Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І  півріччя 2020 року

Січень

                                                                                                     

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            -  с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        -  с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -     с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        -     с.Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Зелена

                                                                                      

 

УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до   органів місцевого самоврядування у 2019 році

п/п

найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.9) у тому числі:   Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.3)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне

Колективне

(всього)

Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.5)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Засобами електронного звꞌязку Засобами телефонного звꞌязку Електронна петиція, що не набрала необхідну кількість голосів Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Телеграма Лист Усне Електронне Петиція
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.3 6 6.1 6.2 6.3 6.4 6.5
1. Районна рада  287 10 277               287 287         287   279 8 287 153 134 287 281  6   287    10 277    
2. Селищна рада 402 375 27               402 402         4 02   390 12 402 246 156 402 389 13   402   375 27    
3. Сільські ради 7942 2410 4955 33 491 17 36       7942 7935 3 1 3   7942 942 6981 19 7942 3893 4049 7942 7932 10   7942   2967 4975    
4. РАЗОМ 8631 2785 5269 33 491 17 36       8631 8624 3 1 3   8631 942 7650 39 8631 4292 4339 8631 8602 29   8631   3352 5279    
    Учасників війни Дітей війни Осіб з інвалідністю внаслідок Великої Вітчизняної війни Осіб з інвалідністю внаслідок війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Ветеран військової служби Осіб з інвалідністю I групи Осіб з інвалідністю ІІ групи Осіб з інвалідністю ІІІ групи Дітей з інвалідністю з дитинства Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Учасник АТО Член сім’ї загиблого Переселена або внутрішньо переміщена особа Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Пенсіонер з числа військовослужбовців Робітників
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.6.1 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 7.21 7.22 7.23 8 8.1 8.1.2 8.2
1. 287 1       37     10 15 19         1           204       287 175 55 1
2. 402       37 17 1   6 10 18 1     8             304       402 188   36
3. 7942 223 857 18 12 226 401   28 103 223 50 52 36 242 30 60       36 5345       7942 3265   40 2
4. 8631 224 857 18 49 280 402   44 128 260 51 52 36 250 31 60       36 5853       8631 3628 55 439

Продовження додатку

№ п\п у тому числі: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 – гр.9.7) у тому числі: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.10 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Журналіст Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що  пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що  не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17  Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку  
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.11.1 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 ІІ 010 020 030  
1.   6 2   1 30 1       16 287 266 21           287   1    
2.   27 12 13 43 52   5     26 402 402             402   283    
3. 1774 225 65 74 147 1158 108 18 2   704 7942 6059 21 1821   10   31 7942   2690 58  
4. 1774 258 79 87  191  1240  109  23 2   746 8631 6727 42 1821   10   31 8631   2974 58  
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики

Соціальної політики

Соціального захисту населення

Праці і заробітної плати Охорони праці та промислової безпеки Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації Сімейної та гендерної політики Молоді. Фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Діяльності підприємств та установ Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Інше  
  040 050 060 070 070.1 080 090 100 110 120 130 130.1 140 150 160 170 180 190 200 210 210.1 220 230 240  
1.   1 276     3   5                       1          
2. 5 12 53       9 21 8                           11    
3. 22 55 2020 60   68 83 407 324 687 183   19 29 15 7 3 6 4 13   3 1 1185  
4. 27 68 2349 60   71 92 433 332 687 183   19 29 15 7 3 6 4 14   3 12 1185  

Голова Кельменецької районної ради                                                                                                    В. Ілаш

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради   

на ІІ  півріччя 2019 року

Липень                                                                                          

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Бузовиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            -  с. Коновка

Серпень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Берново

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       -  с. Вовчинець

Вересень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Подвірївка

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Лукачани

Жовтень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                 -     с.Іванівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        -     с.Ленківці

Листопад

Ілаш В.М., голова районної ради                                                  -   с.Лівинці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                         - с. Оселівка

Грудень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                 - с.Новоселиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        - с. Вартиківці

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І  півріччя 2019 року

Січень                                                                                            

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            -  с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        -  с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -     с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        -     с.Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                        - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Зелена

 

УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що  надійшли до  місцевого самоврядування у 2018 році

п/п

найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.9) у тому числі:   Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.3)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне

Колективне

(всього)

Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.5)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Засобами електронного звꞌязку Засобами телефонного звꞌязку Електронна петиція, що не набрала необхідну кількість голосів Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Телеграма Лист Усне Електронне Петиція
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.3 6 6.1 6.2 6.3 6.4 6.5
1. Районна рада 305   305               305 305         305   305   305 183 122 305 304 1   305   1 304    
2. Селищна рада 521 90 400     31         521 521         521   493 28 521 246 275 521 511 10   521   481 40    
3. Сільські ради 8783 2011 5989 110 526 75 20 20 32   8783 8771 8 3 1   8783 1490 7241 52 8783 4218 4565 8783 8453 133 197 8783 2997 5766 20    
4. РАЗОМ 9609 2101 6694 110 526 106 20 20 32   9609 9597 8 3 1   9609 1490 8039 80 9609 4647 4962 9609 9268 144 197 9609 2997 6248 364    
    Учасників війни Дітей війни Осіб з інвалідністю внаслідок Великої Вітчизняної війни Осіб з інвалідністю внаслідок війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Ветеран військової служби Осіб з інвалідністю I групи Осіб з інвалідністю ІІ групи Осіб з інвалідністю ІІІ групи Дітей з інвалідністю з дитинства Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Учасник АТО Член сім’ї загиблого Переселена або внутрішньо переміщена особа Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Пенсіонер з числа військовослужбовців Робітників
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.6.1 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 7.21 7.22 7.23 8 8.1 8.1.2 8.2
1. 305 3             7 16 22           3         137 117     305 156   7
2. 521 1 9     34     1 10 17 1     1             443 4     521 203   51
3. 8783 162 819 14 7 223 474 3 46 107 175 26 70 61 259 27 55       33 6099 117 1 5 8783 3456 28 430
4. 9609 166 828 14 7 257 474 3 54 133 214 27 70 61 260 27 58       33 6679 238 1 5 9609 3815 28 488

Продовження додатку

№ п\п у тому числі: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 – гр.9.7) у тому числі: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.10 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Журналіст Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що  пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що  не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17  Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку  
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.11.1 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 ІІ 010 020 030  
1.   6   14   6         116 305 281 19         5 305        
2. 70 32 26 28 37 63   3     8 521 461   60         521   337    
3. 1827 235 61 101 153 1826 131 25 5   505 8783 6134 176 2424 2 1   46 8783 6 3316 72  
4. 1897 273 87 143 190 1895 131 28 5   629 9609 6876 195 2484 2 1   51 9609 6 3653 72  
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики

Соціальної політики

Соціального захисту населення

Праці і заробітної плати Охорони праці та промислової безпеки Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації Сімейної та гендерної політики Молоді. Фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Діяльності підприємств та установ Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Інше  
  040 050 060 070 070.1 080 090 100 110 120 130 130.1 140 150 160 170 180 190 200 210 210.1 220 230 240  
1.     303 1         1                                
2. 9 3 106       9 5 16                           36    
3. 58 50 2205 198 25 114 72 431 421 673 91 33 62 49 1 11     1 13 10 2 32 837  
4. 67 53 2614 199 25 114 81 436 438 673 91 33 62 49 1 11     1 13 10 2 68 837  

Голова Кельменецької районної ради                                                                                                    В. Ілаш

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І півріччя 2018 року

Січень

                                                                                                

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            - с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     -    с. Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     - с. Зелена

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на ІІ півріччя 2017 року

Липень

Ілаш В.М., голова районної ради                                            -   с.Бузовиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            - с. Коновка

Серпень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Берново

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вовчинець

Вересень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Подвірївка

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Лукачани

Жовтень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Іванівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с.Ленківці

Листопад

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Лівинці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Оселівка

Грудень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              - с.Новоселиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вартиківці

                                                                                                 

           

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І півріччя 2017 року

Січень

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                      - с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                      - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с.Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Зелена

 

 

 

 

ГРАФІК
особистого прийому громадян посадовими особами

районної ради

Прізвище, ім’я, по батькові Посада Дні та години прийому
Ілаш Віктор Миколайович Голова районної ради

Щопонеділка

з 10.00 до 19.00

каб.23

Горобець Анатолій Іванович Заступник голови районної ради

Щочетверга

з 09.00 до 18.00

каб.19

Світла Людмила Вікторівна Керуючий справами районної ради

Щовівторка

з 09.00 до 18.00

каб.18

Єременко Ірина Анатоліївна

Мусензова Наталія Дмитрівна

Потерейко Роман Володимирович

Начальники відділів виконавчого апарату районної ради

Щоденно

з 9.00 до 12.00

та з 13.00 до 16.00

каб.26

каб.20

каб.15

 

     Керуючий справами районної ради                               Л.Світла

 

 

                                                                                                                                                   УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до органів місцевого самоврядування Кельменецького району за 2017 рік

№ п/п Наймену-вання органів виконавчої влади та місцевого самовря-дування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.6) у тому числі: Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.6)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне Колективне Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.3)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Всього У них підписів Телеграма Лист Усне
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.2.1 5.3 6 6.1 6.2 6.3
1 Районна рада 303 15 288 - - - - 303 303 - - - - 303 - 303 - 303 160 143 303 300 3 33 - 303 - 15 288
2 Селищна рада 659 471 20 - 168 - - 659 659 - - - - 659 - 643 16 659 237 422 659 652 7 172 - 659 - 639 20
3 Сільські ради 7387 1831 5082 180 258 - 36 7387 7379 2 6 - - 7387 1046 6316 25 7387 3455 3932 7387 7378 9 36 - 7387 - 3475 3912
4 РАЗОМ 8349 2317 5390 180 426 - 36 8349 8341 2 6 - - 8349 1046 7262 41 8349 3852 4497 8349 8330 19 241 - 8349 - 4129 4220
                                                             
№ п/п

Всього звернень за категоріями авторів

(гр.7 = сума гр.7.1 – гр.7.20)

з них від:
Учасників війни Дітей війни Інвалідів Великої Вітчизняної війни Інвалідів війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Інвалідів І групи Інвалідів ІІ групи Інвалідів ІІІ групи Дітей-інвалідів Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Робітників
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 8 8.1 8.2
1. 303 1 2 - - 52 - 7 15 13 1 - - - - 3 - - - - 209 303 155 1
2. 659 - 52 - - 58 - - 4 36 - - - 12 - _ - - - - 497 659 172 -
3 7387 139 528 51 11 238 296 33 99 131 25 57 37 229 15 41 - - - - 5457 7387 2492 498
4. 8349 140 582 51 11 348 296 40 118 180 26 57 37 241 15 44 - - - - 6163 8349 2819 499
№ п\п з них від: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 –   гр.9.6) з них: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.9 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:  
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку  
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 Х 010 020 030  
1. - 10 8 9 2 48 - - - 70 303 280 19 3 - - - 1 303 - 1 -  
2. 42 20 - 8 29 191 - 1 - 196 659 638 - - - - - 21 659 - 375 -  
3. 1787 246 294 138 179 1311 91 32 6 313 7387 5254 17 2115 - - - 1 7387 6 3048 68  
4. 1829 276 302 155 210 1550 91 33 6 579 8349 6172 36 2118 - - - 23 8349 6 3424 68  
                                                                                           
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики Соціального захисту Праці і заробітної плати Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Факти корупції Інше
  040 050 060 070 080 090 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250
1. - - 293 1 2 - 2 - 3 - - - 1 - - - - - - - - -
2. 108 - 142 - - 34 - - - - - - - - - - - - - - - -
3. 50 58 1886 158 102 79 317 92 750 220 39 65 4 59 - - 5 8 5 4 61 303
4. 158 58 2321 159 104 113 319 92 753 220 39 65 5 59 - - 5 8 5 4 61 303

    Заступник голови Кельменецької районної ради                                                          А.Горобець                                                                         

 

 

                                                                                                                             УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до органів місцевого самоврядування Кельменецького району за 2016 рік

№ п/п Наймену-вання органів виконавчої влади та місцевого самовря-дування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.6) у тому числі: Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума   гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.6)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне Колективне Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.3)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Всього У них підписів Телеграма Лист Усне
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.2.1 5.3 6 6.1 6.2 6.3
1 Районна рада 323 23 300 - - -- - 323 323 - - - - 323 - 316 7 323 153 170 323 312 11 185 - 323 - 23 300
2 Селищна рада 638 474 25 - 139 - - 638 638 - - - - 638 - 629 9 638 341 297 638 628 10 129 - 638 - 613 25
3 Сільські ради 7091 1677 4969 - 420 - 25 7091 7087 4 - - - 7091 1170 5898 23 7091 3216 3875 7091 7082 9 - - 7091 - 2247 4844
4 РАЗОМ 8052 2174 5294 - 559 - 25 8052 8048 4 - - - 8052 1170 6843 39 8052 3710 4342 8052 8022 30 314 - 8052 - 2883 5169
                                                             
№ п/п

Всього звернень за категоріями авторів

(гр.7 = сума гр.7.1 – гр.7.20)

з них від:  
Учасників війни Дітей війни Інвалідів Великої Вітчизняної війни Інвалідів війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Інвалідів І групи Інвалідів ІІ групи Інвалідів ІІІ групи Дітей-інвалідів Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Робітників  
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 8 8.1 8.2  
1. 323 2 1 1 - 27 - 20 27 18 1 - 1 - 3 - - - - - 222 323 154 -  
2. 638 - 42 - - 16 - - 6 28 - - - 8 - - - - - - 538 638 142 -  
3 7091 240 697 23 62 206 318 27 78 100 31 53 66 196 27 30 - - - 14 4923 7091 2255 430  
4. 8052 242 740 24 62 249 318 47 111 146 32 53 67 204 30 30 - - - 14 5683 8052 2551 430  
№ п\п з них від: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 – гр.9.6) з них: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.9 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 Х 010 020 030
1. - 7 6 - 3 28 - 3 2 120 323 277 23 13 - 2 - 8 323 - 9 9
2. 39 18 - 9 79 163 - 1 - 187 638 638 - - - - - - 638 - 365 -
3. 1929 216 56 114 182 1274 90 22 5 518 7091 5029 29 2030 - - - 3 7091 5 2907 106
4. 1968 241 62 123 264 1465 90 26 7 825 8052 5944 52 2043 - 2 - 11 8052 5 3281 115
                                                                                           
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики Соціального захисту Праці і заробітної плати Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Факти корупції Інше
  040 050 060 070 080 090 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250
1. 1 - 281 - 4 2 7 - 6 - - 1 - - - - - - - - - 3
2. 102 - 139 - - 32 - - - - - - - - - - - - - - - -
3. 71 87 1537 228 111 60 334 82 731 192 41 58 4 76 - - 4 12 6 8 25 406
4. 174 87 1957 228 115 94 341 82 737 192 41 59 4 76 - - 4 12 6 8 25 409

                                                                             

Заступник голови Кельменецької районної ради                                                          А.Горобець

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Маски на заняттях - необов'язково, контроль за станом здоров'я, заборона "шведського столу" в їдальнях - затверджено рекомендації закладам освіти для роботи з 1 вересня З  1 вересня до закладів освіти допускатимуть лише у масках або респіраторах, водночас на заняттях маски можна буде не використовувати. Педагоги опитуватимуть учнів/студентів щодо їхнього самопочуття і зможуть проводити уроки на відкритому повітрі. Відповідні рекомендації щодо організації освітнього процесу вчора, 30 липня 2020 року, затвердив Заступник Міністра охорони здоров’я – головний державний санітарний лікар Віктор Ляшко.  Тимчасові рекомендації розроблено для закладів позашкілля, загальної середньої, фахової передвищої освіти, профтехів і вишів. Вхід до закладу освіти буде можливий лише у захисній масці або респіраторі.У період карантину до закладу не допускатимуть батьків або супроводжуючих осіб – крім тих, які супроводжують осіб з інвалідністю. На заняттях захисні маски або респіратори можна не використовувати.Водночас під час пересування приміщеннями закладу носіння масок є обов’язковим.  Перед заняттями педагоги опитуватимуть учнів/студентів щодо їхнього самопочуття.Тих, у кого буде виявлено симптоми гострих респіраторних захворювань, оперативно направлятимуть до медпрацівника для огляду.  Персоналу проводитимуть обов’язкову термометрію і не допускатимуть до закладу з температурою понад 37,20 С. Водночас для учнів та студентів температурний скринінг не буде обов’язковим.  Закладам також рекомендовано адаптувати освітній процес. Зокрема, проводити заняття на відкритому повітрі за можливості, передбачити змогу визначати різний час початку та закінчення занять, перерв для різних класів та груп, обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях. У закладі також необхідно буде запобігати утворенню скупчень учнів/студентів та мінімізувати їхні пересування між кабінетами і аудиторіями. На період карантину заклади повинні забезпечити наступні умови безпеки: місця для обробки рук антисептиками на вході до всіх приміщень, збір використаних масок і рукавичок в окремі контейнери, підготовлені санітарні  кімнати: рідке мило, паперові рушники або електросушарки для рук, плакати, банери про респіраторну гігієну та етикет кашлю, обладнані медпункти: безконтактні термометри, дезінфектори, засоби індивідуального захисту, розмітка на підлозі для утримання дистанції та організованого руху коридорами, провітрювання приміщень не менше 10 хвилин після кожного заняття, очищення і дезінфекція поверхонь– дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо – після проведення занять у кінці робочого дня. Рекомендації також встановлюють особливості організації харчування. Так, у період карантину не дозволяється харчування за типом “шведського столу” та з самообслуговуванням. Заклад також повинен мати графік харчування учнів/студентів. Відстань між столами має бути не менш як 1,5 м, а за одним столом має бути не більш ніж 4-х осіб. Працівники харчоблоку працюватимуть у захисних масках і одноразових рукавичках. Працівники, які видають страви або здійснюють розрахунок, додатково матимуть захисні окуляри або щиток. Керівники закладів також мають забезпечити проведення роз’яснень та інструктажів для персоналу та здобувачів щодо того, як запобігти зараженню та поширенню коронавірусу, як реагувати на симптоми COVID-19, як правильно використовувати і утилізовувати маски/респіратори, рукавички. Крім того, закладам рекомендовано розробити алгоритми дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з випадками COVID-19 у закладі. Також встановлено рекомендації щодо перевезення дітей та працівників закладу в шкільному транспорті. Перевізнику необхідно забезпечити водіїв масками/респіраторами та антисептиками для рук, щоденно контролювати їхній стан здоров’я та не допускати до роботи працівників з ознаками гострої респіраторної хвороби і температурою вище 37,20 С. Салон транспорту необхідно дезінфікувати до початку та в кінці робочої зміні. Вхід до салону автотранспорту здійснюється за наявності захисної маски/респіратора. Кількість пасажирів має бути у межах кількості місць для сидіння. Нагадаємо, загальнонаціональний карантин, встановлений через пандемію COVID-19, продовжено до 31 серпня 2020 року. З 1 серпня залежно від епідемічної ситуації в кожному з регіонів встановлюватиметься один з чотирьох рівнів епідемічної небезпеки – “зелений”, “жовтий”, “помаранчевий” або “червоний”. Джерело: https://mon.gov.ua/
  • 30 липня під головуванням Прем’єр-міністра відбулася всеукраїнська селекторна нарада з представниками місцевих органів влади, а також профільними міністерствами. Серед інших тем обговорювали підготовку до нового навчального року.  Денис Шмигаль відзначив, що відповідно до закону про вищу освіту, університети мають такий рівень автономії та самоврядування, який дозволяє їм самостійно визначати форми навчання та форми організації освітнього процесу. Вчена рада закладу вищої освіти ухвалює рішення з питань організації освітнього процесу та визначає строки навчання на відповідних рівнях. «В Україні фактично 1,2 млн студентів, і важливо, щоб навчальний процес для них проходив у безпечних умовах. Рішення про те, чи будуть студенти вчитися дистанційно, чи будуть ходити в університет треба приймати з огляду на епідеміологічну ситуацію в кожному конкретному регіоні. Звичайно, що всі рішення треба приймати з огляду на безпеку наших дітей», – відзначив Прем’єр-міністр.   Міністерство освіти і науки України рекомендує закладам вищої освіти планувати початок навчального року з урахуванням карантинних обмежень, встановлених Урядовою постановою №641. У разі сприятливої ситуації МОН рекомендує розпочати 2020/2021 навчальний рік за наступним розкладом: — для студентів 1 курсу (ОС Бакалавр), які в цьому році вступають на навчання до закладів вищої освіти у період з 1 по 15 вересня 2020 року; — для студентів старших курсів, починаючи з другого, з 1 вересня 2020 року; — для студентів ОС Магістр першого року навчання – у період з 11 по 15 вересня 2020 року. Джерело: https://www.kmu.gov.ua/
  • Урядом прийнято рішення розпочати з 1 вересня реалізацію пілотного проекту „Монетизація одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка” у 2020–2021 роках. Зазначений проект передбачає: - запровадити цільову грошову компенсаційну виплату замість натуральної допомоги „пакунок малюка” у розмірі 5 тисяч гривень; - забезпечити із залученням АТ „Комерційний банк „ПриватБанк” відкриття громадянам, у яких народилась дитина, рахунку із спеціальним режимом використання та видати їм спеціальну соціальну картку; - встановити, що батьки дитини можуть звернутися за компенсацією протягом 12 місяців з дати народження дитини та самостійно протягом року витратити кошти грошової компенсації виключно для придбання дитині одягу, взуття, засобів гігієни та догляду, текстилю, іграшок, засобів гігієни для породіль; - залучити до реалізації пілотного проекту на договірних засадах заклади роздрібної торгівлі для продажу батькам визначених дитячих товарів та товарів для породіль за спеціальною соціальної карткою. Довідково Фактично „пакунок малюка” будуть видавати у тих регіонах, де вони є в наявності, а потім, відповідно до прийнятої постанови за таким алгоритмом:– батьки новонароджених звертаються до АТ „КБ „ПриватБанк” для відкриття рахунку;– надалі – до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення батьками подається заява з необхідними документами.Батьки мають право протягом року самостійно використовувати призначену грошову компенсацію у безготівковій формі на придбання товарів у закладах торгівлі, які долучились до публічного договору про реалізацію пілотного проекту. Джерело: https://www.msp.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda