Затверджено

                                                                                                       розпорядженням від 29.07.2011 №39

                

Заходи

щодо попередження проявів корупції серед
посадових осіб виконавчого апарата Кельменецької районної ради

№ з/п Назва заходів

Термін

виконання

Виконавці

1.

Забезпечити безумовне дотримання вимог Законів України: “Про місцеве  самоврядування в Україні”,

“Про службу в органах місцевого самоврядування“, “Про засади запобігання та протидії корупції“, інших актів антикорупційного спрямування при спілкуванні з суб'єктами підприємницької діяльності, громадянами, при розгляді звернень.

Постійно працівники виконавчого апарату
2. Залучати посадових осіб виконавчого апарата до широкого обговорення та вивчення Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» Червень - липень      2011 працівники виконавчого апарату
3.

Запровадження добору висококваліфікованих кадрів, які відповідають вимогам доброчесної поведінки. Недопущення будь- яких можливостей виникнення конфлікту інтересів.

Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба

4.

Здійснювати перевірку відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб у виконавчому апараті.Перевіряти відомості про:

- притягнення особи до кримінальної відповідальності та за корупційні правопорушення;

-  наявність у особи та близьких їй осіб корпоративних прав;

-  її стан здоров'я, освіту, наявність наукового ступеня, вченого звання, підвищення кваліфікації. 

з 01.01.2012

Постійно

керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
5. Практикувати проведення стажування та встановлення випробувальних термінів для новопризначених  посадових осіб виконавчого апарату Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
6. Постійно аналізувати якісний та кількісний склад кадрового резерву на посади керівників та спеціалістів, проводити його омолодження, включати до його складу людей, які довели не тільки свою сприйнятливість до цілком нових справ і завдань, але й здатність практично їх реалізувати; забезпечувати дієвість та ефективне використання кадрового резерву Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
5.

Забезпечувати подання посадовими особами відомостей про майно, доходи, зобов'язання фінансового характеру, у порядку та обсягах, визначених законами та іншими виданими на їх основі нормативно - правовими актами.

Попереджати працівників про особисту  відповідальність за неподання або подання недостовірних відомостей про себе та близьких осіб

Постійно

начальник   відділу організаційно - кадрового та правового   забезпечення   виконавчого апарату районної ради

6. Здійснювати співбесіди із працівниками структурних підрозділів щодо морального клімату в колективі, виявлення  службових та особистих проблем; періодично здійснювати ротацію кадрів зі зміною функціональних обов'язків спеціалістів. Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату
7. Перевіряти достовірність відомостей, звітів та інформацій, що готуються працівники структурних підрозділів, своєчасно реагувати на факти порушення працівниками етики поведінки, вчинення  інших правопорушень, у разі виявлення таких порушеньнадавати пропозиції щодо притягнення порушників до відповідальності. Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату
8. З метою своєчасного виявлення актів службових зловживань та корупційних проявів серед посадових осіб забезпечувати взаємне сприяння та обмін інформацією між правоохоронними органами та районної ради Постійно начальник   відділу       організаційно - кадрового та   правового забезпечення                                                   виконавчого апарату районної ради
9. З метою поширення знань, необхідних для ефективного виконання завдань щодо запобігання корупції, підвищення рівня правової культури систематично планувати розгляд питань щодо посилення боротьби з корупцією на семінарах із посадовими особами та нарадах, навчаннях із посадовими особами виконавчого апарату районної ради, проводити з ними роз'яснювальну роботу щодо шкідливості корупційних дій Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату
10. Забезпечувати виконання планів–графіків підвищення кваліфікації посадових осіб, у тому числі тих, на яких покладено обов'язки з організації роботи із запобігання корупції Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
11. Аналізувати стан дотримання антикорупційного законодавства посадовими особами, проводити інформування керівництва районної ради про факти притягнення до відповідальності за корупційні діяння працівників Постійно начальник   відділу       організа-ційно - кадрового та   правового забезпечення   виконавчого апарату районної ради
12. Посилити контроль за збереженням майна, що перебуває на балансі районної ради, забезпечувати відповідальне ставлення до нього; не допускати фактів марнотратства, незаконного використання бюджетних коштів Постійно начальник     відділу фінансової та інвестиційної   діяльності, матеріально – технічного забезпечення   та завідувачсектору з питань комуна-льної власності    
13. Залучення громадськості до участі у запобіганні та протидії корупції, інформування  населення  про результати реалізації державної антикорупційної політики.

Впродовж

2011 року

відділ організаційно – кадрового та   правового забезпечення                                                  виконавчого апарату районної ради
14. Запровадити базу даних про службовців, які притягалися до відповідальності за вчинення правопорушень.

Впродовж

2011 року

начальник     відділу   організацій- но - кадрового та правового   забезпечення виконавчого апа-рату районної ради
15.

Забезпечення притягнення винних осіб до

відповідальності за вчинення корупційних правопорушень .

В тижневий термін після отримання матеріалів су-ду про притягнення осо-би до відповідальності за порушенняантикорупці-йного законодавства начальник     відділу   організацій- но - кадрового та правового   забезпечення виконавчого апа-рату районної ради

               Керуючий справами районної ради                                              Л.Світла

 

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

12  грудня   2013 року № 88

Про уповноважений підрозділ районної ради

з питань запобігання та виявлення корупції

         Керуючись ст. 55, 58 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, на виконання вимог Закону УкраїниПро засади запобігання і протидії корупції ”, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України 04.09.2013 № 706 Питання запобігання та виявлення корупції” та Положення про виконавчий апарат районної ради , затвердженого розпорядженням голови районної ради   10.03.2011 № 11(із змінами та доповненнями) , з метою покращення роботи з питань запобігання та виявлення корупції в районній раді:

       1.Визначити відділ кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату (Мазур Д.П.)  уповноваженим підрозділом районної ради з питань запобігання та виявлення корупції  .

       2.Внести зміни до Положення про відділ кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради, затвердженого розпорядженням голови 03.01.2013 №4:

   2.1. Доповнити розділ 3 пунктом такого змісту:

   “3.24. Здійснює такі основні завдання уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції:

¬підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції;

¬надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства;

¬участь в інформаційному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції;

¬проведення організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції;

¬проведення перевірки фактів своєчасності подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, перевірки таких декларацій на наявність конфлікту інтересів, а також здійснення їх логічного та арифметичного контролю;

¬здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів.“

   2.2. Доповнити пункт 5.3 розділу 5 частиною 20 такого змісту:

   “ відповідно до покладених на відділ завдань:

розробляє заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням;

надає іншим структурним підрозділам виконавчого апарату, комунальним підприємствам, установам, організаціям роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства;

вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб, вносить керівництву ради пропозиції щодо усунення таких ризиків;

надає допомогу в заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, проводить у встановленому законодавством порядку перевірку фактів своєчасності подання зазначених декларацій, їх перевірку на наявність конфлікту інтересів, а також здійснює логічний та арифметичний контроль декларацій;

у разі виявлення під час перевірки декларації арифметичних або логічних помилок невідкладно письмово повідомляє про це відповідному суб’єкту декларування для подання ним письмового пояснення та/або виправленої декларації;

у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими чи службовими особами, а також ознак правопорушення за результатами перевірок декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, інформує в установленому порядку про такі факти керівництво ради та вносить пропозиції щодо повідомлення правоохоронних органів відповідно до їх компетенції;

веде облік працівників виконавчого апарату , комунальних підприємств, установ та організацій, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;

взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів місцевого самоврядування району , комунальних підприємств, установ та організацій, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції;

розглядає в межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників виконавчого апарату, комунального підприємства, установи та організації до вчинення корупційних правопорушень.

     3.Встановити , що повноваження відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради ( Мазур Д.П.) як уповноваженого підрозділу районної ради з питань запобігання та виявлення корупції  розповсюджуються і на підприємства, установи, організації спільної власності територіальних громад сіл, селища району з кількістю працюючих до 3-х осіб.

4.Керуючому справами районної ради Світлій Л.В. до 01.01.2014 року внести відповідні зміни до посадової інструкції начальника відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради Мазура Д.П.

     5.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови районної ради Горобця А.І.

                   Голова районної ради                                                 Д.Власов

 

 

 

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

11  грудня   2013 року № 87

Про внесення зміндо Положення
про виконавчий апарат районної ради

       Керуючись ст. 55, 58 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, відповідно до Регламенту роботи Кельменецької районної ради, затвердженого рішенням ІІ сесії УІ скликання від 28.12.2010 р. №16.2-6/10 , з метою виконання вимог Закону УкраїниПро засади запобігання і протидії корупції ” та підвищення ефективності здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції :

     1.Внести зміни до розділу ІІ “ Організаційне та правове забезпечення діяльності ради”Положення про виконавчий апарат районної ради, затвердженого розпорядженням голови районної ради від 10 березня 2011р. № 11(із змінами) доповнивши пунктом такого змісту :

     “2.9.Здійснення основних завдань та заходів з питань запобігання та виявлення корупції.”

     2.Керуючому справами районної ради Світлій Л.В. ознайомити посадових осіб виконавчого апарату районної ради з вищевикладеними змінами.

     3.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника голови районної ради А.Горобця.

Голова районної ради                                                 Д.Власов

 

 

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Надзвичайно важко говорити про хорошу Людину в минулому. Особливо тоді, коли ще вчора це був живий, діючий професіонал своєї справи, чудовий краєзнавець, журналіст, якого вирізняли добро та уважність до всіх поколінь і прогресивних людей минулого та сучасності. Саме таким у нашій пам’яті залишиться назавжди Василь Дмитрович Кривий – колишній редактор газети "Рідне слово", заслужений журналіст України і наш колега. Василь Дмитрович був людиною мудрою та розважливою, ніколи не забував про проблеми тих, хто поруч. Майже все життя пропрацювавши в лоні журналістики досяг неймовірних успіхів і при цьому не забував розповідати про досягнення та успіхи інших. Від себе особисто та від імені всього депутатського корпусу висловлюємо щирі слова співчуття родині загиблого та близьким, всім хто знав науковця, краєзнавця, заслуженого журналіста та громадського діяча – Кривого Василя Дмитровича. Нехай Бог дасть сили родині перенести важку втрату, поділяємо біль та сум. Світла пам’ять його душі. Голова районної ради Віктор Ілаш.
  • З приходом холодів більшість жителів нашого району турбує питання чи будуть нараховані субсидії  на новий опалювальний сезон.           Постановами Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 та від 18.08.2017 № 609 внесено ряд змін до постанови КМУ від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» та до постанови КМУ від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» в частині перегляду соціальних нормативів споживання газу.          Зокрема, рахуючи розмір субсидії на опалювальний період, який цього року триватиме з 16 жовтня до 15 квітня, враховуватимуться доходи громадян за І і ІІ квартали цього року. Натомість на неопалювальний, який почнеться 1 травня 2018 року, будуть враховані доходи за ІІІ і ІV квартали 2017 року.          Змінено норми споживання природного газу на одну особу для приготування їжі з 7,1 м3 на 5,4 м3 та підігріву води з 14 м3 на 10,5 м3, для опалення з 5,5 м3 на 5м3 на один квадратний метр опалювальної площі. Для домогосподарств, що складаються з однієї або двох непрацездатних осіб, зазначена норма становить 75 кв. метрів на домогосподарство. На сьогоднішній день своїм правом отримати субсидію від держави на оплату житлово-комунальних послуг скористалися біля 9000 сімей району, з них 7415 – це домогосподарства, які використовують природній газ для опалення.   14.10.2017 працівниками управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації проведено масовий перерахунок таких субсидій на жовтень 2017 р., в тому числі на опалення з 16 жовтня по 31 жовтня (тобто за півмісяця), згідно з яким автоматично перераховано субсидію 4 700 домогосподарствам. Всі інші справи потребують уточнення інформації про доходи громадян за І півріччя 2017 року (стипендії, допомоги по безробіттю, отримані аліменти, доходи від підприємницької діяльності на загальній системі оподаткування, рентні платежі), а також внесення інформації про отримані ІD картки дітьми, яким виповнилось 14 років та інше. В разі недонесення необхідних документів субсидію не буде призначено. Після перевірки правильності розрахунку субсидії можливі зміни, про що таких сімей буде проінформовано. Повідомлення про призначені субсидії на жовтень 2017 року будуть доставлені за місцем проживання, жителям сільської місцевості – через працівників територіального центру, жителям смт. Кельменці та ст. Ларга - поштою. Тому  немає необхідності особисто звертатися до управління праці та соціального захисту населення. В листопаді 2017 року знову буде проведено розрахунок на повні місяці опалювального періоду, а саме з 01.11.2017 по 31.03.2018, а в квітні 2018 року знову на половину місяця  на опалення – 3 01.04.2018 по 15.04.2018. Додатково нагадуємо, що протягом місяця отримувачі субсидії зобов’язані повідомити управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації про наступні зміни: -  складу зареєстрованих у житлі (хтось виписався чи прописався); -  соціального статусу членів сім’ї (хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером, перебував на обліку в центрі зайнятості); -  про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень; -  набору комунальних послуг. Для тих хто зволікав зі зверненням за призначенням субсидій наголошуємо, що звернутися ніколи не пізно. Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації                                                                           Л. Руснак
  • 13 жовтня Представництво Європейського Союзу в Україні зробило заяву на підтримку медичної реформи. Зокрема, в заяві йдеться: «Наступного тижня Верховна Рада розгляне два законопроекти про реформу охорони здоров'я (№6327, №6604). Прийняття цих законів має важливе значення. Це дозволить активізувати зміни в системі, зробити належну систему охорони здоров'я доступною для всіх громадян, одночасно підвищуючи її прозорість та ефективність». На думку ЄС, реформи вже давно відкладаються і зараз надзвичайно важливо братися за застарілу та неефективну систему охорони здоров'я, успадковану від радянського минулого, яка не здатна надавати задовільні послуги та потерпає від корупції та неефективності. Показники здоров'я в Україні, такі як середня тривалість життя, залишаються одними з найгірших в Європі, в той же час витрати є порівняно високими. Найбільш уразливі особи найбільше знаходяться під впливом нинішньої ситуації. Реформи, передбачені урядом, будуть переорієнтовувати фінансову підтримку на надання послуг, а не фінансувати надмірно пропорційну та частково застарілу інфраструктуру. «Багато європейських країн переживали подібний процес у минулому, тим самим вивільнивши ресурси, щоб в цілому забезпечити населення кращим медичним обслуговуванням», - наголошує Представництво ЄС. Вирішення потреб всього населення подасть сильний сигнал до всіх громадян, а також продемонструє неухильне дотримання країною європейських стандартів. «У цьому контексті ми вітаємо зусилля українського уряду зробити модернізацію системи охорони здоров'я України одним із основних його пріоритетів. Ми закликаємо всіх депутатів голосувати за ці два ключові законопроекти у формі, запропонованій урядом, на пленарному засіданні Верховної Ради наступного тижня. Реформи більше не повинні відкладатися», - наголошується в заяві. Джерело: Прес-центр ініціативи «Децентралізація влади»

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda