Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І півріччя 2018 року

Січень

                                                                                                

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            - с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     -    с. Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     - с. Зелена

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на ІІ півріччя 2017 року

Липень

Ілаш В.М., голова районної ради                                            -   с.Бузовиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            - с. Коновка

Серпень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Берново

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вовчинець

Вересень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Подвірївка

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Лукачани

Жовтень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Іванівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с.Ленківці

Листопад

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Лівинці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Оселівка

Грудень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              - с.Новоселиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вартиківці

                                                                                                 

           

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І півріччя 2017 року

Січень

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                      - с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                      - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с.Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Зелена

 

 

 

 

ГРАФІК
особистого прийому громадян посадовими особами

районної ради

Прізвище, ім’я, по батькові Посада Дні та години прийому
Ілаш Віктор Миколайович Голова районної ради

Щопонеділка

з 10.00 до 19.00

каб.23

Горобець Анатолій Іванович Заступник голови районної ради

Щочетверга

з 09.00 до 18.00

каб.19

Світла Людмила Вікторівна Керуючий справами районної ради

Щовівторка

з 09.00 до 18.00

каб.18

Єременко Ірина Анатоліївна

Мусензова Наталія Дмитрівна

Потерейко Роман Володимирович

Начальники відділів виконавчого апарату районної ради

Щоденно

з 9.00 до 12.00

та з 13.00 до 16.00

каб.26

каб.20

каб.15

 

     Керуючий справами районної ради                               Л.Світла

 

 

                                                                                                                                                   УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до органів місцевого самоврядування Кельменецького району за 2017 рік

№ п/п Наймену-вання органів виконавчої влади та місцевого самовря-дування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.6) у тому числі: Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.6)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне Колективне Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.3)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Всього У них підписів Телеграма Лист Усне
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.2.1 5.3 6 6.1 6.2 6.3
1 Районна рада 303 15 288 - - - - 303 303 - - - - 303 - 303 - 303 160 143 303 300 3 33 - 303 - 15 288
2 Селищна рада 659 471 20 - 168 - - 659 659 - - - - 659 - 643 16 659 237 422 659 652 7 172 - 659 - 639 20
3 Сільські ради 7387 1831 5082 180 258 - 36 7387 7379 2 6 - - 7387 1046 6316 25 7387 3455 3932 7387 7378 9 36 - 7387 - 3475 3912
4 РАЗОМ 8349 2317 5390 180 426 - 36 8349 8341 2 6 - - 8349 1046 7262 41 8349 3852 4497 8349 8330 19 241 - 8349 - 4129 4220
                                                             
№ п/п

Всього звернень за категоріями авторів

(гр.7 = сума гр.7.1 – гр.7.20)

з них від:
Учасників війни Дітей війни Інвалідів Великої Вітчизняної війни Інвалідів війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Інвалідів І групи Інвалідів ІІ групи Інвалідів ІІІ групи Дітей-інвалідів Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Робітників
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 8 8.1 8.2
1. 303 1 2 - - 52 - 7 15 13 1 - - - - 3 - - - - 209 303 155 1
2. 659 - 52 - - 58 - - 4 36 - - - 12 - _ - - - - 497 659 172 -
3 7387 139 528 51 11 238 296 33 99 131 25 57 37 229 15 41 - - - - 5457 7387 2492 498
4. 8349 140 582 51 11 348 296 40 118 180 26 57 37 241 15 44 - - - - 6163 8349 2819 499
№ п\п з них від: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 –   гр.9.6) з них: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.9 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:  
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку  
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 Х 010 020 030  
1. - 10 8 9 2 48 - - - 70 303 280 19 3 - - - 1 303 - 1 -  
2. 42 20 - 8 29 191 - 1 - 196 659 638 - - - - - 21 659 - 375 -  
3. 1787 246 294 138 179 1311 91 32 6 313 7387 5254 17 2115 - - - 1 7387 6 3048 68  
4. 1829 276 302 155 210 1550 91 33 6 579 8349 6172 36 2118 - - - 23 8349 6 3424 68  
                                                                                           
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики Соціального захисту Праці і заробітної плати Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Факти корупції Інше
  040 050 060 070 080 090 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250
1. - - 293 1 2 - 2 - 3 - - - 1 - - - - - - - - -
2. 108 - 142 - - 34 - - - - - - - - - - - - - - - -
3. 50 58 1886 158 102 79 317 92 750 220 39 65 4 59 - - 5 8 5 4 61 303
4. 158 58 2321 159 104 113 319 92 753 220 39 65 5 59 - - 5 8 5 4 61 303

    Заступник голови Кельменецької районної ради                                                          А.Горобець                                                                         

 

 

                                                                                                                             УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до органів місцевого самоврядування Кельменецького району за 2016 рік

№ п/п Наймену-вання органів виконавчої влади та місцевого самовря-дування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.6) у тому числі: Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума   гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.6)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне Колективне Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.3)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Всього У них підписів Телеграма Лист Усне
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.2.1 5.3 6 6.1 6.2 6.3
1 Районна рада 323 23 300 - - -- - 323 323 - - - - 323 - 316 7 323 153 170 323 312 11 185 - 323 - 23 300
2 Селищна рада 638 474 25 - 139 - - 638 638 - - - - 638 - 629 9 638 341 297 638 628 10 129 - 638 - 613 25
3 Сільські ради 7091 1677 4969 - 420 - 25 7091 7087 4 - - - 7091 1170 5898 23 7091 3216 3875 7091 7082 9 - - 7091 - 2247 4844
4 РАЗОМ 8052 2174 5294 - 559 - 25 8052 8048 4 - - - 8052 1170 6843 39 8052 3710 4342 8052 8022 30 314 - 8052 - 2883 5169
                                                             
№ п/п

Всього звернень за категоріями авторів

(гр.7 = сума гр.7.1 – гр.7.20)

з них від:  
Учасників війни Дітей війни Інвалідів Великої Вітчизняної війни Інвалідів війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Інвалідів І групи Інвалідів ІІ групи Інвалідів ІІІ групи Дітей-інвалідів Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Робітників  
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 8 8.1 8.2  
1. 323 2 1 1 - 27 - 20 27 18 1 - 1 - 3 - - - - - 222 323 154 -  
2. 638 - 42 - - 16 - - 6 28 - - - 8 - - - - - - 538 638 142 -  
3 7091 240 697 23 62 206 318 27 78 100 31 53 66 196 27 30 - - - 14 4923 7091 2255 430  
4. 8052 242 740 24 62 249 318 47 111 146 32 53 67 204 30 30 - - - 14 5683 8052 2551 430  
№ п\п з них від: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 – гр.9.6) з них: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.9 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 Х 010 020 030
1. - 7 6 - 3 28 - 3 2 120 323 277 23 13 - 2 - 8 323 - 9 9
2. 39 18 - 9 79 163 - 1 - 187 638 638 - - - - - - 638 - 365 -
3. 1929 216 56 114 182 1274 90 22 5 518 7091 5029 29 2030 - - - 3 7091 5 2907 106
4. 1968 241 62 123 264 1465 90 26 7 825 8052 5944 52 2043 - 2 - 11 8052 5 3281 115
                                                                                           
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики Соціального захисту Праці і заробітної плати Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Факти корупції Інше
  040 050 060 070 080 090 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250
1. 1 - 281 - 4 2 7 - 6 - - 1 - - - - - - - - - 3
2. 102 - 139 - - 32 - - - - - - - - - - - - - - - -
3. 71 87 1537 228 111 60 334 82 731 192 41 58 4 76 - - 4 12 6 8 25 406
4. 174 87 1957 228 115 94 341 82 737 192 41 59 4 76 - - 4 12 6 8 25 409

                                                                             

Заступник голови Кельменецької районної ради                                                          А.Горобець

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Цього тижня учні та дошкільнята Кельменецького району матимуть чудову нагоду весело, легко і цікаво вивчати правила безпеки життєдіяльності. Адже з метою формування у дітей практичних навичок, як діяти у разі різних надзвичайних ситуацій, задля підвищення інтересу молоді до пожежно-рятувальної справи з 22 по 26 жовтня у навчальних закладах району проходитиме Тиждень знань безпеки життєдіяльності.  Заходи відбуватимуться за участі та ініціативи Управління ДСНС України у Чернівецькій області, Управління освіти Чернівецької міської ради, Чернівецької обласної організації добровільного пожежного товариства України та обласного Товариства Червоного Хреста України. Загалом у рамках Тижня знань відбудуться чимало цікавих заходів для школярів і дошкільнят: діти матимуть змогу побувати на екскурсії до пожежно-рятувального підрозділу, візьмуть участь у різноманітних театралізованих постановках, відкритих уроках на тему безпечної поведінки, позмагаються у конкурсах і вікторинах. Окрім цього, для учнів і вихованців дитсадків буде організовано зустрічі із рятувальниками, показ відеороликів, уроки безпеки. Фахівці Служби порятунку продемонструють дітлахам пізнавальні мультфільми, проведуть ігри, під час яких невимушено і з користю навчать дітей безпеки життєдіяльності. 
  • За результатами першого етапу верифікації субсидіантів Уряд вдосконалив умови оформлення урядової допомоги у сплаті житло-комунальних послуг. Відповідні зміни були внесені в Постанову КМУ №329 Кабінетом міністрів України. З 1 жовтня 2018 року при розрахунку житлової субсидії не враховуються до сукупного доходу сплачені аліменти та спеціальна бюджетна дотація за вирощування молодняка великої рогатої худоби, яка в рік складає до 2500 гривень за голову. Субсидію на загальних умовах можуть отримати ті громадяни, в яких є заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску з вини роботодавця. Право на допомогу від Уряду мають ті родини, опалювальна, а не загальна,  площа житла яких не перевищує 120 кв. метрів для квартири та 200 кв. метрів для індивідуального будинку. У разі якщо член домогосподарства немає доходів, бо перебуває у складних життєвих обставинах через хворобу, або в складі домогосподарства є працездатні алко- чи наркозалежні (за наявності довідки від лікаря), онкохворі (за наявності висновку ЛКК), субсидію вправі призначити Комісія з питань призначення житлових субсидій. На понаднормову площу, але не більше ніж 30% від норми, мають право громадяни, які отримують пенсію у зв’язку з втратою годувальника, хто досяг пенсійного віку чи отримує пенсію за вислугою років, а також ті, хто отримує державну соціальну допомогу за інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю. Зміни також стосуються сплати обов’язкового платежу. З 1 жовтня 2018 року якщо вартість фактично спожитої послуги менша обсягу обов’язкового платежу субсидіант має право сплачувати лише вартість фактично спожитої послуги. Для прикладу, якщо розмір обов’язкового платежу за певну послуг становить 200 гривень на місяць, але домогосподарство реально її спожило тільки на 120 гривень, сплаті підлягатиме фактичний обсяг споживання, тобто 120 грн. Без обов’язкової сплати ЄСВ субсидію можуть отримати: Безробітні в сільській місцевості, райцентрі, селищах міського типу. Комісія з питань призначення житлових субсидій вправі прийняти позитивне для заявника рішення. Безробітні в місті за умови перебування на обліку в центрі зайнятості Громадяни, які працюють за кордоном і сплачують там ЄСВ, що підтверджується документально. Тоді  субсидію в Україні домогоподарство, де зареєстрована така особа, має змогу отримати на загальних умовах.  Якщо субсидію на новий рік 2018-2019рр уже призначено, то її розмір на опалювальний сезон управління соціального захисту населення у жовтні розрахує автоматично, без повторного звернення з документами. Розмір своєї субсидії можна дізнатися он-лайн – на сайті subsidii.ioc.gov.ua. Джерело: msp.gov.ua
  • Минув рік з дня голосування за медичну реформу в стінах Верховної Ради. Тоді свій голос за зміни в системі охорони здоров’я і гарантований державою пакет медичних послуг для кожного віддали 240 народних депутатів. Розказуємо, що змінилося в системі охорони здоров’я за рік. Рік тому Верховна Рада України проголосувала за Закон 2168 - VIII "Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення" і таким чином дала “зелене світло” реформі фінансової системи медицини. В грудні закон підписав Президент Петро Порошенко. Вже з січня 2018 року Міністерство охорони здоров’я розпочало впровадження змін в охороні здоров’я. А саме першого етапу реформи — нового механізму фінансування медичних закладів, що надають первинну медичну допомогу. Адже сімейні лікарі, терапевти і педіатри є медиками, до яких найперше мають звертатися українці. Національна служба здоров’я У рекордно короткі строки, 30 березня 2018 року, була створена Національна служба здоров’я України — центральний орган виконавчої влади, який реалізує основний принцип медреформи «гроші йдуть за пацієнтом» — оплачує вартість реально наданих медичних послуг. Цей механізм оплати нарешті запрацював в Україні цього року, поступово заміняючи неефективну совєцьку модель оплати ліжко-місць. Нацслужба здоров’я вже уклала договори з 623 комунальними, приватними медзакладами і лікарями-ФОП, які надають первинну медичну допомогу. Вперше українці можуть вільно обирати лікаря у медзакладі, незалежно від форми власності, Нацслужба здоров’я на однакових умовах оплачує надання гарантованого пакету послуг первинної медичної допомоги усім закладам, які стали партнерами Служби. За чотири місяці Нацслужба оплатила послуги за єдиним тарифом у цих медзакладах на 1,6 млрд грн. Вільний вибір власного лікаря Національна кампанія з вибору сімейних лікарів, терапевтів та педіатрів стартувала в квітні 2018 року. Вперше українці змогли вільно обирати лікаря, без прив’язки до місця «прописки». За сім місяців майже 20 млн українців підписали декларації про вибір своїх лікарів. А це означає, що майже кожен другий українець вже має лікаря, якому довіряє і до якого може звернутися з будь-якими проблемами зі здоров’ям або дізнатися, як вести здоровий спосіб життя і не хворіти. У будь-який момент можна змінити лікаря, підписавши декларацію з іншим. Підписання декларацій про вибір лікаря та забезпечення оплати Нацслужбою здоров’я послуги за кожного пацієнта саме у той медзаклад, де ця послуга надається, стало можливим завдяки електронній системі охорони здоров’я. Це перший крок до переходу на електронний документообіг в українських медзакладах. Нові заробітні плати медиків Медичні заклади, які уклали договір з Нацслужбою здоров’я, отримали фінансову свободу та можуть самостійно розпоряджатися своїм бюджетом, вони не обмежені тарифною сіткою чи штатним розписом. Це дозволило головним лікарям переглянути зарплатну політику. У лікарів, які ефективно працюють, заробітна плата зросла до трьох разів. Якщо раніше лікарі «первинки» отримували до 5 тис грн, то вже після перших оплат Служби ефективні заклади змогли підвищити зарплати своїм лікарям до 15 тис грн. Суттєво підвищилися і заробітні плати молодшого медичного персоналу. Реформа у 2019 році Які зміни в охороні здоров’я чекають на українців наступного року? Усі комунальні медичні заклади країни, де працюють сімейні лікарі, терапевти і педіатри, з січня 2019 році перейдуть на оплати за послуги за контрактами з Нацслужбою здоров’я. У 2018 році в електронній системі охорони здоров’я медзаклади можуть тільки підписувати декларації про вибір лікаря та заключати договори із Нацслужбою здоров’я. У 2019 році сімейні лікарі, терапевти і педіатри перейдуть на електронний документообіг: електронні медична картка пацієнта, рецепти на «Доступні ліки», направлення до вузьких спеціалістів, лікарняні листи. До кінця 2019 року сімейні лікарі працюватимуть без паперу. Наступний етап після реформи первинної ланки розпочнеться з другої половини 2019 року — програма «Безкоштовна діагностика». Це 80% потреби пацієнта з діагностики у сімейного лікаря, терапевта або педіатра, найбільш необхідні безоплатні дослідження і аналізи, консультації вузькопрофільних спеціалістів. За направленням сімейного лікаря, терапевта і педіатра пацієнти зможуть проходити такі обстеження як рентген, УЗД, мамографія, ехокардіографія серця та інші безоплатно у будь-якому медзакладі, який уклав договір з Нацслужбою здоров’я. Таким чином, на нову модель фінансування почнуть переходити поліклініки, які є закладами спеціалізованої амбулаторної допомоги. Ще одна велика задача, яка стоїть перед Міністерством охорони здоров’я та Нацслужбою здоров’я — розробка державної програми медичних гарантій на 2020 рік, яка вперше буде ухвалена разом з Державним бюджетом на 2020 рік. Вона включатиме всі рівні надання медичних послуг, які оплачуватиме Нацслужба здоров’я у 2020 році за принципом «гроші йдуть за пацієнтом». Джерело: http://moz.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda