Список депутатів Кельменецької районної ради УІІ скликання


з/п
Прізвище, власне ім’я ,
по батькові
депутата
Освіта (загальна середня, професійно-технічна, вища) Партійність Посада

Місце роботи

(заняття)

Місце проживання
Кельменецька районна партійна організація Аграрної партії України
Ілаш Віктор Миколайович Вища Член Аграрної партії України голова     фермерського господарства Фермерське господарство «Ілаш» 60100, Чернівецька область, Кельменцький район, смтКельменці, вул. Миру буд. 14
Горобець АнатолійІванович

Вища

Безпартійний

заступник голови

Кельменецька районна рада

с. Комарів Кельменецького району Чернівецької області
Пероган Микола Анатолійович

Загальна середня

Безпартійний

голова

Фермерське господарство

"Нік-2"

с. Зелена Кельменецького району Чернівецької області
Гончарюк Галина Павлівна

Загальна середня

Безпартійний

директор

Народний будинок творчості та дозвілля             с. Лукачани с.ЛукачаниКельменецького району Чернівецької області
Панкевич Тетяна Ананіївна

Вища

Безпартійний

землевпорядник

Вороновицька сільська рада с.ВороновицяКельменецького району Чернівецької області
Варвус Віталій Анатолійович

Вища

Безпартійний

директор

Загально - освітня школа с. Вартиківці с.ВартиківціКельменецького району Чернівецької області
Яцемірський Петро Сергійович

Вища

Безпартійний

директор

ПР "ЗПТ - Ринок" Кельменці с. Новоселиця Кельменецького району Чернівецької області
Грифлюк Станіслав Васильович

Вища

Безпартійний

заступник директора

Т з ОВ

"Дністрові роси"

с. ДністрівкаКельменецького району Чернівецької області

Ферфецький Микола Дмитрович

Вища

Безпартійний

державний службовець
державний службовець
60100, Чернівецька область, смт Кельменці
Присакар Світлана Миколаївна

Вища

Безпартійний

начальник відділу

Кельменецька районна рада

60100, Чернівецька область, Кельменецький район, смтКельменці, вул. Українська, буд. 46
Горбишин Андрій Олександрович

Вища

Безпартійний

фермер

Фермерське господарство "Фаворит-Л",

60111, Чернівецька область, Кельменцький район,

с. Ленківці

Спасик Василь Михайлович

Вища

Безпартійний

приватний підприємець приватний підприємець с. ПерківціКельменецького району Чернівецької області
Кельменецька районна партійна організація Всеукраїнського об’єднання     «Батьківщина»
Дєдов В’ячеслав Ілліч Вища ВО «Батьківщина» Заступник директора ТОВ «СВАРОГ-БУКОВИНА» смт.КельменціКельменецького району Чернівецької області
Дмитрук Дмитро Іванович Вища ВО «Батьківщина» Головний лікар КЗ “Кельменецький районний центр первинної медико-санітарної допомоги” с.ЛівинціКельменецького району Чернівецької області
Ус Петро Миколайович Вища ВО «Батьківщина» Завідуючий Нелиповецькадільнича лікарня ветмедицини с.РосошаниКельменецького району Чернівецької області
Кувіла Віктор Іванович Вища ВО «Батьківщина»

Начальник управ-ління ветеринарної

медицини

Управління ветеринарної медицини смтКельменціКельменецького району Чернівецької області
Вдовічена Світлана Володимирівна
Вища ВО «Батьківщина» вчитель
Філія Кельменецького ліцею-опорного закладу Коновське НВК
с. Ленківці Кельменецького району Чернівецької області
Пастух Олександр Дмитрович Вища ВО «Батьківщина» Приватний підприємець Приватний підприємець с.Подвір’івкаКельменецького району Чернівецької області
Якименко Тетяна Романівна Вища Безпартійна
Головний спеціаліст Міністерство економічного розвитку і торгівлі України с.НовоселицяКельменецького району Чернівецької області
Поп’юк Віталій Юрійович Вища ВО «Батьківщина» Вчитель Вороновицький навчально-виховний заклад с.КоновкаКельменецького району Чернівецької області
Гречана Оксана Петрівна Вища ВО «Батьківщина» Тимчасово не працює Тимчасово не працює с.ЛенківціКельменецького району Чернівецької області

Кельменецька районна в Чернівецькій області організація

ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ»

22. Телешман Петро Григорович Вища Член Партії «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «Солідарність» Начальник АТД Філія Дирекції будівництва Дністровської ГАЕС смтКельменціКельменецького району Чернівецької області
223. Пилипчук Борис Іванович Вища безпартійний Начальник Відділ Держгеокадастру у Кельменецькому районі с.БурдюгКельменецького району Чернівецької області
24. Федоров Віталій Григорович
Вища безпартійний Начальник

Кельменецький РЕМ

ВАТЕК "Чернівціобленерго"

смт Кельменці вул. Ватутіна, 13 а
25. Ткачук Валентина Вікторівна Вища безпартійна Пенсіонерка

-

с.ОселівкаКельменецького району Чернівецької області
226. Онуфрійчук Діна Миколаївна Вища Член Партії «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «Солідарність» Директор Загальноосвітній навчальний заклад с. Козиряни с.КозиряниКельменецького району Чернівецької області

227.

Русановський Олексій Петрович Вища

Безпартійний

Начальник Служба захисту рослин у Кельменецькомур-ні с.НелипівціКельменецького району Чернівецької області
Територіальна організація Політичної партії «Опозиційний блок» у Кельменецькому районі
228. Довгань Микола Олександрович вища Член політичної партії “Опозиційний блок” с.НовоселицяКельменецького району Чернівецької області
229. Бодянчук Володимир Іванович
вища Член політичної партії “Опозиційний блок”

Приватний

підприємець

Приватний підприємець
с.Бабин Кельменецького району Чернівецької області
330. Ткачук Олександр Вікторович неповна вища позапартійний соціальний працівник Кельменецькийтерто-ріальний центр соці-ального обслуговування (надання соціальних послуг) с.Новоселиця Кельменецького району Чернівецької області
331. Бенедь Олександр Валентинович
вища
позапартійний землевпорядник
Новоселицька сільська рада
с.Новоселиця Кельменецького району Чернівецької області
Кельменецька районна партійна організація політичної партії «НАШ КРАЙ»
332. Власов Дмитро Васильович Вища член політичної партії «НАШ КРАЙ» Заступник директора ТОВ “АПК “Буковина”

60100, Чернівецька обл., Кельменецький район,

смтКельменці , вул.Грушевського, буд.24,

кв.8

333. Панкевич Олександр Олексійович Вища Позапартійний Фахівець із соціальної роботи Грушовецька сільська рада с. Грушівці Кельменецького району Чернівецької області

334.

Слухінська Галина Петрівна Вища Позапартійна Заступник начальника відділу

Кельменецька

районна рада

с. БузовицяКельменецького району Чернівецької області
     

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  •  Фахівці управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Чернівецькій області інформують, з початку поточного року буковинці подали 1519 декларацій про майновий стан і доходи з метою реалізації права отримання податкової знижки на навчання та задекларували понад 3,5 млн. грн. Наразі громадянам вже повернуто з бюджету більше 2,7 млн. грн. податкової знижки – акцентують у відомстві.  Та нагадують, на компенсацію частини сплачених коштів за умов декларування доходів можуть розраховувати платники, які протягом минулого року сплачували податок на доходи фізичних осіб. Це особи, які сплачували відсотки за іпотечним кредитом, перераховували благодійні внески неприбутковим організаціям, сплачували кошти за своє навчання або навчання своїх дітей, страхували себе та свою родину, сплачували кошти за переобладнання транспортного засобу на альтернативні види палива, здійснювали оплату допоміжних репродуктивних технологій та оплату вартості державних послуг при усиновленні дитини, включаючи сплату державного мита, сплачували кошти на будівництво чи придбання доступного житла, у тому числі на погашення пільгового іпотечного кредиту.  Слід знати, право на отримання податкової знижки мають лише члени сім’ї першого ступеня спорідненості, тобто – чоловік, дружина, діти, батьки. Відповідно, якщо платник сплачував за своє навчання, навчання дітей або батьків, він може звернутися до органів фіскальної служби для отримання податкової знижки. Для цього йому після закінчення податкового року необхідно подати до 31 грудня декларацію, в якій зазначити суму отриманих доходів та суму коштів, які були сплачені на освітні послуги.  Відтак, після проведення відповідних перерахунків кошти будуть повернуті платнику протягом 60 днів у спосіб, зазначений ним у декларації. У фіскальному відомстві підкреслюють, що для отримання податкової знижки за 2018 рік громадяни мають подати декларацію про отримані доходи з 1 січня до 31 грудня 2019 року. Якщо у цей період декларація не була подана, то знижка за цей період втрачається. Джерело: http://cv.sfs.gov.ua/    
  •  1 січня 2020 року всі медичні заклади, що надають спеціалізовану медичну допомогу, перейдуть на оплати за договорами з Національною службою здоров’я України (НСЗУ). Для цього вони мають відповідати кільком вимогам, перша з яких — реорганізуватись у комунальні некомерційні підприємства. Розповідаємо, якою є ситуація у різних областях і чому місцева влада не має зволікати з автономізацією лікарень. ЯК АВТОНОМІЗУЮТЬСЯ ЛІКАРНІ ЗА ОБЛАСТЯМИ Зараз ситуація з реорганізацією лікарень в країні нерівномірна. Лідером по реорганізації закладів є Полтавщина — 85% спеціалізованих закладів вже змінили свій статус на комунальні некомерційні підприємства (КНП). На другому місці Харківська область — 80% медзакладів автономізовані. За ними Волинська (75%), Рівненська (73%) та Львівська області (68%). Шість областей України перетворили у комунальні некомерційні підприємства більше 50% своїх лікарень.  Найменше закладів реорганізовано у Луганській області — 10% та на Закарпатті — 13%. Наступна в «антирейтингу» — Івано-Франківська область, де мають статус комунальних некомерційних підприємств лише 23% закладів.  У Херсонській області на КНП перетворені лише 29% лікарень, а в процесі — 12%. Якщо найближчі тижні місцеві ради Херсонської області не розпочнуть процес автономізації, існує великий ризик, що 59% лікарень цієї області не встигнуть стати КНП і підписати договір з Національною службою здоров’я до кінця року. Місцева влада, зокрема голова облради Владислав Мангер, перешкоджають автономізації своїх закладів. Депутати облради навіть планують звернутися до Кабміну та Верховної Ради України з проханням відтермінувати реорганізацію медзакладів та продовжити фінансування закладів охорони здоров’я третинного рівня області за рахунок медичної субвенції. Така позиція ґрунтується на ряді маніпулятивних тверджень, які МОЗ спростувало у матеріалі. ЩО БУДЕ З МЕДЗАКЛАДАМИ, ЯКІ НЕ УКЛАДУТЬ ДОГОВІР З НАЦІОНАЛЬНОЮ СЛУЖБОЮ ЗДОРОВ’Я Оскільки отримувати кошти у 2020 році медичні заклади зможуть тільки за договорами з Національною службою здоров’я, лікарні, які не реорганізуються і не підпишуть договір, не зможуть отримувати фінансування із державного бюджету. Такі медзаклади будуть змушені утримуватися з інших джерел — наприклад, з місцевих бюджетів. Так само цей принцип працював при перетворенні медзакладів первинки. З січня 2019 року медична субвенція не передбачена для медичних закладів, де працюють сімейні лікарі, терапевти і педіатри. Там, де зволікали з підготовкою медзакладів до переходу на оплати за договорами з Національною службою здоров’я і не провели автономізацію вчасно, довелося перші місяці 2019 року фінансувати медзаклади первинної меддопомоги із місцевого бюджету.   Наприклад, “Центр первинної медико-санітарної допомоги Чорноострівської селищної ради” на Хмельниччині уклав договір з НСЗУ лише 28 березня 2019 року, а отримувати гроші почав із квітня. Тобто протягом першого кварталу громада мала сама утримувати свій заклад. Швидше впорався "Нижньосірогозький Центр первинної медико-санітарної допомоги" на Херсонщині — уклали договір 21 лютого, і з березня отримали фінансування.  Депутати місцевих рад не скасують виконання Закону “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування”, і кошти на утримання не реорганізованих медзакладів без договорів з НСЗУ з січня 2020 року доведеться відшукувати в місцевому бюджеті. ЯК ПРОЙТИ РЕОРГАНІЗАЦІЮ: МЕХАНІЗМ І МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Механізм автономізації детально описаний на сайті МОЗ України.  Процедура реорганізації триває близько 6 місяців. Тому  ухвалити рішення про автономізацію лікарень місцеві ради мають уже на найближчій сесії. Щоб уникнути помилок при реорганізації, ознайомтесь із відповідями на найпоширеніші питання. Методичні рекомендації допоможуть провести реорганізацію в оптимальний строк.  Нагадаємо, з 2018 року модель оплат за принципом «гроші йдуть за пацієнтом» працює на рівні первинної медичної допомоги. Усі комунальні медзаклади, де працюють сімейні лікарі, терапевти і педіатри, вже мають договори з Національною службою здоров’я. Досі заклади спеціалізованої допомоги фінансувалися з медичної субвенції. З 2020 року тут також запрацює модель фінансування Національної служби здоров’я. Заклади отримуватимиуть оплати за надані медичні послуги в межах програми медичних гарантій (гарантованого пакету медичних послуг) за договорами з НСЗУ. Лікарні самостійно розпоряджатимуться заробленими коштами, зможуть оптимізувати свою роботу і переглянути зарплати медиків. Джерело: http://moz.gov.ua/
  •  17 липня 2019 року на засіданні Уряду прийнято постанову Кабінету Міністрів України „Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) органами Пенсійного фонду України”.  Зазначену постанову прийнято з метою реалізації вимог Методики розроблення критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року № 342. Такі критерії розробляються органом державного нагляду (контролю) у віднесеній до його відання сфері, відповідно до вимог законодавства з урахування цієї Методики та даних про настання негативних наслідків провадження господарської діяльності. Джерело: www.kmu.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda