КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ІХ СЕСІЇ   VIІ СКЛИКАННЯ

____________________________________________________

23 грудня 2016 року     №135.9-7/16

Про затвердження процедури врегулювання

конфлікту інтересів під час участі у розгляді,

підготовці і прийнятті районною радою рішень та

забезпечення вимог законодавства щодо подання

декларацій депутатів районної ради

Керуючись ст. 43, 59, 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , відповідно до ст. 28, 35 Закону України «Про запобігання корупції», Положення про постійні комісії районної ради УІІ скликання, затвердженого рішенням І сесії УІІ скликання від 22.12.2015 р. № 6.3.1-7/15 , враховуючи висновок постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити Порядок врегулювання конфлікту інтересів головою, його заступником та депутатами Кельменецької районної ради(надалі - Порядок), що може виникнути у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень (додаток 1).

2.Голові районної ради, його заступнику та депутатам неухильно дотримуватися затвердженого вище Порядку в разі наявності конфлікту інтересів під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень.

     3.Доручити голові районної ради Ілашу В.М. визначити відповідальну особу за забезпечення підготовки та надання   до пункту реєстрації пакетів документів щодо формування, блокування, поновлення, скасування посилених сертифікатів депутатів районної ради,як суб’єктів подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, надання їм консультаційної допомоги по оформленню заяв на реєстрацію та здійснення інших заходів пов’язаних із функціонуванням електронного цифрового підпису та його застосуванням.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності.

Заступник голови районної ради                                             А.Горобець

Додаток 1

                                                                                                                 Затверджено

рішення ІХ сесії районної ради УІІ скликання

                                                                                                  від 23 грудня 2016 року   №135.9-7/16

Порядок врегулювання конфлікту інтересів

головою, його заступником та депутатами Кельменецької районної ради, що виникає у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень

1.Цей Порядок розроблений на виконання норм Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції».

Його слід використовувати усім Особам (п.3 Порядку), яких він стосується, у разі загрози виникнення реального або потенційного конфлікту інтересів під час їхньої участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень Кельменецькою районною радою.

2. Цей Порядок не стосується випадків, коли Особа постановляє акти самостійно та/або вчиняє дії одноособово, а також випадків, коли депутат індивідуально здійснює повноваження, не пов’язані із розглядом, підготовкою або прийняттям рішень районною радою.

     3. Особи, яких стосується цей Порядок (надалі іменовані – Особи):

*  голова Кельменецької районної ради;

*  його заступник;

*  депутати районної ради.

4.Реальним конфліктом інтересів є суперечність між приватним інтересом Особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

5.Потенційним конфліктом інтересів є наявність у Особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об'єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

6. Приватним інтересом є будь-який майновий чи немайновий інтерес Особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв'язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

7. Особи зобов’язані:

*вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

*повідомляти (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли Особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів) постійну комісію районної ради з питаньдепутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності (далі – Комісія), а у випадках, коли дізналася про наявність у неї конфлікту інтересів безпосередньо під час пленарного засідання – до початку розгляду по суті питання, що викликає конфлікт інтересів;

*не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

* вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

     8.У повідомленні (заяві) про конфлікт інтересів Особа пояснює усі обставини справи, що на її думку спричиняють цей конфлікт. Рекомендовано використовувати заяву встановленого зразка. Водночас членам Комісії забороняється відмовляти Особі у прийнятті заяви, зробленої за іншою формою.

9.Якщо така заява надійшла до початку пленарного засідання ради, Комісія має розглянути її, визначити особу, яка доповідатиме про зазначену ситуацію на пленарному засіданні ради, а також підготувати висновок щодо подальшої участі Особи, яка заявила про конфлікт інтересів, у розгляді, підготовці та прийнятті відповідного рішення районної ради.

Особа, яка звернулася до Комісії із відповідною інформацією, має одержати роз’яснення з приводу своєї подальшої поведінки до початку пленарного засідання.

10. У випадку, коли про наявність конфлікту інтересів Особі стало відомо під час пленарного засідання, і їй потрібна консультація щодо проголошення цієї інформації та можливості подальшої участі у голосуванні, така Особа має право звернутися до головуючого на засіданні з проханням про оголошення перерви.

Під час перерви члени Комісії розглядають ситуацію та за наслідками його розгляду дають публічні рекомендації щодо можливої участі Особи у вирішенні питання, що спричиняє конфлікт інтересів. Ці рекомендації приймаються депутатами до відома та заносяться до протоколу пленарного засідання ради.

11. Комісія має забезпечити Особі, що звернулася із заявою про конфлікт інтересів, можливість проголошення інформації про наявність конфлікту інтересів безпосередньо на пленарному засіданні ради до моменту розгляду по суті питання, щодо якого виникає конфлікт інтересів.

Відповідно Особа має право брати участь у розгляді, підготовці та прийнятті рішень районної ради за умови самостійного публічного оголошення про це під час засідання ради, на якому розглядається відповідне питання.

     12.Вчинення Особою дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів, та не повідомлення про наявність конфлікту інтересів у визначений законом спосіб є правопорушенням, пов’язаним з корупцією, та карається у порядку, передбаченому КпАП України.

Керуючий справами районної ради                                                   Л.Світла

Додаток 1

                                                                                                                 до Порядку, затвердженого рішенням

                                                                                                                           ІХ сесії районної ради УІІ скликання

від 23 грудня 2016 року   №135.9-7/16

З Р А З О К

заяви про наявність конфлікту інтересів під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень Кельменецькоюрайонною радою

Постійній комісії районної ради з питань депутатської діяльності , забезпечення законності та правопорядку та управління об'єктами комунальної власності

Депутата районної ради VII скликання

_______________________________________

(ПІБ)

ЗАЯВА

Під час _______________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ (зазначається подія чи обставини, за яких депутату стало відомо про наявність питання, що може викликати конфлікт інтересів: одержання порядку денного пленарного засідання, участь у засіданні постійної комісії, членом якої є цей депутат тощо) мені стало відомо, що районна рада _____________________________________________ (розглядати, готувати чи приймати) рішення з питання щодо _____________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________. (описується суть чи робоча назва питання, проект якого розглядається, готується чи рішення щодо якого приймається)

       Повідомляю, що я вбачаю ознаки конфлікту інтересів у своїй участі у вирішенні цього питання по суті, оскільки __________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ (описуються обставини, які викликають конфлікт інтересів у особи у зв’язку із рішенням, яке розглядає, готує чи затверджує рада)

На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про постійні комісії районної ради прошу Комісію:

        1.Прийняти цю заяву до відома та забезпечити мені можливість проголосити її під час пленарного засідання районної ради до початку розгляду по суті питання щодо ___________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________.

2. Надати мені роз’яснення щодо можливості у подальшому брати участь у розгляді, підготовці та прийнятті районною радою рішення із зазначеного питання.

Дата _____________________/ _______________________ (підпис)

Додаток до протоколу

                                                                                                                       засідання комісії від

___ листопада 2016 року

№1____/16

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

постійна комісія районної ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності та правопорядку, управління об’єктами комунальної власності

ВИСНОВКИ

_____листопада 2016 року         №06-08/____.16

Про затвердження процедури врегулювання

конфлікту інтересів головою, його заступником

та депутатами районної ради, що виникає у

зазначених осіб під час участі у розгляді,

підготовці та прийнятті радою рішень

Зважаючи на приписи чинного законодавства, керуючись ст. 28, 35 Закону України «Про запобігання корупції», ст. 55, 59, 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про постійні комісії районної ради, затвердженого рішенням І сесії УІІ скликання від 22.12.2015 р. № 6.3.1-7/, постійна комісія

вирішила:

     1.Затвердити Порядок врегулювання конфлікту інтересів головою, його заступником та депутатами районної ради, що може виникнути у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті радою рішень (додаток 1).

2. Затвердити форму заяви про наявність конфлікту інтересів у голови, заступника голови та депутата районної ради (додаток 2).

3. Пропонувати голові районної ради Ілашу В.М. винести на розгляд ІХ сесії ради проект рішення з даного питання (додається)

   4.Рекомендувати районній ради затвердити і використовувати розроблені Комісією документи під час здійснення своїх повноважень.

   4.Доповідачем на пленарному засіданні щодо прийнятого рішення обрати голову комісії О.Панкевича.

Голова комісії ________________

                                                                                                              Затверджено

                                                                                                       розпорядженням від 29.07.2011 №39

                

Заходи

щодо попередження проявів корупції серед
посадових осіб виконавчого апарата Кельменецької районної ради

№ з/п Назва заходів

Термін

виконання

Виконавці

1.

Забезпечити безумовне дотримання вимог Законів України: “Про місцеве  самоврядування в Україні”,

“Про службу в органах місцевого самоврядування“, “Про засади запобігання та протидії корупції“, інших актів антикорупційного спрямування при спілкуванні з суб'єктами підприємницької діяльності, громадянами, при розгляді звернень.

Постійно працівники виконавчого апарату
2. Залучати посадових осіб виконавчого апарата до широкого обговорення та вивчення Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» Червень - липень      2011 працівники виконавчого апарату
3.

Запровадження добору висококваліфікованих кадрів, які відповідають вимогам доброчесної поведінки. Недопущення будь- яких можливостей виникнення конфлікту інтересів.

Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба

4.

Здійснювати перевірку відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб у виконавчому апараті.Перевіряти відомості про:

- притягнення особи до кримінальної відповідальності та за корупційні правопорушення;

-  наявність у особи та близьких їй осіб корпоративних прав;

-  її стан здоров'я, освіту, наявність наукового ступеня, вченого звання, підвищення кваліфікації. 

з 01.01.2012

Постійно

керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
5. Практикувати проведення стажування та встановлення випробувальних термінів для новопризначених  посадових осіб виконавчого апарату Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
6. Постійно аналізувати якісний та кількісний склад кадрового резерву на посади керівників та спеціалістів, проводити його омолодження, включати до його складу людей, які довели не тільки свою сприйнятливість до цілком нових справ і завдань, але й здатність практично їх реалізувати; забезпечувати дієвість та ефективне використання кадрового резерву Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
5.

Забезпечувати подання посадовими особами відомостей про майно, доходи, зобов'язання фінансового характеру, у порядку та обсягах, визначених законами та іншими виданими на їх основі нормативно - правовими актами.

Попереджати працівників про особисту  відповідальність за неподання або подання недостовірних відомостей про себе та близьких осіб

Постійно

начальник   відділу організаційно - кадрового та правового   забезпечення   виконавчого апарату районної ради

6. Здійснювати співбесіди із працівниками структурних підрозділів щодо морального клімату в колективі, виявлення  службових та особистих проблем; періодично здійснювати ротацію кадрів зі зміною функціональних обов'язків спеціалістів. Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату
7. Перевіряти достовірність відомостей, звітів та інформацій, що готуються працівники структурних підрозділів, своєчасно реагувати на факти порушення працівниками етики поведінки, вчинення  інших правопорушень, у разі виявлення таких порушеньнадавати пропозиції щодо притягнення порушників до відповідальності. Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату
8. З метою своєчасного виявлення актів службових зловживань та корупційних проявів серед посадових осіб забезпечувати взаємне сприяння та обмін інформацією між правоохоронними органами та районної ради Постійно начальник   відділу       організаційно - кадрового та   правового забезпечення                                                   виконавчого апарату районної ради
9. З метою поширення знань, необхідних для ефективного виконання завдань щодо запобігання корупції, підвищення рівня правової культури систематично планувати розгляд питань щодо посилення боротьби з корупцією на семінарах із посадовими особами та нарадах, навчаннях із посадовими особами виконавчого апарату районної ради, проводити з ними роз'яснювальну роботу щодо шкідливості корупційних дій Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату
10. Забезпечувати виконання планів–графіків підвищення кваліфікації посадових осіб, у тому числі тих, на яких покладено обов'язки з організації роботи із запобігання корупції Постійно керівники структурних підрозділів виконавчого апарату, кадрова служба
11. Аналізувати стан дотримання антикорупційного законодавства посадовими особами, проводити інформування керівництва районної ради про факти притягнення до відповідальності за корупційні діяння працівників Постійно начальник   відділу       організа-ційно - кадрового та   правового забезпечення   виконавчого апарату районної ради
12. Посилити контроль за збереженням майна, що перебуває на балансі районної ради, забезпечувати відповідальне ставлення до нього; не допускати фактів марнотратства, незаконного використання бюджетних коштів Постійно начальник     відділу фінансової та інвестиційної   діяльності, матеріально – технічного забезпечення   та завідувачсектору з питань комуна-льної власності    
13. Залучення громадськості до участі у запобіганні та протидії корупції, інформування  населення  про результати реалізації державної антикорупційної політики.

Впродовж

2011 року

відділ організаційно – кадрового та   правового забезпечення                                                  виконавчого апарату районної ради
14. Запровадити базу даних про службовців, які притягалися до відповідальності за вчинення правопорушень.

Впродовж

2011 року

начальник     відділу   організацій- но - кадрового та правового   забезпечення виконавчого апа-рату районної ради
15.

Забезпечення притягнення винних осіб до

відповідальності за вчинення корупційних правопорушень .

В тижневий термін після отримання матеріалів су-ду про притягнення осо-би до відповідальності за порушенняантикорупці-йного законодавства начальник     відділу   організацій- но - кадрового та правового   забезпечення виконавчого апа-рату районної ради

               Керуючий справами районної ради                                              Л.Світла

 

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

12  грудня   2013 року № 88

Про уповноважений підрозділ районної ради

з питань запобігання та виявлення корупції

         Керуючись ст. 55, 58 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, на виконання вимог Закону УкраїниПро засади запобігання і протидії корупції ”, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України 04.09.2013 № 706 Питання запобігання та виявлення корупції” та Положення про виконавчий апарат районної ради , затвердженого розпорядженням голови районної ради   10.03.2011 № 11(із змінами та доповненнями) , з метою покращення роботи з питань запобігання та виявлення корупції в районній раді:

       1.Визначити відділ кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату (Мазур Д.П.)  уповноваженим підрозділом районної ради з питань запобігання та виявлення корупції  .

       2.Внести зміни до Положення про відділ кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради, затвердженого розпорядженням голови 03.01.2013 №4:

   2.1. Доповнити розділ 3 пунктом такого змісту:

   “3.24. Здійснює такі основні завдання уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції:

¬підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції;

¬надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства;

¬участь в інформаційному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції;

¬проведення організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції;

¬проведення перевірки фактів своєчасності подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, перевірки таких декларацій на наявність конфлікту інтересів, а також здійснення їх логічного та арифметичного контролю;

¬здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів.“

   2.2. Доповнити пункт 5.3 розділу 5 частиною 20 такого змісту:

   “ відповідно до покладених на відділ завдань:

розробляє заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням;

надає іншим структурним підрозділам виконавчого апарату, комунальним підприємствам, установам, організаціям роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства;

вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб, вносить керівництву ради пропозиції щодо усунення таких ризиків;

надає допомогу в заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, проводить у встановленому законодавством порядку перевірку фактів своєчасності подання зазначених декларацій, їх перевірку на наявність конфлікту інтересів, а також здійснює логічний та арифметичний контроль декларацій;

у разі виявлення під час перевірки декларації арифметичних або логічних помилок невідкладно письмово повідомляє про це відповідному суб’єкту декларування для подання ним письмового пояснення та/або виправленої декларації;

у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими чи службовими особами, а також ознак правопорушення за результатами перевірок декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, інформує в установленому порядку про такі факти керівництво ради та вносить пропозиції щодо повідомлення правоохоронних органів відповідно до їх компетенції;

веде облік працівників виконавчого апарату , комунальних підприємств, установ та організацій, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;

взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів місцевого самоврядування району , комунальних підприємств, установ та організацій, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції;

розглядає в межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників виконавчого апарату, комунального підприємства, установи та організації до вчинення корупційних правопорушень.

     3.Встановити , що повноваження відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради ( Мазур Д.П.) як уповноваженого підрозділу районної ради з питань запобігання та виявлення корупції  розповсюджуються і на підприємства, установи, організації спільної власності територіальних громад сіл, селища району з кількістю працюючих до 3-х осіб.

4.Керуючому справами районної ради Світлій Л.В. до 01.01.2014 року внести відповідні зміни до посадової інструкції начальника відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого апарату районної ради Мазура Д.П.

     5.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови районної ради Горобця А.І.

                   Голова районної ради                                                 Д.Власов

 

 

 

КЕЛЬМЕНЕЦЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

11  грудня   2013 року № 87

Про внесення зміндо Положення
про виконавчий апарат районної ради

       Керуючись ст. 55, 58 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, відповідно до Регламенту роботи Кельменецької районної ради, затвердженого рішенням ІІ сесії УІ скликання від 28.12.2010 р. №16.2-6/10 , з метою виконання вимог Закону УкраїниПро засади запобігання і протидії корупції ” та підвищення ефективності здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції :

     1.Внести зміни до розділу ІІ “ Організаційне та правове забезпечення діяльності ради”Положення про виконавчий апарат районної ради, затвердженого розпорядженням голови районної ради від 10 березня 2011р. № 11(із змінами) доповнивши пунктом такого змісту :

     “2.9.Здійснення основних завдань та заходів з питань запобігання та виявлення корупції.”

     2.Керуючому справами районної ради Світлій Л.В. ознайомити посадових осіб виконавчого апарату районної ради з вищевикладеними змінами.

     3.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника голови районної ради А.Горобця.

Голова районної ради                                                 Д.Власов

 

 

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Впровадження нового етапу реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади вимагає реалізації низки заходів, що забезпечать її незворотність та сталість. Першим завданням є прийняття змін до Конституції України в частині децентралізації влади. Метою змін є відхід від централізованої моделі управління в державі, забезпечення спроможності місцевого самоврядування та побудова ефективної системи територіальної організації влади в Україні, реалізація повною мірою положень Європейської хартії місцевого самоврядування, принципів субсидіарності, повсюдності і фінансової самодостатності місцевого самоврядування. Зміни мають торкнутись: адміністративно-територіального устрою. Зокрема, закріплення, що територія України поділена на громади, райони області, на яких здійснюється місцеве самоврядування відповідно до положень Європейської хартії місцевого самоврядування. Громада є первинною одиницею у системі адміністративно-територіального устрою України. Адміністративно-територіальний устрій України ґрунтується на засадах єдності та цілісності державної території, децентралізації влади, повсюдності та спроможності місцевого самоврядування, сталого розвитку адміністративно-територіальних одиниць з урахуванням історичних, економічних, екологічних, географічних і демографічних особливостей, етнічних і культурних традицій. розмежування повноважень у системі органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів різних рівнів здійснюється за принципом субсидіарності, що відповідає Європейській хартії місцевого самоврядування. Так, відповідно до статті 4 Хартії органи місцевого самоврядування в межах закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання, яке не вилучене зі сфери їхньої компетенції і вирішення якого не доручене жодному іншому органу. Публічні повноваження, як правило, здійснюються переважно тими органами публічної влади, які мають найтісніший контакт з громадянином. Наділяючи тими чи іншими повноваженнями інший орган, необхідно враховувати обсяг і характер завдання, а також вимоги досягнення ефективності та економії. вилучення з конституційного регулювання місцеві державні адміністрації та відповідно скасовування інституту голів місцевих державних адміністрацій. Запровадження інституту префектів, основним завданням яких має бути нагляд за законністю рішень органів місцевого самоврядування відповідно до положень Європейської хартії місцевого самоврядування та координації державної політики  на місцевому рівні. утворення власних виконавчих органів місцевого самоврядування районних та обласних рад. закріплення матеріальної і фінансової основи місцевого самоврядування. Зокрема визначити, що такою основою є земля, рухоме і нерухоме майно, природні ресурси, інші об’єкти, що є у комунальній власності територіальної громади; місцеві податки і збори, частина загальнодержавних податків та інші доходи місцевих бюджетів. При цьому визначення, що держава забезпечує сумірність фінансових ресурсів та обсягу повноважень органів місцевого самоврядування, визначених Конституцією та законами України. Друге завдання супровід та ухвалення Верховною Радою України таких законодавчих ініціатив. проект Закону про засади адміністративно-територіального устрою України (реєстр.№ 8051 від 22.02.2018); Метою є законодавче визначення основних засад адміністративно-територіального устрою України, порядку утворення, ліквідації, встановлення і зміни меж адміністративно-територіальних одиниць. Законопроектом вводяться поняття: адміністративно-територіального устрою України, системи та рівнів адміністративно-територіального устрою, адміністративно-територіальної одиниці, населеного пункту (село, селище, місто); встановлюються: засади на яких будується адміністративно-територіальний устрій,  органи, до повноважень яких належить розгляд і вирішення питань адміністративно-територіального устрою, порядок утворення та ліквідації адміністративно-територіальних одиниць,  встановлення і зміна їх меж, віднесення населених пунктів до категорії сіл, селищ, міст, найменування і перейменування населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць; врегульовуються питання щодо Державного реєстру адміністративно-територіальних одиниць, сіл, селищ, міст, що входять до складу цих одиниць. проект Закону про внесення змін до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (реєстр. № 8369 від 17.05.2018); Метою зазначеного законопроекту є забезпечення системного оновлення Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», що сприятиме побудові в Україні професійної та ефективної служби в органах місцевого самоврядування з урахуванням кращих міжнародних практик та національного досвіду. Наведена мета реалізується у положеннях законопроекту, якими передбачається оновлення правових передумов для: врегулювання статусу службовців місцевого самоврядування та виборних посадових осіб місцевого самоврядування; забезпечення політичної нейтральності службовців місцевого самоврядування; врегулювання законом основних питань служби в органах місцевого самоврядування та надання органам місцевого самоврядування повноважень самостійно вирішувати питання формування умов оплати праці виборних посадових осіб та службовців місцевого самоврядування, інші питання проходження служби в органах місцевого самоврядування та встановлення загальних правил та гарантій для здійснення таких повноважень; адаптації основ служби в органах місцевого самоврядування до концептуальних підходів, закладених Законом України «Про державну службу», зокрема щодо загальних засад служби, принципів, прав та обов’язків службовців місцевого самоврядування, деполітизації служби, класифікації посад в органах місцевого самоврядування та рангів службовців, оцінювання результатів службової діяльності, порядку, підстав для притягнення службовця органу місцевого самоврядування до дисциплінарної відповідальності та видів дисциплінарних проступків і дисциплінарних стягнень, підстав припинення служби тощо; переведення посад керуючих справами виконавчих комітетів рад із категорії виборних посад до категорії службовців, передачі їм значної частини кадрових повноважень, які на сьогодні належать відповідним головам, що дозволить зменшити політичний плив на призначення та звільнення службовців місцевого самоврядування; визнання відкритого конкурсу основною процедурою для вступу на посаду службовця місцевого самоврядування та для переходу на посади вищої категорії; упорядкування структури заробітних плат шляхом збільшення частки посадового окладу (основної частини), зменшення кількості та частки надбавок та премій (додаткових та стимулюючих виплат) для підвищення стабільності заробітної плати службовців місцевого самоврядування; створення умов для підвищення кваліфікації виборних посадових осіб та службовців місцевого самоврядування. проект Закону про внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (реєстр.№ 6403 від 21.04.2017); Проектом акта передбачено внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» з метою: врегулювання питань планування та забудови територій, унормування питань, пов’язаних з регулюванням відносин при розробленні та затвердженні документації з просторового планування, забезпечення об’єднаних територіальних громад єдиною документацію із просторового планування, розширення повноважень органів місцевого самоврядування щодо регулювання забудови шляхом затвердження правил регулювання забудови територій, забезпечення реального зв’язку програм соціально-економічного розвитку із документацією із просторового планування, створення прозорого та неконфліктного механізму врахування громадських інтересів при розробленні та затвердженні документації з просторового планування. проект Закону про внесення змін до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» (щодо перспективних планів формування територій громад Автономної Республіки Крим, областей) (реєстр.№  9441 від 21.12.2018). Законопроектом передбачено внесення змін до статті 11 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» у частині правового регулювання затвердження перспективних планів формування територій громад областей, що створить можливості для формування спроможних об’єднаних територіальних громад. Шляхом покладання обов’язку з розроблення перспективних планів формування ОТГ на Мінрегіон, а затвердження на КМУ. проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування». Цим проектом Закону пропонується визначити: територія територіальної громади — це теритрія, на яку поширюється повноваження теритріальної громади у порядку і в межах, визначених Конституцією і закооами України як безпосередньо, так і через орграни місцевого самоврядування; до прийняття закону про адміністративно-територіального устрій України визначення територій територіальних громад, а також подання до Верховної Ради України проектів законодавчих актів щодо утворення і ліквідації районів здійснює Кабінет Міністрів України. Зазначені зміни дозволять запровадити повсюдність місцевого самоврядування та врахування  при формуванні нового адміністративно-територіального устрою усіх складових державного управління. Проект Закону про зміни до Закону «Про добровільне об’єднання територіальних громад» та Кодексу адміністративного судочинства України. Проектом Закону пропонується встановити, що судові позови про оскарження добровільного об’єднання або приєднання громад будуть віднесені до категорій термінових адміністративних справ, які розглядатимуться  за скороченою процедурою, в місячний термін. Детальніше за посиланням. Третє завдання широка інформаційна компанія про здобутки реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в України.  Зокрема індикатором та заходом із стимулювання цього може бути впровадження Всеукраїнського конкурсу та регіональних конкурсів журналістських робіт. Детальніше за посиланням. Довідково про новий етап реформи місцевого самоврядування у Аналітичній записці  «Завдання та можливості заходів передбачених новим етапом реформи місцевого самоврядування для забезпечення інституційної спроможності ОМС». Інформаційний документ підготовлений Експертами Ресурсного центру Української асоціації районних та обласних рад в рамках реалізації проекту «Добре врядування для розбудови потенціалу громади» за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру за проектом «Ефективне врядування та залучення громадян для покращення доступу до правосуддя, безпеки, охорони довкілля та соціальної згуртованості на сході Україні» за підтримки Уряду Королівства Данії, Швейцарської агенції розвитку та співробітництва (SDC) та Шведського агентства з питань міжнародного співробітництва (Sida). Джерело: http://uaror.org.ua
  • Другий рік поспіль органами Пенсійного фонду з 1 квітня без додаткового звернення особи здійснюється перерахунок пенсій на найбільш вигідних умовах тим особам, які на 1 березня поточного року набули право на проведення перерахунку з урахуванням набутого ними страхового стажу. Виходячи з положень частини 4 статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, у разі якщо пенсіонер продовжував працювати, перерахунок пенсії з урахуванням набутого страхового стажу проводиться не раніше ніж через два роки після призначення (попереднього перерахунку) пенсії або в разі набуття ним не менш як 24 місяців страхового стажу. При цьому, для осіб, які напрацювали 24 і більше місяців страхового стажу, в разі доцільності, пенсія перераховується також із врахуванням заробітної плати за період, визначений частиною 1 статті 40 зазначеного Закону. Відтак, особам, які працювали після призначення (попереднього перерахунку) пенсії та на 1 березня набули право на відповідний перерахунок пенсії, не потрібно звертатися до пенсійної служби із заявами, оскільки їм з 1 квітня проведено перерахунок пенсій в автоматизованому режимі за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку. В такий спосіб з 01.04.2019 в області перераховано 6240 пенсій з урахуванням набутого страхового стажу та 208 пенсій з урахуванням стажу та заробітку за відпрацьований час. Середній розмір підвищення в результаті перерахунку з додаванням стажу становить 32,22 грн., з урахуванням стажу і заробітку – 66,54 грн. В цілому середній розмір підвищення пенсій в результаті проведеного перерахунку склав 33,33 грн. Пенсіонери, які продовжують працювати, але на 1 березня поточного року не набули право на проведення автоматизованого перерахунку, в разі виконання впродовж наступного року вимог частини 4 статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” можуть звертатися до органів Пенсійного фонду України за місцем перебування на обліку з заявами про проведення індивідуального перерахунку. В цьому разі перерахунок провадитиметься з першого числа місяця, якщо заяву з усіма необхідними документами подано до 15 числа включно, і з першого числа наступного місяця, якщо заяву з усіма необхідними документами подано після 15 числа. В разі неподання пенсіонером такої заяви перерахунок пенсії буде проведено з 1 квітня наступного року в автоматизованому режимі.
  • Сьогодні, 18 квітня, голова районної ради Віктор Ілаш прийняв участь у нараді щодо підготовки та відзначення в районі Дня пам’яті та примирення і 74-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, яка проходила під керівництвом голови райдержадміністрації Віталія Швеця. В ході наради обговорено організаційні питання запланованих заходів. 08 травня 2019 року о 10.00 год. заплановано організувати заходи з нагоди Дня пам’яті та примирення, в рамках яких вирішено провести автопробіг по місцях бойової і трудової слави, з покладанням вінків та квітів до пам’ятників воїнам-односельчанам, який відбудеться за маршрутом: Кельменці - Вартиківці - Путрине – Лівинці. У Кельменецькому районному будинку народної творчості та дозвілля відбудеться година історичної пам’яті, а 09 травня 2019 року з нагоди Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні  біля Братської могили смт Кельменці відбудеться урочисто-траурний мітинг, початок о 9.00.

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda