Додаток 1

Затверджено

рішення ХІ сесії районної ради

VІІ скликання

                                                                                                                             від 31 березня 2017 року                               №157.11-7/17

П О Л О Ж Е Н Н Я

про прийом громадян посадовими особами та депутатами Кельменецької районної ради

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.


     1.1.
Положення про прийом громадян посадовими особами тадепутатами Кельменецької районної ради (далі – Положення) розроблено відповідно до Конституції України, Законів України: “Про місцеве самоврядування в Україні” , Про статус депутатів місцевих рад, Про звернення громадян”, з урахуванням Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ” та Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в  установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ,іншими нормативно-правовими актами.

     1.2.Це Положення врегульовує питання практичної реалізації членами територіальних громад району наданого їм Конституцією України права звертатися на прийом до депутатів районної ради, які зобов'язані розглянути звернення і надати обгрунтовану відповідь у встановлений законом термін.
  Громадяни мають право звернутися до депутатів районної ради відповідно до їх обов’язків із пропозиціями, заявами та скаргами, що стосуються діяльності органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, депутатів районної ради, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, а також з питань реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. 

     1.3. Дане Положеннярегулює питання, пов’язані з проведенням особистого прийому громадян, розгляду письмових звернень у районній раді та організації виїзних днів прийому громадян  головою та його заступником , посадовими особами виконавчого апарату ради.

Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на території району, мають таке ж право на подання звернення та особистий прийом головою та заступником голови , посадовими особами виконавчого апарату ради, як і громадяни України, якщо інше не передбачене чинним законодавством. 

     1.4. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції, заяви і скарги:

v   пропозиція - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади, депутатів міської ради, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності територіальної громади; 

v   заява - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, депутатів районної ради, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності; 

v   скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян та їх  посадових осіб. 

ІІ.ВИМОГИ ДО ЗВЕРНЕННЯ
       2.1. Звернення адресуються депутату районної ради, до компетенції якого належить вирішення порушеного у зверненні питання. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання,  пропозиції, заяви чи скарги. 
     2.2.Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином депутату ради особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано на особистому прийомі як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). 

   Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

     2.3.Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, коли письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство,яке визнається анонімним і розгляду не підлягає. 
     Не розглядаються повторні звернення на особистому прийомі голови, заступника та депутатів районної ради від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

     2.4. Громадяни мають право звертатися до депутатів районної ради державною, регіональною чи іншою мовою, прийнятною для сторін. Рішення щодо звернень громадян та надання відповіді на них оформляються відповідно до вимог законодавства про мови. 

     2.5.Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду. Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення. 

Якщо питання, порушені в одержаному депутатом ради зверненні, не входять до його повноважень, воно в термін не більше п’яти днів пересилається ним за належністю відповідному органу або до інших посадових осіб, вирішення питань якого належить до їх повноважень, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями. Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим особам,

дії   яких оскаржуються.

ІІІ. ПОРЯДОК РОБОТИ ДЕПУТАТІВ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

3.1. Депутат районної ради розглядає пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до нього на прийомі у термін не більше одного місяця з дня їх надходження, вживає заходів до їх своєчасного, обґрунтованого вирішення, вивчає причини, які породжують скарги громадян і вносить свої пропозиції щодо їх усунення до місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, об'єднань громадян. 

Депутат районної ради може направляти одержані ним пропозиції, заяви і скарги до відповідних органів, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, об’єднань громадян,що працюють на території району, до повноважень яких належить вирішення цих питань. 
3.2.Депутат районної ради, в межах своїх повноважень, здійснює контроль за розглядом звернень відповідними органами, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, органами об'єднань громадян, надісланих ним пропозицій, заяв, скарг виборців. 

Місцеві органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації державної і комунальної форм власності, їх посадові особи зобов’язані сприяти депутатові ради в організації прийому громадян, розгляді їх пропозицій, заяв, скарг, у створенні інших необхідних для його депутатської діяльності умов.  

       3.3.Депутат районної ради систематично веде прийом громадян і зобов’язаний визначити та оприлюднити дні, години, місце прийому виборців та інших громадян, вести регулярний ( не менше одного разу на місяць) прийом своїх виборців, розглядати пропозиції, звернення, заяви і скарги членів своєї територіальної громади, вживати заходів щодо забезпечення їх оперативного вирішення.
Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина.

     3.4.Прийом  громадян  депутатами районної  ради здійснюється в селищній, сільських радах (до складу яких входить його виборчий округ) у відведених приміщеннях чи інших приміщеннях, які запропоновані депутатами. Прийом здійснюється згідно із затвердженим графіком прийому, який оприлюднюється на офіційному сайті районної ради, в газеті « Рідне слово» та розміщується на видному місці в цих місцевих радах, районній раді. Контроль за дотриманням графіків прийому депутатів ради здійснює виконавчий апарат районної ради. Депутат ради має право додатково здійснювати прийом громадян поза приміщенням та визначеним спеціальними часом за власним бажанням чи необхідністю.

     3.5. Місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи, а також керівники правоохоронних та контролюючих органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території відповідної ради, до яких звернувся депутат районної ради, зобов’язані у десятиденний строк розглянути порушене ним питання та надати йому відповідь, а в разі необхідності додаткового вивчення чи перевірки дати йому відповідь не пізніш як у місячний термін. 

Якщо депутатське звернення з об’єктивних причин не може бути розглянуто у встановлений строк, депутату ради зобов’язані письмово повідомити про це з обґрунтуванням мотивів необхідності продовження строку розгляду. Депутат районної ради може взяти участь у розгляді свого звернення, про що місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території відповідної ради, повинні йому повідомити завчасно, але не пізніш як за п'ять календарних днів. 
     Якщо депутат ради не задоволений результатами розгляду свого звернення або якщо місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території району, ухиляються від вирішення порушеного у зверненні питання у встановлений строк, він має право внести депутатський запит відповідно до статті 22  Закону України «Про статус депутатів місцевих рад».

ІУ. ПОРЯДОК РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У ВИКОНАВЧОМУ АПАРАТІ

4.1. Проведення особистого прийому громадян

     4.1.1. Особистий прийом громадян у районній раді проводиться:

v   головою ради та його заступником, керуючим справами, керівниками структурних підрозділів виконавчого апарату у приміщенні районної ради згідно із затвердженим графіком;

*голова районної ради приймає громадян за попереднім записом, що здійснюється в день прийому, та за зверненнями, якщо у задоволенні їх раніше відмовлено його заступником.

     4.1.2.Особистий прийом головою районної ради може бути організовано також за його безпосереднім  дорученням. Інформація про порядок організації та проведення особистого прийому громадян в районній раді і графік особистого прийому громадян посадовими особами районної ради розміщуються на офіційному сайті та Інтернет - сторінці районної ради, а також у приміщенні районної ради у доступному для вільного огляду місці.

     4.1.3.Відповідальний працівник з питань роботи зі зверненнями громадян виконавчого апарату районної ради ( далі - головний спеціаліст):

v    всебічно вивчає проблеми, з яких громадяни мають намір звернутися на особистому прийомі до керівництва ради і надає їм допомогу в попередньому розгляді вказаних проблем у структурних підрозділах райдержадміністрації, установах і організаціях, до відання яких належить їх розгляд і вирішення;

v    забезпечує у дні та години прийому кваліфіковану добірку матеріалів з питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі (попередні звернення заявників, матеріали з їх розгляду, висновки та інше);

v    організовує прийом громадян фахівцями структурних підрозділів виконавчого апарату районної ради, які звернулися до керівництва з питань, що не входять до компетенції посадової особи, яка проводить особистий прийом;

v    забезпечує відповідно до чинного законодавства України позачерговий прийом (у дні прийому) інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України і жінок, яким присвоєно почесне звання “Мати –героїня”;

v    контролює додержання графіка прийому громадян у районній раді;

v    готує аналітичні матеріали (у разі потреби) про стан прийому громадян у районній раді;

v    проводить попередню бесіду з громадянами, які звернулися в день особистого прийому (за годину до початку прийому) та запис на особистий прийом із з’ясуванням прізвища, ім’я та по батькові, соціального стану, категорії та змісту порушеного питання . На громадянина під час запису на особистий прийом на основі документа, що посвідчує особу, заводиться реєстраційно-контрольна картка і при потребі приймається від нього заява;

v    щокварталу аналізує підсумки особистого прийому громадян головою та заступником голови районної ради.

     4.1.4. У разі, якщо порушене громадянином питання вирішити безпосередньо на особистому прийомі неможливо (є потреба у додатковій перевірці, вивченні, вжитті певних заходів), воно розглядається у порядку встановленому законодавством для письмових звернень.
       Головний спеціаліст забезпечує направлення заяв, скарг і пропозицій, поданих на особистому прийомі, безпосередньо тій установі, організації, підприємству, у відданні яких знаходиться вирішення проблем і прийняття у зв’язку з цим відповідних рішень, про що повідомляється заявник в передбачені законодавством строки .

     4.1.5. Відповідь на звернення, за згодою громадянина може бути надана усно у ході особистого прийому або письмово.Якщо у зверненні порушуються питання, розв’язання яких не входить до компетенції районної ради, громадянину надається роз’яснення, куди й у якому порядку йому слід звернутися.

       Проекти відповіді заявникам готують відповідальні виконавці, зазначені у резолюції або головний спеціаліст . Матеріали, відповідно до резолюції, узагальнює  перший виконавець. Відповідь заявнику підписує посадова особа, яка приймала громадян, або якому доручалось розглянути дане звернення, якщо інше не встановлено законодавством.    

     4.1.6.У разі відсутності голови районної ради у дні його особистого прийому, прийом громадян здійснює його заступник , у разі відсутності останнього – керуючий справами ради.

      4.1.7. Запису на особистий прийом не підлягають громадяни:

v  які відмовилися повідомити відповідальному працівнику, що проводить запис, інформацію, зазначену в п.3.1.3 цього Положення;

v  звернення яких знаходяться на розгляді і остаточне рішення по них ще не прийнято;

v  при повторному зверненні з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті чи надано заявнику аргументовані роз’яснення відповідно до чинного законодавства;

v  стосовно яких прийняте рішення про припинення розгляду звернень (стаття 8 Закону України «Про звернення громадян»);      

-які оскаржують рішення загальних зборів членів колективних підприємств, акціонерних товариств, юридичних осіб, а також рішення вищих державних органів (стаття 16 Закону України «Про звернення громадян»);

v  визнані судом недієздатними, за наявності такої інформації (стаття 8 Закону України «Про звернення громадян»).

   4.1.8. Під час проведення особистого прийому громадяни можуть звертатися колективно, на прийомі можуть бути присутні зацікавлені у вирішенні порушеного питання, але не більше трьох осіб. При собі потрібно мати документи, які засвідчують особу, а також документи, якими обґрунтовується суть порушеного у зверненні питання.

4.1.9.Посадова особа, яка здійснює прийом громадян, зобов’язана забезпечити прийом усіх громадян з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку районної ради та визначеного графіком часу.

4.2. Розгляд письмових звернень громадян

      4.2.1.Розгляд письмових звернень громадян у районній раді здійснюється відповідно до чинного законодавства. Звернення, що надійшли, реєструються головним спеціалістом у день надходження та передаються на розгляд голові районної ради або його заступнику, які у триденний термін розглядають письмові звернення та дають доручення з вирішення порушених у них питань, відповідальним виконавцям.

      Головний спеціаліст забезпечує направлення звернень відповідальним виконавцям згідно з резолюціями керівництва. Звернення, у яких порушені питання, що не входять до повноважень районної ради, пересилаються за належністю в термін, що не перевищує 5 днів з часу реєстрації, про що повідомляється автор звернення.

       4.2.2.Звернення, що потребують надання інформації про результати розгляду в Адміністрацію Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України, інші центральні органи виконавчої влади, обласну раду , беруться на особливий контроль головним спеціалістом з проставлянням  на реєстраційно-контрольній картці відмітки «Обласний Контроль» .

       4.2.3. Інформація  за результатами розгляду  звернення (відповідь заявнику) надсилається за підписом голови районної ради , а у разі його відсутності – його заступника. На письмове  звернення заявнику обов’язково надається письмова відповідь у порядку визначеному цим Положенням.

       4.2.4.Контроль за дотриманням термінів розгляду звернень, встановлених Законом України “Про звернення громадян”, здійснює головний спеціаліст . Відповідальність за несвоєчасний та неякісний розгляд звернень, надання письмової відповіді заявнику несуть посадові особи, яким доручено розгляд звернень.

       4.2.5. Рішення про зняття звернень з контролю приймають посадові особи, які прийняли рішення про контроль, шляхом накладання резолюції «До справи» на інформації про результати розгляду звернення.

       Головний спеціаліст щотижнево аналізує своєчасність розгляду звернень, у разі необхідності інформує про порушення термінів розгляду керівництво районної ради.

4.3. Проведення виїзних днів прийому громадян

       4.3.1.Метою проведення виїзних днів прийому громадян є вивчення громадської думки про роботу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування , з’ясування суспільно-політичної ситуації на місцях, вирішення злободенних питань  життєдіяльності населення, зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня.

       4.3.2. Виїзні дні прийому громадян головою ради та його заступником проводяться щомісяця згідно графіка, який затверджується головою ради та ознайомлюється із відповідними головами сіл району.Запис на прийом громадян у такі дні здійснюють виконавчі комітети місцевих рад заздалегідь, а також у день проведення прийому.                                                                    

   4.3.3.Головний спеціаліст:

v    забезпечує реєстрацію усіх звернень, що надійшли під час проведення виїзних днів прийому громадян;

v    готує довідку за результатами вирішення питань, що розглядалися керівництвом районної ради у попередні виїзні дні прийому громадян;

v    забезпечує належну організацію виїзних днів прийому громадян головою ради та   його заступником, дотримання графіків  проведення цих прийомів, інформує про це керуючого справами районної ради ;

v    здійснює контроль за своєчасним розглядом звернень громадян та направленням відповідей заявникам.

4.4.Контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян згідно зі ст. 28 Закону України «Про звернення громадян» та відповідно до своїх повноважень здійснюють депутати районної ради, голови депутатських фракцій. 

Керуючий справами районної ради                               Л.Світла

Додаток 2                                                                    

Затверджено

         рішення ХІ сесії районної ради

VІІ скликання

                                                                                                                              від 31 березня 2017 року   №157.11-7/17

ГРАФІК
особистого прийому громадян посадовими

особами районної ради

Прізвище, ім’я, по батькові Посада Дні та години прийому
Ілаш Віктор Миколайович Голова районної ради

Щопонеділка

з 10.00 до 19.00

Горобець Анатолій Іванович Заступник голови районної ради

Щочетверга

з 09.00 до 18.00

Світла Людмила Вікторівна Керуючий справами районної ради

Щовівторка

з 09.00 до 18.00

Керівники структурних підрозділів Начальники відділів виконавчого апарату районної ради

Щоденно

з 9.00 до 12.00

та

з 14.00 до 16.00




                     Керуючий справами районної ради                               Л.Світла


Додаток 3

                                                                                                                                                                                 Затверджено

                                                                                                                                                                        рішення ХІ сесії районної

                                                                                                                                                                        ради VІІ скликання  

         від 31.03.2017 №157.11-7/17

ГРАФІК
особистого прийому громадян
депутатами районно їради

п/п

Прізвище, ініціали депутата райради Дніприйому Місце прийому
1. Варвус Віталій Анатолійович Перший понеділок щомісяця Адмінприміщення Вартиковецької сільської ради
2. Власов Дмитро Васильович Перший понеділок щомісяця Адмінприміщення Кельменецької селищної ради
3. Гончарюк Галина Павлівна Перший понеділок щомісяця Адмінприміщення Лукачанської сільської ради
4. Горбишин Андрій   Олександрович Перший вівторок щомісяця Адмінприміщення Ленковецької сільської ради
5. Гречана Оксана Петрівна Остання п’ятниця щомісяця Адмінприміщення Ленковецької сільської ради
6. Грифлюк Станіслав Васильович Перша п’ятниця щомісяця Адмінприміщення Дністрівської сільської ради
7. Дєдов В’ячеслав Ілліч Перша середа щомісяця Адмінприміщення Кельменецької селищної ради
8. Дмитрук Дмитро Іванович Перша п’ятниця щомісяця Адмінприміщення Лівинецької сільської ради
9. Довгань Микола Олександрович Перший вівторок щомісяця Адмінприміщення Новоселицької сільської ради
10. Катеренчук Валерій Павлович Перший вівторок щомісяця Адмінприміщення Нелиповецької сільської ради
11. Кувіла Віктор Іванович Третій четвер щомісяця Адмінприміщення Іванівецької сільської ради
12. Куріш Леонід Миколайович Перша п’ятниця щомісяця

Адмінприміщення Оселівської

сільської ради

13. Маруха Сергій Петрович Перший вівторок щомісяця Адмінприміщення Вовчинецької сільської ради
14. Онуфрійчук Діна Миколаївна Перший понеділок щомісяця Адмінприміщення Козирянської сільської ради
15. Панкевич Олександр Олексійович Перший понеділок щомісяця Адмінприміщення Грушовецької сільської ради
16. Панкевич Тетяна Ананівна Остання середа щомісяця

Адмінприміщення Вороновицької

сільської ради

17. Пастух Василь Іванович Перший понеділок щомісяця Адмінприміщення Мошанецької сільської ради
Продовження додатка 3
18. Пастух Олександр Дмитрович Остання п’ятниця щомісяця Адмінприміщення Подвірївської сільської ради
19. Пероган Микола Анатолійович Остання п’ятниця щомісяця Адмінприміщення Зеленецької сільської ради
20. Пилипчук Борис Іванович Перша середа щомісяця

Адмінприміщення Бурдюзької

сільської ради

21. Попюк Віталій Юрійович Перший вівторок щомісяця

Адмінприміщення Коновської

сільської ради

22. Присакар Світлана Миколаївна Перший вівторок щомісяця

Адмінприміщення Коновської

сільської ради

23. Русановський Сергій Петрович Другий вівторок щомісяця

Адмінприміщення Нелиповецької

сільської ради

24. Слухінська Галина Петрівна Перша п’ятниця щомісяця Адмінприміщення Бузовицької сільської ради
25. Спасик Василь Михайлович Перша середа щомісяця

Адмінприміщення Перковецької

сільської ради

26. Телешман Петро Григорович Перша п’ятниця щомісяця Адмінприміщення Кельменецької селищної ради
27. Ткачук Валентина Вікторівна Перша середа щомісяця

Адмінприміщення Оселівської

сільської ради

28. Ткачук Олександр Вікторович Перша середа щомісяця

Адмінприміщення Новоселицької

сільської ради

29. Ус Петро Миколайович Третя п’ятниця щомісяця Адмінприміщення Росошанівської сільської ради
30. Цигановський Станіслав Миколайович Остання п’ятниця щомісяця Адмінприміщення Кельменецької селищної ради
31. Якименко Тетяна Романівна Остання п’ятниця щомісяця

Адмінприміщення Новоселицької

сільської ради

32. Яцемірський Петро Сергійович Другий четвер щомісяця Адмінприміщення Новоселицької сільської ради

Керуючий справами районної ради                               Л.Світла

 

      Затверджено

                                                                                розпорядження голови

                                                                   районної ради

                                                                                    29 лютого 2016 року №16


ПОРЯДОК
організації
таздійснення розгляду звернень громадян
посадовими особами районної ради


        
Цей Порядок регулює питання, пов’язані з проведенням особистого прийому громадян, розгляду письмових звернень у районній раді та організації виїзних днів прийому громадян  головою і заступником голови; подання, оприлюднення та розгляду електронних петицій, відповідно до Конституції України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про звернення громадян” (із змінами та доповненнями), на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

І. Проведення особистого прийому громадян

     1. Особистий прийом громадян у районній раді проводиться головою ради, його заступником, керуючим справами, начальниками структурних підрозділів виконавчого апарату у приміщенні районної ради, згідно із затвердженим графіком (додаток 2).

     2. Голова районної ради приймає громадян за попереднім записом, що здійснюється виконавчим апаратом в день прийому та за письмовими зверненнями.

     3. Особистий прийом громадян головою районної ради може бути організовано також за його безпосереднім  дорученням.

     4. Інформація про порядок організації та проведення особистого прийому громадян в районній раді і графік особистого прийому громадян посадовими особами районної ради (в т.ч. виїзного) розміщуються на офіційному сайті районної ради в мережі Інтернет, а також у приміщенні районної ради на інформаційному стенді.

    5. Головний спеціаліст відділу з питань організаційного забезпечення, контролю та діловодства виконавчого апарату районної ради ( відповідно до розподілу обов’язків його працівників):

*всебічно вивчає проблеми, з якими громадяни мають намір звернутися на особистому прийомі до керівництва ради і надає їм допомогу в попередньому розгляді вказаних проблем у структурних підрозділах райдержадміністрації, установах і організаціях, до відання яких належить їх розгляд і вирішення;

*забезпечує керівництво ради у дні та години прийому кваліфікованою добіркою матеріалів з питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі (попередні звернення заявників, матеріали з їх розгляду, висновки та інше);

*організовує прийом громадян начальниками структурних підрозділів виконавчого апарату районної ради, які звернулися до керівництва з питань, що входять до їх компетенції;

*забезпечує відповідно до чинного законодавства позачерговий прийом (у дні прийому) інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України і жінок, яким присвоєно почесне звання “Мати –героїня”, інших;

*контролює дотримання графіка прийому громадян у раді;

*готує аналітичні матеріали (у разі потреби) про стан прийому громадян у районній раді;

*проводить попередню бесіду з громадянами, які звернулися в день особистого прийому (за годину до початку прийому) та запис на особистий прийом із з’ясуванням прізвища, ім’я та по батькові, соціального стану, категорії та змісту порушеного питання. На громадянина під час запису на особистий прийом на основі документа, що посвідчує особу, оформлюється реєстраційно-контрольна картка і при потребі, приймається від нього заява;

*щокварталу аналізує підсумки особистого прийому громадян головою та заступником голови районної ради.

     6.У разі, якщо порушене громадянином питання вирішити безпосередньо на особистому прийомі неможливо (є потреба у додатковій перевірці, вивченні, вжитті певних заходів), воно розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.
       Головний спеціаліст забезпечує направлення заяв, скарг і пропозицій, поданих на особистому прийомі, безпосередньо тій установі, організації чи підприємству, у відданні яких знаходиться вирішення проблем і прийняття у зв’язку з цим відповідних рішень, на підставі доручення керівництва ради, про що повідомляється заявник в передбачені законодавством строки .

       7. Відповідь на звернення, за згодою громадянина, може бути надана усно у ході особистого прийому. Якщо у зверненні порушуються питання, розв’язання яких не входить до компетенції районної ради, звернення перенаправляється за належністю.

       8. Проекти відповіді заявникам готують відповідальні виконавці, зазначені у резолюції або головний спеціаліст .

       Матеріали, відповідно до резолюції, узагальнює  перший виконавець. Відповідь заявнику підписує посадова особа, яка приймала громадян, або якому доручалось розглянути дане звернення, якщо інше не встановлено законодавством.    

       9. У разі відсутності голови районної ради у дні його особистого прийому, прийом громадян здійснює його заступник, у разі відсутності останнього – керуючий справами ради.

 

ІІ. Розгляд письмових звернень громадян

      1.Розгляд письмових звернень громадян у районній раді здійснюється відповідно до чинного законодавства. Звернення, що надійшли, реєструються у день надходження та передаються на розгляд голові районної ради або його заступнику, які у триденний термін розглядають письмові звернення та дають доручення з вирішення порушених у них питань, відповідальним виконавцям.

      2.Головний спеціаліст забезпечує направлення звернень відповідальним виконавцям згідно з резолюціями керівництва.

      Звернення, у яких порушені питання, що не входять до повноважень районної ради, пересилаються за належністю в термін, що не перевищує 5 днів з часу реєстрації, про що повідомляється автору звернення.

     3.Звернення, що потребують надання інформації про результати розгляду в Адміністрацію Президента України, Верховну Раду та Кабінет Міністрів України, інші центральні органи виконавчої влади, обласну раду, беруться на контроль головним спеціалістом з проставлянням  на реєстраційно-контрольній картці відмітки «Контроль» або літери «К».

       Інформація  за результатами розгляду такого звернення надсилається за підписом голови районної ради , а у разі його відсутності – його заступника.

       4.На письмове  звернення заявнику обов’язково надається письмова відповідь. Проекти відповідей та матеріали,  відповідно  до  резолюції,  узагальнює і готує перший виконавець.

       5.Контроль за дотриманням термінів розгляду звернень, встановлених Законом України “Про звернення громадян”, здійснює головний спеціаліст .

       6. Відповідальність за несвоєчасний та неякісний розгляд звернень, надання письмової відповіді заявнику несуть посадові особи, яким доручено розгляд звернень.

       7. Рішення про зняття звернень з контролю приймають посадові особи, які прийняли рішення про контроль, шляхом накладання резолюції «До справи» на інформації про результати розгляду звернення.

       8.Головний спеціаліст щотижнево аналізує своєчасність розгляду звернень, у разі необхідності інформує про порушення термінів розгляду керівництво районної ради.

 

ІІІ. Проведення виїзних прийомів громадян

       1.Метою проведення виїзних днів прийому громадян є вивчення громадської думки про роботу районних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, з’ясування суспільно-політичної ситуації на місцях, вирішення   питань  життєдіяльності населення, зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня.

       2.Виїзні прийоми громадян головою ради та його заступником проводяться щомісяця згідно окремого графіка, за погодженням із місцевим головою села.

       3. Запис на прийом громадян у такі дні здійснюють виконавчі комітети місцевих рад заздалегідь, а також у день проведення прийому.

       4.Головний спеціаліст:

*забезпечує реєстрацію усіх звернень, що надійшли під час проведення виїзних днів прийому громадян;

*готує довідку за результатами вирішення питань, що розглядалися керівництвом районної ради у попередні виїзні дні прийому громадян;

*забезпечує належну організацію виїзних днів прийому громадян головою ради та   його заступником, дотримання графіків  проведення цих прийомів, інформує про це керуючого справами районної ради ;

*здійснює контроль за своєчасним розглядом звернень громадян та направленням відповідей заявникам.

 

ІУ. Порядок подання та розгляду

електронної петиції

1. Електронна петиція – колективне електронне звернення (ініціатива), розміщене на офіційному сайті Кельменецької районної ради у визначеному для цього розділі для голосування громадян, яке за умови набрання необхідної кількості голосів, обов’язкове до розгляду.

Електронні петиції повинні стосуватись питань, які відносяться до повноважень та компетенції районної ради, відповідно до Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування» та чинного законодавства.

2. Електронна петиція є однією з форм участі громадян, територіальної громади району у здійсненні місцевого самоврядування (далі – Петиція).

3. Електронна петиція подається в електронній формі (п.1) і повинна містити: прізвище, ім’я, по батькові громадянина або назву громадського об’єднання (із зазначенням посадової особи), а також адресу електронної пошти, зміст звернення з обґрунтуванням необхідності його розгляду та вирішення. До електронної петиції можуть додаватись проекти рішень районної ради та розпоряджень її голови.

В електронній петиції має бути викладено суть порушеного питання, пропозиція щодо його вирішення, а в заголовку Петиції зазначено її короткий зміст.

4. Неправдиві відомості, подані автором (ініціатором) петиції або громадським об’єднанням, а також використання нецензурних висловів, прямих образ на ім’я конкретних осіб є підставою для відмови в її оприлюдненні або для виключення з режиму оприлюднення після з’ясування зазначених обставин.

Петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини, інформацію, яка принижує честь і гідність, права та законні інтереси осіб, матеріали та вислови, які становлять загрозу національним інтересам і національній безпеці України та заклики, які містять передвиборчу агітацію, рекламу товарів, робіт та послуг.

5. Електронна петиція подається ініціатором через офіційний сайт районної ради шляхом розміщення тексту петиції у відповідному розділі.

Для подання електронної петиції ініціатору необхідно пройти реєстрацію обов’язково зазначивши своє прізвище, ім’я, по батькові, поштову адресу, електронну пошту та надати згоду на обробку своїх персональних даних.

6. Електронна петиція впродовж 2 робочих днів з моменту подачі перевіряється на відповідність вимогам пунктів 3,4 даного розділу. У разі невідповідності електронної петиції зазначеним вимогам, її оприлюднення не здійснюється, а ініціатору, у той же термін, надсилається вмотивована відмова.

7. В разі відповідності петиції зазначеним вимогам, вона передається на розгляд голові районної ради, який впродовж 3 робочих днів приймає одне з рішень: оприлюднити петицію або відмовити в оприлюдненні петиції, якщо зміст питання не належить до компетенції районної ради.

8. Ініціатор, якому відмовлено в оприлюдненні електронної петиції, може виправити недоліки та подати цю петицію повторно.

9. Дата оприлюднення електронної петиції на офіційному сайті районної ради є датою початку збору голосів на її підтримку. Інформація про початок збору голосів на підтримку електронної петиції невідкладно оприлюднюється в газеті «Рідне слово», а також надсилається ініціатору електронної петиції на електронну адресу, вказану під час реєстрації.

10. Для розгляду електронної петиції згідно рішення районної ради необхідно зібрати на її підтримку не менше 400 підписів мешканців району протягом 3-х місяців з дня оприлюднення петиції.

Збір голосів здійснюється на офіційному сайті районної ради у розділі «Петиції». Для участі у зборі голосів учасник проходить обов’язкову електронну реєстрацію.   Підписи, надіслані від однієї і тієї ж особи визнаються недійсними та не враховуються при підрахунку голосів, про що повідомляється такий учасник на його електронну адресу.

11. Петиція, яка впродовж встановленого терміну набрала необхідну кількість голосів на свою підтримку, не пізніше наступного дня невідкладно надсилається голові районної ради.

12. На розгляд електронної петиції може запрошуватись ініціатор, якому надається право представити свою електронну петицію та виступити з доповіддю або співдоповіддю щодо питання, піднятого у тексті Петиції під час її розгляду на засіданні районної ради. Виконавчий апарат районної ради із залученням ініціатора подання електронної петиції, готує проект рішення районної ради для вирішення піднятої петицією проблеми. За підсумками розгляду приймається відповідне рішення сесії ради.

13. Петиція, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на свою підтримку, після завершення строку збору підписів не розглядається як Петиція, про що повідомляється автор (ініціатор) петиції з наданням роз’яснень щодо порядку вирішення порушеного питання відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

14. За потреби, проводяться громадські слухання або консультації з громадськістю щодо Петиції, якщо така вимога міститься в ній.

15. Результати розгляду електронної петиції не пізніше 5 робочих днів після його закінчення, оприлюднюється і одночасно надсилається ініціатору на вказану під час реєстрації електронну адресу.

               Керуючий справами районної ради                                                 Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Впровадження нового етапу реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади вимагає реалізації низки заходів, що забезпечать її незворотність та сталість. Першим завданням є прийняття змін до Конституції України в частині децентралізації влади. Метою змін є відхід від централізованої моделі управління в державі, забезпечення спроможності місцевого самоврядування та побудова ефективної системи територіальної організації влади в Україні, реалізація повною мірою положень Європейської хартії місцевого самоврядування, принципів субсидіарності, повсюдності і фінансової самодостатності місцевого самоврядування. Зміни мають торкнутись: адміністративно-територіального устрою. Зокрема, закріплення, що територія України поділена на громади, райони області, на яких здійснюється місцеве самоврядування відповідно до положень Європейської хартії місцевого самоврядування. Громада є первинною одиницею у системі адміністративно-територіального устрою України. Адміністративно-територіальний устрій України ґрунтується на засадах єдності та цілісності державної території, децентралізації влади, повсюдності та спроможності місцевого самоврядування, сталого розвитку адміністративно-територіальних одиниць з урахуванням історичних, економічних, екологічних, географічних і демографічних особливостей, етнічних і культурних традицій. розмежування повноважень у системі органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів різних рівнів здійснюється за принципом субсидіарності, що відповідає Європейській хартії місцевого самоврядування. Так, відповідно до статті 4 Хартії органи місцевого самоврядування в межах закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання, яке не вилучене зі сфери їхньої компетенції і вирішення якого не доручене жодному іншому органу. Публічні повноваження, як правило, здійснюються переважно тими органами публічної влади, які мають найтісніший контакт з громадянином. Наділяючи тими чи іншими повноваженнями інший орган, необхідно враховувати обсяг і характер завдання, а також вимоги досягнення ефективності та економії. вилучення з конституційного регулювання місцеві державні адміністрації та відповідно скасовування інституту голів місцевих державних адміністрацій. Запровадження інституту префектів, основним завданням яких має бути нагляд за законністю рішень органів місцевого самоврядування відповідно до положень Європейської хартії місцевого самоврядування та координації державної політики  на місцевому рівні. утворення власних виконавчих органів місцевого самоврядування районних та обласних рад. закріплення матеріальної і фінансової основи місцевого самоврядування. Зокрема визначити, що такою основою є земля, рухоме і нерухоме майно, природні ресурси, інші об’єкти, що є у комунальній власності територіальної громади; місцеві податки і збори, частина загальнодержавних податків та інші доходи місцевих бюджетів. При цьому визначення, що держава забезпечує сумірність фінансових ресурсів та обсягу повноважень органів місцевого самоврядування, визначених Конституцією та законами України. Друге завдання супровід та ухвалення Верховною Радою України таких законодавчих ініціатив. проект Закону про засади адміністративно-територіального устрою України (реєстр.№ 8051 від 22.02.2018); Метою є законодавче визначення основних засад адміністративно-територіального устрою України, порядку утворення, ліквідації, встановлення і зміни меж адміністративно-територіальних одиниць. Законопроектом вводяться поняття: адміністративно-територіального устрою України, системи та рівнів адміністративно-територіального устрою, адміністративно-територіальної одиниці, населеного пункту (село, селище, місто); встановлюються: засади на яких будується адміністративно-територіальний устрій,  органи, до повноважень яких належить розгляд і вирішення питань адміністративно-територіального устрою, порядок утворення та ліквідації адміністративно-територіальних одиниць,  встановлення і зміна їх меж, віднесення населених пунктів до категорії сіл, селищ, міст, найменування і перейменування населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць; врегульовуються питання щодо Державного реєстру адміністративно-територіальних одиниць, сіл, селищ, міст, що входять до складу цих одиниць. проект Закону про внесення змін до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (реєстр. № 8369 від 17.05.2018); Метою зазначеного законопроекту є забезпечення системного оновлення Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», що сприятиме побудові в Україні професійної та ефективної служби в органах місцевого самоврядування з урахуванням кращих міжнародних практик та національного досвіду. Наведена мета реалізується у положеннях законопроекту, якими передбачається оновлення правових передумов для: врегулювання статусу службовців місцевого самоврядування та виборних посадових осіб місцевого самоврядування; забезпечення політичної нейтральності службовців місцевого самоврядування; врегулювання законом основних питань служби в органах місцевого самоврядування та надання органам місцевого самоврядування повноважень самостійно вирішувати питання формування умов оплати праці виборних посадових осіб та службовців місцевого самоврядування, інші питання проходження служби в органах місцевого самоврядування та встановлення загальних правил та гарантій для здійснення таких повноважень; адаптації основ служби в органах місцевого самоврядування до концептуальних підходів, закладених Законом України «Про державну службу», зокрема щодо загальних засад служби, принципів, прав та обов’язків службовців місцевого самоврядування, деполітизації служби, класифікації посад в органах місцевого самоврядування та рангів службовців, оцінювання результатів службової діяльності, порядку, підстав для притягнення службовця органу місцевого самоврядування до дисциплінарної відповідальності та видів дисциплінарних проступків і дисциплінарних стягнень, підстав припинення служби тощо; переведення посад керуючих справами виконавчих комітетів рад із категорії виборних посад до категорії службовців, передачі їм значної частини кадрових повноважень, які на сьогодні належать відповідним головам, що дозволить зменшити політичний плив на призначення та звільнення службовців місцевого самоврядування; визнання відкритого конкурсу основною процедурою для вступу на посаду службовця місцевого самоврядування та для переходу на посади вищої категорії; упорядкування структури заробітних плат шляхом збільшення частки посадового окладу (основної частини), зменшення кількості та частки надбавок та премій (додаткових та стимулюючих виплат) для підвищення стабільності заробітної плати службовців місцевого самоврядування; створення умов для підвищення кваліфікації виборних посадових осіб та службовців місцевого самоврядування. проект Закону про внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (реєстр.№ 6403 від 21.04.2017); Проектом акта передбачено внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» з метою: врегулювання питань планування та забудови територій, унормування питань, пов’язаних з регулюванням відносин при розробленні та затвердженні документації з просторового планування, забезпечення об’єднаних територіальних громад єдиною документацію із просторового планування, розширення повноважень органів місцевого самоврядування щодо регулювання забудови шляхом затвердження правил регулювання забудови територій, забезпечення реального зв’язку програм соціально-економічного розвитку із документацією із просторового планування, створення прозорого та неконфліктного механізму врахування громадських інтересів при розробленні та затвердженні документації з просторового планування. проект Закону про внесення змін до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» (щодо перспективних планів формування територій громад Автономної Республіки Крим, областей) (реєстр.№  9441 від 21.12.2018). Законопроектом передбачено внесення змін до статті 11 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» у частині правового регулювання затвердження перспективних планів формування територій громад областей, що створить можливості для формування спроможних об’єднаних територіальних громад. Шляхом покладання обов’язку з розроблення перспективних планів формування ОТГ на Мінрегіон, а затвердження на КМУ. проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування». Цим проектом Закону пропонується визначити: територія територіальної громади — це теритрія, на яку поширюється повноваження теритріальної громади у порядку і в межах, визначених Конституцією і закооами України як безпосередньо, так і через орграни місцевого самоврядування; до прийняття закону про адміністративно-територіального устрій України визначення територій територіальних громад, а також подання до Верховної Ради України проектів законодавчих актів щодо утворення і ліквідації районів здійснює Кабінет Міністрів України. Зазначені зміни дозволять запровадити повсюдність місцевого самоврядування та врахування  при формуванні нового адміністративно-територіального устрою усіх складових державного управління. Проект Закону про зміни до Закону «Про добровільне об’єднання територіальних громад» та Кодексу адміністративного судочинства України. Проектом Закону пропонується встановити, що судові позови про оскарження добровільного об’єднання або приєднання громад будуть віднесені до категорій термінових адміністративних справ, які розглядатимуться  за скороченою процедурою, в місячний термін. Детальніше за посиланням. Третє завдання широка інформаційна компанія про здобутки реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в України.  Зокрема індикатором та заходом із стимулювання цього може бути впровадження Всеукраїнського конкурсу та регіональних конкурсів журналістських робіт. Детальніше за посиланням. Довідково про новий етап реформи місцевого самоврядування у Аналітичній записці  «Завдання та можливості заходів передбачених новим етапом реформи місцевого самоврядування для забезпечення інституційної спроможності ОМС». Інформаційний документ підготовлений Експертами Ресурсного центру Української асоціації районних та обласних рад в рамках реалізації проекту «Добре врядування для розбудови потенціалу громади» за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру за проектом «Ефективне врядування та залучення громадян для покращення доступу до правосуддя, безпеки, охорони довкілля та соціальної згуртованості на сході Україні» за підтримки Уряду Королівства Данії, Швейцарської агенції розвитку та співробітництва (SDC) та Шведського агентства з питань міжнародного співробітництва (Sida). Джерело: http://uaror.org.ua
  • Другий рік поспіль органами Пенсійного фонду з 1 квітня без додаткового звернення особи здійснюється перерахунок пенсій на найбільш вигідних умовах тим особам, які на 1 березня поточного року набули право на проведення перерахунку з урахуванням набутого ними страхового стажу. Виходячи з положень частини 4 статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, у разі якщо пенсіонер продовжував працювати, перерахунок пенсії з урахуванням набутого страхового стажу проводиться не раніше ніж через два роки після призначення (попереднього перерахунку) пенсії або в разі набуття ним не менш як 24 місяців страхового стажу. При цьому, для осіб, які напрацювали 24 і більше місяців страхового стажу, в разі доцільності, пенсія перераховується також із врахуванням заробітної плати за період, визначений частиною 1 статті 40 зазначеного Закону. Відтак, особам, які працювали після призначення (попереднього перерахунку) пенсії та на 1 березня набули право на відповідний перерахунок пенсії, не потрібно звертатися до пенсійної служби із заявами, оскільки їм з 1 квітня проведено перерахунок пенсій в автоматизованому режимі за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку. В такий спосіб з 01.04.2019 в області перераховано 6240 пенсій з урахуванням набутого страхового стажу та 208 пенсій з урахуванням стажу та заробітку за відпрацьований час. Середній розмір підвищення в результаті перерахунку з додаванням стажу становить 32,22 грн., з урахуванням стажу і заробітку – 66,54 грн. В цілому середній розмір підвищення пенсій в результаті проведеного перерахунку склав 33,33 грн. Пенсіонери, які продовжують працювати, але на 1 березня поточного року не набули право на проведення автоматизованого перерахунку, в разі виконання впродовж наступного року вимог частини 4 статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” можуть звертатися до органів Пенсійного фонду України за місцем перебування на обліку з заявами про проведення індивідуального перерахунку. В цьому разі перерахунок провадитиметься з першого числа місяця, якщо заяву з усіма необхідними документами подано до 15 числа включно, і з першого числа наступного місяця, якщо заяву з усіма необхідними документами подано після 15 числа. В разі неподання пенсіонером такої заяви перерахунок пенсії буде проведено з 1 квітня наступного року в автоматизованому режимі.
  • Сьогодні, 18 квітня, голова районної ради Віктор Ілаш прийняв участь у нараді щодо підготовки та відзначення в районі Дня пам’яті та примирення і 74-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, яка проходила під керівництвом голови райдержадміністрації Віталія Швеця. В ході наради обговорено організаційні питання запланованих заходів. 08 травня 2019 року о 10.00 год. заплановано організувати заходи з нагоди Дня пам’яті та примирення, в рамках яких вирішено провести автопробіг по місцях бойової і трудової слави, з покладанням вінків та квітів до пам’ятників воїнам-односельчанам, який відбудеться за маршрутом: Кельменці - Вартиківці - Путрине – Лівинці. У Кельменецькому районному будинку народної творчості та дозвілля відбудеться година історичної пам’яті, а 09 травня 2019 року з нагоди Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні  біля Братської могили смт Кельменці відбудеться урочисто-траурний мітинг, початок о 9.00.

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda