КЕЛЬМЕНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

V СЕСІЇ VII СКЛИКАННЯ

27квітня 2016 року № 61.5-7/16

Про Положення про облікову

політику

         Керуючись ст.16,43,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», відповідно до Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011р. № 59, враховуючи висновки постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         1. З метою забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку у районній раді затвердити Положення про облікову політику (надалі - Положення), що додається.

         2. Голові районної ради Ілашу В.М. забезпечити ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог вказаного вище Положення та чинного законодавства.

         3. Відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності виконавчого апарату розробити відповідні Положення про облікову політику розпорядникам нижчого рівня для застосування в роботі.

         4. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Голова районної ради                                                   В.Ілаш

                                                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                               рішення V сесії VІІ скликання

                                                                        від 27 04.2016 № 61.5-7/16

Положення про облікову політику

Кельменецької районної ради

І. Загальні положення.

  1. 1.Положення про облікову політику Кельменецької районної ради (надалі Положення) визначає принципи, методи та процедури, що використовуються виконавчим апаратом для ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової звітності, яке розроблене відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011р. №59, Національного положення (стандарту)бухгалтерського обліку та інших нормативно – правових актів Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України та Державної казначейської служби, які регулюють ці питання.
  2. 2.Порядок ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової та бюджетної звітності здійснюється відповідно до вимог, встановлених Міністерством фінансів України.
  3. 3.Організація ведення бухгалтерського обліку у Кельменецькій районній раді покладається на відповідний підрозділ виконавчого апарату ради згідно структури, яка затверджується сесією. Підрозділ очолює начальник, який є посадовою особою місцевого самоврядування і призначається згідно чинного законодавства. Права та обов’язки начальника та всіх працівників підрозділу визначаються Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», затвердженими посадовими інструкціями, Положенням.
  4. 4.Право першого підпису на платіжних документах, первинних облікових документах, реєстрах бухгалтерського обліку, відповідних звітах тощо надається голові районної ради та його заступнику. Право другого підпису на вказаних вище документах надається особам, визначеним головою районної ради згідно розпорядження.

ІІ. Організація бухгалтерського обліку.

2.1. Загальні принципи обліку.

2.1.1. Застосовувати меморіально – ордерну форму бухгалтерського обліку з використанням програмного комплексу «Парус» для обліку записів господарських операцій в облікових регістрах із забезпеченням їх збереження на електронних носіях інформації та в паперовому вигляді. Форми меморіальних ордерів застосовувати згідно з Інструкцією про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання, затвердженою наказом Держказначейства від 27.07.2000р. № 68. Усі меморіальні ордери підлягають реєстрації у книзі «Журнал – головна». Облік у книзі «Журнал – головна» ведеться по субрахунках за загальним та спеціальним фондами й видами коштів спеціального фонду та формується зведена.

         2.1.2. Складання фінансової та бюджетної, податкової та статистичної звітності про фінансово – економічну діяльність ради здійснювати на підставі даних регістрів бухгалтерського обліку за формами, встановленими відповідними нормативно – правовими актами України. Бюджетним періодом є календарний рік. Проміжні облікові періоди – квартал, місяць. Звітність за такими періодами складається з наростаючим підсумком із початку року, в єдиній грошовій одиниці - гривні.

         2.1.3. Підставою для відображення операцій в бухгалтерському обліку є первинний документ, який фіксує факт здійснення операції. Оформлення та подання первинних документів здійснюється відповідно до вимог у строки, які визначені графіком документообігу (додаток 1). Строки опрацювання, контролю та здавання документів, які визначені у графіку документообігу є обов`язковими для усіх матеріально відповідальних осіб районної ради.

         2.1.4. Первинні документи складаються в момент здійснення операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Відповідальність за своєчасне і якісне складання документів, передачу їх для відображення в бухгалтерському обліку, за достовірність даних, наведених у документах, несуть особи, які склали та підписали ці документи. Первинні документи повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа, дату і місце складання, назву установи, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру, осіб відповідальних за здійснення господарських операцій і правильність її оформлення, особисті підписи. Інформація, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, накопичується і систематизується на рахунках бухгалтерського обліку та в меморіальних ордерах. У первинних документах і меморіальних ордерах виправлення помилок повинно бути підтверджене підписами посадових осіб, у касових і банківських документах виправлення не допускається. Відповідальність за зберігання та здачу документації з питань бухгалтерського обліку до архіву покладається на керівника відповідного підрозділу.

         2.1.5. Деталізація обліку грошових коштів, матеріальних цінностей, грошових документів, розрахунків відображається у робочому плані рахунків згідно додатку 2 до Положення.

         2.1.6. Для розмежування видатків виконавчого апарату та одержувачів бюджетних коштів за економічними характеристиками операцій, застосовується економічна класифікація видатків бюджету. Застосування кодів економічної класифікації видатків здійснюється згідно з Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету.

         2.1.7. Витрачання бюджетних коштів на утримання автомобілів і використання пального проводиться з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2003 р. № 848 «Про впорядкування використання легкових автомобілів бюджетними установами та організаціями» (далі Постанова № 848).

         2.1.8. Вимоги щодо обліку витрат, пов’язаних з використанням легкових автомобілів, економним витрачанням бюджетних коштів на їх утримання та використання пального, механізм підтвердження факту службової поїздки посадовою особою, яка користувалась автомобілем, оформлення та погодження поїздок у вихідні та святкові дні, а також відрядження на службовому автомобілі за межі області на відстань, що перевищує 200 кілометрів, визначаються Постановою № 848. Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, вимоги щодо забезпечення контролю за дотриманням норм експлуатаційного пробігу автомобільних шин та порядку їх коректування залежно від умов експлуатації, визначаються іншими нормативними актами. Для обліку роботи легкового автомобіля використовуються картки обліку пробігу автомобільних шин; подорожнього листа та журнали реєстрації видачі подорожніх листів автомобіля.

  1. 2.Облік необоротних активів, запасів та інших активів.

2.2.1. У бухгалтерському обліку формування інформації про основні засоби, інші необоротні матеріальні активи, незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи та нематеріальні активи здійснюється відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 121 «Основні засоби», 122 «Нематеріальні активи» та Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб`єктів державного сектору.

     2.2.2. До складу основних засобів відносяться матеріальні активи, термін експлуатації яких перевищує один рік та первісна вартість за одиницю (комплект) складає 6000,00 грн. включно без урахування податку на додану вартість, обліковується в гривнях з копійками. Необоротні матеріальні активи, які були віднесені до складу основних засобів та нематеріальних активів до дати набрання чинності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 121 «Основні засоби» та 122 «Нематеріальні активи», обліковувати у складі основних засобів та нематеріальних активів до їх вибуття (списання) з обліку установи.

     2.2.3. Оприбуткування необоротних активів проводиться актом введення в експлуатацію в момент передачі їх виконавчому апарату, складом комісії з інвентаризації матеріальних цінностей. Склад комісії затверджується окремим розпорядженням голови районної ради.

     2.2.4. Нарахування амортизації (зносу) на основні засоби (крім інших необоротних матеріальних активів) проводиться на системній основі згідно чинного законодавства. Термін корисного використання матеріальних активів, які не визначені в Типових строках корисного використання груп основних засобів, визначаються комісією при їх прийманні та затверджуються розпорядженням голови районної ради.

2.2.5.   Амортизація нараховується на основні засоби щокварталу - на дату балансу прямолінійним методом. При вибутті об`єкта основних засобів амортизація нараховується в місяці вибуття такого об`єкта.

2.2.6.   Отримані в результаті списання об`єктів основних засобів запаси оприбутковується в бухгалтерському обліку виконавчого апарату відповідно до Порядку списання об`єктів державної власності, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 р. № 1314.    

       2.2.7. Щодо об’єктів основних засобів з нульовою залишковою вартістю, але придатних до експлуатації інвентаризаційною комісією нараховується ліквідаційна вартість один раз на рік в розмірі 3%.

         2.2.8. Операції з надходження, руху та вибуття основних засобів та інших необоротних матеріальних активів оформляються первинними документами.

       2.2.9. Для контролю за правильністю бухгалтерських записів за рахунками синтетичного та аналітичного обліку складаються оборотні відомості за кожною групою субрахунків. В якості визначення одиниці обліку запасів використовуються їх найменування.

     2.2.10. Аналітичний облік запасів ведеться у розрізі місць зберігання, матеріально – відповідальних осіб, видів запасів, окремо за коштами загального та спеціального фондів.

       2.2.11. У бухгалтерському обліку формування інформації про запаси та розкриття відповідної інформації у фінансовій звітності здійснюються відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку «Запаси 123».

       2.2.12. Операції з надходження та списання запасів оформляються первинними документами.

        

   2.3. Облік коштів, розрахунків та зобов`язань.

         2.3.1. Грошові кошти у готівці зберігаються у касі відповідного підрозділу виконавчого апарату ради. Порядок оформлення та ведення касових операцій здійснюється відповідно до Положення про ведення касових операцій у національній валюті України.

         Для обліку касових операцій застосовуються типові форми прибуткових та видаткових ордерів, відомості на виплату грошей та інші видаткові документи. Прибуткові і видаткові касові ордери реєструються у Журналі реєстрації. Усі надходження і видача готівки відображаються у касовій книзі.

       2.3.2. Одержана готівка витрачається суворо за цільовим призначенням.

  1. 3.3.Ліміт залишку готівки в касі розраховується та затверджується окремим розпорядженням голови районної ради.

2.3.4. На підставі звіту касира (або відповідальної особи) здійснюється запис до меморіального ордера.

       2.3.5. Для обліку цільового використання готівки в касі виконавчого апарату районної ради ведеться Картка аналітичного обліку готівкових операцій за встановленою формою. Записи в Картці здійснюються в розрізі кодів бюджетної класифікації та видів коштів (окремо за загальним та спеціальним фондами). Облік грошових документів (поштові марки, сплачені проїзні документи, путівки до санаторіїв, пансіонатів, будинків відпочинку, кошти, що містяться в акредитивах, у чекових книжках, оплачених талонах на бензин тощо) ведеться відповідно до Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов’язань бюджетних установ (далі - Порядок).

       Грошові документи зберігаються в сейфі, закріпленому за особою, на яку покладено виконання обов’язків з оприбуткування, зберігання та видачі грошових документів.

       2.3.6. Кошти обліковуються на рахунках, відкритих в органах Казначейства.

       2.3.7. Після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов`язання приймається рішення про їх оплату та надається доручення на здійснення платежу органу Казначейства.

       2.3.8. Списання коштів з рахунків на оплату видатків проводиться до затверджених кошторисних призначень, за винятком операцій з безспірного списання коштів у випадках, установлених чинним законодавством України, або помилкового, зайвого надходження коштів на рахунки.

       2.3.9. Облік операцій з надходження бюджетних асигнувань загального фонду бюджету на рахунки та здійснення видатків ведеться в меморіальних ордерах по кожному коду функціональної класифікації видатків окремо. Облік операцій з отримання власних надходжень та інших коштів спеціального фонду бюджету на рахунки, а також перерахування коштів ведеться в меморіальних ордерах по кожному виду та коду функціональної класифікації видатків окремо.

       2.3.10. Господарські відносини з постачальниками товарів, робіт та послуг оформляються договорами. Договори укладаються з урахуванням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про здійснення державних закупівель».

       2.3.11. Договори укладаються (крім довгострокових) виключно в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами. Розрахунки з юридичними та фізичними особами (крім розрахунків з підзвітними особами) за товари, роботи та послуги здійснюються після їх отримання. Попередня оплата товарів, робіт та послуг дозволяється виключно у випадках, передбачених законодавством (для розпорядників коштів нижчого рівня лише після отримання в письмовій формі рішення головного розпорядника бюджетних коштів).

       2.3.12. Для обліку операцій з попередньої оплати рахунків постачальників за матеріальні цінності та послуги, які будуть поставлені в майбутньому застосовується субрахунок 364 «Розрахунки з іншими дебіторами». Аналітичний облік розрахунків ведеться в меморіальному ордері, який нумерують окремо за загальним та спеціальним фондами.

2.3.13. Накопичувальні відомості складаються за кожним дебітором і кредитором в розрізі кодів економічної класифікації видатків. Записи в них здійснюються позиційним методом – за кожною операцією, що підтверджена відповідним документом (платіжним дорученням, рахунком, накладною тощо).

       2.3.14. Формування в бухгалтерському обліку інформації про зобов`язання та розкриття у фінансовій звітності здійснюється відповідно до вимог Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 128 «Зобов`язання» та Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов`язань бюджетних установ.

Облік бюджетних зобов`язань здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України, Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов`язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби.

         2.3.15. Бюджетні зобов`язання беруться та здійснюються платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов`язань минулих років, узятих на облік органами Казначейства.

       Бюджетні зобов`язання за спеціальним фондом бюджету беруться виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. Бюджетні зобов`язання та платежі з бюджету здійснюються за наявності бюджетного призначення.

      У разі виникнення нагальної потреби пов`язаної з господарською діяльністю, обсяги та напрямки використання коштів можуть переглядатися згідно обґрунтованих розрахунків.

       Бюджетні зобов`язання реєструються в органі Казначейства. Для реєстрації договорів і контролю за відповідністю прийнятих зобов`язань бюджетним асигнуванням застосовується Книга аналітичного обліку отриманих асигнувань та прийнятих зобов`язань за встановленою формою. Книга ведеться окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету.

  1. 4.Облік доходів та видатків.

     2.4.1. Облік доходів загального фонду, які передбачені в кошторисі, ведеться на субрахунку 702 «Асигнування з місцевого бюджету на видатки установи та інші заходи».

         Облік доходів, які отримуються як надходження від реалізації майна, здійснюється на субрахунку 711 «Доходи за коштами, отримані як плата за послуги».

         Кошти, які отримані від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, відображаються на субрахунку 712 «Доходи за іншими джерелами власних надходжень установ».

         Кошти отримані з бюджету розвитку районного бюджету та фонду економічного розвитку відображаються на субрахунку 713 «Доходи за іншими надходженнями спеціального фонду».

         Для аналітичного обліку отриманих асигнувань використовується Картка аналітичного обліку отриманих асигнувань за встановленою формою. Картка ведеться в розрізі кодів економічної класифікації видатків окремо за кожним кодом функціональної класифікації видатків. Картки ведуться окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету.

       2.4.2. Касові видатки відображаються в обліку одержання наявних коштів або перерахування коштів з поточного бюджетного рахунку. Синтетичний облік касових видатків ведеться на рахунку 32 «Рахунки в казначействі» у розрізі відповідних субрахунків.

         Для аналітичного обліку касових видатків використовується Картка аналітичного обліку касових видатків за встановленою формою. За кожним кодом функціональної класифікації видатків, за загальним та спеціальним фондами, за кожним видом коштів спеціального фонду складаються окремі картки в розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету.

       2.4.3. Фактичні видатки відображаються в обліку в момент здійснення на підставі актів списання, накладних, актів виконаних робіт тощо. Фактичні видатки визначають дійсні видатки виконавчого апарату щодо виконання кошторису, та підтверджені відповідними документами.

Синтетичний облік фактичних видатків ведеться на субрахунках 802 «Видатки з місцевого бюджету на утримання установи та інші заходи», 811 «Видатки за коштами, отримати як плата за послуги», 812 «Видатки за іншими джерелами власних надходжень», 813 «Видатки за іншими надходженнями спеціального фонду».

         Аналітичний облік видатків ведеться в Картці аналітичного обліку фактичних видатків за встановленою формою, в розрізі кодів економічної класифікації видатків. За кожним кодом функціональної класифікації видатків, за загальним та спеціальним фондами, за кожним видом коштів спеціального фонду складаються окремі картки.

  1. 5.Відрядження та облік розрахунків з підзвітними особами.
 2.5.1.Оплата праціпрацівниківвиконавчогоапарату (головнийрозпорядникбюджетнихкоштів) та комунальних установ здійснюєтьсявідповіднодо Кодексу Законів про працюУкраїни, ЗаконівУкраїни: «Про місцевесамоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевогосамоврядування»,«Про індексаціюгрошовихдоходівнаселення»,постанов КабінетуМіністрівУкраїни: «Про упорядкуванняструктури та умов оплати праціпрацівниківапаратуорганіввиконавчоївлади, органівпрокуратури, судів та іншихорганів»,«Про реалізацію статей 14 і 16 Закону України
"Про державнупідтримкузасобівмасовоїінформаціїта соціальнийзахистжурналістів"», наказуМіністерства праці України «Про умови оплати праціробітників, зайнятихобслуговуванняморганіввиконавчоївлади, місцевогосамоврядування та їхвиконавчихорганів, органівпрокуратури, судів та іншихорганів»,наказуМіністерства юстиції України«Про умови оплати праціпрацівниківархівнихустановнаосновіЄдиноїтарифноїсітки»,Положення про преміювання працівників виконавчого апарату Кельменецької районної ради та іншими нормативно – правовими актами, якірегламентуютьпитання оплати праці.

2.5.2. Розрахунки з працівниками виконавчого апарату (головний розпорядник бюджетних коштів) з оплати праці проводиться через їх особові поточні рахунки, операції за якими можуть здійснюватися з використанням електронних платіжних засобів, відкриті в установі банку, з якою виконавчим апаратом районної ради (головний розпорядник бюджетних коштів) укладено договір на розрахунково – касове обслуговування по видачі заробітної плати з використанням платіжних карток.

2.5.3. Для обліку робочого часу використовується Табель обліку використання робочого часу, типова форма № 6. Неточності в Табелі обліку робочого часу, пов`язані із завчасно поданими табелями для розрахунку заробітної плати (не в останній робочий день місяця), виправляються через оформлення додаткових (уточнюючих) табелів за минулий місяць
(відрядження, лікарняні тощо).

2.5.4. Заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата. У разі коли день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітна плата виплачується напередодні. Розмір заробітної плати за першу половину місяця визначається в розмірі не менше оплати за фактично відпрацьований час з розрахунку нарахованого за такий період фонду оплати праці працівника.

2.5.5. Підставою для нарахування заробітної плати є такі первинні документи: табель обліку робочого часу, розпорядження про призначення та звільнення працівників, розпорядження на відпустку, відрядження та матеріальне стимулювання, листки непрацездатності (оплата яких проводиться згідно порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням затвердженим постановою Кабінету міністрів України) тощо. Заробітна плата працівникам за час відрядження виплачується з дотриманням вимог ст.121 КЗпП України в розмірі не менше середнього заробітку. Якщо заробітна плата в місяці відрядження в розрахунку на день буде більше, ніж середня заробітна плата, то дні відрядження оплачуються як звичайні дні.

2.5.6. Синтетичний облік нарахованої та виплаченої заробітної плати ведеться на рахунку 661 «Розрахунки із заробітної плати» за загальним та спеціальним фондами. Аналітичний облік ведеться в меморіальному ордері.

2.5.7. На суму нарахованої заробітної плати здійснюється нарахування єдиного внеску в розмірі встановленому Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування».

2.5.8. Дні виплати заробітної платиустановлені колективними договорами.

2.5.9. Службовим відрядженням вважається поїздка працівника поза місцем його постійної роботи за дорученням чи розпорядженням голови районної ради на певний строк для виконання службового завдання.

Підзвітні суми мають цільове призначення і повинні витрачатися виключно з метою, на яку вони видані, згідно з кодами економічної класифікації видатків бюджету. Аванс під звіт видається за дозволом голови на основі письмової заяви працівника, де вказується призначення авансу і при відсутності заборгованості за попереднім авансом, за три дні до відрядження, для того щоб підготувати документи для реєстрації на отримання готівки. Якщо відрядженому працівникові в запрошенні вказано про відшкодування витрат на відрядження в повному обсязі або виплачуються додаткові кошти у вигляді компенсації поточних витрат, добових, тоді виплата добових не проводиться. Облік розрахунків з підзвітними особами по видатках на відрядження ведеться на субрахунку 362 «Розрахунки з підзвітними особами». Аналітичний облік ведеться в накопичувальній відомості – меморіальний ордер № 8.

       2.5.10. Облік операцій в іноземній валюті регламентується Порядком відображення в обліку операцій в іноземній валюті, затвердженим наказом Держказначейства від 24.07.2001 р. № 126. Бухгалтерський облік ведеться відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку та інших нормативно – правових актів щодо ведення обліку. Облік операцій в іноземній валюті здійснюється в регістрах бухгалтерського обліку у національній валюті України шляхом перерахунку суми іноземної валюти за валютним курсом з одночасним відображенням операцій в іноземній валюті.

     2.5.11. Інвентаризація активів і зобов`язань проводиться з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності.

Під час інвентаризації активів і зобов`язань перевіряються і       документально підтверджуються їх фактична наявність, стан, відповідність критеріям, повнота відображення зобов`язань, виявляються лишки або нестачі активів шляхом зіставлення фактичної наявності з даними бухгалтерського обліку.

         У ході проведення інвентаризації виявляються активи, які частково втратили свою первісну якість, а також матеріальні і нематеріальні активи, що не використовуються.

         Інвентаризація проводиться у випадках та у терміни, що визначені відповідними законодавчими актами, та на підставі розпорядження голови, в якому зазначаються терміни її проведення та затверджується склад комісії. Інвентаризаційні описи, акти інвентаризації, звіряльні відомості, протокол інвентаризаційної комісії у разі відсутності їх типових форм розробляються з урахуванням вимог законодавства, заповнюються рукописним способом або за допомогою електронних засобів обробки інформації.

2.5.12. Фінансова та бюджетна звітність складається на підставі даних бухгалтерського обліку відповідно до ст.58 Бюджетного кодексу України, Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. №419, Порядку складання фінансової, бюджетної та іншої звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2012 р. № 44, для отримання інформації про фактичне становище, результати діяльності та рух грошових коштів. Звітність подається до визначених Законом органів у встановлені терміни.                    

Керуючий справами районної ради                           Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Надзвичайно важко говорити про хорошу Людину в минулому. Особливо тоді, коли ще вчора це був живий, діючий професіонал своєї справи, чудовий краєзнавець, журналіст, якого вирізняли добро та уважність до всіх поколінь і прогресивних людей минулого та сучасності. Саме таким у нашій пам’яті залишиться назавжди Василь Дмитрович Кривий – колишній редактор газети "Рідне слово", заслужений журналіст України і наш колега. Василь Дмитрович був людиною мудрою та розважливою, ніколи не забував про проблеми тих, хто поруч. Майже все життя пропрацювавши в лоні журналістики досяг неймовірних успіхів і при цьому не забував розповідати про досягнення та успіхи інших. Від себе особисто та від імені всього депутатського корпусу висловлюємо щирі слова співчуття родині загиблого та близьким, всім хто знав науковця, краєзнавця, заслуженого журналіста та громадського діяча – Кривого Василя Дмитровича. Нехай Бог дасть сили родині перенести важку втрату, поділяємо біль та сум. Світла пам’ять його душі. Голова районної ради Віктор Ілаш.
  • З приходом холодів більшість жителів нашого району турбує питання чи будуть нараховані субсидії  на новий опалювальний сезон.           Постановами Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 та від 18.08.2017 № 609 внесено ряд змін до постанови КМУ від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» та до постанови КМУ від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» в частині перегляду соціальних нормативів споживання газу.          Зокрема, рахуючи розмір субсидії на опалювальний період, який цього року триватиме з 16 жовтня до 15 квітня, враховуватимуться доходи громадян за І і ІІ квартали цього року. Натомість на неопалювальний, який почнеться 1 травня 2018 року, будуть враховані доходи за ІІІ і ІV квартали 2017 року.          Змінено норми споживання природного газу на одну особу для приготування їжі з 7,1 м3 на 5,4 м3 та підігріву води з 14 м3 на 10,5 м3, для опалення з 5,5 м3 на 5м3 на один квадратний метр опалювальної площі. Для домогосподарств, що складаються з однієї або двох непрацездатних осіб, зазначена норма становить 75 кв. метрів на домогосподарство. На сьогоднішній день своїм правом отримати субсидію від держави на оплату житлово-комунальних послуг скористалися біля 9000 сімей району, з них 7415 – це домогосподарства, які використовують природній газ для опалення.   14.10.2017 працівниками управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації проведено масовий перерахунок таких субсидій на жовтень 2017 р., в тому числі на опалення з 16 жовтня по 31 жовтня (тобто за півмісяця), згідно з яким автоматично перераховано субсидію 4 700 домогосподарствам. Всі інші справи потребують уточнення інформації про доходи громадян за І півріччя 2017 року (стипендії, допомоги по безробіттю, отримані аліменти, доходи від підприємницької діяльності на загальній системі оподаткування, рентні платежі), а також внесення інформації про отримані ІD картки дітьми, яким виповнилось 14 років та інше. В разі недонесення необхідних документів субсидію не буде призначено. Після перевірки правильності розрахунку субсидії можливі зміни, про що таких сімей буде проінформовано. Повідомлення про призначені субсидії на жовтень 2017 року будуть доставлені за місцем проживання, жителям сільської місцевості – через працівників територіального центру, жителям смт. Кельменці та ст. Ларга - поштою. Тому  немає необхідності особисто звертатися до управління праці та соціального захисту населення. В листопаді 2017 року знову буде проведено розрахунок на повні місяці опалювального періоду, а саме з 01.11.2017 по 31.03.2018, а в квітні 2018 року знову на половину місяця  на опалення – 3 01.04.2018 по 15.04.2018. Додатково нагадуємо, що протягом місяця отримувачі субсидії зобов’язані повідомити управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації про наступні зміни: -  складу зареєстрованих у житлі (хтось виписався чи прописався); -  соціального статусу членів сім’ї (хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером, перебував на обліку в центрі зайнятості); -  про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень; -  набору комунальних послуг. Для тих хто зволікав зі зверненням за призначенням субсидій наголошуємо, що звернутися ніколи не пізно. Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації                                                                           Л. Руснак
  • 13 жовтня Представництво Європейського Союзу в Україні зробило заяву на підтримку медичної реформи. Зокрема, в заяві йдеться: «Наступного тижня Верховна Рада розгляне два законопроекти про реформу охорони здоров'я (№6327, №6604). Прийняття цих законів має важливе значення. Це дозволить активізувати зміни в системі, зробити належну систему охорони здоров'я доступною для всіх громадян, одночасно підвищуючи її прозорість та ефективність». На думку ЄС, реформи вже давно відкладаються і зараз надзвичайно важливо братися за застарілу та неефективну систему охорони здоров'я, успадковану від радянського минулого, яка не здатна надавати задовільні послуги та потерпає від корупції та неефективності. Показники здоров'я в Україні, такі як середня тривалість життя, залишаються одними з найгірших в Європі, в той же час витрати є порівняно високими. Найбільш уразливі особи найбільше знаходяться під впливом нинішньої ситуації. Реформи, передбачені урядом, будуть переорієнтовувати фінансову підтримку на надання послуг, а не фінансувати надмірно пропорційну та частково застарілу інфраструктуру. «Багато європейських країн переживали подібний процес у минулому, тим самим вивільнивши ресурси, щоб в цілому забезпечити населення кращим медичним обслуговуванням», - наголошує Представництво ЄС. Вирішення потреб всього населення подасть сильний сигнал до всіх громадян, а також продемонструє неухильне дотримання країною європейських стандартів. «У цьому контексті ми вітаємо зусилля українського уряду зробити модернізацію системи охорони здоров'я України одним із основних його пріоритетів. Ми закликаємо всіх депутатів голосувати за ці два ключові законопроекти у формі, запропонованій урядом, на пленарному засіданні Верховної Ради наступного тижня. Реформи більше не повинні відкладатися», - наголошується в заяві. Джерело: Прес-центр ініціативи «Децентралізація влади»

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda