Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І півріччя 2018 року

Січень

                                                                                                

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            - с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     -    с. Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     - с. Зелена

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на ІІ півріччя 2017 року

Липень

Ілаш В.М., голова районної ради                                            -   с.Бузовиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            - с. Коновка

Серпень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Берново

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вовчинець

Вересень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Подвірївка

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Лукачани

Жовтень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Іванівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с.Ленківці

Листопад

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Лівинці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Оселівка

Грудень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              - с.Новоселиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вартиківці

                                                                                                 

           

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І півріччя 2017 року

Січень

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                      - с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                      - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с.Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Зелена

 

 

 

 

ГРАФІК
особистого прийому громадян посадовими особами

районної ради

Прізвище, ім’я, по батькові Посада Дні та години прийому
Ілаш Віктор Миколайович Голова районної ради

Щопонеділка

з 10.00 до 19.00

каб.23

Горобець Анатолій Іванович Заступник голови районної ради

Щочетверга

з 09.00 до 18.00

каб.19

Світла Людмила Вікторівна Керуючий справами районної ради

Щовівторка

з 09.00 до 18.00

каб.18

Єременко Ірина Анатоліївна

Мусензова Наталія Дмитрівна

Потерейко Роман Володимирович

Начальники відділів виконавчого апарату районної ради

Щоденно

з 9.00 до 12.00

та з 13.00 до 16.00

каб.26

каб.20

каб.15

 

     Керуючий справами районної ради                               Л.Світла

 

 

                                                                                                                                                   УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до органів місцевого самоврядування Кельменецького району за 2017 рік

№ п/п Наймену-вання органів виконавчої влади та місцевого самовря-дування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.6) у тому числі: Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.6)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне Колективне Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.3)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Всього У них підписів Телеграма Лист Усне
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.2.1 5.3 6 6.1 6.2 6.3
1 Районна рада 303 15 288 - - - - 303 303 - - - - 303 - 303 - 303 160 143 303 300 3 33 - 303 - 15 288
2 Селищна рада 659 471 20 - 168 - - 659 659 - - - - 659 - 643 16 659 237 422 659 652 7 172 - 659 - 639 20
3 Сільські ради 7387 1831 5082 180 258 - 36 7387 7379 2 6 - - 7387 1046 6316 25 7387 3455 3932 7387 7378 9 36 - 7387 - 3475 3912
4 РАЗОМ 8349 2317 5390 180 426 - 36 8349 8341 2 6 - - 8349 1046 7262 41 8349 3852 4497 8349 8330 19 241 - 8349 - 4129 4220
                                                             
№ п/п

Всього звернень за категоріями авторів

(гр.7 = сума гр.7.1 – гр.7.20)

з них від:
Учасників війни Дітей війни Інвалідів Великої Вітчизняної війни Інвалідів війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Інвалідів І групи Інвалідів ІІ групи Інвалідів ІІІ групи Дітей-інвалідів Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Робітників
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 8 8.1 8.2
1. 303 1 2 - - 52 - 7 15 13 1 - - - - 3 - - - - 209 303 155 1
2. 659 - 52 - - 58 - - 4 36 - - - 12 - _ - - - - 497 659 172 -
3 7387 139 528 51 11 238 296 33 99 131 25 57 37 229 15 41 - - - - 5457 7387 2492 498
4. 8349 140 582 51 11 348 296 40 118 180 26 57 37 241 15 44 - - - - 6163 8349 2819 499
№ п\п з них від: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 –   гр.9.6) з них: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.9 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:  
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку  
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 Х 010 020 030  
1. - 10 8 9 2 48 - - - 70 303 280 19 3 - - - 1 303 - 1 -  
2. 42 20 - 8 29 191 - 1 - 196 659 638 - - - - - 21 659 - 375 -  
3. 1787 246 294 138 179 1311 91 32 6 313 7387 5254 17 2115 - - - 1 7387 6 3048 68  
4. 1829 276 302 155 210 1550 91 33 6 579 8349 6172 36 2118 - - - 23 8349 6 3424 68  
                                                                                           
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики Соціального захисту Праці і заробітної плати Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Факти корупції Інше
  040 050 060 070 080 090 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250
1. - - 293 1 2 - 2 - 3 - - - 1 - - - - - - - - -
2. 108 - 142 - - 34 - - - - - - - - - - - - - - - -
3. 50 58 1886 158 102 79 317 92 750 220 39 65 4 59 - - 5 8 5 4 61 303
4. 158 58 2321 159 104 113 319 92 753 220 39 65 5 59 - - 5 8 5 4 61 303

    Заступник голови Кельменецької районної ради                                                          А.Горобець                                                                         

 

 

                                                                                                                             УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до органів місцевого самоврядування Кельменецького району за 2016 рік

№ п/п Наймену-вання органів виконавчої влади та місцевого самовря-дування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.6) у тому числі: Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума   гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.6)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне Колективне Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.3)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Всього У них підписів Телеграма Лист Усне
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.2.1 5.3 6 6.1 6.2 6.3
1 Районна рада 323 23 300 - - -- - 323 323 - - - - 323 - 316 7 323 153 170 323 312 11 185 - 323 - 23 300
2 Селищна рада 638 474 25 - 139 - - 638 638 - - - - 638 - 629 9 638 341 297 638 628 10 129 - 638 - 613 25
3 Сільські ради 7091 1677 4969 - 420 - 25 7091 7087 4 - - - 7091 1170 5898 23 7091 3216 3875 7091 7082 9 - - 7091 - 2247 4844
4 РАЗОМ 8052 2174 5294 - 559 - 25 8052 8048 4 - - - 8052 1170 6843 39 8052 3710 4342 8052 8022 30 314 - 8052 - 2883 5169
                                                             
№ п/п

Всього звернень за категоріями авторів

(гр.7 = сума гр.7.1 – гр.7.20)

з них від:  
Учасників війни Дітей війни Інвалідів Великої Вітчизняної війни Інвалідів війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Інвалідів І групи Інвалідів ІІ групи Інвалідів ІІІ групи Дітей-інвалідів Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Робітників  
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 8 8.1 8.2  
1. 323 2 1 1 - 27 - 20 27 18 1 - 1 - 3 - - - - - 222 323 154 -  
2. 638 - 42 - - 16 - - 6 28 - - - 8 - - - - - - 538 638 142 -  
3 7091 240 697 23 62 206 318 27 78 100 31 53 66 196 27 30 - - - 14 4923 7091 2255 430  
4. 8052 242 740 24 62 249 318 47 111 146 32 53 67 204 30 30 - - - 14 5683 8052 2551 430  
№ п\п з них від: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 – гр.9.6) з них: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.9 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 Х 010 020 030
1. - 7 6 - 3 28 - 3 2 120 323 277 23 13 - 2 - 8 323 - 9 9
2. 39 18 - 9 79 163 - 1 - 187 638 638 - - - - - - 638 - 365 -
3. 1929 216 56 114 182 1274 90 22 5 518 7091 5029 29 2030 - - - 3 7091 5 2907 106
4. 1968 241 62 123 264 1465 90 26 7 825 8052 5944 52 2043 - 2 - 11 8052 5 3281 115
                                                                                           
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики Соціального захисту Праці і заробітної плати Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Факти корупції Інше
  040 050 060 070 080 090 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250
1. 1 - 281 - 4 2 7 - 6 - - 1 - - - - - - - - - 3
2. 102 - 139 - - 32 - - - - - - - - - - - - - - - -
3. 71 87 1537 228 111 60 334 82 731 192 41 58 4 76 - - 4 12 6 8 25 406
4. 174 87 1957 228 115 94 341 82 737 192 41 59 4 76 - - 4 12 6 8 25 409

                                                                             

Заступник голови Кельменецької районної ради                                                          А.Горобець

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Впровадження нового етапу реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади вимагає реалізації низки заходів, що забезпечать її незворотність та сталість. Першим завданням є прийняття змін до Конституції України в частині децентралізації влади. Метою змін є відхід від централізованої моделі управління в державі, забезпечення спроможності місцевого самоврядування та побудова ефективної системи територіальної організації влади в Україні, реалізація повною мірою положень Європейської хартії місцевого самоврядування, принципів субсидіарності, повсюдності і фінансової самодостатності місцевого самоврядування. Зміни мають торкнутись: адміністративно-територіального устрою. Зокрема, закріплення, що територія України поділена на громади, райони області, на яких здійснюється місцеве самоврядування відповідно до положень Європейської хартії місцевого самоврядування. Громада є первинною одиницею у системі адміністративно-територіального устрою України. Адміністративно-територіальний устрій України ґрунтується на засадах єдності та цілісності державної території, децентралізації влади, повсюдності та спроможності місцевого самоврядування, сталого розвитку адміністративно-територіальних одиниць з урахуванням історичних, економічних, екологічних, географічних і демографічних особливостей, етнічних і культурних традицій. розмежування повноважень у системі органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів різних рівнів здійснюється за принципом субсидіарності, що відповідає Європейській хартії місцевого самоврядування. Так, відповідно до статті 4 Хартії органи місцевого самоврядування в межах закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання, яке не вилучене зі сфери їхньої компетенції і вирішення якого не доручене жодному іншому органу. Публічні повноваження, як правило, здійснюються переважно тими органами публічної влади, які мають найтісніший контакт з громадянином. Наділяючи тими чи іншими повноваженнями інший орган, необхідно враховувати обсяг і характер завдання, а також вимоги досягнення ефективності та економії. вилучення з конституційного регулювання місцеві державні адміністрації та відповідно скасовування інституту голів місцевих державних адміністрацій. Запровадження інституту префектів, основним завданням яких має бути нагляд за законністю рішень органів місцевого самоврядування відповідно до положень Європейської хартії місцевого самоврядування та координації державної політики  на місцевому рівні. утворення власних виконавчих органів місцевого самоврядування районних та обласних рад. закріплення матеріальної і фінансової основи місцевого самоврядування. Зокрема визначити, що такою основою є земля, рухоме і нерухоме майно, природні ресурси, інші об’єкти, що є у комунальній власності територіальної громади; місцеві податки і збори, частина загальнодержавних податків та інші доходи місцевих бюджетів. При цьому визначення, що держава забезпечує сумірність фінансових ресурсів та обсягу повноважень органів місцевого самоврядування, визначених Конституцією та законами України. Друге завдання супровід та ухвалення Верховною Радою України таких законодавчих ініціатив. проект Закону про засади адміністративно-територіального устрою України (реєстр.№ 8051 від 22.02.2018); Метою є законодавче визначення основних засад адміністративно-територіального устрою України, порядку утворення, ліквідації, встановлення і зміни меж адміністративно-територіальних одиниць. Законопроектом вводяться поняття: адміністративно-територіального устрою України, системи та рівнів адміністративно-територіального устрою, адміністративно-територіальної одиниці, населеного пункту (село, селище, місто); встановлюються: засади на яких будується адміністративно-територіальний устрій,  органи, до повноважень яких належить розгляд і вирішення питань адміністративно-територіального устрою, порядок утворення та ліквідації адміністративно-територіальних одиниць,  встановлення і зміна їх меж, віднесення населених пунктів до категорії сіл, селищ, міст, найменування і перейменування населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць; врегульовуються питання щодо Державного реєстру адміністративно-територіальних одиниць, сіл, селищ, міст, що входять до складу цих одиниць. проект Закону про внесення змін до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (реєстр. № 8369 від 17.05.2018); Метою зазначеного законопроекту є забезпечення системного оновлення Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», що сприятиме побудові в Україні професійної та ефективної служби в органах місцевого самоврядування з урахуванням кращих міжнародних практик та національного досвіду. Наведена мета реалізується у положеннях законопроекту, якими передбачається оновлення правових передумов для: врегулювання статусу службовців місцевого самоврядування та виборних посадових осіб місцевого самоврядування; забезпечення політичної нейтральності службовців місцевого самоврядування; врегулювання законом основних питань служби в органах місцевого самоврядування та надання органам місцевого самоврядування повноважень самостійно вирішувати питання формування умов оплати праці виборних посадових осіб та службовців місцевого самоврядування, інші питання проходження служби в органах місцевого самоврядування та встановлення загальних правил та гарантій для здійснення таких повноважень; адаптації основ служби в органах місцевого самоврядування до концептуальних підходів, закладених Законом України «Про державну службу», зокрема щодо загальних засад служби, принципів, прав та обов’язків службовців місцевого самоврядування, деполітизації служби, класифікації посад в органах місцевого самоврядування та рангів службовців, оцінювання результатів службової діяльності, порядку, підстав для притягнення службовця органу місцевого самоврядування до дисциплінарної відповідальності та видів дисциплінарних проступків і дисциплінарних стягнень, підстав припинення служби тощо; переведення посад керуючих справами виконавчих комітетів рад із категорії виборних посад до категорії службовців, передачі їм значної частини кадрових повноважень, які на сьогодні належать відповідним головам, що дозволить зменшити політичний плив на призначення та звільнення службовців місцевого самоврядування; визнання відкритого конкурсу основною процедурою для вступу на посаду службовця місцевого самоврядування та для переходу на посади вищої категорії; упорядкування структури заробітних плат шляхом збільшення частки посадового окладу (основної частини), зменшення кількості та частки надбавок та премій (додаткових та стимулюючих виплат) для підвищення стабільності заробітної плати службовців місцевого самоврядування; створення умов для підвищення кваліфікації виборних посадових осіб та службовців місцевого самоврядування. проект Закону про внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (реєстр.№ 6403 від 21.04.2017); Проектом акта передбачено внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» з метою: врегулювання питань планування та забудови територій, унормування питань, пов’язаних з регулюванням відносин при розробленні та затвердженні документації з просторового планування, забезпечення об’єднаних територіальних громад єдиною документацію із просторового планування, розширення повноважень органів місцевого самоврядування щодо регулювання забудови шляхом затвердження правил регулювання забудови територій, забезпечення реального зв’язку програм соціально-економічного розвитку із документацією із просторового планування, створення прозорого та неконфліктного механізму врахування громадських інтересів при розробленні та затвердженні документації з просторового планування. проект Закону про внесення змін до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» (щодо перспективних планів формування територій громад Автономної Республіки Крим, областей) (реєстр.№  9441 від 21.12.2018). Законопроектом передбачено внесення змін до статті 11 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» у частині правового регулювання затвердження перспективних планів формування територій громад областей, що створить можливості для формування спроможних об’єднаних територіальних громад. Шляхом покладання обов’язку з розроблення перспективних планів формування ОТГ на Мінрегіон, а затвердження на КМУ. проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування». Цим проектом Закону пропонується визначити: територія територіальної громади — це теритрія, на яку поширюється повноваження теритріальної громади у порядку і в межах, визначених Конституцією і закооами України як безпосередньо, так і через орграни місцевого самоврядування; до прийняття закону про адміністративно-територіального устрій України визначення територій територіальних громад, а також подання до Верховної Ради України проектів законодавчих актів щодо утворення і ліквідації районів здійснює Кабінет Міністрів України. Зазначені зміни дозволять запровадити повсюдність місцевого самоврядування та врахування  при формуванні нового адміністративно-територіального устрою усіх складових державного управління. Проект Закону про зміни до Закону «Про добровільне об’єднання територіальних громад» та Кодексу адміністративного судочинства України. Проектом Закону пропонується встановити, що судові позови про оскарження добровільного об’єднання або приєднання громад будуть віднесені до категорій термінових адміністративних справ, які розглядатимуться  за скороченою процедурою, в місячний термін. Детальніше за посиланням. Третє завдання широка інформаційна компанія про здобутки реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в України.  Зокрема індикатором та заходом із стимулювання цього може бути впровадження Всеукраїнського конкурсу та регіональних конкурсів журналістських робіт. Детальніше за посиланням. Довідково про новий етап реформи місцевого самоврядування у Аналітичній записці  «Завдання та можливості заходів передбачених новим етапом реформи місцевого самоврядування для забезпечення інституційної спроможності ОМС». Інформаційний документ підготовлений Експертами Ресурсного центру Української асоціації районних та обласних рад в рамках реалізації проекту «Добре врядування для розбудови потенціалу громади» за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру за проектом «Ефективне врядування та залучення громадян для покращення доступу до правосуддя, безпеки, охорони довкілля та соціальної згуртованості на сході Україні» за підтримки Уряду Королівства Данії, Швейцарської агенції розвитку та співробітництва (SDC) та Шведського агентства з питань міжнародного співробітництва (Sida). Джерело: http://uaror.org.ua
  • Другий рік поспіль органами Пенсійного фонду з 1 квітня без додаткового звернення особи здійснюється перерахунок пенсій на найбільш вигідних умовах тим особам, які на 1 березня поточного року набули право на проведення перерахунку з урахуванням набутого ними страхового стажу. Виходячи з положень частини 4 статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, у разі якщо пенсіонер продовжував працювати, перерахунок пенсії з урахуванням набутого страхового стажу проводиться не раніше ніж через два роки після призначення (попереднього перерахунку) пенсії або в разі набуття ним не менш як 24 місяців страхового стажу. При цьому, для осіб, які напрацювали 24 і більше місяців страхового стажу, в разі доцільності, пенсія перераховується також із врахуванням заробітної плати за період, визначений частиною 1 статті 40 зазначеного Закону. Відтак, особам, які працювали після призначення (попереднього перерахунку) пенсії та на 1 березня набули право на відповідний перерахунок пенсії, не потрібно звертатися до пенсійної служби із заявами, оскільки їм з 1 квітня проведено перерахунок пенсій в автоматизованому режимі за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку. В такий спосіб з 01.04.2019 в області перераховано 6240 пенсій з урахуванням набутого страхового стажу та 208 пенсій з урахуванням стажу та заробітку за відпрацьований час. Середній розмір підвищення в результаті перерахунку з додаванням стажу становить 32,22 грн., з урахуванням стажу і заробітку – 66,54 грн. В цілому середній розмір підвищення пенсій в результаті проведеного перерахунку склав 33,33 грн. Пенсіонери, які продовжують працювати, але на 1 березня поточного року не набули право на проведення автоматизованого перерахунку, в разі виконання впродовж наступного року вимог частини 4 статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” можуть звертатися до органів Пенсійного фонду України за місцем перебування на обліку з заявами про проведення індивідуального перерахунку. В цьому разі перерахунок провадитиметься з першого числа місяця, якщо заяву з усіма необхідними документами подано до 15 числа включно, і з першого числа наступного місяця, якщо заяву з усіма необхідними документами подано після 15 числа. В разі неподання пенсіонером такої заяви перерахунок пенсії буде проведено з 1 квітня наступного року в автоматизованому режимі.
  • Сьогодні, 18 квітня, голова районної ради Віктор Ілаш прийняв участь у нараді щодо підготовки та відзначення в районі Дня пам’яті та примирення і 74-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, яка проходила під керівництвом голови райдержадміністрації Віталія Швеця. В ході наради обговорено організаційні питання запланованих заходів. 08 травня 2019 року о 10.00 год. заплановано організувати заходи з нагоди Дня пам’яті та примирення, в рамках яких вирішено провести автопробіг по місцях бойової і трудової слави, з покладанням вінків та квітів до пам’ятників воїнам-односельчанам, який відбудеться за маршрутом: Кельменці - Вартиківці - Путрине – Лівинці. У Кельменецькому районному будинку народної творчості та дозвілля відбудеться година історичної пам’яті, а 09 травня 2019 року з нагоди Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні  біля Братської могили смт Кельменці відбудеться урочисто-траурний мітинг, початок о 9.00.

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda