Затверджено

                                                                                розпорядження голови

                                                                   районної ради

                                                                                    29 лютого 2016 року №16


ПОРЯДОК
організації
таздійснення розгляду звернень громадян
посадовими особами районної ради


        
Цей Порядок регулює питання, пов’язані з проведенням особистого прийому громадян, розгляду письмових звернень у районній раді та організації виїзних днів прийому громадян  головою і заступником голови; подання, оприлюднення та розгляду електронних петицій, відповідно до Конституції України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про звернення громадян” (із змінами та доповненнями), на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

І. Проведення особистого прийому громадян

     1. Особистий прийом громадян у районній раді проводиться головою ради, його заступником, керуючим справами, начальниками структурних підрозділів виконавчого апарату у приміщенні районної ради, згідно із затвердженим графіком (додаток 2).

     2. Голова районної ради приймає громадян за попереднім записом, що здійснюється виконавчим апаратом в день прийому та за письмовими зверненнями.

     3. Особистий прийом громадян головою районної ради може бути організовано також за його безпосереднім  дорученням.

     4. Інформація про порядок організації та проведення особистого прийому громадян в районній раді і графік особистого прийому громадян посадовими особами районної ради (в т.ч. виїзного) розміщуються на офіційному сайті районної ради в мережі Інтернет, а також у приміщенні районної ради на інформаційному стенді.

    5. Головний спеціаліст відділу з питань організаційного забезпечення, контролю та діловодства виконавчого апарату районної ради ( відповідно до розподілу обов’язків його працівників):

*всебічно вивчає проблеми, з якими громадяни мають намір звернутися на особистому прийомі до керівництва ради і надає їм допомогу в попередньому розгляді вказаних проблем у структурних підрозділах райдержадміністрації, установах і організаціях, до відання яких належить їх розгляд і вирішення;

*забезпечує керівництво ради у дні та години прийому кваліфікованою добіркою матеріалів з питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі (попередні звернення заявників, матеріали з їх розгляду, висновки та інше);

*організовує прийом громадян начальниками структурних підрозділів виконавчого апарату районної ради, які звернулися до керівництва з питань, що входять до їх компетенції;

*забезпечує відповідно до чинного законодавства позачерговий прийом (у дні прийому) інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України і жінок, яким присвоєно почесне звання “Мати –героїня”, інших;

*контролює дотримання графіка прийому громадян у раді;

*готує аналітичні матеріали (у разі потреби) про стан прийому громадян у районній раді;

*проводить попередню бесіду з громадянами, які звернулися в день особистого прийому (за годину до початку прийому) та запис на особистий прийом із з’ясуванням прізвища, ім’я та по батькові, соціального стану, категорії та змісту порушеного питання. На громадянина під час запису на особистий прийом на основі документа, що посвідчує особу, оформлюється реєстраційно-контрольна картка і при потребі, приймається від нього заява;

*щокварталу аналізує підсумки особистого прийому громадян головою та заступником голови районної ради.

     6.У разі, якщо порушене громадянином питання вирішити безпосередньо на особистому прийомі неможливо (є потреба у додатковій перевірці, вивченні, вжитті певних заходів), воно розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.
       Головний спеціаліст забезпечує направлення заяв, скарг і пропозицій, поданих на особистому прийомі, безпосередньо тій установі, організації чи підприємству, у відданні яких знаходиться вирішення проблем і прийняття у зв’язку з цим відповідних рішень, на підставі доручення керівництва ради, про що повідомляється заявник в передбачені законодавством строки .

       7. Відповідь на звернення, за згодою громадянина, може бути надана усно у ході особистого прийому. Якщо у зверненні порушуються питання, розв’язання яких не входить до компетенції районної ради, звернення перенаправляється за належністю.

       8. Проекти відповіді заявникам готують відповідальні виконавці, зазначені у резолюції або головний спеціаліст .

       Матеріали, відповідно до резолюції, узагальнює  перший виконавець. Відповідь заявнику підписує посадова особа, яка приймала громадян, або якому доручалось розглянути дане звернення, якщо інше не встановлено законодавством.    

       9. У разі відсутності голови районної ради у дні його особистого прийому, прийом громадян здійснює його заступник, у разі відсутності останнього – керуючий справами ради.

 

ІІ. Розгляд письмових звернень громадян

      1.Розгляд письмових звернень громадян у районній раді здійснюється відповідно до чинного законодавства. Звернення, що надійшли, реєструються у день надходження та передаються на розгляд голові районної ради або його заступнику, які у триденний термін розглядають письмові звернення та дають доручення з вирішення порушених у них питань, відповідальним виконавцям.

      2.Головний спеціаліст забезпечує направлення звернень відповідальним виконавцям згідно з резолюціями керівництва.

      Звернення, у яких порушені питання, що не входять до повноважень районної ради, пересилаються за належністю в термін, що не перевищує 5 днів з часу реєстрації, про що повідомляється автору звернення.

     3.Звернення, що потребують надання інформації про результати розгляду в Адміністрацію Президента України, Верховну Раду та Кабінет Міністрів України, інші центральні органи виконавчої влади, обласну раду, беруться на контроль головним спеціалістом з проставлянням  на реєстраційно-контрольній картці відмітки «Контроль» або літери «К».

       Інформація  за результатами розгляду такого звернення надсилається за підписом голови районної ради , а у разі його відсутності – його заступника.

       4.На письмове  звернення заявнику обов’язково надається письмова відповідь. Проекти відповідей та матеріали,  відповідно  до  резолюції,  узагальнює і готує перший виконавець.

       5.Контроль за дотриманням термінів розгляду звернень, встановлених Законом України “Про звернення громадян”, здійснює головний спеціаліст .

       6. Відповідальність за несвоєчасний та неякісний розгляд звернень, надання письмової відповіді заявнику несуть посадові особи, яким доручено розгляд звернень.

       7. Рішення про зняття звернень з контролю приймають посадові особи, які прийняли рішення про контроль, шляхом накладання резолюції «До справи» на інформації про результати розгляду звернення.

       8.Головний спеціаліст щотижнево аналізує своєчасність розгляду звернень, у разі необхідності інформує про порушення термінів розгляду керівництво районної ради.

 

ІІІ. Проведення виїзних прийомів громадян

       1.Метою проведення виїзних днів прийому громадян є вивчення громадської думки про роботу районних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, з’ясування суспільно-політичної ситуації на місцях, вирішення   питань  життєдіяльності населення, зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня.

       2.Виїзні прийоми громадян головою ради та його заступником проводяться щомісяця згідно окремого графіка, за погодженням із місцевим головою села.

       3. Запис на прийом громадян у такі дні здійснюють виконавчі комітети місцевих рад заздалегідь, а також у день проведення прийому.

       4.Головний спеціаліст:

*забезпечує реєстрацію усіх звернень, що надійшли під час проведення виїзних днів прийому громадян;

*готує довідку за результатами вирішення питань, що розглядалися керівництвом районної ради у попередні виїзні дні прийому громадян;

*забезпечує належну організацію виїзних днів прийому громадян головою ради та   його заступником, дотримання графіків  проведення цих прийомів, інформує про це керуючого справами районної ради ;

*здійснює контроль за своєчасним розглядом звернень громадян та направленням відповідей заявникам.

 

ІУ. Порядок подання та розгляду

електронної петиції

1. Електронна петиція – колективне електронне звернення (ініціатива), розміщене на офіційному сайті Кельменецької районної ради у визначеному для цього розділі для голосування громадян, яке за умови набрання необхідної кількості голосів, обов’язкове до розгляду.

Електронні петиції повинні стосуватись питань, які відносяться до повноважень та компетенції районної ради, відповідно до Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування» та чинного законодавства.

2. Електронна петиція є однією з форм участі громадян, територіальної громади району у здійсненні місцевого самоврядування (далі – Петиція).

3. Електронна петиція подається в електронній формі (п.1) і повинна містити: прізвище, ім’я, по батькові громадянина або назву громадського об’єднання (із зазначенням посадової особи), а також адресу електронної пошти, зміст звернення з обґрунтуванням необхідності його розгляду та вирішення. До електронної петиції можуть додаватись проекти рішень районної ради та розпоряджень її голови.

В електронній петиції має бути викладено суть порушеного питання, пропозиція щодо його вирішення, а в заголовку Петиції зазначено її короткий зміст.

4. Неправдиві відомості, подані автором (ініціатором) петиції або громадським об’єднанням, а також використання нецензурних висловів, прямих образ на ім’я конкретних осіб є підставою для відмови в її оприлюдненні або для виключення з режиму оприлюднення після з’ясування зазначених обставин.

Петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини, інформацію, яка принижує честь і гідність, права та законні інтереси осіб, матеріали та вислови, які становлять загрозу національним інтересам і національній безпеці України та заклики, які містять передвиборчу агітацію, рекламу товарів, робіт та послуг.

5. Електронна петиція подається ініціатором через офіційний сайт районної ради шляхом розміщення тексту петиції у відповідному розділі.

Для подання електронної петиції ініціатору необхідно пройти реєстрацію обов’язково зазначивши своє прізвище, ім’я, по батькові, поштову адресу, електронну пошту та надати згоду на обробку своїх персональних даних.

6. Електронна петиція впродовж 2 робочих днів з моменту подачі перевіряється на відповідність вимогам пунктів 3,4 даного розділу. У разі невідповідності електронної петиції зазначеним вимогам, її оприлюднення не здійснюється, а ініціатору, у той же термін, надсилається вмотивована відмова.

7. В разі відповідності петиції зазначеним вимогам, вона передається на розгляд голові районної ради, який впродовж 3 робочих днів приймає одне з рішень: оприлюднити петицію або відмовити в оприлюдненні петиції, якщо зміст питання не належить до компетенції районної ради.

8. Ініціатор, якому відмовлено в оприлюдненні електронної петиції, може виправити недоліки та подати цю петицію повторно.

9. Дата оприлюднення електронної петиції на офіційному сайті районної ради є датою початку збору голосів на її підтримку. Інформація про початок збору голосів на підтримку електронної петиції невідкладно оприлюднюється в газеті «Рідне слово», а також надсилається ініціатору електронної петиції на електронну адресу, вказану під час реєстрації.

10. Для розгляду електронної петиції згідно рішення районної ради необхідно зібрати на її підтримку не менше 400 підписів мешканців району протягом 3-х місяців з дня оприлюднення петиції.

Збір голосів здійснюється на офіційному сайті районної ради у розділі «Петиції». Для участі у зборі голосів учасник проходить обов’язкову електронну реєстрацію.   Підписи, надіслані від однієї і тієї ж особи визнаються недійсними та не враховуються при підрахунку голосів, про що повідомляється такий учасник на його електронну адресу.

11. Петиція, яка впродовж встановленого терміну набрала необхідну кількість голосів на свою підтримку, не пізніше наступного дня невідкладно надсилається голові районної ради.

12. На розгляд електронної петиції може запрошуватись ініціатор, якому надається право представити свою електронну петицію та виступити з доповіддю або співдоповіддю щодо питання, піднятого у тексті Петиції під час її розгляду на засіданні районної ради. Виконавчий апарат районної ради із залученням ініціатора подання електронної петиції, готує проект рішення районної ради для вирішення піднятої петицією проблеми. За підсумками розгляду приймається відповідне рішення сесії ради.

13. Петиція, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на свою підтримку, після завершення строку збору підписів не розглядається як Петиція, про що повідомляється автор (ініціатор) петиції з наданням роз’яснень щодо порядку вирішення порушеного питання відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

14. За потреби, проводяться громадські слухання або консультації з громадськістю щодо Петиції, якщо така вимога міститься в ній.

15. Результати розгляду електронної петиції не пізніше 5 робочих днів після його закінчення, оприлюднюється і одночасно надсилається ініціатору на вказану під час реєстрації електронну адресу.

               Керуючий справами районної ради                                                 Л.Світла

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • Надзвичайно важко говорити про хорошу Людину в минулому. Особливо тоді, коли ще вчора це був живий, діючий професіонал своєї справи, чудовий краєзнавець, журналіст, якого вирізняли добро та уважність до всіх поколінь і прогресивних людей минулого та сучасності. Саме таким у нашій пам’яті залишиться назавжди Василь Дмитрович Кривий – колишній редактор газети "Рідне слово", заслужений журналіст України і наш колега. Василь Дмитрович був людиною мудрою та розважливою, ніколи не забував про проблеми тих, хто поруч. Майже все життя пропрацювавши в лоні журналістики досяг неймовірних успіхів і при цьому не забував розповідати про досягнення та успіхи інших. Від себе особисто та від імені всього депутатського корпусу висловлюємо щирі слова співчуття родині загиблого та близьким, всім хто знав науковця, краєзнавця, заслуженого журналіста та громадського діяча – Кривого Василя Дмитровича. Нехай Бог дасть сили родині перенести важку втрату, поділяємо біль та сум. Світла пам’ять його душі. Голова районної ради Віктор Ілаш.
  • З приходом холодів більшість жителів нашого району турбує питання чи будуть нараховані субсидії  на новий опалювальний сезон.           Постановами Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 та від 18.08.2017 № 609 внесено ряд змін до постанови КМУ від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» та до постанови КМУ від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» в частині перегляду соціальних нормативів споживання газу.          Зокрема, рахуючи розмір субсидії на опалювальний період, який цього року триватиме з 16 жовтня до 15 квітня, враховуватимуться доходи громадян за І і ІІ квартали цього року. Натомість на неопалювальний, який почнеться 1 травня 2018 року, будуть враховані доходи за ІІІ і ІV квартали 2017 року.          Змінено норми споживання природного газу на одну особу для приготування їжі з 7,1 м3 на 5,4 м3 та підігріву води з 14 м3 на 10,5 м3, для опалення з 5,5 м3 на 5м3 на один квадратний метр опалювальної площі. Для домогосподарств, що складаються з однієї або двох непрацездатних осіб, зазначена норма становить 75 кв. метрів на домогосподарство. На сьогоднішній день своїм правом отримати субсидію від держави на оплату житлово-комунальних послуг скористалися біля 9000 сімей району, з них 7415 – це домогосподарства, які використовують природній газ для опалення.   14.10.2017 працівниками управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації проведено масовий перерахунок таких субсидій на жовтень 2017 р., в тому числі на опалення з 16 жовтня по 31 жовтня (тобто за півмісяця), згідно з яким автоматично перераховано субсидію 4 700 домогосподарствам. Всі інші справи потребують уточнення інформації про доходи громадян за І півріччя 2017 року (стипендії, допомоги по безробіттю, отримані аліменти, доходи від підприємницької діяльності на загальній системі оподаткування, рентні платежі), а також внесення інформації про отримані ІD картки дітьми, яким виповнилось 14 років та інше. В разі недонесення необхідних документів субсидію не буде призначено. Після перевірки правильності розрахунку субсидії можливі зміни, про що таких сімей буде проінформовано. Повідомлення про призначені субсидії на жовтень 2017 року будуть доставлені за місцем проживання, жителям сільської місцевості – через працівників територіального центру, жителям смт. Кельменці та ст. Ларга - поштою. Тому  немає необхідності особисто звертатися до управління праці та соціального захисту населення. В листопаді 2017 року знову буде проведено розрахунок на повні місяці опалювального періоду, а саме з 01.11.2017 по 31.03.2018, а в квітні 2018 року знову на половину місяця  на опалення – 3 01.04.2018 по 15.04.2018. Додатково нагадуємо, що протягом місяця отримувачі субсидії зобов’язані повідомити управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації про наступні зміни: -  складу зареєстрованих у житлі (хтось виписався чи прописався); -  соціального статусу членів сім’ї (хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером, перебував на обліку в центрі зайнятості); -  про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень; -  набору комунальних послуг. Для тих хто зволікав зі зверненням за призначенням субсидій наголошуємо, що звернутися ніколи не пізно. Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації                                                                           Л. Руснак
  • 13 жовтня Представництво Європейського Союзу в Україні зробило заяву на підтримку медичної реформи. Зокрема, в заяві йдеться: «Наступного тижня Верховна Рада розгляне два законопроекти про реформу охорони здоров'я (№6327, №6604). Прийняття цих законів має важливе значення. Це дозволить активізувати зміни в системі, зробити належну систему охорони здоров'я доступною для всіх громадян, одночасно підвищуючи її прозорість та ефективність». На думку ЄС, реформи вже давно відкладаються і зараз надзвичайно важливо братися за застарілу та неефективну систему охорони здоров'я, успадковану від радянського минулого, яка не здатна надавати задовільні послуги та потерпає від корупції та неефективності. Показники здоров'я в Україні, такі як середня тривалість життя, залишаються одними з найгірших в Європі, в той же час витрати є порівняно високими. Найбільш уразливі особи найбільше знаходяться під впливом нинішньої ситуації. Реформи, передбачені урядом, будуть переорієнтовувати фінансову підтримку на надання послуг, а не фінансувати надмірно пропорційну та частково застарілу інфраструктуру. «Багато європейських країн переживали подібний процес у минулому, тим самим вивільнивши ресурси, щоб в цілому забезпечити населення кращим медичним обслуговуванням», - наголошує Представництво ЄС. Вирішення потреб всього населення подасть сильний сигнал до всіх громадян, а також продемонструє неухильне дотримання країною європейських стандартів. «У цьому контексті ми вітаємо зусилля українського уряду зробити модернізацію системи охорони здоров'я України одним із основних його пріоритетів. Ми закликаємо всіх депутатів голосувати за ці два ключові законопроекти у формі, запропонованій урядом, на пленарному засіданні Верховної Ради наступного тижня. Реформи більше не повинні відкладатися», - наголошується в заяві. Джерело: Прес-центр ініціативи «Децентралізація влади»

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda