Список депутатів Кельменецької районної ради УІІ скликання


з/п
Прізвище, власне ім’я ,
по батькові
депутата
Освіта (загальна середня, професійно-технічна, вища) Партійність Посада

Місце роботи

(заняття)

Місце проживання
Кельменецька районна партійна організація Аграрної партії України
Ілаш Віктор Миколайович Вища Член Аграрної партії України голова     фермерського господарства Фермерське господарство «Ілаш» 60100, Чернівецька область, Кельменцький район, смтКельменці, вул. Миру буд. 14
Горобець АнатолійІванович

Вища

Безпартійний

заступник голови

Кельменецька районна рада

с. Комарів Кельменецького району Чернівецької області
Пероган Микола Анатолійович

Загальна середня

Безпартійний

голова

Фермерське господарство

"Нік-2"

с. Зелена Кельменецького району Чернівецької області
Гончарюк Галина Павлівна

Загальна середня

Безпартійний

директор

Народний будинок творчості та дозвілля             с. Лукачани с.ЛукачаниКельменецького району Чернівецької області
Панкевич Тетяна Ананіївна

Вища

Безпартійний

землевпорядник

Вороновицька сільська рада с.ВороновицяКельменецького району Чернівецької області
Варвус Віталій Анатолійович

Вища

Безпартійний

директор

Загально - освітня школа с. Вартиківці с.ВартиківціКельменецького району Чернівецької області
Яцемірський Петро Сергійович

Вища

Безпартійний

директор

ПР "ЗПТ - Ринок" Кельменці с. Новоселиця Кельменецького району Чернівецької області
Грифлюк Станіслав Васильович

Вища

Безпартійний

заступник директора

Т з ОВ

"Дністрові роси"

с. ДністрівкаКельменецького району Чернівецької області

Ферфецький Микола Дмитрович

Вища

Безпартійний

державний службовець
державний службовець
60100, Чернівецька область, смт Кельменці
Присакар Світлана Миколаївна

Вища

Безпартійний

начальник відділу

Кельменецька районна рада

60100, Чернівецька область, Кельменецький район, смтКельменці, вул. Українська, буд. 46
Горбишин Андрій Олександрович

Вища

Безпартійний

фермер

Фермерське господарство "Фаворит-Л",

60111, Чернівецька область, Кельменцький район,

с. Ленківці

Спасик Василь Михайлович

Вища

Безпартійний

приватний підприємець приватний підприємець с. ПерківціКельменецького району Чернівецької області
Кельменецька районна партійна організація Всеукраїнського об’єднання     «Батьківщина»
Дєдов В’ячеслав Ілліч Вища ВО «Батьківщина» Заступник директора ТОВ «СВАРОГ-БУКОВИНА» смт.КельменціКельменецького району Чернівецької області
Дмитрук Дмитро Іванович Вища ВО «Батьківщина» Головний лікар КЗ “Кельменецький районний центр первинної медико-санітарної допомоги” с.ЛівинціКельменецького району Чернівецької області
Ус Петро Миколайович Вища ВО «Батьківщина» Завідуючий Нелиповецькадільнича лікарня ветмедицини с.РосошаниКельменецького району Чернівецької області
Кувіла Віктор Іванович Вища ВО «Батьківщина»

Начальник управ-ління ветеринарної

медицини

Управління ветеринарної медицини смтКельменціКельменецького району Чернівецької області
Вдовічена Світлана Володимирівна
Вища ВО «Батьківщина» вчитель
Філія Кельменецького ліцею-опорного закладу Коновське НВК
с. Ленківці Кельменецького району Чернівецької області
Пастух Олександр Дмитрович Вища ВО «Батьківщина» Приватний підприємець Приватний підприємець с.Подвір’івкаКельменецького району Чернівецької області
Якименко Тетяна Романівна Вища Безпартійна
Головний спеціаліст Міністерство економічного розвитку і торгівлі України с.НовоселицяКельменецького району Чернівецької області
Поп’юк Віталій Юрійович Вища ВО «Батьківщина» Вчитель Вороновицький навчально-виховний заклад с.КоновкаКельменецького району Чернівецької області
Гречана Оксана Петрівна Вища ВО «Батьківщина» Тимчасово не працює Тимчасово не працює с.ЛенківціКельменецького району Чернівецької області

Кельменецька районна в Чернівецькій області організація

ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ»

22. Телешман Петро Григорович Вища Член Партії «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «Солідарність» Начальник АТД Філія Дирекції будівництва Дністровської ГАЕС смтКельменціКельменецького району Чернівецької області
223. Пилипчук Борис Іванович Вища безпартійний Начальник Відділ Держгеокадастру у Кельменецькому районі с.БурдюгКельменецького району Чернівецької області
24. Федоров Віталій Григорович
Вища безпартійний Начальник

Кельменецький РЕМ

ВАТЕК "Чернівціобленерго"

смт Кельменці вул. Ватутіна, 13 а
25. Ткачук Валентина Вікторівна Вища безпартійна Пенсіонерка

-

с.ОселівкаКельменецького району Чернівецької області
226. Онуфрійчук Діна Миколаївна Вища Член Партії «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «Солідарність» Директор Загальноосвітній навчальний заклад с. Козиряни с.КозиряниКельменецького району Чернівецької області

227.

Русановський Олексій Петрович Вища

Безпартійний

Начальник Служба захисту рослин у Кельменецькомур-ні с.НелипівціКельменецького району Чернівецької області
Територіальна організація Політичної партії «Опозиційний блок» у Кельменецькому районі
228. Довгань Микола Олександрович вища Член політичної партії “Опозиційний блок” с.НовоселицяКельменецького району Чернівецької області
229. Бодянчук Володимир Іванович
вища Член політичної партії “Опозиційний блок”

Приватний

підприємець

Приватний підприємець
с.Бабин Кельменецького району Чернівецької області
330. Ткачук Олександр Вікторович неповна вища позапартійний соціальний працівник Кельменецькийтерто-ріальний центр соці-ального обслуговування (надання соціальних послуг) с.Новоселиця Кельменецького району Чернівецької області
331. Бенедь Олександр Валентинович
вища
позапартійний землевпорядник
Новоселицька сільська рада
с.Новоселиця Кельменецького району Чернівецької області
Кельменецька районна партійна організація політичної партії «НАШ КРАЙ»
332. Власов Дмитро Васильович Вища член політичної партії «НАШ КРАЙ» Заступник директора ТОВ “АПК “Буковина”

60100, Чернівецька обл., Кельменецький район,

смтКельменці , вул.Грушевського, буд.24,

кв.8

333. Панкевич Олександр Олексійович Вища Позапартійний Фахівець із соціальної роботи Грушовецька сільська рада с. Грушівці Кельменецького району Чернівецької області

334.

Слухінська Галина Петрівна Вища Позапартійна Заступник начальника відділу

Кельменецька

районна рада

с. БузовицяКельменецького району Чернівецької області
     

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • 1 липня парламентський Комітет з питань бюджету рекомендував Верховній Раді України прийняти в першому читанні проект закону «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо приведення у відповідність положень бюджетного законодавства у зв’язку із завершенням адміністративно-територіальної реформи» № 3614. Цей законопроект – один з пакету нормативно-правових документів реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади. Законопроект передбачає, що сільські, селищні, міські бюджети більше не залежатимуть від району. Всі 1470 територіальних громад, території яких уже затвердив Уряд, перейдуть на прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом. Виходячи із законопроекту, доходи і видатки між бюджетами районів та територіальних громад розмежують. Районні бюджети пропонується виключити із системи горизонтального вирівнювання. Тобто районні бюджети не отримуватимуть базову дотацію і не будуть на прямих міжбюджетних відносинах з державним бюджетом. Формування районних бюджетівздійснюватиметься за рахунок: ► власних доходів: податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, засновником яких є райрада, плата за ліцензії та сертифікати господарської діяльності, що видані РДА, орендна плата за користування майном, що перебуває в комунальній власності, засновником яких є райради; орендна плата за водні об’єкти, що надаються РДА та райрадами (до розмежування між громадами) інші доходи. ► дотацій та субвенцій, які можуть спрямовуватися з інших бюджетів. Бюджети 1470 територіальних громад, згідно з чинним бюджетним та податковим законодавством, будуть на прямих міжбюджетних відносинах з державним бюджетом. Серед їх основних надходжень: ПДФО 60 % місцеві податки і збори рентні платежі акцизний податок доходи від використання комунального майна плата за надання адміністративних послуг трансферти (дотації, субвенції) тощо. Отже, всі 1470 територіальних громад будуть незалежними – органи влади районного рівня не матимуть на них жодного адміністративного та фінансового впливу.
  • Сьомий рік триває реформа місцевого самоврядування та територіальної організації влади, і це тривалий проміжок часу. Тому пора приймати фінальні рішення. У жовтні 2020 року чергові місцеві вибори мають відбутися на новій територіальній основі громад і районів. Про це в ефірі Українського радіо сказав заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода. В ході розмови В’ячеслав Негода зробив кілька важливих акцентів, які стосуються фактично зміни системи управління територіями. Перший акцент – мета реформи полягає у створенні сильного, тобто з широкими повноваженнями та їх достатнім ресурсним забезпеченням, місцевого самоврядування на рівні громад. Другий акцент – всі послуги, які зараз люди отримують в районних центрах, будуть надаватися в громадах, а отже мова йде про наближення послуг до людей. Більше того, ці послуги в громадах люди отримуватимуть через систему центрів надання адміністративних послуг, які обов’язково повинні бути створені в кожній громаді, а отже, рівень таких послуг буде значно якіснішим – без черг і зволікань. «Всі звикли, що упродовж навіть незалежної України, переважна більшість послуг надавалася в районних центрах. Звикли, що районні структури відповідали за фінансування освіти, медицини, культури та інших сфер. А ще – районні державні адміністрації фактично виконували функції місцевого самоврядування (ред.: оскільки районні ради не мають своїх виконавчих органів, то свої функції вони делегують РДА). Та Україна більше 20 років тому ратифікувала Європейську Хартію місцевого самоврядування, яка говорить, що саме на рівні громад, там, де живуть люди, повинно бути повноцінне місцеве самоврядування. І зараз завершуємо роботу над фінальними рішеннями, щоб саме так, як це передбачає Хартія, могли розвиватися громади в Україні, маючи для того дієздатне місцеве самоврядування», - сказав заступник Міністра. Акцент третій – райони є штучним утворенням. Вони потрібні лише для організації ефективної державної виконавчої влади. Чинні райони дуже різняться за своїми параметрами, наприклад, щодо кількості населення – від 6 тисяч до майже 200 тисяч. Але, при цьому, в кожному районі однакові структури державної виконавчої влади. Крім того, території кількох десятків районів повністю охоплені об’єднаними громадами, до яких перейшли 80-90% самоврядних повноважень з районного рівня, залишивши фактично без «роботи» районні ради і районні державні адміністрації.  Все це, як і передбачалося на старті реформи, неодмінно вимагатиме зміни районного поділу. «Цю систему необхідно упорядкувати. Створити значно більші, однакові за параметрами райони з чисельністю населення не менше 150 тисяч. Це дасть можливість державі оптимізувати численну армію районних чиновників. Звісно, що такий крок потребуватиме нетривалого перехідного періоду для створення у всіх громадах центрів надання адмінпослуг. Протягом перехідного періоду, поки налагодиться система надання послуг в громадах, в колишніх райцентрах можуть діяти окремі структурні підрозділи райдержадміністрацій. І не варто нікому хвилюватися з того приводу, що майбутній районний центр буде на більшій відстані від його громади, аніж є сьогодні, оскільки в людей зникне потреба їздити до райцентрів вирішувати якісь питання. Кожна громада, і міська, і сільська, матиме однакові можливості для розвитку, незалежно від того, в якому районі територіально вона розташована», - сказав В’ячеслав Негода. Акцент четвертий - райони з поліетнічними громадами матимуть таку ж систему державної виконавчої влади, як і інші райони. Це ніяк не завадить збереженню культури і традицій поліетнічних громад і не перешкоджатиме розвитку їх територій. Джерело: https://decentralization.gov.ua
  • На Буковині із 1 липня відновлено внутрішньообласне сполучення. Відповідне рішення ухвалила обласна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. При цьому у транспорті мають бути заповнені лише сидячі місця, а пасажири повинні їхати в масках. Також проводитимуть температурний скринінг. Крім того, буде дозволено роботу спортзалів та ресторанів, за умови, що у приміщенні перебуватимуть не більше 10 осіб. Із 1 липня відкриються стадіони та спортивні майданчики. Також дозволять проведення індивідуальних і групових тренувань (до 10 осіб) на відкритому повітрі. Напередодні Кабінет Міністрів України зарахував Буковину до переліку областей, у яких можливе послаблення карантинних обмежень.

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda