Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І  півріччя 2020 року

Січень

                                                                                                     

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            -  с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        -  с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -     с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        -     с.Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Зелена

                                                                                      

 

УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до   органів місцевого самоврядування у 2019 році

п/п

найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.9) у тому числі:   Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.3)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне

Колективне

(всього)

Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.5)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Засобами електронного звꞌязку Засобами телефонного звꞌязку Електронна петиція, що не набрала необхідну кількість голосів Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Телеграма Лист Усне Електронне Петиція
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.3 6 6.1 6.2 6.3 6.4 6.5
1. Районна рада  287 10 277               287 287         287   279 8 287 153 134 287 281  6   287    10 277    
2. Селищна рада 402 375 27               402 402         4 02   390 12 402 246 156 402 389 13   402   375 27    
3. Сільські ради 7942 2410 4955 33 491 17 36       7942 7935 3 1 3   7942 942 6981 19 7942 3893 4049 7942 7932 10   7942   2967 4975    
4. РАЗОМ 8631 2785 5269 33 491 17 36       8631 8624 3 1 3   8631 942 7650 39 8631 4292 4339 8631 8602 29   8631   3352 5279    
    Учасників війни Дітей війни Осіб з інвалідністю внаслідок Великої Вітчизняної війни Осіб з інвалідністю внаслідок війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Ветеран військової служби Осіб з інвалідністю I групи Осіб з інвалідністю ІІ групи Осіб з інвалідністю ІІІ групи Дітей з інвалідністю з дитинства Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Учасник АТО Член сім’ї загиблого Переселена або внутрішньо переміщена особа Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Пенсіонер з числа військовослужбовців Робітників
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.6.1 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 7.21 7.22 7.23 8 8.1 8.1.2 8.2
1. 287 1       37     10 15 19         1           204       287 175 55 1
2. 402       37 17 1   6 10 18 1     8             304       402 188   36
3. 7942 223 857 18 12 226 401   28 103 223 50 52 36 242 30 60       36 5345       7942 3265   40 2
4. 8631 224 857 18 49 280 402   44 128 260 51 52 36 250 31 60       36 5853       8631 3628 55 439

Продовження додатку

№ п\п у тому числі: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 – гр.9.7) у тому числі: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.10 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Журналіст Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що  пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що  не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17  Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку  
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.11.1 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 ІІ 010 020 030  
1.   6 2   1 30 1       16 287 266 21           287   1    
2.   27 12 13 43 52   5     26 402 402             402   283    
3. 1774 225 65 74 147 1158 108 18 2   704 7942 6059 21 1821   10   31 7942   2690 58  
4. 1774 258 79 87  191  1240  109  23 2   746 8631 6727 42 1821   10   31 8631   2974 58  
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики

Соціальної політики

Соціального захисту населення

Праці і заробітної плати Охорони праці та промислової безпеки Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації Сімейної та гендерної політики Молоді. Фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Діяльності підприємств та установ Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Інше  
  040 050 060 070 070.1 080 090 100 110 120 130 130.1 140 150 160 170 180 190 200 210 210.1 220 230 240  
1.   1 276     3   5                       1          
2. 5 12 53       9 21 8                           11    
3. 22 55 2020 60   68 83 407 324 687 183   19 29 15 7 3 6 4 13   3 1 1185  
4. 27 68 2349 60   71 92 433 332 687 183   19 29 15 7 3 6 4 14   3 12 1185  

Голова Кельменецької районної ради                                                                                                    В. Ілаш

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради   

на ІІ  півріччя 2019 року

Липень                                                                                          

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Бузовиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            -  с. Коновка

Серпень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Берново

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       -  с. Вовчинець

Вересень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Подвірївка

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Лукачани

Жовтень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                 -     с.Іванівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        -     с.Ленківці

Листопад

Ілаш В.М., голова районної ради                                                  -   с.Лівинці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                         - с. Оселівка

Грудень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                 - с.Новоселиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        - с. Вартиківці

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І  півріччя 2019 року

Січень                                                                                            

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            -  с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        -  с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -     с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        -     с.Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Зелена

 

УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що  надійшли до  місцевого самоврядування у 2018 році

п/п

найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.9) у тому числі:   Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.3)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне

Колективне

(всього)

Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.5)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Засобами електронного звꞌязку Засобами телефонного звꞌязку Електронна петиція, що не набрала необхідну кількість голосів Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Телеграма Лист Усне Електронне Петиція
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.3 6 6.1 6.2 6.3 6.4 6.5
1. Районна рада 305   305               305 305         305   305   305 183 122 305 304 1   305   1 304    
2. Селищна рада 521 90 400     31         521 521         521   493 28 521 246 275 521 511 10   521   481 40    
3. Сільські ради 8783 2011 5989 110 526 75 20 20 32   8783 8771 8 3 1   8783 1490 7241 52 8783 4218 4565 8783 8453 133 197 8783 2997 5766 20    
4. РАЗОМ 9609 2101 6694 110 526 106 20 20 32   9609 9597 8 3 1   9609 1490 8039 80 9609 4647 4962 9609 9268 144 197 9609 2997 6248 364    
    Учасників війни Дітей війни Осіб з інвалідністю внаслідок Великої Вітчизняної війни Осіб з інвалідністю внаслідок війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Ветеран військової служби Осіб з інвалідністю I групи Осіб з інвалідністю ІІ групи Осіб з інвалідністю ІІІ групи Дітей з інвалідністю з дитинства Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Учасник АТО Член сім’ї загиблого Переселена або внутрішньо переміщена особа Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Пенсіонер з числа військовослужбовців Робітників
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.6.1 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 7.21 7.22 7.23 8 8.1 8.1.2 8.2
1. 305 3             7 16 22           3         137 117     305 156   7
2. 521 1 9     34     1 10 17 1     1             443 4     521 203   51
3. 8783 162 819 14 7 223 474 3 46 107 175 26 70 61 259 27 55       33 6099 117 1 5 8783 3456 28 430
4. 9609 166 828 14 7 257 474 3 54 133 214 27 70 61 260 27 58       33 6679 238 1 5 9609 3815 28 488

Продовження додатку

№ п\п у тому числі: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 – гр.9.7) у тому числі: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.10 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Журналіст Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що  пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що  не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17  Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку  
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.11.1 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 ІІ 010 020 030  
1.   6   14   6         116 305 281 19         5 305        
2. 70 32 26 28 37 63   3     8 521 461   60         521   337    
3. 1827 235 61 101 153 1826 131 25 5   505 8783 6134 176 2424 2 1   46 8783 6 3316 72  
4. 1897 273 87 143 190 1895 131 28 5   629 9609 6876 195 2484 2 1   51 9609 6 3653 72  
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики

Соціальної політики

Соціального захисту населення

Праці і заробітної плати Охорони праці та промислової безпеки Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації Сімейної та гендерної політики Молоді. Фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Діяльності підприємств та установ Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Інше  
  040 050 060 070 070.1 080 090 100 110 120 130 130.1 140 150 160 170 180 190 200 210 210.1 220 230 240  
1.     303 1         1                                
2. 9 3 106       9 5 16                           36    
3. 58 50 2205 198 25 114 72 431 421 673 91 33 62 49 1 11     1 13 10 2 32 837  
4. 67 53 2614 199 25 114 81 436 438 673 91 33 62 49 1 11     1 13 10 2 68 837  

Голова Кельменецької районної ради                                                                                                    В. Ілаш

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І півріччя 2018 року

Січень

                                                                                                

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            - с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     -    с. Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     - с. Зелена

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на ІІ півріччя 2017 року

Липень

Ілаш В.М., голова районної ради                                            -   с.Бузовиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            - с. Коновка

Серпень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Берново

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вовчинець

Вересень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Подвірївка

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Лукачани

Жовтень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Іванівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с.Ленківці

Листопад

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Лівинці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Оселівка

Грудень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              - с.Новоселиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вартиківці

                                                                                                 

           

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І півріччя 2017 року

Січень

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                      - с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                      - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с.Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Зелена

 

 

 

 

ГРАФІК
особистого прийому громадян посадовими особами

районної ради

Прізвище, ім’я, по батькові Посада Дні та години прийому
Ілаш Віктор Миколайович Голова районної ради

Щопонеділка

з 10.00 до 19.00

каб.23

Горобець Анатолій Іванович Заступник голови районної ради

Щочетверга

з 09.00 до 18.00

каб.19

Світла Людмила Вікторівна Керуючий справами районної ради

Щовівторка

з 09.00 до 18.00

каб.18

Єременко Ірина Анатоліївна

Мусензова Наталія Дмитрівна

Потерейко Роман Володимирович

Начальники відділів виконавчого апарату районної ради

Щоденно

з 9.00 до 12.00

та з 13.00 до 16.00

каб.26

каб.20

каб.15

 

     Керуючий справами районної ради                               Л.Світла

 

 

                                                                                                                                                   УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до органів місцевого самоврядування Кельменецького району за 2017 рік

№ п/п Наймену-вання органів виконавчої влади та місцевого самовря-дування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.6) у тому числі: Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.6)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне Колективне Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.3)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Всього У них підписів Телеграма Лист Усне
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.2.1 5.3 6 6.1 6.2 6.3
1 Районна рада 303 15 288 - - - - 303 303 - - - - 303 - 303 - 303 160 143 303 300 3 33 - 303 - 15 288
2 Селищна рада 659 471 20 - 168 - - 659 659 - - - - 659 - 643 16 659 237 422 659 652 7 172 - 659 - 639 20
3 Сільські ради 7387 1831 5082 180 258 - 36 7387 7379 2 6 - - 7387 1046 6316 25 7387 3455 3932 7387 7378 9 36 - 7387 - 3475 3912
4 РАЗОМ 8349 2317 5390 180 426 - 36 8349 8341 2 6 - - 8349 1046 7262 41 8349 3852 4497 8349 8330 19 241 - 8349 - 4129 4220
                                                             
№ п/п

Всього звернень за категоріями авторів

(гр.7 = сума гр.7.1 – гр.7.20)

з них від:
Учасників війни Дітей війни Інвалідів Великої Вітчизняної війни Інвалідів війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Інвалідів І групи Інвалідів ІІ групи Інвалідів ІІІ групи Дітей-інвалідів Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Робітників
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 8 8.1 8.2
1. 303 1 2 - - 52 - 7 15 13 1 - - - - 3 - - - - 209 303 155 1
2. 659 - 52 - - 58 - - 4 36 - - - 12 - _ - - - - 497 659 172 -
3 7387 139 528 51 11 238 296 33 99 131 25 57 37 229 15 41 - - - - 5457 7387 2492 498
4. 8349 140 582 51 11 348 296 40 118 180 26 57 37 241 15 44 - - - - 6163 8349 2819 499
№ п\п з них від: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 –   гр.9.6) з них: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.9 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:  
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку  
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 Х 010 020 030  
1. - 10 8 9 2 48 - - - 70 303 280 19 3 - - - 1 303 - 1 -  
2. 42 20 - 8 29 191 - 1 - 196 659 638 - - - - - 21 659 - 375 -  
3. 1787 246 294 138 179 1311 91 32 6 313 7387 5254 17 2115 - - - 1 7387 6 3048 68  
4. 1829 276 302 155 210 1550 91 33 6 579 8349 6172 36 2118 - - - 23 8349 6 3424 68  
                                                                                           
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики Соціального захисту Праці і заробітної плати Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Факти корупції Інше
  040 050 060 070 080 090 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250
1. - - 293 1 2 - 2 - 3 - - - 1 - - - - - - - - -
2. 108 - 142 - - 34 - - - - - - - - - - - - - - - -
3. 50 58 1886 158 102 79 317 92 750 220 39 65 4 59 - - 5 8 5 4 61 303
4. 158 58 2321 159 104 113 319 92 753 220 39 65 5 59 - - 5 8 5 4 61 303

    Заступник голови Кельменецької районної ради                                                          А.Горобець                                                                         

 

 

                                                                                                                             УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до органів місцевого самоврядування Кельменецького району за 2016 рік

№ п/п Наймену-вання органів виконавчої влади та місцевого самовря-дування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.6) у тому числі: Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума   гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.6)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне Колективне Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.3)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Всього У них підписів Телеграма Лист Усне
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.2.1 5.3 6 6.1 6.2 6.3
1 Районна рада 323 23 300 - - -- - 323 323 - - - - 323 - 316 7 323 153 170 323 312 11 185 - 323 - 23 300
2 Селищна рада 638 474 25 - 139 - - 638 638 - - - - 638 - 629 9 638 341 297 638 628 10 129 - 638 - 613 25
3 Сільські ради 7091 1677 4969 - 420 - 25 7091 7087 4 - - - 7091 1170 5898 23 7091 3216 3875 7091 7082 9 - - 7091 - 2247 4844
4 РАЗОМ 8052 2174 5294 - 559 - 25 8052 8048 4 - - - 8052 1170 6843 39 8052 3710 4342 8052 8022 30 314 - 8052 - 2883 5169
                                                             
№ п/п

Всього звернень за категоріями авторів

(гр.7 = сума гр.7.1 – гр.7.20)

з них від:  
Учасників війни Дітей війни Інвалідів Великої Вітчизняної війни Інвалідів війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Інвалідів І групи Інвалідів ІІ групи Інвалідів ІІІ групи Дітей-інвалідів Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Робітників  
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 8 8.1 8.2  
1. 323 2 1 1 - 27 - 20 27 18 1 - 1 - 3 - - - - - 222 323 154 -  
2. 638 - 42 - - 16 - - 6 28 - - - 8 - - - - - - 538 638 142 -  
3 7091 240 697 23 62 206 318 27 78 100 31 53 66 196 27 30 - - - 14 4923 7091 2255 430  
4. 8052 242 740 24 62 249 318 47 111 146 32 53 67 204 30 30 - - - 14 5683 8052 2551 430  
№ п\п з них від: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 – гр.9.6) з них: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.9 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 Х 010 020 030
1. - 7 6 - 3 28 - 3 2 120 323 277 23 13 - 2 - 8 323 - 9 9
2. 39 18 - 9 79 163 - 1 - 187 638 638 - - - - - - 638 - 365 -
3. 1929 216 56 114 182 1274 90 22 5 518 7091 5029 29 2030 - - - 3 7091 5 2907 106
4. 1968 241 62 123 264 1465 90 26 7 825 8052 5944 52 2043 - 2 - 11 8052 5 3281 115
                                                                                           
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики Соціального захисту Праці і заробітної плати Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Факти корупції Інше
  040 050 060 070 080 090 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250
1. 1 - 281 - 4 2 7 - 6 - - 1 - - - - - - - - - 3
2. 102 - 139 - - 32 - - - - - - - - - - - - - - - -
3. 71 87 1537 228 111 60 334 82 731 192 41 58 4 76 - - 4 12 6 8 25 406
4. 174 87 1957 228 115 94 341 82 737 192 41 59 4 76 - - 4 12 6 8 25 409

                                                                             

Заступник голови Кельменецької районної ради                                                          А.Горобець

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Президент України підписав Указ № 449/2020 «Про деякі заходи щодо прискорення реформ у сфері земельних відносин». Документ передбачає передачу земель сільськогосподарського призначення з державної до комунальної власності. «Ключовий момент, без якого децентралізація не може бути в Україні завершена, це передача земель безпосередньо громадам. Сьогодні цей важливий крок буде зроблено. Сьогодні я підписую указ про заходи щодо передачі земель сільськогосподарського призначення з державної до комунальної власності», – сказав він. Так, 26 жовтня усі новостворені громади отримають землі в комунальну власність та зможуть використовувати кошти від землекористування для свого розвитку. Загалом місцеве самоврядування отримає у власність понад 2 млн га землі. Джерело: https://decentralization.gov.ua/
  • 15 жовтня, Державна комісія ТЕБ та НС ухвалила рішення про нове епідемічне зонування Чернівецької області: - «червона зона» – місто Чернівці, місто Новодністровськ, Кельменецький та Кіцманський райони; решта районів області залишаються у «помаранчевій зоні». Нове зонування почне діяти із понеділка, 19 жовтня.
  •   Фахівці Міністерства розвитку громад та територій спільно з Офісом підтримки реформи децентралізації при Мінрегіоні підготували відповіді на питання, які найчастіше цікавлять учасників реформи. Які повноваження нових РДА та районних рад, порядок їх ліквідації та реорганізації? Як буде формуватися районний бюджету у новому бюджетному періоді?Як виконуватиметься бюджет громад, що приєднані до новоутворених територіальних громад? Хто буде утримувати районні лікарні у ліквідованих районах? Відповіді на ці та інші питання шукайте в цьому матеріалі. ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ  ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ Які повноваження нових РДА? До прийняття нових редакцій залишаються чинними закони «Про місцеві державні адміністрації» та «Про місцеве самоврядування в Україні», яким визначено повноваження МДА (як ОДА так і РДА). Повноваження РДА також визначені галузевим законодавством у сферах ЖКГ, містобудування, освіти, охорони здоров’я, земельних відносин тощо. Отже, нові РДА повинні виконувати повноваження, визначені чинним законодавством. Разом з тим Мінрегіоном розроблено проект нової редакції ЗУ «Про місцеві державні адміністрації», в якому пропонується новий підхід до розподілу повноважень РДА. (Посилання на законопроект: https://decentralization.gov.ua/news/12851). Зокрема, РДА здійснюватимуть повноваження щодо: забезпечення виконання окремих повноваження місцевого самоврядування; здійснення взаємодії з органами місцевого самоврядування; координації діяльності територіальних органів (підрозділів) центральних органів виконавчої влади; забезпечення законності на відповідній території. Який порядок ліквідації, реорганізації РДА ліквідованих районів? Чинним законодавством не визначено суб’єкта, наділеного повноваженнями ліквідовувати чи реорганізовувати и РДА. З метою врегулювання даного питання Мінрегіоном в пакетів з проектом Постанови ВРУ «Про утворення та ліквідацію районів» було подано та КМУ схвалено і зареєстровано у ВРУ проект Закону України  "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування та районних державних адміністрацій" (реєстр. №3651-Д). Профільним Комітетом ВРУ даний законопроект доопрацьовано та зареєстровано проект Закону за реєстр. № 3651-Д, відповідно до якого порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації, а також правонаступництва майна, прав та обов’язків, які належали РДА, що припиняються, визначаються Кабінетом Міністрів України з урахуванням Бюджетного кодексу України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Відповідні РДА, їхні структурні підрозділи, утворені як юридичні особи публічного права, реорганізуються в межах граничної чисельності, умов оплати праці працівників і норм витрат, встановлених Кабінетом Міністрів України. Наразі Мінрегіоном спільно з Офісом підтримки реформи децентралізації при Мінрегіоні розробляються покрокові методичні рекомендації щодо реорганізації РДА, які найближчим часом будуть оприлюднені.  ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РАЙОННИЙ РІВЕНЬ: Які повноваження у нових районних рад? До прийняття нової редакції залишається чинним ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», яким у статті 43 визначено повноваження районних і обласних рад. Нові районні ради мають виконувати повноваження, визначені чинним законодавством. Варто зазначити, що ВРУ прийнято ЗУ «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо приведення у відповідність положень бюджетного законодавства у зв’язку із завершенням адміністративно-територіальної реформи» (реєстр. № 3614), яким суттєво переглянуто склад доходів та видатків районних бюджетів. Зокрема, 60% ПДФО, які раніше зараховувались до районних бюджетів, буде передано до місцевих бюджетів територіальних громад. Тому, відповідно, повноваження, які виконували райради за рахунок надходжень від ПДФО мають передатися сільським, селищним, міським радам. Саме тому, з метою впровадження оптимальної моделі розмежування повноважень між органами місцевого самоврядування різних рівнів  Мінрегіоном розроблено проект нової редакції Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо децентралізації та розмежування повноважень органів місцевого самоврядування. (Посилання на законопроект: https://decentralization.gov.ua/news/12850). Зокрема, законопроектом розмежовано повноваження районних і обласних рад. У статті 38 законопроекту визначено сферу компетенції районної ради. Якщо коротко, то це повноваження щодо: забезпечення організації роботи ради, затвердження районного бюджету, звітів про його виконання, затвердження місцевих програм, управління майном спільної власності територіальних громад району (до передачі територіальним громадам).   Який порядок ліквідації, реорганізації районних рад у ліквідованих районах? Чинним законодавством не визначено чіткого механізму ліквідації чи реорганізації районних рад у зв’язку з затвердженням нового АТУ.   Дане питання також врегульовано в проекті Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування окремих питань діяльності та організації органів державної влади, органів місцевого самоврядування у зв'язку з утворенням (ліквідацією) районів» (реєстр. № 3651-Д). Серед іншого законопроектом передбачено, що: повноваження районних рад, які представляли спільні інтереси територіальних громад районів, ліквідованих Верховною Радою України (далі – ліквідованих районів), закінчуються в день набуття повноважень обраними на відповідних перших місцевих виборах районними радами районів, утворених Верховною Радою України (далі — новоутворених районів); з дня набуття повноважень районною радою, здійснюється реорганізація районних рад ліквідованих районів шляхом приєднання до районної ради, розташованої у адміністративному центрі новоутвореного району; районна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад новоутвореного району, з дня набуття нею повноважень є правонаступником всього майна, прав та обов’язків районних рад, які представляли спільні інтереси територіальних громад ліквідованих районів, якщо інше не передбачено цим Законом; під час проведення реорганізації юросіб – районних рад повноваження з управління справами юридичних осіб, що припиняються, здійснює комісія з реорганізації. Наразі Мінрегіон спільно з Офісом підтримки реформи децентралізації при Мінрегіоні розробляють покрокові методичні рекомендації щодо реорганізації районних рад, які найближчим часом будуть оприлюднені.  Чи можна вже сьогодні, не чекаючи виборів, передавати спільне майно територіальних громад у комунальну власність громади? Так можна, відповідно до пункту 10 Розділу V «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з набранням чинності цим Законом майно, яке до прийняття Конституції України у встановленому законодавством порядку передане державою до комунальної власності адміністративно-територіальних одиниць та набуте ними на інших законних підставах, крім майна, що відчужене у встановленому законом порядку, є комунальною власністю відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст. Майно, передане до комунальної власності областей і районів, а також набуте на інших законних підставах, є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст, управління яким відповідно до Конституції України здійснюють районні та обласні ради або уповноважені ними органи. Відчуження зазначеного майна здійснюється лише за рішенням власника або уповноваженого ним органу. За пропозицією сільських, селищних, міських рад районні, обласні ради повинні приймати рішення про передачу до комунальної власності відповідних територіальних громад окремих об'єктів, спільної власності територіальних громад, які знаходяться на їх території і задовольняють колективні потреби виключно цих територіальних громад. Таким чином, процес передачі майна, що знаходиться в управлінні районних рад не прив’язаний до місцевих виборів та районна рада спільно з сільськими, селищними, міськими радами району може розпочати відповідну процедуру. З детальним роз’ясненням стосовно передачі майна спільної власності територіальних громад району відповідним сільським, селищним, міським радам можна ознайомитись на порталі «Децентралізація». Як розподіляється майно, яке знаходиться у спільній власності громади району, між декількома новоствореними ОТГ в цьому районі? Законодавство не передбачає розподілу майна спільної власності територіальних громад. Згідно чинного законодавства, районні ради можуть передати до комунальної власності відповідних територіальних громад окремих об'єктів, спільної власності територіальних громад, які знаходяться на їх території і задовольняють колективні потреби виключно цих територіальних громад. Також законопроектом № 3651-Д пропонується визначити, що нові районні ради району після припинення реорганізованих районних рад як юридичних осіб, але не пізніше 1 липня 2021 року, зобов’язаний передати до комунальної власності територіальних громад окремі об’єкти спільної власності територіальних громад району, які знаходяться на території цих територіальних громад, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, встановлених Бюджетним кодексом України. Мінрегіон спільно з Офісом підтримки реформи децентралізація при Мінрегіоні розробляють покрокові методичні рекомендації щодо передачі майна спільній власності громади району, які найближчим часом будуть оприлюднені. Хто буде утримувати районні лікарні у ліквідованих районах? Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо приведення у відповідність положень бюджетного законодавства у зв’язку із завершенням адміністративно-територіальної реформи» (законопроект реєстр. № 3614) передано значну частку  доходів районних бюджетів на базовий рівень – до місцевих бюджетів територіальних громад (зокрема, 60% ПДФО). Тому, відповідно, повноваження, які виконували райради за рахунок надходжень від ПДФО мають передатися сільським, селищним, міським радам. Отже, районні лікарні також передаватимуться на утримання сільських, селищних, міських рад. Звертаємо увагу, що мова йде про утримання приміщень. Адже фінансування медичних послуг, заробітних плат медичним працівникам здійснюватиметься з державного бюджету через НСЗУ. Що будуть робити штатні працівники ліквідованих районних рад після перших проведених сесій у нових райрадах? Вивільнення працівників відбуватиметься згідно ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування», Кодексу законів про працю України. Як буде формуватися районний бюджету у новому бюджетному періоді? Законопроект № 3614, який прийнято ВРУ, передбачає, що сільські, селищні, міські бюджети більше не залежатимуть від району. Всі 1469 територіальних громад, території яких уже затвердив Уряд, перейдуть на прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом. Законодавчим актом, зокрема, пропонується розмежувати дохідні і видаткові джерела надходження між районними та місцевими бюджетами, скасувати спрямування надходжень від ПДФО до районних бюджетів та виключити районний рівень із системи горизонтального вирівнювання податкоспроможності. Тобто районні бюджети не отримуватимуть базову дотацію і не будуть на прямих міжбюджетних відносинах з державним бюджетом. Формування районних бюджетівздійснюватиметься за рахунок: ► власних доходів: податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, засновником яких є райрада, плата за ліцензії та сертифікати господарської діяльності, що видані РДА, орендна плата за користування майном, що перебуває в комунальній власності, засновником яких є райради; орендна плата за водні об’єкти, що надаються РДА та райрадами (до розмежування між громадами) інші доходи. ► дотацій та субвенцій, які можуть спрямовуватися з інших бюджетів. Крім того, розглядається питання фінансування утримання районних рад, оплати праці їх працівників з державного бюджету. БАЗОВИЙ РІВЕНЬ: Який механізм реорганізації сільських, селищних рад, які увійшли до складу громади на підставі розпорядження КМУ? Відповідно до Законопроекту 3651-Д, в день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої була затверджена Кабінетом Міністрів України (далі – сформована територіальна громада), закінчуються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, територія яких увійшли до території сформованої територіальної громади, (далі – розформовані територіальні громади). Після закінчення повноважень сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами (далі – ради, що припиняються), їхні виконавчі комітети продовжують здійснювати свої повноваження до затвердження сільською, селищною, міською радою, обраною сформованою територіальною громадою (далі – новообрана рада), персонального складу її виконавчого комітету. Протягом зазначеного строку сільський, селищний, міський голова, обраний сформованою територіальною громадою, очолює такі виконавчі комітети та входить до їх персонального складу. Сформована територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов’язків розформованої територіальної громад. З дня набуття повноважень новообраною радою здійснюється реорганізація відповідних юридичних осіб – сільських, селищних, міських рад шляхом їх приєднання до юридичної особи – сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі сформованої територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні сільські, селищні, міські ради припиняються як юридичні особи з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом. Юридична особа – сільська, селищна, міська рада, розміщена в адміністративному центрі сформованої територіальної громади, є правонаступником прав та обов’язків всіх юридичних осіб – сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами, з дня набуття повноважень новообраною радою. З дня затвердження новообраною радою персонального складу її виконавчого комітету здійснюється реорганізація відповідних юридичних осіб – виконавчих комітетів рад, що припиняються, шляхом їх приєднання до юридичної особи – виконавчого комітету новообраної ради. Після завершення реорганізації відповідні юридичні особи – виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад припиняються у порядку, визначеному цим пунктом. Реорганізація юридичних осіб – органів місцевого самоврядування у випадках, передбачених цим пунктом, здійснюється без повідомлення про неї органу, що здійснює державну реєстрацію, а також без збирання вимог кредиторів, отримання їхньої згоди. Під час проведення реорганізації юридичних осіб – сільських, селищних, міських рад та їхніх виконавчих комітетів повноваження з управління справами таких юридичних осіб здійснює сільський, селищний, міський голова, обраний сформованою територіальною громадою. Сільський, селищний, міський голова, обраний сформованою територіальною громадою може утворювати комісії для забезпечення здійснення ним повноважень з управління справами юридичних осіб, що реорганізуються. У який спосіб обирається, затверджується староста у нових громадах? Верховною Радою України прийнято Закону України від 16.07.2020 № 805-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення виборчого законодавства» (далі – Закон). Законом, серед іншого, внесено зміни до Виборчого кодексу України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Закон № 280), якими передбачено що староста затверджується сільською, селищною, міською радою на строк її повноважень за пропозицією відповідного сільського, селищного, міського голови. Згідно з частиною третьою статті 54-1 Закону № 280 порядок організації роботи старости визначається цим та іншими законами, а також Положенням про старосту, затвердженим сільською, селищною, міською радою. Таким чином, сільська, селищна, міська рада в своєму регламенті або Положенні про старосту може більш детально визначити порядок подання кандидатури та затвердження старости радою. Чи можуть сільські, селищні, міські ради затверджувати старост? Можуть, у порядку визначеному статтею 54-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Чи поширюється Закон України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» на новоутворені громади, вибори в яких відбудуться 25.10.2020 в частині реорганізації ОМС? Ні, не поширюється. Як виконуватиметься бюджет громад, що приєднані до новоутворених територіальних громад? Відповідно до Законопроекту №3651-Д, бюджети розформованих територіальних громад виконуються окремо до закінчення бюджетного періоду. При цьому, новообрана рада може вносити зміни до рішень про місцеві бюджети, прийняті радами, що припиняються. До завершення періоду окремого виконання бюджетів функції головних розпорядників, розпорядників бюджетних коштів розформованих територіальних громад продовжують здійснювати відповідні бюджетні установи в особі сільського, селищного, міського голови, обраного сформованою територіальною громадою, інших керівників бюджетних установ. До завершення періоду окремого виконання бюджетів функції місцевих фінансових органів територіальних громад здійснюють: відповідні місцеві фінансові органи, створені до затвердження територій територіальних громад; сільський, селищний, міський голова, обраний сформованою територіальною громадою, якщо у територіальних громадах місцеві фінансові органи не були створені згідно із законом. Залишки коштів, які утворилися на кінець бюджетного періоду на рахунках бюджетів розформованих територіальних громад, перераховуються до бюджету сформованої територіальної громади на підставі платіжних доручень за підписом сільського, селищного, міського голови, обраного сформованою територіальною громадою.

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda