішуємо проблему зайнятості та залучаємо податки до державного і місцевих бюджетів, основне — ми демонструємо, що тут, в Україні, можна бути успішним», — сказав губернатор.  Координатор пілотного проекту «Рука допомоги» Інна Шинкаренко відзначила додаткову перевагу такого підходу — це детенізація бізнесу. «Одним з побічних ефектів проекту, на який ми спочатку і не розраховували, стала легалізація деяких підприємців, які побачили перспективу розширення свого бізнесу за допомогою проекту. Дехто вважає дане питання дискусійним, але, на мою думку, це теж велика перемога, адже держава отримує нових платників податків, нові легальні робочі місця, поновлює довіру людей до себе», — розповіла вона.  Довідка «Рука допомоги» — пілотний проект Міністерства соціальної політики України, який реалізується за підтримки Світового банку. Мета проекту — допомогти вимушеним переселенцям та членам малозабезпечених сімей позбутися залежності від соціальних виплат, отримати роботу або заснувати власний бізнес. Зокрема, учасники мають змогу отримати безвідсоткову поворотну фінансову допомогу (мікрокредит) на обладнання та матеріали для започаткування бізнесу. Сума такого мікрокредиту може складати до 40 прожиткових мінімумів, що у 2018 році складає близько 70 тис. гривень. При цьому повертати потрібно лише різницю між сумою фіндопомоги та сплаченими за три роки податками і зборами. А в разі, якщо учасник стає роботодавцем для двох інших учасників — фінансова допомога стає повністю безповоротною. Окрім фінансування, учасники проекту на старті своєї підприємницької діяльності отримують консультаційну підтримку та супровід у підготовці бізнес-плану.  В якості пілоту проект «Рука допомоги» з 2017 року діє в Харківській, Полтавській та Львівській областях, а з 2018 року — також в окремих об’єднаних територіальних громадах Житомирської, Донецької та Чернігівської областей. Джерело: msp.gov.ua
  • У травні 2019 року Всеукраїнську премію «Диво-Дитина» одинадцятий рік поспіль будуть вручати найталановитішим дітям України Премію створено з метою пошуку, відбору  та нагородження на підставі експертної оцінки за встановленими номінаціями  найталановитіших та найобдарованіших дітей в Україні, що мають унікальні особливі розумові або фізичні здібності, незвичайні вміння, мають надзвичайну схильність до науки, спорту та творчості і можуть здивувати по-справжньому. Для здобуття Премії «Диво-Дитина» запрошуються діти віком від 4-х до 13 років (включно), які мають досягнення або відкриття у науково-технічній сфері, переможці та призери  обласних, республіканських і міжнародних інтелектуальних ігор, шкільних олімпіад, спортивних або творчих змагань, фестивалів та конкурсів, діти, що зробили героїчний вчинок, а також мають феноменальну інтуїцію та пам'ять, володіють даром передбачення або чутливістю до енергетики. Анкети учасників та інші матеріали необхідно надсилати на адресу організатора до 15 березня 2019 року рекомендованим листом або на електронну пошту. Детальна інформація за посиланням www.divo-dutuna.com Джерело: bukoda.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda