09.06.2017

ПОВІДОМЛЕННЯ

про результати перевірки передбаченої Законом України

«Про очищення влади»

Керуючись ч.3,4 ст.1, п.1,2 ч.5 ст.5 Закону України «Про очищення влади»,відповідно до порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, повідомляємо про успішне завершення в Кельменецькій районній раді перевірки, щодо:

Секрети Наталії Валентинівни - головного спеціаліста відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності виконавчого апарату районної ради.

За результатами проведеної перевірки встановлено, що до вказаної особи не застосовуються заборони, передбачені Законом України «Про очищення влади».

 

 

 

01.02.2017

ПОВІДОМЛЕННЯ
про початок проходження перевірки відповідно до
Закону України “Про очищення влади”

01.02.2017р. в Кельменецькій районній раді розпочато проведення перевірки щодоСекрети Наталії Валентинівни, головного спеціаліста відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності виконавчого апарату районної ради.

 

Page129

 

 

 

23.11.2016

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про результати перевірки передбаченої Законом України

«Про очищення влади»

Керуючись ч.3,4 ст.1, п.1,2 ч.5 ст.5 Закону України «Про очищення влади», відповідно до порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, розпорядження голови районної ради від 18 квітня 2016 року №20-ОС повідомляємо про успішне завершення вКельменецькій районній раді перевірки, щодо:

-         Світлої Людмили Вікторівни– керуючого справами районної ради;

-         Накай Алли Василівни – начальника відділу з питань комунальної власності виконавчого апарату районної ради.

За результатами проведеної перевірки  встановлено, що до вказаних осіб не застосовуються заборони, передбачені Законом України «Про очищення влади».

 

22.11.2016

ПОВІДОМЛЕННЯ

про результати перевірки передбаченої Законом України

«Про очищення влади»

Керуючись ч.3,4 ст.1, п.1,2 ч.5 ст.5 Закону України «Про очищення влади», відповідно до порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, розпорядженням голови районної ради від 18 квітня 2016 року №20-ОС повідомляємо про успішне завершення в Кельменецькій районній раді перевірки, щодо Слухінської Галини Петрівни – заступника начальника відділу з питань організаційного забезпечення, контролю та діловодства виконавчого апарату районної ради.

За результатами проведеної перевірки  встановлено, що до вказаної особи не застосовуються заборони, передбачені Законом України «Про очищення влади».

 

08.09.2016

ПОВІДОМЛЕННЯ

про результати перевірки передбаченої Законом України

«Про очищення влади»

Керуючись ч.3,4 ст.1, п.1,2 ч.5 ст.5 Закону України «Про очищення влади», відповідно до порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 повідомляємо про успішне завершення в Кельменецькій районній раді перевірки, щодо

Присакар Світлани Миколаївни

начальника відділу з питань комунальної власності виконавчого апарату районної ради

За результатами проведеної перевірки  встановлено, що до вказаної особи не застосовуються заборони, передбачені Законом України «Про очищення влади».

 

 22.08.2016

ПОВІДОМЛЕННЯ

про результати перевірки передбаченої Законом України

«Про очищення влади»

Керуючись ч.3,4 ст.1, п.1,2 ч.5 ст.5 Закону України «Про очищення влади», відповідно до порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, розпорядження голови районної ради від 18 квітня 2016 року №20-ОС повідомляємо про успішне завершення вКельменецькій районній раді перевірки, щодо

Регульської Людмили Борисівни

головного спеціаліста відділу з питань організаційного забезпечення,контролю та діловодствавиконавчого апарату районної ради

Єременко Ірини Анатоліївни

начальника відділу з питань організаційного забезпечення,контролю та діловодствавиконавчого апарату районної ради

За результатами проведеної перевірки  встановлено, що до вказаних осіб не застосовуються заборони, передбачені Законом України «Про очищення влади».

 

 

 15.07.2016

ПОВІДОМЛЕННЯ

про результати перевірки передбаченої Законом України

«Про очищення влади»

Керуючись ч.3,4 ст.1, п.1,2 ч.5 ст.5 Закону України «Про очищення влади», відповідно до порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, розпорядження голови районної ради від 18 квітня 2016 року №20-ОС повідомляємо про успішне завершення в Кельменецькій районній раді перевірки, щодо

Мусензової Наталії Дмитрівни начальника, головного бухгалтера відділу з питань бухгалтерського обліку, звітності, фінансової та інвестиційної діяльності
 Потерейка Романа Володимировича начальника відділу кадрового та правового забезпечення
Сугак Інни Анатоліївни головного спеціаліста відділу з питань комунальної власності

За результатами проведеної перевірки  встановлено, що до вказаних осіб не застосовуються заборони, передбачені Законом України «Про очищення влади».

 

victorilash

Ілаш Віктор Миколайович

Голова районної ради

  • На замовлення Мінрегіону України за сприяння Програми Ради Європи «Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україні» експерти розробили набір консультаційних матеріалів з організації перших кроків новообраних місцевих рад та їхніх виконавчих органів в умовах адміністративно-територіальної реформи. Тут ви можете знайти як методичні рекомендації, які містять практичні поради та зразки документів, так і вебінари із роз’ясненнями та презентації. Матеріали складаються з окремих блоків, призначених окремо для використання органів місцевого самоврядування територіальних громад, районних рад, а також висвітлюють окремі кадрові питання, пов’язані з майбутньою реорганізацією районних державних адміністрацій. Звертаємо вашу увагу, що матеріали розроблені з урахуванням приписів законопроєкту «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій», а отже використовувати їх до набрання чинності цим законопроєктом можна тільки для попередньої підготовки ваших актів та дій. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ: Методичні рекомендації щодо організації перших етапів діяльності сільських, селищних та міських рад, обраних на перших виборах 25 жовтня 2020 р., та їхніх виконавчих органів. Методичні рекомендації щодо організації перших етапів діяльності районних рад, обраних на перших виборах 25 жовтня 2020 р. Методичні рекомендації щодо вирішення кадрових питань органів місцевого самоврядування сільських, селищних, міських рад після проведення перших виборів 25 жовтня 2020 р. Методичні рекомендації щодо вирішення кадрових питань районних рад після місцевих виборів 25 жовтня 2020 р. Методичні рекомендації щодо вирішення питань кадрового забезпечення діяльності районних державних адміністрацій, створених на новій територіальній основі. ВЕБІНАРИ: Організація діяльності органів місцевого самоврядування територіальних громад: перші кроки після перших виборів. Організація діяльності районних рад: перші кроки після перших виборів. Вирішення кадрових питань у сільських, селищних, міських радах після перших виборів. Вирішення кадрових питань у районних радах після перших виборів. Вирішення кадрових питань у районних державних адміністраціях, утворених на новій територіальній основі. ПРЕЗЕНТАЦІЇ: Організація діяльності органів місцевого самоврядування територіальних громад після перших виборів. Організація діяльності районних рад після перших виборів. Вирішення кадрових питань у сільських, селищних, міських радах після перших виборів. Вирішення кадрових питань у районних радах після перших виборів. Вирішення кадрових питань у районних державних адміністраціях, утворених на новій територіальній основі.
  •   Мінрегіон підтримує пропозицію щодо необхідності забезпечити в громадах посади спеціаліста з питань розвитку аграрного сектору економіки та розвитку сільських територій і рекомендує громадам передбачити таку структурну одиницю у штатному розписі.    Про це сказав заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода. «Більшість територіальних громад – це сільські території або основний склад яких є такими. Зрозуміло, що сільське господарство там займає, як правило, основну нішу в місцевій економіці чи має такий потенціал. Формуючи сьогодні штат, громадам варто вже думати на кілька кроків вперед, оцінити переваги своїх територій у порівнянні з іншими, звернути увагу, що сільське господарство – багатогалузеве. Якщо чогось немає сьогодні, то це не значить, що і завтра його немає бути. Громади формувалися для того, щоб розвивати території. А розвиток сільського господарства в окремій громаді може стати її економічним локомотивом. Тому вважаємо, що в громадах мають бути фахівці, які б могли системно займатися цими питаннями. Тим більше, що Мінекономіки висловило готовність навчати таких спеціалістів, вести тісну комунікацію. Чітка мета, фаховість і синергія зусиль багатьох сторін дадуть результат», - сказав В’ячеслав Негода. Нагадаємо, Мінекономіки як варіант, пропонує громадам залучити до роботи фахівців аграрних відділів районних державних адміністрацій, які ліквідуються. Серед функціональних обов’язків аграрних спеціалістів громад у відомстві назвали: реалізація державної та регіональної політики у сфері сільського розвитку на селі; забезпечення сталого розвитку сільськогосподарського виробництва та інфраструктури сільських територій регіону, сільського розвитку та державної аграрної політики та політики у сфері використання земель сільськогосподарського призначення; управління комплексним розвитком сільського господарства і сільських територій та надання підтримки виробникам сільськогосподарської продукції усіх форм власності та господарювання за кошти державного та місцевих бюджетів; сприяння розвитку малого підприємництва на селі, диверсифікації регіональної економіки, в тому числі трансформації особистих селянських господарств у сімейні фермерські господарства; організація роботи з питань землеробства, органічного виробництва, тваринництва, племінної справи, карантинного режиму, охорони праці, техніки безпеки та сільського туризму (сільська гостинність); реалізація державної політики в галузі сільськогосподарської дорадчої діяльності; розроблення та здійснення на регіональному рівні заходів щодо розвитку інфраструктури аграрного ринку, зокрема, сільськогосподарських кооперативів та їх кооперативних об’єднань, оптових та локальних продовольчих і плодоовочевих ринків та інші функції.  Джерело: https://decentralization.gov.ua/
  •  Усі чекають, коли Президент підпише закон 3651-д, без якого більшість рад громад і усі новостворені районні ради не можуть розпочати роботу. Але громади і райони вже зараз можуть сідати за стіл переговорів і домовлятися про долю комунального майна, що в управлінні райрад. Не можна допустити, щоб хоча б одна школа, лікарня чи ще якийсь комунальний заклад знизив якість і доступність послуг через те, що громади і район не дійшли спільної думки. Про це сказав заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода під час онлайн-форуму нового місцевого самоврядування від Асоціації ОТГ. «Можна передбачити, що окремі районні ради займатимуть позицію – «ми цього не віддамо, бо це наші об’єкти і ми ним надалі будемо управляти». Цим районам я б відповів таке: зміни до Бюджетного кодексу, прийняті ще у вересні цього року, передбачають, що з наступного року майже усі гроші з районного рівня переходять в громади, в першу чергу це ПДФО. Тобто на районному рівні просто не залишиться ресурсу, щоб утримувати мережу закладів охорони здоров’я, освіти, соціальні заклади тощо. Наведу лише один приклад. Район, який дуже боровся за своє існування, матиме фінансування з власних надходжень на наступний рік у розмірі 126 тисяч гривень. Що можна утримувати цілий рік на ці гроші, не кажучи вже про те, звідки брати гроші хоча б на зарплати апарату ради і голові? Тому раджу районним радам оцінити свої можливості і змиритися з тим, що ресурси на утримання комунальних об’єктів перейшли в громади. Ми розмістили попередню інформацію про податкові можливості громад і районів, щоб вони мали можливість зорієнтуватися, які у них будуть ресурси у наступному році», - сказав В’ячеслав Негода. Водночас, за його словами, деякі громади мають таку позицію – «а навіщо нам ці об’єкти чи бюджетні установи, які були на районному рівні? Ми не будемо їх забирати». «Нагадаю, особливо тим, кого обрали головою громади чи місцевим депутатом вперше, - місцеве самоврядування ми усі разом розбудовуємо перш за все на рівні громад. Отже туди і мають перейти більшість повноважень, ресурсів і відповідальності. Близько 90% новостворених громад здатні у повному обсязі виконувати завдання, покладені на них чинним законодавством. Тому розмови «ми цього не хочемо, не можемо, не будемо» треба припинити. Якщо хтось не хоче виконувати якихось повноважень, він має усвідомлювати, що доведеться віддати частину податків тому, хто це робитиме», - зазначив В’ячеслав Негода. Заступник Міністра закликав усіх представників місцевого самоврядування відійти від післявиборчої риторики і прийняти рішення, які будуть максимально вигідними людям. «Громади і райони вже зараз, не чекаючи підписання Президентом закону 3651-д, мають сідати за стіл переговорів і визначати долю комунальних об’єктів. Які кроки треба зробити після того, як закон набуде чинності, ми з експертами вже роз’яснили. Ці рішення приймати треба буде моментально, щоб врахувати їх у бюджетах громад наступного року і не допустити, щоб хоч один об’єкт погіршив свою роботу через те, що район і громади не дійшли спільної думки, - сказав В’ячеслав Негода. Джерело: https://decentralization.gov.ua/

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda