Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І півріччя 2018 року

Січень

                                                                                                

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            - с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                                -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     -    с. Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                     - с. Зелена

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на ІІ півріччя 2017 року

Липень

Ілаш В.М., голова районної ради                                            -   с.Бузовиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                            - с. Коновка

Серпень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Берново

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вовчинець

Вересень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Подвірївка

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Лукачани

Жовтень

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Іванівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с.Ленківці

Листопад

Ілаш В.М., голова районної ради                                               -   с.Лівинці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Оселівка

Грудень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              - с.Новоселиця

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Вартиківці

                                                                                                 

           

 

Г Р А Ф І К

відкритого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом районної ради та її виконавчого апарату на І півріччя 2017 року

Січень

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Бурдюг

Горобець А.І., заступник голови районної ради                      - с. Дністрівка

Лютий

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Мошанець

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Перківці

Березень

Ілаш В.М., голова районної ради                                             -   с.Грушівці

Горобець А.І., заступник голови районної ради                      - с. Вороновиця

Квітень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Бабин

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с.Комарів

Травень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              -   с.Росошани

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Нелипівці

Червень

Ілаш В.М., голова районної ради                                              - с.Козиряни

Горобець А.І., заступник голови районної ради                       - с. Зелена

 

 

 

 

ГРАФІК
особистого прийому громадян посадовими особами

районної ради

Прізвище, ім’я, по батькові Посада Дні та години прийому
Ілаш Віктор Миколайович Голова районної ради

Щопонеділка

з 10.00 до 19.00

каб.23

Горобець Анатолій Іванович Заступник голови районної ради

Щочетверга

з 09.00 до 18.00

каб.19

Світла Людмила Вікторівна Керуючий справами районної ради

Щовівторка

з 09.00 до 18.00

каб.18

Єременко Ірина Анатоліївна

Мусензова Наталія Дмитрівна

Потерейко Роман Володимирович

Начальники відділів виконавчого апарату районної ради

Щоденно

з 9.00 до 12.00

та з 13.00 до 16.00

каб.26

каб.20

каб.15

 

     Керуючий справами районної ради                               Л.Світла

 

 

                                                                                                                                                   УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до органів місцевого самоврядування Кельменецького району за 2017 рік

№ п/п Наймену-вання органів виконавчої влади та місцевого самовря-дування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.6) у тому числі: Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.6)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне Колективне Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.3)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Всього У них підписів Телеграма Лист Усне
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.2.1 5.3 6 6.1 6.2 6.3
1 Районна рада 303 15 288 - - - - 303 303 - - - - 303 - 303 - 303 160 143 303 300 3 33 - 303 - 15 288
2 Селищна рада 659 471 20 - 168 - - 659 659 - - - - 659 - 643 16 659 237 422 659 652 7 172 - 659 - 639 20
3 Сільські ради 7387 1831 5082 180 258 - 36 7387 7379 2 6 - - 7387 1046 6316 25 7387 3455 3932 7387 7378 9 36 - 7387 - 3475 3912
4 РАЗОМ 8349 2317 5390 180 426 - 36 8349 8341 2 6 - - 8349 1046 7262 41 8349 3852 4497 8349 8330 19 241 - 8349 - 4129 4220
                                                             
№ п/п

Всього звернень за категоріями авторів

(гр.7 = сума гр.7.1 – гр.7.20)

з них від:
Учасників війни Дітей війни Інвалідів Великої Вітчизняної війни Інвалідів війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Інвалідів І групи Інвалідів ІІ групи Інвалідів ІІІ групи Дітей-інвалідів Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Робітників
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 8 8.1 8.2
1. 303 1 2 - - 52 - 7 15 13 1 - - - - 3 - - - - 209 303 155 1
2. 659 - 52 - - 58 - - 4 36 - - - 12 - _ - - - - 497 659 172 -
3 7387 139 528 51 11 238 296 33 99 131 25 57 37 229 15 41 - - - - 5457 7387 2492 498
4. 8349 140 582 51 11 348 296 40 118 180 26 57 37 241 15 44 - - - - 6163 8349 2819 499
№ п\п з них від: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 –   гр.9.6) з них: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.9 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:  
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку  
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 Х 010 020 030  
1. - 10 8 9 2 48 - - - 70 303 280 19 3 - - - 1 303 - 1 -  
2. 42 20 - 8 29 191 - 1 - 196 659 638 - - - - - 21 659 - 375 -  
3. 1787 246 294 138 179 1311 91 32 6 313 7387 5254 17 2115 - - - 1 7387 6 3048 68  
4. 1829 276 302 155 210 1550 91 33 6 579 8349 6172 36 2118 - - - 23 8349 6 3424 68  
                                                                                           
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики Соціального захисту Праці і заробітної плати Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Факти корупції Інше
  040 050 060 070 080 090 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250
1. - - 293 1 2 - 2 - 3 - - - 1 - - - - - - - - -
2. 108 - 142 - - 34 - - - - - - - - - - - - - - - -
3. 50 58 1886 158 102 79 317 92 750 220 39 65 4 59 - - 5 8 5 4 61 303
4. 158 58 2321 159 104 113 319 92 753 220 39 65 5 59 - - 5 8 5 4 61 303

    Заступник голови Кельменецької районної ради                                                          А.Горобець                                                                         

 

 

                                                                                                                             УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до органів місцевого самоврядування Кельменецького району за 2016 рік

№ п/п Наймену-вання органів виконавчої влади та місцевого самовря-дування Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1 = сума гр.1.1 – гр.1.6) у тому числі: Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2 = сума   гр.2.1 – гр.2.5) у тому числі:

Всього звернень громадян за видами

(гр.3 = сума гр.3.1 – гр.3.6)

у тому числі:

Всього звернень за статтю їх авторів

(гр.4 = гр.4.1 + гр.4.2)

у тому числі:

Всього звернень за суб’єктом

(гр.5 = сума гр.5.1 – гр.5.3)

Індивідуальне Колективне Анонімне

Всього звернень за типом

(гр.6 = сума гр.6.1 – гр.6.3)

у тому числі:
Надійшло поштою На особистому прийомі Через уповноважену особу Через органи влади Через засоби масової інформації Від інших органів, установ, організацій Первинне Повторне Дублетне Неодноразове Масове Пропозиція (зауваження) Заява (клопотання) Скарга Чоловіча Жіноча Всього У них підписів Телеграма Лист Усне
    І 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 2 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 4.2 5 5.1 5.2 5.2.1 5.3 6 6.1 6.2 6.3
1 Районна рада 323 23 300 - - -- - 323 323 - - - - 323 - 316 7 323 153 170 323 312 11 185 - 323 - 23 300
2 Селищна рада 638 474 25 - 139 - - 638 638 - - - - 638 - 629 9 638 341 297 638 628 10 129 - 638 - 613 25
3 Сільські ради 7091 1677 4969 - 420 - 25 7091 7087 4 - - - 7091 1170 5898 23 7091 3216 3875 7091 7082 9 - - 7091 - 2247 4844
4 РАЗОМ 8052 2174 5294 - 559 - 25 8052 8048 4 - - - 8052 1170 6843 39 8052 3710 4342 8052 8022 30 314 - 8052 - 2883 5169
                                                             
№ п/п

Всього звернень за категоріями авторів

(гр.7 = сума гр.7.1 – гр.7.20)

з них від:  
Учасників війни Дітей війни Інвалідів Великої Вітчизняної війни Інвалідів війни Учасників бойових дій Ветеранів праці Інвалідів І групи Інвалідів ІІ групи Інвалідів ІІІ групи Дітей-інвалідів Одиноких матерів Матерів-героїнь Багатодітних сімей Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

Учасників ліквідації

наслідків аварії на ЧАЕС

Героїв України Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці Дітей Інших категорій Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8 = сума гр.8.1 – гр.8.12) Пенсіонерів Робітників  
  7 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.7 7.8 7.9 7.10 7.11 7.12 7.13 7.14 7.15 7.16 7.17 7.18 7.19 7.20 8 8.1 8.2  
1. 323 2 1 1 - 27 - 20 27 18 1 - 1 - 3 - - - - - 222 323 154 -  
2. 638 - 42 - - 16 - - 6 28 - - - 8 - - - - - - 538 638 142 -  
3 7091 240 697 23 62 206 318 27 78 100 31 53 66 196 27 30 - - - 14 4923 7091 2255 430  
4. 8052 242 740 24 62 249 318 47 111 146 32 53 67 204 30 30 - - - 14 5683 8052 2551 430  
№ п\п з них від: Всього звернень за результатами їх розгляду (гр.9 = сума гр.9.1 – гр.9.6) з них: Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.9 = сума гр.010 – гр.240) у тому числі:
Селян Працівників бюджетної сфери Державних службовців Військовослужбовців Підприємців Безробітних Учнів, студентів Служителів релігійних організацій Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена Інших Вирішено позитивно Відмовлено у задоволенні Дано роз’яснення Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” (393/96-ВР) Чекати остаточної відповіді Промислової політики Аграрної політики і земельних відносин Транспорту і зв’язку
  8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 8.9 8.10 8.11 8.12 9 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 Х 010 020 030
1. - 7 6 - 3 28 - 3 2 120 323 277 23 13 - 2 - 8 323 - 9 9
2. 39 18 - 9 79 163 - 1 - 187 638 638 - - - - - - 638 - 365 -
3. 1929 216 56 114 182 1274 90 22 5 518 7091 5029 29 2030 - - - 3 7091 5 2907 106
4. 1968 241 62 123 264 1465 90 26 7 825 8052 5944 52 2043 - 2 - 11 8052 5 3281 115
                                                                                           
№ п\п у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва Фінансової, податкової, митної політики Соціального захисту Праці і заробітної плати Охорони здоровя Комунального господарства Житлової політики Екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту Культури та культурної спадщини, туризму Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

Діяльності центральних органів

виконавчої влади

Діяльності місцевих органів

виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою Факти корупції Інше
  040 050 060 070 080 090 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250
1. 1 - 281 - 4 2 7 - 6 - - 1 - - - - - - - - - 3
2. 102 - 139 - - 32 - - - - - - - - - - - - - - - -
3. 71 87 1537 228 111 60 334 82 731 192 41 58 4 76 - - 4 12 6 8 25 406
4. 174 87 1957 228 115 94 341 82 737 192 41 59 4 76 - - 4 12 6 8 25 409

                                                                             

Заступник голови Кельменецької районної ради                                                          А.Горобець

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Органи місцевого самоврядування мають обов’язково підключитися до всіх без винятку прозорих електронних реєстрів, створених державою. Йде мова про сервіс «Прозора ДАБІ», «Прозорро Продажі», електронні торги з продажу землі, які запускаються сьогодні. Про це на засіданні Уряду наголосив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко. «Open budget», який запровадило Міністерство фінансів України  – дуже класний, доступний і якісний ресурс. В той же час, на офіційних сторінках органів місцевого самоврядування прозорість не тільки дохідної частини і створення бюджету, а й видатків — практично відсутня. До цього питання має залучитись Мінфін для впровадження всіх необхідних прозорих механізмів. Крім того, сьогодні органи місцевого самоврядування прагнуть, аби Мінфін відкрив для них базу доходів платників податків, кошти яких надходять до місцевих бюджетів. Ми маємо відкрити цю базу лише для тих органів місцевого самоврядування, які повністю виконали всі умови надання прозорих сервісів щодо аукціонів, продажу комунального майна, «Прозорої ДАБІ», — підкреслив Геннадій Зубко. Джерело: прес-служба Віце-прем’єр-міністра України
  • Моделювання адміністративно-територіального устрою на рівні районів має здійснюватися за головним критерієм – доступність громадян до якісних послуг. Про це зазначив Микола Рубчак, Начальник відділу з питань адміністративно-територіального устрою профільного Департаменту Мінрегіону на тематичному Круглому столі Української асоціації районних та обласних рад у Тернополі. «Наше спільне завдання створити спроможний субрегіональний рівень. У цьому розумінні спроможний це – розвинена, а головне ресурсно-забезпечена мережа закладів соціальної та адміністративної сфери. Це й стосується відповідних органів місцевого самоврядування», — акцентував Микола Рубчак. За його словами, велика кількість районів не означає належне та раціональне надання послуги. «Для прикладу, жителі Гусятинського району Тернопільщини обслуговуються в 3 різних містах, що, відповідно, знаходяться на території 3 різних районів. Мова йде про такі важливі установа як територіальні підрозділи ДФС, Пенсійного фонду, Нацполіції та інше. Себто, замість того, щоб сконцентрувати такі заклади в одному адміністративному центрі, людям доводиться їздити за різними послугами в різні місця», — аргументував посадовець. Джерело: УАРОР
  • Підтримка фінансової стабільності, активний промисловий розвиток, передусім в сегменті інновацій і створення національного продукту, а також інвестиції в людський капітал за рахунок зростання економіки – ключові завдання Уряду на 2019 рік. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час форуму «Нова індустріалізація: спільні дії Уряду та бізнесу». Захід проводиться вже вдруге і є додатковою платформою ефективного діалогу між підприємцями і представниками влади. Цього року участь у форумі взяли урядовці, парламентарі, дипломати, представники промислових асоціацій та підприємств – членів Торгово-промислової палати. За словами Глави Уряду, діалог з бізнесом – завжди є дуже позитивним, оскільки дозволяє формувати якісне середовище для економічного зростання. «Ми маємо 11 кварталів поспіль економічний ріст. Це хороший сигнал, але ми розуміємо, що цього недостатньо для вирішення історичних проблем. Ми можемо зростати на рівні 5-7%. А вигодонабувачем цього зростання має стати український народ», – сказав Володимир Гройсман. Забезпечити такий ріст, впевнений Прем’єр-міністр, можна шляхом реалізації економічної політики Уряду. «Наше завдання – підтримувати фінансову стабільність і інвестувати в економічне зростання, – сказав Володимир Гройсман. – Наші пріоритети: покращення бізнес-клімату, нова система управління держсектором, чесна і прозора приватизація, а отже, входження інвестицій в реальний сектор, енергетика – маємо зменшувати залежність від імпорту і розвивати свою базу». Ключовим елементом, що дозволить реалізувати намічені плани, стане виконання збалансованого Державного бюджету на 2019 рік, який містить стимули промислового розвитку, передбачає реалізацію великих інфраструктурних проектів, а також забезпечує фінансування соціальних реформ передусім в освіті та медицині. Так, з наступного року запрацюють Фонд підтримки інновацій з обсягом фінансування 300-350 млн грн, Фонд енергоефективності, бюджет якого сягне близько 14 млрд грн, продовжиться робота над запуском експортно-кредитної агенції. Також будуть продовжені програми секторальної підтримки, в тому числі щодо пільг при модернізації виробництва. «Зміни, які ми робимо – це не точкові зміни. Це зміни, які вплинуть на різні сфери, – сказав Володимир Гройсман. – І сильна економіка дозволяє збільшити інвестиції в людський капітал». Джерело: kmu.gov.ua

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda